Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
izé012 2015. 04. 30. 19:04 | #58
Ebben igazságod van.
De ha úgy nézed nekünk is érdekünk lenne h ne vonulgassanak. Meg az is érdekünk lenne h ne tartsunk el ennyi ingyenélőt segíllyel meg hasonlókkal. Mégsem teszünk semmit mi sem. Ellentétben 'másokkal' akik rendsezresen felvonulgatnak a többi 'más' jogaiért és megélhetéséért. ;-)
Előzmény: justil (57) 0 VÁLASZ
justil 2015. 04. 30. 19:00 | #57
De nekik érdekük lenne, hogy a vonulgató ratyik ne vessenek rájuk rossz fényt. Ahogy mittomén pl a motoros bandák is kiközösítik és elítélik azokat, akik nem tudnak viselkedni, miközben maguk sem nevezhetőek átlagosnak.
Előzmény: izé012 (56) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 04. 30. 18:55 | #56
A normális melegek éppen azért nem szólalnak fel mert normálisak. Ők átlag életet élnek mint mi.
Nem érzik 'másnak' magukat hanem csak simán embernek.
Ellenben a felvonulgatókkal akik már 'mások'. ;-)
Előzmény: justil (55) 0 VÁLASZ
justil 2015. 04. 30. 18:12 | #55
Ez az, ami érthetetlen számomra is. Mármint az, hogy a melegek tudják nagyon jól, hogy a felvonulgató ripacs buzik nagyon rossz fényt vetnek rájuk, de akkor a faszért nem szólalnak fel ellenük...bár biztos van aki megteszi, de mondjuk a felszólalás önmagában kissé kevés...de az ő kezükben lenne a megoldás a heterok és a nem heterok normális, problémamentes együttéléséhez.
Előzmény: lilaflexninja (52) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 04. 30. 13:33 | #54
Azért egy zoofil és/vagy nekrofil felvonulás érdekes és színes foltja lenne Budapest utcaképének :) Igazi különlegesség lenne.
Előzmény: Gábor-79 (53) 0 VÁLASZ
Gábor-79
Gábor-79 2015. 04. 30. 13:10 | #53
Én továbbra sem értem miért kell felvonulni.
Egy szexuális beállítottságot nem lehet egy kalap alá venni egy Budapest Parádéval, bármennyire is hasonlít, hiszen a Budapest Parádé szórakoztatásról szól, és turisztikai látványosságról. Ellenben a melegfelvonulással, ami hát fogalmam sincs mi célt szolgálhat.

Az elfogadásért? Ezzel ne etessen senki. Az a felvonulás csak árt a melegeknek, hisz ugyanúgy ráerőszakolják a budapestiekre mint anno a parádét. Útlezárás, szemetelés, kapualjban wc-zés(és ki tudja még mi minden más)...

Én elhiszem hogy büszke a melegségére, de ha ez "normális dolog" ahogy állítják, akkor miért lenne rá büszke?
Nekem sem dagad jobban a mellkasom pusztán azért mert hetero vagyok. De ha ez az ok, akkor miért ne legyen a zoofileknek, a metroszexuálisoknak, a nekrofileknek, a heteroknak, az exhibicionistáknak, a fétisisztáknak, és az összes parafiliás csoportnak?
Talán mert a szexnek nem az utcán a helye.


Előzmény: lilaflexninja (52) +1 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 04. 30. 08:34 | #52
Valahol egyetértek, mert a seggrázó kis buzik tényleg idegesítőek, bár engem a transzvesztiták jobban, mert azok aztán tényleg nem tudják mit akarnak. Csak valahogy el kéne viselni egy-két felvonulást egy évben, ha adott esetben elviselünk egykét rock fesztivált, Budapest parádét (amíg volt, mert nincsen már nem?), bor és pálinkafesztivált, cigánynapot, zsidó művészeti fesztivált, és bármit. Felvonulnak, örüljenek, jól van. Ha nem lenne felháborodás, nem lenne akkora nagy szám. Más kérdés, hogy mint minden szubkultúrának, kisebbségnek, vallásnak, vagy akárminek ami nem általánosan elfogadott belülről kéne szabályoznia magát a meleg közösségnek, vagy ha nem, akkor elfogadni azt, hogy vannak aki nem fogadják el azt, hogy el kéne fogadni a túlzott másságot, tehát, ha ők lehetnek mások, akkor mások is azzal, hogy nem értenek egyet a mássággal. De ez bonyolult kérdés, és soha véget nem érő vitát eredményez.

Az biztos, hogy egy normális, öltönyös, hétköznapi ruhás melegfelvonulás, ahol átlagos emberek vesznek részt, sokkal hatásosabb lenne.
Előzmény: justil (50) 0 VÁLASZ
izé012 2015. 04. 29. 22:11 | #51
'de ha így megy tovább, nemsokára ciki lesz, ha:
- férfi vagy
- hetero vagy
- fehér vagy'

http://media3.giphy.com/media/IxJMT1ugyBMdy/giphy.gif


/Még a végén összehaverkodunk ha így folytatod. :-) /
Előzmény: justil (49) 0 VÁLASZ
justil 2015. 04. 29. 21:17 | #50
Csak az nem fér a fejedbe, hogy mi pont a "személyiségzavaros kis seggrázó buzik" ellen tiltakozunk. Részben, másrészt pedig a propaganda ellen. Mert az igaz, hogy nem lesz tőle buzi a gyerekem, ha egyébként nem az...de személyiségzavaros még lehet, ugyebár.
Előzmény: norbertvincze (46) +1 VÁLASZ
justil 2015. 04. 29. 21:08 | #49
Nekem nem ártott egy buzi sem, de nekem nincsen is velük bajom. Már ha azokról beszélünk ugye, akik beolvadnak a társadalomba, tudnak viselkedni, és ugyanúgy kezelik a szexuális beállítottságukat, mint a heterok. Azaz...kb sehogy. Tudom, hogy rengeteg ilyen van, és velük kapcsolatban egy rossz szót nem tudnék megfogalmazni.

Azzal a propagandával van bajom, amit nyomatnak a nyugati médiában (lassacskán beleértve Magyarországot is). Mert ma még ugyan nem, de ha így megy tovább, nemsokára ciki lesz, ha:
- férfi vagy
- hetero vagy
- fehér vagy

És hetero, fehér férfiként hadd ne kérjek bocsánatot, ha nálam ez kibassza a biztosítékot.

Előzmény: lilaflexninja (42) +1 VÁLASZ
lilaflexninja
norbertvincze
norbertvincze 2015. 04. 29. 10:09 | #47
önmagában a melegek társadalomban való elfogadásával egyáltalán nincs probléma, és fiatalkorúak szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődésére sem feltétlenül káros. Persze, ha ez kellően van kezelve. Ami ennél 6x károsabb, az pl a pornóipar a biszexuális nőkkel, és azok trendjeivel.

Amit nem lát nagyon sok ember, az-az, hogy a melegek társadalomban való nem elfogadásával tartjuk fent a melegek létének vad hajtásait, és az olyan szélsőséges képviseleteket, mint pl a fesztiválon rivalkodó seggrázó buzikat. Vagy az olyan meleg törekvéseket, amelyekről az emberek úgy érzik, hogy belemásznak vele az aurájukba és kiverik a biztosítékot.

Ha a társadalom szakmai értelemmel, és humánusabb meglátásokkal kezelné ezt a kérdéskört, fele ennyi probléma sem lenne a melegek azon rétegével akik a szélsőséget képviselik. Hozzátenném, hogy szerintem ez a réteg nagyon kis százalékot tehet ki a melegek táborában.
Előzmény: Gábor-79 (44) +1 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 04. 29. 09:59 | #46
maximálisan jó a meglátás. Aki itt játsza az eszét a "büdös buzizással" az konkrétan szerintem még csak a tévében látott meleg fesztiválon felvonuló személyiségzavaros kis seggrázó buzikat. Kb ők a meleg társadalom 1-2 százalékát tehetik ki.


Előzmény: lilaflexninja (42) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 04. 29. 09:57 | #45
nem?

pedig teljesen az általánosítás járta át a kommentjét
Előzmény: justil (39) 0 VÁLASZ
Gábor-79
Gábor-79 2015. 04. 29. 09:17 | #44
Még egy dolog amiről nem nagyon beszéltetek, és ez a " fiatalkorúak szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődésére káros" rész.
Mert igenis, káros.
Azok az emberek akik hozzám hasonlóan dolgoztak/foglalkoztak fiatalkorúakkal, azok tudják hogy bár keménynek, és önállónak látszanak, valójában nagyon könnyedén befolyásolhatóak. Nem véletlenül van tiltva a gyerekeket célzó reklámozás. (Igen, tudom, ennek ellenére csinálják.)

Egy normális családban nem mondják el naponta 6-8 alkalommal hogy a homoszexualtiás nem a dolgok normális vágánya.
Ellenben ezer helyről kapjuk hogy legyünk nyitottak, elfogadóak, toleránsak. És hogy "a homoszexualitás nem bűn, nem betegség, természetes dolog".
Tehát eléggé billen a mérleg nyelve, főként egy önmagában még kételkedő, szexuálisan kiforratlan fiatal részére.
Elég egy apró lökés, egy lelki mélypont, (amiből a mai túlterhelt oktatásban jut elég) és már ott is van egy átgondolatlan szituációban, amiből vagy kijut épen, vagy nem.

Gábor-79
Gábor-79 2015. 04. 29. 08:56 | #43
Hetero létemre van pár meleg ismerősöm. A nevelt lányom is belekóstolt mindkét oldalba. Nem ütközöm meg ezen, mindenkinek egyéni döntése hogy kit hurcol az ágyába.

Azonban zavarna ha egy nappali méretű meleg-kampánnyal kellene szemeznem minden reggel munkába menet.
Ennek négy fal között a helye. (És itt nem csak a homoszexualitásra célzok, hanem úgy általában a szexuális kultúrára.)
Oké hogy szexuálisan nyitottak vagyunk, én is megléptem pár vad dolgot, de ezt nem szándékozom sehova kiplakátolni, más emberek képébe tolni.
És ezzel pont így vannak a meleg ismerőseim is.

Aki meleg-randikat keres, az felmegy a netre, és rákeres a google-ben. Aki nem keres ilyesmit, annak meg ne kelljen már ezt nézni. Ahogy a dohányosokat sem akarjuk szagolni, vagy rákos tüdőlebenyeket bámulni a busz oldalán.



A másik:
Ránk erőltetik a "nyitottságot", a "felvilágosultságot", a csapból is dőlnek a reklámok az arcunkba.
De arra már nagyon kevesen figyelnek hogy az a reklám ami már szinte kötelezően ránk van erőltetve, mutasson egy kis minőséget. Vagy legalább esztétikus legyen, ne pár odahányt színsáv, egy mondattal.
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 04. 29. 08:42 | #42
Én itt arra gondoltam, hogy mindenki hőzöng, hogy buzik így, buzik úgy, de közben kevés ember ismer buzit, vagy kevésnek ártott egy buzi, ritkán látni smároló férfiakat az utcán, egy hétköznapi ember nem annyira találkozik ezzel a jelenséggel, és szerintem nem is akkora jelenség a hétköznapi életben, mint amennyire felfújják.
Előzmény: justil (41) 0 VÁLASZ
justil 2015. 04. 29. 07:41 | #41
Így van ezzel Orbán Viktor is. Őt nem érinti a szegénység, valószínűleg közelről nem is ismer olyan embert, akit érintene. Így tehát kijelenthető, hogy a szegénység nem probléma.

Hógyénezémennyimínusztfogokkapni ;D
Előzmény: lilaflexninja (40) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 04. 29. 06:56 | #40
Kíváncsi lennék, hogy akik annyira ellene vannak a buziknak, meg nekem ne tolják a pofámba, hogy buzik, azoknak hány meleg/buzi/köcsög ismerősük van, illetve hányszor próbálta őket felszedni/tapizni/molesztálni egy buzi?

Mindenki hőzöng, hogy a buzik, meg jajj, meg jön a melegveszedelem, de pl. én összesen egy meleget ismerek, akiről meg nem mondaná az ember, és még soha nem kerültem összetűzésbe buzival, soha nem akarták a hátsómat megkaparintani.
justil 2015. 04. 29. 03:56 | #39
Mert aki meleg, az nem reklámozza lépten-nyomon, hogy meleg, ahogy egy hetero ember sem mondogatja mindenkinek, sem pedig írja a homlokára, hogy ő hetero. A fesztivált (szó szerint meg nem is) tehát ezek az úgynevezett "köcsög kis buzik" csinálják, azonban őket pont nem zed911 vette egy kalap alá a melegekkel. Ismered a mondást: akinek nem inge...
Előzmény: norbertvincze (38) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 04. 28. 23:07 | #38
"Ravennë | 2015. 04. 26. vasárnap, 18:01
Én csak azt nem értem, hogy miért kell a melegeket egy kalap alá venni a köcsög kis buzikkal?"

te esetleg választ tudsz erre a kérdésre adni? ha már tudod mi a baj a buzikkal...
Előzmény: zed911 (36) +2 VÁLASZ
justil 2015. 04. 28. 20:57 | #37
Pontosan így látom én is.
Előzmény: zed911 (36) -2 VÁLASZ
zed911 2015. 04. 28. 12:46 | #36
Nem az a baj a buzikkal, hogy buzik, hanem hogy a pofádbatolják lépten nyomon, hogy ők buzik és te meg intoleráns f@sz vagy. Én sem vonulok fel a körúton kismillió férfiársammal, hogy a szőke vörös barna akármilyen nőket szeretem.
Tegyék ezt a 4 fal között, ne is lássam és kész.
-2 VÁLASZ
bungle
bungle 2015. 04. 28. 10:51 | #35
Maróthy-Tóth Tímea riportja: www.youtube.com/watch?v=6qXXlr6p-tY
norbertvincze
norbertvincze 2015. 04. 28. 09:05 | #34
írni kell levelet a Juhász Petinek. Majd ő felboncolja ezt az ügyet is, mint az ingatlancsalásokat.
Előzmény: lilaflexninja (33) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 04. 28. 06:59 | #33
Engem most az jobban izgat, hogy egy cég reklámfelületeit miért egy másik cég értékesíti? Csak, hogy tegyük ide-oda a pénzt? Nincs a BKK-nál egy marketing/reklám szakot végzett ember, aki ezzel tudna foglalkozni? Hadd csordogáljon a pénz feleslegesen el.
justil 2015. 04. 28. 00:15 | #32
Nagyon helyes. Sajnos mostmár egyébként is ott tartunk lassan, hogy a nyúl viszi a puskát.
izé012 2015. 04. 27. 19:54 | #31
'A többi embert sem érdekli, hogy én mit csinálok a nőmmel a hálószobában.'
De engem érdekel! :-)
Előzmény: Swordfish (28) +1 VÁLASZ
izé012 2015. 04. 27. 19:53 | #30
Ezzel nem teljesen értek egyet. A meleg és a pedofil biológiai szempontból alapvetően hasonló aberráció. /Pláne h pölö a meleg szülők/nevelőszülők a körében jóval gyakoribb a gyerekek szexuális molesztálása./ Tehát ha a biológiai oldalát nézzük akkor ha a meleget elfogadjuk akkor a pedofilt is el kellene.

A különbség az h míg egy meleg kapcsolatban mindkét fél beleegyezik az együttlétbe és ezt felelőssége teljes tudatában teszi addig egy gyerek esetében ez nem áll fenn. Egy gyerek nem tud ilyen esetben felelősséggel dönteni és nyilvánvalóan nem tudja így hozzájárulását sem adni a dologhoz még akkor sem ha egyébként véletlenül mondjuk tetszene neki a dolog.
Tehát a különbség a két dolog között nem biológiai hanem társadalmi.
/És mondjuk ki bátran: a mostani társadalmi felfogás ilyen szempontból alapvetően nem rossz. Elítéli a pedofíliát hiszen a gyerek nem adhatja a hozzájárulását az aktushoz míg nem ítéli el a melegek közötti kapcsolatot hiszen az két felnőtt ember magánügye./
Előzmény: lilaflexninja (27) 0 VÁLASZ
bungle
Swordfish 2015. 04. 27. 14:37 | #28
Pedig ebben sajnos kőkeményen benne van a politika mancsa. Az emberek meglepően nagy hányadának vannak ilyen, vagy olyan szexuális abberációi. Lehet, hogy neked is, lehet, hogy nekem is. Baj ez? Nem hiszem. Találj egy olyan párt, aki ezt elfogadja és, akivel jól érzed magad. DE ez senkire nem tartozik rajtatok kívül! Ennek a négy fal között kéne maradnia.
Nem mondtam, hogy a pedofília, meg a homoszexualitás ugyan az, csak azt, hogy mindkettő egy mentális betegség.
Aki meleg az egy másik meleggel fog homokozni, beleegyeztek mind a ketten, bánja a tököm, hogy mit csinálnak otthon egymással. A többi embert sem érdekli, hogy én mit csinálok a nőmmel a hálószobában. Nem is teregetem ki, nem is tolom senki arcába, nem akarom elfogadtatni senkivel. Ezzel szemben a melegek és a politika mit csinál? Ezt tolja egyfolytában az arcunkba. Melegfelvonulás. így elfogadás, úgy elfogadás. Én erre nem vagyok kíváncsi. Persze a tolerancia mindig csak egyoldalú. Nekem tolerálni kell a szakállas nőket, de ők kifütyülnek egy pár orosz embert, csak azért, mert utálják Oroszország elnökét. Kettős mérce és senkit sem zavar...
Előzmény: lilaflexninja (27) +1 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 04. 27. 13:34 | #27
Mindenféle pszichológiai meg társadalmi és politikai felhang nélkül mondom, hogy azért van különbség a melegség és mondjuk a pedofília között, mert a meleg ember egy "egészséges" vonzalmat érez egy felnőtt iránt. Míg a pedofil egy nem egészséges vonzalmat. Pedig lehet, hogy hetero a pedo. Azért talán normálisabb férfiként egy felnőtt férfit szeretni és kívánni, mint mondjuk férfiként egy 5 éves kislányt. Nem egy kalap. De mondok durvábbat, én spec. betegebbnek tartom azt, aki harminc évesen bukik az ötven-hatvan éves nőkre, mint azt, aki mondjuk meleg, de úgy normálisan, nem ribanc módra. Amúgy meg nagyon tág az, hogy mi normális, mi nem, mi elfogadott mi nem. A történelemben voltak ennél furább korszakok is, meg sokkal vaskalaposabbak is. Nem kéne politikát belekeverni az mondjuk biztos, de hát az érdekek, és az üzlet.
Előzmény: Swordfish (26) 0 VÁLASZ
Swordfish 2015. 04. 27. 13:15 | #26
Sok dologgal egyetértek. Nem tartom magam homofóbnak, mert egy homoszexuális is lehet pont annyira értékes, vagy értéktelen tagja a társadalomnak, mint bárki más. A jelenség viszont nem tetszik.
Ezt írod "a pedofília amúgy nem szexuális beállítottság, hanem szexuál-pszichológia betegség/eltévelyedés"
Tehát ez lenne a különbség homoszexuális és pedofil között? Mert akkor leárulom, hogy ez az egész csak politika. Politikailag van különbség, nem mentális, biológiai, vagy pszichológiai szempontból. Ugyanis a 90-es évek elejéig a WHO ugyanolyan mentális betegségként tartotta számon a homoszexualitást, mint a pedofíliát, vagy a nekrofíliát, vagy bármelyik betegséget.
Aztán hopp, egyik napról a másikra eltűnt a listáról. Mert a politikai érdek, a szavazatmaximalizálás ezt kívánta. Nem történt semmilyen kutatás, vagy felülvizsgálat. Nem érdekes ez?
Előzmény: daveman (6) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2015. 04. 27. 09:39 | #25
A pénz is megmaradt, a hirdető meg talán még nagyobb publicitást kapott, mint amennyit az egészre szánt volna... ;)
+1 VÁLASZ
eMTé 2015. 04. 27. 09:34 | #24
Ha a hirdetésnél maradunk, hetero társkereső hirdetés sem szerencsés egy busz oldalán. Aki társat akar keresni, keres magának társkeresőt. Ha reklámozni akarja, meg tegye a bulvárlapokba, ne a Dörmögő Dömötörbe.

A melegekről meg annyit, hogy én pl elfogadom őket olyannak amilyenek, nem zavar, ha tudom valakiről hogy meleg, de elnézést, látni undorít már az is, ha nyilvánosan csókolóznak, és ezen nem tudok változtatni. A felvonulásaikat meg provokációnak tartom.
lilaflexninja
lilaflexninja 2015. 04. 27. 08:01 | #23
Egyetértek veled, hogy itt nem is a melegségről kéne beszélni. Viszont én azért aggályosnak tartom, hogy egy fővárosi cég azzal, hogy nem engedi a melegrandit hirdetni, és még ki is jelenti, hogy mert szerinte ez káros a fiatalságra, ezzel véleményt formál egy elvileg szabad és demokratikus országban, ahol mondjuk nincs törvényileg üldözve a melegség, bár nem is segítik ezeket az embereket. Egy állami vagy fővárosi cég nem alkothat ilyen véleményt, és amúgy se válogasson a megrendelők között. Nem Budapesti Keresztény Közlekedési vállalat. Mondjuk a fit and slim terméket simán reklámozzák, pedig az is rombolólag hathat a fiatalságra, mert azt táplálják beléjük, hogy vékonynak kell lenni.

Viszont, bár joguk van hozzá, és tehessék meg szabadon, de a melegrandi.hu üzemeltetőitől (nem a habostorta/randivonal/izé csoport amúgy?) egy kicsit provokatívnak érzem ezt, mert szerintem számítottak ilyesmire, szóval kicsit olyan, mint a viszony.hu-nál, hogy megvan a felháborodás, tehát nagyobb a hírverés is.

Nehéz kérdés.
Előzmény: rermo (21) +1 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 04. 26. 19:22 | #22
hát csőbe nem húzol, még a végén rámerőltetnéd a szűk látókörü gondolkodásod.

most tényleg ennyire korlátolt gondolkodásról beszélünk esetedben, vagy csak szórakozásból vagy elfogult a témában?
Előzmény: csúzönván (17) 0 VÁLASZ
rermo 2015. 04. 26. 18:31 | #21
Na ... de !!! Itt nem arról van szó , hogy a melegek reklámoznák magukat hanem arról , hogy egy netes " vállalkozás " reklámozná magát . Nem is biztos , hogy aki üzemelteti ezt a randilapot az meleg . Ez üzleti alapon megy ...szerintem .... vagy befizetésekből vagy reklámfelületből mondjuk ezt nem tudom ,mert nem ismerem az oldalt .

Kb olyannak tartom , mint az intimbetét meg tamponreklámokat .... nem a véres betéteket meg a tamponokat mutogatják a reklámben de az ember arra asszociál .

( hímnemű vagyok ... egy nőt ez biztos nem botránkoztat meg )


Szancso 2015. 04. 26. 18:15 | #20
Talán a HÉV-vel kéne próbálkozni...;)

Ravennë
Ravennë 2015. 04. 26. 18:01 | #19
Én csak azt nem értem, hogy miért kell a melegeket egy kalap alá venni a köcsög kis buzikkal?
Előzmény: palinkaman (16) +3 VÁLASZ
palinkaman
palinkaman 2015. 04. 26. 17:56 | #18
Tudom, hogy nem nekem szólt, de én d; unatkozom, és e; nem azzal van bajom, hogy buzi valaki, hanem azzal, ahogy ezt a dolgot ők kezelik: cirkuszi majmot csinálnak magukból, és azt hiszik, ezzel szórakoztatnak. :D
Előzmény: csúzönván (17) +1 VÁLASZ
csúzönván 2015. 04. 26. 17:40 | #17
Te melyiket jelölnéd be?
a; meleg vagyok,
b; melegpárti vagyok
c; belekötök abba, aki nem a többség véleményét osztja
d; unatkozok

Többet is bejelölhetsz. ;)
Előzmény: norbertvincze (13) 0 VÁLASZ
palinkaman
palinkaman 2015. 04. 26. 17:32 | #16
Pont ez az! Egy melegbárról, vagy melegdiscoról nekem mindig a filmekben látott züllött, gusztustalan orgiák jutnak eszembe. Elvileg fejlett, intelligens társadalom vagyunk, akik különbnek tartják magukat az ókoriaktól, és az ottani fertőtől. ...vagy ez csak álca, és az ember nem tud változni, és civilizálódni?
Engem ami zavar az a "meleg vagyok, és büszkén vállalom" hozzáállás. Elvileg azért vagyunk emberek, hogy kulturáltan viselkedjünk, és tudjunk az állatias vágyainkon és indulatainkon uralkodni, nem pedig felvonulásokon mutogatni a pucér seggünket, és kiszívni a másik faszi nyakát.
Előzmény: Tooni (12) +2 VÁLASZ
csúzönván 2015. 04. 26. 17:22 | #15
Tulajdonképpen kultúrált vélemény, így hasonlóképp válaszolok. Ha régen is ez a melegség árasztotta el a világot és kevésbé volt hangoztatva, miért kell ennek ekkora hírverést csinálni most? Nekem is lehet bármiféle aberráltságom, de senkinek semmi köze hozzá, attól hogy van, még nem megyek reklámozni magamat. MAGÁNÜGY! Senkinek nem ártok vele, így nem törvénybe ütköző, ugyanakkor nem vonulok utcára, hogy márpedig fogadja el a többség. Az ítélkezés pedig nem a "mi" miatt van, hanem a "hogyan" miatt. Magyarul: felőlem legyen buzi, de max. annyira mint én hetero. Mi nem vonulgatunk az utcákon büszkén vállalva heteroságunkat, sőt a többségünk párkapcsolati életét sem viszi ki az utcára. Nem smároljuk agyon partnerünket az utcán, de még csak nem is kézenfogva megyünk, stb. Természetesen mindenhol vannak kivételek, többek közt a fiatal szerelmesek, stb. Persze ebből következne az is, hogy ha a viszony.hu hirdethet, mint partnerkereső oldal, a melegrandi mindezt miért ne tehetné? Tegye. Ha viszont pár hetero fejes nem kívánja a BKK-nál mindezt mert esetleg járatainak társadalmi megítélése negatív hatással lesz, akkor nyeljék le a békát. A viszony.hu megoldotta, a melegrandinak is menni fog a BKK és duzzogás nélkül is! A gyereknevelés pedig megint csak kényes téma. Ha egy romapurgyé igénytelen koszos putriban nevelkedik és az igénytelenséget látja a szüleitől, a bűnözés veszi körül, szerinted milyen jelleme lesz büntethető korára? Mit fog előnyben részesíteni? Milyen elvárásai lesznek? Gondolom a választ mindenki tudja. Még mielőtt valaki jönne azzal hogy ez nem ettől függ, stb, az költözzön közéjük. Igen, biztos lesz olyan aki esetleg elégedetlen lesz a sorsával, és a társadalmi normákat fogja képviselni. Őt hívjuk majd kivételnek. Az arányszámokat most mellőzöm. Tehát feltenném így a kérdést. Ha egy örökbefogadott gyereket két azonos nemű ember nevel, mi lesz számára a természetes? Hogyan fogja mindezt értékelni? Milyen elvárásai lehetnek párválasztáskor? Igen, itt is lesznek kivételek, de hasonló fejlődésen megy keresztül. A jelleme mindenképp torzulni fog. Ha egy dinnyét kockában fogsz megérlelni, ugyanúgy kifejlődik, megérik, ehető és édes lesz mint a természet által megformált kerek (tojás) alakú társai, jelleme (alakja) ugyanakkor eltorzult. Az afrikai általános műveltséget most nem minősíteném, sajnos nem áll módomban, mert nem ismerem. Ha tehetném, először őket ismerném meg, majd a miértre keresném meg a primitív gondolkodásukból a választ, és ezután térnék ide vissza a véleménnyel. Addig sajnos nyitott kérdés marad.
Előzmény: geresz001 (10) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2015. 04. 26. 17:21 | #14
Na ja, minél kevesebb foguk volt még, annál jobb volt... :/
Előzmény: Tooni (12) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 04. 26. 16:48 | #13
a semmiből nem tudom levonni, írtál pár értelmes sort, és már meg is világítottad világszemléleted. Megcáfolhatod tévedésem, írj egy hosszabb monológot hátha másodjára értelmesebb hozzászólás sikerül.
Előzmény: csúzönván (11) 0 VÁLASZ
Tooni 2015. 04. 26. 16:34 | #12
Ókori rómaiak, görögök meg kisfiúkkal háltak, az is elfogadott volt.
Előzmény: geresz001 (10) 0 VÁLASZ
csúzönván 2015. 04. 26. 16:31 | #11
Egyetlen írásomból sikerült ezt a hatalmas következtetést levonni? Inkább menj vissza a melegrandi.hu-ra. :P
Előzmény: norbertvincze (9) 0 VÁLASZ
geresz001 2015. 04. 26. 16:08 | #10
Nem a 21. század emberei, régen is voltak melegek, csupán mára elfogadóbb lett a társadalom így egyre többen merik felvállalni. A "buzipárti" sem jó kifejezés szerintem, inkább normális embernek nevezném azt aki nem a sexuális beállítottsága alapján ítél meg másokat. Azt jól mondod hogy természet ellenes, már ha a fajentartásra gondolsz, de ennyi erővel elítélheted gumit is. Ugyan nem tudom hogy bizonyított lenne, de ha valakit egy meleg pár fogad örökbe, és szeretettel nevel fel, nem hiszem hogy ártana neki. Úgy tudom hogy nem döntés kérdése hogy melyik nemhez vonzódsz, szóval ha egynemű nevel fel nem szabadna befolyásolni a gyereket. Azt pedig ne feledd, hogy a legtöbb ehhez hasonló megkülönböztetés egyfajta nem tudásból származik! Hogy értsd: Afrika bizonyos területein meg is ölhetnek ha meleg vagy, szerinted ott mekkora az általános műveltség. Nálunk fejlettebb országokban pedig teljesen rendben van ez a dolog és elfogják!
Előzmény: csúzönván (8) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2015. 04. 26. 15:59 | #9
te kis nagyon értelmes, el tudod képzelni milyen jelleme fejlődik ki egy szülőtlen gyermeknek? hát persze hogy nem, ezért írsz ekkora baromságokat, és okoskodsz zagyvaságokat. Ínnye de sok őspirimtív lett hirtelen.
Előzmény: csúzönván (8) 0 VÁLASZ
csúzönván 2015. 04. 26. 15:28 | #8
Ínnye de sok buzipárti lett itt hirtelen. Sz*rok a mínuszokra, de ha a buzik reklámozhatnak, nehogymá én ne véleményezhessem! Véleményem szerint a buzik a 21-ik elkorcsosult század eltorzult emberei! Ha nem így lenne, az evolúció biztos hogy másképp tette volna azt, amit tett. Többek között nem találta volna ki ezt a hím+nőstény dolgot. Nem mellesleg inkább nőjjek fel árván, mintsem két apám legyen. El tudjátok képzelni, milyen jelleme fejlődik ki egy ilyen gyereknek? Gusztustalan és kész. Ha valaki buziskodni akar, ne erőltesse a társadalmi többségre holmi reklámokkal, meg felvonulásokkal. Az aberráltság maradjon meg magánügynek. Ilyen alapon viszont valóban hirdethet egy kutyab*szó, ha az nem lesz büntetendő.
+1 VÁLASZ
palinkaman
palinkaman 2015. 04. 26. 15:12 | #7
Amit te írtál, annak az a lényege, hogy nincs is olyan, hogy rossz és jó valami, mert ez állandóan változik, és az erkölcs, mindennapok és a törvények szabják meg azt, hogy mi jó és mi nem, amik folyamatosan változnak. Tehát, még nézhetünk szembe olyannal is, hogy a gyilkosság, erőszak, és mindennapos bántalmazás lesz a jó, amit mindenkinek követni kell, és a kedvesség, és jóindulat a bűn, és büntetendő??? És ezt fogjuk temészetes jónak, és elfogadottnak tartani?
Előzmény: daveman (6) 0 VÁLASZ
daveman
daveman 2015. 04. 26. 14:56 | #6
palinkaman - az előttem szólók elmondták az én véleményemet is: homoszexualitást még véletlenül se mossuk már össze a pedofíliával vagy a zoofíliával. ráadásul, amit írsz, az nem is igaz: nincs olyan, hogy "természetes érzék arra, hogy mi a jó és mi a rossz"! a jó és a rossz fogalma emberi koncepció, sőt, társadalmi fogalom, időről időre, kultúráról kultúrára változik. tehát nem velünk született, hanem tanult "képesség". ahogy az erkölcs is. és a morál is. nem azért érzed, hogy megölni egy másik embert, az bűn, mert ezzel születtél, hanem mert ezt tanultad. sőt! nagyon sok esetben az emberek nem azért nem ölik meg a másikat mert ez "bűn", hanem mert bűncselekmény! és bizony börtön jár érte. kicsit elrugaszkodva a témától, de mégis köze van hozzá, mert manapság annyira jellemző: az emberek azért nem hajtanak úgy, mint egy vadállat a belvárosban 30-as táblánál, mert félnek, hogy kimérnek rájuk 300ezer forint büntetést, és/vagy ugrik a jogsik, és nem pedig azért, mert qrva veszélyes ez a magatartás. éppen ezért lehet, hogy számodra erkölcstelen és/vagy bűn a homoszexualitás, pont annyira, mint a pedofília vagy a zoofília, de csak azért mert ezt tanultad. ezt hoztad otthonról. sajnos azonban ez egy csökevény. természetesen nem akarom védeni pl. a pedofilakat, távol álljon tőlem, hiszen ők egy olyan személlyel közösülnek, akik nem képesek döntést hozni az adott esemény megtörténtével kapcsolatban (értsd: 25 éves Julika tudja, hogyha igent mond, akkor mi lesz, az 5 éves Julika viszont nem), viszont a melegeket is ide sorolni, az nagyon nagy gáz!

rermo - erkölcsös, etikus, morális, törvényes: sajnos ezek a fogalmak a mai világban nem mindig találják meg a közös hangot, gyakran nincsenek is fedésben egymással. teljesen jól fogalmaztad meg a dolgokat!

összességében pedig azért gáz, hogy ezt megtiltották ezt a reklámfelületet, mert akkor ilyen alapon semmilyen társkereső hirdetés sem kerülhetne ki. sehova se! azért nem tudjuk a melegeket és a más szexuális beállítottságú embereket elfogadni (a pedofília amúgy nem szexuális beállítottság, hanem szexuál-pszichológia betegség/eltévelyedés), mert nagyon erős a (főként keresztény-katolikus-zsidó-muszlim) vallások hatása Európában, pláne Magyarországon (a muszlim még nem annyira). és ezek a vallások, ha nem is feltétlenül üldözik, de igyekeznek a társadalom szélére taszigálni ezeket az amúgy valószínűleg átlagos, de amúgy értékes és egészséges embereket. és ez baj!
palinkaman
palinkaman 2015. 04. 26. 14:17 | #5
Általában az emberekben van egy természetes érzék arra, hogy mi a jó, és mi a rossz. Az ilyesfajta dolgokkal, ezt a ráérzést lehet eltorzítani, akár teljesen az ellenkezőjére fordítani (azért itt nem azt akartam mondani, hogy valaki emiatt lesz meleg). Egy normális érzésű ember azért tudja azt, hogy az utcán evés az nem bűn, csak valaki kikiáltotta annak, ezzel ellenben egy másik embert bántani, megölni az bűn, még ha ezt valaki ki is kiáltotta a világ legtermészetesebb dolgának. És ez a fajta érzés a legtöbb esetben független az aktuális törvényektől. Ha megnézel egy kisgyereket, azért is ordít, mert látta, hogy a nagytesó belerúgott a cicába, mert érzi, hogy az rossz, de ha az utcán eszel azért nem bőg.
Előzmény: rermo (4) +1 VÁLASZ
rermo 2015. 04. 26. 14:01 | #4
Persze nem akarok vitatkozni de azért a pedofíliát nem kell keverni a homoszexualitással . A pedofília nálunk törvényileg büntetendő az aktuális BTK szerint a homoszexualitás meg nem ..... egyelőre .

Persze , hogy egy társadalom mit tart büntetendőnek és mit nem az sok mindentől függ . Az iszlám a homoszexualitást is bünteti ... meg a sertéshús evését . Szingapúrban ha eszel vagy iszol az utcán az is büntetendő !!!! ... elmajszolsz egy csokit iszol rá egy kólát ... az utcán és megbüntetnek ... lehet hogy csak pénzbüntetéssel de lehet ha 3 szor elkapnak emiatt akkor börtönbe kerülsz . Ezzel szemben egy iszlám államban ha elveszel feleségül egy 13 éves gyereklányt és utána megkorbácsolod és megerőszakolod azt meg nem büntetik ..... tessék lehet választani ki milyen társadalomban akar élni .

Ennek ellenére én sem tartom helyesnek ha egy busz oldalán ilyen dologt hirdetnek .
Előzmény: palinkaman (2) +1 VÁLASZ
Lazarus
Lazarus 2015. 04. 26. 13:54 | #3
Majd a máv! *kettes vágányról indul a csokivonat kapuvárra*
palinkaman
palinkaman 2015. 04. 26. 13:16 | #2
Nem tudom, lehet hogy maradi vagyok, de ennyi erővel reklámozhatnának pedofilokat, vagy állatokkal közösülőket is. Elvégre "ezek az emberek sem tehetnek a vonzalmukról, attól ők még ugyanolyan emberek mint mi", csak még nem elfogadott a dolog amit művelnek, de lehet 10 év múlva ők is hirdetni akarják majd a dolgaikat a busz oldalán.
-1 VÁLASZ
közlegény
közlegény 2015. 04. 26. 12:10 | #1
a meleg buszon nem kel fűtés, mert tele van fűtőtesttel