Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Btech 2010. 09. 29. 21:11 | #39
Én úgy tudom, hogy a világ leggyorsabb közúti autója egy átalakított Vauxhall Victor FD, de lehet, hogy már nem.
bungle
bungle 2009. 03. 30. 10:38 | #38
A videót levették, de asszem ugyanez volt, amit most nemtombaje beküldött:
http://www.youtube.com/watch?v=jk1t6S737Cs
bungle
bungle 2007. 09. 16. 14:11 | #36
Maccoyi küldte:
Itt a világ leggyorsabb közúti autója (410 km/h)
http://www.vezess.hu/hirek/itt_vilag_leggyorsabb_kozuti/11453/
majerfeco 2007. 06. 19. 12:35 | #35
Abban igazad van, hogy a VW mérnököktől nagy teljesítmény egy 1000 lóerős motor. A Suer Seven egy könnyű, viszonylag kicsi motorral szerelt sportkocsi. Ha érdekel, milyen a Super Seven, akkor nézd meg ezt a linket:

http://www.tomstrongman.com/ClassicCars/BillBarker/Images/19seven.jpg

A Veyront szerintem nagyon gazdag úrvezetőknek tervezték, akik csak a barátaik előtt akarnak felvágni vele, amikor befordulnak vele 30-al a parkolóban. A 400-as végsebességet hol tudod biztonságosan kipróbálni? Talán egy lezárt autópályán, ami elég ritka dolog.

Egy utolsó kérdés, visszatérve a trabanthoz: Veszel egy tuningolt trabantot, ami az előző tulaj álítása szerint megy 200-al, elhiszed, amíg ki nem próbálod?
Előzmény: punyukli (20) 0 VÁLASZ
klingy 2007. 05. 29. 10:37 | #34
tru-tru... 8)
Előzmény: nearo (22) 0 VÁLASZ
Su 2007. 05. 29. 08:52 | #33
mert a te autód nem környezetszennyező, mi? vagy te vagy a rolleres fickó?
Előzmény: Abt (30) 0 VÁLASZ
Su 2007. 05. 29. 08:51 | #32
:D
Előzmény: regua (31) 0 VÁLASZ
regua 2007. 05. 28. 08:09 | #31
Tehát aki rollerrel megy a Balatonig, az gátlástalan és térdig ér a fasza? :)
Előzmény: Abt (30) 0 VÁLASZ
Abt 2007. 05. 28. 01:36 | #30
Ez egy környezetszennyező fostalicska kisfarkú gátlásos taplók számára.
Mol 2007. 05. 27. 11:22 | #29
Lada foreva! :)
regua 2007. 05. 26. 12:50 | #28
Jöttök itt a számokkal amiket az autóskártyáról lestetek le, a kispolszkitok meg ott rohad a panel elött.
Ha a Bugatti mérnökei pályaautót akartak volna ebből kihozni, akkor ez a vas nem így nézne ki. Valószínűleg nem az volt a koncepció, hogy az Astrákat lenyomják a ringen, vagy az Igniseket a mecsek rally összetettjében.
Megnézném az arcodat, amikor a nyolcszázkilós, háromszázlovas akármid mellett az M5-ösön úgy megy el a Veyron, mintha szembe jött volna.
Ez a verda pávázni kell a tulajdonosának, meg hogy gyorsan és kényelmesen odaérjen A-ból B-be az autópályán. Arra azthiszem tökéletes, bár ha ennyi pénzem lenne én sem ezt választanám.
RdsG 2007. 05. 26. 09:21 | #27
"És az érodinamika az smafu?" :D
Előzmény: Su (26) 0 VÁLASZ
Su 2007. 05. 25. 20:59 | #26
de főleg nem több, mint a motor
Előzmény: MAGura (25) 0 VÁLASZ
MAGura 2007. 05. 25. 19:31 | #25
az hozzá tartozik, de természetesen nem minden
Előzmény: Su (23) 0 VÁLASZ
mr.sugar 2007. 05. 25. 18:19 | #24
kár, h csak az indexkapcsoló 1500000FT =(
Su 2007. 05. 25. 16:10 | #23
de nem is a minél kisebb önsúlyról.
Előzmény: MAGura (21) 0 VÁLASZ
nearo 2007. 05. 25. 15:12 | #22
Szép-szép... de nekem akkor is a Porschék jönnek be jobban:)
MAGura 2007. 05. 25. 10:34 | #21
Nnna látom megjött az ész is :D

Feco valszeg arra célzott hogy hiába van itt 1000 le szart sem érsz vele ha 2 tonna a vas, mert kanyarodni azt nem fog tudni, és hát ugye néha azt is kell...vagyis egy szaros 300lovas 800kilós akármivel lenyomod a hungarorinen...pont úgy mint ahogy a 100egynéhány lovas kupás szuzuki odabasz köridőben egy 230lovas Focus ST-t mondjuk.. kezded már érteni? Az autóépités nem csak a motorról szól...vagyis pont nem a motorról...
Előzmény: punyukli (20) 0 VÁLASZ
punyukli 2007. 05. 25. 09:04 | #20
Fecsókám, ne legyél már ennyire májer. Bár ha szó szerint értelmezem, akkor tulajdonképpen igazad van. Az autó két tonnás súlyán tényleg nem változtat semmit az 1000 LE motor. Attól még két tonnás marad... :D. Amúgy meg ha szted továbbra is tartható az a hülyeség amit írtál, akkor rakjál már be egy trabantmotort a Veyronba oszt akkó mennyé vele 400 km/h felett. Mer hát tőled már tuggyuk, hogy egy 1000 LE motor semmin nem változtat... ugye májerkám... :S No comment...
Előzmény: majerfeco (11) 0 VÁLASZ
invad3r 2007. 05. 25. 08:43 | #19
Akkor már inkább a Ferrari FXX: 6.3-as szívó(!)motorból 790le 8500-as fordulaton.
De szvsz nincs sok értelme versenypályára épített autókkal összehasonlítgatni a Veyront. A Veyronnal lehet az utcán közlekedni, nem romlik el, mindig leadja azt az 1000le-t, könnyű vezetni és tele van fényűzéssel. Ez a Jaguarodról valszeg nem mondható el ;)
Hozzáteszem, nekem sem a kedvencem a Veyron, de azért azt a hihetetlen komoly mérnöki munkát ami benne van én nem szólnám le... 1000le-s motort könnyű csinálni, csak az a nem mindegy h 5000 vagy 100000km-t bír-e ki
Előzmény: Dralisz (18) 0 VÁLASZ
Dralisz 2007. 05. 25. 08:23 | #18
fsss... Szerintem ahoz képest, hogy 8000cc-es motorja van és 2005ös elég ratyesz.

Nálam még mindig a Jaguar XJ220 S TWR a nyerő. 3500cc-es motor és messze, majdnem a legjobb supercar 1992 óta

http://www.youtube.com/watch?v=fUNSjyfLqdk

(ez sima jaguar xj220 nem S TWR)

top speed 368km/h 3.5 V6-os Twinturbo motorral 15 éve elég szép. Most mit tudnának csinálni egy 8 literes motorból a jaguárosok? :) szerinetm otthagyná a Veyront.

engine Twin Turbo V6
displacement 3498 cc / 213.5 cu in
power 507.1 kw / 680.0 bhp @ 7200 rpm
hp per litre 194.4 bhp per litre
bhp/weight
torque 714 nm / 526.6 ft lbs @ 5000 rpm
drive wheels Mid Engine / RWD
weight 1050 kg / 2315 lbs
transmission 5-Speed Manual
top speed 368 kph / 228.7 mph
0 - 60 mph 3.3 seconds

hát igen...
Bakeyoo 2007. 05. 24. 21:35 | #17
látom kiragadtad a lényeget :) grat.
Előzmény: pitteee (9) 0 VÁLASZ
Stuman 2007. 05. 24. 21:21 | #16
Én meg csak azt nem értem miért mindenki ezt nyomja.Létezik neki egy 1100 lóerős változata is.na mind1.csak mondtam.
Prod81 2007. 05. 24. 21:12 | #15
Meg ennek Tom Cruise se tudja kinyitni az ajtaját!
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGŐŐŐŐŐŐŐ!
Prod81 2007. 05. 24. 21:11 | #14
Nálam még mindíg a McLaren F1 a nyerő, nekem elég lenne 386 km/h !

bungle
bungle 2007. 05. 24. 20:40 | #13
Neeee... másnak is elfogadja + most próbáltam én is. Vszínű képet nem raktál fel épp akkor.
Előzmény: pitteee (12) 0 VÁLASZ
pitteee 2007. 05. 24. 20:15 | #12
azért x-eltem be mert anélkül nem fogadta el vmiért
Előzmény: bungle (10) 0 VÁLASZ
majerfeco 2007. 05. 24. 20:12 | #11
Ez egy 2 tonnás autó. Ezen egy 1000 lóerős motor sem változtat semit. Szerintem a Super Sevenhez hasonló felépítésű sportkocsiké a jövő. Kicsi, könnyű, óriási kanyarsebességgel.
bungle
bungle 2007. 05. 24. 19:38 | #10
Igen, mondjuk így, hogy "átfogalmaztam", mert kb. kisregényt írtál, mi az a horsepower, meg NSFW-t beikszelted (minek? tudod az mi?), stb. :D
Előzmény: pitteee (3) 0 VÁLASZ
pitteee 2007. 05. 24. 19:31 | #9
sorry a bugatti kicsit jóval korábban volt mint a bmw XD
byGreeg 2007. 05. 24. 19:30 | #8
nagyon gyorsan megy!!!!!!!
shelby 2007. 05. 24. 19:23 | #7
Inkább az audi Bugattis nem?
Bakeyoo 2007. 05. 24. 19:03 | #6
nana... BMW rlz :) valszeg ebbe is simán beletenném a seggem, de nekem ez már túl futurisztikus... amúgy, kicsit Audis nem?:D
shelby 2007. 05. 24. 19:02 | #5
Az egyetlen valamire való észak-amerikai sportkocsigyártó szerint a menetpróbákon már elérték a 418 km/h-t, így az S7 tekinthető pillanatnyilag a leggyorsabb utcai autónak, hiszen a Bugatti Veyron csúcssebessége mindössze 406 km/h volt.
Részletes cikk (2005. december 12.): http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2005.12.12.&246696

Muhhahhhahhahhha
Dzseri 2007. 05. 24. 18:54 | #4
Inkább egy A8 :)
pitteee 2007. 05. 24. 18:27 | #3
bocs én ezt irtam oda amikor elküldtem amit mondasz h már kicsit öreg de rekordtartó, és amikor kirakták valamiért kicsit átfogalmazódott a leírásom :)
regua 2007. 05. 24. 18:24 | #2
Régi fos, de azért még mindíg tudnék néhány helyen villantani vele!
Előzmény: csipa (1) 0 VÁLASZ
csipa 2007. 05. 24. 17:45 | #1
ne harizz de már elég rég gyárják az autót ráadásul a rekordot sem tegnap érte el...
egyébként k*vajó:)