Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
regelő 2008. 03. 05. 17:50 | #94
kemény volt a csávó...tizenésvesekkel húde tudott
niggereket nem merte volna letartóztatni,előbb lövik le a fekák a zsarut de így megy ez
punyukli 2008. 02. 26. 15:16 | #93
te mekkora gyík vagy kiccsikó! erre annyit tudok reagálni, hogy verjen meg az élet. raboljanak ki minél többször, verjenek félholtra, erőszakoljanak meg, köpjenek le, rongálják meg a tulajdonod és természetesen egy rendőr se legyen soha a közelben, hogy serifet játszon. jah és szép hosszú életet kívánok, teljen az egész a fentiek minél gyakrabbani ismétlődésével. há nehogymá köccsög rendőr megmondja neked igaz csírafej? igaz hát. meg annak se szójjon be soha majd, aki a lányodat megerőszakolja. az is biztos adózik, és akkor attól is kapja a fizetést. hát hagyja majd csak szépen békén. remélem ez mind bejön, és akkor majd posztolj ide 1 képet az über okos fejedről amit vágsz.
M.agnus 2008. 02. 14. 16:30 | #92
Utánanéztem: Ez mindennapos eljárás az USA egyes városaiban, nem egy gyereket letartóztattak és rablóként kezeltek, mert gördeszka volt a hónuk alatt, azaz még csak nem is használták, mégis földreteperték, esetenként folytogatták, kortól, nemtől függetlenül, majd bilincsbe verték az illetőket. És ott szó sem volt "dude" megszólításról... (Valószínű, hogy a törvényt a gördeszkás tolvajok miatt hozták, így büntetve a tisztes polgárokat is. Inkább száz ártatlan bűnhődjön, mint egy bűnös megússza - közismert amerikai pogárjogi filozófia)
A videón a kölyök egyik első mondata, amitől "hősünk" kiakadt: "Shut up, dude!"- Kussolj, faszikám! - Így érthető a felháborodás, de a tetlegesség - mint a többi videóból, melyeket láttam kiderül - megszokott és elfogadott (!) megoldási mód... "Give Your hat to the yankee conquerors!" - (New Model Army)
+1 VÁLASZ
Slarioux 2008. 02. 14. 16:19 | #91
Igazad van, vannak korruptak, méghozzá nem is kevesen... Én is hallottam pár történetet. Ezek a rendőrök rontják a testület becsületét, megítélését. A társadalom (és az a szemét-rohadt aljas média) egy lapra veszi őket a tisztességesen dolgozó és helyt álló rendőrökkel. Sajnos... A kommented második felével is egyetértek, tényleg nem ők az egyedüliek a társadalomban, akik ilyen helyzetben vannak. Viszont ne haragudjatok, nem tudom megállni, hogy ne szólaljak fel a rendőrök- és elhunyt kollégám védelmében... Személy szerint nem ismertem, de tudom, milyen munkát végzett (határőrként) és pár kolléga személyesen is ismerte őt. Ennek tükrében nem olyan jó ám kint lenni egy tisztességes rendőrnek az utcán úgy, hogy közben jó pár gyűlölettel teli emberi tekintet megvetéssel és undorral néz rá és legszívesebben leköpnék őt. Főleg, hogy az a rendőr nagyon is jól tudja, hogy majd talán azoknak az embereknek a segítségére kell majd sietnie... De hát igen...végülis ezt vállalta. De szerintem ez azért valamivel többről szól..
Aztán jöhetnek azok a válogatott, fánkos-viccek....
Előzmény: dude (90) 0 VÁLASZ
dude 2008. 02. 14. 15:21 | #90
Helyes, tiltsuk be a rendőröket gúnyoló cikkeket, videókat, a rendőröket fikázó kommentelőket pedig jól meg kéne regulázni!!! Szegények havi nettó mellett még jó hogy zsebre is dolgoznak, jutalmazzuk meg őket érte, szavazzunk meg csórikáimnak fánk hozzájárulási jegyeket!

A rossz viccet félretéve, általában semmi bajom a rendőrökkel, a többségük tisztességes, ez pedig itt Magyarország, sok más ember is a minimálbér közelében dolgozik, de legalábbis nem kicsit alulfizetettek (pl. orvosok, tűzoltók), szóval ők is ugyanolyan emberek, közöttük is akad bűnöző. Egyébként meg tudtommal ők választották ezt a munkát, nem volt kötelező.
Előzmény: Slarioux (89) 0 VÁLASZ
Slarioux 2008. 02. 14. 14:59 | #89
A rendőrök fikázásáról, meg a rendőri munka mivoltáról meg csak annyit, hogy melyikőtök dolgozna havi nettó százezer forintért (jobb esetben) úgy, hogy cserébe bármikor lelőhetnek?? Nehogy azt higyjétek, hogy rendőrnek lenni a legkifizetődöbb Mo-n. Folyamatosan azt látom, hogy egyfolytában a rossz példákkal dobálóztok, meg hogy így, meg úgy ért titeket kisebb-nagyobb atrocitás. Sajnos a rendőrség afelé halad, hogy a civil szférának sokkal több joga (amikkel persze tökéletesen tisztában vannak) van, mint kötelezettsége (amiket meg persze nagy ívben leszarnak)!!
Ha így folytatódnak a dolgok, nem fogok meglepődni azon, ha egy építkezésen egy feketemunkás kőműves fog igazoltatni egy rendőrt.... No comment...
Árnyangyal 2008. 02. 14. 12:59 | #88
Nem fér meg két DUDE-ás egy csárdában...XDXDXD!
rubigo 2008. 02. 14. 12:44 | #87
Vagy az is lehet, hogy Jude-nak értette.... :)
Előzmény: alphadog (82) 0 VÁLASZ
alphadog 2008. 02. 14. 11:41 | #86
r3clbull 2008. 02. 14. 11:34 | #85
hát ez már durva...teszi a nagy faszt ezekkel a gyerekekkel..nem akad más akivel kikezdjen??
alphadog 2008. 02. 14. 11:01 | #84
Szerintem meg a 4 közül egyik sem fejezi ki igazán a jelentését. Én még mindig azt mondom, kb. ilyen "héé, ember" jelentése van inkább (persze nem szó szerint, arra ott a "hey man", inkább hangulatilag). Miután lenyomta a földre kiscsákót, nem hiszem hogy utána "haverozná", egyértelmá az erőfölény és már nem is szemtelenségből mondja, ez kb. olyan beidegződött kötőszó lehet a gyereknél, mint itthon a tiniknél egy "bazzeg" vagy "nemmondod".
Előzmény: Bobber (83) 0 VÁLASZ
Bobber 2008. 02. 14. 10:39 | #83
A dude ebben a formában sértő. Kb. így lehetne fordítani:

- haver
- csávó
- faszikám
- öcsém

Egy rendőrrel szemben nem biztos, hogy ez a megfelelő megszólítás...

(ettől még a rendőr állat)
Előzmény: alphadog (82) 0 VÁLASZ
alphadog 2008. 02. 14. 10:37 | #82
A dude sztem nem sértő (nem köcsögözte le, vagy ilyesmi ezzel), inkább talán olyan "vidékies", talán azért is kérdezi a fickó többször, hogy vidéki-e vagy. ;) Vszínű inkább az fájhatott neki, hogy nem kellő tisztelettel a földre borulva "officer"-ezte a kissrác. :D Jó, lehet kicsit neveletlen, de sztem inkább tudatlan, buta a gyerek.
Előzmény: rubigo (81) 0 VÁLASZ
rubigo 2008. 02. 14. 10:27 | #81
Leteperte? Elég felületesen néztem végig a videót... (Akkor meg minek pofázok? :))
Mondjuk azután, hogy a kölykök meghunyászkodtak, már nem kéne erőt fitogtatni, ez tény...
Ha viszont megsértődött a rendőr a Dude megszólításon, akkor nem biztos, hogy az "csak" embert jelent. Igaz, hogy nincs tegezés, magázás, de egy dude megszólítás már körvonalazza, vajon nálunk ezt magázva, vagy tegezve kéne fordítani...
Előzmény: alphadog (80) 0 VÁLASZ
alphadog 2008. 02. 14. 10:00 | #80
Szerintem a zsernyák csak irigykedett a srácokra, mert ő nem gördeszkázhatott gyerekkorában, sőt a fizikumát tekintve testnevelésből is fel volt mentve. :D (Ezt egyébként itthon se értem, rengeteg kövér disznó rendőrt látok, akik 100 métert nem tudnának lefutni... ha valaki rendőr és az utcán dolgozik, miért nem inkább arra figyel, hogy azért a farkát még láthassa a sörhasától ;)).
A "dude" meg annyira nem sértő, bár itt sokan egyszerűen "haver"-nak értelmezik, ott azért teljesen más jelentése (is) van, főleg egy olyan nyelvben, ahol igazából nincs tegezés/magázás, tehát ne abból induljunk ki, hogy lehaverozta, vagy letegezte. Ahogy a magát "officer"-nek tituáló bohóc is azt mondja a videóban: "a dude is somebody works on a ranch". Én inkább itt úgy fordítanám, hogy szerencsétlen beszart srác "ember"-nek szólította: "Hé, ember, nem csináltam semmit..." Erre a negyedórás kiselőadás nevetséges, főleg egy napszemüveges fánklerakattól, a srác leteperése a földre ill. a gördeszka elvétele pedig egyértelmű idegbetegségre utal.

Mondjuk lehet én is frusztrált lennék, ha egy ilyen játék matchbox-szal kéne furikáznom. :D Vicces lehet, ha egy Hummer-t kellene félreállítania...
rubigo 2008. 02. 14. 09:25 | #79
Régen a tanárok szigorúbbak voltak, mint ez a rendőr. Kapott a nebuló a körmére, ha nem figyelt, mással foglalkozott órán, vagy beszélt. A nagy, liberális Amerikában nem csoda, hogy elszemtelenednek a kölykök, az csodálom, hogy fegyver nem volt náluk. Tekintélyük viszont még így is nagyobb ott a rendőröknek, mint nálunk... Tettlegességig, pedig nem fajult a dolog, a rendőr megemelte a hangját.. Ezen ennyire kiakadni. Próbáljátok csak megbeszélni a dolgot a lehaverozó kölkökkel.. Pofán röhögnek majd... Pláne Ámérikába'
iksz 2008. 02. 14. 08:13 | #78
Á, szerontem photoshopp. :))

Viccet félre téve, az igaz hogy marhára szemtelenek a mai (talán nem is csak a mai ) fiatalok, dehát kérem szépen ez sehogy sem egy helyénvaló rendori fellépés. ha szemtelen a kolok azt is el lehet vele intézni diplomatikusa, khm rendoriesen, nem pedig hozongve az utcán. Ez a kocsog zsaru csak megjátszotta magát az emberek elott, hogy lássák "dolgozik".


myself
M.agnus 2008. 02. 14. 06:33 | #77
Miért nem vette el a többi kölyök gördeszkáját is? Nekik is ott volt, használhatták volna, amellyel aztán törvényt is sértenek. (nevetséges amerikai törvényt) Megjegyzem a felvételt tüzetesen megnézve sehol nem láttam tiltó táblának látszó jelzést... Egy ekkora városban, ahol látszólag gördeszkázáson kívül nincs komolyabb bűn (nyilván van, de "hősünk" úgy tűnik fontosabb kötelezettségeit igyekezett teljesíteni) ez igazán megoldható lenne. Így a rendőr teljes joggal léphetne fel és a felvételnek semmi értelme nem volna. Megértem a felháborodását, de nem erőszakkal kell egy 14 éves kölyökből kicsikarni a tiszteletet. Az nem megoldás. Ezt, mint pedagógus a pedagógusnak is mondom.
Hoember 2008. 02. 14. 05:59 | #76
Nemtom hogy vagytok vele de kétszer néztem meg és mindkettőször az érzésem az volt hogy ez FAKE.
Ez nem rendőr. (talán helyi önkormányzat polgárőre, de semmiképp sem rendőr.)

A rendőrök seholsem járnak egyedül (sok oka van ).

A megrendezett jelenetek alapján , fikázni az összes rendőrt nem tartom helyénvalónak.
N-icE 2008. 02. 14. 01:40 | #75
Hat ez a szep amerikai alom mindenki szabadon elhet,nem korlatozzak alapveto jogait...
ien zsaruktol duhrohamot kapok mindig,minek kepzelik magukat,ha az osszes hasonloan viselkedne mint azok a brittek lehet h meg tisztelnem is oket,de igy,
Vki mar irta h sok USA-i allamban v varosban betiltottak a gordeszkazast,letartoztatnak ha elgurulsz az uzletbe egy kolaert,hat igen, ien orszagban akarok elni az tuti,kivancsi leszek mi lesz a kovetkezo amit betiltanak,talan h nem mehetsz napra mert lebarnulsz a szomszedod teroristanak nez es azzal a feketen beszerzett sorozatlovo shotgunnal szitava lo...
Es ez nekik a szabadsag nem tom felfogni h vki nem amerikai meg tamogatja oket vmiben is
Nem regisztrált 2008. 02. 14. 00:20 | #74
Bocsi, de az nálunk ott kezdődne hogy vegyünk példát az angol lakosságról.
Előzmény: sahinel (72) 0 VÁLASZ
Nem regisztrált 2008. 02. 14. 00:19 | #73
Tény hogy nem az ő dolga, de ahhoz bárkinek JOGA van, hogy tisztelet megadására szólítsa fel a másik embert. Az tény hogy nem ilyen módon, de azt mondom hogy ezt kell is! A rendőrnek meg nem csak Te adod a fizetését, hanem 10 millió állampolgár x százaléka, és a többség határozza meg a rendőrök hatáskörét, vagyis a többség akarata. És az egyén jogai is addig terjednek, míg az más jogait nem sérti.

És ha már úgy általában a rendőrségről írtál, most had tekintsek el én is a filmtől: a legegyszerűbb azt utálni, aki betartatja a törvényt, megbünteti azokat aki más jogait, a többségét védi....mert manapság divat megszegni...ha meg bajban van az illető és segítségre van szüksége, a rendőr nem tud lépni, mert előtte kiharcolták hogy mégjobban vegyék vissza a jogait, akkor meg az a baj....röviden ennyit a magyar hozzáállásról....
sahinel 2008. 02. 14. 00:14 | #72
vannak akik képtelenek felfogni hogy egy kissrácot nem kéne így rángatni? ennyi erővel ha megyek az utcán, és beszól egy gyerek, vagy én annak veszem akkor nevelő célzattal fejberughatom? Kicsit eltúlzom mert ez kb a szemet-szemért mentalirást tükrözi. Remélem akik itt védték a rendőrt azok nállunk nem rendőrök . Lentebb mutattam angol rendőröket hogy intézkednek. Lehetne róluk példát venni. Attól nem tisztelem a rendőrt hogy izomtibort játszik.

Bár az ilyen majmok mint ez is a videóban ezt soha nem fogják megérteni. Nekik járna a verés hogy megtapasztalják mi az mikor velük csinálják ugyanezt.
eNMi 2008. 02. 13. 23:11 | #71
rendő-ő-ő-ő-ő-őrség? trallllalaaaa :)
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 02. 13. 23:06 | #70
Nem megy ma valahogy ez a helyesírás... :D
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 02. 13. 23:05 | #69
Rendőrség természetesen hosszó Ő-vel...
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 02. 13. 23:04 | #68
Nincs hozzá joga, hogy nevelni próbáljon, vagy egyáltalán, hogy belepofázzon az életébe. Viselkedjen úgy, mint egy fekvőrendőr... akkor kelljen csak tudomást venni róla, amikor intézkedik, és akkor is csak olyan mértékig, amivel a jogköre, az állam, vagy én mint állampolgár, felruháztam. Mert tőlem kapja a fizetését, egy szolgáltatásért, és jobban teszi, ha ennek megfelően viselkedik. Otthon játsza kis családjának a helyi serifet.... Röviden tömören ennyit a rendörségről...
Előzmény: skandar (66) 0 VÁLASZ
eNMi 2008. 02. 13. 22:55 | #67
annak sincs 1 csöpp se!!! valszeg abból is rendőr lesz!!! :D
Előzmény: skandar (66) 0 VÁLASZ
skandar 2008. 02. 13. 22:51 | #66
Ezt már csak tényleg a vicc kedvéért írom, félig-meddig komolytalanul:
"ne a rendőr akarjon nevelni, ahoz ész is kell'
Világos. A rendőrnek nincs esze. Miért is? Azt tkp. nem tudjuk, de tény: a rendőrnek nincs esze. A 14 éves 40 kilós kiscsávónak, aki beszól a 110 kilós rendőrnek, nem is egyszer, na annak van!

:D:D:D

Előzmény: eNMi (64) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 02. 13. 22:40 | #65
Erről van itt szó kérem...!!! :P
Előzmény: eNMi (64) 0 VÁLASZ
eNMi 2008. 02. 13. 22:34 | #64
persze, h tudom. beszólogatott a rendőrnek, még a haverja is rászólt, h fogja már be. csak a rendőrünk kissé túlreagálta a nyakánál elkapom és lerángatom a földre stilusával. nem állt ellen a kölök semmiféle rendőri intézkedésnek, h ilyesmit kellett volna alkalmazni. azt meg, h ott deszkáznak ahol tilos, még mindig ugy gondolom, h szabálysértés és nem büncselekmény. ne a rendőr akarjon nevelni, ahoz ész is kell. Tisztelet a kivételnek!!!!
Nem regisztrált 2008. 02. 13. 22:24 | #63
Hanggal együtt nézd meg a videót, ha meg nem vagy otthon az angolban kérj meg valakit hogy fordítsa neked.
Előzmény: Daddy (62) 0 VÁLASZ
Daddy 2008. 02. 13. 22:23 | #62
Szerrintem meg csak kellett egy deszka otthon a kölöknek aztán pont jolljött ki a helyzet, valahogy azért ráillyesztett arra akitől elvette nehogy már visszakérje :D ennyi
Nem regisztrált 2008. 02. 13. 22:17 | #61
Igen, és sajnos ez Magyarországon még sok mindennel így van. Én ott látom a hibát hogy túlságosan ott van mindenben a politika, és túl nagy befolyással van az emberekre. Akinek nem inge ne vegye magára, ez csak vélemény!
Előzmény: skandar (60) 0 VÁLASZ
skandar 2008. 02. 13. 22:14 | #60
Hát, én máshogy veszem ki. Az elején nem emelt hangon vmi olyasmit mond h: nem hallja/hallod? a parkban tilos deszkázni, bármiféle módon. Akkor szólnak be valamit, erre kapja fel a vizet," h én nem az apád vagyok, azzal beszélj így" stb....
Persze lehet, h rosszul értem, de talán hagyjuk is a dolgot.
Minden esetre nekem csak az szúrja szemem, h létezik egy "utáljuk a rendőröket, tehát bárki ügyét felkaroljuk, aki konfrontálódik velük"
Megjegyzem aki kigyúrt kopasznak vagy rendőrnek beszól, magára vessen :P
Nem regisztrált 2008. 02. 13. 22:13 | #59
Te is tudod jól hogy a másik lehetséges verzióban jóval több ráció van. Az már más hogy ki mit akar beleképzelni.
Előzmény: eNMi (56) 0 VÁLASZ
Nem regisztrált 2008. 02. 13. 22:11 | #58
Az előzményeket Te sem tudod, így tehát bőven van alapja a több szemszögből való megközelítésnek.
Előzmény: Vikoo (53) 0 VÁLASZ
eNMi 2008. 02. 13. 22:08 | #57
igazoltatás + bünticsekk. szabályt sértettek a fűre lépéssel és nem törvényt. sztem a gördeszkázást sem törvény tiltja.
Előzmény: skandar (55) 0 VÁLASZ
eNMi 2008. 02. 13. 22:02 | #56
abból, ismétlem abból, amit itt lehet látni a videon, nincs igaza a rendőrnek. pont. nem kell ugy felállitani semmi féle elméletet, h nem lehet tudni az előzményeket. ha csak ennyi történt, h lehaverozta, akkor túlreagálta a dolgot. ennyit láthat mindenki aki megnézi, erről tessék véleményt alkotni!!! ha szabad kérni. DE gyárthatunk elméleteket is, h mi volt előtte. a srácok éppen a deszkapark felé sétálgattak, kezükben a deszkával, erre rendőr meg szó szerint el akarta zavarni őket a q..a annyukba, majd én megnevelem a büdös kis köcsög fajtátokat stilusban, mire lehaverozták. szerintem.
skandar 2008. 02. 13. 21:57 | #55
Nem mondtam, hogy bántanak. Csak reagáltam arra, hogy "akinek nem jön le..." Hát nekem nem jön le.
Mellesleg honnan veszitek, hogy a gyerekek nem szóltak be a rendőrnek? Mondjuk elküldték a retkes mamájába. A video nem az esemény elejétől készült. Mi van akkor, ha a rendőr normálisan és tisztességesen felszólította (megkérte/figyelmeztette) őket, hogy ott tilos deszkázni, azok meg visszaszóltak, hogy "ugyan már haver, nem bántok senkit"
Fejtsétek már ki legyetek kedvesek, hogy ti, mint rendőrök mit és hogyan csinálnátok adott vagy hasonló esetben. Hülye példa, de: egy parkban van tábla: fűre lépni tilos. Látsz 2-3 tinit, amint ott fociznak v mittomén. Rájuk szólsz, h srácok, nem kéne, mert nem szabad. Leszarják, vállukat vonogatják: "ugyanmár haver". Te mint rendőr, mit tennél? Lehajtott fejjel elkullognál, vagy mi? Addig ismételgetnéd, amíg nagy kegyesen odébb nem állnának?

Őszintén kiváncsi vagyok a megoldásaitokra.
Vikoo 2008. 02. 13. 21:53 | #54
és foggalmam sincs, hogy , hogy tudtam leírni a formályát ly-vel... :)
Vikoo 2008. 02. 13. 21:47 | #53
igen, tehát a lényeg, hogy a videóról van szó nem más esetekről, helyzetekről... Én elismerem, hogy van kismillió szituáció amikor kell a határozott fellépés és az agresszió egy formálya is lehet lényegre vezető, de itt három, 14 éves srácról van szó akik deszkáztak és nem küldték el a rendőrt a tetves kurva anyjába, nem fenyegették meg semmivel, igaz azt mondták rá, hogy "haver". kemény.
lacizs 2008. 02. 13. 21:44 | #52
Rángatás nélkül igazat adnék a rendőrnek, de így nem.
papaluige 2008. 02. 13. 21:44 | #51
lehet hogy többször is szólt már a kölköknek?
Purple
Purple 2008. 02. 13. 21:42 | #50
hidd el, hogy ez annak minősült! pláne úgy, hogy a gyerek rá sem támadt, fegyver sem volt nála...
Purple
Purple 2008. 02. 13. 21:41 | #49
legalább nem bántanak senkit. elvannak magukkal.
Előzmény: skandar (46) 0 VÁLASZ
Árnyangyal 2008. 02. 13. 21:41 | #48
És bántanak?
Előzmény: skandar (46) 0 VÁLASZ
Nem regisztrált 2008. 02. 13. 21:40 | #47
Abszolút nem vagyok az erőszak híve, nem is alkalmaztam soha, de ez szerintem nem nevezhető testi erőszaknak, nem meríti ki a fogalmát. De abban igazad van hogy az durva volt. Az viszont elszomorító, hogy mindenhol a tisztelet apró hiányát tapasztalni, a boltban, az utcán, az iskolában....és sajnos manapság az udvariasság semi divat. Ez nem egy bölcs tapasztalat vagy bármi más, mert nem vagyok idősebb nálad, ez csak egy vélemény.
Előzmény: Purple (41) 0 VÁLASZ
skandar 2008. 02. 13. 21:39 | #46
Hát, nekem a közterületen (parkokban, bevásárló központok parkolójában, aluljárókban) deszkázó, néha igen érdekes ruhákba bújt suhancokról jön le az, hogy unatkozó idióta gizdák. :P
Árnyangyal 2008. 02. 13. 21:38 | #45
Mondjuk attol még nem volt jogos az intézkedés, bár lehet tőle is így követelték meg a tiszteletet a szülei (ezért ilyen).
De akkor is pár suhancnál elég ha megemeli a hangját!
Egy picit tényleg flusztrált a csávó.
Hasonló testalkatúakkal, mint pl. én azért nem lett volna ilyen bátor!
Nem regisztrált 2008. 02. 13. 21:36 | #44
Akkor ne is mondj rá semmit. A videó sztem csúnyán ferdít. Szerinted miért nem a kamerás mellett álló sráchoz ment oda? Mert talán nem ő szólt be neki...ha nem bunkó, nem sért törvényt, a rendőr nem fog odamenni, mert annyira ő sem hülye, h ne tudja hogy utána előveszik ezért.
Előzmény: dude (40) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2008. 02. 13. 21:35 | #43
ja még valami. ha én megrúgok valakit, mert meglop, vagy nekemjön, akkor én szívok miatta. pedig az indokolt...
Előzmény: Purple (41) 0 VÁLASZ
skandar 2008. 02. 13. 21:34 | #42
Igazad van, nem is erre gondoltam, hanem arra, hogy én azért megértem azt a rendőrt, akit bármikor lelőhet egy "családi veszekedő", ha valami minimális tiszteletet elvár fiatal tinédzserektől, főleg ha azok olyan helyen deszkáztak, ahol tilos. (ezt persze nem tudom, csak gyanítom)

Számomra ez a legundorítóbb viselkedés: megszegek egy szabályt/törvényt/szokást...és mikor rám szólnak még nekem áll feljebb.
Miben különbözik ez attól a majomtól, aki a parkoló kocsik mellé leáll másodiknak a luxusterepjárójával -még jó ha kirakja a villogót - és az őt kerülgető forgalomból (adott esetben torlódásból) rádudálóknak beint v anyázik velük...és nem is érti, mi a bajuk.
Purple
Purple 2008. 02. 13. 21:33 | #41
testi fenyítést csak indokolt esetben alkalmazhat. na most egy beszólás indokolt eset? egy 13 éves gyerektől? szerintem nem...
dude 2008. 02. 13. 21:33 | #40
Adja az ég, hogy vérszomjas gördeszkázó 14 évesek támadjanak meg. :DDD
Akinek nem jön le a videóból, hogy ez egy unatkozó idióta, rövidnadrágban és napszemüvegben gizdázó rendőr, aki abban éli ki a frusztráltságát, hogy 14 éves suhancokkal keménykedik, akkor arra tényleg nem tudok mit mondani.
Árnyangyal 2008. 02. 13. 21:31 | #39
Valamiben azért igazad van, de tényleg.
Nekem is hasonló tapasztalataim voltak.
Annak idején a tanártól is kaptunk pl.:körmöst, tenyerest,stb.
Próbálja meg most így nevelni a gyereket, rögtön per lesz a nyakában.
Nem regisztrált 2008. 02. 13. 21:27 | #38
Nem is úgy kezelte. Sajátos módon követelte meg a tiszteletet az igaz, de jogos volt.
Előzmény: Vikoo (36) 0 VÁLASZ
Nem regisztrált 2008. 02. 13. 21:25 | #37
Én teljesen igazat adok a rendőrnek. Igenis meg kell adni a tiszteletet akárkivel is beszélünk! És ha már otthon ez az erkölcsi alap elmarad, nem árt ha valaki tudatosítja. A rendőr stílusát lehet durvának nevezni, de célravezető, különben sem érte a gyereket semmi bántalom. Lehet azt is kérdezni, hogy miért egy gyerekkel keménykedik? Itt nem az volt hogy valakibe csak úgy belekötött. Ha meg úgy kezdi, hogy Na kisfiam...hát akkor az arcába röhög.

A másik: mindenki jön a Mo-i rendőrökkel hogy így meg úgy. Most mindenféle politikai háttér nélkül írom amit írok. Ha valaki belémköt az utcán (ugye tudjuk milyen népség szokott kötözködni általában), hiába hívok rendőrt, nem tud mit tenni, ha közbelép, még ő lesz felelősségre vonva, mert nem védi semmi. És akiknek most jár a szájuk, hogy így a rendőrök meg úgy, majd ha bajban lesznek, és a rendőr nem mer/tud lépni, mert minden jogától megfosztották, akkor átértékeli a dolgokat. Aki meg nem vét a törvény ellen, azt nem fogják kikezdeni a rendőrök. Ha valaki megszegi a törvényeket, az pedig igenis viselje a következményeit! Nekem személy szerint közterületen való alkoholos ital fogyasztása miatt volt már közöm rendőrhöz, ismerőseimnek is párszor egyéb más okok miatt is (ha tisztelettudóan beszél velük az ember, ők is emberként állnak hozzánk), és mindig kedvesek, elnézőek voltak, figyelmeztetéssel megúsztuk mindannyiszor. Remélem a mondandóm lényege érthető.
Vikoo 2008. 02. 13. 21:14 | #36
Az elméleteddel egyet értek, de szerintem ne kezeljünk ugyanúgy egy őrültet aki fegyvert fog egy rendőrre és kérdés nélkül, hidegvérrel lelövi és néhány 14 éves srácot akik gördeszkáztak az utcán...

Előzmény: skandar (34) 0 VÁLASZ
Vikoo 2008. 02. 13. 21:08 | #35
Egy egészen jelentéktelen dologról azt hiszem megfeledkeztél: ha jól tudom ezen az oldalon úgy mennek a dolgok, hogy valaki beküld valami izé-t és akkor itt alatta meg mindenki leírja A SAJÁT VÉLEMÉNYÉT, vagy hozzáfűzni valóját a dologgal kapcsolatban. Ha visszatartana minket a kétely, hogy vajon helyes-e a dolgokról alkotott véleményünk, szerintem nem sok komment születne, noha az, hogy ezeken keresztül megismerjük mások véleményét, hozzáállását vagy akár értékrendjét legalább, -de minimum közel- olyan fontos mint maga a post. (kérlek javítsatok ki ha tévedek)
Az meg, hogy szerinted az, hogy a gördeszkázó gyerekekkel szemben az agresszív fellépés a helyén való, elszomorító. Nem vonom kétségbe, hogy értesz a szakmádhoz, de mi itt erről a videóról beszélünk és ahogy észrevettem sokunk szerint nem ez lett volna a helyes megoldás.
Előzmény: hapro (31) 0 VÁLASZ
skandar 2008. 02. 13. 21:07 | #34
Nehéz dolgok ezek srácok...Hétfőn egy rendőrt agyonlőttek, szolgálat közben. Egy családi veszekedéshez hívták őket.

Namármost, azoknak, akik szerint a gyerek akkor viselkedett volna helyesen, ha fejbevágja a zsarut a deszkával, azt kívánom, h ha esetleg nekik lesz olyan problémájuk ami miatt rendőrt kell hívni, az ügyeletes éppen olyan nyeglén kezelje az esetét, mint a videon a srácok a zsarut. Mondjuk szóljon be neki, h "haver, oldd meg a problémádat magad"...

Mellesleg, én úgy veszem ki a sztorit, hogy a rendőr leállt, rájuk szólt h ne deszkázzanak (valszeg ott tilos) azok meg visszaszóltak. Mert ugye azt lehet, az ifjúságot semmi nem érheti, a tanár, a rendőr meg nyeli a szart...

Nem akarom védeni a rendőröket -nopláne nem a magyar rendőröket - úgy an block, de talán észre kellene venni, hogy ennek az éremnek is 2 oldala van.
Árnyangyal 2008. 02. 13. 20:42 | #33
Muhahahahahaha!
Életvitel = Tecnika?
Bárha belegondolok....
Jézusom hová haladunk?
Előzmény: hapro (31) 0 VÁLASZ
eNMi 2008. 02. 13. 20:10 | #32
h-apro-po zoli! ha 1x köszönsz mindenkinek azzal semmi bajom nem lenne. de igy, h minden kommented ezzel kezded!!! nem emil ez, h mindig köszöngetni kell!!! nagyon nem zavar, csak pont annyira, h falra másszak tőle!!! nameg, h még a végén el is köszönsz, mintha vissza se térnél (de mégis sajna! ;) ) köszönj 1x mindenkinek, 'oszt jó'van!!! olyan hüjén néz ki a kommented ettől!!! komolyan, rossz ránézni!!! (namostmegmégatöbbieketis+fertőzted :D )

erről jut eszembe, nem emléxem, h én megtettem-e ezt, ugyhogy biztos ami tuti most, ha megkésve is: Üdv Mindenki!!!
Előzmény: hapro (31) 0 VÁLASZ
hapro
hapro 2008. 02. 13. 19:54 | #31
Szia!

nem nyelvtant nem tanítok, ahhoz egyáltalán nem értek, mindig bukdácsoltam belőle, sőt nem is érdekel, és a névmáshoz sem értek, alapvetően életvitelt tanítok ha már így rákérdeztél. De ez magyarul technika tanár.:) Csak mostanában így nevezik.

üdv.:

Zoli


Előzmény: Árnyangyal (23) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 02. 13. 18:40 | #30
Szociális alapon elnézem neked... Szerencsédre van itt köztünk egy pedagógus, talán nincs veszve minden... :)
Előzmény: <-{st.one}-> (29) 0 VÁLASZ
<-{st.one}-> 2008. 02. 13. 18:23 | #29
nem, dude, wazze, nekem nem volt olyanom, dude! X'D
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 02. 13. 18:21 | #28
Hééé!!! Megszólítás ? Elköszönés ? Nem volt neked gyerekszobád ? (oO,)
Előzmény: <-{st.one}-> (27) 0 VÁLASZ
<-{st.one}-> 2008. 02. 13. 18:16 | #27
ugyan már JunK !! hova gondolsz?? ilyen zsaruk mellett nincs bűnözés!! azért ért rá leállni a kölykökkel! X'D
wtf 2008. 02. 13. 18:15 | #26
Kár, hogy fegyver nem volt a kölyköknél. Azt valószínűleg legálisan tarthattak volna. ;)
Előzmény: Burdisgarage (24) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 02. 13. 18:12 | #25
Bűnözés mindenhol van. Belelóg a kezed a bilibe.... :)
Előzmény: Burdisgarage (24) 0 VÁLASZ
Burdisgarage 2008. 02. 13. 18:03 | #24
Le kellett volna lőni őket dude!
Neveletlen gyerekek az igaz, de ez a rendőr tényleg nem érdemel sok tiszteletet.

bungle - amerika több államában is tilos közterületen gördeszkázni, csak deszkásparkokban lehet.
Attól még tényleg üldözhetné a betörőket, de lehet, hogy nincs egyéb bűnözés.
Árnyangyal 2008. 02. 13. 17:36 | #23
Ha nem írod, hogy gyógypedagógusként dolgozol, esküszöm a komment alapján arra tippeltem volna :)
Sőt nyelvtant is tanítasz ugye, és most jártok a névmásoknál..XD
Bocs a gonoszkodást, de nem lehetett kihagyni! :)
Előzmény: hapro (18) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2008. 02. 13. 17:33 | #22
Csákó!

A gördeszkát nem tudod miért vette el? Nem volt a srácnak gördeszkaviselési engedélye? Kérdezz már rá lécci majd, ha összefutsz vele. Köszi!

üdv,

bungle
Előzmény: hapro (18) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 02. 13. 17:28 | #21
Szia Zoli !

így már kezdem érteni, mitől vagy így megborulva... A főiskola, utána meg a fletnis srácok... Sajnos át se látod, hogy hol a baj veled...

üdv.:

Junk
Előzmény: hapro (18) 0 VÁLASZ
Blen86 2008. 02. 13. 17:23 | #20
Hát más élethelyzetben teljesmértékig egyetértenék veled de a rendőr az rendőr... Szolgálatban ne legyen "saját értékrendje" ő azért kapja a pénzét hogy szabályszerűen járjon el. Abban 100% ig biztos vagyok hogy a kötekedő kamaszgyereket nem terítheti le a földre mert beszólt neki. Ha már rendőrnek állt akkor viselkedjen is úgy. Nem engedheti meg magának hogy elboruljon az agya. Előző kommentre hivatkozva: Ezzel az erővel fejbe is lőhette volna mert ő úgy ítéli jónak, ilyen az értékrendje.
Előzmény: hapro (18) 0 VÁLASZ
eNMi 2008. 02. 13. 17:13 | #19
emil? :D hiányoltam is eddig a megszólitást!
hapro
hapro 2008. 02. 13. 17:09 | #18
Szeva!

Gyógypedagógusként dolgozom, így le tudom ezt reagálni, és tudom kezelni (sok felnőtt emberhez erre sajnos nagyon is szükség van). Sőt tapasztalatom is van hasonló esetekben, amiket csak így beírkálva nem érthet meg senki, hiába írnék bármit is, Sőt más életét sem értheti meg senki!, Sőt nincs is értelme ha csak nem a pocskondiázás a cél, bírálni másokat, Sőt Bárkinek bármihez joga van, Sőt, van aki így gondolja, van aki úgy tesz, van aki tapasztalatait mondja el, van aki csak mond valamit amit gondol. Bírálni nincs értelme, bárki (és senki) véleményét...nem? Ezen érdemes elgondolkodni szerintem mindenkinek. Vanaki ezen a szinten áll szellemileg van aki meg azon, van aki most épp így gondolja, van aki meg most épp úgy...hát mi alapján mond valaki bármi értékítéletet, hogy ez jobb, ez rosszabb? Csakis a saját értékrendje alapján....és az jó? az a jó?

üdv.:

Zoli


Purple
Purple 2008. 02. 13. 17:04 | #17
mondjuk a cigány maugli, az a román 11 éves, na az megérdemelte volna ezt a bánásmódot... de ezek csak deszkáztak, és szemtelenek sem voltak szerintem. lehet nem lett volna szabad ott deszkázni, de ha annyira hülyegyerekek lettek volna akkor simán beszólnak 2-t aztán elgurulnak. szóval a rendőr volt a hülye kétségtelenül.
dude 2008. 02. 13. 16:57 | #16
Pontosan. De amint azt tudjuk, 3 rendőr (vagy polgárőr, mindegy) még egy hőbörgő alkoholistához is kevés. :D
Előzmény: Vikoo (15) 0 VÁLASZ
Vikoo 2008. 02. 13. 16:55 | #15
Az én véleményem az (és ez a magyar rendőrökre is vonatkozik), hogy nem a gördeszkázó, 14 éves gyerekekkel kéne foglalkozni hanem azokkal akik bűnt követnek el. Akkor kéne ilyen határozottnak lenni amikor 3 nagydarab fickóhoz kell odamenni, nem amikor 3 deszkázó gyerekhez!
dude 2008. 02. 13. 16:53 | #14
Milyenek a gyerekek? Gördeszkáznak? LOL. Igazából be se szóltak neki. Akár rendőr, akár nem, tizennégy évesen jól fejbebasztam volna a deszkával egy ilyen köcsög fánkzabálót, aztán elgurulok. Érjen utol a golfkocsijával. :D
Előzmény: hapro (9) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 02. 13. 16:52 | #13
Te nemlenni mádzsár... ? :)
Előzmény: Golf (11) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2008. 02. 13. 16:50 | #12
Kezet foghatsz vele....
Előzmény: hapro (9) 0 VÁLASZ
Golf 2008. 02. 13. 16:45 | #11
A magyar rendőrök amugy nagy vissza élnek a hatalmukkal én is tapasztaltam mikor álltunk a parkoloval a kocsiba és nevettünk erre mellénk álltak kocsival aztán megkérdeztek mi a nevetség tárgya!!! A másik meg ködlámpával ment a egyik haverom a városba aztán szirénázó rendörautóval elénk vágtak és kitessékeltek a kocsiból mellete még feljelenteték 50 ezer forintra a haverom!!!Nagyon tudnak keménykedni főleg a fiatal vezetőket fosatjákbe nagyon!!
sahinel 2008. 02. 13. 16:43 | #10
az okés hogy a gyerek paraszt volt, de ennyi erővel le is lőhetné mert biztos terrorista.

Csak hogy láthassunk normális intézkedést :
http://www.metacafe.com/watch/64770/british_cops/

és a hozzászólások közt:
if that had been the U.S police there would have been 5 squad cars, 15 cops and the man wouldve been shot (in self defence of coarse)


hapro
hapro 2008. 02. 13. 16:38 | #9
Én tanár vagyok egy sárga iskolában, és ott ilyenek a gyerekek.....
Max respect a rendőrnek részemről. Ha túl reagálta szerintetek ha nem.

üdv.:

Zoli


Bobber 2008. 02. 13. 16:33 | #8
Max. az látszik, hogy mindenhol vannak f... rendőrök is. Jelen esetben a kölök paraszt volt, a rendőr meg "kicsit" túlreagálta a dolgot. Szép nagy tuskó mindkettő.
Előzmény: ricsi176 (6) 0 VÁLASZ
Blen86 2008. 02. 13. 16:33 | #7
Szerintem nem kapta meg otthon az asszonytól ami jár, azért ilyen idegbeteg.... :)
ricsi176 2008. 02. 13. 16:21 | #6
Innen látszik hogy mindenhol faxfejűek a rendőrök...
sahinel 2008. 02. 13. 16:21 | #5
Ez egy gyükér farok. izomkodik a paraszt egy kisgyerekkel. Na az ilyeneket kell lelőni. Mert ez egy barom. Az hogy nállunk is vannak ekkora farkak még nem jelenti hogy ez normális. Na az ilyen gyükerek miat háborúzik amerika. El kéne mennie londonba rendőrnek, és fegyver nélkül járőrözni. Megnézném mekkora szája lenne a faroknak. utánnakötni a kocsijának és elvinni városnézésre az ilyen barmokat.
<-{st.one}-> 2008. 02. 13. 16:19 | #4
én azt mondom h igaza volt a rend kemény őrének, de nem kellett volna ennyire mellre szívnia! tényleg el vannak szállva ezek a kölykök, én próbáltam volna 14 évesen így beszélni, kaptam volna akkorát, hogy egy hétig csak tükörbő látom merre megyek!! XD
Lako 2008. 02. 13. 16:02 | #3
Én elküldtem volna melegebb éghajlatra a "havert" :D
Purple
Purple 2008. 02. 13. 16:01 | #2
ezt hívják hatalommal való visszaélésnek? :D tarkón kellett volna jól bszni a deszkával... állat. bár ők szívták volna meg mert "rendőr" ...
senzu 2008. 02. 13. 15:55 | #1
egyrészről igaza, magyarországon orrbavágna kapásból a rendőr ha lehaveroznád :D
másrészről viszont nem egy gyerekkel kéne keménykedni :D