
Weird Al a szerintem erősen túlértékelt Whiplash c. katyvaszban :D


Az erő krónikájával hírnevet szerző Josh Trank rendezésében érkező A fantasztikus négyes reboot nyáron kerkül a magyar mozikba, melyben bátor változtatásokat eszközöltek főhősök eredettörténet illetően. A forgalmazó bizalma azonban rendíthetetlen, már be is jelentette a 2017-es folytatást.

A film főszereplői orvostanhallgatók, akik azzal kísérleteznek, hogy meghalt állatokat keltenek életre egy általuk kikotyvasztott szérummal. Olivia Wilde egy halálból visszatért nőt alakít, aki egyre furcsábban viselkedik, és ezzel a frászt hozza a társaira.


A vérrel és tűzzel borított világban két lázadó van csupán, akik képesek lehetnek rendet tenni a káoszban: Max (Tom Hardy), egy szűkszavú ember, aki helyett a tettei beszélnek, és családja halálát követően a békét keresi, és Furiosa (Charlize Theron), egy nő, aki keresztül akar vágni a sivatagon, hogy visszajusson szülőhelyére.

A gazdagok számára kialakítottak egy olyan helyet, ahol szintetikus robotok állnak az ügyfelek szolgálataira. A pénzemberek itt élhetik ki magukat, legsötétebb vágyaikat, fantáziájukat valósíthatják meg. Ráadásul az androidok memóriáját minden este törlik, ezáltal csak a kliensek emlékezhetnek arra, hogy mit csináltak. Azonban az egyik szerkezet meghibásodik, ami annyit takar, hogy emlékei megmaradnak. Elborzad az átélt szörnyűségektől, majd végül úgy dönt, hogy bosszút áll a létesítmény tulaján.



Megtekinthető online, HD minőségben töltötte fel az alkotó, Török Zoltán.
"Például, hogy egy zene akkor értékes, ha tele van verve hangokkal. Biztos vagyok benne, hogy az ilyen jellegű filmek tehetnek arról, hogy a Dream Theaternek még mindig annyi rajongója van."
Pándi Balázsról még soha nem hallottam, gondolom valami elborult jazzdobos, aki valamit hallott egyszer a DT-ről. A DT-nek pont azóta van egyre több rajongója, mióta egyszerűsödött a zenéjük, és noha az újabb lemezeiken tényleg sok a kiszámítható, céltalan szóló és kavarás, a régi albumaikon minden egyes hangnak megvolt a szerepe, és sosem volt annyira öncélú hangszermaszturbálás, mint egy unalmas jazz vagy fusion album.