Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
izé012 2015. 05. 06. 20:23 | #39
'azt leginkább már a karakterünkön, és a személyiségünkön keresztül átszürődő "szexuális ösztön" fogja meghatározni leginkább, nem pedig a genetikánkba kódolt "állatias, dominancián alapuló" fajfenntartás'
Márpedig a kettőt nem igazán tudod szétválasztani.
Ismerem a mai gondolatokat a pszichoszexuális fejlődésről és csak azt tudom mondani ezzel kapcsolatban h semmiben nem mond ellent annak amit én mondok. Csak én kissé lentebb ások mivel amit írsz 'szexuális ösztön' címen az egy még mélyebben lévő ösztönből táplálkozik.


Pölö amit írsz h miért tetszik nagyon sok nőnek az idősebb férfi.
/Vagy megfordíthatjuk úgy is h miért tetszik a legtöbb férfinak a fiatal nő./
Erre is tök egyszerű a magyarázat semmi misztikum nincs benne. Magyarázhatjuk ezt a pszichoszexuális fejlődéssel is de az nem fog teljes választ adni hanem inkább csak egy részét nézi az egésznek.

Az egyszerű válasz az h a férfiak számára azért vonzó a fiatal nő mert a fiatal nő a termékeny egészséges nő és az képes egészséges és sok utódot szülni. A nőkben kisgyerekkoruktól kezdve ott vannak a petesejtek amelyek folyamatosan ki vannak téve a környezeti behatásoknak /háttérsugárzástól a vegyszereken át minden/. Emiatt a petesejtek minősége folyamatosan romlik. Egyre több és több hiba keletkezik bennük ami azt eredményezi h az utód nem lesz annyira egészséges avagy meg sem születik. Nem véletlen az h a 30 éves nőnek 2X akkora az esélye h debil gyereket szüljenek mint a 20 évesnek. Vagy h 30 éves kor fölött drasztikusan megnő az elvetélések aránya. Avagy h a 30-35 feletti nőknél sokkal kisebb a megtermékenyülés esélye mint a 20 éveseknél. Egyszerűen a petesejt ilyen. Nem arra van tervezve h majd 40 évesen álljon helyt hanem arra h fiatalon meg fog termékenyülni. Ebből kifolyólag a férfiak közül több millió éven keresztül azoknak lett több és egészségesebb utódjuk akik a fiatal nőket választották. És így évmilliók alatt azok a gének maradtak meg bennük akik a fiatal nőket előtérbe helyezik. /Nem véletlen h a nők emiatt akarnak fiatalnak kinézni amire mára külön iparág épült./

Az idősebb férfi meg azért tetszik nagyon sok nőnek mert az idősebb férfiak sokkal több olyan tulajdonságot birtokolnak amely a nők számára vonzó. A nőknek vonzó a magabiztos férfi. Márpedig egy 30-40-es férfi már csak az élettapasztalata miatt is magabiztosabb mint egy 20 éves kölyök. A nőknek vonzó az egzisztenciával és társadalmi státusszal bíró férfi. Márpedig a 30-40-es férfi általában nagyobb egzisztenciával bír mint egy 20 éves. Emellett mivel a férfi spermája folyamatosan termelődik ezért nincs kitéve olyan veszélynek mint a női petesejt ami egyszer létrejön és onnantól évtizedeken keresztül csak az van. A férfiak termékenysége nem csökken olyan mértékben mint egy nőé és a létrejövő utód sem lesz észrevehetően betegebb. Egy 60 éves férfi még simán lehet annyira termékeny mint egy 35-40-es nő. Egy 30-40-es férfi termékenység és egészséges utódnemzés szempontjából alig marad el a 20 évestől /sőt néha akár túl is szárnyalhatja azt/ hiszen a férfi amúgy is arra van kitalálva h ontsa a magját ami egy nővel való szexuális érintkezés esetén 99% feletti megtermékenyülést garantál /ellentétben mondjuk egy 40-es nővel akinél ez jó ha 50%/.
Emiatt az időseb férfi általában vonzó a nők számára.
Ez az oka annak is h a tinilányok is a náluk idősebb srácokat részesítik előnyben. Sokan azzal magyarázzák h a lányok korábban érnek ami egy ideig így is van de 16-18éves korra a fiúk behozzák a lányokat minden téren. Mégis sokszor azt gondolják a lányok h a velük egykorú fiúk éretlenek hozzájuk képest. Pedig nem éretlenek azok csak egyszerűen a lány számára a nála érettebb fiú lesz a vonzóbb. Mert az magabiztosabb meg több egzisztenciát birtokol.
És gondolom mondanom sem kell h évmilliókon keresztül azok a nők tudták sikeresen továbbadni a génjeiket akik magabiztos túlélőképes és egzisztenciával bíró férfit választottak. /Jellemzően az alfák közül kerültek ezek ki./ Hiszen az volt képes arra h őket és az utódaikat ellássák.
Tehát itt is megfigyelhető egy ösztönös /mondhatni genetikailag kódolt/ cselekedet.
Előzmény: norbertvincze (37) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 06. 20:22 | #38
Akkor csak sikerült dűlőre jutnunk. ;-)
Tetszenek neked a jó nők. Az olyan nők akiknek a teste megfelelő a számodra.
Ahogy te is felsoroltál pár tényezőt amit fontosnak tartasz úgy nincs ez másként a nőknél sem. Csak náluk nem csak a kinézet számít hanem más dolgok is.
Ennyit írtam.
Előzmény: lilaflexninja (36) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 05. 06. 17:55 | #37
pl egy másik tág témakör amely sokkal inkább meghatározza a partnerválasztást, az általános ösztöni megéléseken túl, az a pszichoszexuális fejlődés, amellyel először sigmund freud foglalkozott, és a pszichoanalízis világába tartozik.

A tiszta ösztöni működés, pl amit az állatvilágban is látunk a szaporodást tekintve, pedig nem érvényesül olyan mértékben napjainkban, mint amennyire te gondolod. Egyrészt ez egy nagyon, de nagyon primitív működési mód, amelyből már kiszakadt az emberiség nagy része (de ettől függetlenül a környezeti triggerekre ugyan úgy működésbe léphet, és különböző kultúrákban még most is az dominál), köszönhetően a tudatfejlődésnek. Hogy egy "ösztönt" te hogyan élsz meg, és miként nyilvánul meg az életben, és a szociális helyzetekben, azt már megannyi más "szűrő" határozza meg, és befolyásolja.

Tehát, hogy pl. egy nő éppen miért az idősebb pasikra bukik, vagy hogy egy férfi maga számára milyen szempontok alapján választja a nőt, vagy egy nő milyen szempontok alapján vákaszt férfit, stb, azt leginkább már a karakterünkön, és a személyiségünkön keresztül átszürődő "szexuális ösztön" fogja meghatározni leginkább, nem pedig a genetikánkba kódolt "állatias, dominancián alapuló" fajfenntartás.

Előzmény: izé012 (29) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 05. 06. 15:19 | #36
Hát nem tudom, persze tetszenek a szép mellek, mondjuk inkább esztétikailag, minthogy, ha meglátok egyet már meg is akarjam motorcsónakozni. Sőt igen nagyra értékelem a szép vonalakat is egy nőn, de szintén csak esztétikailag, mert a szexnél már tök mindegy, hogy bomba forma-e vagy sem. Igen ebben benne lehet valami ösztön, meg biológia, bár mondom nálam maga a forma szépsége számít és úgy nézem, mint egy autót. A szexualitás nálam a kisugárzásból jön.

Én eddig minden nőmet a szeme alapján választottam, és a legutóbbi több, mint 20 éve van meg, szóval azt hiszem sikerült jól bele választanom. És az az igazság, bár ő ezen megsértődne, hogy nem felel meg a fenti kritériumnak, illetve vannak nála jobb és szebb formájú nők az is biztos. És mégis ő kell. És nem azért, mert ezt kaptam, erre futotta. Lehet én vagyok a furcsa.
Előzmény: izé012 (34) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 06. 14:01 | #35
Azért veszem komolyan /nem véresen/ mert azt feltételezem h a vitapartnerem is komolyan gondolja amit ír. És megtisztelem azzal h komolyan veszem őt. Ezek szerint ha mondasz valamit innentől ne vegyelek figyelembe? Csak mert nem tűnsz hülyének és vannak értelmes meglátásaid.

/Amúgy meg ezek után részesedést kérek minden bevételedből. :-) /
Előzmény: tjunior (31) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 06. 13:57 | #34
Akkor mutatok pár felmérést. Csak gyorsan kerestem mert tele van ilyen felmérésekkel a net és nem volt időm alaposan belemélyedni:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1211479/Proof-womens-chests-really-mans-fixation.html
http://newsfeed.time.com/2013/10/29/shocking-study-confirms-men-love-looking-at-boobs/
http://www.curiosityaroused.com/culture/why-men-like-breasts/

'Illetve, hogy milyen a szép női mell.'
Na látod csak érteni te amit mondok. :-)
Csak azt nem értem h már megint miért lovagolsz lényegtelen részeken?
A mondanivaló lényege /tudod amit a szememre vetettél/ az volt h a férfiaknak a jól kinéző nő tetszik. Ebbe beletartozik a szép mell. Az h mi a szép az egyénektől függ mert van akinek a nagy van akinek a kicsi. De ettől a mondanivalóm még ugyanaz: szép nőket akarunk szép mellekkel.
Tény? Igen.
Persze cáfolhatod. Mutass nekem pár férfit aki egészséges /heteroszexuális/ és nem tetszik neki a szép női mell. ;-)
Előzmény: lilaflexninja (32) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 06. 13:38 | #33
'Azon vitatkozni, hogy ez a természetük, vagy ribancok-e tök mindegy.'
Szerintem egyáltalán nem mindegy.
Az amikor ribancnak nevezed az valóban degradáló. Az meg ha azt mondjuk egy férfira h tetszik neki a női mell az nem degradáló hanem egy tulajdonság. Vagy te degradálónak érzed ha ezt mondják rád? Én magamra nézve egyáltalán nem.
Valahol itt mehetsz erősen mellé az egésznek.

'A lényeg, hogy én győzzek, én uraljam a szitut, nálam legyen a hatalom és az irányítás.'
Itt is félreérted. Valószínűleg az előítéleted miatt.
Egyáltalán nem arról szól h ki győzzön!
Ha figyelmesen és előítélet nélkül olvasnád akkor te is látnád h arról szól h MINDKÉT FÉLNEK JÓ LEGYEN.
Nagy különbség! Csak ehhez végig kellett volna olvasni és félretenni a beleképzelt előítéletedet.

'Nem vagyok előítélettel irányodba'
Nem arra gondoltam h az irányomban vagy előítélettel hanem a mondanivalómmal kapcsolatban.
Ez is nagy különbség.

'nem vagy nőgyűlölő viszont soviniszta igen'
Lehet h ez jön le neked de ettől még nincs így.
Nem tartom többre a férfit. Csak elfogadom h különbözőek vagyunk.

'más embereknek tartod szerintem a nőket'
Eddig igaz. Ők nők mi meg férfiak vagyunk.
Ha tetszik ha nem bizony vannak köztünk testi és viselkedésbeli különbségek.
És ez így van jól!

'mintha valami ellenfelek lennének'
Ezt is teljesen félreérted.
Éppen nem ellenfelek hanem szövetségesek. Akikkel meg kell tanulnunk hatékonyan együttműködni. Meg kell tanulnunk elfogadni őket olyannak amilyenek valójában és nem egy képzeletbeli világ képzeletbeli lényeit látni bennük. Félretenni a manginás beidegződést és reálisan tekinteni a nőkre. Ez nekik is jobb lenne meg nekünk is.

'akkor meg miért baj az, ha ezt rádolvassák?'
Azért baj mert nem igaz.

'olyan ,mint amikor valaki rasszista, meg szerinte a cigányok sokat bűnöznek, de megsértődik, ha lerasszistázzák'
TÖKÉLETES PÉLDÁT HOZTÁL! :-)
-Én az vagyok aki kimondja h a cigányok körében sokkal több a bűnöző.
-Te meg az vagy aki rasszistának bélyegez engem amiért tényt közlök.
Most ugyanezt nézd erre az oldalra is:
-Én az vagyok aki a női nemet úgy nézem amilyen. Nem egy álomképet hanem a valóságot. Elfogadom h ők különböznek tőlem és elfogadom az előnyeiket és hátrányaikat is. Plusz nem ítélem el őket azért amilyenek hanem csak kimondom a tényeket ahelyett h a rám erőltetett rózsaszín napszemüvegen át nézném a világot.
-Te meg az vagy aki mindezért sovinisztának bélyegez engem.

'Majdnem minden hozzászólásodban jönnek a feminácik'
Szerinted a nő és a feminsta azonos?
Mert ha igen akkor nincs miről beszélnünk mert olyan messze vagy attól amit én írok mint Makó Jeruzsálemtől.
Ne keverjük már a kettőt jó papucs szokáshoz híven!
A feminizmus egy politikai eszme hasonlóan a fasizmushoz. A nő pedig egy nem a kettő közül.
A feminizmust elítélem mert károsnak és baromságnak tartom. Ezt valóban sokszor felhozom.
A nő viszont nem a egyenlő feminizmussal!
Ezt érdemes megértened.

'hogy a férfiak azért nőiesednek mert a nők nevelik őket ?????????'
Az zavar h így van vagy az zavar h ez esetleg a te szemedben olyat mutat a nőkről ami a korábbi álmaidban nem szerepelt?
Tipikus béta felfogás h a nők csak tökéletesek lehetnek és semmi rosszról nem tehetnek. És ha valaki ennek ellent mer mondani az egyből hímsoviniszta nőgyűlölő lesz akit az anyja vert meg nem jutott neki nő avagy kicsi a farka meg egyéb problémái vannak.
Te most pont ezt játszod el Tjuniorral együtt. Képtelenek vagytok elfogadni h a nő is ugyanolyan esendő ember mint a férfi és ő is rendelkezik olyan tulajdonságokkal ami esetleg a mai világképben talán 'rossznak' mondható. És ha ezt kimondom akkor nem cáfoljátok a dolgot nem érveltek ellene hanem inkább nekiálltok személyeskedni. Van egy rózsaszín világképetek a hibátlan nőkről és aki ennek ellent mer mondani azt egyből kikezditek. Persze nem az érveit mert azt nem tudjátok. Inkább a személyét. Antifeminista körökben ezt shaming language-nek hívjákó: http://www.ferfihang.hu/2012/07/13/feminista-vitatechnikak-shaming-language/
Most sem azzal jöttél h esetleg bemutasd hol a hiba a tételemben. Nem jöttél más példával arra vonatkozóan h miért nőiesednek el a férfiak. Pedig érdekelne.

'vagy legalábbis nincs úgy kozmetikázva, ahogy szeretnéd'
Talán mert nem is szeretném kozmetikázni.
Helyette kimondom amit gondolok kertelés nélkül. Még ha ez egyeseknek nem is tetszik. Még ha nem is akarják egyesek megérteni hanem helyette beleképzelnek dolgokat. Még ha a béták berögződött fehér lovagos hajlamával szembe is megy.
Nem fogok hazudni csak azért h az politikailag korrekt legyen.

'Nem csak az egyes sorok számítanak, hanem az egész.'
Akkor talán meg kellene próbálnod az egészet megértened és nem kiragadni belőle dolgokat illetve nem beleképzelni benne nem lévőket.
És akkor az egészet látnád te is.


Ezzel a témával egyébként pont amiatt nehéz foglalkozni mert ami picit is 'támadja' a nőket /esetleg rossz fényt vet rájuk/ akkor egyből ugrik egy rakás mangina és hős lovagként odaáll megvédeni a nőket. A nők többsége alapból elutasítja h ő bármiért is felelős legyen /így van. kifejtsem?/ erre rátesz egy lapáttal az a férfiakból álló papucshorda akik a férfi társadalom 3/4 részét teszik ki. És máris eljutottunk oda h a nőket bármiben is hibásként beállító ember szembekerül a társadalom döntő többségével. Bármit mond egyből a személyét veszik célba ahelyett h az érveivel foglalkoznának /mert azt általában nem tudják kikezdeni/. Avagy más esetben figyelemre sem méltatják hiszen a nőket 'támadni' bűn róluk csak szépet és jót szabad mondani. Még akkor is ha ezzel hazudunk másnak vag yakár magunknak. Pölö ezerszer bizonyított tény h a férfiak problémáival a társadalom nem vagy alig foglalkozik míg a nőkét a realitásokat messze túlhaladva erősen felülértékeli. És a feminizmus pölö éppen ezt használja ki. Az olyan egyszerű férfiak tömegére épít akik simán befekszenek a társadalmi női hisztinek /feminizmus/ és amit a feminizmus diktál azt ők bólogató kiskutyaként követik.
Javaslom olvasd majd el Esther Vilar: Az idomított férfi c könyvét. Hátha magadra ismersz majd benne:
http://www.thesecret.hu/files/Az%20idom%C3%ADtott%20f%C3%A9rfi.pdf
Ugyan vannak benne túlzások de az alapgondolata teljesen helytálló.

...

Emellett ha már szóba került a gyerekeket valóban nők nevelik:
-Minden második gyerek apa nélkül nő fel a válások magas aránya miatt.
-Az óvodában csak nőket látsz nevelőként.
-Általános iskolában 90% feletti a női tanárok aránya.
És máris eljutottunk oda h a fiúk nem látnak férfi példaképet maguk előtt.
Ezt még a feminfo-s feministák is elismerték nemrég:
http://feminfo.444.hu/2014/10/27/a-hely-ahol-hatrany-fiunak-lenni/
Idézet belőle:
'az általános iskolai tanárok 96 százaléka nő, és mivel gyerekek jelentős részét elsősorban az anyukájuk neveli, ezért nagyon-nagyon hiányoznak a gyerekek életéből az apa-szerű férfiak, legyenek azok tanárok, vagy edzők: a férfi tekintélyek és példaképek.'

De ha tudsz más magyarázatot arra h miért nőiesednek el a férfiak akkor nyugodtan mondd.
A rendes érdemi vitára vevő vagyok. És meg is lehet engem győzni.
De nem azzal ha a személyemmel foglalkozol hanem azzal ha a leírtakkal.
Előzmény: lilaflexninja (30) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 05. 06. 12:50 | #32
Vélemény, mert sehol nincs bizonyítva, hogy az egészséges férfiaknak a szép női mellek tetszenek. Illetve, hogy nem egészséges az, akinek a lógó mellek tetszenek. Illetve, hogy milyen a szép női mell.
Előzmény: izé012 (27) 0 VÁLASZ
tjunior 2015. 05. 06. 12:29 | #31
A kérdésedre a válasz: pénzért, mi másért, rajtad pl. már elég szépen kerestem.
A kérdés inkább az, hogy te miért veszel minden olyan véresen komolyan? Bakker ebből a semmi kis videóból is már megint hova jutottunk (amit én nem bánok ugye, így lesz szép nagy a hó végi utalásom :) ).
Előzmény: izé012 (27) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 05. 06. 11:41 | #30
Szerinted az ez jön le a mondanivalóból, az mit jelent? hogy én ezt szűröm le. Naná.

Az, hogy szerinted a nők hajlandóak elmenni a jobb pasival, ha érdekük úgy kívánja az azért kifejez egy véleményt a nőkről. Azon vitatkozni, hogy ez a természetük, vagy ribancok-e tök mindegy. A lényeg ugyanaz. De oké szerinted nem ribancok, csak ösztönlények, akik nem képesek uralkodni magukon. Legalábbis úgy tűnik nekem, hogy ez a véleményed.

Linkelgettél már be itt jó tanácsokat a női játszmák kijátszásához, aminek a lényege az volt, hogyan irányítsuk a szitut, hogyan győzzük le a női hisztit. Itt megint csak mindegy a megfogalmazás. Irányítani a nőt, vagy magamat fejleszteni. A lényeg, hogy én győzzek, én uraljam a szitut, nálam legyen a hatalom és az irányítás. Persze szebb megfogalmazás az önfejlesztés.

Nem vagyok előítélettel irányodba, megítéled saját magad azokban, amiket írsz.

És végül, és ez aztán maximálisan szerintem, és csak az én véleményem, és csak nekem ez jön le, én ezt szűröm le, nem vagy nőgyűlölő viszont soviniszta igen, más embereknek tartod szerintem a nőket, mintha valami ellenfelek lennének, akikkel játszmázni kell, akik uralomra törnek, akiket le kell győzni, aki nem lehet mellérendelt, vagy alá vagy fölé csak. Ezzel nincsen baj, mert ki-ki mit tapasztal, illetve lehet alapja. De akkor meg miért baj az, ha ezt rádolvassák? Ez olyan ,mint amikor valaki rasszista, meg szerinte a cigányok sokat bűnöznek, de megsértődik, ha lerasszistázzák. Boldogan vállalni kell a nézeteket. Majdnem minden hozzászólásodban jönnek a feminácik, az egyenjogúság egyenlőtlensége, a nők, a férfiak (pl. hogy a férfiak azért nőiesednek mert a nők nevelik őket ?????????), osztod állandóan az igét jobban, mint egy hitgyülis. Azért mondtam, hogy olvasd néha végig amiket írsz, és nem csak ennél a posztnál, hanem az összesnél, mert igenis adsz magadról egy képet, és nem biztos, hogy az, amit szeretnél adni, vagy legalábbis nincs úgy kozmetikázva, ahogy szeretnéd. És pl. én az összesség alapján alkotom a véleményt, nem abból, hogy két sorral lejjebb mit mondtál.

Akkor sem idézgetek, eleve utálok minden idézetet, nem vagyok olyan tudálékos, hogy egy-egy sort kiragadjak, és odaírjam, ezt nem mondtam, ezt nem így írtam, ezt te mondtad. Attól, hogy a szavak mások, a tartalom még lehet az. Nem csak az egyes sorok számítanak, hanem az egész.
Előzmény: izé012 (28) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 06. 10:06 | #29
Kifejthetnéd. Engem érdekelne mik játszanak még szerepet a párválasztásban az ösztönökön kívül.
/A kényszerházasságot a szülői és közösségi nyomást meg hasonlókat hagyjuk mert ott általában nincs eredeti vonzalom. Értelemszerűen a vonzalom alapján való választást szeretném boncolgatni./
Előzmény: norbertvincze (26) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 06. 10:04 | #28
'Ez jön le a véleményedből'
Legalábbis te ezt hozod ki belőle.

'Olvasd vissza miket írsz'
Mondtam: idézz.

'vannak a nők, akik eredendően nem hűséges típusúak'
Így van. Sem a nő sem a férfi nem hűséges típus. Csak máshogy csinálják.
Éppen te is alátámasztottad ezt két hsz-el ezelőtt.

'ha meg lát egy jobb pasit, már megy is vele - ergó ribanc mind'
A végén a következtetést csak te fűzted hozzá.
Érdemes azt érteni a mondandóm alatt amit írok és nem azt amit te hozzáképzelsz.
Ahogy írtam is elmegy a jobb pasival ha a váltás nem jár számára túl nagy kockázattal.
És SEHOL NEM ÍRTAM h emiatt a nő ribanc lenne! Azt már csak te fűzted hozzá.
Én nem ítélem el ezért a nőket. Te viszont láthatóan igen.

'kívánom neked, hogy olyan nőd legyen, aki még 40 év múlva se hagy el'
Kár ilyet kívánni mert eszemben sincs kikötni egyetlen nő mellett.

'akit nem nevelni, irányítani kell, nem játszmázni kell vele, hanem szeretni és tisztelni'
SEHOL nem írtam h nevelni meg irányítani kellene. Ezt megint te képzelted bele.
Sőt még a PUA irodalom sem írja h nevelni kellene. Azok is inkább azzal kezdik h a férfi önmagát fejlessze.

Tényleg hasznos lenne ha nem előítélettel olvasnád amit írok hanem azt értenéd alatta ami valóban oda van írva. Nem kell képzelődni meg nem kell rémeket látni. Nem kell mögé gondolni rémséges nőgyűlölő frázisokat. Nem kell azt gondolni h hímsoviniszta az ember csak mert leír pár dolgot ami éppen nem a megszokott rózsaszín szemüveges baromság. Érdemes azt érteni alatta ami oda van írva. nem többet meg nem kevesebbet.
Előzmény: lilaflexninja (24) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 06. 09:54 | #27
Ha azt mondom neked h minden egészséges férfinak tetszenek a szép női mellek az szerinted tény vagy vélemény?

Másik: Ezek szerint tényleg csak trollkodsz ahogy írtam is már korábban.
A kérdés már csak az h miért.
Előzmény: tjunior (23) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 05. 06. 09:28 | #26
én csak annyit fűznék hozzá ehhez az alfa hím, meg alfás kancás témához, hogy nagyon szépen végigboncolgattátok az evolúciós pszichológiai megközelítéseket, de ezen kívül vannak még más dolgok is, amelyek ugyan olyan szerepet játszanak ebben a kérdéskörben, mint az "ösztöni" dominancia és a hozzá kapcsolódó túlélés.
norbertvincze
norbertvincze 2015. 05. 06. 09:25 | #25
szóljatok, ha jöhetek minuszolni (:d)
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 05. 06. 07:30 | #24
Ez jön le a véleményedből. Olvasd vissza miket írsz. Itt is ez jön le, hogy vannak a nők, akik eredendően nem hűséges típusúak és jönnek az alfahímek, akik elcsábítják a nőket. És a normális nőket is, mert a normális nők csak azért vannak a férfival, mert nem találtak jobbat. Ebből az szűrődik le, hogy szerinted minden nő elcsábítható ösztönlény, aki ha meg lát egy jobb pasit, már megy is vele - ergó ribanc mind.

Azért kívánom neked, hogy olyan nőd legyen, aki még 40 év múlva se hagy el, annak ellenére, hogy vannak nálad alfább hímek is. És akit nem nevelni, irányítani kell, nem játszmázni kell vele, hanem szeretni és tisztelni, ha gond van, akkor meg lehet vele beszélni.


Előzmény: izé012 (22) 0 VÁLASZ
tjunior 2015. 05. 05. 21:47 | #23
Aha nő vagyok.
A másik, az egyik nagy probléma veled, hogy a véleményes tényként akarod beállítani, és lenyomni a másik torkán ha törik ha szakad, de az akkor sem tény hanem vélemény. Most is írtál egy poénkodásomra legalább egy A4es oldalt...de mire? Nem tűnt fel hogy kb leszarom az egész vitát csak volt 1-2 megjegyzésem? :) Nekem ez nem élethalálharc.
Előzmény: izé012 (21) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 05. 20:01 | #22
Hol olvastál tőlem olyat h minden nő ribanc?
Légyszi idézz. Köszi.

'poligám monogám beütéssel vagy mi'
Nem tudom h ez most szarkazmus akart lenni vagy csak nem értetted amit korábban írtam?
Előzmény: lilaflexninja (20) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 05. 19:57 | #21
Elválás alatt nyilván otthagyást is értettem. Nem kell megint terelned ez nem a legelő.

Másrészt nem degradáltam sehol a nőket. Sem itt sem máshol. Persze a képzeletedben létezhet ilyen de az elég messze került a valóságtól. Tényeket írtam róluk. Miért degradáló az ha azt mondom h minden nőnek számít a párválasztásnál a férfi vagyona? Mint ahogy nekünk is számít a nő kinézete. Ez tény és nem vetem meg egyik nemet sem azért amiért olyan amilyen. Nem degradáló számomra sem ha azt mondják h a jóseggű nők jönnek be nekem mint ahogy nem tartom megvetendőnek azt sem ha egy nő figyelembe veszi a férfi vagyonát. Egyszerűen azért mert így van ilyenek vagyunk.
Sokkal jobban degradálod te őket azzal h nem fogadod el olyannak őket amilyenek.

Harmadrészt nem tudom hol olvastad tőlem h nőkkel való bánásmódot akarok tanulni? Nem mondom h ez nem egy életen át való tanulás de mégsem tartom kizártnak h több nővel volt szexuális kapcsolatom az elmúlt 2 évben mint neked egész életedben.

Végül pedig kérdezném h te esetleg nő vagy? Csak mert sértőnek látod a nőkre nézve azt amit írok. Ha nő vagy akkor el tudom fogadni de férfiként... Úgy viselkedsz mint egy tipikus szőke lovag a fehér lovon. Jön a megmentőt játszó béta és hősiesen kiáll a hölgyekért ha kell ha nem. Kitalál mindenféle hülyeséget és a képzelt ellenségével nekiáll miszlikbe aprítani a fakardjával h bebizonyítsa h ő micsoda férfi. Utána az ilyenek nőjét kúrogatja boldog boldogtalan ő meg nem érti miért hagyta a nő faképnél amikor ő olyan rendes volt vele. /Már ha egyáltalán észreveszi h más dugja a nőjét.../
Hiszed vagy sem nem kell itt sem kiállnod a nőkért. Nem csak azért mert láthatóan senki nem kért téged rá és nem is azért mert ne tudnák magukat megvédeni ha akarnák. Hanem legfőképpen azért mert semmilyen támadás nem érte őket.

Persze nyugodtan tolhatod a bétás fílinget meg próbálhatsz velem személyeskedni kedvedre ahogy korábban is tetted nem egyszer de ettől még sem neked sem nekem nem lesz jobb. Ezért javaslom próbáljunk meg továbbra is a témánál maradni egymás anyukáját és egyéb tulajdonságait meg hagyjuk ki ebből.
Előzmény: tjunior (19) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 05. 05. 09:55 | #20
Várjál az lehet, hogy ő!

Valahol egyetértek izével, hogy ne misztifikáljuk túl a nőket, de azért tiszteljük már, mint másik feleinket, meg ne gondoljuk, hogy minden nő ribanc (poligám monogám beütéssel vagy mi). Szóval azért vannak normális emberek is, csak nincsenek kirakatban. Jöhet erre az persze, hogy hány hosszan tartó kapcsolat van, amikor ne kacsintgatna kifelé az ember, de ez meg azért természetes, 50 éven keresztül senki nem lángol a másikért.
Előzmény: tjunior (19) 0 VÁLASZ
tjunior 2015. 05. 05. 09:02 | #19
Megpróbálhat elválni de nem lesz egyszerű mivel össze sem vagyunk házasodva. Amúgy kicsit sértőek ez az állandó nőket ledegradáló általánosításaid. Az meg már régen rossz ha a nőkkel való bánásmódod egy oldalról akarod megtanulni :), kb mint a körszakállas csóka meg a hajba túrás pár hete :)
Előzmény: izé012 (16) +1 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 05. 05. 07:26 | #18
Amúgy persze, meg a férfiak is ezt csinálják. Naná. Ha csajozásról, pasizásról van szó nincs is ezzel gond. A gond az, amikor egy külsőség alapján megszerzett embertől várjuk, hogy aztán majd ő lesz az anyamaci vagy az apatigris.
Előzmény: gabesz666 (14) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 04. 21:11 | #16
Lehet h magabiztos vagy és az ellensúlyozza azt h nincs sok pénzed. De lehet más oka is.
Nem egy tényezőtől függ hanem többtől. Illetve a nők ösztöneit is ugyanúgy ki lehet használni mint ahogy a nők is kihasználják a férfiak ösztöneit.

Pár dolog ami megmutathatja h miért tart ki melletted az asszonyka:
http://www.ferfihang.hu/2012/04/25/a-noi-termeszet/
http://www.ferfihang.hu/2011/11/05/kiegeszites-shit-test-temaban/
http://www.ferfihang.hu/2012/04/27/hova-lettek-az-igazi-ferfiak/
http://www.ferfihang.hu/2013/02/28/a-randizas-alapjai/

/Egyébknét ha esetleg elveszted az állásodat és rosszabb anyagi körülmények közé kerültök akkor ne lepődj meg h mégis válni fog. Én szóltam előre!/
Előzmény: tjunior (13) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 04. 20:56 | #15
Elég valószínűtlen lenne h nem találkoztam rendes nővel. Már csak a nagy számok törvénye alapján is muszáj volt h legyen köztük legalább néhány. Itt nem arról van szó h a külsőségekre adó nőket nézem. /Pláne h engem már az is taszít ha egy nő sminkeli magát vagy tetoválása esetleg piercingje van. A ribancos nagyarcú viselkedésűeket pedig kifejezetten megvetem. Náluk jobban már csak a feministákat utálom. :-) / Hanem arról h MINDEGYIK nő így viselkedik.

Ez pont olyan mint h te is megnézed a jó nőket.
Minden egészséges férfi megnézi a jó nőket. Ha házasember akkor is /legfeljebb a felesége előtt titkolja/. Ez a genetikai hajlamunk. Poligámok vagyunk hipergám beütéssel. Ez alól nem vonhatjuk ki magunkat. Egy szép dekoltázs vagy a szép lábak minden egészséges férfi figyelmét felkeltik.

Ugyanilyen van a nőknél is.
Ők hipergámok poligám beütéssel. Az alfákra buknak és kész. Mondhatja neked sok nő h nem így van meg te is bemagyarázhatod magadnak h nem így van de ettől még ez törvényszerű. Az ő párválasztásuk más mint a miénk de ettől még megvannak a maga törvényszerűségei ami alól egy nő sem vonhatja ki magát. Fontos nekik az h a férfi lehetőleg jó testű legyen fontos h magabiztos domináns viselkedésű legyen és fontos h legyen pénze. Ezek a legfontosabb tulajdonságok egy nő számára. Mindegyik nő számára. Meg persze a nőknek fontos az is h egy férfiról a többi nő miként vélekedik. /Figyeld majd meg h ha jó nővel mutatkozol egy helyen és megfelelően tudsz viselkedni akkor a többi nő sokkal jobban felfigyel rád mintha egyedül lennél. Ez is több évmillió alatt kialakult ösztönük./
És minél dominánsabb magabiztosabb egy férfi minél jobb testű egy férfi minél pénzesebb egy férfi annál jobb lesz a nőknél. Ahogy neked a szép mellek és a gyönyörű combok a kedvenceid ami alól nem tudod kivonni magad ha belegebedsz sem úgy a nőknél ez kiegészül több más dologgal a kinézeten felül.
És ez teljesen független attól h a nő normális nő-e avagy nem.

/Miért gondolja mindenki h ha valaki ismeri a nőket és félredobja a bétás 'jajdecsodálatosakéshibanélküliekanők'-féle mantrát és elfogadja h a nő nem egy isteni megfoghatatlan lény hanem egy ugyanolyan esendő és ösztönöktől hajtott ember mint mi akkor arról már egyből azt feltételezik h nem volt még normális nőkkel...? Érthetetlen ez a sztereotípia. Rengeteg normális nő van. Buta dolog azt feltételezni h attól h valaki sikeres a nőknél az nem volt még normális nőkkel. A jó nők között is van rengeteg normális. Sőt merem állítani a jó nők között jóval több normális van mint azok között akik kevésbé néznek ki jól./


'kicsit alá kell lőni, és akkor te vagy az alfa a nőnek'
Persze így is fel lehet fogni. De ettől amit írtam még törvényszerű.
Lehetsz te alfa a nőnek de ha jön egy nálad jobb pasi akkor simán otthagyhat a kedvéért.
Egy bétának azért van nője mert azok az alfának már nem kellenek avagy azért mert az alfa ha el is vesz egy nőt akkor a legjobat fogja így a nő a bétával tartatja el magát. A béták pedig mivel látják h a legjobb nőket elhalásszák előlük ezért alább adnak az igényeikből.
Előzmény: lilaflexninja (12) +1 VÁLASZ
gabesz666 2015. 05. 04. 16:26 | #14
Sajnos ez ilyen. Gondolom nem mondok újat azzal, hogy az embernek mindig, mindenhol el kell adnia magát/véleményét/stb. A csajozásnál sincs ez másképp. Az első alkalommal csak a külsőségek alapján tud ítélni az ember. De gondolj csak bele hogyan zajlana ez fordított esetben. Odajön hozzád egy kicsit pufi, egyáltalán nem bejövős, viszont okos, rendes csaj. Lekoptatod valamivel? Gyanús. Aztán utána jön a fullos modell csaj, aki lehet, hogy egy gyökér... és még főzni sem tud. És őt lekoptatnád? Na neee.
Nem védeni akarom a leányzót, mert látszott, hogy egy fikarcnyi esélyt sem ad, csak azt mondom, hogy valamilyen szinten érthető a dolog.
Előzmény: lilaflexninja (11) 0 VÁLASZ
tjunior 2015. 05. 04. 16:20 | #13
Ha azt nézem, hogy az asszonyról állandóan fürtökben lógnak a faszik ha elmegyünk egy szórakozóhelyre, akkor én most ezek szerint alfahím vagyok, mert a pénzemért nem tud szeretni az biztos :).
+1 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 05. 04. 15:01 | #12
Nem vagy bunkó, csak ezek szerint nem találkoztál még normális nővel. Mert azért vannak olyanok is. Nem a bébzek között kell keresgélni, ha az ember "asszonyt" akar, hanem a normális, átlagos, nem a külsőségekre adó nőknél. Azokkal nincs annyi gond. Vagy, de ez már durva, kicsit alá kell lőni, és akkor te vagy az alfa a nőnek.
Előzmény: izé012 (9) +1 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 05. 04. 14:55 | #11
Vagyis ugyan az a srác, ha csak átlagos, lehet akármennyire okos, rendes, jófej, humoros, bármilyen akár még gazdag is, ha nem virít lepattintják, de ha külsőleg tuti sikeres és gizda, akkor lehet akármilyen faszfej vonzó lesz. Szerintem ez jött le a videóból. Illetve, hogy a csaj egy ribanc, mert az átlagos fiúval szóba se állt szinte, de a híressel el is ment volna.
Előzmény: gabesz666 (10) 0 VÁLASZ
gabesz666 2015. 05. 04. 14:04 | #10
Nekem valahogy nem jött át a lényeg. Már ha az akart lenni a lényeg, hogy a csajok a pénzes hímekre buknak.
Aki ennyit lát a videóban az nem ismeri a nőket. Nem a kinézet a lényeg, hanem a megjelenés. Lehet, hogy a két szituban ugyanaz az ember szerepelt, de nem ugyanaz a személyiség. Az első egy tök átlagos valaki volt, aki ráadásul nem is jött be a csajnak. A második egy híres, kvázi érdekes és izgalmas személy. A srác kinézete ebből a szempontból teljesen lényegtelen.
izé012 2015. 05. 04. 13:38 | #9
Nem akarok bunkó lenni meg sérteni sem akarlak de akkor bizony lemondhatsz a nőkről. /Hacsak nem vagy te is alfa./ Mert mindegyik nőt elcsábítja az alfa kivétel nélkül. Részben pont emiatt nevezik alfának.
Előzmény: lilaflexninja (7) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 04. 13:36 | #8
Az alfa sem tud minden nőt becserkészni mert egyszerűen túl sok a nő a közelében. Nem 50-100 fős csoportokban élünk már ahol mindegyiket megdughatta hanem több százezres meg milliós városokban. És ugye a férfiaknak is van hipergám beütésük tehát ugyan elsősorban poligám hajlamúak de azért igyekeznek ők is a jobb nőket felszedni. A mennyiség fontosabb de adnak azért a minőségre is. Egy alfa pedig nem fog kezdeni egy 5-ös 6-os minőségű nővel hanem csak a legjobbakkal. Széles a választék és sok a nő így nem fog lealacsonyodni egy középkategóriához. Mert megteheti. Így a közepes és annál rosszabb kategóriájú nők bizony be kell érjék a bétákkal.

A nő pedig bizony nem csak mer olyannal kezdeni aki valószínűleg otthagyja hanem kifejezetten áhítozik is az un. 'rosszfiúkért'. Hiába tudja a tudata h az a férfi esélyesen dobni fogja akkor is elmegy vele akár egy éjszakás kalandra is. Utána meg sír h megint dobták és h milyen hülye volt megint. De akkor sem tud ellenállni az alfának. Mindegyik nő az alfákra hajt hiszen ezt tették évmilliókon keresztül. Csak mivel az alfának a közepes nő már nem kell ezért kénytelen lejjebb adni az igényeit. persze ha mégis úgy adódik h egy alfa megkörnyékezi akkor kapva kap az alkalmon. Még egy éjszakás kalandra is hiszen ilyenkor is működik az ösztöne.

Egyébként az ilyen akciókból lesznek a kakukktojások. Jön az alfa avagy a csak szimplán jobb pasi és megkörnyékezi a nőt kihasználva h az állandó partner nincs ott. A nő nem tud ellenállni ezért összefekszik a férfival egy éjszakára. Mivel a két nem genetikailag is úgy van kódolva h félrelépés esetén nagyobb az esélye a megtermékenyülésnek ezért jó eséllyel gyerek is lesz a dologból. Amit persze a nő az állandó partnerével nem fog közölni.
Magyarán a nő az alfától /vagy jó pasitól/ szerzett gyerekeket a bétával tartatja majd el.
Ezért is van az h a gyerekek legalább 4-5%-a valójában nem attól a férfitól van mint akit az apjának hisz. Ez anyuci titka. Egyes források 10-15, de néha 20%-ot mondanak a zabigyerekek arányára. De a legóvatosabb adatok is 4-5%-ról beszélnek:
http://www.szuloklapja.hu/csaladtervezes/2416/apasagi-vizsgalat-hazankban-a-gyerekek-10-15-szazaleka-nem-is-a-ferjtol-van.html
Ez azért a mai világban ahol a védekezés eléggé közismert mondhatni meglepő. Egyértelműen bizonyítja h a nő még akkor is hajlamos az alfát választani ha esélye sincs a tartós kapcsolatra.
Előzmény: qwertzuiop (6) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 05. 04. 13:11 | #7
Illetve kell a francnak olyan csaj, akit el tud csábítani egy alfahím! Szerintem.
Előzmény: qwertzuiop (6) 0 VÁLASZ
qwertzuiop 2015. 05. 04. 12:37 | #6
Nem feltétlenül kell sikertelennek lennie az alfák között annak a csajnak, aki mégsem alfát választ: Szerencsére a valódi alfák boldogan használják ki a hormonok/evolúciós bevésődések által irányított nőket. Ezért a nők többsége egy idő után már nem mer olyan pasival kezdeni, akihez ugyan vonzódna, de már tudja róla, hogy egy (jó esetben több) éjszaka után úgyis dobni fogja.
Előzmény: izé012 (5) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 05. 04. 11:27 | #5
Azt a 2%-os 'csekély hányadot' emeld fel 92%-ra vagy inkább még többre.
Ha valaki kicsit is ért a nőkhöz az tudja h mindegyik nő azokra a pasikra hajt amelyiknek van pénze meg amelyik sikeres. És mindegyik nő elsősorban hipergám tehát az elérhető legjobb férfit fogja választani. Mindig is a legjobbra /alfákra/ buktak. A férfiak 80-90%-ának csak azért van nője mert a nőnek nem sikerült egy alfát maga mellé állítania /annyira nem jó nő/ és kényszerűségből be kell érje egy kevesebbel. De ez nem jelenti azt h azt a férfit aki mellett kényszerűségből ott van ne hagyná el szemrebbenés nélkül egy még jobb lehetőségért ha a váltás megéri számára a kockázatot.
Előzmény: T1B3R1U5 (3) +1 VÁLASZ
izébigyó 2015. 05. 04. 11:18 | #4
De most komolyan, ha a pasi, aki leszólít egy nőt, nem tetszik a nőnek, nem azzal a legegyszerűbb lekoptatni, hogy "bocs, már van barátom"?
T1B3R1U5 2015. 05. 03. 21:50 | #3
Rohadt gagyi történet, teljesen megjátszott és az esetek csekély hányadában talán még igaz is lehetne (2%), de ha egy nőnek ennyi tartása sincsen, az tényleg SEMMIREVALÓ! :)
Előzmény: Aszka (1) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2015. 05. 03. 21:49 | #2
A videó lehet, hogy kamu, de a pénzsóvárság túlságosan valós.
+1 VÁLASZ
Aszka 2015. 05. 03. 20:15 | #1
Mi a kamu, a "van barátom" kifogás? :D Mert azt használják, igen.
Egyébként lehet megjátszott, de a valóságban tényleg így megy ez.
+1 VÁLASZ