Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle 2015. 07. 07. 11:10 | #76
izé012 2015. 07. 02. 16:07 | #75
Én valahogy egyikkel sem értek egyet.
A nemzetiarcvonal fröcsögése kiábrándító.
A kormány kommunikációja szintén az.
A vastagbőrben és a kétfarkúakban pedig sokat csalódtam. A vastagbőr régebben egy normális jobboldali blog volt ami elég racionális képet festett mind a jobb mind a baloldalról. De mióta átment az átlátszóhoz elég erősen elmozdultak a racionális oldaláról a liberális nézet irányába. A kétfarkúakra ez dettó igaz sajnos.
Előzmény: lilaflexninja (74) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 07. 02. 15:12 | #74
Mindegy. A lényeg, hazaáruló geci és idegenszívű (zsidó (itt a válasz)) aki nem ért egyet a kormánnyal/nem szittya magyar/nem utálja a buzikat - megfelelő aláhúzandó megfelelő alkalmakkor. Ja, és provokátor és anarchiát akaró, aki mer szólni, ha valami nem tetszik, ja és gyűlöletkeltő is. Míg igaz szívű újságírónk? a béke és a nyugalom mintaképe, minden jó állampolgár etalonja.
Előzmény: tjunior (73) 0 VÁLASZ
tjunior 2015. 07. 02. 14:44 | #73
A sok bába közt elveszett a gyerek.
A sok jelző között nem sikerült megválaszolni a saját maga által feltett kérdést.
Előzmény: lilaflexninja (72) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
bungle
bungle 2015. 07. 02. 00:05 | #71
Elindult a Vastagbőr&MKKP ellenkampánya
www.youtube.com/watch?v=Dc5ykUuysfU
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 28. 17:49 | #70
:D
https://coub.com/view/70k9o


erről eszembe jutott ez az őszinte átélésű ember is:
https://www.youtube.com/watch?v=PQHPYjHLq6w
-1 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 19. 17:06 | #69
Junker barátunk Nyetahaut is nyakon csapná?

http://goo.gl/axqfYG

(ahhoz képest, hogy amikor orbika felszólalt legelőszür az eu parlamentben a témában, mindenki szarrá fikázta minden mondatát. Most meg valahogy a nagyobb országok schengeni határellenőrzést és zárat akarnak)

értjük mi, hogy mindig arra szál a levél amerre fújja a szél? :))
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 18. 07:26 | #68
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 17. 19:02 | #67
van magyarországon 50ezer friss bevándorló?
Előzmény: norbertvincze (66) 0 VÁLASZ
norbertvincze
közlegény
közlegény 2015. 06. 17. 16:45 | #65
itt forgatják a walking dead új évadát ?
Előzmény: bungle (64) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2015. 06. 17. 15:48 | #64
Calais: illegal immigrants attacked a Hungarian truck
www.youtube.com/watch?v=-amDKfV5Hdw
Előzmény: norbertvincze (56) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2015. 06. 16. 11:11 | #63
Ne zsidózz! ;)

Amúgy meg világbékét! :D
Előzmény: norbertvincze (61) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 06. 16. 08:28 | #62
Nem kellett azt feltúrni. Ugyanezek az állapotok vannak ott már legalább ezer éve. A nyugat csak bónuszként beszállt az egyébként is meglévő hacarácéba nehogy kimaradjon már belőle. :-)
Előzmény: norbertvincze (61) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 15. 20:06 | #61
hogyan lehetséges, hogy az európai országok egyike sem szólalt fel azon érdekeltségek ellen akik eredendően feltúrták a közelkeletet?
Előzmény: bungle (60) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2015. 06. 15. 19:47 | #60
norbertvincze
izé012 2015. 06. 15. 09:01 | #58
Egyetértek. A kommunikációval komoly problémái vannak a Fidesznek. Elég gáz volt sok megnyilvánulásuk is meg ez a plakátosdi is. Megtehették volna h egyáltalán nem is beszélnek róla hanem csak megvalósítják amit akarnak mert azzal többre mentek volna. De így csak az egyébként elfogadható alapgondolat ellen hangolták a népet.
Ha nem plakátoznak akkor az emberek többsége még mellettük is állt volna de így 'sikeresen' meggyőztek rengeteg embert arról h a bevándorlókat be kell engedni mert azok jajdearanyosak.
/Vagy éppen ez lett volna a célja a Fidesznek? :O /

A megoldás egyébként tök egyszerű lenne itthon is meg Európában is.
Csak vízummal engedni be bárkit is. Ha van munkája vagy valaki aki vállalja h eltartja őt akkor jöhet. Ha ilyen nincs akkor meg nem engedni be. Amelyikük bűnözik vagy randalírozik azt meg azzal a lendülettel kitoloncolni a francba. És persze attól h itt Európában gyereke születik még ugyanúgy kiraknám ha nincs munkája vagy eltartója /mert máskülönben simán visszaélnének ezzel is/.
Lehet h kegyetlenül hangzik de az is legalább annyira kegyetlen dolog h kötelezünk embereket h eltartsanak másokat /mert valljuk be ezen tömegek nagy többsége a szociális háló kihasználása miatt jön ide amit ugye az adófizetők fizetnek ki/.
Előzmény: lilaflexninja (57) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 15. 07:12 | #57
Oké, igen, bevándorló a nagy része. Megoldás? Ne legyen jó itt nekik, engedjük be, de ne legyenek olyan feltételek, hogy itt akarjon héderezni.

Ja, amúgy abszolút nem az alapötlettel volt itt baj, hanem a lekommunikálással. Az, hogy ne engedjünk be mindenkit, vagy ha igen, akkor betartsák a törvényeinket, ne bűnözzenek szerintem mindenki számára követendő, elfogadható. De mi volt itt nálunk? Kicsit, hogy meglovagoljuk a hullámot elkezdték, hogy terrorizmus. Aztán, hogy mi nem vagyunk multikulti ország, meg hasonlók. Aztán beszéljük meg. Aztán amikor nem jött be, akkor ezek a plakátok. Jó alkalom volt ez lázadozásra, közben senki nem mondja, hogy a menekülteket ne akarnák beengedni. Szóval ja, rendesen félre lett ez magyarázva minden oldalról. De így jártak. Nem sajnálom őket, úgy látszik meg kell szokniuk, hogy az emberek (vagy az ellenzék, vagy az idegenszívűek által pénzelt bérlázítók) pampognak.

De erről a plakátosdiról, hirdetésről leszokhatnának. Ez tisztára olyan, mint anno, amikor plakátokon hirdették, hogy éljen a cuclizmus.
Előzmény: izé012 (51) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 14. 20:27 | #56
a kulturált bevándorló ismérve, hogy meghúzza magát idegenországban ;)

https://www.facebook.com/Kamionok/photos/a.548448878567070.1073741828.548445395234085/844231765655445/?type=1
+2 VÁLASZ
bungle
bungle 2015. 06. 12. 21:51 | #55
Előzmény: tjunior (54) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2015. 06. 12. 14:37 | #52
http://i.imgur.com/FoX8ifM.jpg
Ezek a mostani számok. De holnap küldenek 150 ezer afgánt a németek... (chartergépeken, amelyek chemtrailt húznak és zsidó gyíkemberek vezetik majd őket). És azok mind itt akarnak maradni és elvenni a magyar embercsempészek munkáját... Állítólag jön a jeti is.
izé012 2015. 06. 12. 14:07 | #51
A kérdésem /amire válaszoltál/ költői volt mivel tökéletesen értem h miért jöttek ide /írtam is/.

A felvetésem arról szólt h ezek lóf@szt menekültek.
Nem menekültek hanem bevándorlók akik a menekültstátusszal akarnak bejutni egy olyan helyre ahol semmit nem kell csinálniuk a megélhetésükért. Mi meg vagyunk akkora barmok itt Európában h a libsi felfogás miatt jól be is engedjük őket hiszen nincs még elég eltartottunk akik helyett dolgozni kell.

Tehát ha úgy tetszik én azt mondom h a Fidesznek igaza van ha az egész alapgondolatát nézzük.
/Jesszusom miket mondok! Elég ritka ha ezekkel egyetértek. Most kicsit meditálok is ezen mert még engem is meglepett.../
Szóval az h ne engedjük be őket mert valójában nem menekültek hanem bevándorlók az teljesen jogos és normális. Főleg ne úgy h másoknak kelljen fizetnie az ő eltartásukat.
Persze megint más kérdés h agyhalott kormányunk ezt miként kommunikálja le /elég bénán/.
Előzmény: lilaflexninja (47) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2015. 06. 12. 12:42 | #50
1nekjólesz. ;)
Előzmény: lilaflexninja (48) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 12. 11:00 | #47
Semmi terelés nem volt ebben. Nem érted miért ide jönnek, miért nem állnak meg Bulgáriánál, erre kérdeztem, hogy te megállnál-e Mexikónál. Függetlenül attól, hogy menekült vagy bevándorló vagy-e. Egyszerű kérdés volt a kérdésedre, amivel azt akartam kifejezni, hogy naná, hogy tovább megy, oda, ahol úgy gondolja még jobb lesz. Hallott róla, vannak netán ismerősei.

Igen, pl. Nigériához képest, főleg, ha valaki üldöznek bármi jobb. De mit csináljon mondjuk a szomszédos országban, ahol semmi lehetősége. Van jó sok menekült tábor a világban, ahol csak tengődnek. Hát én, ha már menekülnöm kell, futnék minél messzebb, valami jó országba. Jó vagy nem, de ezek szerint mi jó országnak számítunk. Ha bevándorló lennék, akkor meg főleg próbálnék a lehető legjobb helyre menni. Ha link alak lennék, akkor meg aztán végképp oda, ahol a legjobban tudok linkeskedni.
Előzmény: izé012 (44) 0 VÁLASZ
bungle
izé012 2015. 06. 12. 07:01 | #45
Egyébként meg jó reggelt. :-)
Előzmény: lilaflexninja (43) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 06. 12. 07:01 | #44
Megint nem értem miért terelsz. Tehát:
a-Menekült
b-Bevándorló
Vajon szerinted menekült avagy bevándorló az aki Bangladesből meg Nigériából idejön?
Előzmény: lilaflexninja (43) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 12. 06:48 | #43
Most komolyan, minden vitát félretéve a bevándorlásról. Ha te Amerikába akarnál kivándorolni, és a hajó Mexikóban tenne ki, akkor megállnál Mexikóban, mondván jobb, mint otthon, vagy tovább mennél az Usába, netán Kanadába, mert ott még jobb, esetleg ott élnek már a rokonaid, vagy elindulnál Peruba szerencsét próbálni?

Szerintem Szerbiáról azt gondolják, hogy háborús övezet, mint ahogy rólunk meg sok helyen, hogy balkán vagyunk. Magyarországot ezek szerint valami jó helynek gondolják tőlünk rosszabb vidékeken. Bulgáriáról meg ki tud akármit is? Egyáltalán meg van még?
Előzmény: izé012 (41) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 06. 11. 21:55 | #42
Bocsesz emide akartam rakni:
http://ize.hu/comments.php?post_id=30692
Előzmény: izé012 (41) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 06. 11. 21:53 | #41
http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/ozonlenek_a_menekultek_asotthalomnal_es_roszken_de_nem_kernek_a_szogesdrotbol/2433244/
Lehetek bunkó?
Mi a büdös p.csa elől menekülnek Bangladesből meg Nigériából??? Mármint idáig.
Értem én h van ahol háború van és arrébb mennek. De miért muszáj nekik eljutni az EU-ba? Ennyire megijedtek valamitől és a nagy rohanásban csak itt bírtak lefékezni?
Törökországban Bulgáriában meg Szerbiában sincs ám háború tehát ott simán megállhatnának ha azért menekülnek mert féltik az életüket. Szóval nem látom okát h ideáig eljöjjenek. Illetve sajnos látom.

Bangladesből meg nyilván idági gyalogoltak meg stoppoltak.
Mikor indultak vajon? Még 1995-ben???

Menekültek. Persze nyilván azok.
Manapság így hívjuk a megélhetési bevándorlókat...
bungle
izé012 2015. 06. 11. 13:14 | #39
Lásd az előző hozzászólásomat és máris választ kapsz a kérdésedre. :-)
Előzmény: lilaflexninja (37) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 06. 11. 13:13 | #38
'Bocs, a többi faszságodat most nincs időm elolvasni. Máskor fogalmazd meg 1 mondatban.'
Kurva anyád.
/Ez egy mondat volt. Remélem sikerült elolvasnod./
Előzmény: komcsi (35) -1 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 11. 13:06 | #37
Kik? A bevándorlók, a cigányok, a négerek, a liberálfasiszták vagy a feminácik? Netán a gyíkemberek?
Előzmény: izé012 (34) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 11. 13:04 | #36
Reméljük, holnapra több posztjuk is lesz!
Előzmény: bungle (33) 0 VÁLASZ
komcsi 2015. 06. 11. 12:36 | #35
"Szerintem senki nem mondott olyat h mindet ki kellene tiltani."
De, én mondtam.

Bocs, a többi faszságodat most nincs időm elolvasni. Máskor fogalmazd meg 1 mondatban.
Előzmény: izé012 (32) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 06. 11. 12:30 | #34
Tényleg jobb lett volna csak a videót berakni mert most ezen a harcunk oldalon rugóznak.
/Tipikus liberálfasiszta hozzáállás: ne a lényeggel foglalkozzunk mert azt amúgy nem tudjuk cáfolni hanem helyette támadjuk inkább az illető személyét vagy hiteltelenítsük el magát a forrást./
Előzmény: norbertvincze (30) -3 VÁLASZ
bungle
izé012 2015. 06. 11. 12:27 | #32
Szerintem senki nem mondott olyat h mindet ki kellene tiltani.
Viszont azokat akik kárára vannak a társadalomnak mindenképpen.

/Megjegyzésként írom h nem árt azt is nézni h statisztikailag kiknek a körében történnek jóval nagyobb arányban ilyen bűncselekmények. Svédországban és Norvégiában a nemi erőszak elkövetőinek mintegy 90%-a bevándorló. Ez azért kib@szottul magas arány ám! Főleg ha azt is nézzük h a lakosságban számarányuk nem éri el a 20%-ot sem /még/.
De ha megnézed az FBI statisztikákat akkor az USA-beli feketék esetében is erős eltolódást láthatsz feléjük a bűnelkövetések arányaiban /beleértve a nemi erőszakot is aminek valami 80-85%-át a feketék meg a latin bevándorlók követik el/. Továbbá ha bemész egy szabadon választott magyar börtönbe ott sem 5%-nyi cigányt fogsz ám látni.
Vagy amikor 1400 nőt /köztük 11 éves kislányt!/ erőszakoltak meg pakisztáni bevándorlók akkor rengeteg médiafelület /főleg a liberálfasiszta-femináci oldalak/ vagy meg sem mukkantak vagy nem említették az elkövetők nemzetiségét. 1400 LÁNY!!!
http://www.avoiceformen.com/feminism/1400-girls-raped-in-rotherham-england-and-big-league-feminists-dont-care/
De bezzeg ha egy csontrészeg lányt egy _fehér_ férfi dug meg és a lány másnap meggondolja magát akkor tele a média a liberálfasiszták hisztijével.../


Egy problémát úgy lehet legkönnyebben kezelni ha a probléma valós okát kimondjuk és elfogadjuk még ha kényelmetlen is. Nem pedig úgy ha homokba dugjuk a fejünket és nem veszünk tudomást a tényekről meg másokat sározunk azért ha ki meri mondani.
Nem azt mondom ezzel h most azonnal tiltsunk ki mindenkit. De vannak egyértelmű okok és okozatok ezeknél az erőszakos eseteknél is amelyeket érdemes figyelembe venni.
Előzmény: komcsi (26) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 11. 11:13 | #30
:D

nem ismerem az oldalt, most járok rajta talán először. De ennyi erővel elég lett volna csak a youtubot linkelni

Előzmény: lilaflexninja (29) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 11. 10:55 | #29
Előzmény: norbertvincze (25) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 11. 10:25 | #28
de ha már szóba hoztad az erőszakot, afrikában legális kultúra a nemi erőszak, amit az afrikából bevándorolt emberek egy része európában is gyakorol. Lásd, svédország, franciaország.

Egyébként természetesen a nemi erőszak jelensége nem függ kortól, nemtől, szármozástól.
Előzmény: komcsi (26) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 11. 10:22 | #27
Szép következtetést vontál le :)

mely szavakból olvastad ezt ki?
Előzmény: komcsi (26) 0 VÁLASZ
komcsi 2015. 06. 11. 09:51 | #26
Román bevándorlók Angliában:
http://444.hu/2015/06/10/heten-eroszakoltak-meg-egy-brit-not-beszallt-egy-13-eves-fiu-is/

Tehát minden román erőszaktevő, ki kéne őket tiltani Európából!
Előzmény: norbertvincze (25) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 11. 09:22 | #25
Így verik szét Dél-Olaszországot az afrikai bevándorlók (VIDEÓ)
http://harcunk.info/index.php/hirek/1246-igy-verik-szet-del-olaszorszagot-az-afrikai-bevandorlok-video
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 11. 07:31 | #24
Tényleg nagyon össze van mosva a menekült, meg a bevándorló. És az a baj, hogy ezt kormányunk sem nagyon akarja szemmel láthatólag különválasztani, bár elvileg ők a bevándorlók ellen harcolnak most, illetve nagyon nem jól kommunikálták le.
Előzmény: izébigyó (23) 0 VÁLASZ
izébigyó 2015. 06. 10. 18:02 | #23
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 10. 13:55 | #22
Nagyon nem vagy kibékülve ezzel az ellenkampánnyal. Engem mondjuk annyival zavar jobban a kormány hirdetési kampánya és a nemzeti konzultáció, amennyivel többet elköltöttek az én pénzemből erre, úgy hogy nem kértem, hogy ezt tegyék. Ja és annyira is van értelme az eredeti hirdetési kampánynak.

Szerintem elszórakoztatnak, mármint a kétfarkúék ezzel is jó pár embert, legalább lesz egy kis ellenpólus. Lehet majd azokat is megrongálni. Ha a kormány megteheti a böszmeségét, akkor a nép is. Végülis a nép választotta, akkor a nép cselekedje is meg ugyanazt.
Előzmény: norbertvincze (21) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 10. 12:38 | #21
erre van pénz. Rinyál a nép, hogy nincs kenyérre pénz, de egy fosos plakátkampányra, aminek szinte semmi jelentősége nincs, arra van lóvé. Miért nem vonulnak ki inkább tüntetni, vagy brüsszelbe az emberi jogok elé? Azt talán még fel is kapná a világsajtó.
Előzmény: bungle (16) 0 VÁLASZ
bungle
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 10. 08:47 | #18
Azt hiszem ez a mondat mindent elárul a cöfről, a mai magyar helyzetről, a civil összefogásról (nem a cöf) alkotott véleményéről a "jobboldalnak", a demokráciáról, és arról, hogy vitassuk meg, kinek mi a véleménye: (...) A baloldal ezek szerint ott folytatja, ahol korábban abbahagyta. Külföldi pénzből indítanak lejárató kampányt a demokratikusan megválasztott magyar kormány ellen.
Előzmény: bungle (16) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2015. 06. 09. 18:48 | #17
"A magyarokat járatja le ez az egész"
www.youtube.com/watch?v=BYTyUKfW3a8
bungle
izébigyó 2015. 06. 09. 15:57 | #15
http://elegemvan.blog.hu/2015/06/08/elegem_van_a_bevandorlas_ellenes_kampanybol
"És így a magyar közélet nem arról szól, hogy legeslegszebb Viktor vezetésével a Fidesz folyamatosan bukja a választásokat, hogy a "Ki lopott ma legtöbbet?" versenyt a kedves Orbán-család - csatolt részeivel, a Mészárosokkal, Tiborczokkal, Garancsiakkal nyeri -, szorosan mögötte a szimpatikus Rogán-, Szijjártó-, Habony-, Lázár-familykkel. És nincs szó a közéletben arról, hogy a gazdaság a vicces statisztikák ellenére romokban, az egészségügy a padlón, a kivándorlás tragikus, a közszféra összeomlott. "
Előzmény: 3m3ricus (2) 0 VÁLASZ
tool 2015. 06. 09. 15:57 | #14
mondjuk én küldtem egy kis pénzt, nyilván nem 10-100ezreket, de miért ne, ha egy-két plakátot meglátok majd mosolygok. nekem nem tetszenek az eredeti plakátok, de mivel max komment huszárkodhatnék (mivel leszaggatni lusta és közönyös vagyok), klikkelve adtam rá pénzt, aminek remélem egy kicsiny százaléka tényleg a plakátra jut majd.
igaziból többet ittam el a főzdefeszten, szóval miért ne?
attól hogy valaki adományt ad, miért kell rögtön beteg gyerekekkel jönni, különben is, honnan tudja bárki is kinek adok még ezen kívül? általában amúgy is az kérdi meg, aki max az adója 1%át adományozta eddig életében bárkinek is. nem para és nem is kötekedni akarok, de szerintem ez egy jó kezdeményezés.
komcsi 2015. 06. 09. 15:30 | #13
Ha egy gyermekkórháznak kuncsorognának, akkor kb. 2 év alatt gyűlne össze ekkora összeg.
Ha meg egy bérgyilkosra, aki vállalja Don Orbán és barátai likvidálását, akkor kb. 2 óra.
Előzmény: norbertvincze (10) +1 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 09. 15:25 | #12
őőőőőő mondjuk ki akarják fejteni nem tetszésüket. Ha a falra fested, megbüntetnek, ha visszaküldöd a nemzeti konzultációt leszarják, az interneten meg mindenki tépi a száját. Ha egy ország kormánya megteheti, hogy politikai hirdetéseket helyez ki, hadd tegye már meg az átlagember is. Bár nagyobb lenne a hírverése, ha tényleg azt mondanák, hogy na akkor ezzel megmutattuk mi az emberek véleménye és most jóra fordítjuk. Nem lenne rossz ötlet, még lehet, hogy egy-két fideszfannak is tetszene. De még mindig inkább arra költik az emberek pénzét, amire azok adták.
Előzmény: norbertvincze (11) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 09. 15:20 | #11
persze ugyan ez a kérdés vonatkozik Orbánia vezetőségére is
Előzmény: norbertvincze (10) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 06. 09. 15:18 | #10
friss hírek szerint már 11 milliónál tart a koncsorgás, nekem pedig az volna a kérdésem, hogy ennek a teljesen felesleges ellenkampány gyűjtögetésének az összegét mi lenne, ha egy gyermekkórháznak ajánlanák fel? Megharagudna érte az a idóata aki az ötletgazda volt?
+1 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 09. 14:51 | #8
Az objektív közmédia cikke: http://www.hirado.hu/2015/06/08/plakatbunozok/
bungle
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 06. 09. 13:50 | #6
Gondolom az a része, amelyik háborog a 9m miatt a 8 milliárdot jónak gondolja, a csak így tovább, imádkozunk a vezérért elv alapján.

Amúgy, nagyon fura ez az ügy. Ugye az alap mi volt? A gazdasági bevándorlók kérdése. Abszolút nem jól álltak hozzá, és nem jól kommunikálták le. Az ellenzék felfújta, mintha minden külföldit ki akarnánk tiltani. Erre azért csinálnak pluszban olyan plakátokat, amik max. az itt élőkben fokozzák vagy az idegengyűlöletet, vagy azt, hogy a gazdasági bevándorlók ne jöjjenek be. De aki kicsit is nem ért egyet, annak a haja az égnek mered ettől. A hatása megint csak visszás. Mintha direkt lennének hülyék. Vagy ennyire nem érzékelnék, mit, hogyan kéne lekommunikálni.

A ha ide jössz, tiszteletben kell tartanod a törvényeinket, kultúránkat, jó gondolat. Mondjuk azzal kéne valami másik nyelven aláirtatni, aki kap engedélyt, hogy itt éljen. Ha ezeket pontba gyűjtötték volna, és amolyan megállapodás formájában alátolnák a bevándorlóknak, senki nem is tudta volna, és még jogos is. De így! hogy csak a feszültséget keltjük vele, és hülyének nézünk ki. Főleg, miután szemmel láthatóan a nemzeti konzultáció nem volt túl sikeres.

Persze gondolom ebből is csak azt szűrik le, hogy az ellenzék félrevezette a népet, és nem hagyták, hogy eljusson az igaz szó a magyar szívekbe.

A 9 millát, meg legalább maguktól dobják össze az emberek. A 8300 millát (vagy mennyit) meg én nem kértem, hogy elköltsék.
Előzmény: Élien (5) 0 VÁLASZ
Élien 2015. 06. 09. 12:41 | #5
Stadionba foci??? Noooormális??? Mi magyarok vagyunk!!!!
Amúgy háborog az internet egyik része, hogy hülyeségre van pénze a magyarnak (9m), de a 300-al nem foglalkoznak...
Előzmény: XXavier (3) 0 VÁLASZ
tjunior 2015. 06. 09. 11:31 | #4
https://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2135/6116/original.jpg
Nekem ez az egész olyan Benny Hilles. Ragasztjuk, tépkedjük, újraragasztjuk, lefújjuk.
300 milliót kivág az ablakon a kormány mert fenn kell tartani a droidhadseregnek az ellenségképet ( meg gondolom van a havernak olyan cége amit megbízunk a plakátkészítéssel ő meg visszapörgeti az "aprót".) plusz ez a nemzetkonzultációs szarság.
+1 VÁLASZ
XXavier 2015. 06. 09. 11:07 | #3
Előbb foci lenne, meg ilyesmi... :-)
Előzmény: komcsi (1) +1 VÁLASZ
3m3ricus 2015. 06. 09. 10:58 | #2
Szép kis terelés volt megint a kurmány részéről. Terelés a sok mutyiról, hazugságról, csalásról, átverésről és beetetés a birkáknak.
komcsi 2015. 06. 09. 10:55 | #1
A hülyeségre mindig van pénz!
Inkább stadionokra gyűjtenétek!