Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
bungle
bungle 2016. 07. 19. 00:40 | #94
Private Jet Gold Digger Prank!(EXPOSED)
www.youtube.com/watch?v=egRxSgHgBHQ
bungle
bungle 2014. 08. 12. 16:17 | #93
Tuti megrendezett (a nézettségért mindent!), de azért vicces. :D

"Mit szerethettek a nők a férfiakban, mielőtt feltalálták a pénzt?" ;)
Előzmény: FatSnakeFoot (92) 0 VÁLASZ
FatSnakeFoot
FatSnakeFoot 2014. 08. 12. 16:04 | #92
Egy újabb Lamborghini-s átverés. Még jó, hogy a csajoknak nem számít a pénz.:)
https://www.youtube.com/watch?v=qDdZHIuAzVQ
bungle
bungle 2014. 07. 14. 12:42 | #91
Ez az idióta Vitaly rohant be tegnap a meccsre. :)
www.youtube.com/watch?v=CRfPWgo_3kA
bungle
bungle 2014. 07. 07. 20:59 | #90
Picking Up Girls In A Lamborghini Without Talking!
www.youtube.com/watch?v=XbYNAZxcWh4
bungle
bungle 2014. 03. 27. 20:00 | #89
És át sem hajtottak rajta a kocsival! Tényleg szerencsés nap a péntek 13! :D
Előzmény: Tooni (88) 0 VÁLASZ
Tooni 2014. 03. 27. 19:56 | #88
Kaliforniában ezt csak azért teheti meg, mert ott a legjobban korlátozott a fegyvertartás.
Előzmény: bungle (87) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2014. 03. 27. 19:02 | #87
Hehe, ez a videója nekem kimaradt eddig: www.youtube.com/watch?v=xYSa8gRvxCg :D
skad 2013. 12. 03. 12:43 | #86
Csajozás egy Lambo-val. Vajon meglepő eredmény születik?
https://www.youtube.com/watch?v=g6oNj_D94rY
Ravennë
Ravennë 2013. 11. 29. 22:02 | #85
Ravennë
Ravennë 2013. 11. 10. 21:54 | #84
izébigyó 2013. 10. 19. 14:57 | #83
http://tema.hu/cikk/1165
Ha igaz, amit mond ez a Barbi lány, akkor szimpatikus a hozzáállása.

"Kinek van esélye önnél? Biztosra veszem, sokan azt feltételezik, hogy minimum egy vezérigazgatónak.
- Rosszul hiszik. Egyáltalán nem érdekel, mi a kedvesem rangja. Felőlem lehet akár utcaseprő is.

- De az csak számít, hogy mennyi pénze van.
- Ha szeretek valakit, nem fontos.

- 14 évesen lehet, hogy még belefért, hogy saját keresetéből ön hívta meg az önnel egykorú barátját a pizzériában, de ezt most is természetesnek tartaná?
- Egy kapcsolatban egyáltalán nem számít, hogy ki tart el kit."
T1B3R1U5 2013. 10. 19. 10:11 | #82
Srácok!
Vegyétek már észre, nagydee - nagy játékos is!
Ő sem gondolja komolyan, amiket ír, csak életben akarja tartani a postot! :)
Jól csinálod nagydee! Elismerésem! ;)
Tök mindegy hányan írjátok meg a gondolataitokat - a jó látásmódotokat a helyzettel kapcsolatban - nagydee akkor is az ellenkezőjét fogja állítani, hogy további vitát szítson! :D

A lényeg az, hogy rohadt szemét volt a pasi, meg egyébként is egy csicska a nőhöz képest és mi az, hogy csak úgy leszólít egy csajt az utcán?! Aztán meg nehogy már beszálljon a Lamborghini-ébe és elkocsikázzon, miután kosarat kapott a lánytól!
Az a minimum, hogy gyalog hagyja el a terepet, de jó szálljon be a kocsijába - egye fene, akkor viszont, csak vigye már magával a csajt, miután az meglátta, hogy mit is tud felmutatni a gyerek, ami valljuk be tetszetős minden nő számára! Mert ugyebár egy sportautó pillanatok alatt megváltoztatja egy nő gondolkodását és a nem szimpi pasiból is szimpatikusat varázsol! Ez abszolút normális dolog!
Úgyhogy szegény lányt én nagyon sajnálom, hogy miután gondolkodás nélkül nemet mondott a srácnak, az a szemét pasi nem vitte magával a Lamorghini-ével - pedig a lány mégis adott volna neki egy esélyt, mert leereszkedett a srác szintjére!
Szánalmas srácot biztos sokáig emésztette a dolog és szerintem a mai napig nem tudja túltenni magát azon, hogy egy középkategóriás csaj nem ment el - mondjuk egy finom ital mellett ismerkedni vele!

De az élet nehéz!

Vége!
Előzmény: Gerysama (81) 0 VÁLASZ
Gerysama 2013. 10. 19. 00:32 | #81
Hihetetlen, már megint találgatsz. Meg sem fordult a nő fejében...és azt te honnan tudod hogy mi fordul meg a fejében és mi nem?

És igen, csak a kocsi miatt kellett a lánynak. És nem. Nem adok neked igazat hogy a teljesítménye nulla volt. Ezzel csak azt ismerem el hogy anyagias ribanc. Ahogy eddig is. És aki ilyen, annak mondhatsz igazából BÁRMIT...nem fog az leállni senkivel akkor sem ha a világ leghumorosabb és a világ legjobb feje. A pénzéhes ribiket a helyükön kell kezelni és aképp bánni belük. És mint olyanoknak elég csak egy felületes dumát elnyomni. Hiszen csórokkal nem áll le és a pénz kell neki.
Ha a csaj megszólta volna ezt a "béna" előadást, és nem harapott volna a kocsira sem akkor megint más megítélése lenne a dolognak és a csajnak.

A csajt felszedhette volna a kocsival és a legközelebbi sarkon a kávézás után megizélhette volna aztán kiadhatta volna az utját. De nem tette.


Az utolsó mondatod nem tudom hogy jön ide, de én teljesen másra gondoltam. Régebben említetted hogy jó anyagi körülmények között vagy a bnőd meg nem. Lehet hogy a csaj a kinézetedhez képest nagyon jól néz ki, és ha elítélnéd a videon szereplő csaj tettét, akkor lehet a bnődet is el kéne ítélned, mert lehet nehéz lenne szembenézni azzal hogy lehet ismétlem lehet hogy ő is csak a pénzt akarja tőled. Ezzel mintha magadat nyugtatnád hogy nem, semmi baj nincs ezzel, ez tök normális viselkedés egy nőnél. Erre a következtetésre jutottam.

De persze most majd jön a : nem, tévedsz, voltam csóró is és nem hagyott el és ő rendes nem anyagias, vagy talán csak egy kicsit de ez még pont belefér és amúgy is rohadjak meg duma...
Előzmény: nagydee (80) 0 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 18. 18:48 | #80
valóban nem ismerem, viszont tudok róla annyit, hogy felvállalom az ítéletet.

adott egy csávó, aki készít egy videót arról, hogy nulla teljesítménnyel megpróbál felszedni egy nőt, majd amikor ez nem sikerül, meglobogtatja a kocsikulcsát. erre a csaj érdeklődne, ő ezen besértődik és lelép.
van ennek a csávónak egy csatornája hasonlóan színvonalas videókkal, valamint annyi követője, hogy az éves saccolt reklámbevétele 0,5-1 millió dollár.
hogy honnan tudom hogy nem tért volna át színvonalasabb szövegre? ezt tényleg sehonnan. csak ügyebár a mizu-teccöl-add meg a számod-viszlek vacsorázni "udvarlást" követően közli, hogy ő kétszer senkit nem szokott megkérni. azaz szerinte ennyire mozdulnia kellett volna a lánynak. meg sem fordult a fejében, hogy esetleg tovább próbálkozhatna, elkísérhetné stb.
tudod, hiába gondolod azt, hogy te bizony megnyernél egy maratont, ha addig sem jutsz el, hogy felvedd a futócipőt...

az a baj, hogy ha azt állítod, hogy CSAK a kocsi miatt kellett volna a lánynak, akkor ezzel együtt azt is elismered, hogy az addigi teljesítmény nulla volt. és nekem van igazam ;)
ha viszont ragaszkodsz ahhoz, hogy a teccöl igenis értékes, akkor nem mondhatod azt, hogy CSAK a kocsi miatt. picikét át kellene ezt gondolnod...

hiába gondolod, azt, hogy ez a teljesítmény elég. nem az. egyetlen, kicsit is normális nőnek sem az. (és itt kell megjegyeznem, hogy nem azt állítottam, hogy konkrétan ez a csaj normális. csupán azt állítottam, hogy akár az is lehet, olyan keveset tudunk róla) fel kéne ébredni az álmodozásból és belátni, béna pöcsnek nincs ajándék punci. az vegyen magának. ;)

"A csaj sokkal rosszabul is járhatott volna amúgy. SOKKAL rosszabbul. HA érted mire gondolok."

nem értem

"Mellesleg miért van olyan érzésem hogy okod van védeni azt az anyagias ribit? "

azért, mert még nem jutottál arra a szintre, hogy felfogd, azért, mert valaki nem gyűlöl valamit, még nem biztos, hogy szereti...
Előzmény: Gerysama (78) 0 VÁLASZ
Pink_Elephant 2013. 10. 18. 17:51 | #79
Részben egyetértek...
Pl avval, h az baj, ha mindent felülír ez az elvárás. Viszont, ez legalább annyira fontos, még ha nem is nagy mértékben (pl süti, vagy ebéd stb) de fontos. Az viszont képmutatás, ha valaki azt mondja, hogy "nem számít a pénz".

Az, ha egy nő tartja el a párját, na igen. Előfordul. De, tegyük most a szívünkre a kezünket, mennyi ideig vágunk ehhez jó pofát? Jóval rövidebb ideig toleráljuk ezt a felállást. Miért? Mert kulturálisan így vagyunk nevelve, így vagyunk berendezkedve. Ha valaki, mondjuk mégis tovább bírja, akár évekig is, vajon mennyire megy majd rá a kapcsolatuk? Egy nő nem nézi jó szemmel ezt, ez van..

Viszont, félreértések elkerülése végett, ez is, mint a többi tulajdonság is olyan, aminél a hangsúly a "mértékében" rejlik. Ha valaki csak a pénzre hajt, hozomány vadász, stb, az is probléma. De az is, amikor valaki azt mondja, hogy ez neki nem számít - mert ez kamu, önámítás, stb. Számít. Ahogy a többi tulajdonság is. (Egyébként azt is bírom, amikor valaki azt mondja, h nem számít a külső, na de mindegy..:D)

Ja és még egy kis szösszenet: Van egy pasi, csak a rend kedvéért legyen egy 6-os pasi, de csóró. Aztán jön egy szintén 6-os pasi, de ő nem csóró, anyagi biztonságot tud nyújtani, van egzisztenciája, stb.. Te melyiket választanád?:))

Előzmény: Hajni (62) 0 VÁLASZ
Gerysama 2013. 10. 18. 15:50 | #78
Már megint ítéletet mondasz valaki felett holott nem is ismered, viszont szisztematikusan lenormálisozol egy ilyen nőt. Ha az elöttem szóló jónéhány srác vagy lány elött megvédted a csajt mert leanyagias ribancozták, akkor te se pöcsözd le a srácot.

Honnan veszed azt, hogy a kezdeti "mizu" után, nem tért volna rá az eredtibb szövegelésére? Honnan veszed hogy nem tudta voln elkápráztatni? Meg amúgy?

Viszont tévedésben vagy, mert nem azért kurváztuk le a csajt mert nem ment el a csávóval, hanem mert el akart menni vele de CSAK a kocsija miatt. Ez világos mint egy pofon nem? HA annyiban hagyta volna a csaj a kocsi láttán is, akkor tökre becsültem volna.

De azt is megtehette volna hogy rá se hederít...azt meg hogy elkíséri egy darabon mert egyfele mennek, akkor az miért lenne kötelező félórás beszélgetés??? HAdd beszéljen a csóka...majd kisűl belőle valami...vagy nem...de ebben az esetbe ő arra és én is megyek tovább az utamon. ENNYI.

A csaj sokkal rosszabul is járhatott volna amúgy. SOKKAL rosszabbul. HA érted mire gondolok.

Mellesleg miért van olyan érzésem hogy okod van védeni azt az anyagias ribit?
Előzmény: nagydee (77) 0 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 18. 15:29 | #77
" De még az esélyt sem adta meg neki."

miért kellett volna esélyt adnia? szerinted mi egy nő? jótékonysági szervezet? az összes béna pöccsel kellene beszélgetnie fél órát kötelezően? vagy mi?
bírom az ilyeneket. egy értelmes, eredeti mondatot nem tud kinyögni, de meg van győződve róla, hogy neki jár a kibontakozás lehetősége. aztán amikor nem kapja meg, akkor persze minden nő kurva, meg szemét. a sok hasonszőrű idióta meg bólogat...

" Te se ismered a srácot. Lehet hogy kiválóbb, sokoldalúbb ember mint te vagy én."
lehet. de akkor is ő a kezdeményező. akkor kezdeményezzen. a "Mizu? Mi újság? Tetszel, megadod a számod? Elviszlek vacsorázni." nem kezdeményezés, hanem szánalmas vergődés. nincs az a normális nő, aki erre azt mondaná, hogy rendben beszélgessünk.

ha csak ennyi telik tőle, akkor csajozzon a kocsijával, csak akkor ne tegyen fel ilyen videókat, mert pont ő az, akinek máshogy esélye sincs becsajozni...
Előzmény: Gerysama (76) -1 VÁLASZ
Gerysama 2013. 10. 18. 15:00 | #76
Hogy Ford Fairlane szavaival éljek: "a veled való vita olyan mint egy sajtreszelővel rejszolni, enyhén szórakoztat, de leginkább fájdalmas"

Már korábban más is elmondta elöttem! A csaj egyből lepattintotta. Nem azt mondom hogy egyből szét kellett volna tennie a lábát vagy megadnia a számát mert erre 10 másodperc valóban kevés. De még az esélyt sem adta meg neki.
Szóval nyugodat mondhatta volna azt, hogy: "hát figyi, nem érek rá most kajálni mert dologm van, de egy darabon elkísérhetsz" ....vagy ilyesmi. Aztán a fennálló félórában egy órában vagy a 43254235 órában majd dönt. NEm. Ő világosan azt mondta nem. Aztán sportkocsi villantás...jah...végülis ráérek. Hadd ne sajnáljak már egy ilyen nőt.

Köpönyegforgatás...érted? Az ilyenek miatt vannak a normális nőknek is rossz megítélésük.

Nem tudom hogy a semmit a csávóra értetted-e, de HA igen akkor ne mondj rá ilyeneket, főleg akkor nem ha te meg azt hozod fel érvként hogy dehát nem is ismerem a csajt. Te se ismered a srácot. Lehet hogy kiválóbb, sokoldalúbb ember mint te vagy én.
Előzmény: nagydee (75) 0 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 18. 14:36 | #75
meséld már el nekem légyszíves, hogy mégis minek kellett volna felkeltenie a lány érdeklődését ebben a 10 másodperces "lánykérésben"?
mi az a férfias, női szívet megdobogtató tulajdonság, amit ebben a 10 másodpercben a csávó megvillantott és a csaj elutasított, szemben a sportkocsival?

szerintem nincs ilyen.

"VAgy az volt, csak már anynira belemerültél ebbe a vitába hogy már kínos lenne bevallani hogy esetleg tévedtél."

itt a lehetőség, hogy bebizonyítsd, tévedek. hogy nem arról van szó, a nagy büdös semmi helyett választja a kocsit. gyerünk, ha annyira biztos vagy magadban.
Előzmény: Gerysama (74) 0 VÁLASZ
Gerysama 2013. 10. 18. 14:02 | #74
Jesszus, te tiszta gyagya vagy :)))) HA ez a reakciója nem árulta el hogy hogy viszonyul ehhez a kérdéshez hozzá, akkor mi??
Igazad van, nem tudom ki ő és milyen. Lehet hogy kedves, intelligens, vagy akár perverz és/vagy potenciális gyilkos. Lehet.

De ha más nem, az 100%-osan kiderült hogy nála a pénz előkelő helyen szerepel a pasi válogatásban. Te most komolyan ennyire vak vagy???? Rakjon ki egy táblát a mellére azzal a felirattal hogy "anyagias vagyok"? ??Ennyi nem volt meggyőző???? VAgy az volt, csak már anynira belemerültél ebbe a vitába hogy már kínos lenne bevallani hogy esetleg tévedtél. És igen. Egy ilyen értékítélettel rendelkező csaj, lecserélt volna egy kedves humoros hűséges fiút egy sportkocsira. (nyilván nem a videon szereplő srácra gondolok)

Elsősorban arra összpontosíts hogy nem azt kifogáslom ha léteznek ilyen lányok. Arra összpontosíts ha képes vagy rá hogy a köpönyegforgatás az, amit utálok. Az hogy vannak ilyen csajok ez van. Ha a csaj tudomásul veszi hogy ki lett használva miután ő is kihasznált valakit azzal nincs baj. Neki is jó volt és a csávónak is. Széttette a lábát párszor és még ruhákat is kapott érte!!! Jó üzlet.

De ezek lányok többésge ugatni és értetlenkedni szokott ha a pasi használat után oda dobja a csajt ahova való...az utcára. Sírnak és a vbecsületről és a tisztességről szoktak ilyenkor pofázni. (sok ilyen láttam és hallottam..legalábbis többet mint az ellentetjét) Tisztesség? Miről beszél az ilyen? Hiszen számára nem a pasi hanem a pénze volt fontos elsősorban. A többi ilyenkor nem érdekli őket általában hiszen a személyes anyagi biztosnáguk lebeg a fejük fölött. Ez legalább anynira gyomorforgató mint ha Hitler tartanas beszédet arról hogy ölni rossz dolog.
Hogy is szól a mondás? Aki kurvának áll, ne csodálkozzon ha megbasszák.

Lehet hogy ő nem ilyen. Mármint a videon szereplő csaj. Lehet. De nagy sanszzal igen.

Előzmény: nagydee (73) 0 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 18. 12:54 | #73
"Akkor egy lány ahogy a videon szereplő is, aki elég látványosan árulta el magáról azt hogy milyen a természete, illetve milyen a fontossági sorrend értékítélet szempontjából,..."

te miről beszélsz? merthogy nem erről a videóról, az biztos.

semmit nem tudsz meg a természetéről, a fontossági sorrendjéről. nincs ellenpontja a videóban a sportkocsinak.
van egy kb. 10 másodperces ultra gagyi szöveg, egy (legalábbis szerintem) baromi gagyin kinéző csávótól. ennyi.

ne tegyél/tegyetek már úgy, mintha arról lenne szó, hogy egy kedves, humoros, hűséges, őt a tenyerén hordozó stb. csávót cserélt volna le egy sportkocsisra.

Előzmény: Gerysama (72) 0 VÁLASZ
Gerysama 2013. 10. 18. 12:15 | #72
Mellesleg jó lenne ha tisztáznánk valamit. Itt most hallhattunk pro és kontra érveket. És meg kell hogy valljam, elégg logikusnak tűnik mind a két érvelés.

De! A legnagyobb bajom mégis csak a köpönyeg forgatással van. Az anyagi biztosnág sok szempontból fontos. Ezt aláírom. Ezzel vitatkozni igazából nem nagyon lehet. Viszont, ahogy valaki már mondta korábban elöttem, mindent a helyén kell kezelni. Vagyis.

Ha egy csaj csak a pénzre hajt egy pasinál, akkor az ne sírjon, hogy ha egy kefélés után ki lesz dobva. És egy pasi se vegyen komolyan egy ilyen nőt. (bár ez a veszél ilyenkor nem fenyeget) Akkor egy lány ahogy a videon szereplő is, aki elég látványosan árulta el magáról azt hogy milyen a természete, illetve milyen a fontossági sorrend értékítélet szempontjából, akkor az ilyen ne rikácsolján ha egy pasi használja majd eldobja, mint egy zsebkendőt.
Tele a talk showk ilyen és hasonló történetekkel. Nem beszélve azokról amit maga körü lát az ember az ismertségi köreiből.

Hogy a lány mennyire össze van tőrve, hogy mennyire meg van alázva, hogy mennyire nem tud megbíznia pasikban többé és hogy miért nem veszik komolyan stb stb stb.
Erről van szó! Nyilvánvaló hogy pasi megkapta amit akart a pénzéért. ÉS a csajt is elvitte ide meg oda és még furikáztatta a seggét is...ENNYI!!!!

Ha egy csaj ezt anyniban hagyja és nem picsog, akkor minden oké. De ha ezek után sírásra görbül a szája (holott mind a ketten kihasználták egymást mert ugye egyiket ugye a pina érdekelte a másikat meg a pénz) akkor az ilyen csajt el kell küldeni a francba! Már pedig so ilyen van

KÖPÖNYEGFORGATÁS!!!

Tooni 2013. 10. 18. 12:07 | #71
Előzmény: bungle (66) 0 VÁLASZ
Gerysama 2013. 10. 18. 12:04 | #70
Nem irigykedek. És nem kell haragudni, nem ez volt a szándékom :) Csak két fillért nem adok semmilyen nő szavára, ha azt mondja hogy... ennyi. :))
Előzmény: nagydee (69) 0 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 18. 12:00 | #69
ja.

mint azt már korábban kifejtettem, én teljesen természetes dolognak tartom, ha egy nőt a pénz is érdekli.
sőt, azt sem tartom problémának, ha csak az érdekli.
(most komolyan, mi azzal a gond, ha egy fiatal, csinos lány, összejön egy öreg milliomossal? nekik jó (nyilván) és meg nem irigykedek. számomra ennyi az egész. egészségükre.)

ha valaki ilyet mond róla, az szerintem csak azért lehet, mert irigykedik. őt irigyelni meg nekem bók. most haragudjak? :D

Előzmény: Gerysama (67) 0 VÁLASZ
T1B3R1U5 2013. 10. 18. 11:21 | #68
Bassssszus, most esett le lb7! :)
Micsoda személyeskedés... :)
Előzmény: lb7 (40) 0 VÁLASZ
Gerysama 2013. 10. 18. 11:19 | #67
"és ezekre neki az ápolónői fizetéséből sosem telt volna. (de akkor sem, ha egy annyit keresőt választ, mint ő maga)
akkor én most gazdag köcsög vagyok, ő meg pénzéhes ribanc? "

Őrá értettem...

Előzmény: nagydee (64) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 10. 18. 11:06 | #66
Régen mennyire máshogy néztek ki az aranyásók!
http://i.imgur.com/ikypNnU.jpg
Előzmény: Randal Graves (65) 0 VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 18. 10:48 | #65
Annyira nem is gond, hogy vannak ilyen csajok. Legalább lesz kiket megdugni, mert többre ne is számítson. Van csajozós szövegem, ami azzal manipulál, hogy van ferrarim, de a végén kiderül, hogy nincs. Eddig még egy csajt se zavarta. Vagy az is lehet, hogy igen, de mivel többet nem találkoztam vele, nem érdekel a véleménye. Ha másik szöveggel mentem oda, akkor általában lepattintottak, az a szöveg bezzeg működik, amiben gazdagnak állítom be magam. Furcsa nem?

és íme néhány álompár, akik kapcsolatában egyáltalán nem számít a pénz.
http://vigyori.net/wp-content/uploads/2013/09/igaziszerelmek-482x1386.jpg
nagydee
nagydee 2013. 10. 18. 10:37 | #64
honnan tudod, hogy az? mert ez a videó címe?
Előzmény: Gerysama (59) 0 VÁLASZ
imki 2013. 10. 18. 10:34 | #63
Komolyan mondom, fel kéne csapnom népi tanítónak! Öröm visszaolvasni a saját szavaimat ("biztonság") más írásából. ;)
Előzmény: Pink_Elephant (60) -2 VÁLASZ
Hajni 2013. 10. 18. 10:33 | #62
Akkor tessék, még egy női véleményt:
Szerintem itt nagyon sokan félreértelmezitek az egészet. Nem arról van szó, hogy a biztonság nem fontos egy nőnek sem, sok más tulajdonség mellett, legyen az intelligencia, kedvesség, humor, figyelmesség, stb. A gond akkor van, amikor csak ez az egyetlen tulajdonság, az "elérhető anyagi biztonság" a fontos és az felülír mindent. Akkor jogosan nevezhető a nő egy anyagias ribancnak. Ha nem számít neki, hogy a pasi egyébként jó fej, kedves, figyelmes vele, boldoggá teszi már csak azzal is, hogy szereti, érezteti, mennyire fontos neki, vagy csak egyszerűen működik a kémia kettejük közt. A legtöbb férfi kerülhet az élete során olyan helyzetbe, hogy a nőnek kell erősebbnek lennie, akár anyagi, akár érzelmi téren. Lehet, hogy egy ideig még a nőnek is kell "eltartani" a párját, nem lenne egyedi eset, pláne a mai gazdasági helyzetben. Igazából ilyenkor derül ki, mennyire is erős közöttük a kötelék, és mennyire fontos a nőnek csakis az anyagi biztonság.
Előzmény: Pink_Elephant (60) +3 VÁLASZ
GreenHell 2013. 10. 18. 10:28 | #61
uristen mi van itt?? :D a faszi a videoban beprobalt egy sztereotipiat, ami mukodik.... nem a csavot, a not, meg egymast kell szidni. Pink Elefant jol irta igy mukodik a vilag.
Pink_Elephant 2013. 10. 18. 09:57 | #60
Hehe..vicces, h a fiúk lassan vérre mennek, de kíváncsi lettem volna női véleményekre is. (Kivétel lb7..:) )
Szóval, ha már annyira bejöttek ezek a sztereotípiák (szőke nő-lambós csávó…persze efölött majdnem mindenki átsiklott..:D), akkor gondolkodjunk is ebben.

Vegyünk egy skálát, ahol csak és kizárólag, a pasizni akaró nőket vegyük, függetlenül az anyagi hátterüktől, mert az most megbonyolítaná a dolgot. Vegyük ennek a skálának a két végét.
Van A csaj, akire mondják a pasik, „nem anyagias”. Ez a csaj éppen megfelelő, nem szép, nem csúnya, értelmes, „aranyos” típus. (A ronda, kövér, vagy egyéb fogyatékosságot most hagyjuk figyelmen kívül..)
És van B csaj, aki az „anyagias p*csa”. Ez a csaj jól néz ki, baromira odafigyel a ruházatára, a megjelenésére stb, de ez a csaj is ugyanolyan belső értékekkel rendelkezik, mint A csaj.
Kezdjük B-vel. Ennek a csajnak az elvárásai jóval nagyobbak, mint A-nak. Fontos neki az anyagi BIZTONSÁG, de ezenkívül rengeteg más dolog is számít neki. Hogy a pasi nézzen ki jól, legyen kedves, értelmes, és legyen a fehér lovas herceg, stb.. De ő az a csaj, aki megnézi a kocsid, megnézi, h van-e lakásod, mert neki ez igenis fontos.
És miután már mindenki elítélte B csajt, nézzük meg A-t..:))

A csajnak nem az első helyen szerepel a pénz, de, igenis ott van a listáján. Ezt a csajt elviszed vacsorára, és gáláns vagy, mert te fizetsz (ahogy Nagydee is említette már). Ez a csaj mondjuk kicsit le van égve, stb.. Akkor kisegíted.
Ezzel a csajjal, mondjuk minden más is klappol, ezért össze akarsz vele költözni, gyerekeket akarsz tőle, stb. A csaj is így szeretné, de itt már tovább léptek (mindketten) egy új anyagias elvárási szintre. Persze, a csaj is ahol tud besegít, de a neheze, akkor is a férfira hárul. Ezt egyrészt a csaj is elvárja, de másrészt a pasi is elvárja maga felé..
Na de miért is van az, hogy ekkor már „anyagiassá” vált A csajunk? Na most tessen mindenki odafigyelni: a Biztonság miatt! A csajnak ez ekkor már annyira fontos, hogy a lista élén szerepel, mert így tud vállalni gyereket, így érzi magát jól hosszú távon.

Az, h a biztonság egyenlő az anyagiassággal, nos…igen. Nem hangzik jól, nem hangzik szépen, de így van. Erről nem a csaj, nem is a pasi tehet. Így működik a világ.

-1 VÁLASZ
Gerysama 2013. 10. 18. 09:19 | #59
Isten ments hogy lemenjek személyeskedésbe...de honnan tudod hogy nem volt pénzéhes ribanc? Azért mert ő azt mondta?
Előzmény: nagydee (41) 0 VÁLASZ
imki 2013. 10. 18. 09:02 | #58
"azt már korábban kifejtettem, hogy aki gazdag (gazdagnak tartja magát), az nem foglalkozik a másik anyagi javaival."
Annyit tennék itt hozzá (amellett, hogy egyetértek az érveléseddel), hogy a férfi számára nem különösebben számít a nő anyagi helyzete. A nő számára viszont fontos a férfi egzisztenciája.
Előzmény: nagydee (57) 0 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 18. 08:55 | #57
"Azt, hogy számít a pénz, senki nem vitatta."

de, te. eléggé konkrétan.
idézem:

"Az én értékrendem és felfogásom szerint nem lehet egy megismerkedést az anyagi helyzetre alapozni, arra korlátozni, nem lehet befolyásoló tényező."

még az eleje rendben is van, de aztán "...nem lehet befolyásoló tényező."
ha valami nem befolyásoló tényező, akkor nem számít. te írod, nem én találtam ki. (vagy esetleg fejtsd már ki, miként is számít valami, ami nem befolyásol. kíváncsian várom)

azt nem igazán értem, miként sikerül neked párhuzamot vonni egy rablás és egy vacsorameghívás elfogadása között.

"Azt, hogy számít a pénz, senki nem vitatta.Azt viszont igen, hogy egy kapcsolat csak a pénzen múlna.Vagy, hogy nagy vagyon nélkül ne lehetne együtt élni, összeházasodni, gyereket nevelni, stb."

az eredeti felállás az volt, hogy te mellszélességgel kiálltál amellett, hogy a pénz lényegtele én meg hangsúlyoztam, hogy igenis számít. ezt most megpróbálod átkonvertálni arra, hogy szerintem csak a pénz számít, szerinted meg nem csak a pénz.
ezt hívják szalmabáb érvelésnek.

"Egy ember nem attól lesz gazdag, tehetős, akit egyesek kihasználnak, hogy van munkája, meg pénze mozira, esetleg spórolt vagyona sütizni.A gazdagság egészen máshol kezdődik."

szerinted. a helyzet azonban az, hogy a gazdagság nemcsak hogy relatív, de szubjektív is.
relatív, mert te azzal, hogy lehetőséged van naponta 3szor enni, sőt, tág határokon belül szabadon eldöntheted, mit eszel, nemcsak a tágas világ sok milliárd embere számára vagy elérhetetlenül gazdag, de itt Magyarországon is van jópár ezer ember, aki így vélekedik rólad.
a szubjektivitás meg eléggé vicces, mert a helyzet az, hogy az emberek a tényleges anyagi helyzetüktől függetlenül sorolják be magukat a csóró-gazdag tengely mentén. az, hogy valaki magát hova sorolja, az leginkább a vágyai és a lehetőségei viszonyától függ, nem pedig attól, hogy mennyi pénz van a bankszámláján.
arra tippelnék egyébként, hogy te magad inkább a skála csóróbbik oldalára sorolod, ez megmagyarázná (de nem indokolná) azt a gyűlöletet, amit a kiscsaj iránt érzel (rablás? komolyan?)

"És ha már itt tartunk, akkor valóban nagy valószínűséggel nem ismertem volna meg a feleségemet, akkor ha hajléktalan lettem volna.De ebből nem következik az, hogy azért ismerkedett meg velem, mert én nem voltam hajléktalan."

ez is szalmabáb.
az a kérdés, hogy ha megismerkedtek, össze-e kötötte volna az életét egy hajléktalannal? bérelt-e volna veled közösen lakást? vagy beköltözött-e volna melléd a papírdobozodba?

"Tehát, annak idején(tudjuk, nem ma volt) mikor te ismerkedtél, akkor először nem a lány külsejét nézted meg, majd ha hajlandó volt szóba állni veled, akkor megismerted, felfedezted rejtett értékeit.:D?! Neeeem, te kértél tőle egy aktuális bankszámla kivonatot, egy éves bérkimutatást, estleg lecsekkoltad az ingatlanját vagy autóját, ugye?!De szép is ez így."

szalmabáb. azt már korábban kifejtettem, hogy aki gazdag (gazdagnak tartja magát), az nem foglalkozik a másik anyagi javaival. én, ellentétben veled, nem tekintem magam csórónak. ;)

"Mi is és a mi szüleink is megoldották valahogy."

meséld már el miként is. annyira kíváncsi vagyok, hogy kivitelezel egy romantikus hétvégét a kádban szülőkkel a szomszéd szobában...
tudod, amikor fiatal voltam és bohó, csináltam határeset dolgokat. volt rá példa, hogy hatágyas kollégiumi szobában szeretkeztünk az akkori párommal úgy, hogy a másik 5 ágyon aludtak. (legalábbis ők azt mondták, mi meg elhittük) de voltam én már parkban padon és fűben, IC mellékhelységben azonos célból, sőt egyszer még a Miskolc-Tapolcai Barlangfürdő Csillagterme is besikerült. de az engem akkor is zavar, ha a másik szobában a szüleim hallják, hogy mi mit alkotunk (csendben meg nem az igazi), az meg főleg, ha a párom apja, anyja a hallgatóság.
tudod nekem is van lányom, és noha tudom, hogy előbb utóbb jön majd egy fiú (vagy egy lány, engem az sem zavar, csak boldog legyen), aki ezét, azát bizony bele fogja ereszteni a kislányomba, de azért végighallgatni majd nem akarom. (ennyi csak jár, ha már nem ásom el a kert végiben, nem?)

"Már ott baj van, hogy véleményed szerint anyagi eszközökkel kell meggyőzni valakit arról, hogy téged válasszon."

nem. az anyagi eszközök ahhoz kellenek, hogy meg tudd valósítani azokat az ötleteidet, amikkel meg akarod győzni.
egyszerűen fogalmazva, nem a csajt veszed meg kilóra, hanem az élményt, amivel leveszed a lábáról a csajt. ez azért igen lényeges különbség.

"Egy közös sütizésben, egy bahamai útnál(hogy témánál maradjunk) nem a süti vagy az út értéke a lényeg.Hanem a benne rejlő figyelmesség, a kedvesség, az udvariasság."

ja, csak éppen baromira nem mindegy, hogy az elviszlek vacsorázni az mit takar. zötykölődést egy ótvar bkv buszon, vagy kényelmes utazást egy taxival.

"Egy nőt egy igazi férfi le tud venni a lábáról egy romantikus sétával, egy szál nagymama virágjával, egy házilag készített fánkkal"

nem levenni a lábáról a kunszt, hanem megtartani az. a romantikus séták fénye erősen megkopik szakadó esőben vagy mínuszokban, főleg ha csak teszkós cipőre, kabátra telik...

"Az a baj, hogy neked komoly önértékelési problémád van."

nekem? :D
nem én bizonygatom megállás nélkül, hogy mekkora boldogságban élek. nem én magyarázom a 10 éves adóssághalmot, albérletet azzal, hogy a csóróság erény, mert akik igazán szeretik egymást azok nem vágynak a nagyobbra, a többre, drágábbra. nem én vagyok kiakadva azon, hogy egy lánynak fontos lehet a pénz is. nem én állítom párhuzamba a vacsorameghívás elfogadását a lopással.

a bekezdés többi részére csak ismételni tudom magam:
az anyagi eszközök ahhoz kellenek, hogy meg tudd valósítani azokat az ötleteidet, amikkel meg akarod győzni.
egyszerűen fogalmazva, nem a csajt veszed meg kilóra, hanem az élményt, amivel leveszed a lábáról a csajt. ez azért igen lényeges különbség.

"Tudod vannak emberek, párok, akiknek nem adatik meg, csak nyugdíjas korukra, hogy maguk legyenek kettesben, vannak akik nem utazhatnak el soha pihenni egy hosszú hétvégére sem, vannak akik nem engedhetnek meg maguknak egy koncertet.DE, ennek ellenére boldogok és teljes életet élnek."

igen vannak, bár egy lényeges dolgot kihagytál. ők felnevelnek gyerekeket. azért boldogok, azért nem probléma, hogy nem jut maguknak semmi, mert a gyerek számára megteremtett szép életben élik ki magukat.
azonban ez rád nem igaz.
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 18. 02:19 | #56
Az a baj, hogy neked komoly önértékelési problémád van.Nem lehet, hogy a párod azért van veled, mert a kezdetektől figyelmes voltál, mert tiszteled, szereted?Nem lehet, hogy ő a sütizésben, a hosszú hétvégében, a szép nyakláncban, azt látta, hogy törődsz vele, hogy fontos neked és szeretnél neki örömet okozni, mégha ez pénzbe is kerül?!Nem lehet, hogy ő ezeknek nem a pénzbeli értékét látta, hanem képes volt a tetteid mögé látni?!
Nem gondolod, hogy értékelte, értékeli az igyekezetedet, azt, hogy látja megbecsülöd és ezt próbálod különféle eszközökkel a tudomására hozni, napról-napra bizonyítani?!
Gondolod, hogy őt érdekelte a közös program alatt a süti, a nyaklánc, a welness értéke?Ha így gondolod, vagy így van, akkor ideje lenne leülnötök és tisztázni pár dolgot, mert ez komoly problémákhoz vezethet majd a a későbbiekben.

Tudod vannak emberek, párok, akiknek nem adatik meg, csak nyugdíjas korukra, hogy maguk legyenek kettesben, vannak akik nem utazhatnak el soha pihenni egy hosszú hétvégére sem, vannak akik nem engedhetnek meg maguknak egy koncertet.DE, ennek ellenére boldogok és teljes életet élnek.
Tedd rendbe az értékrendedet, és az igényeidet.A te vágyadat, akaratodat ne vetítsd ki másra.
Örülj annak, amid van és, hogy van egy párod, aki hidd el, nem a pénzedért van veled, hanem azért, aki te magad vagy!
Előzmény: nagydee (54) +1 VÁLASZ
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 18. 01:56 | #55
"ja, meg feltöltött egy videót gold digger címmel"

Ha te lekamerázod, hogy éppen kirabolnak téged, majd feltöltöd egy megosztóra azzal a címmel, hogy "Íme, itt a tolvaj, aki meglopott", akkor ítélkezel vagy tényeket közölsz?!

"a videó szerint nem gazdag. gazdag csaj nem lehet gold digger..."
A videón egy csajt látunk, aki először visszautasít egy pasit, majd miután kiderül, hogy van egy Lamboja, meggondolja magát.Ebből számodra egyértelművé vált, hogy a csaj nem gazdag?!Hihetetlen képességeid vannak....

"érzek itt némi frusztráltságot... ;)"
Jujj, de rossz duma.A legjobb védekezés, a támadás.Mi?!:)


"aha. szóval beléd szeretett egy lány, akinek éppen nem volt semmije, csak adóssága. és a dologban semmi szerepe nem volt annak, hogy neked legalább munkád volt. persze. nyilván, ha munkanélküli hajléktalan vagy, akkor is beléd szeretett volna. hát hogyne."

Már ne is haragudj, de te ezeket komolyan is gondolod?Mert marha nagy sületlenségeket hordasz itt össze.Igen, baszki, teljesen odáig volt , meg vissza, hogy végre valaki betoppant az életébe, aki nem hajléktalan, akinek van munkája, aki néha meleg ételt is eszik a szendvicsen kívűl, aki nem jár lukas cipőben, sőt, jegyet vált a buszra, illetve, mikor nagyon tele van zsetonnal, akkor meghívja a kóla automatához randira.:)
Ezt nem hiszem el.Te komoly fogalomzavarban szenvedsz.Egy ember nem attól lesz gazdag, tehetős, akit egyesek kihasználnak, hogy van munkája, meg pénze mozira, esetleg spórolt vagyona sütizni.A gazdagság egészen máshol kezdődik.

És ha már itt tartunk, akkor valóban nagy valószínűséggel nem ismertem volna meg a feleségemet, akkor ha hajléktalan lettem volna.De ebből nem következik az, hogy azért ismerkedett meg velem, mert én nem voltam hajléktalan.:)Vagy ez akkora dolog manapság?!Esetleg nálad....

"most vagy megsértődsz, hogy lekurváztam a feleséged, vagy hajlandó vagy felfogni, hogy szerintem a pénznek igenis van szerepe, úgyhogy nincs ebben semmi kivetnivaló. :)"
Azt, hogy számít a pénz, senki nem vitatta.Azt viszont igen, hogy egy kapcsolat csak a pénzen múlna.Vagy, hogy nagy vagyon nélkül ne lehetne együtt élni, összeházasodni, gyereket nevelni, stb.Vannak ezzel így páran és elég jól teljesítenek.

"mi az, hogy nem érdekelte semmi? mi kellett volna, hogy érdekelje?
"Mizu szépségem? Mi újság? Néztelek és arra gondoltam igazán szép vagy és gondoltam, elkérem a számodat. Vagy ez túl sok? Elhívnálak vacsorázni."
ettől kellet volna a lélek mélységit felismerve fellángolnia a szerelemnek?
az egyetlen értékelhető dolog, amit srác mutatott magából az a sportkocsi. aztán meg megsértődik, hogy ezt értékelik benne. mégis mi mást kellett volna értékelni? a csecse ingét?"

Tehát, annak idején(tudjuk, nem ma volt) mikor te ismerkedtél, akkor először nem a lány külsejét nézted meg, majd ha hajlandó volt szóba állni veled, akkor megismerted, felfedezted rejtett értékeit.:D?! Neeeem, te kértél tőle egy aktuális bankszámla kivonatot, egy éves bérkimutatást, estleg lecsekkoltad az ingatlanját vagy autóját, ugye?!De szép is ez így.
Az előző kérdésedre válaszolva, na EZÉRT (is) van annyi válás.


"milyen otthon? náluk, vagy nálunk? szülőkkel a szomszéd szobában? ez neked romantikus?
gondolkozol is, vagy csak írogatsz össze-vissza?"
Akár.Mi is és a mi szüleink is megoldották valahogy.Nem vagy valami találékony, talpraesett, kreatív fiúcska.Nem csodálom, hogy komplexusokkal küzdesz.A helyedben én is paráznék, hogy elhagy az asszony egy jobb zsugáért.:)

"az, hogy a sütiét fizeted, vagy a repülőjegyét a Bahamákra, tök mindegy. ugyanúgy az anyagi eszközeidet használod arra, hogy meggyőzd, téged kell választania.
ő meg reagál rá. van akinek több kell, van aki kevesebbel is beéri, de az elv ugyan az."

Tévedsz.Már ott baj van, hogy véleményed szerint anyagi eszközökkel kell meggyőzni valakit arról, hogy téged válasszon.Egy közös sütizésben, egy bahamai útnál(hogy témánál maradjunk) nem a süti vagy az út értéke a lényeg.Hanem a benne rejlő figyelmesség, a kedvesség, az udvariasság.Egy nőt egy igazi férfi le tud venni a lábáról egy romantikus sétával, egy szál nagymama virágjával, egy házilag készített fánkkal.Ha ők valóban összeillenek és egymásnak valók, akkor ezeket a dolgokat értékelni fogják egymásban és nem lesz hiányérzetük a nagyobbra, a többre, a drágábbra.Nem állítom, hogy nincs szerepe a pénznek, de nem az és nem ilyen mértékben határozza meg egy kialakuló vagy éppen tartó kapcsolatot.


Na lépek melózni, mert még a végén tényleg hajléktalanná válok, és lelép az asszony egy tehetős sráccal, aki elviszi fagyizni, dodgemezni és lenéznek a velencei tóra.Manapság az ilyen tehetős emberekkel nem lehet felvenni a versenyt.
Mindenesetre okoztál pár örömteli percet.:D
Előzmény: nagydee (52) +1 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 18. 00:34 | #54
"Azért arra Te nem lennél kíváncsi?..."

nem. miért lennék? azt gondolom, hogy annak, akik szeretek, meg kell adnom mindent, amit tudok. ha csak annyit tennék, amiket te felsoroltál, akkor az nem én lennék. lehet, hogy abba az emberbe is beleszeretett volna, de miért érdekeljen, hogy másba is bele tud-e szeretni? (nyilván bele egyébként, csak az nem biztos, hogy pont abba)

"Ismerek olyan párokat, akiknek nem kellett ahhoz pénz, hogy megismerjék egymást és rövid idő után annyira szerelmesek legyenek, hogy nem számít semmi csak az, hogy együtt legyenek!"

persze. nagyon szép a véget nem érő séta, főleg ha jó idő van, meg a hosszú beszélgetés egy kávé mellett , ha nincs annyira jó idő, de azért egy idő után felmerül, hogy csak együtt kellene lenni kettesben valahol egy órácskára és még azt is meg lehet oldani olcsón, mert sok szállodában adnak ki szobát egy órára is (tapasztalat), de előbb utóbb csak felmerül, hogy együtt is kellene aludni, meg jó lenne úgy együtt aludni, hogy a szomszéd szobában nem szuszog senki. és ehhez már pénz kell.
a szerelem egy csodálatos állapot. sok problémát képes elfedni, de nem tart örökké. (aki szerint igen, az még sosem volt igazán szerelmes) előbb, utóbb csak magához tér belőle az ember és jönnek a problémák. és azokhoz már kell a pénz. az, aki már eleve foglalkozik vele, nem tesz mást, mint előre gondolkodik. ezt általában szeretni szoktuk. csak itt nem. de miért?



Előzmény: T1B3R1U5 (47) 0 VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 18. 00:25 | #53
srácok itt már nincs helye udvariasságnak. Ezt a vitát csak verekedéssel lehet zárni :D
nagydee
nagydee 2013. 10. 17. 23:29 | #52
"Itt ki ítélkezett?!WTF??!!Mert faképnél hagyta a csajt, miután kiderült, hogy csak a verdája kellene neki?!"

ja, meg feltöltött egy videót gold digger címmel

"És honnan veszed, hogy a csaj milyen helyzetben van?"

a videó szerint nem gazdag. gazdag csaj nem lehet gold digger...

"Mert a gazdag csajok pont nem arról híresek, hogy hasonló kaliberű vagy dúsgazdag pasit keresnek maguknak, hogy kelljen alább adni az amúgy is magasra tett igényüket.Ugye?!"

érzek itt némi frusztráltságot... ;)

"Én például(hogy ne menjünk messzire),úgy ismertem meg a feleségemet, hogy neki akkor csődölt be a vállalkozása, én meg akkor kezdtem dolgozni.Mind a kettőnknek adósságaik voltak.Lassan 10 év alatt elértük, hogy mind a ketten dolgozunk biztos helyen évek óta, kifizettük az adósságaink egy részét, együtt élünk(még csak albérletben,de ez idővel változik), összeházasodtunk, nyaralni járunk, szórakozni, öltözködünk, stb.És nem keresünk jól.Tudod mi kellett sok?Alázat, tisztelet, megbecsülés, és szeretet!!!Ha ezek megvannak, akkor minden más mellékes és elérhető.És hidd el, nem én, illetve mi vagyunk az egyetlenek, akik így élnek.És hálát adok a Jóistennek, hogy így élhetek."

aha. szóval beléd szeretett egy lány, akinek éppen nem volt semmije, csak adóssága. és a dologban semmi szerepe nem volt annak, hogy neked legalább munkád volt. persze. nyilván, ha munkanélküli hajléktalan vagy, akkor is beléd szeretett volna. hát hogyne.

most vagy megsértődsz, hogy lekurváztam a feleséged, vagy hajlandó vagy felfogni, hogy szerintem a pénznek igenis van szerepe, úgyhogy nincs ebben semmi kivetnivaló. :)

45:
"Ez a lényegen nem változtat.A csajt nem érdekelte semmi, csak a csinos kis járgány."

mi az, hogy nem érdekelte semmi? mi kellett volna, hogy érdekelje?
"Mizu szépségem? Mi újság? Néztelek és arra gondoltam igazán szép vagy és gondoltam, elkérem a számodat. Vagy ez túl sok? Elhívnálak vacsorázni."
ettől kellet volna a lélek mélységit felismerve fellángolnia a szerelemnek?
az egyetlen értékelhető dolog, amit srác mutatott magából az a sportkocsi. aztán meg megsértődik, hogy ezt értékelik benne. mégis mi mást kellett volna értékelni? a csecse ingét?

"csak egy romantikus hétvégét töltöttetek volna együtt otthon a kádban"

milyen otthon? náluk, vagy nálunk? szülőkkel a szomszéd szobában? ez neked romantikus?
gondolkozol is, vagy csak írogatsz össze-vissza?

"Elmondom neked, hogy ha egy csaj csak ezekért a dolgokért lett volna velem, akkor kalap, kabát..."

mert ti mindig szigorúan megosztottátok a költségeket. mindenki fizette a magáét igaz? sosem mondhatta rád azt, hogy gáláns vagy, mert te olyat nem teszel?
senki nem mondta, hogy CSAK.
annyit mondtam, hogy van szerepe.

"Te teljesen máshol jársz már... Ha nincs pénzed sütizni, mozizni az elején, akkor tényleg megette az egészet a penész.Akkor randizz a jobbkezeddel.:)"

én nem árok máshol, te vagy az, aki két azonos dolog között különbséget tesz.
az, hogy a sütiét fizeted, vagy a repülőjegyét a Bahamákra, tök mindegy. ugyanúgy az anyagi eszközeidet használod arra, hogy meggyőzd, téged kell választania.
ő meg reagál rá. van akinek több kell, van aki kevesebbel is beéri, de az elv ugyan az.

de, ha olyan biztos vagy az igazadban, húzd már meg a határt, hol ér véget a jogos elvárás és hol kezdődik a pénzéhség.




T1B3R1U5 2013. 10. 17. 19:52 | #51
:)
A végén már nem konkretizáltuk, hogy ezzel a gyerekkel menne-e el nagydee párja, csak azt, hogy "valószínű simán lelépne egy Lamborghinissel" :)

De akkor itt egy Xmilliós Lamborghini:

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/03/04/kepen_a_legdragabb_lamborghini/

Kicsivel több, mint 1000 millió forint! ;)

Egyébként igazad van - még teteje sem volt annak a csotrogánynak! :P
Előzmény: Randal Graves (50) 0 VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 17. 19:21 | #50
Most húztad ki a gyufát! Ilyet hogy lehet mondani? A legdurvább Gallardo is megáll 70 misiben. :D
Ráadásul ez a régebbi változat, ezt megkapod 40 misiért is :D Nem is értem, hogy miért gondolta meg magát a csaj. Egy bébi lambo miatt? :D
Előzmény: T1B3R1U5 (48) 0 VÁLASZ
gyeS 2013. 10. 17. 19:12 | #49
Uramatyám, mekkora vita! :D
Nézzétek meg a címét: Gold digger prank.
Csőbe húzta a csajt, mert a mai csajokat ezzel lehet...
justforlaugh csinálta régebben, hogy 2 csaj odamegy a sráchoz egy kávézóban, hogy van-e 2 fölös hely a (4 személyes) asztalnál. A srác örül a fejének, hogy két csini csajjal fog iszogatni, azok meg odakísérik a 2 nagyit és leültetik...
Hasonló poén, nevetni kell rajta.
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 18:58 | #48
Ez nem volt szép dude! :D
Én hiszem, hogy a kedvese boldog mellette és még egy Lambós gyerekkel sem menne el, mert a szerelem mindennél többet ér! Még egy X100 milliós kocsinál is! :)
Előzmény: dude (42) 0 VÁLASZ
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 18:56 | #47
Nem olvasod el rendesen, hogy miket válaszolok!?

Írtam hasonlót:
Igazad van, ez a film ki volt élezve a szituációra - sőt, mivel ismerem a gyerek többi videóját is, még arra sem mernék megesküdni, hogy az EGÉSZ jelenet nem egy forgatókönyv alapján készült! Sántít a gyerek nekem nagyon...

De Te is tudod, hogy a videótól eltekintve, számos ugyanilyen helyzet adódna a való életben is, mert igen is rengeteg számító nő van, de úgy hiszem pont azok a nők ilyenek, aki tudják, hogy egy gazdag pasi segítsége nélkül semmire sem mennének az életben!

Abban is egyetértek Veled, hogy fontos a pénz, mert ha az van, számos lehetőséged nyílik az életben és a csajozás, neadjisten' a szerelem terén is és biztos fontos volt a párodnak is, hogy élményekben gazdagodjatok közösen, amihez szintén fontos a pénz, de higgyük azt, hogy nem csak a pénzed miatt vagytok együtt! Tudom (remélem), hogy nem!
Szóval a válasz, Te nem vagy gazdag köcsög - pedig tudom, hogy szeretnél az lenni ;) - , a párod meg biztos, hogy nem pénzéhes...

Azért arra Te nem lennél kíváncsi? - hogy a felsorolt dolgok (étterem, koncert, hétvégi kirándulás, stb.) helyett mondjuk, ha csak egy :
hosszú beszélgetés egy forró tea/kávé mellett,
egy végetnemérő séta kézen fogva,
egy hosszú ölelkezés a naplementében
lett volna (amihez nem kell szinte semennyi pénz sem), akkor most nem lennétek együtt?!

Ismerek olyan párokat, akiknek nem kellett ahhoz pénz, hogy megismerjék egymást és rövid idő után annyira szerelmesek legyenek, hogy nem számít semmi csak az, hogy együtt legyenek!

Én azt gondolom, hogy bár általánosítani nem lehet, de vagy a kapzsi gondolja úgy, vagy a szegény emberek legtöbbje, hogy mindent csak pénz segítségével lehet megoldani!
Nekem pont annyim van, amennyi a boldogságomhoz szükséges! Nincs sok, de szerencsére kevés sincsen, ezért engem nem érdekel és nem az köré építem az életemet!


Előzmény: nagydee (41) +1 VÁLASZ
Randal Graves 2013. 10. 17. 18:54 | #46
Elég nevetséges kommentek vannak.
Azért mit vártok? Hogy úgy menjen oda a csajhoz, hogy "hello! gazdag vagyok Tom a nevem"?
Szerintem a srác teljesen korrekt volt. Ha gazdag lennék tuti nem azzal csajoznék, hogy sok pénzem van. Nem is mondanám el a 3. randiig. Ha tetszik neki a személyiségem és velem akar lenni, akkor nem számít neki, hogy mennyi pénzem van. De ne azért legyen velem mert sok pénzem van. Abból úgyse sül ki semmi jó, idővel megcsal, stb...

Ti meg lassan azt hozzátok ki hogy a srác mekkora köcsög volt, a csaj meg egy földre szállt angyal.
+1 VÁLASZ
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 18:43 | #45
"ez a gyerek azért indult neki, mert akart egy ilyen filmet csinálni. ne beszéljél már őszinteségről, ha eleve részéről megrendezett az egész." Ez a lényegen nem változtat.A csajt nem érdekelte semmi, csak a csinos kis járgány.Amiről itt "vitázunk" az már ennek a videónak a következménye, már rég nem arról van szó.:)

"nem, én úgy szedtem össze a páromat, hogy megengedhettem magamnak, hogy elvigyen étterembe, sütizni, el tudtunk menni a Zeneakadémiára koncertre, a Balatonra egy hosszú hétvégére, meg hasonlók és amikor felmerült, hogy összeköltözzünk, mondhattam azt, hogy ki tudjuk fizetni az albérletet. meg aztán volt 2 millió forintom, hogy lerakjuk egy másfél szobás lakás önrészét.
és ezekre neki az ápolónői fizetéséből sosem telt volna. (de akkor sem, ha egy annyit keresőt választ, mint ő maga)
akkor én most gazdag köcsög vagyok, ő meg pénzéhes ribanc?"

És gondolod, hogy ha az elején nem tudtad volna elvinni koncertre, csak a Váci utcába egy utcazenész elé, egy kis forralt borral, sétálgatva vagy ha nem mentetek volna a Balcsira, csak egy romantikus hétvégét töltöttetek volna együtt otthon a kádban, vagy ha nem lett volna 2 misid, akkor nem maradt volna veled?!Hát baszki végem van.:))Akkor jól belenyúltál Öcsém, mostmár értem, hogy miért rugózól ennyire a pénzen.
Elmondom neked, hogy ha egy csaj csak ezekért a dolgokért lett volna velem, akkor kalap, kabát...

Te teljesen máshol jársz már.Egy pénzéhes picsáról volt szó, aki csak egy Lambo miatt akart randizni, ehhez képest eljutottál oda, hogy te sütizéssel vetted le a lábáról az asszonyt, stb.Ez nem nagy kunszt.Ez természetes dolog és még gazdagnak sem kell lenni ehhez.Ha nincs pénzed sütizni, mozizni az elején, akkor tényleg megette az egészet a penész.Akkor randizz a jobbkezeddel.:)

Előzmény: nagydee (41) +1 VÁLASZ
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 18:32 | #44
"ugyan már. mikor kerested utoljára életed szerelmét putriban?"
Mivel már jóideje házas ember vagyok, így nem ma volt, ebben igazad van.Viszont, 1.Soha nem kerestem életem szerelmét.Az vagy jön, vagy nem.2.Akár egy putriban is rálelhettem volna vagy egy buszon, egy közértben, az egyik alauljáró nyilvános wc-je előtt.Megmondom neked őszintén nem választottam meg így előre a helyszínt.Mondjuk lehet, hogy elb.sztam, mert az Erste előtt kellett volna leszolítgatnom a nőket, hátha a horogra akadt volna egy pénzes buxa.:)

"tudod a sok pénz egyik jellemzője, hogy ritkán veszik el. :)" Ezzel sem értek egyet.Csak akkor ha jó kezekben van.

"de szerinted mennyire lesz hosszú életű egy olyan kapcsolat amiben a felek nem engedhetik meg maguknak, hogy összeköltözzenek? mennyire lesz hosszú egy olyan kapcsolat, amiben mindketten szeretnének gyereket, de magukat is alig tudják fenntartani? mennyire lesz hosszú életű egy olyan kapcsolat, ahol mindketten 10-12 órát dolgoznak, hogy aztán este hulla fáradtan essenek be az ágyba?
szerinted mi a szarért van ennyi válás Magyarországon?"

Na, csak szép sorjában.Kicsit kezdünk elkanyarodni a témától.Eljutunk lassan a Lambos sráctól a nyomorgó párokig.:)
Elárulom neked, hogy amiket most leírtál, az nagyon messze van a gazdagságtól.Normális élethelyzeteket, sorsokat vázoltál, amik nem ritkák.Hogy a p.csába ne lehetne a nulláról felépíteni egy kapcsolatot?Ez csak elhatározás kérdése.Én például(hogy ne menjünk messzire),úgy ismertem meg a feleségemet, hogy neki akkor csődölt be a vállalkozása, én meg akkor kezdtem dolgozni.Mind a kettőnknek adósságaik voltak.Lassan 10 év alatt elértük, hogy mind a ketten dolgozunk biztos helyen évek óta, kifizettük az adósságaink egy részét, együtt élünk(még csak albérletben,de ez idővel változik), összeházasodtunk, nyaralni járunk, szórakozni, öltözködünk, stb.És nem keresünk jól.Tudod mi kellett sok?Alázat, tisztelet, megbecsülés, és szeretet!!!Ha ezek megvannak, akkor minden más mellékes és elérhető.És hidd el, nem én, illetve mi vagyunk az egyetlenek, akik így élnek.És hálát adok a Jóistennek, hogy így élhetek.
Hogy miért van ennyi válás?!Hát nem a sok munka miatt, meg a saját lakás hiánya miatt.Szerinted anno az őseink, őseid hogyan csinálták?Mert az enyémek dolgoztak, mellette volt mellékállás és esti iskola.Emellett a szüleikkel éltek szinte nyugdíjas korukig.Felnevelték gyermekeiket és jó életük volt, van.És eszükbe sem jutott soha elválni.
Azért van ennyi válás, mert felelőtlenül, brahiból, igazi, mély ismerettség nélkül összekötik az életüket, úgy, hogy egyik sem képes elfogadni a másikat olyannak, amilyen, nincs alázat és tisztelet.A szeretetről már ne is beszéljünk.
Azt hiszem azt kell magadban tisztázni, hogy mik az igényeid, és mit vársz az élettől, kapcsolatodtól.


"na, akkor ugor neki még egyszer. nem azzal van a baj, hogy eltitkolja, vagy azzal, hogy a kirakatba teszi. az a baj, hogy a kiváltságos helyzetéből ítélkezik a nem kiváltságos helyzetű felett..."
Akinek ugrálnia kéne az te vagy kispajtás.
Itt ki ítélkezett?!WTF??!!Mert faképnél hagyta a csajt, miután kiderült, hogy csak a verdája kellene neki?!És honnan veszed, hogy a csaj milyen helyzetben van?Mert a gazdag csajok pont nem arról híresek, hogy hasonló kaliberű vagy dúsgazdag pasit keresnek maguknak, hogy kelljen alább adni az amúgy is magasra tett igényüket.Ugye?!
Előzmény: nagydee (39) +2 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 17. 18:16 | #43
lehet próbálkozni ;)

csak kérdés, hogy menne-e a két gyerek nélkül, mert azokat nem adom :D
Előzmény: dude (42) 0 VÁLASZ
dude 2013. 10. 17. 18:09 | #42
Én mondjuk gazdagnak nem mondanálak ekkora "vagyonnal", de azért ne legyél nyugodt, a barátnőd valószínű simán lelépne egy Lamborghinissel. :D
Előzmény: nagydee (41) +1 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 17. 18:05 | #41
nem hiszem, hogy nem érted...

te úgy csajozol, hogy közben valaki veszi kamerával, vagy mi?

ez a gyerek azért indult neki, mert akart egy ilyen filmet csinálni. ne beszéljél már őszinteségről, ha eleve részéről megrendezett az egész.

az egész videó arról szól, az benne a lényeg, hogy nem annak mutatja magát, mint aki a valóságban. pontosan ezért tudja csőbe húzni a csajt. akkor meg mi az, hogy "magát adja"?

"Mégis hogyan kellett volna közelednie a csajhoz? - "Szia! Van egy Lamborghini-m, nincs kedved randizni velem?""

a többi videója alapján az legalább őszinte lett volna. :) ;)

"Te is úgy szedted fel a párodat, hogy a bankszámlakivonatodat mutogattad neki? Remélem, hogy nem!"

nem, én úgy szedtem össze a páromat, hogy megengedhettem magamnak, hogy elvigyen étterembe, sütizni, el tudtunk menni a Zeneakadémiára koncertre, a Balatonra egy hosszú hétvégére, meg hasonlók és amikor felmerült, hogy összeköltözzünk, mondhattam azt, hogy ki tudjuk fizetni az albérletet. meg aztán volt 2 millió forintom, hogy lerakjuk egy másfél szobás lakás önrészét.
és ezekre neki az ápolónői fizetéséből sosem telt volna. (de akkor sem, ha egy annyit keresőt választ, mint ő maga)
akkor én most gazdag köcsög vagyok, ő meg pénzéhes ribanc?
Előzmény: T1B3R1U5 (30) 0 VÁLASZ
lb7
lb7 2013. 10. 17. 17:48 | #40
tekisbújkálózsidó nagyon szívesen :)
nagydee
nagydee 2013. 10. 17. 17:47 | #39
"Az én értékrendem és felfogásom szerint nem lehet egy megismerkedést az anyagi helyzetre alapozni, arra korlátozni, nem lehet befolyásoló tényező."

ugyan már. mikor kerested utoljára életed szerelmét putriban?

"A pénz és az anyagi javak sokszor múlandóak, így arra nem lehet alapozni, építeni egy kapcsolatot és nem is helyes."

tudod a sok pénz egyik jellemzője, hogy ritkán veszik el. :)
abban igazad van, hogy a pénzre alapozott kapcsolat tönkre megy, ha eltűnik a pénz, de szerinted mennyire lesz hosszú életű egy olyan kapcsolat amiben a felek nem engedhetik meg maguknak, hogy összeköltözzenek? mennyire lesz hosszú egy olyan kapcsolat, amiben mindketten szeretnének gyereket, de magukat is alig tudják fenntartani? mennyire lesz hosszú életű egy olyan kapcsolat, ahol mindketten 10-12 órát dolgoznak, hogy aztán este hulla fáradtan essenek be az ágyba?
szerinted mi a szarért van ennyi válás Magyarországon?

egy szóval sem mondtam egyébként, hogy a pénzre kell alapozni. azt állítottam és állítom most is, hogy aki azt állítja, a pénznek nincs szerepe, az vagy gazdag, vagy hülye.

"Ha mutatja, hogy sok pénze van és azzal csajozik, akkor azért szemét, ha eltitkolja, akkor meg azért."

na, akkor ugor neki még egyszer. nem azzal van a baj, hogy eltitkolja, vagy azzal, hogy a kirakatba teszi. az a baj, hogy a kiváltságos helyzetéből ítélkezik a nem kiváltságos helyzetű felett...

"Na képzeld, akkor milyen cickány lenne, ha még be is mutatta volna a leányzót premier plánban."

nem, akkor szegény lenne, mert a gatyáját is leperelnék róla, egyébként tök jogosan.

rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 17:43 | #38
"Szemét húzás a srác részéről, hogy miután a csaj lepattintotta, -mert valljuk be nem egy Adonisz- bevettette a muffmágnes autóját."
Na, ezzel a mondatoddal semmit nem magyaráztál meg, ugyanis te nem érted, hogy én mit nem értettem.:)
A srác nem vetett be semmit.Já?!Akkor vetette volna be a "muffmágnest", ha már alapból azzal akarta volna felszedni, illetve akkor, hogy ha a visszautasítás után a Lamboval próbálkozott volna.Itt egyik sem teljesült.

"mert valljuk be nem egy Adonisz"- Van olyan szintű pasiban, mint a csaj.Hogy egyenlőek legyenek az esélyek, a srácnak is takard le a fejét.

"Ugyanakkor jogos húzás is egyben, mert ha már másképp nem képes sikereket elérni a női nemnél akkor kihasználja a pénzügyi lehetőségeit."
Nem is ezért volt jogos.Hanem azért, mert miután megtudta, hogy a csaj mégiscsak mellé söndörödne a Lambo láttán, visszautasította és faképnél hagyta.

De köszönjük Ib7!:)

Előzmény: lb7 (35) 0 VÁLASZ
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 17:28 | #37
I (nagy i) NEM= l (kis L), keresd a hibát! :)
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 17:26 | #36
Hogy én melyik csoportba tartozok?
Abba, akinek van pénze, "megvehetné!!!" a hülye picsákat, annak érdekében, hogy kielégítse a vágyait, de küzd az elfajzott világ ellen és hiszi, hogy tud magának olyan csajt keríteni, aki nem a felszínesség és a pénz miatt van vele!
Tudod én még nem vagyok túl idős, de megéltem már dolgokat és biztosan állíthatom, hogy nagyon elegem van a felszínes, érzelemmentes létből!
Olyan lányt szeretnék találni, aki nem csak a pénzem miatt van velem (tudom, hogy kell hozzá az is, de ne az legyen a mérvadó), hanem azért szeressen, aki valójában vagyok!

Egyébként igazad van, direkt nem írtam, hogy kapcsolatban vagyok, mert nem szoktam hazudni senkinek, de 3 hete lett vége a kapcsolatomnak és azért nincs most párom!

Abban talán igazat adok Neked, hogy ez a videó tényleg erre volt kiélezve, de Te is tudod, hogy ez az igazság, a valóság - sajnos! Mert ez engem elszomorít!

És tudom azt is, hogy mindenhez pénz kell a mai világban, de én pénz nélkül akarom kiváltani a boldogságomat és tudom, hogy nem csak olyan lányok vannak, akiknek az a legfontosabb, hogy mennyi pénz van a tárcámban, hanem az, hogy biztonságban érezze magát mellettem, tiszteljem és becsüljem őt és őszintén szeressem! (Persze ez visszafele is elvárandó)
Előzmény: nagydee (26) +1 VÁLASZ
lb7
lb7 2013. 10. 17. 17:23 | #35
Akkor leírom még egyszer mert látom nem érted azt sem amit a #8-ban írtam.
Szemét húzás a srác részéről, hogy miután a csaj lepattintotta, -mert valljuk be nem egy Adonisz- bevettette a muffmágnes autóját. Ez egy gusztustalan dolog, mert tudja, hogy sok csajt meg tud vele fogni. Ugyanakkor jogos húzás is egyben, mert ha már másképp nem képes sikereket elérni a női nemnél akkor kihasználja a pénzügyi lehetőségeit. Ennyi

lb7 :D
imki 2013. 10. 17. 17:21 | #34
Nézzenek oda! Ha sokszor leírok itt valamit, akkor idővel mások is elfogadják, és később még ők is leírják. Most ezek után merje azt mondani nekem valaki, hogy értelmetlen volt anno annyit körmölnöm... ;)
Előzmény: nagydee (12) 0 VÁLASZ
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 17:15 | #33
Nálam a nagy "i" és a kis "L" ugyanaz.A p.csába, ne szivass....:)
Előzmény: T1B3R1U5 (24) 0 VÁLASZ
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 17:13 | #32
Nem gond! :) Előfordul néha! ;)
Előzmény: lb7 (29) 0 VÁLASZ
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 17:13 | #31
Ahham, köszi.:)
Előzmény: T1B3R1U5 (24) +1 VÁLASZ
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 17:12 | #30
Tiszteld a másikat és próbálj meg intelligens ember módjára viselkedni még akkor is, ha ez minden bizonnyal számodra nehézségekkel jár!

Eltitkolja az igazat?

Mégis hogyan kellett volna közelednie a csajhoz? - "Szia! Van egy Lamborghini-m, nincs kedved randizni velem?"
Te is úgy szedted fel a párodat, hogy a bankszámlakivonatodat mutogattad neki? Remélem, hogy nem!

DE tudod mit, nem is rossz ötlet!
Ha tehetném én így csajoznék!
"Szia! Van egy Lamborghini-m, nincs kedved randizni velem?" - és ha erre az lenne a válasz, hogy "nem érdekel, hogy milyen autód van!" - na akkor kezdenék teperni a lánynál, mert Ő már érne valamit a szememben!

Elég alternatív felfogást képviselhetsz és nyilvánvalóan mások az értékrendjein - hála az égnek!
Előzmény: nagydee (27) +2 VÁLASZ
lb7
lb7 2013. 10. 17. 17:11 | #29
Bocsi véletlen volt :P "+"-t akartam nyomni. :)
Előzmény: T1B3R1U5 (24) +1 VÁLASZ
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 17:06 | #28
Hogyne választanám szét.Az én értékrendem és felfogásom szerint nem lehet egy megismerkedést az anyagi helyzetre alapozni, arra korlátozni, nem lehet befolyásoló tényező.Számomra ezért elitélendő, ha egy ember(direkt nem nőt írtam) e szerint választ magának párt.Hiszen jobb esetben társat, párt hosszabb időre választunk(vagy akár egy életre is), de ha nem, akkor is a tisztelet, megbecsülés, sokszor alázat első helyen kell, hogy álljon.A pénz és az anyagi javak sokszor múlandóak, így arra nem lehet alapozni, építeni egy kapcsolatot és nem is helyes.Ha neked igen, akkor kívánom, hogy egy ilyen felfogású lányt találj magadnak.

"lehet persze mindenféle rózsaszín álmokat szőni, de párkapcsolatba azért kezdünk, hogy nekünk jobb legyen. nekünk. van aki rendszeres szexre számít, van aki tiszta ruhára, főtt ételre stb. van aki arra, hogy majd nem kell 8 órányi szalag mellet állás után még a kocsmapult mögött állva hallgatni a sok részeg suttyó udvarlását, hogy ki tudja fizetni a gázszámlát. vagy akármi."

Na egy ilyen gondolkodású embernek nehéz lesz, illetve meg sem próbálom elmagyarázni, hogy egy normális kapcsolatra, szeretetre, megbecsülésre vágyó férfi vagy nő, nem elsősorban azért keres párt, mert szebb ruhákat szeretne vagy mert állandóan dagad a répája.Az megoldja máshogy.És azokat az embereket sem szívleli a többség.

"a csávó azért szemét, mert sportkocsival, gazdagon baromi könnyű azt mondani, hogy lám-lám engem nem érdekel a pénz, és számon kérni az anyagiasságot azon, akinek esetleg gondot okoz a következő lakbércsekk kifizetése."

Igen a gazdag ember már csak ilyen szemét.Ha mutatja, hogy sok pénze van és azzal csajozik, akkor azért szemét, ha eltitkolja, akkor meg azért.De jó, hogy nekem ilyen gondom nincs.Nincs mit eltitkolnom.:)

"az meg külön szép, hogy miközben megrendez egy szituációt, ami direkt arra hajt, hogy megmutassa egy emberről, hogy mekkora pénzéhes szajha (a gold digger ügyebár ezt jelenti), majd 9 millás nézettséggel nem kevés pénzt szakít ő maga is. nyilván szó nincsen arról, hogy az egészet ezért csinálja..."

Na képzeld, akkor milyen cickány lenne, ha még be is mutatta volna a leányzót premier plánban.
Előzmény: nagydee (17) +4 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 17. 16:55 | #27
[Komment megjelenítése...]
Előzmény: T1B3R1U5 (25) -4 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 17. 16:53 | #26
"Valószínűleg Te már komoly kapcsolatban élsz évek óta és nem látsz bele a mai fiatalok randizási szokásaiba - nyilván korodból és bulizási intenzitásodból adódóan, de hidd el én tudom, hogy miről beszélek!"

igen, komoly kapcsolatban élek évek óta. de tudod az a rinya, hogy a lányok mennyire anyagiasak, meg csak a gazdag csávókkal foglalkoznak, nem új keletű.
már amikor én a randizós korszakban voltam is állandóan ezt hallottam. és már akkor nagyon rossz szöveg volt.

kétféle csávó nyomta ezt a szöveget. az egyik a gazdag, aki hozzá volt szokva, hogy simán megeszi magának a sok buta picsát, meg a csóró, aki meg volt győződve saját lelki-szellemi nagyszerűségéről, de közben meg egy nagy nulla volt. te melyikbe tartozol?

"A srác is adott egy esélyt a csajnak azzal, hogy leszólította, de ő nem élt vele!"

nem, ez a csávó egy alanyt hajkurászott a legújabb közönségsiker videójához. egyetlen pillanatig sem volt arról szó, hogy esélyt adott volna.

"Egyébként nem tudom, hogy honnan veszed, hogy csajmentes vagyok, de hogy képes legyél aludni az este, tudatom Veled, hogy szerencsére nekem nincs gondom azzal, hogy a kiszemelt lányhoz közelebb kerüljek!"

hát, én azt írtam volna a helyedben, hogy tartós kapcsolatban vagyok, mert így erősen úgy tűnik, mégiscsak nekem van igazam...

"...lehet most boldog pár lehetnének és a srác is felnézne a csajra, hogy végre van egy lány, akinek NEM CSAK a pénz számít!"

ezt ügye te sem gondolod komolyan?
Előzmény: T1B3R1U5 (20) 0 VÁLASZ
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 16:52 | #25
Teljesen igazad van Norci!

Bár azért mégsem teljesen, mert a srác magát adta, nem volt csúnyává maszkírozva, nem trükközött, csak egyszerűen magát adta és próbált közeledni egy lány felé!
Azért csak Ne vessünk már rá követ, hogy miután kosarat kapott a csajtól, beült a kocsijába és elhajtott!


Előzmény: Norci (23) 0 VÁLASZ
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 16:45 | #24
lb7 :))) olyan, mint a "L" csak kicsiben! ;)
Norci 2013. 10. 17. 16:45 | #23
Ezt az egész szívatást azért fordítva is el lehetne játszani, és a végén ugyanúgy el lehetne mondani, hogy az illető nem élt az esélyével először, mert csak a külsőségekre ment: egy amúgy szép csaj felvesz egy kinyúlt pulcsit, kicsit kitömködik, hogy formátlannak tűnjön, fogszabályzó, pár festett ragya a fejére, és odamegy egy 8-as sráchoz, aki persze lepattintja. Utána a csaj még egyszer odamegy, persze már nem lehet ráismerni, normálisan néz ki, a srácnak már így bejönne, de hát először lepattintotta, és most már bukta a dolog :)
Nem volt amúgy túl elegáns a csajtól ez a nagy pálfordulás, de megvetni sem tudom miatta.
Előzmény: T1B3R1U5 (20) -1 VÁLASZ
Cillit 2013. 10. 17. 16:38 | #22
A pénz nem boldogít, viszont a hiánya boldogtalanná tesz... valahol ezt hallottam
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 16:37 | #21
Azt írtad: "Szemét húzás" , "A srác részéről". Ezen mit lehet félreértelmezni?!Az nem lehet, hogy te írtad félreérthetően?Senki nem túráztatja magát, nem kell a lekezelő stílus...

"És nem Ib7 a nicknevem... na de hagyjuk.", akkor írd már le nekem ide, úgy, hogy úgy nézzen ki, mint a fejlécben.Pfffff, baszki nem hiszem el, ezen rugózik.
Előzmény: lb7 (15) 0 VÁLASZ
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 16:33 | #20
Ne személyeskedj, főleg ne úgy, hogy nem ismersz!

A 6-os csaj vs. 8-as pasi példa nem a szituációra értendő, hanem a való világra!

Valószínűleg Te már komoly kapcsolatban élsz évek óta és nem látsz bele a mai fiatalok randizási szokásaiba - nyilván korodból és bulizási intenzitásodból adódóan, de hidd el én tudom, hogy miről beszélek!

Egyébként nem tudom, hogy honnan veszed, hogy csajmentes vagyok, de hogy képes legyél aludni az este, tudatom Veled, hogy szerencsére nekem nincs gondom azzal, hogy a kiszemelt lányhoz közelebb kerüljek!

"nem lett szerelmes, az anyagi helyzetét figyelembe véve mégiscsak adott egy esélyt a csávónak."
Adott egy esélyt??? - a srác is adott egy esélyt a lánynak, de a lány nem értékelte és még az előtt nemet mondott, hogy csak 5 percet beszélgettek volna, hogy minimális szinten is megismerje a srácot!
A srác is adott egy esélyt a csajnak azzal, hogy leszólította, de ő nem élt vele!
Pedig ki tudja? - lehet most boldog pár lehetnének és a srác is felnézne a csajra, hogy végre van egy lány, akinek NEM CSAK a pénz számít!

Mindenki érdemel egy esélyt, de többet csak speciális esetben! Ez nem az a szituáció volt!
Előzmény: nagydee (19) 0 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 17. 16:19 | #19
"Mindenkinek lehetnek elvárásai és legyenek is, de azért ne csináljunk már segget a szánkból!
Ha első látásra nem jött be a csajnak a srác (pedig azért nem egy felső-kategóriás lányról beszélünk!!!) akkor a kocsit látván se legyen egyből szerelmes!"

nem lett szerelmes, az anyagi helyzetét figyelembe véve mégiscsak adott egy esélyt a csávónak.
a szájából meg egyáltalán nem csinált segget, mert a csoró versus gazdag nem lényegtelen szempont.

"Pont ez a baj a mai lányokkal!
Nem tudják, hogy hol a helyük a ranglétrán! Reálisan kellene osztályozniuk magukat és egy 6-os csajnak nem kellene visszautasítani egy 8-as pasit!"

ha szerinted ez a csávó 8-as, akkor veled biztosan baj van...

a csajmentességed megoldására meg javasolom, kezdjed reálisabban értékelni a helyed a ranglétrán ;)


Előzmény: T1B3R1U5 (14) 0 VÁLASZ
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 16:12 | #18
Olvasd a hozzászólásomat!!!

Szerintem a srác abszolút jól járt el az ügyben! Én is pont így csináltam volna! Azért ne nézzük már egymást hülyének!

Minden tiszteletem a nőé lenne, ha a kocsi láttán is nemet mond! De hát nem így történt! Innentől kezdve bármit csinálhatott volna a csaj, én is magára hagytam volna!

Sőt mi több, a srác szerintem igen is úriember maradt!
Nem fikázta le a csajt, csaj udvariasan elköszönt!



Előzmény: nagydee (12) +1 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 17. 16:08 | #17
egyrészt miért választod szét az embert és az anyagi helyzetét? persze, a csávónak mindegy, mert van elég pénze, számára lényegtelen, hogy a csaj gazdag-e vagy sem.
de miért elítélendő, ha a csajnak meg fontos az anyagi helyzet?
az, hogy milyen az anyagi helyzeted, alapvetően befolyásolja az életed. azt, hogy hol laksz, mit eszel, mennyi a szabadidőd, milyen oktatás elérhető számodra (Amerikában meg főleg) és még sorolhatnám.

lehet persze mindenféle rózsaszín álmokat szőni, de párkapcsolatba azért kezdünk, hogy nekünk jobb legyen. nekünk. van aki rendszeres szexre számít, van aki tiszta ruhára, főtt ételre stb. van aki arra, hogy majd nem kell 8 órányi szalag mellet állás után még a kocsmapult mögött állva hallgatni a sok részeg suttyó udvarlását, hogy ki tudja fizetni a gázszámlát. vagy akármi.

a csávó azért szemét, mert sportkocsival, gazdagon baromi könnyű azt mondani, hogy lám-lám engem nem érdekel a pénz, és számon kérni az anyagiasságot azon, akinek esetleg gondot okoz a következő lakbércsekk kifizetése.

az meg külön szép, hogy miközben megrendez egy szituációt, ami direkt arra hajt, hogy megmutassa egy emberről, hogy mekkora pénzéhes szajha (a gold digger ügyebár ezt jelenti), majd 9 millás nézettséggel nem kevés pénzt szakít ő maga is. nyilván szó nincsen arról, hogy az egészet ezért csinálja...
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 16:07 | #16
Barátom! Érezd az iróniát!!!
lb7
lb7 2013. 10. 17. 16:06 | #15
Oké ,kurvára félreértelmezted amit írtam... teljesen fölösleges túráztatnod magad rajta, ha nem vagy képes értelmezni azt.
És nem Ib7 a nicknevem... na de hagyjuk.
T1B3R1U5 2013. 10. 17. 16:02 | #14
Mindenkinek lehetnek elvárásai és legyenek is, de azért ne csináljunk már segget a szánkból!
Ha első látásra nem jött be a csajnak a srác (pedig azért nem egy felső-kategóriás lányról beszélünk!!!) akkor a kocsit látván se legyen egyből szerelmes!

Pont ez a baj a mai lányokkal!
Nem tudják, hogy hol a helyük a ranglétrán! Reálisan kellene osztályozniuk magukat és egy 6-os csajnak nem kellene visszautasítani egy 8-as pasit!
Persze nyilván mindenki a 10-est szeretné, de az álmok nagyon ritkán válnak valóra!
Arról meg ne is beszéljünk, hogy a mai lányoknak óriási nagyok az elvárásaik a pasikkal kapcsolatban/szemben, ugyanakkor ők semmit sem tudnak felmutatni az életben!

Ébresztő kislányok! Túl sokan vagytok, hogy ennyire válogassatok!

Az előzőekkel kapcsolatban tisztelet a kivételnek!
Előzmény: nagydee (10) +1 VÁLASZ
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 15:02 | #13
Nem.Az egész abból indult ki, hogy Ib7 kijelentette, hogy a pasi milyen szemét.Nem abból, hogy a csaj egy kurva.Én ezzel az állítással nem értettem egyet.

Általában, az esetek döntő többségében az ember a külső alapján választ párt magának.Bár ezt nem mindenki ismeri el.Ebbe ugye beletartozik az arc, haj, segg, mell,stb.Ebben nincs semmi.
Feltételezem a nők is hasonlóképpen gondolkodnak.
Na már most a srác annak ellenére szeretne ezzel a lánnyal kapcsolatot teremteni, hogy nem tudja milyen anyagi helyzetben van.
A hölgyeményről ugyanez nem mondható el.Ő CSAK akkor szeretne megismerkedni a sráccal, miután kiderült, hogy van zseton a zsebben rendesen.
Szerinted ez normális?Ha ez lenne az elfogadott és nem lenne az ilyen jellegű viselkedés elítélendő, akkor rövid időn belül kihalna az emberi faj.:)
Előzmény: nagydee (12) +1 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 17. 14:51 | #12
a srác mit tud a csajról? mi alapján választotta?
hát persze, hogy a melle, a segge, a szőke feje alapján. nem a lelkébe szeretett be és azért akarja elhívni randizni.

a csaj pontosan ugyanezt csinálja, csak neki önmagában a csávó kevés volt (amit egyébként meg is értek), neki még kellett hozzá egy kocsi is. alapvetően semmi különbség nincs a két párválasztási mechanizmus között.
a csaj mégis kurva. miért is?
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 14:44 | #11
Lehetnek elvárásai, csak akkor nem kell csodálkozni, ha pofára esik.:)

De azt még mindig nem értem, hogy a gyerek miért volt szemét?
Előzmény: nagydee (10) 0 VÁLASZ
nagydee
nagydee 2013. 10. 17. 14:37 | #10
már ne is haragudj, de a csajnak vannak kvalitásai. nem véletlenül őt választották, nem pedig egy kövér és csúnya lányt. neki miért ne lehetnének elvárásai?

azt, hogy a belső értékek számítanak biztos valaki olyan találta ki, aki szegény volt és ronda ;)
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 14:25 | #9
Akkor lett volna szemét, ha már eleve azzal akarta volna felszedni.Nem gizdázott, nem jampizott a kocsijával.Pont, hogy tiszta lappal próbált becsajozni.
Miután visszautasították, látványosan beült a luxusautójába.Na, de ezért ne legyen már szemét.Ment volna haza inkább gyalog ő is, mi?!:)
Előzmény: lb7 (8) 0 VÁLASZ
lb7
lb7 2013. 10. 17. 14:18 | #8
Jaaaa, nem érted! :)

Szemét húzás, hogy miután a csaj nemet mondott bevetette az autót..., de jogos.

rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 13:56 | #7
Jaaaa, értem.:)
Szóval szemét a srác, mert el akarta hívni a lányt randira.Azután azért is szemét, mert nem vitte el, miután kiderült, hogy a leányzót csak a kocsija-pénze hozza lázba.
Viszont a hölgy nem szemét, amiért visszautasította a srácot, majd később csak az autója-pénze miatt mégis csak elfogadta volna a meghívást.
Világos.
Szerintem a mondatod első felét felejtsük is el, majd kijelenthetjük, hogy itt egyedül a kisp.csa volt szemét.
Előzmény: lb7 (6) 0 VÁLASZ
lb7
lb7 2013. 10. 17. 13:40 | #6
A srác részéről :D
bungle
bungle 2013. 10. 17. 13:34 | #5
A pénz nem fontos, csak legyen bőven. ;)
Olyan szép látni, ahogy az érzelmek is halványulnak, ha épp szarban van az ember... (tisztelet a kivételnek, akiből mondjuk most egy se jut épp eszembe).
Előzmény: vadonka (4) +2 VÁLASZ
vadonka 2013. 10. 17. 13:19 | #4
és hány meg hány ilyen nő van... persze mondják, hogy nem a pénz a fontos...
Előzmény: Gerysama (3) 0 VÁLASZ
Gerysama 2013. 10. 17. 12:47 | #3
Jóóóó, tudom. Személyiségi jogok. Tudom. A csaj bármikor beperheti ha közzéteszi az arcát, meg amúgyis övön aluli lenne...tudom. De azért csak kár hogy ki van kockázva az arca. Megmutogatnám a fél világnak hogy lássátok, ez egy szemét hozományvadász. Férfiak! Így álljatok le vele, hogy tudjátok milyen. Ne vegyétek komolyan, mert csak arra jó és csak az kell neki...jónéhány srác szívfájdalmát meg lehetne így előzni...
rámnémetnemlelelmenteménmár 2013. 10. 17. 11:28 | #2
Melyik részéről?
Előzmény: lb7 (1) +2 VÁLASZ
lb7
lb7 2013. 10. 17. 11:23 | #1
Szemét húzás, de jogos. :)