Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle
bungle 2014. 06. 19. 15:10 | #29
Ezért rúgták ki az Origo főszerkesztőjét
http://valasz.hu/itthon/ezert-rugtak-ki-az-origo-foszerkesztojet-100874
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 06. 19. 10:11 | #28
Ez valahol érthető is. Egy origo nem egy olyan oldal, ahova azért járnak az emberek, gondolom, mert annyira az újságírók és a menedzsment hívei, hanem simán hírekért, vagy mert ezt szokták meg, hogy origoval kezdenek, vagy mert nagyottlátók és tetszik nekik az új nagybetűs dizájn, vagy max a stílus miatt. Gondolom már ha a 444 lenne, vagy az index-nél váltanának hangnemet, netán a népszava.hu-n kezdenék viktort dícsérni, akkor ott már lenne hőbörgés.

Az RTL viszont rendesen lázadni kezdett http://444.hu/2014/06/17/az-rtl-ma-semmisitette-meg-a-miniszterelnok-lanyanak-eskuvojet/
kérdés, hogy mennyire jó ez nekik, mert hogy bárhogyan is nézzük az emberek mondjuk fele fideszpárti. Szóval nagy tábort veszíthet így az RTL, bár nehezen tudom elképzelni, hogy egy amúgy barátok közt rajongó csak azért ne nézze tovább, mert a hiradóban viktort izélgetik. Annyira azért nem működnek az elvek szerintem.
Előzmény: bungle (27) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2014. 06. 19. 09:49 | #27
Hidegen hagyja az olvasókat az Origo-botrány a vezérigazgató szerint
www.hir24.hu/belfold/2014/06/19/hidegen-hagyja-az-olvasokat-az-origo-balhe-a-vezerigazgato-szerint/
Nas
Nas 2014. 06. 16. 18:03 | #26
Ja, ennyi. Szomorú, de ez van. Az viszont álságos dolog, hogy a médiában dolgozók azonnal katasztrófa-lufit fújnak az őket ért atrocitásokból, kihasználva a munkájuk adta lehetőségeket, figyelmet, meg ilyenkor tudnak záporozni a "nemtörődöm" embereket ostorozó cikkek, míg a sokkal nagyobb, de másokat érintő disznóságok (mint amiket pl. említettél) rejtve maradnak.
Előzmény: bungle (24) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2014. 06. 16. 17:57 | #25
(Répával leszúrt nyúl...OMG :D)
Előzmény: lilaflexninja (23) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2014. 06. 16. 17:31 | #24
Persze, hogy nem érdekli, általában mindenki a saját megélhetési lehetőségeit nézi. Ahogy itt írják:
"Négy év múlva is az fog számítani, hogy a választók többsége hogyan ítéli meg anyagi helyzetének alakulását."
http://velemenyvezer.444.hu/2014/06/16/mit-jelent-az-uj-rtl-klub/
Előzmény: Nas (22) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 06. 16. 15:17 | #23
A tömegeket mi érdekli? Semmi! és valljuk be, nem is értenek semmihez, nem is tudnának érdemben hozzászólni, hogy miért kellett kirúgni az origó szerkesztőjét, ki az mi az egyáltalán, de a többi témához sem.
Viszont amit bungle írt, azért ilyen sztorikat egyre többször hallani, hogy sikeres vállalkozásokat bedarálnak, eloroznak, elkoboznak, tönkre tesznek, adóhatósággal rémisztgetnek (még mielőtt kisfreezer megkérdezné nincs rá bizonyítékom), és ez azért tényleg aggasztó.

De valóban az is elszomorító, hogy a média is akkor kezdi már feszegetni a témákat (legalábbis az eddig csöndben maradt médiumok), amikor már róluk van szó.

Erről két dolog is felrémlett bennem, amit a napokban láttam:
http://repavalleszurtnyul.tumblr.com/post/88678959288
http://repavalleszurtnyul.tumblr.com/post/87687704678 ez volt barátok köztös verzióban is.
Előzmény: Nas (22) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2014. 06. 16. 15:02 | #22
Ez valóban szomorú. :( De a tömegeket nem érdekli a tehetséges emberek startup-jainak sorsa (azt sem értik, mire jó, amit kitaláltak), és a politikusok a tömegek igényeit szolgálják ki (a maguké után természetesen...). A kutatások közül is azt támogatják jobban, amit utána ki lehet rakni a kirakatba, mert még a piacos Teri néni is felfogja a jelentőségét.
Teljesen egyetértek azzal, hogy ami itt megy, az már vérlázító, viszont demagóg dolognak tartom azt a fajta hőbörgést, hogy "mé' nem emeli fel a hangját miatta senki". Mindenki nyilván csak azért emeli fel a hangját, ami őt közvetlenül érinti. Ezek az újságírók és egyéb média-személyiségek is mostanában kezdtek csak el hőbörögni az emberek érdektelenségén, amikor már az ő töküket (is) szorongatják. (Persze, mellettük rögtön ki kéne állnia mindenkinek...)
Előzmény: bungle (19) 0 VÁLASZ
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 06. 16. 12:48 | #21
Dehogy is:
vagy ő kér tanácsot
vagy csak nyitunk arrafelé, mert arra könnyebb eljutni nyugatra, ez ilyen fordított Kolumbusz utazás lesz a jólét felé.
Előzmény: bungle (20) 0 VÁLASZ
bungle
bungle
bungle 2014. 06. 16. 12:10 | #19
Egyik haverom írta a napokban:
"*** (a srác nevét kicsillagozom) ma volt interjuzni egy nagyon sikeres magyar startupnal. ez a balabit. roluk sosem beszelnek, pedig szazszor komolyabbak mint a prezi vagy a ustream. most lesz egy angol szakmai befektetojuk, 7millio dollarert veszik meg kb 15%-at (becslesunk, mert ezt nem arultak el). par even belul szinte biztosan ipo-znak, egy penznyomda a ceg.

a tulajdonos srac azt mondta, hogy annyira nem biznak a jelenlegi jogbiztonsagban, hogy szempont volt a ceg mostani atalakitasanal, hogy 2/3 biztossa tegyek. jogok, szabadalmak minden ment kulfoldre..."

Másik haverom is hasonlóan vélekedik:
"én most több startup befektetésről is tárgyalok. kivétel nélkül mindegyiknél ott tartunk, h a cég megy külföldre (mármint jogilag). max a fejlesztés marad itthon, pici, láthatatlan cégben, felkészülve arra, h ez is azonnal külföldre legyen telepíthető. még a szervereket sem merjük/akarjuk itthon hosztolni. ami itt van az agyrém, vagy még annál is több"

Ennyi. Nevetségesnek tartom, hogy ha itthon van egy jó ötlet, vagy valakinek jól megy, aki független, arra rögtön rászáll a kormány, hogy vagy "magáévá tegye", vagy ha az nem megy, akkor kicsinálja, különadókkal megsarcolja. Egyébként hogy van ez, hogy dupla meg tripla adókat kell fizetni egyeseknek, csak mert mondjuk valamelyik kiskirálynak nem tetszik vagy épp konkurenciát jelent a saját gazdasági vállalkozásának?
Lesz ennek még böjtje, amikor már nem nagyon marad az országban olyan gazdag, aki "itthon inna, mikor külföldön a légkör barátságosabb." ( www.ize.hu/comments.php?post_id=10686 )
Előzmény: Nas (17) 0 VÁLASZ
Tooni 2014. 06. 15. 21:05 | #18
A változáshoz az ember természete kell változzon, azt meg majd elvégzi az evolúció :)
Előzmény: Nas (17) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2014. 06. 15. 20:59 | #17
Nem mintha egyetértenék, vagy elégedett lennék a mostani bandával, de azért a közvagyon elherdálását, ellopását nem most kezdték el, azt a rendszerváltás pillanatától kezdve folyamatosan csinálja mindegyik...

Egyébként a legtöbb embernek tényleg az számít, hogy hideg legyen a sör, mindig legyen hozzá virsli, el tudjon lavírozni egy közepes életszínvonalon, meg legyen valami nem túl megerőltető munkát igénylő állása, amiért nem kell aggódnia, hogy mikor veszíti el. Ha ez megvan, nem érdekli, hogy demokráciának, diktatúrának vagy meritokratikus konföderációnak hívják azt szart, aminek a keretén belül működik a mindennapi élet. Meggazdagodni, kitörni egyikben sem fog úgyse, mert erre mindegyik politikai rendszerben az azt kitaláló, irányító politikusoknak és a holdudvaruknak, meg esetleg a nagyon tehetséges, szorgalmas, megkerülhetetlen embereknek van lehetősége. Az átlagembernek a nyugalma és a viszonylagos létbiztonsága az, ami számít, nem érdeklik a feje felett zajló, nagyobb volumenű események. És nem vagyok benne biztos, hogy nincs igaza...
Előzmény: bungle (16) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2014. 06. 15. 19:01 | #16
bungle
bungle 2014. 06. 12. 16:40 | #15
lilaflexninja
lilaflexninja 2014. 06. 10. 13:03 | #14
Szerintem Orbánt sosem fogják félretenni az útból, mert ő a legjobb arc, mármint a legjobb arra, hogy vezesse a népet. inkább benyugtatózzák, dróton rángatják, hadd legyen csak az ország első embere, hülyítse a népet, harcoljon az EU-sárkánnyal, meg hadd imádja a nép, a háttérben meg a többiek csinálhatják a susmust. Szerintem Orbán nélkül szétesne a fidesz, az emberek orbánra szavaztak inkább, nem feltétlenül a fideszre. Ha ugyanazokat a rigmusokat a lázár, vagy rogán mondaná, már nem lenne annyira hatásos, akkor már nem biztos, hogy elhinnék az emberek.

De isten ments, hogy mondjuk Lázár, Kósa vagy Rogán legyen az ország első embere, elég ciki nekünk már Áder is.
Előzmény: tjunior (13) 0 VÁLASZ
tjunior 2014. 06. 10. 11:17 | #13
Ha Orbánt eltennék az útból, a fidesz ugyanúgy darabokra szakadna 1-2 éven belül mint mindegyik a rendszerváltásnál alakult párt, ezzel együtt esélyes hogy Lázár a kormányzati ciklus végére ki akarj ütni Orbánt és sikerülhet is neki, mert Viktorunk már elvesztette a realitásérzékét, Lázár meg pragmatikusabb és gátlástalanabb. ( kicsit konteo, de lehet ezt a veszélyt érzékeli Viktor környezete ezért van most ennyire napirenden állandóan Lézer Jani viseld dolgai)
Előzmény: hawkeye (5) 0 VÁLASZ
kissfreezer 2014. 06. 10. 09:41 | #12
Ezaz tanárbácsi...! Mutass példát a gyerekeknek erőszakból!
Előzmény: 3m3ricus (9) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2014. 06. 10. 09:23 | #11

Nincs igazad. Irtani az rövid "i".... ;)
Előzmény: 3m3ricus (9) 0 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2014. 06. 10. 09:23 | #10

Ne írj ilyen kommentet, mert becsukják a főszerkesztőt....!

Tényleg!
Előzmény: lesszi (7) 0 VÁLASZ
3m3ricus 2014. 06. 10. 09:00 | #9
Kilövésre engedély megadva! Írtani kell a parazitákat!
-1 VÁLASZ
velo 2014. 06. 09. 19:40 | #8
E.J Entertainment
Előzmény: Igneon (1) 0 VÁLASZ
lesszi 2014. 06. 09. 19:32 | #7
majd az utána következőket is eltesszük az útból.
Előzmény: hawkeye (5) 0 VÁLASZ
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2014. 06. 09. 08:36 | #6
Gratulálok, a teljes aktivitással biztos nagyban hozzájárulsz a magyar demokrácia fejlődéséhez.
Előzmény: Revanor (4) +4 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2014. 06. 09. 08:26 | #5

Az Origó - szerintem - egy alacsony színvonalú, a Szappanoperák Népét kiszolgáló, neoliberális weblap. A Soros mainstream iránti elkötelezettsége közismert.
A történet arról szól, hogy az ott "dolgozó" médialakájok nem vették észre, hogy fordult a szél, nem alkalmazkodtak időben.
A lényeg benne van a posztszövegben: "Pedig ez mindig is így volt..."

Lázár pedig anno megmondta, hogy minden ember annyit ér, amennyije van neki. Hát akkor ő egy nagyon drága ember... :(

Kapcsolódó: sokan fikázzák a Zorbánt. Csak azt felejtik el, ha őt elteszik az útból, akkor pont Lázár, vagy rosszabb esetben Rogán kerül a helyére. Elgondolkodtatok már azon, hogy mi lesz akkor Magyarországgal....?
Revanor 2014. 06. 09. 01:17 | #4
Gratulálok, a teljes inaktivitással biztos nagyban hozzájárulsz a magyar demokrácia fejlődéséhez.
Előzmény: I. C. Wiener (3) -2 VÁLASZ
I. C. Wiener
I. C. Wiener 2014. 06. 09. 01:04 | #3
Elvből nem szavazok,nem érzek szimpátiát egyetlen magyar párt felé sem. De ez azért vicc:
"Sáling Gergő a magyar média Mohácsa..." Azért na...
lesszi 2014. 06. 08. 18:18 | #2
a feje a célkeresztben engedély a lövésre megadva. tűz.

Igneon 2014. 06. 08. 13:54 | #1
Miből jöhet össze egy 2 milliós hotel számla?
Ezen gondolkodok.Kokó,örömlányok,Dom Perignon?Ez mondjuk egy extrém eset lenne,de így is nehéz lenne egyedül összehozni.Nyilván vendégül látta a haverjait is.
Aztán nagyvonalúan az állam rendelkezésére bocsájtott 2 milliót.Igazi úriember.Az újságírók meg az állampolgárok érezzék magukat kellemetlenül.Hát persze.Ráadásul valószínűleg ezt rendszeresen csinálja és a 2 millás hotel számla csak a jéghegy csúcsa.