Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Sziszo 2008. 10. 20. 13:21 | #97
nem volt jó az összpontosítás... ekkora égést :D
iw84u4t 2008. 10. 08. 22:46 | #96
Isten hozott a mátrixban:))
Előzmény: smith (95) 0 VÁLASZ
smith 2008. 10. 08. 17:47 | #95
Köszi, nagyjából én is ilyesmire gondoltam, de nem tudtam volna ilyen normálisan megfogalmazni, mint te és nem is akartam megbántani senkit. Bár voltak itt emberek akik már azon vérig sértődtek, hogy van aki nem fogadja el az ő keleti filozófiájukat.
Előzmény: iw84u4t (94) 0 VÁLASZ
iw84u4t 2008. 10. 08. 16:34 | #94
Tudom, hogy már túl van tárgyalva a téma, de teljesen őszintén el vagyok képedve...mert szó ami szó, én is láttam már levitáló shaolin papokat, meg fáról-fára repkedő kung fu harcosokat...de aztán belelógott a kezem a bilibe és felébredtem... Most viszont teljesen elképedek, amikor(helyesírásuk, fogalmazási készségük, stb. alapján) értelmes felnőtt embereket látok, számomra teljesen elképesztő dolgok mellett érvelni.
Azon gondolkozom, vajon hogyan reagál egy értelmes barátnő, amikor először hallja barátját teljesen komolyan tíz és tíz métereket levitáló papokról, csível küzdő harcosokról, Csillagok Háborújához hasonló sötét-, világos oldal létezéséről magyarázni.
Talán csak kultúra és nevelés kérdése az egész és mivel minden vallásnak szüksége van csodákra, én személy szerint megpróbálom ezeket a repdeső papokat a mi könnyező Mária szobraink és sztigmatáink keleti megfelelelőjének elfogadni.
Szeretném kihangsúlyozni, hogy nem volt szándékom senkit sem megbántani, mivel én sem fogadom szívesen az elveim kigúnyolását.
Elysian 2008. 10. 08. 03:07 | #93
Köszönöm szépen a viccesebbnél viccesebb gondolatokat, itthon fekszem betegen és máris jobban érzem magam, kivirult a csím is, vuk és kele meg már szerencsére elmentek.....egyébként a vitázókhoz egy kérdés: nektek télleg van életetek? mármint csímentes, valódi, virtuálisjólmegíromnekihogynincsigazaésénvagyokahétmágikusököltudásánakörzőjementes!?

keleti filozófia jól:

"Szenvedéseink egyik oka az,
hogy másoknak a példája után megyünk,
nem értelmünk irányít bennünket,
hanem a megszokás."

na csíí mindenkinek...a harcossáska ereje legyen veletek....a pandák télleg tudnak kunfúzni?

kllv69 2008. 10. 07. 13:47 | #92
Kedves Kotta és Kyp,
Örülök, hogy emberi hangvételt is tud venni az eszmecserénk itt, így ismeretlenül is. Azért lehet normálisabban is.
Én kérek elnézést minden rosszért amit írtam, de hát védelmemre legyen mondva, védekezem, ha támadnak! :-D
Az általam ajánlott videókról nem mondta senki, hogy ezek a világmegváltó videók, természetesen mindenkinek szíve joga, hogy a saját életfelfogása szerint minősítse őket és ezért senkit sem szabad megszólni. Úgy gondolom, hogy mindenkinek igaza van egy kicsit, no meg a videónak is. Annyira nem rossz és elég sok észérvet tud felvonultatni, ami lehet, hogy nekem észérvnek tűnik,másnak meg egy nagy nullának, de ez van és ettől valóban nem változik meg a világ. Az élet szép, de a világ rossz, az is volt és az is marad. Ennyit a vasllásról a Zeitgeist pedig nem gáz, ez a kókusz videó gáz de nem kicsit, meg a sok hülyeségről való vita.
Én maximálisan tisztelek minden kűzdősportot és harcművészetet, hiszen egy okos ember mindegyikből tud a maga számára hasznos dolgokat kivenni és megtanulni, és bár én nem vagyok okos, de próbálom ezt az elvet követni.

Na szép napot nektek, jó elmélkedést,
Egy szar, ütnivaló fabábú
kotta 2008. 10. 07. 12:38 | #91
Bukta. :DD
Ez a Zeitgeist nagyobb gáz mint gondoltam. Most néztem meg valójában.
Bevallom amennyi időm még volt tegnap este, csak átfutottam a feliratokat, az alapján okosnak tűnt. Csakhogy sajnos nem az, sajnálom. Sajnálom, mert lehetne minderről kicsit okosabban, érdekesebben is vitatkozni, filmet csinálni, de úgy hogy pl. a valllási alapfeltevések ne legyenek alapvetően rosszak és tévesek. Így sajnos könnyen félrevisz, kár érte. A világszínházasdi valóban jogos, de mi ebben az újdonság? A gazdaság valóban érdekes dolog, próbálok majd én is küldeni egy passzoló dolgot ehhez, de se attól se ettől sem fogok a falnak menni, h hű de új felfedezés.

Na kókuszdiózzunk inkább, sajnos a film tényleg csalódás a felszínessége miatt.

(ez a komment még kikívánkozott, tényleg menthetetlen vagyok)
Előzmény: kotta (85) 0 VÁLASZ
zmb 2008. 10. 07. 11:57 | #90
bassza meg, de primitív vagyok... nekem a kókuszdiókról a didkók jutnak az eszembe, nem a filozófia + a vallás + miegymás.... a sportról meg annyit, hogy a kedvencem a 200 női mell...
konvejor 2008. 10. 07. 11:44 | #89
Én hiszek mindenkinek :D
Kyp Durron 2008. 10. 07. 11:18 | #88
akkor most már mindenki szeret mindenkit és nem hülyézi le azért mert valamit másképp csinál, gondol (bár kllv még nem reagált)
Ez is egy kis lépés a Földunió felé, de kellet előtte a vita, hogy megismerjük egymást....és igen én is inkább élveztem, mint hogy dühített volna
nekem viszont sok dolgom, van de tegnap küldtem egy postot (másodszor) remélem bekerül és ebben a témában is lesz egy jó vita szapuj nélkül készérvekkel olyan disputásan

üdv kicsibrüszlí ;)))


Előzmény: kotta (87) 0 VÁLASZ
kotta 2008. 10. 07. 11:11 | #87
Na figyelj te "hétmérföldes"! Vót beszólni? Mennyé ám te is a jó büdös... :DDD

Oké,oké, kikaptam, értem, megyek is keresni vmit. (idebenn épp nagy a semmitttevés :S)

(utóirat: NEM,nem ismerem Bungle-t, nem vagyok csókos, nem feküdtem le Maccoyival, nem, a haverom wtf, eccerűen sokat pofázok itt mert mért ne :DDDDD)
Előzmény: bungle (86) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2008. 10. 07. 11:04 | #86
Te is inkább postolhatnál, mint hogy leállj parasztokkal vitatkozni... ;)
Előzmény: kotta (85) 0 VÁLASZ
kotta 2008. 10. 07. 11:02 | #85
Szia kllv69!
Elöször is bocsáss meg ha megsértettelek, nem akartam. Sajnos a "másokat a hitük miatt ostoba tuskónak gondolunk és nevezünk" hozzáállás sokszor kivágja nálam a biztosítékot. Tény, h nem a legköltőibben fejeztem ki magam tegnap este. (kissé nyúzott voltam addigra, nem jó kifogás, csak ez van :S)
Azt próbálom-próbáltam elfogadtatni veled és másokkal is, hogy az agyonszajkózott, hiteket és egyházakat, vallásokat lesajnáló hozzállás szerintem silány és egyszerű dolog. Fárasztóbb, persze h az, utánajárni bizonyos dolgoknak, de néha azért megéri. A hit nem pénzről szól, de nem kezdem el magyarázni, mert már máskor is beleütköztem az értetlenség és a tájékozatlan butaság falába. Ne gondold h én nem akartam megismerni h mi miért működik úgy ahogy, ne hidd h nincsenek kétségeim, de ez mind a hit és az élet része. Egyszerűen engem bosszant, dühít, és igenis frusztrál, h azért mert én hiszek valamiben és azt fontosnak érzem, miért kell rögtön lesajnálni, a sárba gyúrni, lenyomni, eltaposni (néha bizony államilag is ezt teszik...).
Csupa nagybetűs KÖCSÖG meg még úgyse voltam, de vártam és sejtettem h eccer vki elküld a rákba, hát ez is megtörtént. Az a vicces h ez mulattat. :DDD Izgisebb legalább a vita.

Vita? Nem értem az érveidet. A Zeitgeistet megnéztem, okos, színvonalas és elgondolkodtató munka, de nem változtat semmin. Nem érti, nem értheti ugyanúgy ahogy akár te, akár mások, akár én se, ennek az egésznek működését. Nem Ft-ban, dollárban, centiben mérhető dolgokról beszélünk, ezt nyilván te is érzed.

A bocsánatkérésem amiatt szükséges, mert valóban én is lenéztelek a -már megbocsáss- bugyutaságod miatt. Valahogy így tudom érzékeltetni: képzeld el h el akarod magyarázni vkinek h 5+5=10, de az illető már azt sem érti hogy mi az az 5. Miért ezt rajzolod oda? Mi ez az EGÉSZ? És ott állsz, téped a hajadat, és csak nem érti meg, kötözködik, és folyamatosan azt mondja h te hülye vagy. Mit tudsz tenni?
Kb. ennyi. Így tudsz, így lehet beszélni a hitről. Más is belebukott, én is bele szoktam, amilyen hülye vagyok mindig elkezdem. :D
Jó keresgélést, ha meg nem hát nem, te dolgod, akkor is szép napokat és boldog életet!
Na helló!
"egy hétmérföldes faszkalap" :DDD
Előzmény: kllv69 (81) 0 VÁLASZ
Derill 2008. 10. 07. 10:53 | #84
birom hogy valaki oldalszám tud vitatkozni meg irogatni a semmiről
bungle
bungle 2008. 10. 07. 10:23 | #83
Kicsit kultúráltabban is hangot adhatnátok a véleményeteknek, mielőtt kinyílik a user_del gomb a zsebemben...
Kyp Durron 2008. 10. 07. 10:14 | #82
Látod, ha az első egymondatos kommented is ilyen lett volna akkor nem jöttem volna elő ezekkel a dolgokkal, de te erőltetted hogy elszalad mellettem az élet és neveztél el mindjárt.
erre utaltam én is:Te honnan vágod, hogy én ki vagyok és mit csinálok hülye gyerek??
ezért írtam le mindennapjaimat, amiből szerintem kiderül, hogy én nem sportnak fogom fel a shaot, nem is járok versenyekre ,mert ott igazán csak verekedés van ráadásul kesztyűben ami kizárja a kézfej használatát,magam miatt csinálom és amennyire itt lehet én életformává tettem magam számára.és ez így nagyon jó nekem
távol álljon tőlem hogy leköcsögözzelek, de te se kicsibruceleezz egyből ha valaki a chiről beszél
főleg hogy bruce az wt én meg shaozok
minden értelmes ember tud bunkó lenni, főleg ha kevés információ alapján von le téves következtetést, de a bunkó az bunkó marad
te legalább a végén kinyitottad a szádat amiből már nem egyértelműen sőrvedelő fradisálás faszkalapnak tűnsz hanem értelmes embernek aki a fent említett információhiány miatt bunkónak tűnt a szememben, ugyanúgy ahogyan én egy münchausen bárónak mert csak azt olvastad amit aktuálisan írtam, de ez a számból, hidd el másképp hangzik, ezért nem szeretek chatelni
üdv peace love and unity (csak hogy még pár idegen szóval azért dobálózzak ;)

Előzmény: kllv69 (81) 0 VÁLASZ
kllv69 2008. 10. 07. 09:35 | #81
Kotta és Kyp,
Nem ereszkedem le a nulla szintetekre, felesleges, mert ott legyőztök a rutinotokkal. Csak a semmittudó, bunkók kérkednek azzal, hogy mit csinálnak és hogy ők mennyire fasza gyerekek. Én egy szóval sem írtam azt, hogy ki vagyok és mennyit edzek és emellet milyen barátnőm van és mennyire sukár csávó vagyok, mert tudok egy-két külföldi szót, mint chi meg ma-bo és társai és én már valaki vagyok mert 12 embert foglalkoztatok és a cégemet irányítom. Mi van veletek?? Rosszul vagytok összerakva?? Valaki kiengedett benneteket a Hárshegyi szanatóriumból?? Te honnan vágod, hogy én ki vagyok és mit csinálok hülyegyerek?? Nem is fogod megtudni, mert aki már tud valamit az nem kérkedik vele te okos. Te ezt nem tanultad meg kicsi bruce lee?? Csak neked van gyönyörű barátnőd?? Csak neked van céged, mekkora arc vagy és persze csak te művelsz bármiféle sportot, mert te csak sportot művelsz kicsi B.L. Ami máshol életforma azt te itt sportolod és amikor te csattogós lepkét tologattál a homokban, mert ahhoz is hülye voltál, hogy a betonon told, akkor mások már régen csinálták azt, amire te olyan büszke vagy! Én csak egy videót ajánlottam mindenki figyelmébe és emberi módon próbáltam felhívni a figyelmet egy-két dologra, de itt csak az lehet a jó vélemény amit ti, hétmérföldes faszkalapok ideírtok. Ez kiváltképp kottának szól, mert kyp még csak valamilyen formában emberi módon ír, de te kotta egy igazi köcsög vagy de úgy tutira csupa nagy betűvel!!
További, kellemes okoskodást kívánok ennek a sok okos, hozzáértő, életről és harcművészetről oly sokat tudó kis Bruce Lee-nak Lö pááá, kinek nem inge.......
A videó meg röhejes.
Kyp Durron 2008. 10. 07. 09:17 | #80
kösz és igazad van,de szerintem csak a végén alacsonyodtam le a szintjükre mert muszáj volt (kicsibrucelee), és a istenes hozzászólóra már nem is reagálnék
Előzmény: mekszamnojz (79) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 10. 07. 09:09 | #79
miért állsz szóba, és adod ki magad olyanoknak akik már alapból úgy állnak hozzád hogy te csak hülye lehetsz? ezt nem tanítják meg neked a monkok? használd a csidet arra hogy összeszeded az erőd és tullépsz a vitán. tudod, már az őseink is megmonták: okos enged szamár szenved. :)

Előzmény: Kyp Durron (75) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 07. 09:08 | #78
a késleltetett ütés csak azt demonstrálja hogy mire képes a belső erő
sok a misztikum az tény de ezeket el kell fogadni mert ilyen az ember, mindig egyre többet mond (ti is:én 8-10 méteres oszlopokról beszéltem és a szintelevitálást is azért ugrásnak neveztem és az oszlopon még dobtak is magukon, de felmentek rá és nekem még közöm nincs ehhez, ti már később 15 méteres oszlopokra való repülésről)
és ilyen a kínai mitológia: nálunk hétmérföldes csizma és hétszünyűk, meg kitartott kocsirúd náluk repülő mesterek stb
én sem veszek készpénznek mindent de az eddigi tapasztalataim azt engedik következtetni,hogy bár túlzás ebben is van még mindig olyan dolgokra képes a test, a chi hogy messze nem merek (vagy tudok) addig elgondolni,azt felfogni
Előzmény: skandar (74) 0 VÁLASZ
focuskoma
focuskoma 2008. 10. 07. 09:01 | #77
Le a kalappal, most már semmi kétség, te vagy isten egyik prototípusa.
Előzmény: Kyp Durron (75) 0 VÁLASZ
focuskoma
focuskoma 2008. 10. 07. 08:54 | #76
Taníts mester.
Előzmény: Kyp Durron (73) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 07. 08:53 | #75
Kedves kllv akkor én is megütném a szinted:
ha te úgy érzed h kicsibrucelee vagyok akkor te max valami szar ütnivaló fabábú
tegnap sajnos már mennem kellett edzeni igy most folytatom.
ha te így nevezed akkor futtatnám egy kicsit elszaladmellettemazélet-kicsibrucelee életemet:
minden nap (h-szombatig) 4-kor kelek, futok kb 10-15 km-t, majd légzésgyakorlatot végzek.
ezután még kb 1 órát formázok majd kimegyek az üzembe és igazgatom a cégemet (12 alkalmazott)
délben erősítek, bár ez általában kimerül ma-bo állásban kőtartással.
ezután még mindig dolgozom 4-ig (kivéve szombaton) akkor a lányok elmennek
ekkor én megyek és találkozom a barátaimmal, barátnőmmel (ja őt is futtatnom kell:gyönyörű nigériai lány az orvosin tanul)
este még vár egy 1.5 óra formagyakorlat vagy amihez épp kedvem van majd 10-x-ig meditálok majd alszom (néha nem alszom mert hosszúra nyúlik a meditáció, de nem is vagyok fáradt másnap, ki érti ezt)
ekkor kelek megint
plusz heti kétszer 1.5 órában hivatalosan is edzek nem csak itthon
eközben bőven van időm mindenre és az edzést is rugalmasan kezelem, tehát meg tudom lepni a barátnőmet is.
ahogy szalad mellettem az élet néha még meg is lök (2-3 alkalommal egy évben, vagy ahogy jön) ilyenkor általában valami kibaszottul egzotikus helyre lök a barátnőmmel, barátaimmal együtt és 2-3 hétig ott is hagy
mindemellett nagy sikerű rendezvényeket szervezek havi rendszerességgel (a cégen kívül ,az egy varroda)
tehát nem tudom te mit csinálsz, hogy telnek a napjaid de én nem érzem úgy hogy elszalad mellettem amiatt amit csinálok, ahogyan élek, sőőőtttt.
te biztos beülsz néha a haverokkal egy kocsmába és sört vedelve másokat szapulva és más csajait bámulva beszélitek meg az élet nagy dolgait, biztos káromkodva nézed a kibaszott focit ami nem is sport és teljesnek érzed az életed
bennem abból a 4 kommentből amit írtál ilyen kép alakul ki rólad
attól hogy leírtam pár saját magam által megtapasztalt dolgot és töredékét annak amit szerintem tudok még nem ismersz mert ha ismernél akkor :
1 tudnád hogy hogy hangzik ez az én számból (nem éreznéd önajnározásnak)
2 lehet hogy tényleg bruce-nak hívnál bár nem engedném
üdv
Előzmény: kllv69 (67) 0 VÁLASZ
skandar 2008. 10. 07. 08:39 | #74
Csak arra tudok alapozni, amit írtál :)

Nem mondom, hogy nincs valami a mondandódban, de szerintem túlmisztifikálod kicsit.

A Délkelet ázsiai harcművészetek című förmedvényről pedig inkább ne beszéljünk :) 99%-ban más könyvekből van összeollózva, igen gyakran szó szerint idézve.. Ráadásul olyan - többnyire amerikai - idióta, szemellenzős és bárgyú szerzők műveiből, akik rágatlanul nyelik le, amit a pajkos kínaiak eléjük köpnek.
Ismerjük: egy tenyérütéssel agyonütött egy lovat, egy kutyával a karján legyőzött 4 szamurájt, megatöbbi. Pfffff....
Persze, a lényegből is van benne, olvashatod a thai-boxról szóló részben. Kungfusok kihívták őket, kesztyűben, kesztyű nélkül....mindet úgy megverték, a mentő sem vitte el őket.
Talán mert a thai boxolók bemennek a ringbe és ütnek rúgnak, nem pedig a chi-ről elmélkednek :))
Nem a kungfut becsülöm le, vagy akármelyik küzdősportot/harcművészetet, sőt. Csak a köré kavart ködöt nem szeretem.

Egyébként a saját fiamon én is bemutatom bármikor a késleltetett hatású ütést :)))) Elég jó a felfogó képessége :)
Már csak arra lenék kiváncsi, ugyan kinek van szüksége ien technikára. Kiállok, jól megvernek, majd a kórházban örömmel értesülök róla, hogy ellenfelem 2 óra múlva jól elájult a késleltetett hatású ütésemtől???? Ugyan már!

:)
Előzmény: Kyp Durron (73) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 07. 07:44 | #73
ne két mondatra alapozd, hogy mi a felfogásom a chi-ről.
arról volt szó, hogy mire jó egyáltalán ezért soroltam fel ezeket, én itt a gondolatokat irányító erejére céloztam, amit hívhatunk akár intuíciónak,megfontoltságnak stb.de ez is tudatos-nemtudatos energiák (chi) "áramoltatásával" érhető el
nem az aranyharangra nem a nyakába irányítja, hanem a gondolatait,érzéseit magát a tudatot "manipulálja", hogy azok ne menjenek negatív, vagy ha például valamivel kapcsolatban elfogult lennél, akkor engedje negatív irányba terelni a gondolatokat, érzéseket.
az hogy nem harcra való az alatt azt értettem, hogy ha tudatában vagy a chi-nek és megtapasztalod rájössz, vagy inkább "meglátod az út elejét" akkor nem azt fogod látni hogy mekkora harcos leszek ezzel, hanem hogy mennyit kell még ahhoz gyakorolnod, hogy ezt harc közben is alkalmazni tudd.ehhez tényleg 20-30-40 év szükséges.DE már ha egy kicsit is tisztában vagy vele használhatod a fent leírtakra (tudati)
"A chi nem harcra való" kijelentésem pedig egy az egyben idézet a szerzőre és a mester nevére nem emlékszem de a lényeg:
Dél-kelet ázsiai harcművészetek című szép nagy könyvben írnak egy tai chi mesterről, aki be is mutatja a fián a késleltetett ütés technikáját (ez a 70-es években volt, akkor még éltek a régi iskolák utolsó mesterei, sajnos a kapitalizmus kínát is elérte) lényeg a lényeg ez a mester hangoztatta ezt
Előzmény: skandar (49) 0 VÁLASZ
crusoe 2008. 10. 07. 01:14 | #72
Illetve bocs, megjött a többi is: az egyik egy semmitmondó absztrakt, a másik nem kettős vak (itt kontrollként lehetett volna más terápiát, pl hypnózist használni és akkor kiderült volna, hogy a tűkre valóban szükség van-e), a harmadik szerint pedig az akupunktúrának nem volt hatása a mandulaműtétes gyerekek hányására (ezt egyáltalán elolvastad? - ez pont a te vitorládból fogja ki a szelet). Csak most nehogy elkezdd citálni a szakirodalmat...
Előzmény: sahinel (68) 0 VÁLASZ
kotta 2008. 10. 07. 01:13 | #71
Na helló csávó! Tessék egy vak és elbutított vélemény, te akartad h ezen a szinten kommunikáljunk:
Most lett elegem a hozzád hasonló baromarcúakból, akik egy centit se engednek abból h "én aztán kurvára okos és mindenttudó vagyok!"
Üres a fejem? Legyen igazad okoshaver! Üres a fejem és beszoptam, mi közöd hozzá? Indulatból írok? Persze h abból, de milyen jogon róvod fel nekem? Ki vagy te? A te seggedből jön a napfény? Utálom a mocskolodó műveletlen tuskó fajtádat! A véleményem ennyi. Senkit se tudsz megérteni, esélyed sincs vmi emberhez méltó életre, hülye korlátolt köcsög vagy mint oly sokan mások.
Megnézhetek én akármilyíen "OKOS" filmecskét, amiben hiszek, ami van, az nem változik. Dögölj meg vagy élj úgy ahogyan neked tetszik, de milyen jogon bunkózol le más milliókat? Ideje lenne felnőni. Baszottul megbántasz másokat és szarsz az egészre, semmit se veszel észre, hülye és korlátolt vagy mint a világ többsége, hát légy vele boldog, de hagyd békén a kisebbséget, értékesebb leszel tőle.
Mit dumálok itt? Az egész annyiról szól, h van akinek elég a nihil, van akinek nem. És sértődj meg rajta, mit érdekel az engem: nem érdekes h te mit gondolsz. Az dühít h az ilyenek mint te, piszokul kinyírnak mindent,ami miatt viszont élni tényleg érdemes. Szomorú.
Nah megyek én is szunyálni, búcsúzóul csak annyi, h rohadtul nem érted mibe pofázol bele, hát jobb lenne ha hallgatnál.

Na így is lehet komentelni, de úgy őszintén: mi értelme? Higgadj és tanulj kis barátom, talán egyszer több mindent megértesz, mit gondolnál.
Előzmény: kllv69 (67) 0 VÁLASZ
crusoe 2008. 10. 07. 01:09 | #70
A két első tudtam megnyitni. Az egyikből kiderült, hogy 23%-a a népességnek használja az akupunktúrát mozgásszervi megbetegedésekben, a másikból meg az, hogy, ha tűt szúrnak beléd, akkor ez az agyban detektálható. Hát nem egy áttörő eredmény, hogy őszinte legyek... Vannak ennél jobb cikkek is az akupunktúráról, ami különben valóban hatékony tud lenni.
Előzmény: sahinel (68) 0 VÁLASZ
sahinel 2008. 10. 07. 00:31 | #69
eh a három link elromlott mindegy mind orvosi lapok voltak. ha rákeresel találsz elég sok kórházat, egyetemet ahol ilyesmiket csinálnak.


Jah és megtaláltam az eddigi legjobb WT fight filmet a neten. Itt látszik nagyjából milyen egy harc, csak itt is védőfelszerelés van ami akadályoz sokmindenben. Így kicsit az ufc, mma-hoz hasonlít inkább.
http://www.youtube.com/watch?v=OfLq__054Qk
Előzmény: sahinel (68) 0 VÁLASZ
sahinel 2008. 10. 06. 23:59 | #68
tényleg:
http://www.ftcm.org.uk/neuroimaging.htm itt a teszt amit mondtam pl.

http://www.liebertonline.com/doi/abs/10.1089/acm.2006.12.379

http://www.anesthesiology.org/pt/re/anes/abstract.00000542-199905000-00015.htm;jsessionid=LqFFHnfm20HypqS7RFMcNnqMBjPBq7plLDnGC40JBHHvL1yJLLg3!-206016 6207!181195629!8091!-1

http://www.clinicalpain.com/pt/re/clnjpain/abstract.00002508-200305000-00006.htm;jsessionid=LqHLLjLlrLxJwWPQsBJp1p36TvK38rQ25TZlVVwYJ4hpxhJGDkcH!11623 65647!181195628!8091!-1

http://www.smajournalonline.com/pt/re/smj/abstract.00007611-200503000-00015.htm;jsessionid=LqHMh97d5LSZpGQjN9Q4L2xRTThy0TD5bTfRlvfq0l1Gp6GTFh27!116236 5647!181195628!8091!-1


Távolkeleten, vagy más részén a világnak nyitotabbak mint itthon az ilyesmire az emberek. Lehet hogy nem hiszed, de kínában, távolkeleten elég jól elvoltak eddig is ezekkel a módszerekkel. A másik hogy a nyugati orvosok is kezdik felismerni. Persze itt sok a kétkedő.
Előzmény: crusoe (60) 0 VÁLASZ
kllv69 2008. 10. 06. 22:43 | #67
Az igazat megvallva csupán csak ki kellene nyitni az üres fejed elején lévő két csukott szemedet és észrevennéd, hogy mekkora nagy igazság van azokban a videókban, de mind az egyház, mind a többi mocskos vérszívó az olyan vakokból él, mint te. ajjaj, kezdek én is bunkó lenni, bocsika!!! :-D
Miért megvezetés az amikor elmondanak valamit amiért nem kell fizetned és abból nekik semmi hasznuk sincs ellenben mondjuk az egyházzal, amely rendesen a te pénzedből él. Milyen megvezetésről beszélsz te ezekben a videókban?? Roszzul vagy te összerakva?? Főleg úgy, hogy még meg sem nézted?? Akkor meg pláne miről beszélsz?? Az én üres életemről?? Nem is ismersz.Röhög a vakbelem. Én nem bántottam itt senkit és nem is futtatam magam, mint itt a sok kis Bruce Lee, akik vágnak mindent a chi-ről, az életről, meg a vallásról, csak ajánlottam, hogy nézzétek meg a videókat és gondolkodjatok el erről az életen keresztüli nagy tanulásról, miközben elszalad mellettetek az élet. :-D
Előzmény: kotta (41) 0 VÁLASZ
crusoe 2008. 10. 06. 21:52 | #66
meg david carradine-nak és steven seagal-nak is
Előzmény: Errtu (65) 0 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2008. 10. 06. 21:39 | #65
Sőt!
Chuck Norris-nak is ő a példaképe mától!
Előzmény: focuskoma (64) 0 VÁLASZ
focuskoma
focuskoma 2008. 10. 06. 21:28 | #64
Mától te vagy a példaképem.
Előzmény: Kyp Durron (42) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 10. 06. 21:19 | #63
az én vagyok :DDD
Előzmény: Errtu (61) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 10. 06. 21:18 | #62
ez lesz a becenevem innentol, tetszik. sotmitobb. elragado :DD
Előzmény: Errtu (61) 0 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2008. 10. 06. 21:12 | #61
jujszégyeldmagadteantivallásosistentagadósatöbbisatöbbinőszemélytesátánte...!
Előzmény: mekszamnojz (59) 0 VÁLASZ
crusoe 2008. 10. 06. 21:09 | #60
Végeztek persze kísérleteket. A legaranyosabb az volt, amikor kettős vak kísérlettel ellenőrizték az alternatív gyógyászok tevékenységét. Mikor kiderült, hogy nincs kimutatható eredmény, az egyik azt mondta: Na látják, ezért nem csinálunk mi kettős vak kísérletet! Mert soha nem működik... :-)
Előzmény: sahinel (58) 0 VÁLASZ
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 10. 06. 20:28 | #59
uristen mennyi szemellenzovel kozlekedo egyugyu kommentje van itt....pf...
sahinel 2008. 10. 06. 19:55 | #58
http://www.infertilitynetworkuk.com/News/?id=1342
http://info.cancerresearchuk.org/news/archive/newsarchive/2008/september/18794134

Márpedig a test energiaközpontjai stimulálásával gyógyítani lehet a mai fejlett orvostudomány szerint. Illetve elősegíti a gyógyulást, regenerálódást. Ha pedig ezt orvosok elfogadják, és létezik valami amire nincs magyarázat még szerintük is akkor elfogadható lehet.

Inkább így közelítem meg a kérdést mert másfelől túl misztikus lenne. A mai orvostudomány nyugaton már alkalmaz akupunktúrát, akupresszúrát, talpmasszázst, stb amik mind az ember energiahálózatával foglalkoznak. A teszteket úgy is nézték hogy új röntgengépeken figyelték a test vérellátotságát, intenzitását a kezelések alkalmával, és tényleg a megadott szerveknél élénkült a vérkeringés, tapasztalható volt változás, de magyarázat nincs rá tudományosan.
Előzmény: smith (57) 0 VÁLASZ
smith 2008. 10. 06. 19:42 | #57
Eltörni dolgokat az más! Csak kell hozzá erő, rengeteg gyakorlás és megfelelő technika! De a legfontosabb, hogy fejben összeálljon az egész! Ennyi! Szerintem semmi földöntúli és földi energia és chi nem kell hozzá...
Előzmény: sahinel (56) 0 VÁLASZ
sahinel 2008. 10. 06. 19:28 | #56
Olyat én sem láttam aki 15 métert ugrik, de olyat igen aki eltörte a fabábú lábát, kezét, tartó gerendáit. Ami nem semmi teljesítmény. Ezt az embert mutattam lenn magyarországról. Néha hihetetlen erővel tud az ember ütni, és csinálni dolgokat, de még nem láttam senkit aki a filmekben szereplő dolgokat véghezvitte. Bár épp ezek miatt amit láttam el tudom képzelni hogy képpesek emberfeletti dolgokat véghezvinni, de valsz ezeknek is van határa. Volt erről egy film is a discovery-n, ahol bemutatták hogy normál emberek csontjai már eltörtek volna és pár harcművész mégis széttört tárgyakat amire nem lehettek volna képpesek. A teknikát, és gyakorlást, meditációt emlegették ott is, tehát egyszinten elsajátítható, másrészről fizikai adottság is kellhet hozzá.

Energetikai részről inkább nem közelítem meg a témát, mert kapásból elutasítják sokan az ilyesmit, ezért inkább hallgatok.
Előzmény: smith (55) 0 VÁLASZ
smith 2008. 10. 06. 19:00 | #55
Akik lenézik a keleti harcművészeteket azokat én sem értem, hogy miért, mert nagyon összetett és szép a mozgáskultúrája ezeknek, kiválóan fejlesztik a reflexeket, stb.

Ezeket az erényeket elismerem és tisztelem!

Viszont az ilyen ugrok 15 méter magasat csípőből a chi-m segítségével azt egy szemfényvesztésnek tartom és nem hiszem el, mert a fizika és anatómia törvényeivel nem vetekedhet a végsőkig az emberi test! De persze lehet én vagyok elvakult és nem vagyok képes felfogni az ilyen dolgokat...

/A korábbi vallási témához még annyit fűznék hozzá, hogy mindenki abban hisz amiben akar, senkinek semmi köze hozzá! Valami mindig kell ami reményt adjon az embereknek, ha jönnek a gondok az életben./
Előzmény: sahinel (52) 0 VÁLASZ
mundor 2008. 10. 06. 18:45 | #54
Nem mondom, eléggé elnézte a srác a dolgot. Én jó pár évig űztem egy küzdősportot - melyet egy sérülés miatt örökre abba kellett hagynom:( - de deszkákon kívül mást nem törtem. Kókuszdióval pedig még kalapáccsal sem próbálkoznék. Pláne nem azután, hogy láttam gyermekkoromban apám kezében kettétörni a kalapács nyelét egy kókuszdióval folytatott élet-halál harcban.
De apuka nem adta fel könnyen, bosszúra esküdött, és bevetette a satupadot meg a fűrészt, mely ellen már a veterán kókuszdiók sem tudtak mit tenni. :)
iw84u4t 2008. 10. 06. 18:07 | #53
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy amikor a kókuszdiók mellé cserdített, elég könnyen kibírta röhögés nélkül...
sahinel 2008. 10. 06. 17:53 | #52
http://www.youtube.com/watch?v=Zk0XjbginFI&feature=related

pár bruce lee bemutató. Ezért szerettem a WT-t. ha ránéz valaki nagyon könnyű lenézni hogy csak picsi-pacsiznak, és semmi használható benne. Persze elméleti háttér hogy mit miért csinálnak nem esik le ezeknek az embereknek.
sahinel 2008. 10. 06. 17:50 | #51
http://www.youtube.com/watch?v=ptJl3P5BK34

Ha mutatsz embert aki megverte akkor ok) elég sokan próbálták kihívni, pedig sehol nem reklámozza magát, és nem indul versenyeken. A hadsereg-et is tanítják, és nem a közkatonákat. Nem azt mondtam hogy csak 20-30 év után tudsz vlamit, de pl wt-t tanulni annyit jelentett, hogy 2-3 év után jön rá az ember hogy alig tud valamit, és egyre szerényebbé vállik. A vlaódi tudás pedig évek múlva jön csak el. Pl Yip Man aki Bruce Lee mestere is volt hogy tudta megütni 70 évesen az akkori nagy sztárt?

http://www.youtube.com/watch?v=FjwVDmmAJBM Yip Man

http://www.youtube.com/watch?v=9w63L1Rm-wE Bruce lee harcművészetről

http://www.youtube.com/watch?v=6LhRIk_yCQU&feature=related Bruce Lee és Yip Man együtt.
Előzmény: skandar (49) 0 VÁLASZ
KenGuruL 2008. 10. 06. 17:33 | #50
a legkevesebb kókuszdiót öszetörő ember látszik a vodejón
skandar 2008. 10. 06. 17:33 | #49
Kedves Kyp, sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de szerintem alapvetően téves felfogásod van a chi-ről. Ezt erre alapozom:
"De ha például sok deja-vu-d van akkor az is chi, ha szerencsés vagy az is chi, de ha valami rossz történik akkor az is chi....A chi nem harcra való."

A kínaiak szerint a chi - ahogy én tudom - egy energia. Alapvetően 2 fajtája létezik. A belső - ezt hívjuk közönségesen életerőnek. És a külső, ezt nehéz meghatározni, a legelfogadottabb megközelítés az, hogy az univerzumot működtető/átható energia.

A harcművészeti iskolák különbözőképpen használják a chi-t. Egy részük a belső energiát használja, azt fejleszti ill. tanulja meg irányítani. Tipikus példa rá a wing chun és egyes déli sáska iskolák.

Más stílusok a külső energiát igyekeznek felhasználni. Klasszikus példa a tai chi chuan.

Ezek ismeretében a "chi nem harcra való" kijelentésed számomra értelmezhetetlen.

Más. Igen, ismerem ezt az érvet, hogy ha abbahagyom, akkor nem szívből csináltam. Remek duma. Mondjuk 13 év után hagyom abba. Nem szívből csináltam?! Álljon már elém akármelyik húzott szemű mazsola, és jelentse ki, hogy 13 gyakorlás az nudli, csak divat.

És még. Az a baj ezzel a dologgal, hogy mindenki LÁTTA azokat a híres mestereket ilyen-olyan emberfeletti dolgokat véghezvinni. Megcsinálni senki nem tudja. Csak látta. Volt egy ismerősöm, az is tanult mindenféle okos dolgot. Kardot támasztott a nyakához, és előre hajolva elhajlította. Amikor felajánlottam, hogy ne fárassza magát, majd én tolom a kardot, hogy ne kelljen előre hajolnia, szabadkozni kezdett. Amikor pedig felajánlottam, hogy nyomja ő - de pl. egy katanát hajlítson meg, nagy hirtelen elmúlt az "aranyharang" képessége. Ennyi.

Hasonlóan ócska szövegnek tartom azt, hogy a legnagyobb mesterek azért nem állnak ki senkivel, azért nem mutogatják a tudásukat, mert sokkal nagyobb dolgok foglalkoztatják. Ha ez így lenne, ma a harcművészetek jelentős részét 1-2 ember ismerné a világon.
Mindamellett az a szerény véleményem, hogy ha valaki tanul valamit, és azt csak 20-30 év gyakorlás után tudja hatékonyan alkalmazni...ok. Higgyen benne, szíve joga. De ne nevezze harcművészetnek. Ebben a témában ajánlom figyelmedbe a www.bullshido.com oldalt
Lundgren 2008. 10. 06. 17:20 | #48
Azért kipróbálhatta volna elötte.
Kyp Durron 2008. 10. 06. 17:15 | #47
KLLV feltétlen olvassa el sahinel kommentjét és remélem tanul belőle.
Én is magam miatt shaozok már 12 éve,mert érzem hogy jobb leszek tőle (mind testileg, mind lelkileg)
Előzmény: sahinel (45) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 06. 17:10 | #46
A chi nem harcra való.

Előzmény: Kyp Durron (44) 0 VÁLASZ
sahinel 2008. 10. 06. 17:09 | #45
Lol pár idióta a 20-30 év tanulásra azt mondja hogy minek? mert akkor már valsz meghalsz, nincs rá szükséged? minek tanulsz ha egyszer meghalsz és semmit sem értél el a tanulással? Vagy akár valami idegrendszeri bajod is lehet tehát jobb síkhülyének maradni és csak vegetálni? Az aki harcművészetet meg utcán való verekedéssel párosítja az szintén szánalom. A harcművészet önmagad, és korlátaid legyőzéséről szól. Ezért jelenti az a kung-fu amit jelent( kicsit olvassatok utánna hátha fejlődik a szürkeállomány) Thaibox, box alatt könnyen megtanultam hogy kell verekedni ez igaz. De Wing Tsun alatt amit megtanultam az sokkal hatékonyabb volt mint az előző kettő. És nem kéne összekeverni a sportot a harcművészetekkel. Kesztyűben valsz nem sokat értem volna a WT tudásommal, de utcán nagyon jól alkalmazható volt. Akik itt leszólják a harcművészeteket kíváncsi lennék mit és hány évig csinálták. 4 év bírkózás(versenyek), 1 év thaibox, 1 év box, kikbox, 4 év WingTsun (másodedző voltam 2 városban) után lehet belémkötni hogy nem tudok semmit a témáról.

Thaibox, WT volt a kedvencem

És csak hogy elmeséljem WT-ről kirugdostak volna ha ilyesmit mondott volna valaki:" Amíg te 30 évig tanulod a csodát, addig én pofáncsapkodom a tetves kis kötekedő buzikat az utcán"
Szemre, torokra, lágyékra való támadásokat, töréseket, stb nem tanítanak retardáltaknak. Aki balhés hülyegyerek az menjen máshová nehogymár gyilkost neveljenek belőle.
Kyp Durron 2008. 10. 06. 17:07 | #44
Ez vicces és szerintem már mindenki látta, ha mást nem a szaltós-nuncsakus részt, de ha te ezt iróniának szántad akkor inkább menj és keresd az örök szikrát.
Előzmény: Optimus Prime (43) 0 VÁLASZ
Optimus Prime 2008. 10. 06. 17:01 | #43
http://www.youtube.com/watch?v=7HHkcaP0oOA

Ez egy felvétel ami alátámasztja, hogy mennyire kemények ezek a mesterek. A Chi olyan mértékű erőt ad nekik amivel legyőzhetelenek lesznek.
Előzmény: Kyp Durron (42) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 06. 16:47 | #42
Mindenkiben ott a chi (bár ezt nem szivesen írom így).Csak nem mindenki veszi észre.
De ha például sok deja-vu-d van akkor az is chi, ha szerencsés vagy az is chi, de ha valami rossz történik akkor az is chi.
Olyan mint a SW-ban az erő: rengeteg aspektusa van, de lehet vele jó dolgokat is és rosszakat is tenni.
Az utolsó mondatod például lehet a chi által irányított gondolatok megnyilvánulása.
Ez a hit, a kérdés csak az h hogyan nevezed.
kllv 69 meg üsse csak a kicsiket gyomor9szájon ha neki ez az erő és a tudás.
Én is járok az utcán és ha egy magadfajta (kllv) belémköt, akkor sem jutok el odáig h megverem, hanem a "chi"-mnek köszönhetően már akkor összezavarlak a mondataimmal amikor még a gyomros előtt vagyunk, mert a "chi"-m a megfelelő irányba tereli azokat, de ha eljutunk a gyomrosig akkor sem ütlek meg csak szépen elhajolok, kitérek, levédem, de nem ütlek meg, mert ezáltal a chim a te gondolataidra is hatva előbb szarrá idegesít, majd elgondolkodtat és mire a beledet kiköpöd a fáradságtól amit magadnak okoztál, rájössz h milyen hülye vagy.
Nem téged bántalak kllv csak az eszmét amit képviselsz
Előzmény: kotta (39) 0 VÁLASZ
kotta 2008. 10. 06. 16:35 | #41
Hú vigyázz, most aztán Kyppel együtt jól neked esünk! :DDDDD
Ezzel a zeitgeisttel már sokadszor futok össze, most máér tényleg megnézem, ha kapok időt. És te amúgy hiszel ennek a filmnek? És ha igen akkor miért? Vajon ki pénzeli az ilyeneket? És ő miért nem akar megvezetni téged? Neki igaza van oszt kész?
Jó étvágyat az üres életedhez, és a céltalan lét igénytelenségéhez!

(ajjaj, kezdek bunkó lenni, bocsesz) :DDD
Előzmény: kllv69 (38) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 06. 16:25 | #40
1: Nem fizetek a kung fu tanulásáért, bár sokan igen
2: Igen meghalhatok, de az életem biztos h teljesebb lett
3: Ha megunod akkor nem szívből csinálod, hanem mondjuk divatból.
és abban mondjuk igazad van h a meditáció a tudat lecsendesítése, de ez a csend arra szolgál h észrevedd azt az erőt ami benned van. és az erő szót itt ne szó szerint értelmezd, csak nincs rá jobb kifejezés.Mert ha chi-t írok akkor mindenki nagy ugrásra és repülésre gondol.
A chi lehet eszköz bizonyos fizikai dolgok elvégzéséhez (kókusztörés, nagy ugrások), de ugyanúgy lehet a gondolatok megfelelő irányba való terelésének az eszköze is, h ezáltal jobb ember legyél egy jobb életben (és nem a pénz teszi jobbá az életed).
Előzmény: skandar (26) 0 VÁLASZ
kotta 2008. 10. 06. 16:22 | #39
Hogy a monkok mit hisznek arról gőzöm sincs. Buddha Visnu x-edik emberi megtestesülése (avatárja) a Földön. Visnu a világot irányító-igazító-pusztító isteni hármas egyik személye. Ez a trió pedig a Világ Alkotójától származik. Kínában megint más nyelven, mint Indiában, de a lényeg kb. ugyanez. Ennyinek bizony utánanéztem, mert érdekelt. Mint ahogy érdekel pl. a monkok hite is csak nem ismerem még őket.
Te mennyit tudsz a kereszténységről, azon túl h Jézus egy duma, csak egy okos fickó volt, a katkók mindenkit utálnak aki nem az, és kiirtanák az egész "pogány" világot, a papok behülyítik a föld népét, stb.? Amit te chi-nek nevezel az valójában mi? Honnan tudjuk h jó dolog? Nem valami begőzölt és álmodozó idióta agyszüleménye? Ha nem hiszem h van,akkor bennem miért nincs? Ha pedig van,akkor miért nem érzem? Lehet h csak monkok hülyítenek vele, h járjak a sulijukba? Chi meg nincs csak ők ilyen jól edzett akárkik?

Ne bántsuk már egymást (nem is volt célom). Bocsánat a provokatív mondatokért, de nagyon sokszor érzem h irtó könnyű dolog belerúgni egy kiszemelt vallásba, a többi átlátszóságait és értelmetlenségeit meg figyelmen kívül hagyni. Ez biztos valami divat. Ismétlem: a legkevesebb értelme a másik lenézésének van.
Előzmény: Kyp Durron (37) 0 VÁLASZ
kllv69 2008. 10. 06. 16:17 | #38
http://www.zeitgeistmovie.com/
Nos ezt a kis videót érdemes megnézni, van hozzá az oldal alsó részén magyar feliratozás, érdemes mind a három videót végig nézni. Tetves, mindenkit megvezető vallás, nesze nektek, hinni kell valamiben, hát higgyetek, de ne a vallásban.
A nagy chi-ről meg annyit, hogy csak nyugodtan gyakoroljátok egy életen keresztül, majd 20-30-40 év múlva eljuttok egy szintre, ami szerintetek már valami, de addigra bele is döglötök, és az utcán meg szart sem értek vele. A tudás nagyon jó dolog és jól esik ha az ember érzi magában, hogy még többre képes és tanul és tanul és tanul, de a mai világba az a fontos, hogy ha a családod vagy magad meg kell védeni, akkor meg tudd tenni azt. Amíg te 30 évig tanulod a csodát, addig én pofáncsapkodom a tetves kis kötekedő buzikat az utcán és próbálom magam ezen a vonalon (is) tovább fejleszteni. Ajánlom mindenkinek a Kyusho technikákat, valakit gyomor9-en ütsz aztán had keresse a chi-jét.
Szép napot mindenkinek.

Kyp Durron 2008. 10. 06. 16:06 | #37
A monkok nem istenként tekintenek buddhára hanem mint az ember aki először rájött (és ez már a nyelv korlátainak tuddhato be, hogy ha istent emlegetjük akkor a világ teremtője jut eszünkbe), ezt a kínai császárok már egész másképp értelmezik.Szóval nézz már utána kérlek.;-)
Előzmény: kotta (33) 0 VÁLASZ
kotta 2008. 10. 06. 16:02 | #36
"Nem a vallást szapultam, hanem a katolikus egyházat." - ezt értelmeztem. Lehet hogy félreértettem? :DDD

A hit pedig pontosan az amit te is írsz. TUDOD hogy ott van, még ha bizonyítani nem is tudod. (Ne gyere a tapasztalható jelenségekkel vagy érzésekkel a chi-vel kapcsolatban, mert ezek bizony minden hitnél is jelen vannak, és ismét nem csak a kereszténységről beszélek.)
Egyébként örülök h végre vkivel egy nyelvet tudunk beszélni, és felfogja mi is a hit. Komolyan.
No sziasztok, még csak annyit hogy bizony mindegyikünkön van szemellenző és óriási dolog ha azt le tudjuk venni. Neked segítsen a chi, nekem más.
Előzmény: Kyp Durron (35) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 06. 15:55 | #35
Olvasd már el mégegyszer a kommentemet és értelmezd mert sztem rajtad van szemellenző.Nem a katolicizmussal van bajomés nem a hittel, hanem az emberrel.És igen keleten is felhasználták a buddhizmust sok mindenre.
HINNI KELL csak nem biztos h abban amit mondanak, vagy amibe születsz.
És ha valaki azt hinné nem vagyok sem buddhista sem katolikus vagy protestáns stb.A chi-ben viszont nem hiszek, hanem TUDOM, hogy ott van mindenben.
Előzmény: kotta (33) 0 VÁLASZ
Schwed 2008. 10. 06. 15:54 | #34
Szemfényvesztő ez a találó szó rád is. Egy boxoló, birkozó, judos, karatés, stb kiáll és bizonyít mindenki előtt, ti pedig össze beszéltek annyi hülyeséget, hogy már az egész életetek egy "fantasy" lesz. A kókuszt pedig könnyű megütni, az ugyanis nem üt vissza.
kotta 2008. 10. 06. 15:39 | #33
(sóhaj)
Szapulni mindig mindent könnyebb. Buddha ugyanúgy istenség a buddhizmusban, nézz már utána kérlek. Mint ahogy isteni megtestesülés Krsna, Ráma, az óriás vadkan vagy a másik Ráma is. Azt meg ne hidd hogy a buddhizmust nem irányítják-irányították. Én csak nem értem ezt a veszett katolikusgyűlölést. A protestáns egyházak mindegyikét is irányítják, a zsidót és a muzulmánt ugyanúgy. Jópár vallást sokkal régebb óta, mint hinnéd. Ha viszont elnyomásról és kihasználásról beszélsz, az is ugyanúgy jelen van MINDEGYIK valláson belül. Ha egy vallást gyűlölsz, az összeset gyűlölöd.
De mindegy is, ha gyűlölitek, hát gyűlölitek. Tudom hogy nehéz levenni a szemellenzőt. ;-)
Előzmény: Kyp Durron (28) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 06. 15:35 | #32
Ő egy szemfényvesztő, aki eljut egy bizonyos a szintre már nincs szüksége és igénye annak megerősítésére.Nem jár versenyekre és nem miutogatja tudását, sokkal nagyobb dolgok foglalékoztatják mint egy MMA-s öv.
Előzmény: Schwed (29) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 06. 15:31 | #31
A te olvasatodban a tombol szó biztos csak pusztítást és erőszakot jelent, nekem valami egész mást.Mint írtam nem tudom (még) mire jó, de ott van és lüktet (bár ez sem a megfelelő szó mert neked ez is biztos enciklopédikusan van meg).

Előzmény: skandar (26) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 10. 06. 15:30 | #30
ezzel teljes mértékben egyetértünk. :) erről írtam ma dolgozatot :D
Előzmény: Kyp Durron (28) 0 VÁLASZ
Schwed 2008. 10. 06. 15:26 | #29
Barátom, te egy birka vagy! Ébredj fel. Az emberi test csodálatos és sok olyan dologra képes amire azt hinnénk, hogy nem. Viszont ezek a repülő shaolinok, meg társai akik kókusz diót törnek nem is egyet hanem 3000-et, azok sima marketing eszközök, amivel hülyitenek téged és még sok mást is. Egy igazi harcban nincs idő meditálni, csak kűzdeni tested minden erejévek és tudásával. A test és a szellem harmóniája. Azért szerencsére néha akad egy egy olyan ember aki már annyira be van hülyítve h tényleg elhiszi ezt a szart és kiáll egy profi bunyós ellen is akár. http://www.youtube.com/watch?v=gEDaCIDvj6I tessék itt van egy példa: MMA vs Chi kiai master. Ő miért em repűlt el, vagy vágta falhoz a chi-jével??? Jah tudom, mert akkor mindenki őt akarta volna. Nevetséges.
Kyp Durron 2008. 10. 06. 15:24 | #28
Nem a vallást szapultam, hanem a katolikus egyházat.
A hit fontos része az emberi létnek és mindenkinek hinnie kell valamiben (ez lehet egy isten, lehet sok is, de lehet egy totemoszlop, vagy egy állati szellem is vagy akár egy alma)Nekem csak a szervezett, vezetők által irányított vallásal van bajom, amit a katolikus egyház majd 2000 évig gyakorolt.Nagyon jól indult jézussal (szeretet stb.), de csúnyán kihasználták.
A monkok is hisznek buddhában, de ha végiggondolod buddha is csak ember aki rájött az elme önálló, mindent elsöprő hatalmára, ugyanúgy mint jézus stb. és ők CSAK ezt tisztelik benne nem pedig isteni mivoltát.

Előzmény: kotta (25) 0 VÁLASZ
Árnyangyal 2008. 10. 06. 15:18 | #27
Öcsém, Münchausen báró hozzád képest egy szar napközis!!!
Előzmény: Kyp Durron (24) 0 VÁLASZ
skandar 2008. 10. 06. 15:12 | #26
"Láttam tibetben mestereket szinte fel levitálni (ugrottak de elég furán) 8-10 méter magas oszlopokra és a leugrás is inkább tűnt ereszkedésnek, és érzem, hogy mi tombol bennem meditáció közben"

Ez még T(!)ibet kínai megszállása előtt volt, vagy utána? LOL

A másik: A kungfut 20-30 évig kell tanulni, hogy használható legyen...no comment
Tkp. teljesen egyértelmű, tanulj csak 20-30 évig, mert:
- addig fizetsz
- az időszak végére akár meg is halhatsz, de jó eséllyel
- megunod a francba az egészet
ergo sosem derül ki, mennyire megvezettek :))))

És még: nem vagyok járatos a Shaolin kungfu művészetében, de eddig úgy tudtam, hogy a meditáció a tudat lecsendesítésére való. Most meglepve tudom meg, hogy bizony ott tombol egy s más. Na akkor megyek is beiratkozni, a tombolás jó dolog :)
kotta 2008. 10. 06. 14:54 | #25
Biztos fura dolog olvasnod a sok hitetlenkedést, hiszen te ezzel foglalkozol, van róla tapasztalatod, valsz jobban ismered mint mi. Mi viszont vagy elhisszük vagy nem, azt mondunk róla amit szeretnénk, némelyek le is hülyéznek, le is fognak rendesen. Én spec. a kung-fut érdekesebb dolognak tartom mint sokminden mást, de bevallom nem ismerem igazán. Annyit hiszek el amennyit gondolok.
Ezt csupán azért írtam le merthogy pont te írtad pár poszttal lejjebb, h a kultúra 2000 év óta áll a kereszténység miatt. Hát kérlek fogadd el, h erről a "kereszténység és hit,mint a haladás akadálya" - dologról te tudhatsz kevesebbet, legalábbis a véleményed ezt mutatja. Ráadásul a kung-fut is tudtommal szerzetesek oktatják-űzik a legmagasabb szinten, igenis mélyen hisznek valamiben, a többek között általad is lenézett hit kérdéséről ennyit.
Amúgy meg nem bántás, csak egy kis elgondolkodnivaló, mikor miről és milyen alapon is mondunk, mint "megdönthetetlen igazságot".
Szép napot! :-)
Előzmény: Kyp Durron (18) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 06. 14:52 | #24
kösz, ezt jobban megfogalmaztad mint én

Előzmény: shinob (22) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 06. 14:50 | #23
Korlátok azt hiszem csak bennetek vannak, és nem is szeretnék vitatkozni ezen.
Láttam amit láttam, hiszem amit hiszek, ha ti nem akkor az a ti bajotok (pont a lexikonod a korlát alapja)
Márciusban megyek vissza egy fél évre, remélem utána fel tudok rakni néhány olyan posztot, hogy ne legyen vita tárgya semmi.Tényleg Grimm való nektek.
Előzmény: smith (21) 0 VÁLASZ
shinob 2008. 10. 06. 14:48 | #22
Nem tudatlannak mondanám, inkább csak átlagos embernek, én is rengeteg olyan ebmerrel találkoztam már (sajnos a legtöbb ilyen), akik ha valamit nem értenek és nem képesek rá, akkor reflexből rávágják, hogy hülyeség, pedig lehet, hogy csak ők kevesek hozzá, de ez persze a helyi nagymenő vagányokkal nem fordulhat elő, hisz ők a királyok, mindenben ők a legjobbak, mindig mindent tudnak, ha valamit mégsem, akkor azt kivédik azzal, hogy baromság, meg semmi értelme, meg egyáltalán nincs is. Ehhez szokott még társulni, hogy amit nem értenek attól sokan félnek és mindenáron megpróbálják legyőzni, elpusztítani, és így már az is érthető, hogy a tényleges tudással és "hatalommal" rendelkező nagy mesterek miért nem ugrabugrálnak mutogatva magukat mindenféle versenyen, meg rendezvényen. Egyrészt van nekik jobb dolguk is, mint a fene "civilizált" nyugatiakat szórakoztatni, másrészt nyílván nem akarják, hogy eszköznek, fegyvernek tekintsék őket, amit vagy megszereznek, vagy megsemmisítenek (legalábbis nekem a józan ész ezt mondja).
Másrészt én is tanultam harcművészetet ( kung fuztam) és mint ahogy előttem is írták, nem attól függ, hogy melyik stílus jó és melyik nem, hogy hány évig kell tanulnod, hogy orrba tudd vágni a másikat. A küzdősportok (box, taibox stb) arról szólnak, hogy hogyan lehet minél nagyobbat ütni/rúgni, hogy lehet minél nagyobb kárt okozni a másikban, az a lényegük, hogy orrbavágd a másikat, ezt tényleg elég 1-2 év megtanulni és utána saját stílusodhoz igazítani, csiszolni. Ezzel ellentétben a harcművészetek sokkal szélesebb rétegben ölelik fel ezt a témát és nem csak arról szólnak, hogy hogyan csapd le a másik, emiatt lényegesen több idő kell hozzájuk. Ennek fényében én tisztelem és becsülöm mindkét fő irány képviselőit.
Előzmény: Kyp Durron (18) 0 VÁLASZ
smith 2008. 10. 06. 14:41 | #21
Ajánlom neked valamelyik orvostudományi nagylexikont vagy enciklopédiát! Sokmindenre képes az emberi agy, de azért vannak fizikai korlátok! Az test csak egy bio-elektromechanikus gépezet és hiába írsz te ilyeneket, attól még csak mese marad ez az egész dolog...
Előzmény: Kyp Durron (18) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 10. 06. 14:41 | #20
de gonosz :)
Előzmény: |-=O=-| (19) 0 VÁLASZ
|-=O=-| 2008. 10. 06. 14:38 | #19
"Láttam tibetben mestereket szinte fel levitálni (ugrottak de elég furán) 8-10 méter magas oszlopokra"

AHHHAHAAAHHAHAAAHAAAAA... ez a nap vicce eddig, de remélem folytatod és még lesz jobb is! :DDD
Tibeti csí mestereket az olimpiára!!!
Valaki túl sok kung-fu filmet nézett kiskorában...
Előzmény: Kyp Durron (18) 0 VÁLASZ
Kyp Durron 2008. 10. 06. 14:17 | #18
Vannak mesék is, de barátom ha egyszer találkozunk, akkor bevezetlek egy kicsit a chi dolgaiba, és amint megtapasztalod a Kis Keringetést vagy valamit, akkor egész máshogy álsz még a legvadabb dolgokhoz is.
12 éve művelem a Shaolint (főleg chi kung és akrobatika, Wu-Shu) és nem a harci tudásomra vagyok a legbüszkébb hanem, hogy megállok kézen 4 ujjon (mutatók és középsők), nem voltam beteg tíz éve, ha kimegy a bokám vagy valamim másnapra megoldom egy kis esti légzésgyakorlattal (chi kung).Te mesének hívod, én téged tudatlannak, pedig én is még csak addig jutottam hogy tudom hogy van tudás és ez nyugati szemmel meg nem érthető csak ha megtapasztalod, akkor viszont felfoghatatlan.Láttam tibetben mestereket szinte fel levitálni (ugrottak de elég furán) 8-10 méter magas oszlopokra és a leugrás is inkább tűnt ereszkedésnek, és érzem, hogy mi tombol bennem meditáció közben.Nem tudom még hogy mire jó -de Ők már igen- felfoghatatlan energia és ott tombol benned, és ütöttek már meg chivel és nem azért léptem hátra mert akartam, hanem mert egy olyan érzést kaptam mintha a testem belseje kapta volna az ütést és rossz volt (nagyon)
Pár száz év és a monkok képességei a jedikével fog vetekedni.
Azért tűnik mesének, mert ha ezek a mesterek megmutatnák, hogy mire is képesek valójában akkor mindenki őket akarná.
Vagy maga mellé állítani, vagy elpusztítani.

Előzmény: Schwed (13) 0 VÁLASZ
Gysmo 2008. 10. 06. 14:05 | #17
Ez a csí mindíg is érdekelt, sajnos én nem tudom használni, pedig nagyon laza :D
sahinel 2008. 10. 06. 13:54 | #16
http://www.youtube.com/watch?v=7qHL2PSpecI
http://www.youtube.com/watch?v=eZwmluSn_T0&feature=related

Vannak stílusok amiket évekig kell csinálni és akkor vállik használhatóvá, és utánna egy élet sem elég hogy mindent megtanulj. A másik hogy van box, thaibox, stb amikkel rövid idő alatt harci tudást tud elérni az ember. Mindezt mondom úgy hogy birkóztam, thaibox, box, Wing Tsun kungfu, karate küzdősportokat, harcművészeteket tanultam. Thaibox, box alatt kb 1-2 év alatt elég jól megtanulsz mindent amit aztán csiszolsz. A kungru ennyi idő alatt csak az alapokat tanítja meg kb. de 20-30 év alatt elég komoly szintre lehet emelni. Persze ilyen embereket nem nagyon látunk bemutatókon versenyeken.

A videón jót röhögtem.
Előzmény: Gysmo (15) 0 VÁLASZ
Gysmo 2008. 10. 06. 13:39 | #15
Én csípem a shaolinokat. Szerintem egy shaolin mester mögött igen nagy erő és nagy tudás áll. Viszont 40 évig kell csinálni, hogy jó legyél. ( srác 6 éve shaolinozott, én fél éve Thai-box-oltam, nem tudott hozzám érni ) Ennek ellenére mondom, elismerem őket.
Ez a kókuszos dolog... hát hogy is fogalmazzak? :D Legalább láttuk volna, hogy 1-et is képes eltörni, na jó ne legyünk szigorúak... eltalálni...
enti 2008. 10. 06. 13:21 | #14
ejjj ez de ígő! :D
Schwed 2008. 10. 06. 13:18 | #13
Ezek a shaolin mesék lassan izgalmasabbak, mint a Grimm mesék és a valóságalapjuk is kb annyi.
Előzmény: Kyp Durron (8) 0 VÁLASZ
alpha23 2008. 10. 06. 12:40 | #12
Nem értem! Otthon sikerült! :D
psypapi 2008. 10. 06. 12:36 | #11
Az én mesterem pedig csák norisz volt, aki nem a csíre, hanem a csilire esküszött!
Tudod ami kétszer csíp :)

Sose bírtam ezeket a bovden testű karatéjos gyerekeket!
Előzmény: Kyp Durron (8) 0 VÁLASZ
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2008. 10. 06. 12:00 | #10
Talán a melléb****ás rekordját akarta felállítani, csak az 5. után már fájt a keze.
sznájpa 2008. 10. 06. 11:38 | #9
kép alapján azt reméltem, hogy a fejével próbálja majd
Kyp Durron 2008. 10. 06. 11:38 | #8
Én 12 éve shaolin kung fuzok és tudok egy idős mesterről aki 3000 (igen háromezer) kókuszt tört el egymás után.
Csak Ő nem hülyéből egy vályúba tette, hanem a másik kezével megtámasztotta és a csuklóját ráfordítva, a mutató és középső ujj bütykével tette.A könyöke és válla meg sem mozdult, az alkar dolgozott.
Ez a balfasz (és ez nem shao) nem tudom mit művel, de még pontosan ütni sem tud(egyszer még csuklóval is eltalálja), szóval nem egy képzett ember lehet.Az a tipus aki 1 év karate után mindenkibe beleköt, mert elhiszi kemény.
El tudok törni egy kókuszdiót (a másodikat is, de az ötödik utén gondban lennék) és mondhatom, hogy nem erő kell hozzá, hanem kiedzett kezek és ami a legfontosabb TECHNIKA.Konvejornak megjegyezném, hogy nem csak nem elég a csí, hanem nincs is jelen.Ez nem így működik, és egy ilyen "mutatványhoz" még nem is kell a csíre összpontosítani, ütéstechnika és megfelelően kiedzett kezek (egy zongorista még technikával sem tudná megtenni, mert nem üti a falra akasztott újságot és a fákat tizen éve).
Az a baj hogy a gyerek csak hiszi, hogy meg tudja tenni és nem tudja, hogy meg tudja tenni.
Ahogy egy régi mester szavait Yoda mester is idézte:
TEDD vagy NE TEDD de NE PRÓBÁLKOZZ!
jalospotter 2008. 10. 06. 11:33 | #7
Erre még egy kicsit gyúrni kell!Kezdésnek ajánlom a paradicsomot.Valamivel puhább mint a kókusz...
Errtu
Errtu 2008. 10. 06. 11:30 | #6
c'est la vie
mekszamnojz
mekszamnojz 2008. 10. 06. 11:29 | #5
ahaha miez? Diótörő bácsit kirugták a bábszinházból? :D
Derill 2008. 10. 06. 11:25 | #4
ajj de bazmeg ennyi esze nincs? fémlapot leg jól megcsapkodta?
dns87
dns87 2008. 10. 06. 11:16 | #3
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAA XDXDXDXD
spider86 2008. 10. 06. 10:58 | #2
azért biztos kajak megijesztette a kókuszdiókat...
konvejor 2008. 10. 06. 10:47 | #1
Hú, még a vas tartónak is fájt. Nem gyűjtött össze elég csít :D