Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
AVIREX
AVIREX 2014. 10. 22. 22:04 | #26
Átmész a piroson, a másik satufékez oldalról, akibe hátulról belerongyolnak jól. Kit vesznek elő? :)
Akkor jön az ismert szöveg, hogy hát de az még nem is volt piros, sőt sárga se, éppen csak hogy sötétzöld :))))
Előzmény: lilaflexninja (24) 0 VÁLASZ
AVIREX
AVIREX 2014. 10. 22. 21:51 | #25
Megijedtél, ami természetes, elgondolkoztál a dolgon, az is természetes, de sajnos az életben bármikor érhet jogosítvány nélkül is szerencsétlenség :/
Előzmény: zuu (14) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 10. 22. 13:51 | #24
Na jó én is mentem már át úgy piroson, hogy két oldalról dudáltak a keresztbe jövők, én meg pislogtam, hogy mi bajuk, mert igazából észre se vettem, hogy piros nekem. Igen, mindenki hibázik néha, és szerencsések vagyunk, ha csak a para jön ránk, és nem lesz semmi baj. Hát ennek a csajnak nem volt mákja éppen.
Előzmény: FatSnakeFoot (23) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 10. 22. 13:32 | #23
Egyetértek. De tegye mindenki a szívére a kezét és mondja, hogy Ő még nem hibázott, nem tett olyat meggondolatlanul, hirtelen, amit utána végiggondolva megbánt. Aki rendszeresen vezet forgalomban, az tudja, hogy egy apró figyelmetlenség is elég a katasztrófához. Nem kell ahhoz notórius ámokfutónak lenni. Csak valaki egy "hú baszki, ez meleg volt"-tal megússza, valaki meg belehal vagy megöl valakit.
Rengeteg olyan balesetről hall, olvas az ember, ami egy apró figyelmetlenségből, rossz döntéstől alakul ki.
Nem mondom, hogy örömtáncot járnék, ha egy hozzátartozóm egy ilyen ember miatt megsérülne, de nem említeném együtt azzal, aki mondjuk versenyzik az autópályán rendszeresen, tudatosan vagy aki felhajt direkt szembe az útra.

Most hirtelen két eset jut eszembe a téma kapcsán, az egyik az a fiatal férfi, aki pár éve belerohant egy buszmegállóba és ezzel megölt több embert, mert elaludt a volánnál. Becsületes, dolgos, rendes ember volt. Elég volt egy rossz döntést hoznia és kész.
A másik pedig az az Árpád hídnál történt baleset, melyben 3 fiatal lány volt a résztvevő, egynek le kellett vágni mindkét lábát, a sofőr meg lebénult. Elég volt egy vezetéstechnikai hiba. Fiatalok voltak, figyelmetlenek.

És rengeteg ilyen eset van. Ettől még nem gondolom, hogy mindegyik egytől egyig gonosz, rossz ember lenne, akinek ne lenne helye közöttünk.
Előzmény: lilaflexninja (22) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 10. 22. 07:21 | #22
Nem nagyon akarva hozzászólni a témához, csak annyit mondanék, hogy nem váltunk egyszerre két-három sávot, akármekkora a pánik!
Előzmény: FatSnakeFoot (18) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 10. 21. 23:29 | #21
Én sem erőltetném, hogy az ilyen később kimehessen újra a forgalomba. Viszont ilyen alapon a sofőrök 3/4-ét kivonhatnánk a forgalomból. Az egyik pánikol, a másik fél, van aki túl magabiztos és felelőtlen, vannak az élőhalott nyuggerek, az idegbeteg gyorshajtók, a Kreszt nem ismerők és így tovább...
De jó is lenne.
Előzmény: justil (20) 0 VÁLASZ
justil 2014. 10. 21. 23:15 | #20
Jó, de ha bepánikol attól, hogy elvétette a lehajtót, akkor nem való a forgalomba, punktum.
Előzmény: FatSnakeFoot (18) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 10. 21. 22:44 | #19
Ettől függetlenül elfogadom, hogy ha te máshogy látod a helyzetet, nem akarlak én meggyőzni. Nekem más jött le a videóból, ennyi.
Nem is ezzel volt a bajom lentebb, hanem egy sügér elmebeteg megnyilvánulásával.
Nálam valami nagyon durva dolgot kell az illetőnek szándékosan elkövetnie ahhoz, hogy a halálát kívánjam. Ez nem az a kategória.
Előzmény: justil (17) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 10. 21. 22:41 | #18
25 éves "kiscsaj". Mondom nem tudom a körülményeket, pont ezért nem is ítélkeznék, de elképzelhetőnek tartom, hogy haladt a belsősávban(előzte a kamionokat), majd megvilágosodott, hogy "hú bazd+, itt le kellene hajtanom". Pánikba esés, és meggondolatlan cselekvés. És ennyi elég is egy katasztrófához.
Mennyi rutinos vezető vét ilyen és ennél durvább hibákat.
Amennyiben az előzmények arról szólnak, hogy végig őrültként száguldozott, előzgetett, váltogatta a sávokat ész nélkül, akkor valóban nem egyetlen, meggondolatlan hibáról beszélhetünk.
Arra akadok kilyukadni, hogy ez nem egy tipikus "jampizós" cselekedetnek tűnik. Nem hasonlítanám a kanyarban előzéshez vagy a tudatos gyorshajtáshoz. Inkább egy bepánikolt nő, hirtelen, rossz döntése.

Épp egy pár napja láttam a Hungárián egy fickót(rutinosnak tűnt) száguldozni. Irányjelző nélkül váltogatta a sávokat hosszú időn keresztül. Sokan dudáltunk neki, de nem igazán foglalkozott vele. Na azt én is szájba baxtam volna(annak sem kívántam a halálát), mert nem csak a saját, de mások életével is játszott folyamatosan, úgy, hogy valószínűleg tudta, hogy a tűzzel játszik.
Én őt nevezném inkább ámokfutónak.
Előzmény: justil (17) 0 VÁLASZ
justil 2014. 10. 21. 21:33 | #17
Oké, én nem egészen ezt látom, az előzmények és körülmények ismeretének hiányában sem. Amit én látok, az az, hogy ész nélkül vált sávot úgy, hogy ahová tart, arról vizuálisan egyáltalán nincsen fogalma.

Az én szótáramban ez nem apró hiba, vagy bénázás, hanem a kretén fullban történő nyomása. Igazad van abban, hogy nap mint nap szegünk meg kresz-szabályokat mindannyian és csinálunk apróbb hülyeségeket. Szoktam én is. De a "nem látom, hogy hova megyek" szerintem nem tartozik ezek közé. Ugyanez a kategória az is, amikor valaki tejködben úgy hajt, mintha mi sem lenne, vagy a klasszikus kanyarban előzés.

Említettem, hogy én sem kívánom a halálát...de sajnálni sem sajnálom, az fix.
Előzmény: FatSnakeFoot (16) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 10. 21. 21:18 | #16
Az előzmények és körülmények ismerete nélkül csak annyi látható számomra, hogy egy autós a belső sávban haladva, későn kapcsolva, hirtelen(ha jól látom irányjelzővel) ki akar menni a lehajtósávba.
Lehet egy kezdő, rutintalan sofőr, egy idős néni vagy egy figyelmetlen apuka. Persze később bungle leírta, hogy egy fiatal nő volt. De miért lenne ettől ámokfutó?
Nem akartam én senkit felmenteni, védeni, csupán az egyik birka halált kívánó megjegyzése nem tetszett.
Lentebb olvashattad, hogy írtam, valóban f.sz volt, hülyeséget csinált, de nem gondolom, hogy ezt szándékosan tette. Nem gondolta végig, hogy mekkora bajt okozhat.
Én több, mint 15 éve vezetek szinte minden nap, autópályán és városban egyaránt. El kell mondjam és az a tapasztalatom, hogy ez nem egyedi eset, sőt. Csak többségében egy "kurvaanyázással" el van intézve a dolog.
Kérdem én, hogy mitől kisebb hülyeség az, ha valaki még gyorsan áthajt a piroson, sárgán? Vagy előz a záróvonalnál?Esetleg 120-szal megy a 70-es táblánál?Nem lassít, áll meg a zebránál?Irányjelző nélkül hirtelen sávot vált?....Semmivel. Pedig ezek mindennaposak a közlekedésben.
Akkor most mindenki dögöljön meg?Mert akkor nézzünk magunkba és gondolkodjunk el, hogy hányszor hibáztunk, hoztunk rossz, felelőtlen döntést az utakon és adjunk hálát az égieknek, hogy nem nyomorodtunk meg vagy nyomorítottunk meg másokat.
Ez a lány olyan büntetést kapott, ami sokkal rosszabb, mintha szörnyet halt volna, úgy, hogy eközben más ember nem sérült meg komolyabban.
Mégegyszer, nem védem és nem akarom felmenteni, de a halálát semmiképpen sem kívánnám.
Előzmény: justil (15) 0 VÁLASZ
justil 2014. 10. 21. 20:36 | #15
Sajnos a többieknek igaza van, ez messze nem nevezhető hibának. Ez egy inkompetens kretén (rövid) ámokfutása volt. Ettől függetlenül a halálát nem kívánom, de azt, hogy soha többé ne üljön volán mögé, azt igen. Valószínűleg nem is fog...
Előzmény: FatSnakeFoot (10) 0 VÁLASZ
zuu 2014. 10. 20. 18:05 | #14
Nekem ez sajnos megvolt.
Épp amikor vizsgázni mentem, az előttünk haladó kamionnal frontálisan ütközött egy teherautó. Amikor odaszaladtunk, hogy segítsünk, a teherautó sofőrje épp akkor lehetle ki a lelkét. Nyitva volt a szeme.
Soha nem fogom elfelejteni.
Akkor erősen elgondolkodtam rajta, hogy kell-e nekem az a jogosítvány.
Előzmény: andreas1985 (13) 0 VÁLASZ
andreas1985 2014. 10. 20. 16:55 | #13
Vezetés oktatáson vagy kresz tanfolyamon kötelezően levetítenék ilyen és ehez hasonló felvételgyűjteményt mindenkinek. Pluszba még megtoldanám pár rendörségi helyszinelés képével ... lehet hasznos lenne.
+3 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 10. 20. 15:14 | #12
A másik baromarcú...
Mi ebben az álszentség te nyomorék?!
Nap, mint nap úton vagyok és rengeteg ilyen majommal találkozom, mint a videón látható. Egyik bénább és figyelmetlenebb, mint a másik. És, akkor most menjek oda mindegyikhez és basszam fejen egy ásóval?
Te még életedben nem néztél el semmit, nem voltál figyelmetlen, nem hibáztál ugye?Csak maximum szerencséd volt és megúsztad az esetleges balesetet. Te vagy az álszent köcsög, aki itt óbégat. Ennyi erővel ne menj ki az utakra, mert bármikor felkenődhetsz a falra.
A belső sávban haladt, későn kapcsolt, gyorsan át akart menni a lehajtóba. Ha nincs ott sor, akkor nincs baleset...akkor egy eset a sok közül.
Hibázott, fasz volt, megkapta a büntetését. Szerencsére más nem sérült meg. Ennyi. Miért kéne emiatt a halálát kívánni.

Előzmény: zed911 (11) +2 VÁLASZ
zed911 2014. 10. 20. 12:43 | #11
Na te meg bekaphatod te álszent buzi! Ez nem hibázás 130-cal a belső sávból kivágni 3 sávot jobbra.
Ez egy közveszélyes őrűlt... Egyszerűen nem való az utakra egy ilyen.
És igen ha a gyerekemmel sorolok ott és belémjön tuti megrángatom azt a nyakcsigolyát, hogy többé ne tudjon az ilyen autót vezetni...
Nézzél már szét az utakon hány ilyen állat van szabadon? Milyen a közlekedési morálunk.
A kommentedből ítélve te is így vezethetsz... Ja persze te nem meg hö meg ha, de amig hazaérek 20 ilyen kretént kell kivédenem...
Előzmény: FatSnakeFoot (10) -3 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 10. 20. 01:57 | #10
Na elmész a picsába...
A sofőr hibát követett el, a leckét egy életre megtanulta. Szerencsére más nem sérült meg komolyabban. Balesetek rendszeresen történnek és legtöbbször valakinek a hibájából. Gondolom te még életedben nem hibáztál.
Nem unod még ezt a trollkodást?!
Előzmény: hiszteria (6) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2014. 10. 19. 16:07 | #9
Kösz, valóban. Akkor nyilván későn kapott észbe, hogy le akar menni a pályáról. Biztosan sürgős kommentet írt a FB-ra.... :)
Előzmény: Gud (8) 0 VÁLASZ
Gud 2014. 10. 19. 12:35 | #8
Nem leállósáv az, hanem lehajtó.
Előzmény: hawkeye (7) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2014. 10. 19. 08:57 | #7

Ez valami női logika szerinti vezetés? A belső sáv üres volt előtte, ha száguldozni akart, miért a leállósávban? Vagy úgy szokta meg, mint az M7-esen közlekedő böhömösök?

hiszteria 2014. 10. 19. 02:39 | #6
Sajnos túlélte. Az ilyen gyökerek ne vezessenek. Mit sajnáljátok? Pusztult volna bele. Ti is állhattatok volna gyermekeitekkel abban a sávban. Akkor is sajnálnátok? Szánalom.
-1 VÁLASZ
AVIREX
AVIREX 2014. 10. 18. 23:05 | #5
Totalis megsemmisulesre gondoltam :\ Szerencsere masnak nem esett baja!!!
norbertvincze
norbertvincze 2014. 10. 18. 21:29 | #4
minden vicc nélkül, az biztos, hogy most már nem fog rohanni, és utolsó pillanatokban letérni a gyorsasági sávból három sávot lehúzva.
bungle
bungle 2014. 10. 18. 20:41 | #3
"A hatalmas baleset még augusztus 13-án történt Belgiumban, amely után a Fordot vezető 25 éves nő eltörte első két nyakcsigolyáját, kezeit és kómába került, ám azóta felébredt, és megkezdhette rehabilitációját."
bungle
bungle 2014. 10. 18. 20:38 | #2
Nem semmi, hogy túlélte.
Tooni 2014. 10. 18. 20:20 | #1
Ez egyáltalán nem vicces.