Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle 2008. 10. 12. 00:36 | #193
Spion0025, ez már volt.
bandee1219 2008. 03. 01. 07:37 | #192
Szerintem ne csak ezt számold, ez lement adásban, + min. 100.000.000. :)
Előzmény: <-{st.one}-> (191) 0 VÁLASZ
<-{st.one}-> 2008. 03. 01. 00:51 | #191
már több mint 97.000en! ;)
Előzmény: enti (190) 0 VÁLASZ
enti 2008. 01. 24. 17:52 | #190
hűűű b+ már több mint 94.000en megnézték !! o_O
ye
Valerius 2007. 12. 20. 22:43 | #189
Vicces, hogy így le tudjátok alázni saját magatokat. Nézzétek meg, itt veritek magatokat, felhúzzátok az agyatok, és itt pattogtok jobbra-balra. Attól, hogy tudjátok betéve az országokat, meg hogy mit csinált Marco Polo, meg mit nem, ettől még nem lesztek nagy arcok, a lényeg az, hogy hogy használjátok azt, ami megvan. És most lehet itt oltogatni, hogy én is beugattam, de nézzétek meg: beírtam két kommentet és szép nagy balhé kerekedett belőle, hogy így és úgy nem szerettétek, amit írtam és most rendezitek itt a hepajt. Nem is várom, hogy elszégyeljétek magatokat... minek is, igaz?
bandee1219 2007. 12. 05. 10:49 | #188
Hát ez elég nagy kár...
Előzmény: bungle (163) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 05. 10:24 | #187
Nem olyan nagy szám a tíz millió? Akkor csapjon meg 10000000 V- os áram (10000000 A), egyél meg 10000000 gombócot, ne vegyél 10000000 (akár ezred)mp-ig levegőt, ugorj páros lábbal 10000000-t, fuss le 10000000 m-t... Szerintem minden viszonylagos (és nem csak szerintem).
bandee1219 2007. 12. 05. 10:16 | #186
Meg lettek volna a gyarmatokért folytatott viszályok nélkül, az tuti.
Előzmény: Gouranga (133) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 05. 10:11 | #185
Hát volt ott egy csomó kisgyerek... :)
Előzmény: Thiaa (125) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 05. 07:20 | #184
"az amerikaiak nem hulyek..inkabb batrabban kimondjak amit gondolnak."
Hát ha nem lennének hülyék, nem lenne gond a bátorságuk.:)

Előzmény: dXtr (80) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 21:56 | #183
Az én angoltanárom meg ukrán volt és elég gáz volt, hogy nem tud magyarul és elkezd vitatkozni velem egy magyar mondatról, mikor már az egész osztály mondta, elhitte, hogy jobban tudjuk...
Előzmény: csicsilla (73) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 21:51 | #182
Hát ez az. Itt nem a tudásról beszél, hanem az egyetem nevének nívójáról. Nem hiszem, hogy okosabb lenne a hárvárdi, csak esetleg hasraesnek a név előtt, felveszik, és nem derül ki soha, hogy ki lett volna a jobb. Bár az tény, hogy értelmes cégek már nem esnek hasra, komolyan elbeszélgetnek (problémamegoldás, elmélet-gyakorlat) és nem érdekli őket vagy inkább nem befiolyásolja őket a név. Ha fasz vagy, mindegy honnan jössz.
Előzmény: Zorro (72) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 21:46 | #181
Ezt nem lopásnak, hanem licencelésnek hívják, a világ más táján így lehet gyártani adott dolgot, így lehet itt pl. Meki, és azt sem lopták. Ezért fizetnek.
Előzmény: gyuriéslaci (70) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 21:00 | #180
Valamit félreérthettél, de itt van részben feliratozva:
http://www.videoplayer.hu/videos/fullscreen/114146
Persze nem védem, hisz nem sokkal okosabb, csak mást mondott. :)
Előzmény: Dawe (60) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 20:53 | #179
Azt olvastam, hogy digitális analízisből doktorált és az egyetemes matematika megreformálásán fáradozik szabad félóráiban. :)
Előzmény: enti (59) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 20:48 | #178
Tisztában vagy vele, hogy az ottani oktatás elég más elvárásokat támasz? ott a tanár elmondja a mondandóját és teszt formában kérik vissza azt a tudást (az osztályok tudásszint szerint vannak), amit a konkrét embertől elvárnak. Mo.-n azt várja vissza a tanár, amit elmondott, szóról szóra és aki gyengébb, sosem lesz 5-öse, kint lehetne... Az egyetem nemkülönben...
Szted ezt mégis hogy lehet összehasonlítani? Rajzold már le légyszi!
Előzmény: sparkey6 (53) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 20:43 | #177
Ez király! Valamelyik várost csak 76 Km-rel tévesztettem el (valamelyiket meg sokkal). Lehetne nagyobb a térkép, de faxa.
Előzmény: dXtr (49) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 20:32 | #176
Hát sztem sem tud ez színészkedni, arra képtelen. Annyira látszana, hogy nem lenne ilyen "hiteles". :)
És a táblázatból meg az derül ki, hogy jobb helyen vagyunk. Yes! Yes! Yes!
Előzmény: wtf (41) 0 VÁLASZ
dude 2007. 12. 04. 20:26 | #175
Nem elég, hogy már volt itt, de még ezekben a kommentekben is meg lett említve (32. komment)!
Előzmény: Emericus (168) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 20:09 | #174
Régebben voltak kint Balázsék még talán a Z+-szal az USA-ban és fiatalokat kérdeztek, hogy szerintük hol lehet Magyarország (merthogy kérdezték honnan jöttek Balázsék)? Elkezdtek találgatni, hogy Afrikában valahol, meg hasonló okosságok. Amikor meg kérdezték, hogy mit üzennek a magyaroknak? : Azt, hogy kezdjenek el zenélni, mert az nagyon jó dolog.... Gondolom le sem esett nekik, hogy nem fakamerával vették fel őket...
Tény, hogy vannak hülyék mindenütt, csak ezzel a videóval foglalkoztak kint is, mert ez amcsiban is gáznak számított.
Előzmény: Varga Zoltán (25) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 20:00 | #173
Egy másik Puskásról pedig egy egész világ ismer minket (legalábbis a műveltebbje), amire szintén büszkék lehetünk.

És elég sok mindenre nem lenne még képes, Errtu is említett neveket, akik nélkül nem lennének ott, ahol.
Előzmény: ensium (24) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 19:39 | #172
Tény, hogy tudhatnák, ha már mi is tanulunk róluk, de kíváncsi lennék az általad említettekről hány amerikai tud valamit is. Főleg az ilyenek, meg a Paris Hiltonok, Lindsay Lohenek.... oO
Előzmény: Errtu (17) 0 VÁLASZ
bandee1219 2007. 12. 04. 19:35 | #171
Azt sosem feledem. :)
Előzmény: enti (12) 0 VÁLASZ
redbaron813 2007. 12. 02. 20:49 | #170
persze mi is szórakozhatnánk: ír? az nép, vagy inkább rajzol? (de a letteken meg a görögökön is) - de ez a poén csak tizenötmillió magyarnak vicces (vagy még azoknak sem), míg a hungry, meg a turkey annak a néhány százmilliónak, aki ért angolul...
Zsóti 2007. 12. 02. 17:30 | #169
Vááááá nem bírtam végignézni. Ennyi marhát! És anyázzuk az amcsi szöszit...hááááát siralom!!!!!
Előzmény: Emericus (168) 0 VÁLASZ
Emericus 2007. 12. 01. 23:58 | #168
Egy kis magyar valóság:
http://www.youtube.com/watch?v=S1O_SlpY3m8
Most lehet véres szájjal anyázni!
thorm 2007. 12. 01. 11:10 | #167
they speak french there ezen behaltam :DDDDD
evibaba 2007. 11. 30. 00:22 | #166
paris hilton is asszondta egyszer,h európában franciául beszél mindennki... ezek tudhatnak vmi,amit mi nem:D

vöri 2007. 11. 29. 23:35 | #165
Nemtudom ti hogy vagytok vele, de engem felhúzott amiket a szőke mondott.. :@ Sajnos nemcsak a buta emberek nemtudják ,hogy Magyarország létezik.. :(
bungle
bungle 2007. 11. 29. 22:57 | #164
De, a BpTV már el is kezdte! :DDD
Előzmény: bubi66 (162) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2007. 11. 29. 22:56 | #163
Van ez a Budapest tv-s büntetés: http://www.ize.hu/comments.php?post_id=5080
Ma egy csomó kinti blog oldalon láttam, ahol megjelent. Bár angol oldalak, ergo nem értenek belőle egy kukkot se, de terjed "Hungary" híre. Sztem azt gondolják, itt állandóan ilyen megy a tv-ben. :D
bubi66 2007. 11. 29. 22:55 | #162
Nem olvastam végig a komenteket , de sejtem miről lehetett szó .... Engem csak az bosszant a dologban , hogy akkor hogy van az , hogy mégiscsak mi másoljuk az idétlen vetélkedőiket ..... Nekünk magyaroknak nincs annyi eszünk , hogy kitaláljunk valamit ????
Katsumoto 2007. 11. 29. 22:33 | #161
Azt ugye tudjátok,hogy a sok okos ami azt hiszi,hogy nálunk még feudalizmus van és még lovon járunk.Ennek egyenes folyamánya,hogy király is van,aki háborúban nyeri el a tisztségét és,hogy nálunk oroszul beszélnek!Ja Teller Edét és Szilárd Leó-t marslakónak hitték,mert kijelentették a nyelvészeik,hogy ilyen nyelv,hogy magyar nem létezik.
Ezt a haverom mondta,aki kiment melózni az USA-ba.Akkor kapott emberi bánásmódot,amikor a hájas valagú amikat lazán lekörözte mindenben.A racionalitásról meg ne is beszéljünk,mert náluk ami gömb azt viszik,ami kocka azt meg gurítják.Ezért brainstormingolnak külföldön.
De ha nekem is olyan eseménytelen és unott életem lenne,mint nekik,akkor engem sem érdekelne,hogy mi van a szomszéd pázsitján.
Hát de na!Mit várunk egy olyan országtól,aminek még csak alig pár száz éves múltja van és semmi gyökere,ami volt azt meg kiírtották az indiánokkal.Szánalmas egy nép,mégis ők diktálnak.
Revanor 2007. 11. 29. 20:56 | #160
Még csak annyi a korábbiakhoz, hogy ja, mi magyarok tud(t)unk szinte mindenben nagyon jók lenni de három dologban nagyon a padlón vagyunk : összetartás, tolerancia, szervezőkészség.
enti 2007. 11. 29. 20:16 | #159
ok! peace ^^
Varga Zoltán 2007. 11. 29. 19:32 | #158
igen jártam logikára.Harmadjára sikerült,és akkor sem Várterésznél.A matekra mondtam a laza kettest nem logra vagy progra vagy esetleg adatszerkre.nem tudom hogy lehetett félreérteni.
a kurva okos mióta jelenti azt hogy valaki mákos vagy nyalis vagy???Nem tartom magam kurva okosnak,nem is vagyok az.ezt sehol nem mondtam magamról.
Előzmény: enti (154) 0 VÁLASZ
Killex 2007. 11. 29. 17:51 | #157
http://youtube.com/watch?v=MCYu2YcdaJQ
Charles Barkleyt is be lehet szivatni az országokkal:D
dude 2007. 11. 29. 13:50 | #156
Kicsit lemaradtál... :D
Előzmény: Lilu__cica (155) 0 VÁLASZ
Lilu__cica 2007. 11. 29. 13:24 | #155
Ezt én is be akartam küldeni!
enti 2007. 11. 29. 11:14 | #154
ja amu bocs csak most látom h irtad Lajkót + a Kalkulus 1-2-t. igen igazad van az télleg laza.
de ha jártál Matlog-ra Várterészhez akkor érted h mér mondtam h azzal a laza kettessel vitatkoznék! :) ha meg neked az ennyire laza volt mint ahogy irtad akkor grat! kurva okos (értsd : mákos,nyalis,stréber,költségtéritéses) vagy! :D
Hajni 2007. 11. 29. 10:39 | #153
Azért remélem értetted a célzást a rossz hasonlatod miatt. ;) Ha Suriname annyi "nagy" embert adott volna a világnak, mint Magyarország, vagy akkora történelmi múltja lenne, szerintem jóval többen tudnák, hol is helyezkedik el vagy épp mi a fővárosa. Nem azt mondom, hogy mindenki, de talán azt tudnák az emberek, hogy Dél-Amerika északi részén van és Dél-Amerika nem egy ország. ;)
kolompír 2007. 11. 29. 10:07 | #152
Ugyan nem V. Zoltán vagyok, de egyet tudok mondani:
Clarence Seedorf!!! :DDDDD

Clarence Seedorf - egyetlen emberként a világtörténelemben 3 különböző csapattal nyert Bl-t. (Ajax, Real Madrid, Milan - ebben a sorrendben és a Milan-al kétszer)

Hja, és Suriname fővárosa Paramaribo! Fejből nyomtam, pedig földrajzológiából sem vagyok valami jó. :D

Azon annyira nem akadtam ki, hogy nem tudja, melyik ország fővárosa Budapest, de amit Európáról összehordott...

Kicsit a témába vág: tesóm egyik barátnője Trinidadon él. Közös ismerősöknek, akik nem tudtak a költözésről és érdeklődtek, tesóm elmondta az új címet. Nem tudtak mit kezdeni az infóval, csak pislogtak, mint pocok a lisztben, mert lövésük sem volt, hogy van Trinidad (& Tobago - mielőtt valaki kötekedne) nevű ország. Jelzem nagyrészt főiskolások... :-/ Pedig ott született Dwight Yorke. :DDDDD

És még csak hülyének sem nevezném őket. Ebben a témában tájékozatlanok. Ennyi. Mondjuk gyanítom, Afrikáról tudják, hogy nem egy ország. :)

Ettől függetlenül a szöszi csaj valóban hülye, hogy fel meri vállalni milliók előtt. :) Azért úgy általában minden amerikait nem neveznék hülyének. Nagyobb ország, több emberrel, arányaiban több debillel. :)

Szerintem.
Előzmény: Hajni (141) 0 VÁLASZ
kissodon 2007. 11. 29. 05:05 | #151
én azért röhögtem mert a müsorvezetö (nincsenek hosszù ö-k meg ü-k) faszi is rosszul mondta.... hángri........

A másik meg visszaolvastam pár kommentet, és rájöttem hogy belölünk magyarokból teljesmértékben hiányzik a tolerancia legkissebb csírája is ..... amúgy az a lány az amerikai idól egyik résztvevöje, és elég jól énekelt...büntiböl a gyöngyhajú lányt kellene elénekelnie :D vagyg a marseilles-t (remélem jól irtam bocsi minden franciátol)
godzsy 2007. 11. 29. 01:51 | #150
Az hogy a Kárpát medencében mennyi nép megfordult és a gének itt kiforrották magukat, azt az USAra is el lehet mondani. Ott aztán csak be- és letelepedés volt. A gének olvasztótégelye. Ilyen alapon...nincs értelme a vitának.
Varga Zoltán 2007. 11. 29. 00:26 | #149
Nem mondtam hogy tudok ilyet.Egy példának hoztam fel.Az hogy magyar tudósok találtak fel komoly dolgokat,miért kell hogy azt jelentse hogy az egész világon imába kell foglalni Mo-t??Vannak a magyarokon kívül más tudósok is akik hasonló kaliberű dolgokhoz járultak hozzá mégsem ismerjük mi sem mindegyiket,sőt.
Előzmény: Hajni (141) 0 VÁLASZ
Varga Zoltán 2007. 11. 29. 00:22 | #148
Bocsi haver,de nem fogom elásni magam a véleményem miatt!!
Ezzel hogy ki ássa el magát és ki nem nem szeretnék vitába szállni.Lentebb elismertem hogy elég gáz hogy nem tudja Európa ország vagy kontinens.De ezen kívül nem értem miért kellene mást tudnia Európáról??Te talán mindent tudsz az USA-ról,Ázsiáról stb?Az egy dolog hogy innen indult ki minden pár száz éve.
Ezenkívül eléggé nyilvánvló hogy a nő nem szellemi munkával keresi kenyerét:D
Az Egyetemekről:Fogalmam sincs milyen a mérce az Usa-ban.Nem is nagyon érdekel,de annyit tudok hogy nálunk folyamatosan csökken a színvonal.Ezt tapasztalatból.
A Nobel-díjasokról:Erre a sok nép megfordult dologra nem tudok mit mondani.Annit én is tudok hogy sokan megfordultak itt,de gondolom máshol is!
Biztosítani kell a megfelelő körülményeket,és akkor nem mennek el a tudósok.Ennyi.
Minden nemzet igyekszik a legjobbat kihozni a lehetőségeiből,így az USA is
Suriname fővárosát én sem tudtam micsoda,csak egy példának írtam,hogy az Európaiak sem tudnak mindent.Nem is kell ezt senkitől elvárni.Ahogy azt sem hogy egy amcsi,kínai,japán,brazil stb kívülről fújja Mo fővárosát,vagy akár Fr.országét,Németországét...

Továbbra is tartom azt a véleményem hogy minden országból lehet kiragadni embereket akik hülyébbek a hülyébbnél,csak ezek alapján nagy hiba általánosítani.Pl.Kimentek a romák Svédországba.Sajnos nem hiszem hogy a svédeknek ugy jött le a dolog hogy hát ezek a romák milyenek,hanem hogy ezek a Magyarok milyenek.És ez a gond.
Ezt csak egy példának hoztam fel.Nincs szándékomban belemenni semmilyen vitába a kisebbségekről!!
Én attól nem ítélek,hülyézek,köpök le senkit hogy nem tud dolgokat.Még ha tényleg az is az illető.
Részemről szerintem befejeztem a dolgot.
Előzmény: Meistro (142) 0 VÁLASZ
Meistro 2007. 11. 28. 23:34 | #147
Igen tényleg ideges voltam, de azért mert kétszer kellet megírnom a beszédemet, mert előszört kitörlődött, még le is izzadtam. :)
balintur 2007. 11. 28. 23:26 | #146
Én ezen nem tudom felhúzni magam, mivel amikor földrajzórán tanultuk a fővárosokat, a legtöbb kolléga nem hogy valami más kontinensen lévő állam fővárosát nem tudta, hanem a szomszédos országokét se :S
ÉS van rá egy ezresem, hogy ha az utcán megkérdeznénk 10 embert 5 nem tudná az USA fővárosát! Ugyhogy nem kell itt kelteni a feszültséget, emberek élnek! Ennyi padlo
enti 2007. 11. 28. 23:16 | #145
juj de jó kis flame lett a postra XD
godzsy 2007. 11. 28. 23:15 | #144
Nem akarok a Marco Polos dologba beleszólni, de szerintem a wikipédiával példálózni nagy marhaság. Az egy bárki által szerkeszthető "lexikon" (??? höh, röhej!!!). Azt írhatsz bele, amit nem szégyelsz. Ott ásta el magát nálam a wiki, mikor a "helyesírás" magyarázatára kihozta, hogy a modern formája a köv.: hejesírás. Ezt látná meg az a fazon, aki az "Álljunk meg egy szórát" vezette Vági Pityu Bá'val. Körberöhögné a szerkesztőt. És ezt még valaki innen vagy a nyuuzról postolta ki. Úgyhogy ennyit a wikiről.
Előzmény: Gouranga (119) 0 VÁLASZ
Fuzol9 2007. 11. 28. 23:09 | #143
Bepöccentél Meistro . De igaz amit írtál. Én lerúgtam volna ennek a szőkének a fejét. Bár ne essetek nekem, nem verem a nőket, csak képletesen! :D
Előzmény: Meistro (142) 0 VÁLASZ
Meistro 2007. 11. 28. 22:59 | #142
Varga Zoltán kár, hogy nem ásod el magadat, én azt tenném a helyedben, miért?
Hát azért mert Európa a kezdet, minden innen indult ki, A nagy földrajzi felfedezések idején, és nem tudja, hogy ország e vagy mi a szösz, ássa el magát ő is, eláshatja magát az is aki nem tudja mi van október 23.-án, eláshatja magát az aki a Mónika showba szerepel, meg a többiben, ássa el magát aki kijelentki magáról, hogy barom, mert ha nem tudsz valamit fogd be a pofád,(ne szólj szám nem fáj fejem).Elásom magam, ha nem tudok valamit, pedig tudnom kéne, de korrigálok, és megjegyzem, ennyi?Az mellékes, hogy minden amerikai az más kontinensekről érkezett emberek leszármazottai, nem?
Sok mindent írhatnék, de meg is teszem.
Az egyetemekről:
Az U.S.A.-ban a mérce a béka segge alatt van, de nem mindenhol, ez így van máshol is a világon, de az átlagot figyelembe véve ott tényleg a mi szintünk alatt van, lássátok be!
A nobel díjasokról:
Ha az országok méretét és népességét vesszük figyelembe, akkor arányaiban a mi hazánk előkelő helyen szerepel, szarok rá ki mit gondol nézzetek utána.Miért vagyunk okosabbak az átlagnál?Azért kedves barátaim, mert igen sok nép megfordult a Kárpát-medencében, és ez azt eredményezte, hogy felfrissült a vér, így minden tulajdonságból, majdhogynem jobbak vagyunk mint a szomszédos országok, aki nem hiszi üsse fel a törikönyvét és csodálkozzon.
A híresebbek mint például Neumann nem azért ment el mert zsidó volt, hanem azért mert nem volt megfelelő technika és nem tudott így dolgozni, mellesleg olyannyira fontos ember volt, hogy amikor utolsó jó pár évét élte, minden lépését katonák figyelték ,mert olyan fontos katonai titkokat tudott.
Miért?Azrét elvtársak, mert az U.S.A. az agyelszívás technikáját alkalmazza, ami annyit tesz, hogy a legokosabbakat odacsábítják, hogy náluk legyen gyors és lendületes a fejlődés(mondjuk mi is ezt tesszük Bulgáriával meg Romániával, de nem olyan mértékben.).
Visszatérve a kiscsajhoz én legszivesebben leköpném, de nem azért mert nem tudta hol van Budapest,hanem azért mert röhög azon, hogy mennyire hülye!Na most azok reakcióját várom akik csak erre a sorra tudtak reagálni!!!!
Kövezzetek meg azért, mert van helyesírási hibám, mert nem tudom mi a fővárosa Surinamenek, mert leköpném a csajt, vagy mert utána olvastatok annak amit mondtam és nem így van, de az kb sok ídő, úgyhogy ettől nem is félek.
Ha még van valami ami eszembe jut akkor még írok!

Hajni 2007. 11. 28. 22:07 | #141
Varga Zoltán, mondj már légy szíves 3 híres embert, aki Suriname-ben élt és valami világraszóló dolgot vitt végbe. Köszi.
Revanor 2007. 11. 28. 22:04 | #140
Ja és csak párizsban többen élnek mint egész magyarországon, szóval akár minden magyar beköltözhetne párizsba, szóval ez a 10 millio sajnos tényleg nem nagy szám. A kínaiak meg az indiaiak meg túl sokan vannak. :D
Revanor 2007. 11. 28. 22:01 | #139
Nem tudja létezik Magyarország? Még azt mondom oké ... mondjuk Európa és Észak-Amerika a Föld két legismertebb kontinense mert a világ dolgait megváltoztató dolgok (legalábbis az utóbbi 2000 évben kb) sziinte mind itt történtek. Egy csomó dolgot köszönhet a magyaroknak a világ, ez is igaz. Van ilyen oldal is ahol fölvan sorolva többezer magyar ember meg a találmánya (amerikai) ott pl olyan dolgokat olvastam, hogy egy csomó amerikai úgy gondolja, hogy a magyarok földönkívüli eredetűk és ha google-n rákerestek ti is találhattok ilyeneket. A németek 70%-a úgy gondolja létezik a lila tehén. Minden országban vannak hihetetlenül ostoba emberek és egyetértek azzal, hogy a civilizációt nem a technikai fejlettségben kell mérni. Amúgy Európában is vannak Magyarországnál kisebb országok, rögtön balra pl Ausztria a maga 81000 négyzetkilométerével stb. Ami igazán kiakasztó az a "I thought Europe was a country" :E Valszeg hallott valamit az EU-ról aztán úgy gondolhatta Európa olyan mint az USA (szép is lenne ) Jó, ne ismerjen minket, de az a frányanagy "poénkodás" a végére nem kellett volna ...
Varga Zoltán 2007. 11. 28. 21:53 | #138
Vazze úgy csinálsz mintha itt lenne a világ közepe.Húúú de nagy szám ez a 10millió:D
Előzmény: Meistro (137) 0 VÁLASZ
Meistro 2007. 11. 28. 21:37 | #137
Hungary?Az egy ország?
Na elmész a jó édes kuva ...tudod hova..
10 millióan élünk itt és nem tudja hogy ország vagyunk?
Most komolyan mi még ezeknek szoktunk smúzolni?
emma690101 2007. 11. 28. 21:05 | #136
Ostoba. Ettő' többet nemtok mondani. Kérem kapcsojja ki!
aisten 2007. 11. 28. 20:33 | #135
Streetballer:

egyik osztálytársam mindig azt mondta, ha kimegyünk amerikába, megmondjuk honnan jöttünk kapunk enni :)

Hungry- éhes
Hungary - Magyarország
Streetballer 2007. 11. 28. 20:20 | #134
Valerius neked most mi bajod van csak mert nem láttam értelmét hogy miért kellet oda írni hogy nyelvtanbol eljtottam e a hármasig . és igen seggfej el. bunkozáá mással hamár igy lesüllyedek a szintedre

Én nem azon töprengenék el hogy is hölgy nem tudja hogy melyik EU ország fővárosa Budapest mert kétlem hogy sokan közülünk egy szuszra fújnák pl a Közel Kelet vagy Észak Afrika ugyanezen adatait.

Az azonban kiveri nálam a biztosítékot hogy
1, 12éves kisrác tudja
2, kishölgy még abban sem biztos hogy Európa vagy Franciaország ország -e
3, Turkey Törökországot a pulykáról jegyzi meg
4, de a leg felháborítóbb hogy a műsorvezető sem tudja rendesen kiejteni az ország nevét!!!nem hugry hanem HUN-GARY...ha már másképp nem megy 50felé!!!
Gouranga 2007. 11. 28. 20:11 | #133
hat, sztem azert joparszor ereztek annak a hatranyat, h a nyugati vilag felfedezte oket... ha szted nem, hat ez van. nem bizonygatom tovabb az igazam, mert latom, hogy folosleges.
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2007. 11. 28. 20:03 | #132
Inkább ők voltak ránk hatással, (selyem, fűszerek, stb...) Ők csak az aranyunkat akarták, köszönték szépen jól elvoltak a saját több ezer éves kultúrájukkal... Mit érdekelte volna őket egy mosdatlan paraszt európai, aki még pálcikával se tud enni?
Előzmény: Gouranga (130) 0 VÁLASZ
bandyka 2007. 11. 28. 20:03 | #131
ez teljesen hülye picsa...hogy azt hitte európa is ország :D
Gouranga 2007. 11. 28. 19:59 | #130
Hm:) van benne valami, valoszinu nem akkor vettek eszre, hogy ott vannak:) de altalaban, amikor felfedeztek(ujra felfedeztek) egy terseget, az adott nep szamara eleg komly valtozasok kovetkeztek... ami kellokeppen emlekezetesse tette szamukra, hogy hol is vannak:)
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2007. 11. 28. 19:59 | #129
Pláne miért érdekelne egy kínait...?
Előzmény: Zorro (127) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 19:57 | #128
Ja, ez monnyuk igaz.
Előzmény: Gouranga (126) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 19:56 | #127
Amint írtam, Polo sosem járt Kínában. Úgy ollózta össze a történetét perzsa könyvekbnől, amit meg nem, azt kiszínezte a fantáziájával. :P
Gouranga 2007. 11. 28. 19:55 | #126
lehet, hogy hazudozo volt, erre csak azt tudom mondani, hogy a tortenelem nagy resze valoszinu nem pont ugy volt, ahogy azt kesobb leirtak... a lenyeg, hogy elviekben a torenelmuk szerves resze. de meg midnig nem erre probaltam celozni azzal, amit irtam,hanem arra, hogy teljesen folsoleges minden amcsit gyokernek nezni. mindenhol sok a gyoker, ott is, itt is. ennyi.
Előzmény: Zorro (121) 0 VÁLASZ
Thiaa 2007. 11. 28. 19:51 | #125
Hogy a fenébe jutott el ez a buta liba 25,000 $-ig?
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2007. 11. 28. 19:48 | #124
Félre tetszett érteni.... :) Arra akartam kilyukadni, hogy Marco Polo szerepe világtörténelmi szempontból érdekes a nyugati kultúrák számára. Egy kínainak az hogy felfedezte őket a nagyvilág szerintem nem igazán érdekes.... Ők már tudták akkor is hogy ott vannak... :)
Előzmény: Gouranga (119) 0 VÁLASZ
bajkevero 2007. 11. 28. 19:47 | #123
sem bántani sem dícsérni nem szeretném az amerikaiakat volt kinn ismerősöm aki azzal volt király az orvosi egyetem kórházában h számítógép nélkül is felismerte az ekg-n az eltéréseket
kisduck 2007. 11. 28. 19:44 | #122
ujabb rész az "okosabb vagy mint egy ötödikes ?" cimű müsorból! jaj nem tévedek ez az "okosabb vagy mint egy szőke nő?"
Zorro 2007. 11. 28. 19:40 | #121
Sztem 3 féle amerikai van. A legkevesebb a sokat utazó, ésszel élő, akik már jártak arab országban, és nem gondolják, hogy mind terrorista. Ők szinte mindannyian utálják Busht valami rájuk kényszerített földöntúli erőnél fogva. A másiodik a hájas hangoskodó amerikai, aki Anglián, Olasz-, Spanyo- és Franciaországon kívül - ritka kivétellel N.o. és kelet-európa országba - merészkedik, de csak azért, hogy elmondhassa Ő járt Európában, itt viszon teszi az agyát, hogy ő honnan jött és mindenki essen hasra. A harmadik, a legtöbb, aki nem ismeri a térképet, és különben is felrobbantjuk a terrorista arabokat, meg azokat a köcsög koreaiak, Austráliát nem, mert ott csak kenguruk vannak, Dél-Amerikát lerohanjuk mert kokaint termesztenek, az európaiak meg mit szólnak bele, majd lerohanjuk őket is. Anglia maradhat, mert tudják hol a helyük, nyalják a seggünk. Tömören ennyi.
Ja egyébként Marco Polo egy hazudozó, aki sosem járt a Krím félszigetnél messzebb nemhogy Kínában. Ez bizonyított.
Kiscsuri
Kiscsuri 2007. 11. 28. 19:39 | #120
Nah mi nekünk meg fujn kell az összes állam nevét!ű

Ja am tényleg én is láttam a tv2-n!XD
Gouranga 2007. 11. 28. 19:38 | #119
kene ismerniuk..mielott kotozkodnel, legyszi inkabb nezz utana. nem tudom miert kell azonnal pattogni, foleg, hogy en nem parasztkodtam snekivel. http://hu.wikipedia.org/wiki/Marco_Polo

devil 2007. 11. 28. 19:35 | #118
na már a tv2-ben is mutatták az előbb :D
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2007. 11. 28. 19:33 | #117
A Star Wars-ban azért akad nem kevés utalás történelmi eseményekre, ideológiákra.... Pl.: jedi, jude, zsidó......
Előzmény: szkepmics (116) 0 VÁLASZ
szkepmics 2007. 11. 28. 19:28 | #116
Én is megnéztem azt a videót. Azt tetszett belőle legjobban, mikor megkérdezte a riporter, hogy a star trek igaz vagy hamis történelmen alapul (szerinte igaz) :D
Az se rossz mikor azt kérdezi hány világháború volt eddig (szerinte 3)

Ezt alig akarom elhinni, mikor végignéztem kételkedni kezdtem, h vajon tényleg a saját tudásukat adták elő, vagy csak rájátszottak kis pénzért(a butaságra), de inkább elhittem:)
Előzmény: Winston (105) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2007. 11. 28. 19:27 | #115
Miért kéne nekik ismerni Marco Polo-t... Mi közük van nekik hozzá...? Az ő történelmükre nem sok hatással volt...
Előzmény: Gouranga (113) 0 VÁLASZ
Varga Zoltán 2007. 11. 28. 19:21 | #114
Gondolom az amcsik pontosan ugy gondolkoznak Európáról,mint Te Dél-Amerikáról!Ennyi erővel a Dél-Amerikaiak is bunkózhatják az Európaiakat.
Azért ugye érzed a különbséget Svájc és Magyarország között?
Előzmény: Valerius (111) 0 VÁLASZ
Gouranga 2007. 11. 28. 19:20 | #113
Nem tudom mire jo, hogy a netre felkerulo baromsagok alapjan itelnek meg orszagokat, nepeket? Itt is sok a hulye... kapcsoljatok be a tv-t, nem kell sokat varni, hogy olyat halljatok, hogy az elettol is elmegy a kedvetek. Teny hogy sok a tajekozatlan ember az USA-ban, de itt is. Szerintem akkor mar az atlag kinai tajekozatlansaga sokkal irritalobb. egyszer probaljatok ki... en par honapja siznte mindennapomat kinaiakkal toltom, ok pl azt se tudjak, h mi az h Feher Haz, es ki az a Bush, ki volt Marco Polo(ami azert eleg kemeny, pont ok ne tudjak...), Europarol konkretan semmit nem tudnak. de sztem midnenhol talalni tajekozatlan bohocokat, akik meg elvezik is, ha hulyet csinalnak beloluk, mert ugyse ertik, hogy mar kellemetlenul hulyek.
Purple
Purple 2007. 11. 28. 19:10 | #112
sztem a neten való kommentelgetésből ne szűrjük le 1más helyesírását mert teljesen máshogy ír itt az ember, mintha hivatalos dolgokat írna.. SZERINTEM :D
Valerius 2007. 11. 28. 19:08 | #111
URisten... Ez naggyon durva. Oké, hogy van nem kevés amerikai ismerősöm és egyébként is sötétek kint mint az éjszaka, de néha elég nehéz elhinni... Egyébként ez itt azért nem olyan feltűnő, mert tudták, hogy ide jönnek és gondolom felszedtek valamit az évek során :D
De azért elég oltás. Meg azért Magyarország nem egy Suriname, ráadásul nagyobb, mint Svájc. Svájcot meg a normálisabb ember azért ismeri. És könyörgöm, ez nem Dél-Amerika (amit megjegyzem szerintem egy amerikainak azért illene tudni... közepén van, hanem Európa közepén... Szal azért szint megvan... De így van, a bemondó se jobb semmivel. Tulajdonképpen így belegondolva gáz, hogy civilizáltnak mondja magát az emberiség. Mert az, hogy modern a gazdaság, hogy vannak jogok, hogy hozzájuthatunk a tudáshoz, hogy van elektromos áram (már ahol van), az egy dolog, de nem ettől lesz az emberiség civilizált. Egyébként mondom néktek, szerintem az éhező etiópok százszor jobb arcok lehetnek, mint az amerikaiak...
Valerius 2007. 11. 28. 18:57 | #110
nyelvtanból hogy jutottál egyáltalán a hármasig?
Előzmény: Streetballer (109) 0 VÁLASZ
Streetballer 2007. 11. 28. 18:42 | #109
Én csak anyit tennék hozzá hogy amcsiba ugy van hogy pl laksz oregon-ba nah most az amcsik 75% -a a megye térképen kívül nagyon több térképet nem láttak a guglin kívül.Nah most nekeik van egy ilyen rögeszmélyük (ezt halotam) hogy ök nagyon leszarják mi van a világba max irak (család férj rokon stb..) nah most ugye leszarják mert bennük ez tudatosul hogy ök a világ egy vezető országban élnek és inentöl hawaii........ (nem szó szerint).Egy kis off : Én pl 3 -as tanuló vagyok hogy magyarországon megéjjek az tuti hogy szín 5-ösnek és 542653456 diplomámnak kell leni hoygh kijöjjek vagy szinésznek (< képletesen tessék érteni ) még amerikába a 3 as jegy az egy 5*.Ott má 3 assal 2 diplomád van. 2.8 má mehetsz joo egyetemre.(lehet nem pointosan annyi az az anyi de ..).Nah mind1 szóval van ahol ez van ahol az.
zeroe 2007. 11. 28. 18:31 | #108
Na Ez az.
Varga Zoltán 2007. 11. 28. 18:26 | #107
Azért az utcáról nem nehéz a sötéteket összeszedni.Minden országból lehetne ilyen videókat feltenni.Szóval nem hiszem hogy jó ötlet ilyenek alapján megítélni egy nemzetet.
Előzmény: Winston (105) 0 VÁLASZ
Balázs 2007. 11. 28. 18:24 | #106
de gonosz:D
Előzmény: |-=O=-| (1) 0 VÁLASZ
Winston 2007. 11. 28. 18:19 | #105
Emberek!

Annyit mondok, hogy youtube-on rá lehet keresni arra a videóra, amikor az amerikaiakat kérdeztek meg (utca emberét) bizonyos dolgokról!
Olyan eszement baromságokat válaszoltak, hogy az valami förtelem!
Pl.: Hány oldala van egy háromszögnek? -- Gondolhatjátok, hogy nem vágták rá kapásból, hogy három.
Mind amellett, azzal kezdték, hogy "mondjon egy országnevet, ami U-val kezdődik" Nah ott volt ám alkotás...
Csak jelzem, hogy ahol Ők élnek az: United States of America!!!
Ez olyan, mint ha itthon azt mondnák, mondj egy országot M-betűvel.
Még egy: Hány Eifel tornya van Párizsnak?
Válasz 1-nél több volt!

Amúgy én nem is vártam el a csajtól, hogy megválaszolja ezt a kérdést.
Viszont az, hogy a műsorvezető tényleg rosszul mondta az Magyarország nevét... még olvassni sem tudnak!
Varga Zoltán 2007. 11. 28. 18:19 | #104
Az Európás dolog tényleg gáz belátom én is.De azt elvárni hogy tudja azt hogy létezik Mo. meg mi a fővárosa hát nem tudom.
Te tudod mi Suriname fővárosa?


Mellesleg ahogy elnézem kevés állam van ami 93000 négyzetkilométernél kisebb területű.
Előzmény: ensium (100) 0 VÁLASZ
Zsolt86 2007. 11. 28. 18:12 | #103
Na most tudtam megnézni mert eddig nem voltam itthon. Nem olvasom el a kommenteket csak leírom az enyémet: tipikus buta amerikai szőke picsa!!!
zeroe 2007. 11. 28. 18:10 | #102
Védi a fene. De nem lenne ekkora kiakadás, ennyi hozzászólás, ha mondjuk Belgium fővárosát nem tudta volna.
A kérdést úgy is feltehettem volna, h mond meg az USA tagállam nevét, ha mondom a fővárosa nevét.

Én még kötelezően voltam anno katona, útlevélkezelő határőrként szolgáltam az osztrák határon. Leszerelés előtt mikor jött kijött az új "turnus" felmérést végeztünk náluk, egy leendő útlevélkezelőt kérdeztük, mondja meg mi a szomszédos ország neve, amelynek határán vagyunk, a válasza "Bécs" volt. Ja és szerinte Ausztria és "Osztrák" két különböző ország, igaz szomszédosak egymással.
Előzmény: ensium (100) 0 VÁLASZ
zeroe 2007. 11. 28. 17:57 | #101
OK. Most már megnéztem, hallgattam a videót.
Na de talán itthon nincsenek ilyen IQharcosok? Vannak. Nem túl rég fogorvosnál várva Balázs és Mónika-showt kellett néznem pl. ott is látni őket. Nagyobb kínzás volt, mint a fogászati kezelés.
ensium 2007. 11. 28. 17:50 | #100
De ez európa, és ezen belül ország! Nemigaz mekkora hülyeségeket lehet itt olvasni... Semmi köze a kisebb államhoz, gondolkozz már. Nem megyeszékhelyeket kérdeztek, csak egy ország nevét! Mellesleg tanítják jobb helyeken földrajzórán még mindig ezt mondom! Mivan, ennyire bejön nektek, hogy így véditek? Európát se tudta.. Mint a középkorban...
Előzmény: zeroe (98) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2007. 11. 28. 17:44 | #99
nem nemtudnánk.... de sztem azt igen, hogy európa az nem egy ország ahol franciául beszélnek :D
zeroe 2007. 11. 28. 17:36 | #98
Lehet vitatkozni, h milyen az amerikai oktatás, lehet róla hallani...
De, ha nektek feltennék a kérdést, h mond meg valamelyik kisebb USA tagállam fővárosának nevét, tudnátok?
szkepmics 2007. 11. 28. 17:33 | #97
A neve Kelie, az úgy hangzik mint Kelly. Kelly bundy:D (christina applegate), és még hasonlít is rá:D

Az országos,város, klikkelős játékban egyébként 128km volt a legközelebi és kilencezer kilencszáz valamennyi kilométe volt a legtávolabbi zászló:)
2.szintig jutottam
Zorro 2007. 11. 28. 17:32 | #96
Néhány évvel ezelőtt volt valami kiállítás, ahol feltalálók mutathatták be a cuccaikat. 13-an aranyéremmel jöttek haza. De ha Teller Edét, meg Neumann Jánost nem számítjuk, akkor is millió dolgot találtak fel a magyarok, bár igaz, ezek jó része még az OMM (Osztrák-Magyar Monarchia) keretin belü történtl. :)
robertukarlus 2007. 11. 28. 17:32 | #95
Teller erről nem így gondolkozott: magyar volt haláláig.
Előzmény: sunwalker (94) 0 VÁLASZ
sunwalker 2007. 11. 28. 17:28 | #94
Teller Ede, Neumann János Magyországon született zsidók voltak, akik amerikában alkottak es pl. Nemetorszagban tanultak, nem sok közük volt a magyarsághoz, inkább a globalizáció 50 evvel ezelötti szülöttei.
Powaflips 2007. 11. 28. 17:23 | #93
A nő alapból hülye a műsorvezető meg [hángöri] helyett [hángri]-t mond...az nem lenne még gond hogy nem tudják csak ne mondanának hülyeségeket...
sunwalker 2007. 11. 28. 17:22 | #92
Tisztára, mint Kelemen Anna a Buzerában :)))
Bobek 2007. 11. 28. 17:12 | #91
Mitől lenne okosabb mint mi?
Azért mert áméríkáji még lehet olyan sötét, hogy a negro világít a szájába.
Masakari 2007. 11. 28. 17:11 | #90
lehet röhögni de a miskolci egyetem se rosz..!!!

amugy meg lehet hogy mo megitélése szar jelenleg a világon tudományos szempontból...de a magyarok találtak fel rohadt sok mindent ami miatt most ott tartunk ahol (Teller Ede,Neumann jános,Bláthy Ottó...stb stb)
Maggi 2007. 11. 28. 17:09 | #89
A Miskolci Egyetem jó!:D

De ez nem meglepő h ostobák javaslom nézzétek meg a youtubon a "stupid americains" videókat!

Idéznék!: Hány világ háboró volt? 3!(mondja egy öregúr)
Igaz történeten alapul-e a Star Wars? Igen! ............

OSTOBA AMERIKAIAK!!!
Masakari 2007. 11. 28. 17:06 | #88
az lemeradt hogy a miskolci egyetemre
Előzmény: Masakari (87) 0 VÁLASZ
Masakari 2007. 11. 28. 17:02 | #87
na ez nagy baromság hogyaz átlag amcsi ver minket matekba!!!! a legtöbb amcsi olyan segghülye matekból hogy amit mi szakközépbe/gimibe már tudunk matekból azt ők csak egyetemen fogják tanulni!!!!!!!!!(pl másodfokú 1enlet és a "bonyolultabb dolgok")

szaközépbe mesélte matek tanárom hogy miskolcra jött tanulni 1 faszi matekot amcsi-ból..irattak vele 1 szintfelmérőt mégis hova kéne betenniük(amicsba már 3-ad éves volt)...megirta a tesztet és berakták első évesnek!!!ENNYIT ARRÓL HOGY AZ AMICSK JOBBAK NÁLUNK MATEKBÓL!!!!
Előzmény: sparkey6 (67) 0 VÁLASZ
Belkar 2007. 11. 28. 16:55 | #86
az amcsi oktatás igenis egyenlő a nullával pl az általános iskola 1. osztályában a nyomtatott írást tanulják míg itt magyar honban már azt h 1+1=2 szal :D
vagy pl általánosban ők vulkánokat csinálnak amíg itthon szorzó táblát magolnak ...
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2007. 11. 28. 16:53 | #85
A "melyik jobb" lista helyett több értelme lenne egy "miben jobb" listának...
Killex 2007. 11. 28. 16:43 | #84
namind1 részemről még csak annyi végszónak h hülyék mindenütt vannak!:D
Zorro 2007. 11. 28. 16:40 | #83
Jó, akkor nem a diákokat, hanem a végzetteket ülteted le. Az eredmény közel hasonló lesz. S akkor már azt is szögezzük le, hogy nem 3 év gyakorlat, hanem közvetlen a diploma kézhezvétele után.
Előzmény: Killex (81) 0 VÁLASZ
ensium 2007. 11. 28. 16:39 | #82
Én meg nagyon nem szeretem ha okoskodnak. Azthiszem nem vagyok már gyerek, és el tudom dönteni önállóan is, hogy mi a véleményem a dolgokról. Attól, hogy ez csak tovább erősödöt e videó láttán, és merészeltem leírni a véleményemet, nem jelenti azt, hogy kizárólag csak ez alapján értékelek egy országot. Többet mondd. Persze. Nem állok le vitatkozni, nekem is megvan az álláspontom és neked is, azthiszem egyikünkét se fogjuk tudni megdönteni.
Előzmény: sparkey6 (53) 0 VÁLASZ
Killex 2007. 11. 28. 16:38 | #81
nemtom de azért erre azt is meg kell jegyeznem h OK h végzetteket leültetni aztán ki a jobb nade "diákok", végzettek között is van (elég) nagy különbség...
Előzmény: Zorro (78) 0 VÁLASZ
dXtr 2007. 11. 28. 16:33 | #80
zorroval ertek egyet
ezt sztem nemlehet ilyen konnyen rangsorolni
kismillio szempontot kellene figyelembe venni es szamszerusiteni ahoz h egy realishoz esetleg kozelito listat kapjunk
mind1 is mert a vita nem errol szolt
az amerikaiak nem hulyek..inkabb batrabban kimondjak amit gondolnak.
a magyar egyetemek nem rosszak..csak meg sose jart erre senki h ezt megallapitsa!
:D
Bakeyoo 2007. 11. 28. 16:28 | #79
I thought Europe was a country... gigaLOL
Zorro 2007. 11. 28. 16:27 | #78
Ne haragudj, de erre megint csak azt tudom mondani, hogy szubjektív. Nézd vissza a korábbi kommenteket. Azért, mert a "hatalmas" amerikai egyetemeket mindenki ismeri, még nem biztos, hogy jobb. Objektív képet akkor kapnál, ha a magyar és amerikai, azonos képzést és végzettséget nyújtó diákjait leültetnéd egymással szembe, és akkor lássuk ki a jobb. Annak nem hiszek, hogy valaki valahol megálmodta, hogy melyik a király, mert mondjuk ő épp arra járt.
Előzmény: sparkey6 (77) 0 VÁLASZ
sparkey6 2007. 11. 28. 16:18 | #77
A kínai kutatók módszerét finomította tovább a Webometrics nevű internetes portál, amely félévenként rendszeresen közli a világ legjobb egyetemeinek rangsorát. A 2007. januári felmérés szerint a legjobb magyar univerzitás a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME), amely a 283., a második Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) a 351. helyen áll. Öszszességében a 3000 legjobb felsőoktatási intézmény között 17 magyar, a számításba vett 49 magyar intézmény 35 százaléka található meg. Lista: Mo: 32. Csehek:17.

Rosszabb Magyarország megítélése a tudományos kutatások terén. A világ 500 kutatóhelye között az MTA két intézete, a SZTAKI, valamint a KFKI a 73. és 88. helyen áll, maga az MTA viszont 422. a rangsorban.

na mostmar tenyleg kussoltam :P
Előzmény: Zorro (72) 0 VÁLASZ
Varga Zoltán 2007. 11. 28. 16:15 | #76
Kihezl és mikor??
Én Lajkóhoz Kalkulus 1-2.-re és így volt!!
Két éve.
Előzmény: enti (75) 0 VÁLASZ
enti 2007. 11. 28. 16:11 | #75
ezzel a matek kettessel vitába szállnék mert én is oda jártam!! :)
Előzmény: Varga Zoltán (71) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 16:11 | #74
Debreceni Egyetemhez nem konyítok, de amikor én jártam főiskolára, akkor pont a matek volt, amin a legtöbben elvéreztek. Ha op. kutatást húzok, akkor biztos nem lett volna 4-es a módszertani szigorlatom, én is szenvedtem vele rendesen. Nálunk nem osztogatták a kettest. 360 emberből 160-an végeztünk, legtöbben matekon és közgázon morzsolódtak le, mint a Kukorica Jancs i:)

Előzmény: Varga Zoltán (71) 0 VÁLASZ
csicsilla 2007. 11. 28. 16:09 | #73
az èn oràmon volt egy amcsi csaj...kezdö francia ora feladat sok kis kàrtya rajta orszàgok jellemzö figurài skot dudàval szoknyàban amcsi cowboy cucc volt kb 15 kàrtya plusz a pàrjaik(orszàg neve franciàul) na ebböl 5-6 ot összepàrositott a többit nem tudta pedig hollandok fapapucsban meg ilyen egyszerü cuccok...mellesleg angolt akar tanitani itt Fr.ban de egy mukkot sem tud franciàul...ja ès rajozott hogy ö 7 èvet jàrt ,,kolidzsba"...ja lehet csak làtogatta...
Zorro 2007. 11. 28. 16:07 | #72
Ja, egyébként amit írtál az megintcsak szubjektív. Mert hát amerikában vagy a világ másik részén miért kapkodnának egy ELTE-n végzett emberke után, amikor azt hiszik, hogy Európa egy ország :). Te kit vennél fel? Egy Harvardon végzett pályakezdőt, vagy egy Unga-Bunga egyetemen végzett afrikait, ami egyébként lehet, hogy 100x jobb, csak még sosem hallottál róla?
Előzmény: sparkey6 (67) 0 VÁLASZ
Varga Zoltán 2007. 11. 28. 16:07 | #71
Ezen nem kell csodálkozni.
A Debreceni Egyetemen arra adják a matek kettes hogy bennt voltál e előadáson!
Minden évben csak csökken az oktatás színvonala.Sajnos.
Előzmény: Zorro (68) 0 VÁLASZ
gyuriéslaci 2007. 11. 28. 16:05 | #70
a magyarok a csak műsorokat lopkodják pl.

okosabb vagy mint egy ötödikes-amcsi
áll az alku - affari tuoi olasz tv csatorna rai uno
legyen önis milliomos by germany....

miért várjuk el hogy tudja...... eddig mi sem tudtuk hogy létezik olyan város/falu hogy fucking vagy petting..... pedig lehet hogy nagyobb mint budapest (lehet)...



mindenesetre eléggé asd_:

jah és írjátok meg neki hogy regisztráljon a szánalom.hu oldalon XD
Varga Zoltán 2007. 11. 28. 16:05 | #69
Teljesen egyet értek!

Előzmény: sparkey6 (67) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 16:03 | #68
Matekban? Amikor az 1 ismeretlenes egyenletet középiskolában tanulják?
Előzmény: sparkey6 (67) 0 VÁLASZ
sparkey6 2007. 11. 28. 15:55 | #67
A rangsorolás egyébként a következőképpen történt: a szakértők az intézmények kutatói munkáját, a végzett diákok elhelyezkedését, Nobel-díjasok arányát, publikációkat tekintve döntötték el, hogy melyik a világ legértékesebb egyeteme, azaz melyik az az intézmény, ahova ha felvesznek és elvégezzük, biztos, hogy kapkodni fognak utánunk az állásinterjúk alkalmával. (vg.hu)

Itt gögösködünk a kurva nagy eszünkkel meg felsöbbrenusegunkkel, közben a vilag meg elhuz mellettunk. Europaban is csak a 119-ik a legjobb magyar egyetem (Tehat kiesik vagy 100 amerikai elolunk). De ott van meg a PISA taulmany is, ahol kiderül, hogy az iskolas diakjaink is szepen atlag alattiak, es matekban ver minket pl. az USA.
Előzmény: enti (65) 0 VÁLASZ
Máln@ 2007. 11. 28. 15:51 | #66
ajh....EZ A CSAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...............xO...Tisztára kiült az arcára a meglepődés (és a tudatlanság),amikor kidobta a kérdést a gép.......:D...nyihahahaha!!!!!!!!!!:) De azt vaon tuggyák a "kedves amcsi haverjaink",hogy Király Linda is MAGYAR???????????MEr h Ő már befutott kinn a legújjabb dalával (Can' let go)....ajajajaja.....Szőőkkkeee amcsiiik........:D
enti 2007. 11. 28. 15:25 | #65
hááát ez a lista sztem fake... v nemtom.. sztem nem lehet ilyet összeállitani... lásd pl az ELTE JATE 300+ a sorba... és akkor még hol van a DE v a BME ??? ez fake :D
biztos vannak jobb (meg nevesebb) egyetemek a magyaroknál de azér nem 300.+ vagyunk.
dude 2007. 11. 28. 15:22 | #64
Csöppet félrehallottad v. félreértetted...
Turkey = Törökország (a pulyka másik jelentése mellett)... ha jól emlékszem (most nem nézem újra) vmi olyasmit mondott, hogy Turkey-ről már hallott, de Hung(a)ry-ról még nem.
Előzmény: Dawe (60) 0 VÁLASZ
dXtr 2007. 11. 28. 15:15 | #63
nyilvan azert irtam h kozepszintu mert nem a harvardra gondoltam..

ilyen listat meg enis osszetudok pakolni..csak mas szempontok szerint...ugy h ne legyen rajta 1 amerikai se.
Előzmény: sparkey6 (61) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 15:15 | #62
Hahaha. S ezt ki állította össze George Bush :D? Tudom, hogy oda van írva, de hát a különböző szervezetek mögött ugye emberek állnak és állítják össze, nekem innentől fogva nem objektív.
Előzmény: sparkey6 (61) 0 VÁLASZ
sparkey6 2007. 11. 28. 15:09 | #61
http://www.arwu.org/rank/2007/ARWU2007_Top100.htm - A vilag elso 100 egyeteme ;)
Amugy jo a jatek csak kar, hogy nem vakterkeprol megy.

Na ez volt az uccso
Előzmény: dXtr (55) 0 VÁLASZ
Dawe 2007. 11. 28. 15:05 | #60
beszól a csaj: Hungary? aszittem az egy pulyka xD
enti 2007. 11. 28. 15:05 | #59
végülis lehet igazad :) az IQ az ÁTLAG. attól mert földrajzból segg még lehet h ábrázoló koordináta geometriában, matematikai logikában v adatbázisrendszerekben verhetetlen!! XDD
Előzmény: sparkey6 (53) 0 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2007. 11. 28. 15:04 | #58
Hanoi 3 km-es ponotssággal! :D
Előzmény: dXtr (50) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 15:04 | #57
Podgorica 23 km-el mellé. Mondjuk, ha nagyobb lenne a térkép. 11-ik szinten buktam el. Mondjuk amit tudtam, hogy Afrikában nem vagyok túl erős.
Előzmény: dXtr (49) 0 VÁLASZ
wtf 2007. 11. 28. 15:03 | #56
Ez jó kis játék, akár be is küldhetnéd! :)
Mondjuk zavaró, hogy elég kicsi a térkép, de jobb gomb + Zoom In segítségével kicsit közelebb is lehet kerülni a jó megoldáshoz...
Előzmény: dXtr (49) 0 VÁLASZ
dXtr 2007. 11. 28. 15:00 | #55
egy kozepszintu amerikai egyetem elvegzese itthon egyenlo egy erettsegivel.
Előzmény: sparkey6 (53) 0 VÁLASZ
sparkey6 2007. 11. 28. 14:59 | #54
ilyen meg olyan orszag (nem ember)
sparkey6 2007. 11. 28. 14:58 | #53
Nagyon nem szeretem, ha pl. egy ilyen müsor miatt egyböl el kezdünk pattogni, hogy milyen gyik egy ilyen meg olyan ember. Tovabbra is vallalom hogy pl. egy iq-tesztatlag, egy termelekenysegi mutato, vagy egy egyetemi ranglista többet mond egy orszagrol, mint egy a media altal valamilyennek beallitott hiressegecske (lasd Kelemen Anna vs. Paris hilton).
Előzmény: ensium (42) 0 VÁLASZ
enti 2007. 11. 28. 14:58 | #52
nagyon fasza !!!
Előzmény: dXtr (49) 0 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2007. 11. 28. 14:51 | #51
Ez jó volt! :)
Előzmény: dXtr (50) 0 VÁLASZ
dXtr 2007. 11. 28. 14:44 | #50
viszont dallast 200 km-el eltevesztettem :S
dXtr 2007. 11. 28. 14:39 | #49
ehhez csak annyit tudok hozza fuzni h en a 6. szintig jutottam
halistennek nem volt budapestes kerdes! :P

http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974
ensium 2007. 11. 28. 14:39 | #48
Ja a múltkor olvastam, nem emlékszem pontosan talán 100-120 között van az átlag. 120tól feljebb már IQ fájter. Mondjuk ez egy átalgolás, de szerintem valakinek az agymenése.. Utállom a felméréseket, mert tudom, hogy mi is mit szoktunk csinálni, ha jönnek ilyen lapokkal és teszik fel a hülyébbnél hülyébb kérdéseket..
Előzmény: Zorro (43) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2007. 11. 28. 14:39 | #47
Konkrétan 106.....
Előzmény: Zorro (46) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 14:37 | #46
Bocs, 120-at akartam írni.
Előzmény: Zorro (43) 0 VÁLASZ
wtf 2007. 11. 28. 14:37 | #45
Gondoltam. :)
Előzmény: ensium (44) 0 VÁLASZ
ensium 2007. 11. 28. 14:36 | #44
Szerk.: nem rád értettem Wtf
Előzmény: ensium (42) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 14:36 | #43
Nem biztos, hogy jól tudom, de azt hiszem az átlag IQ 12 körül van? Ezek szerint a Földön síkhülyés laknak nagy átlagban? Na ezért nem hiszek az ilyen felméréseknek. Ez reprezentatív volt? Ja, kicsit jobban beleolvastam, és úgy tűnik mintha ez az egész csak feltételezés lenne. Nem így van?
Előzmény: sparkey6 (40) 0 VÁLASZ
ensium 2007. 11. 28. 14:36 | #42
Na, jöttek okoskodni..
wtf 2007. 11. 28. 14:35 | #41
Tévedsz, ez sajnos nem megrendezett. De gondolkozhatnál is: miért vállalna el egy olyan kaliberű "ismert ember", mint pl. itthon Rúzsa Magdi (csak 50x ismertebb) egy olyan szerepet, ami az egész világ előtt leégeti? Annyi pénz nincs (ill. ha van, azt nem egy ilyen műsorban osztják). Ezek a csaj saját "gondolatai" és ami videókat láttam róla (American Idol, videóklipp), színészi képessége a 0-val egyenlő.
Előzmény: sparkey6 (40) 0 VÁLASZ
sparkey6 2007. 11. 28. 14:23 | #40
Egyreszt a vak is latja, hogy az egesz müsor meg van rendezve. Arra megy ki a sztori, hogy a kis iskolas kölök jöjjön ki okosabban, meg jokat lehessen mosolyogni a szöszi beszolasain. A csajt direkt valogattak be a hülye liba szerepere, es szepen latszik az is, hogy szineszkedik. Ez egy SHOW gyerekek, nem pedig reprezentativ felmeres!!!

Ha erdekel itt valakit esetleg egy komolyabb (de szinten nem reprezentativ) felmeres, akkor szepen lathatjuk, hogy a magyarok es az amerikaiak atlag IQ-ja gyakorlatilag megyegyezik (amit az itteni kommentekbol szepen le is lehet szürni): http://en.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations

p.S. Meg lehet nezni az altalunk oly szivesen hülyezett nemeteket es japanokat is.
fungusfunk 2007. 11. 28. 14:11 | #39
LOL!
A kiskölyök rendesen bealázta. XD
espi 2007. 11. 28. 14:05 | #38
erre csak annyit tudok mondani h SZÁNALMAS de nagyon.szerintem őt sem az eszéért szeretik
Goldike 2007. 11. 28. 13:56 | #37
elvonultam a sarokba sírni.. majd jövök...
Zakhar 2007. 11. 28. 13:55 | #36
Ennek a picsának csak arra jó a szája hogy megba**** másra még ha akarná se lenne jó ennyi ésszel:D IQ Fighters powa!:D
Zorro 2007. 11. 28. 13:49 | #35
Széépen csokorba szedted. :)
Előzmény: dude (34) 0 VÁLASZ
dude 2007. 11. 28. 13:33 | #34
A franciák is röhögnek szerintem azért a videó láttán. De mondjuk nekik meg itt van a saját agysebészük:
http://www.ize.hu/comments.php?post_id=3781 :D
del 2007. 11. 28. 13:31 | #33
Nos,mindent leírtak már előttem,csak még egy dolog:Többségük az USA 27. elnökét és a 41. állam székhelyét sem tudják,pedig ott élnek...
Előzmény: Varga Zoltán (25) 0 VÁLASZ
dude 2007. 11. 28. 13:30 | #32
Azt, hogy mindenhol vannak hülyék eddig is tudtuk, mondj valami újat. Ráadásul a média erre még rá is tesz egy lapáttal, amikor olyan "felméréseket" csinálnak, amiket vszínű minden országban lehetne csinálni az igen egyszerű "vágjuk ki az értelmesebb válaszokat és csak a leghülyébbeket hagyjuk benne" recepttel:
http://ize.hu/comments.php?post_id=2150
http://ize.hu/comments.php?post_id=2570
http://ize.hu/comments.php?post_id=4296

Egyébként ajánlom a másik szöszi agytrösztöt, ez is jó. :)
http://ize.hu/comments.php?post_id=4158
Előzmény: Varga Zoltán (25) 0 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2007. 11. 28. 13:30 | #31
USA = United States of Asshole (kissé szabadon)
Előzmény: Varga Zoltán (25) 0 VÁLASZ
enti 2007. 11. 28. 13:28 | #30
a legnagyobb probléma nem az h nem tudja h Budapest melyik orszég fövárosa :) üsse kő! nem tudja azt annyi :D
de ez az Európás dolog :D:D
Előzmény: Varga Zoltán (25) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 13:24 | #29
Ne mondd m,ár, hogy nem szúrja a szemed vagy bántja a füled amikor látod/hallod, hogy Európát országnak gondolja. Az azért igenis alapműveltség, hogy legalább ezt tudja. Meg Franciaországról azt sem tudja eszik-e vagy isszák? Nagyon gáz a néni. Ha nem tudsz valamit azt inkább tartsd magadba. De ez kimondja a szájával azt a sok hülyeséget. :P
Előzmény: Varga Zoltán (25) 0 VÁLASZ
ensium 2007. 11. 28. 13:22 | #28
Igen? Akkor ajánlom fiygelmedbe, csak menj vissza 4-5 évet az időben és kezzd el nézn ia legyen ön is milliomost. Ja és FIGYELJ A KÉRDÉSEKRE!

Azt meg senki se mondta, hogy itt nincsennek hülyék. És a nemzeti ünnepeket nem kéne bekeverni az ország/főváros kérdésbe. Mert nem azt kérdezték tőle! Sokkal könyebbet! Amúgy az iylen műsorokban azért vannak az iylen kérdések, mert az ALAPMŰVELTSÉGHEZ HOZZÁTARTOZIK! Érdekss, hogy a kölyök melette tudta, és szétröhögte az agyát a csajon.
Előzmény: Varga Zoltán (25) 0 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2007. 11. 28. 13:20 | #27
Elég korlátolt dolog, hogy ha valaki műveletlen/hülye/idióta/bunkó/stb. akkor azt a TV-ben (vagy máshol) közzé is teszi magáról.
És ez ország független!
Előzmény: Varga Zoltán (25) 0 VÁLASZ
|-=O=-| 2007. 11. 28. 13:17 | #26
Meg is nézted a videót, vagy csak elolvastad a szöveget alatta? Esetleg írjuk le neked még sokszor, hogy miket mond, vagy vissza tudsz olvasni a kommentek között?
Előzmény: Varga Zoltán (25) 0 VÁLASZ
Varga Zoltán 2007. 11. 28. 13:14 | #25
Elég korlátolt dolog lehülyézni valakit csakmert nem tudja hol van a csodálatos Budapest.Az amcsik magasan tesznek rá mit csinálnak az emberek Európában.Nem Úgy mint fordítva.
Annyira divatbajött hogy minden amerikai hülye.
Ennyi erővel engem is kérdezhetnének hogy ki volt az usa 27.elnöke,vagy mi a 41.állam székhelye.Én sem tudnám.
Ez nem tartozik itt az alapműveltséghez ,ahogy gondolom náluk sem az hogy mi Mo,vagy Románia fővárosa.
Egyébként van olyan magyar is aki azt sem tudja mit ünnepelünk március 15.-én vagy október 23.-án.Ugyhogy hülyék mindenhol vannak nem csak az usaban.
ensium 2007. 11. 28. 13:06 | #24
Ennyi.. Ha nem lett volna Puskás, most nem tudná felhívni a sztájlisztját, hogy "jaaj, meguntam ezt a viseletet, adj már valami még ""cukibbat"".."

Pontosan, hogy egyáltalán létezünk, mert már általános iskolában tanítják az országokat, fővárosokkal...
Előzmény: Errtu (17) 0 VÁLASZ
nyehőce 2007. 11. 28. 12:55 | #23
Igaza van egyébként wtf-nek, maradt volna az éneklésnél, a "műveltségét" meg inkább titokban kéne tartania. Kb. ilyennek képzelem a sikeres amerikai énekesnők (Spears, Aguilera, stb.) intelligenciáját is. Nyilván ők már gyerekkorukban mást szívtak magukba az általános ismeretek helyett... ;)
nyehőce 2007. 11. 28. 12:49 | #22
Akkor "szegény" törökök mit szóljanak? :D
Egyébként tényleg annyira béna, lejárt poén, de ha egy idegen amerikaival találkozol, 99% hogy elsüti ezt a "viccet", de úgy mintha tőle hallanád először...
Előzmény: Killex (20) 0 VÁLASZ
Masakari 2007. 11. 28. 12:48 | #21
itt tényleg az a baj hogy még európával sincs tisztába..nem tudja mo-t meg budapestet na bumm..de európát..ésmellesleg én többet tudok az usa-ról mint ő európáról..az meg hogy én se tudném xy országot..hát meglehet hogy nem tudnám a fővárost de legalább azt elég valószinű hogy tudnám meik kontinensen van..sztem ez a szőke picsa még azt se tudta volna hogy európába kell keresni ha nem mondják meg.... a műsorvezető még 1 szánalom hogy kiejteni nem birja normálisan az országnevet...
Killex 2007. 11. 28. 12:46 | #20
ehhh Franciaország:D
az tenne be még csak nekem ha franciául kéne beszélni:P
amúgy meg rohadtul utálom h minden angol nyelvet beszélő ember az éhségre asszociál a Hungaryról
HansZZ 2007. 11. 28. 12:44 | #19
Ez fájt. A múlt héten a Wall Street-en a nagy tőzsdéjükön kint volt egy egész álló napot a Magyar zászló 2 amerikai zászló társaságában. Szerencsére nem csak ilyen libákból áll a nagy U.S.A..
wtf 2007. 11. 28. 12:32 | #18
A csaj egyébként Kellie Pickler, az American Idol döntőjébe is bejutott valamikor...
http://www.youtube.com/watch?v=h7M0fvReVWE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=h7M0fvReVWE
http://www.youtube.com/watch?v=L_JYtJf5swA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=L_JYtJf5swA
Az énekhangja sztem nem rossz (bár amikor beszél, az engem kifejezetten irritál), maradhatott volna inkább az éneklésnél.
Előzmény: Zorro (16) 0 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2007. 11. 28. 12:32 | #17
Kis(jelentéktelen) ország? :-/
Kösz!
Mellesleg ha mást nem is de Magyarországot igazán ismerhetné minden seggfej amcsi!
Simonyi, Neumann, Teller hogy csak 3-at említsek.
Nélkülük (nélkülünk?) az az "ország" egy hámozott lufi lenne csak. Ezek után az a minimum, hogy legalább azt megtanulják, hogy Magyarország létezik, hol található és mi a fővárosa.
Előzmény: Shongi (10) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 12:28 | #16
Köszi, akkor még is csak jól tudok szájról olvasni. Ez a csaj tipikus sokfotósoppos amerikaiplayboycicaálomlány. Csak meg ne szólaljon. Europe was a country. Nem tom egyébként hol él? Az amerikai álmában? Tuti! LOL :D
Előzmény: nyehőce (3) 0 VÁLASZ
deeprecen 2007. 11. 28. 12:27 | #15
Kint álltalában Bukarestel keverik Budapestet ...de ez bazzz
dude 2007. 11. 28. 12:21 | #14
És mi is Európa fővárosa? ;)))
Előzmény: enti (12) 0 VÁLASZ
dude 2007. 11. 28. 12:20 | #13
Harmadikos általános iskolások tudják (vagy legalábbis aki a műsorban van, lehet csak egy stréber kis genyó ;)).
De nem is ez a lényeg... "I thought Europe was a country." !!!!!!!!!!!!!! Bazz, hát ha ez nem veri ki valakinél a biztosítékot, akkor az inkább ne ide írkáljon, mert rontja az itteni átlagintelligenciát!
Előzmény: kovyfive (8) 0 VÁLASZ
enti 2007. 11. 28. 12:18 | #12
az biztos h a csaj gondolatmenete Európáról (mármint h az egy ország) vetekszik a már említett SexyBaby az Egyenlítőröl kialakított képével (mármint h az Amerika és Európa között van) XDDDDD
LeNore 2007. 11. 28. 12:11 | #11
Olyan picik vagyunk, hogy még a "Nagy" Amerikába' se tudnak rólunk!!:)
Shongi 2007. 11. 28. 12:09 | #10
Hát amiket Franciaországról meg Európáról mondd az tényleg elég gáz, de ennek ellenére amerikában nem ismerni Budapestet nem éppen a hülyeség alap jele. Nem tudom lehet én vagyok nagyon "buta", de ha megkérdeznék bármilyen kis(jelentéktelen) ország fővárosát hát én sem tudnám...nameg pl. tudjátok az összes amcsi állam székhelyét?
LeNore 2007. 11. 28. 12:09 | #9
"Törkiről már hallottam, de Hángriról még nem"!!:D Jeee!!:)

kovyfive 2007. 11. 28. 12:06 | #8
jóvan ám ez olyan dolog, hogy nincs ott melette, meg mondjunk nem találkozott ele még , meg stb. ti se tanultok (tanultaok) például legynel történelmet, nem tod mi történt ott... ennyi erővel megkérdezhetem: hol van Ha Női, és melyik ország fővárosa?:D
Warrior11 2007. 11. 28. 12:01 | #7
IQ FIGHTERS FOREVAAAAAAAAAAA

Hogy az ilyen miert nem egy a mostohakerestanyjazivatarosmegtepettpölésnagyamerikaiálmothajszolóP***ba.......na mindegy
dude 2007. 11. 28. 11:51 | #6
Na igen, ez nem csak egy amerikai szöszinek okoz bonyodalmat. :)))
Előzmény: |-=O=-| (1) 0 VÁLASZ
Tádi 2007. 11. 28. 11:47 | #5
Okosabb vagy, mint egy amerikai?! Nem tévedsz Zorro, jól hallottad>:-(.
nyehőce 2007. 11. 28. 11:46 | #3
Sok minden okosságot.
Rögtön így kezdi: This might be a stupid question…
I thought Europe was a country.
Budapest… I’ve never even heard of that.
I know they speak French there.
Is France a country? I don’t think France is a country. But I would have said that. I don’t know.

műsorvezető: The right answer is Hungary.
csaj: Hungary?
műsorvezető: Like “I’m hungry”. (az örök béna poén)
csaj: That’s a country? I’ve heard of Turkey but Hungary? Never heard of it. Is France a country?
Előzmény: Zorro (2) 0 VÁLASZ
Zorro 2007. 11. 28. 11:43 | #2
Elmondaná valaki mit gagyog a szőke liba? Sajna itt nincs hang. De mintha a végén azt olvasnám le a szájáró amikor megmondják a megfejtéstl, hogy "I've never heard about it". Vagy tévedek?
|-=O=-| 2007. 11. 28. 11:39 | #1
SexyBaby kiment USA-ba? Nem is tudtam... :D