Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
norbertvincze
norbertvincze 2015. 12. 23. 11:00 | #66
már nem csak rádiójuk, de már rendőrsége is van az "iszlám államnak"
https://www.facebook.com/RTvids/videos/1123639364312982/
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 09. 24. 09:44 | #65
Az ISIS titkos története:
www.youtube.com/watch?v=E2vM6QrbQyo

Az USA betervezett háborúi:
www.youtube.com/watch?v=eDQKOgaX-OY
+1 VÁLASZ
izé012 2014. 08. 23. 10:05 | #64
Így van mint ahogy a 7es épület is attól a pici tűztől omlott magába egész az alapzatáig. Vagy másik lehetőség h Osama bin Laden a telepatikus hatalmával rombolta le az épületet ha már repülőgép nem találta el. Ezt mindenki tudja:
http://www.youtube.com/watch?v=Zv7BImVvEyk
Előzmény: tjunior (63) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 08. 23. 08:10 | #63
Nem dobták oda, önként ment. Az ISnek meg nem adták parancsba, hogy 2 centis késsel vágják le szerencsétlen fejét. Ez megint az a félelemkelltés akart lenni mint a poszt videója. Az USA Irak-i háborúja hiba volt, megkavarta az amúgy is labilis közel-keletet, meg ugye az egész egy nagy hazugságon alapul, de a ISért ugyanúgy nem kár mint a Talibokért.
Előzmény: FatSnakeFoot (61) 0 VÁLASZ
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2014. 08. 23. 03:05 | #62
Az a "jó", hogy az IS-sel az USA nincs határokhoz kötve ugye...
Előzmény: FatSnakeFoot (61) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 08. 22. 21:18 | #61
http://444.hu/2014/08/22/uristen-milyen-remalom-var-rank-mar-megint-a-kozel-keleten/

"Most már nem kell meggyőzni az amerikai közvéleményt arról, hogy az IS-t meg kell semmisíteni."
Egy szerencsétlen újságírót oda kellett dobni a vadállatoknak, hogy legyen miért ismét háborúba menni?!
norbertvincze
norbertvincze 2014. 08. 13. 00:10 | #60
mert az iszlám szelleme szerint nevelkedtek ők is.

frei barátunknál is téma volt:
https://www.youtube.com/watch?v=rCMuAxFc8fo
Előzmény: lilaflexninja (58) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 07. 24. 17:38 | #58
Kedvesek. Most olvastam valami cikket, hogy valahol, ilyesmi környéken, egy 10 éves, bár ez nem bizonyított lányt valami mufti megerőszakolt, és most a családja ilyen büszkeséggyilkosságot akar elkövetni, szóval megölni szegény lányt, mert szégyen, hogy megerőszakolták. Erre varrjanak gombot. Az egészben valahol azt nem értem, hogy még a legilyenebb országokban is gondolom kb. fele nő a lakosságnak. Hogy mi a francért nem fognak a kezükbe kést, és vágják le az összes hapsi farkát, vagy lázadnak fel, mondván, hogy velünk márpedig ezt ne csinálják. Jó persze értem, meg vannak félemlítve, nem mernek, nincs támogatás, mindig az elnyomottak vannak többségben, de az elnyomó kisebbség uralkodik rajtuk. De akkor is.

De azért jó, hogy így fejlődik a világ.
Előzmény: FatSnakeFoot (57) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 07. 24. 17:16 | #57
Ezek milyen kib.szott kedves, szimpatikus emberek...
http://index.hu/kulfold/2014/07/24/isis/
Tooni 2014. 07. 17. 15:54 | #56
Hacsak nem győznek a háttérhatalmi játszmában az illuminátusok és sikerül szövetségre lépniük a szürkékkel a Zéta Reticuliről, akik majd jól eljátsszák az ufóinvázió veszélyét a terroristaveszély lap kijátszása után.
Előzmény: FatSnakeFoot (55) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 07. 17. 10:32 | #55
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6Ftq15XV0X4

"Albert Pike szabadkőműves a 19. században levélben írt a 3 világháborúról. Az utolsó célja a káosz teremtése után a világkormány létrehozása saját világhadseregével és világ valutájával. Orwell 1984 című könyve szintén forgatókönyv volt az új világhoz. Az ISIS a semmiből jött, jól felfegyverzett és finanszírozott, Izrael és az USA pedig első alkalommal nem avatkozik be, várja a megfelelő alkalmat. Putyint pedig Ukrajnával próbálják sakkban tartani, hogy ne tudjon a Közel-Keleten közbelépni. Minden a hosszú távú terv szerint halad. Hacsak...."
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 07. 11. 12:24 | #54
Ha mindent vissza akarnak szerezni, ahol az iszlám volt, akkor szar szituban vagyunk mi is. legalábbis az ország közepe!

Még egy kis képes cikk az ISISről: http://news.artnet.com/art-world/isis-destroying-iraqs-cultural-heritage-one-site-at-a-time-58790
Előzmény: norbertvincze (53) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2014. 07. 04. 20:21 | #53
tjunior 2014. 07. 02. 15:08 | #52
Aha, ez a konkrétum nélküli mellédumálás, nevezzük nevén a gyereket. Belekezdtél de már nem tudsz kijönni belőle, az ego meg nem engedi hogy belásd.
Létezik rangsorolás? Mint például?
Én nem rangsorolok ilyen esetben, de te persze ezt is jobban tudod.
Azt meg mérhetetlenül lexarom, hogy ki szerint nekem hova kell rangsorolódnom.
Nagyon szép példa, kár hogy semmi köze a témához.
Na de, még mindig nem kaptam meg az internesönöl toptent, ha már ilyen rangsorolás fétised van, legalább a TOP3at.
Az alábbi kategóriákban:
-Népírtások
-Politikai üldözések
-Terrorcselekmények


Előzmény: 7sleeper (51) 0 VÁLASZ
7sleeper 2014. 06. 30. 21:59 | #51
i'm not your pal! dude..

tényleg a szövegértés az alapja az egésznek
csak sajnos éppen te vagy az aki ha vonat lennél, azt mondanád
alap-ta-lan, alap-ta-lan, alap-ta-lan

és ez is értelmesebb lenne mint ahogyan a szövegelésedbe belegabalyodtál

létezik rangsorolás
te magad is rangsorolsz
sőt rangsorolódsz..

talán azért nem megy neked az "értés", mert nem elég személyes számodra, hmm:

A, kiosztanak egy idegennek egy kurva nagy maflást
B, kiosztanak neked egy oltári nagy pofont
C, szerettedet alaposan meglegyintik

ha ezt sem tudod sorrendbe rakni, hidd el, ennél összetettebb rangsorolást sem fogsz megérteni
(egyáltalán azt, hogy miért lehetséges)
legalább ezt fogd fel
Előzmény: tjunior (50) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 06. 29. 10:58 | #50
Szövegértés barátom, ez az alapja az egésznek. Fejleszteni kellene.
Vannak azért kérdéseim, mert nem tudtam meg a internesönöktoptent.
Nézzük.
A Nankingi mészárlás előrébb van a listádon, van Tokio porig bombázása 45ben?
Monte Cassino elpusztítása durvább vagy az Afganisztáni Buddha szobroké?
A Hood vagy a Yamato pusztulása volt drámaibb?
A Délvidékki vérengzés, vagy a Malenykij-robot a komolyabb bűn nálad?
Soroljam még?
Előzmény: 7sleeper (47) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze
7sleeper 2014. 06. 28. 21:58 | #47
úgy teszel mintha nem, pedig de.. ;-)
a nagy trollkodás közepette azért nehogy elfelejtsd
hogy a legutóbbi kommentedben is azt írod, hogy:

"Én azt mondtam, bárki is követi el ( a kedvedért reguláris, irreguláris csapatok vagy épen civilek/akárkik) a háborús bűntetteket, vagy szenvedi el, nem lehet, sőt nem is szabad rangsorolni."

én meg korábban rangsoroltam, mondván az irregurálisok állatabb módon képesek viselkedni

na akkor vajon mit vitathatsz (ezek szerint úgy - egy kommenten belül is utalva rá! - hogy fel sem tűnik neked?!)? :-D

"Ez a te eszmefuttatásod..."

valaki tagadta? o_O :-DD

"Srebrenicai mészárlásban nagyságrendileg kevesebb ember halt meg mint Auschwitzban, még sem gondolnám, hogy az egyiket a másikat elé kellene helyezni, valami önkényesen felállított sorrendben"

épp most tetted meg. nagyságrendileg..

A, az éjszaka közepén a betörők módszeresen halálra kínoznak egy idős bácsit, 300 Ft-tal távoznak
B, egy stricipalánta leszúrja vetélytársát
mindkettő emberölés

mondd, hogy nincs különbség.. :-p
Előzmény: tjunior (46) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 06. 28. 19:09 | #46
A gond az, hogy elbeszélünk egymás mellett. Te itt jössz a reguláris meg irreguláris egységekkel, mutass már rá ugyan mikor vitattam én ezzel kapcsolatban bármit? :) Egyáltalán mikor hoztam szóba? Ez a te eszmefuttatásod...
Én azt mondtam, bárki is követi el ( a kedvedért reguláris, irreguláris csapatok vagy épen civilek/akárkik) a háborús bűntetteket, vagy szenvedi el, nem lehet, sőt nem is szabad rangsorolni. A bűn az bűn, Srebrenicai mészárlásban nagyságrendileg kevesebb ember halt meg mint Auschwitzban, még sem gondolnám, hogy az egyiket a másikat elé kellene helyezni, valami önkényesen felállított sorrendben....

Amúgy érdekelne, merő kíváncsiságból, egy háborús bűnök International TOP10 a te olvasatodban ( ez meg szarkazmus részemről).
Előzmény: 7sleeper (44) 0 VÁLASZ
7sleeper 2014. 06. 28. 16:58 | #45
a katonaságnál (helyi erőiknél) láthatóan jobban felszereltek
amit látsz a felvételeken - de úgy teszel mintha nem lenne ott
az több éves kiképzés eredménye

a taktika a már Szíriában látott - felvonulnak egy helyszínre - öldökölnek, továbbállnak
nem maguktól találták ki..
és persze a fegyverekért sem dolgoztak soha, hacsak nem a mostani mészáros munkájuk a fizetőeszközük

Szíriában a történéseket USAipac, és a szaúdi bábkirály intézte (támogatták azokat akik a hivatalos verzió szerint a 911-et csinálókhoz tartoznak..). és most hirtelen Irakban van egy "hasonló" csoport és pár hónap alatt uralmuk alá hajtják? ugye nem hiszed komolyan, hogy vakarta a tökét pár "mudzsahedin", aztán "eszébe" jutott: jé, hát nincsenek fegyvereink, nem is vagyunk kiképezve - foglaljuk már el az országot, végiggyilkolászva azt.. valahonnan kapták a fegyvereket újonnan, és kik is lettek képezve valamennyire, mert máshogy a töredékét nem érték volna el ennek. az időzítés tökéletes, látszott valami békésebb fordulópont - az ukrán események miatt. egyeseknek nem volt érdeke ez - rátettek egy újabb lapáttal.. (ja és már azt suttogják a "független" médiacsatornákon, hogy Irán ÉS Szíria áll mögöttük. hogyne..
Előzmény: norbertvincze (43) 0 VÁLASZ
7sleeper 2014. 06. 28. 16:42 | #44
"tjunior | 2014. 06. 27. péntek, 23:47 | válasz erre

Gondolom mindkettőnél van tapasztalatod, ha már összehasonlítod őket? :)
A következő legyen, az, hogy melyik volt humánusabb az NKVD vagy az Einsatzgruppek?"

nemcsak a válaszomat, de az ironikusnak szánt(?) kérdésed sem érted akkor. ;-)
a kommentemben (amire a fentit írtad) meg felállítottam egy sorrendet ami szerint
az irreguláris haderő állattabb módon jár el mint a katonaság

ez a világon mindenütt így van, te meg vitatod..

az nkvd-einsatzgruppe párosítást te hoztad fel
mintahogy auschwitzot is te vetetted fel
ezekre a felvetéseidre válaszoltam

1. humánumon mint olyanon kívül eső erőszakszervezetek, melyeket objektív tények ismeretében el lehet határolni egymástol. akár a humánusabb melléknév-fokozás mentén is. 2. auschwitzet (és úgy általában a holokausztot) illetően meg mintha létezne egy elsőrendűség minden tekintetben. nem? ;-) a "legjobban dokumentált" /legfeljebb jobban, de nem legjobban és ugye mihez képest + a sok ferdítés, propaganda, hazugság/, legszörnyűbb, legbűnösebb, legsohaelnemmúlóbb.. mégis van sorrendiség? .. évek óta ez megy (amikor államszocializmus volt miért nem volt ez. jahogy akkor volt "munka" ávósként, munkásőrként, népvezérként..) 3. ruanda akkor sem "kisebb", ha auschwitzhoz a német polgári áldozatait is hozzászámolják.

érted - nem érted ;-)

/622 év hátránnyal magyaráznád, hogy a videóbeliekből általánosítva milyenek a moszlimok, de "elfeledkeztél" arról, hogy egyeseknél évezredekkel előrébb jár a naptár, mégis állami szinten csinálják azt (no és a nemzetközi + lokális szarkavarást), amit a videóbeli barmok../
Előzmény: tjunior (42) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2014. 06. 28. 13:30 | #43
"ami pedig a borzasztóságot illeti: a poszt témája változatlanul: IRAK
és a jól felszerelt, kiképzett ISIS"

jól felszerelt? aka-ra gondolsz?
kiképzett? ezt melyik felvételen látható taktikai műveletből vontad le?

itt nincs másról szó, mint barbárok kezébe került pár gyilkolásra alkalmas eszköz. Itt se profizmus sincs, se jól felszereltség.
Előzmény: 7sleeper (41) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 06. 28. 12:36 | #42
Nem hiszem hogy meg lehet itt oldani, de majd legközelebb megpróbálom villogó nagy betűkkel kiírni a hozzászólásomhoz hogy IRÓNIA. Azt gondoltam, ha egy mondatban van az NKVD ( vagy az einzatsgruppe) meg a humánus viselkedés az alapból elég irónikus, na mindegy.
Ebben az Auschwitz 7,23% szörnyűbb mint az örmény népírtás, de 2,55%al kevesebb mint ami Ruandában történt, sorrend felállítósdiról úgy látom nem fogjuk meggyőzni egymást (IRÓNIA)

(PS: én ilyet hol írtam, jeleld már meg ezt a mondatot, köszönöm :) )
Előzmény: 7sleeper (41) 0 VÁLASZ
7sleeper 2014. 06. 28. 11:01 | #41
akkor talán olvasd el az előző kommentemet
abban ugyanis pont az szerepel, hogy nem a humánusság az ami döntő a kérdésben
(tehát a provokatív felvetésedet nem vettem figyelembe a válaszadásnál)

az meg, hogy ne lehetne sorrendet állítani a háborús bűntettek között: nem igaz
mintha auschwitz-t is előkeleő helyen szerepeltetnék a többihez képest nem?
a probléma ott az, hogy ha minden igaz lenne vele kapcsolatban, még akkor sem lenne dobogós sem

találékony állat az ember, főleg ha pusztításról van szó.

sem auschwitzban, sem libanonban; sem sehol másutt nem csak zsidók szenvedtek; haltak meg

ami pedig a borzasztóságot illeti: a poszt témája változatlanul: IRAK
és a jól felszerelt, kiképzett ISIS
ami egy reguláris haderőhöz képest egy gyáva, ocsmány szar valami

egy reguláris haderőben előfordulhatna az amit a videón láttál (egyáltalán, hogy ilyen közreadási célból rögzítsék)?
és a képsorokon nem bátor vallási fanatikusokat lehetett látni,
hanem kiszolgáltatott emberek gyáva gyilkosait.

azok a tetvek megrészegülve attól, hogy a jobb(!) fegyvereikkel a kevesebb védővel szemben győztek
állat módon kivégzik (de félősen, hátulról, beléjük eresztve a tárat /olyanok akik harc közben egy pálcát nem találtak el)
akit csak érnek

ezek még egy kollaboráló iraki hadseregnél is rosszabbak mérföldekkel

(PS.: ugye azt nem gondolod, hogy csak akkor borzasztó valami, ha zsidók ellen követik el? ismertem egy zsidó lányt, aki mikor 911 miatt Irak került szóba, mint célpont; fröcsögve hajtogatta, hogy megérdemlik a koszos arabok, végezni kell velük. az, hogy Szaddamot ki kellett végezni az nagyobb evidencia volt számára, minthogy 12 millió zsidót öltek meg a holokausztban. láthatóan az sem zavarta, hogy Szaddamot azok segítették hatalomra, akik végezni akartak vele, mikor már nem volt annyira együttműködő.. amikor Irán ellen vonult, akkor még jó volt.. a helyi civilek /zsidó szótárban: koszos arabok/ meg csak pusztuljanak.. az meg, hogy 911-hez semmi közük nem volt szintén nem érdekelte. neki elég volt oknak a nyilvánvaló hazugság.)
Előzmény: tjunior (40) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 06. 28. 08:51 | #40
Nem lehet eldönteni melyik volt humánusabb.
Ezzel a kérdéssel csak arra szerettem volna felhívni a figyelmed, hogy már meg ne sértődj, de marhaság a háborús bűntettek között sorrendet állítani. Auschwitz és a Libanon között egy különbség van, az egyiket a zsidók ellen követték el, a másikat a zsidók követték el, ennyi, borzasztó mindkettő.
Előzmény: 7sleeper (38) 0 VÁLASZ
norbertvincze
7sleeper 2014. 06. 28. 00:58 | #38
otthon játszanál az eléektromos birkózógéppel
vagy
pucérra vetkőzve táncolnál egy vonat tetején?

te is tudod, hogy van különbség..

az állatsági sorrend (értelemszerűen csökkenő rendben):

irreguláris "haderő" > zsoldos > kombattáns > katona > honvéd
ezen kategóriák többségén belül a drog I/N; külföldi vagy "hazai", tápolt vagy sem: külön alkategóriákat nyitnak,
de alapvetően a sorrenden ez nem változtat

egyébként nem összehasonlításnak szántam amit írtam, csupán felhívtam a figyelmet arra, hogy téves dolog azt hangoztatni, hogy 622 évvel le lennének maradva (arról nem is beszélve, hogy a judaizmus és a judeo-keresztény alapokhoz képest meg évszázadokkal előrébb jártak ténylegesen is. vallási fanatizmus meg mindenütt van, de ezeket ráadásul erre tenyésztik, meg képzik ki..).

az IDF reguláris haderőhöz mérten egy alávaló; cél szentesíti az eszközt szedett-vedett társaság; ami vérben forrasztja össze izraelt. a szerepét betölti, de lehet látni hogyan.

NKVD - 1934-1946
Einsatzgruppen - Anschlusstól-1945

nem lehet embertelenségekre létrehozott erőszakszervezetek humánussága felől megközelíteni a kérdést. de az, hogy melyik volt kevésbé humánus (kettejük viszonylatában) azt eldöntheti a tények ismerete. azok alapján pedig a "bevetési csoportok" voltak sajnos jobbak: másfél milliónál is többre tett áldozati szám, válogatás nélküli tömeggyilkosságok. ugyanakkor céljuk nyilván az is volt, hogy az előrenyomult wehrmacht mögött ne maradjon potencionális ellenség. az NKVD-hez már más is tartozott (pl. tűzoltóság, szóval hacsak nem engedtek több hekto vizet egy-egy áldozat alfelébe..) és utóbb "belügyminiszteresedett" (lásd nálunk ÁVÓ-ÁVH), de ez nem "feledteti" pl. a GULAG-ot. az Einsatzgruppen családokat, helyi kisebbségeket; (zsidókat, kommunistákat) irtott ki nagy kiterjedésen, lokálisan tömeggyilkolva; az NKVD meg egész nemzetiségek felszámolása felett őrködött..
Előzmény: tjunior (35) +1 VÁLASZ
7sleeper 2014. 06. 28. 00:18 | #36
Előzmény: bungle (34) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 06. 27. 23:47 | #35
Gondolom mindkettőnél van tapasztalatod, ha már összehasonlítod őket? :)
A következő legyen, az, hogy melyik volt humánusabb az NKVD vagy az Einsatzgruppek?
Előzmény: 7sleeper (32) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2014. 06. 27. 22:29 | #34
Csak eljutottunk újból idáig? ;)
http://i.imgur.com/v9tQi1v.gif
Előzmény: 7sleeper (32) 0 VÁLASZ
7sleeper 2014. 06. 27. 22:26 | #33
ezekkel az állatokkal kapcsolatban csak két költői kérdésem lenne:

1. honnan vannak a fegyvereik, felszerelésük?

2. komolyan gondolták, hogy "professzionális" hatást kelt, ha a célkereszteket rámaszkolják a videóra, mintha eredetileg is odacélozott volna ahol véletlenül eltalálta a szerencsétleneket a hosszúszakállú Sahib?

legalja b+.. lehet, hogy az amerikaiakkal kooperáltak megérdemlik a halált egy nézőpontból. de így? gyáva, szar alakok. kiképzetten, felszerelve. és nem a jogtudósok, mérnökök, becsületes kereskedők jönnek ide se majd, hanem az ilyenfélék. felkészül: Eger..
7sleeper 2014. 06. 27. 22:13 | #32
egyeseknek meg 3760 év "előnyük van";
mégis; időarányosan, még a valóságon felül hazudott auschwitz is egy gyógyuló-üdülő telep volt
gázához (meg amit ugye a környező országokban "elértek") képest
Előzmény: tjunior (31) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 06. 27. 19:35 | #31
hát van 622 év hátrányuk
Előzmény: rermo (30) 0 VÁLASZ
rermo 2014. 06. 27. 19:30 | #30
A kersztény inkvizíció is hasonló elven működött , ha bevallottad , hogy boszorkány vagy akkor csak símán máglyára raktak , ha nem akkor addíg kínoztak míg be nem vallottad , vagy belehaltál . Persze ma már nem így van , az iszlám mostanra jutott el arra a szintre amire a kereszténység a középkor körüli időkre .
Előzmény: tool (16) 0 VÁLASZ
T1B3R1U5 2014. 06. 27. 18:59 | #29
jah, szűzek... :/ majd a paradicsomban megkapják őket... :D

https://www.youtube.com/watch?v=cmN2cVOr5W4&feature=kp
Előzmény: tjunior (25) 0 VÁLASZ
T1B3R1U5 2014. 06. 27. 18:50 | #28
Mélyen elítélem a törvénytelen "igazságszolgáltatást" minden téren, bárki is kövesse azt el! Ez nem megoldás semmire!
norbertvincze
norbertvincze 2014. 06. 27. 13:29 | #26
harcoltak?

a buddhizmust üldözik, és ők menekülnek. Az a buddhista szerzetes aki a kolostorhoz vezető utat kis kézi szerszámmal kaparja, hogy még egy gilisztának se ártson, nem fog neked lövöldözni/harcolni sehová (bármelyik buddhista irányzatról is legyen szó).

egyébként nem a buddhizmusnak van legnagyobb számú követője, hanem a hinduizmusnak. És a hinduk olyan barbárok, mint az iszlámok. Ezért is gyolkolják egymást (hinduk vs iszlámok) igen nagy számban Indiában.
Előzmény: lilaflexninja (21) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 06. 27. 12:54 | #25
Azon gondolkodtam, hogy ez a videót közzétenni elég nagy baromság volt a részükről. Értem, hogy félelemkeltés, meg gondolom állt is a farka a legtöbbnek mikor nézte, hogy mekkora király harcosok vagyunk. Csak a hatása, kíváncsi lennék, hány ezerrel több siíta csatlakozik az ISIS elleni harchoz, ezeknek a videóknak a hatására. Kegyelmet meg eddig se reméltek, innentől kezdve végképp esélytelen számukra. Bár ugye ez a sok kretén azt, hiszi, ha a szent ügyért harcolva hal meg, egyből a paradicsomba jut és 77 szűzlány egyszerre szopja a farkát.
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 06. 27. 11:56 | #24
Nem vagyok benne biztos, hogy kizárólag, de az om mani padme... a buddhistáknál van! Plusz arra írta tool, amit valaki belinkelt, hogy a buddhista papok lőni tanulnak.

Hát volt idő, amikor az iszlám világ fejlettebb, okosabb és felvilágosultabb volt, mint a keresztény világ, jó el is foglalták a déli részek nagy részét, sajnos azóta nem sokat fejlődtek ők sem.
Előzmény: hawkeye (23) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2014. 06. 27. 11:01 | #23

Jól megmixelted a hinduizmust és az iszlámot.... :)

Ha valakit érdekel a Kelet, ajánlom figyelmébe Köröspataki Kiss Sándor írásait. Meghökkentő dolgokat fogtok olvasni az iszlám, és pl. az európai keresztény kultúra összehasonlításakor....
Előzmény: tool (20) 0 VÁLASZ
tool 2014. 06. 27. 10:12 | #22
Ezt nem is tudtam a buddhizmusról, érdekes!

Igen, tudom hogy a nagy vallások azt mondják ne ölj, de azért nem viszik túlzásba ennek a fontos alaptételnek a kihangsúlyozását. Nyilván olyan körülmények közt és olyan történelmi időkben születtek, amikor ez még elfogadottabb és szükségszerűbb volt. Hiába, ez is problémaforrás, a világ változik, és a régi vallások ehhez kevésbé idomulnak sajnos.

Abban pedig tökéletesen egyetértünk, hogy az arab világ kultúrája nem elhanyagolható, sőt. Ennyi felesleges (nyilván nekem, európai hitetlennek felesleges) vérontás, ennyi élet, pénz, idő elherdálása helyett mennyi minden történhetett volna másképp, és mennyivel értékesebb lehetne mindenki számára.
Előzmény: lilaflexninja (21) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 06. 27. 09:34 | #21
Annak idején, még amikor nem volt elterjedt a Buddhizmus, ők is harcoltak rendesen.

De minden nagy vallás azt mondja, hogy ne ölj, és nincs benne, hogy gyilkoljál nyugodtan, meg irtsad a hitetlent. Ezt sajnos csak belemagyarázzák. Allah és Mohamed se buzdított ilyenre.

amúgy ez az egész arab világ, olyan fejlett, kulturált, érdekes világ lehetne, ha nem lennének ilyenek. Ott van azért Kuvait, meg Dubai, meg a többi, ahol tudnak élni, tudnak nagy dolgokat tenni, valamit alkotni, róluk azért példát vehetnének.

Előzmény: tool (18) 0 VÁLASZ
tool 2014. 06. 27. 09:21 | #20
:DDD ó jaj
képzelem, ahogy egy sikeres találat után bekiabálnak egy om mani padme humot
Előzmény: bungle (19) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2014. 06. 27. 09:13 | #19
Nyugi, már őket is készítik fel a terrorizmusra! ;)
http://i.imgur.com/D72twzs.jpg
Előzmény: tool (18) 0 VÁLASZ
tool 2014. 06. 27. 09:08 | #18
talán a buddhizmuson kívül nem is tudok mondani olyat, van egyáltalán olyan nagyobb? (most nem a kvékerekre meg az újabbakra gondolok)

Előzmény: izé012 (17) 0 VÁLASZ
izé012 2014. 06. 27. 09:04 | #17
Mint ahogy a vallások nagy többsége. :-)
Előzmény: tool (16) 0 VÁLASZ
tool 2014. 06. 27. 09:00 | #16
szép, életigenlő vallás ez meg kell hagyni!
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2014. 06. 26. 22:56 | #15
:D

(Úgy értem, hogy szerintem a félelem nagyobb bajt okoz, mint a potenciális veszély...)
Előzmény: Tooni (14) 0 VÁLASZ
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2014. 06. 26. 22:45 | #13
Ideje volt már újra előhúzni a "félelemkártyát"...
cila 2014. 06. 26. 21:47 | #12
"soha nem fognak elfogyni"
Bizony. Olyan ez mint a mesebeli sárkány. Ha egy fejét levágod, kettő nő helyébe.
Előzmény: AVIREX (11) 0 VÁLASZ
AVIREX
AVIREX 2014. 06. 26. 21:34 | #11
"egyszer meg talán elfogy az összes retkes Vendelféle fundamentalista is"

Csak érnénk meg végre. Sajnos soha nem fognak elfogyni. :(


Előzmény: Nas (7) 0 VÁLASZ
izé012 2014. 06. 26. 20:58 | #10
De nem csak ő növeszti a szakállakat hanem a társa is! http://youtu.be/dSayS3qQL1s?t=1m30s Isteni szokás lehet. :-)
Előzmény: Nas (9) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2014. 06. 26. 20:36 | #9
Na, ez az egyetlen pozitív megmozdulása... :)
Előzmény: cila (8) 0 VÁLASZ
cila 2014. 06. 26. 20:06 | #8
Soha. Mert Allah nagy, Allah hatalmas és híveinek szüntelen növeszti szakállát.
Előzmény: Nas (7) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2014. 06. 26. 19:58 | #7
"egyszer meg talán elfogy az összes retkes vallási fundamentalista is"

Csak érnénk meg végre. Sajnos soha nem fognak elfogyni. :(
Előzmény: tjunior (5) +2 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 06. 26. 17:35 | #6
Az valóban nem nagy összeg, de azt is figyelembe kell venni, hogy ez egy elég fiatal csoportosulás, illetve, hogy sokkal kisebb kiadásokkal kell számolniuk, mint egy hadsereg esetében.
USA jelenleg pislog, mint hal a szatyorban. Ráadásul Irak nem szeretne amerikai csapatokat az országába hívni, egyelőre csak eszközbeli segítséget kértek (repülő, helikopter), de ezt még máig nem teljesítették az amcsik.
Észak-Irak legfőbb városait már elfoglalták, bár a The Times szerint iráni segítséggel ezek közül már kettőt visszafoglaltak.
Az biztos, hogy rendesen megkavarja az ISIS az "állóvizet" és sok támogatónak már az is szimpatikus lehet, hogy kiütötte uralkodói pozíciójából az Al-Kaidát.
Előzmény: tjunior (5) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 06. 26. 17:14 | #5
A modern dolgok drágák, az a 450 milla ( bár én többről olvastam, de mindegy) egy háborúban semmi, pár hónap alatt ellövöldözik. Az ISIS meg elérte azt a bravúrt hogy ebben a kérdésben egymás mellé állította az USAt meg Iránt. Előbb-utóbb úgy is az összes úgy végzi mint a mostani áldozataik, egyszer meg talán elfogy az összes retkes vallási fundamentalista is.
Előzmény: FatSnakeFoot (4) -1 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 06. 26. 17:06 | #4
Ezek a többségében börtönökből kiszabadított iszlám fanatikusok, szélsőségesek mindenkit kivégeznek, akik az iraki hadseregben szolgáltak, illetve akik együttműködtek az amerikaiakkal vagy nem értenek egyet szélsőséges nézeteikkel.
Nem csak profi fegyverekkel, járművekkel, technikai eszközökkel(kamerák, laptopok, drónok) vannak ellátva, felszerelve, de rengeteg lóvéval is rendelkeznek, illetve folyamatosan csatlakoznak hozzájuk befektetők, támogatók. Állítólag az Al-Kaida kutya f.sza hozzájuk képest.
Előzmény: AVIREX (3) 0 VÁLASZ
AVIREX
AVIREX 2014. 06. 26. 16:17 | #3
A hosszú videót elnézve beazonosítják a nekik nem tetsző politikai vagy katonai vagy nem tudom milyen személyeket és azokat ( is ) felkutatják.
Előzmény: lilaflexninja (1) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 06. 26. 15:49 | #2
"Az iszlám az emberiség utolsó reménye"
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 06. 26. 15:01 | #1
Mennyire jó már kocsiból lövöldözni. De mit várunk olyan emberektől, akik úgy nőttek fel, hogy folyamatosan vagy háború van, vagy háború, vagy dzsihád, vagy háború, vagy amcsik irtják őket, vagy egymást, vagy dzsihád van, vagy háború?!?!?! a szörnyű csak az, hogy megint egy kisebb csoport akaratát akarják érvényesíteni, és köze nincs se békéhez, se valláshoz, se semmihez, csak hogy irtsuk már egymást, meg aki nincs velünk, vegyük át a hatalmat, mert én akarok uralkodni.

Na, de jó, hogy vannak ilyen videók, meg lesznek még gondolom levágott fejjel focizó, meg élve felgyújtjuk videók, mert így legalább lesznek friss kontentek a bestgore.com és a hasonló jó oldalakon.