Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Laci 2008. 04. 20. 00:00 | #18
Már pedig muszáj lesz még egyszer próbálkoznia, s erre van kb. 2-3 perce, ha ezalatt az idő alatt sem sikerül, akkor csobban. Bye-bye 5-10 millió dollár + pilóta.
Vigyori 2008. 04. 18. 13:24 | #17
hát nem is tudom 8-9km magasan azért elég nagy a kockázat. és ahogy a videoban is láttátok a kerozin elkezdett ömleni. a pilóta elrántotta hirtelen a botkormányt. mi van ha az üzemanyag a hajtóműhöz megy. berobban az egész. azért mégis csak van benne valami stresszes
Lizsu 2008. 04. 18. 12:24 | #16
Itt te stresszel a legjobban, nem a pilóta.
Előzmény: Vigyori (14) 0 VÁLASZ
FEPMAAP 2008. 04. 18. 12:00 | #15
csak ezt a stresszes szöveget ne iirtad volna bele... ha már egy tankolásnál stresszelnek.... :) na meg a mindig az rövid 'i' !!!!
Előzmény: Vigyori (14) 0 VÁLASZ
Vigyori 2008. 04. 18. 10:50 | #14
hmm ha megnézitek ilyen helyzetben iszonyatosan sok dologtól függ. 1. ott vannak a külső erők. időjárási viszonyok,terep miegymás. 2. ott a pilóta koncentráció. gondoljátok csak el. ha megnézzük. kb 8km magasan repülnek.akkora nyomás nehezedik a pilótára hogy a koncentráiós képessége lecsökken. így vezeti a gépet. 3. ott a stressz ami a pilótát ingerli. az is nagyon fontos kitérő. 4. ott a tanker vezérlő katonának a rá nehezedő része. a tanker tömlőt nem csak kiengedik. azt azért vezérelni is kell ugyebár.(és a tömlő vezérlő katonára nehezedő körülmények: stressz, koncentráció stb.) ez nem egy egyszerű tankolás.nem tudom ki hogy van vele. ha kétségbe vonjátok a szavam hát legyen de egy biztos. a repcsiket még mindíg jobban szeretem mint a kocsikat
Lizsu 2008. 04. 17. 23:30 | #13
Nincs két azonos helyzet az életben, szóval a szimulátor max arra készíthet fel - ebben az esetben-, hogy a veszélyhelyzeteket a pilóták megfelelőképpen tudják kezelni.
Előzmény: bubi66 (12) 0 VÁLASZ
bubi66 2008. 04. 17. 23:05 | #12
Irány vissza a szimulátorhoz .
r3clbull 2008. 04. 17. 21:46 | #11
nem tudom ha láttad..megfigyelted jobban..de nem épp 15m magason repülnek..
Előzmény: horviee (4) 0 VÁLASZ
Re-Peet 2008. 04. 17. 16:51 | #10
én 300m-ert toltam esőben tegnap a benyakútig.. ha tudtam volna, hogy így is meg lehet oldani.. :D
Előzmény: horviee (6) 0 VÁLASZ
bigyminyő 2008. 04. 17. 16:41 | #9
Köszi,hogy leírtad valami ilyesmit akartam én is írni....:)
Előzmény: rivaul (7) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 04. 17. 16:34 | #8
de hülye vagy :DDDD
Előzmény: Re-Peet (3) 0 VÁLASZ
rivaul 2008. 04. 17. 16:32 | #7
Azért a kettő egy picit más szerintem :) Ezek nem úgy indulnak el hogy nem nézik meg mennyi van a tankba mert tele van mikor startol. Csak picit többet eszik mint a skodád :P Autópályánál minden 5 percbe van egy benzinkút s egyszerűbb dolgod van mint egy vadászgépnek. az óceán felett...
Előzmény: horviee (6) 0 VÁLASZ
horviee 2008. 04. 17. 16:28 | #6
Miért Te úgy indulsz el, hogy meg sem nézed mennyi benya van a tankban? Csak kiszámolod, hogy elég-e a köv benzinkútig vagy sem. Ugyan ez itt is. Ennyi erőve az autópályán is lehessen menet közben tankolni, beállsz a tanke mögé oszt mehet. SMS-be meg kifizeted.
Előzmény: bigyminyő (5) 0 VÁLASZ
bigyminyő 2008. 04. 17. 16:04 | #5
Igazán lojális érvelés!!!!!
horviee 2008. 04. 17. 15:59 | #4
hát ha nincs lehetősége leszállni, akkor ne szálljon, csapódjon be a tengerbe vagy a szárazföldbe simán
Re-Peet 2008. 04. 17. 15:31 | #3
szegény tankergép korai magömlésben szenved... még meg sem történt az aktus..
bigyminyő 2008. 04. 17. 14:59 | #2
Igen,ez nagyon nem sikerült....valóban egyszerűbb,ha leszáll,csak az a baj,hogy nem minden esetben van rá lehetőség....
horviee 2008. 04. 17. 14:45 | #1
jobb lesz ha inkbb leszáll