Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle 2014. 12. 30. 10:54 | #21
Ez jó, utólagos engedélyeddel fel is raktam a nevedben. :)
Előzmény: norbertvincze (20) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze
norbertvincze 2014. 09. 21. 23:51 | #19
köszönet
Előzmény: bungle (18) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2014. 09. 21. 18:04 | #18
Pszichológia magazin (HVG Extra), 2014/2. szám.
Előzmény: norbertvincze (17) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2014. 09. 19. 01:33 | #17
ez melyik újságból van, és mikori kiadás?
Előzmény: bungle (7) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2014. 07. 15. 02:34 | #16
Neuroscientist Dr. Michele Ross is a former drug researcher for the National Institute on Drug Abuse, turned medical marijuana and psychedelics advocate. Dr. Ross says she sought out non-neurotoxic, nonaddictive DMT to help her heal from trauma. In this clip, Dr. Ross describes her DMT trip in detail.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yqtvuzcL84M
justil 2014. 07. 01. 14:14 | #15
Akkor korábban miért írtad kategorikusan, hogy a drog helyes használata ellentmondás?

Vagy most azon lovagolsz, hogy a "gyógyításra, és más hasonló célokra használt anyagok" nem drogok? Ugye tudod, hogy varázsgombáról, látnokzsályáról, peyote kaktuszról meg mindenféle hasonló cuccokról van szó?

Átfogalmazom, hogy megértsd (bár nem fogod), hogy miért beszélsz hülyeséget. Azt senki nem mondta, egy szóval sem, hogy a drogoknal nem létezik helytelen használata, abúzusa. Dehogynem létezik, csomó ember tönkre is megy bele. Te azonban idejössz, és közlöd, hogy a helyes használat alapból ellentmondás, ilyen nem létezik. Ami nyilvánvalóan egy ökörség, és 10 poszttal később magad is bevallod, hogy így van, saját korábbi megszólalásoddal ellentétben.

Ha nem lennél olyan elképesztően arrogáns, ezen a ponton már belátnád, hogy mi a gondom veled.
Előzmény: hawkeye (12) 0 VÁLASZ
justil 2014. 07. 01. 14:10 | #14
Kicsit unalmas, hogy minden egyes drogokkal kapcsolatos poszthoz beírod ugyanazt az egyébként elképesztően szűklátókörű és előítéleteken/városi legendákon formálódott véleményedet, vagy annak valamely aktuális változatát. Fű = heroin = halál, értem?

A másik, hogy ha neked agresszió, hogy drogosnak nevezlek, miközben az is vagy...hát...no comment. Kettős mérce azért durván befigyel.

Szégyellni valóm meg nekem nincs (illetve biztosan van, de az nem tartozik ide), kettőnk közül nem én ítélek el egy komplett szubkultúrát teljesen alaptalanul.
Előzmény: hawkeye (11) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2014. 07. 01. 12:24 | #13
"De a helyes használat fogalma egyes homo primitivusoknál teljesen mást takar."

persze, ezért is rizikós legalizálni bármilyen drogot a nyugati fogyasztói társadalomban.
Előzmény: hawkeye (12) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2014. 07. 01. 07:26 | #12

Ugye, te is tudod, hogy miire gondoltam?!

Szó nincs arról, hogy a gyógyításra, és más hasonló célokra használt anyagok alkalmazóit kárhoztatnám.

De a helyes használat fogalma egyes homo primitivusoknál teljesen mást takar.

Amúgy a többivel egyetértek....
Előzmény: norbertvincze (8) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2014. 07. 01. 07:22 | #11

Mondd, neked teljesen elment az eszed?

Mit játszod itt a diktátor cenzort?

Leírok egy megjegyzést/véleményt, te meg nekem rontasz, hogy ne akadékoskodjak?

Igen nagy szívességet tennél, ha ezt az agresszív stílust a továbbiakban az alárendeltjeidnek tartogatnád!!!

Ha pedig ennyire képtelen vagy más véleményét tolerálni, akkor menjél el rendőrnek, vagy politikusnak!

Szégyelld magad!
Előzmény: justil (5) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze
norbertvincze
norbertvincze 2014. 06. 30. 23:02 | #8
A természetes tudatmódosító szerek (természetben megtalálható) szakrális és adaptív célokat szolgálnak a természeti népeknél. A nyugati civilizációnak nincs ilyen jellegű kultúrája, értékrendje, tudása. Fogyasztói társadalomban az emberek többsége úgy véli, hogy a drog a 21. század ördögének terméke, és az önromboláson kívül semmire sem való.

Idáig terjed az általános ismeret társadalom szintjén. Amint láthatod a riportból is, komoly klinikai alkalmazásai vannak a drogoknak/tudatmódosító szereknek/pszichodelikumoknak/pszichoaktív szereknek/hallucinogéneknek, és úttörő kutatások zajlanak ezekkel kapcsolatban az '50-es évek óta.

Van helyes használat. Természeti népeknél senkinek nem jutott eszébe hazafelé úton leszakítani pl a varázsgombát (pszilocibin) és csak úgy benyalni habira, mert milyen faszán betép tőle. Céllal, ceremóniákkal egybetűzve, szakértelemmel fogyasztották, és fogyasztják ezeket a szereket a mai napig.

Meg van a hogyanja, és módszere a helyes szerhasználatnak.
Előzmény: hawkeye (2) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2014. 06. 30. 20:25 | #7
Pont a hétvégén olvastam... Interjú Dr. Máté Gáborral (online nem találtam meg a cikket, szóval csak így tudom megosztani):
http://i.imgur.com/Xo3Y9u0.jpg
http://i.imgur.com/q7ulv78.jpg
http://i.imgur.com/9XgaOvC.jpg

Érdemes azoknak is elolvasni, akik fenntartásokkal kezelik a "drogokat" vagy teljesen hülyék a témához.
rermo 2014. 06. 30. 20:10 | #6
Na ezt a jelenlegi kormányzat oktatási és kultúrális vonala is egész biztos így gondolja . Ismerjük meg önmagunkat , hozzuk felszínre a bennünk rejlő lehetőségeket , problémákat a megoldás tükrében . Persze ironikusan írom és nem is gondolom , hogy a kisiskolásoknak ilyen pszicho...akármi szereket kellene szedni , de maga a tendencia teljesen eltérő irányba mutat . Ha jól vettem ki a riportból , itt az egyén belső és egyedi gondolkodásmódját ...esetleg kreatívitását helyezik előtérbe , nálunk meg 1 tankönyv magold be amit mondunk és akkor jó állampolgár leszel . Azért ha a pszichébe beavatkozni csak óvatosan ... úgy is rengeteg a deffektus az embereknél .
+1 VÁLASZ
justil 2014. 06. 30. 18:36 | #5
Asszem ezt a témát már lezongoráztuk egyszer, de leírom újra, ismétlés a tudás anyja.

Szoktál kávézni? Vagy sört inni? Netán cigizel? Feltételezem, hogy a három közül legalább egy igaz.

Ez esetben te egy drogos vagy, úgyhogy a továbbiakban igen nagy szívességet tennél, ha befejeznéd az akadékoskodást.
Előzmény: hawkeye (2) 0 VÁLASZ
.::JunKieEQ::.
.::JunKieEQ::. 2014. 06. 30. 18:29 | #4
Nincs semmilyen ellentmondás, ha érted mit definiálunk drogként... Ennyi erővel mondhatnád azt is, hogy az orvostudományban nap, mint nap használt szedatívumokat is be kéne tiltani... ;)
Előzmény: hawkeye (3) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2014. 06. 30. 17:05 | #3

..helyes....
Előzmény: hawkeye (2) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2014. 06. 30. 17:04 | #2

A drogok helye használata. Ez önmagában ellentmondás...
-2 VÁLASZ
Tooni 2014. 06. 30. 11:41 | #1
Posztképről azt hittem, ez megint egy popslágerkészítő útmutató. De nem, mert ez egy popsztárkészítő útmutató :D