Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Tooni 2013. 05. 22. 13:21 | #235
Maradjon is ott!
Előzmény: bungle (234) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 22. 13:20 | #234
Átment homárba. :D
How To Pick Up Guys In The Hood
http://youtu.be/PxcgmfaunD8
Nas
Nas 2013. 05. 13. 23:33 | #233
ÁÁÁÁÁ... Úgy látszik, már mindegy, mit írok. -,- :D És Purp? Ő a billentyűzetet akarta vele megetetni... (Jó, tudom, ő is szadomazo pedofil.) Egyébként épp te vetsz a szememre egy kis szadomazo hajlamot, amikor hentesbárdokat lóbáló, idősödő, kövér konyhatündérekre buksz...? :P :D
Előzmény: imki (232) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 13. 21:14 | #232
Édesjézus! Nem csak hogy a gyerekekre buksz, de még szadomazo-t is játszanál velük? És még én vagyok perverz... :D
Előzmény: Nas (228) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 13. 17:22 | #231
Ugyan már, csak játszana.
http://www.ize.hu/comments.php?post_id=3033
Előzmény: Purple (230) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 13. 17:14 | #230
Mini Hitler... De letolnám a billentyűzetet a pofáján. :D
Előzmény: imki (227) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 13. 15:02 | #229
"Jaj már, ne csináld! Itt névtelenül írsz, bevallhatod."

Ja, persze, odalenne a "tekintélyem". :D
Előzmény: imki (227) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 13. 15:01 | #228
Úristen... O.o Megmondom, mi hiányzik ennek a gyereknek: nem a játék, hanem egy kijózanító saller. :)
Előzmény: imki (227) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 13. 14:44 | #227
Jaj már, ne csináld! Itt névtelenül írsz, bevallhatod. Nézd csak, itt egy szép példány:
http://www.youtube.com/watch?v=PJnotKal5Go
:)
Előzmény: Nas (226) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 13. 14:36 | #226
Na, ne tereld a témát. :D A gerontofília akkor sem szép dolog, ha nem bünteti a törvény... :P :)
Sajnálom, de nincs mit elismernem, a nálam fiatalabb (pláne 10+ évvel fiatalabb...) pasikra (gyerekekre) nem tudok férfiként tekinteni...kereskedjenek a maguk korosztályában. :)
Előzmény: imki (225) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 13. 14:32 | #225
De ezt legalább a törvény nem bünteti! :D
(Ahaaaa! Szóval elismered a kisfiús kapcsolataidat? :D )
Előzmény: Nas (224) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 13. 14:17 | #224
Bejön, mi? :D (és akkor még nekünk szólogatsz be a kisfiúk miatt... -,-)
Előzmény: imki (223) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 13. 14:08 | #223
Ezaaaaaaaaz! :D
Előzmény: Nas (221) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 12. 23:36 | #222
*de HA ez jön be, tessék
Előzmény: Nas (221) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 12. 23:34 | #221
Érdekes perverzióid vannak...de ez jön be, tessék. :D
http://www.feveravenue.com/wp-content/uploads/2011/08/Angry-Female-Chef1.jpg
Előzmény: imki (220) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 12. 23:16 | #220
Bosszúálló konyhásnéni még soha nem markolászta a fenekemet. ... Izgatónak hangzik. Jöhet! :))
Előzmény: Nas (219) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 12. 23:14 | #219
Óóó, köszönöm ezt a nemes felajánlást... De nem volt egy kicsit meggondolatlan? O.o Mi van, ha én vagyok a bosszúálló konyhásnéni...? >:D
http://neon.hu/data/cikk/18/96/62/cikk_189662/pink_neon_cikk_lead_fill_424x283.jpg
Előzmény: imki (218) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 12. 22:02 | #218
Látod? Ideje beiktatnod egy új hobbit az életedbe. Ha a partneredé esetleg nem megfelelő, én felajánlom az enyémet, még úgy is, hogy nem láttalak soha. :)
Ja, és ígérem, elmúltam már 12 éves! :) (Na persze nem értelmileg, hanem csak papíron! :D )
Előzmény: Nas (217) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 12. 13:44 | #217
xDDD Kész vagy... Nem konkrétan a TE fenekeddel van bajom, csak nem hobbim férfiseggeket taperolni...

De rajtam ne múljon:
FIGYELEM! Csinos csajok, akik ezt olvassátok! Imkinek állítása szerint nagyon formás, feszes, izmos feneke van... Lehet jönni sorban állni tapizni. :D
http://www.youtube.com/watch?v=C6cnG3nbing
Előzmény: imki (216) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 12. 10:41 | #216
Miért, mi a bajod a fenekemmel? Nem is láttad még, hogy alkothatsz róla ilyen lehangoló véleményt? Még a végén elrisztod vele azokat, akik egyébként szívesen markolásznák.
Igenis nagyon formás, feszes, izmos fenekem van! Hidd el, csinos csajoknak megéri markolászni. :D
Előzmény: Nas (215) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 12. 01:33 | #215
Ez a szerelés - ezzel a fenékkel, amit belinkeltél (...bár ha már rákérdeztél, a feneked markolászásának a gondolata sem villanyoz fel túlzottan...bocsi). :)
Előzmény: imki (214) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 11. 21:01 | #214
Melyik fúj? A fenekem markolászása, vagy a belinkelt fokhagymagerezd "popó"? :)
Előzmény: Nas (213) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 11. 20:44 | #213
:DDD Fúúúj.
Előzmény: imki (212) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 11. 20:20 | #212
Ráhibáztál! Epekedve várom, hogy Purple vagy te végül megmarkolásszátok a fokhagymagerezd fenekemet. De ti persze csak a 12 évesekkel kezdtek... :(
:D

Egyébként meg nesztek, bünti! Ezt lehet bárkinek markolásznia:
http://www.mommo.hu/kep/popup/542243/810c0c09f4
:))
Előzmény: Nas (211) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 11. 16:33 | #211
Mintha kissé agresszív lennél mostanában...csak nem megfogták a segged (...vagy épp nem)? :D
Előzmény: imki (210) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 11. 16:10 | #210
"Amúgy nem olyan kisfiúnak tűnik, aki mások seggét fogdossa, úgyhogy igen, menő. :P"
Nem úgy tűnik, nem úgy tűnik... Oszt mikor meg belédmarkol a virtuóz ujjaival, jön az álszent sikoltozás. Nem kell a félreduma, tudom én, hogy bejön neked! :D

"Egyébként ha tud valamilyen hangszeren játszani egy pasi, az tényleg nyerő. Intelligenciát és kitartást sejtet."
Hú, ezt jó hallani. Tanulok is játszani hangszereken. A kedvencem az orgona:
http://www.youtube.com/watch?v=VduZuCsqL00
:)
Előzmény: Nas (209) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 11. 15:58 | #209
:D Nem vagyunk pedofilok... Amúgy nem olyan kisfiúnak tűnik, aki mások seggét fogdossa, úgyhogy igen, menő. :P

Egyébként ha tud valamilyen hangszeren játszani egy pasi, az tényleg nyerő. Intelligenciát és kitartást sejtet.
Előzmény: imki (208) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 11. 15:41 | #208
Akkor ő most menő, ugye?
http://www.youtube.com/watch?v=Rm1yUABZa3E
:)

Vagy inkább ő legyen?
http://www.youtube.com/watch?v=kBt20WMtkxA
Még szerintem 12 sincs. :D
Előzmény: Nas (206) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 11. 15:40 | #207
"nem baj, ha hosszú, csak vastag legyen" :-)
Előzmény: Purple (205) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 11. 15:36 | #206
Szerintem a csontxilonofon a nyerő...hozzá illő öltözettel. "Ma már nincsenek jó zenék, bezzeg régen." :D
Előzmény: imki (204) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 11. 15:30 | #205
"Nem a méret a lényeg, ha elég nagy." :D
Előzmény: imki (204) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 11. 15:27 | #204
Lehet, nem elég nagy. Nagyobb kell, mert a méret a lényeg. Vagy mittudomén. :D
De tényleg a furulya sem lehet rossz. :)
Előzmény: Purple (203) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 11. 15:20 | #203
Ohho, neked is van link. http://youtu.be/SR6iYWJxHqs :DD
Hát nem tudom, ez alapján nem annyira nyerő szerintem. :D
Előzmény: imki (200) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 11. 15:18 | #202
http://i.huffpost.com/gen/1032783/original.jpg ;D
Neked lehet macska is. :DD
Előzmény: bungle (199) +1 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 11. 15:07 | #201
"Vajon más hangszerrel is működne a dolog, vagy csak a gitár ilyen vonzó a nők számára?"

Egy jó furulya csodákra képes. ;-)
Előzmény: imki (200) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 11. 14:52 | #200
Vajon más hangszerrel is működne a dolog, vagy csak a gitár ilyen vonzó a nők számára?
Teszem azt ha az utcán sétálva tolnék magam előtt egy koncertzongorát... :)
Előzmény: bungle (199) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 11. 13:11 | #199
Elnézést, OFF-olok. ;)
Brit tudósok...
http://index.hu/tudomany/brittudosok/2013/05/07/a_gitarosok_jobbak_a_csajozasban/
Tanulság: srácok, vigyetek magatokkal legalább egy üres gitártokot! :D
imki 2013. 05. 11. 11:49 | #198
Persze, hogy kamu; vagy csak kiragadott esetek.


(Ezt még Purple is csak nekem engedné meg, senki másnak. :P
Bocsi, ez is csak úgy jött. ;D )
Előzmény: adam10603 (197) 0 VÁLASZ
adam10603 2013. 05. 10. 23:22 | #197
ez ugye csak valami vicc? nem hiszem el hogy csak így odamegy valakihez és az engedi hogy megcsókolja... vagy fake, vagy pedig lehet hogy igazi, de akkor 1000 próbálkozásból amikor 990-szer elküldték a picsába, az ki lett vágva a videóból :D
bungle
bungle 2013. 05. 10. 21:29 | #196
"kurkászó ösztön" :D
Megvan, ez a szöszi is csak egy ösztönlény: www.ize.hu/comments.php?post_id=13277 :D
Előzmény: Nas (170) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 18:36 | #195
Nyugodtan adj még másik 30 minuszt is, nem érdekel.
Ettől függetlenül a mi (igen, az enyém is) hibánk IS, hogy ezek a gyerekek ilyenek. Igen, a saját szüleiké főleg. De ha már adódik egy alkalom, hogy foglalkozz vele, akkor az anyázásra áldozott 2 perc helyett ugyanúgy 2 percben lehetne nevelni is őket. Talán többet ér, nem?
Mennyit számít nekik, ha rendesen szólsz hozzájuk? Nem tudom, nem voltam ott abban a szituban. De az biztos, hogy sokkal többet ér, mintha leanyáznád. Ha felhúzod magad rajta, meg elkezdesz őrjöngeni, akkor már csak heccből is csinálni fogja legközelebb is, erre mérget vehetsz.
Előzmény: Nas (192) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 18:31 | #194
"Ha fát vágni látná, akkor meg azt utánozná"
Aha. Tehát a kisfiú ha otthon van az anyjával (és nem is látja sokszor az apját, akit utánozhatna, hiszen az apja mondjuk "vadászni ment"), akkor elkezd majd babázni? Érdekes felvetés lenne, kár, hogy nem igaz. A fiúk nagy többsége nem szeret babázni, még ha azt is látja. Helyette viszont harcolni tanul, verekszik, autózik, stb., még ha nem is lát sokszor olyat. Talán azért, mert fiú? Nem is tudom...

"Ha már felhoztad a csimpánzokat: azok sem gyerekkorban, hanem fiatalon, de az ivaréréshez közelítve vesznek részt az utódok gondozásában."
A példában nem utódok gondozásában való részvétel volt, hanem egy botról való "gondoskodás". Emellett a cikkben külön írták, hogy egy másik majomfajnál a nőstények inkább a babákat, míg a hímek az autókat választoztták.
Miért kell ezt elterelni a gyereknevelésben való segítés felé...?

"mert az, hogy egy kisgyereket csecsemőgondozás mímelésére késztetnek, az ugyanúgy az érettségének abszolút nem megfelelő szerepkör erőltetése"
Aha. Mondj már légyszi olyan tevékenységet a gyerekeknél, ami az érettségének megfeleő szerepkör betöltésére készít fel. Mondok pár lehetőséget:
- Kisautóval való játék (nemsokára megtanul majd vezetni, nem?)
- Legóból,homokból várépítés (heteken belül saját háza is lesz a gyereknek?)
- Játékfegyverrel lövöldözés (holnap felveszik a fegyveres erőkhöz, ezért készül ennyit?)
Ne röhögtess már. Ezek ha úgy nézzük, egyik sem az érettségének megfelelő szerepkör betöltésére készít fel. Mégis játszák. Miért? Mert később, felnőttként hasonlót fognak csinálni. Most még nem felnőttek, de kár elvárni tőlük, hogy csak olyan játékot játszanak, ami az érettségüknek megfelel. Alig van olyan. Nem 5 évesen fog gyereket nevelni. De a babázás erre készíti fel a gyereket. Teszem azt a lányok többsége általában addig szokott babázni, amíg a nemi érése meg nem történik. Utána kezdi el hanyagolni. Véletlen? Nem hinném.

"Azért ne haragudj, a tizenéves kisfiúk sokszor már egyáltalán nem azok a kis szende, ártatlan lények, akik ne tudnák, hogy mi a jóízlés / pofátlanság határa, és mi az, ami már túlmegy rajta..."
A tizenéves fiúk között is van sokféle. Óriási különbségek vannak közöttük egy adott életkorban. Egy 10 éves lehet fejlettebb, mint egy 12-13 éves (vagy egy 12 éves lehet fejletlenebb, mint egy átlag 10éves). Tehát nem biztos, hogy tudja, hol a jóízlés határa. Neveléstől függ. Nevelni pedig nekünk kell(ene) őket.
Előzmény: Nas (188) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 10. 18:23 | #193
Úh, ez nem volt jó eszmefuttatás. Most egy góllal elhúztak a csajok...
Előzmény: imki (190) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 18:16 | #192
Ez kurva nagy mínuszt ér. :( Álljon már meg a menet! Nehogy már ez is a mi hibánk legyen! Talán mi neveltük félre ezeket a kis gyökereket? Behalok. O.o
Szerinted mennyit számít nekik, ha 5 percre esetleg még normálisan is beszélsz vele azzal szemben, hogy éveket tölt a hülye haverjai társaságában...? Max. annyi jönne le neki belőle, hogy "lám, így kell bánni a nőkkel, mert így viselkednek normálisan velem"... Igenis tanulja meg, hogy ha ő nem viselkedik normálisan másokkal, akkor vele sem fog senki kesztyűs kézzel bánni.
Előzmény: imki (190) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 10. 18:12 | #191
"Kivétel erősíti a szabályt" helyes értelmezése
A szabály szegésének gyakorisága által válik egyre szigorúbbá a szabályozás.
Köszönöm a lehetőséget. Kérem kaccsoljanakki.
Hmm.. Mint valami finn név... Katsolna janakki.
Előzmény: bimbi (187) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 18:09 | #190
Te tudod, a te dolgod. Csak majd ne lepődj meg azon, ha az ilyen parazita, akivel elég lett volna akkor 5 percet foglalkoznod, pár év múlva a lányodat vagy éppen téged fog megerőszakolni. Tudod, azt kapsz, amit adsz. ;)
Előzmény: Purple (185) -3 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 18:08 | #189
Azért ne haragudj, a tizenéves kisfiúk sokszor már egyáltalán nem azok a kis szende, ártatlan lények, akik ne tudnák, hogy mi a jóízlés / pofátlanság határa, és mi az, ami már túlmegy rajta...
Előzmény: imki (178) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 18:06 | #188
"A felnőtteket utánozzák, mert az ember a legtöbb esetben mások utánzásából tanul."

Ez nem ugyanaz mint az az elhibázott, romantikus felfogás, hogy egy "normális" kislánynak elsősorban babákkal kéne játszania... Ettől teljesen független az, hogy ha látja a kislány, hogy az anyja babázik a kishúgával, akkor ő is utánozza, és babázik vele. Ha fát vágni látná, akkor meg azt utánozná... Értsd már, amit mondani szeretnék! -,-

Az, hogy bármelyik életszakaszban a lehetőségeinkhez mérten gondoskodunk róla, szeretgetjük azt, akit kedvelünk (pl. testvéreket) természetes dolog, nem az anyai ösztönökből fakad (azok az ivarérés után jönnek elő, ha tetszik, ha nem). A kisfiúk, férfiak ugyanúgy szívesen ölelgetik azt, akit szeretnek. Ha már felhoztad a csimpánzokat: azok sem gyerekkorban, hanem fiatalon, de az ivaréréshez közelítve vesznek részt az utódok gondozásában.

A maszturbálós példát azért hoztam fel, mert az, hogy egy kisgyereket csecsemőgondozás mímelésére késztetnek, az ugyanúgy az érettségének abszolút nem megfelelő szerepkör erőltetése, és ugyanúgy kurvára nem attól lesz egy kislány később jó nő / anya, mert kiskorában babázott, mint ahogy egy kisfiúból sem attól lesz lepedőakrobata, hogy esetleg kiskorától "gyakoroltatják" ezt vele, ugyanis a hozzá kellő szervek / hormonális háttér / érzelmi érettség, stb. akkor még kurvára nem adottak, tehát teljesen felesleges fiatal korban az ilyen típusú gyakorlást erőltetni.
Érted, hogy miről beszélek? (Ha nem, akkor sem mondom el még egyszer, mert igaza van Tooninak, ez így egy never ending story lesz...)
Előzmény: imki (176) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 10. 18:04 | #187
Ő erősíti a szabályt. ;-)
Előzmény: Purple (186) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 10. 18:03 | #186
Akkor miért van, hogy valaki meg ki tud kerülni "eltérő kultúrájúak" közül normális emberként?
Előzmény: bimbi (183) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 10. 18:01 | #185
:DDD

Amennyi erővel példás családból ki tud kerülni a jól nevelt gyerek egy lecsúszott drogosként, ugyanúgy alkoholista agresszív családból is ki tud jönni diplomás normális emberként a gyerek. Mindkettőre nem egy példa van, nem kell a mellébeszélés, nem csak a nevelésen múlik hanem saját magán is... sőt, leginkább saját magán múlik. Úgyhogy engem innentől nem érdekel kit hogy neveltek, ha letaperol akkor parazita, ennyi.
Előzmény: imki (182) +1 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 10. 17:58 | #184
Nem újszülöttről beszélünk, hanem 12 éves gyerekről. :D azért ne csinálj már úgy, mintha minden gyerek valami szent és ártatlan energianyaláb lenne amit mindenáron az egekbe kéne emelni feltétlenül. :D
Előzmény: imki (176) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 10. 17:57 | #183
"Egyébként ahogy mondtam, nekik is ugyanannyi esélyük volt a környezetüktől jót is tanulni, de nem tették"

Nagyon tévedsz.

A 'nem hiába születettek' úgynevezett 'eltérő kultúrában' szocializálódtak. Egy olyanban, amiben erény az a viselkedésforma, ami a többségi társadalom számára deviáns. Tehát ők is tanultak a környezetüktől 'jót' a saját 'kultúrájuknak' megfelelően.
Előzmény: Purple (180) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 17:52 | #182
Ja, hát hogy brazilok voltak??? Hát ezzel kezd, baszod! :D

Egyébként igen, esélye mindenkinek megvan, hogy jól jöjjön ki. De azzal, ha a gyereket neveled, a jövő felnőtteit alakítod. Ha a 12 éves srácokra rendesen szólsz rá, megbeszéled velük a dolgot, akkor nem kizárt, hogy a jövőben megelőztél akár egy nemi erőszakot is. Tehát ha tetszik, ha nem, rajtad is múlik, hogy a környezeted milyen lesz (és mintha ezt is említettem volna már korábban ;) ).
Előzmény: Purple (180) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 10. 17:49 | #181
Inkább kiszállok, csak még egy ilyet ne. :DD
Előzmény: Tooni (179) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 10. 17:48 | #180
Suhanc cigányoknak magyarázd már el légy szíves értelmesen, higgadtan fiatal nő létedre... :) Biztos megértik és még elnézést is kérnek. :D

Egyébként ahogy mondtam, nekik is ugyanannyi esélyük volt a környezetüktől jót is tanulni, de nem tették mert selejtes egyedek... És most nem csak a cigányokról beszélek, hanem akármelyik ilyen viselkedni nem tudó selejtről, kortól függetlenül...

Rémlik, mintha látnám, hogy pont te szólaltál fel az intézetes témában, hogy rossz környezetből is ki lehet jönni jól... Tehát te is elismered, hogy megvan az esélyük élni a pozitív példával, de aki nem él vele az bassza meg akkor is egy selejt. Aztán babusgassa az ezeket, aki akarja, de hogy én nem fogom az is tuti.
Előzmény: imki (178) +1 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 17:34 | #178
"Másnak is vannak/voltak vágyai, mégsem viselkedik őszemberpurdé módjára, hanem tud uralkodni magán emberek között... Szóval nem mentség, bocs. :)"
Feltéve, ha megtanulja. Erre jók ugye az értelmes felnőttek, akik megtanítják nekik.
Ez alatt nem azokat a felnőtteket értem, akik ilyen esetben a gyereket szétcincálják, csak mert az ő kis popójukat meg merte fogdosni egy suhanc, és - mivel önmagukon ilyen esetben nem tudnak uralkodni - átmennek anyázásba egy 12 éves kissráccal szemben.
Hanem inkább az olyanokra értem, akik higgadtan, felnőttként viselkedve el tudják nekik magyarázni, hogy miért nem szerencsés azt tenniük, amit tettek. Esetleg még pár hasznos tanáccsal is szolgálnak nekik, hogy legközelebb ha tetszik nekik egy lány, hogyan viszonyuljanak hozzájuk. (Bár ez utóbbi már nyilván a non plus ultra lenne, hiszen egy gyerekkel szemben sokkal könnyebb kiengedni a felgyülemlett gőzt, nem?)
Előzmény: Purple (169) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 17:23 | #177
"de a kamasz fiúknál nincs szánalmasabb teremtmény a Földön... :S"
De, egy van. Az önmagát felnőttnek képzelő hisztiző kamaszlány. ;)
Előzmény: Nas (159) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 17:18 | #176
"Megsúgom, rohadtul nem is érdekli igazából a kislányokat a babázás, csak ha mindenki erőszakkal babát nyom a kezükbe, meg érzik, hogy ez az elvárás feléjük, akkor játszanak babával."
Ezzel bizony nem értek egyet. Már csak az unokahúgaimat megfigyelve sem.

"Emellett ritka groteszk látvány szerintem, amikor egy még szintén gondoskodásra szoruló, éretlen kisgyerek egy élethű, műanyag csecsemőt gondoz... :S"
Miért, az nem groteszk, mikor egy gondoskodásra szoruló, 15 kilós gyerek játékfegyverekkel gyilkolja a másikat? Vagy éppen házat/várat épít egy olyna gyerek, aki még önmagáról sem tud gondoskodni? - Bakker, ennyi erővel minden cselekedetük groteszk.
Könyörgöm, ők ilyenkor tanulnak! A felnőtteket utánozzák, mert az ember a legtöbb esetben mások utánzásából tanul. Babázik, mert az anyja a húgát ringatja, és ő is ezt akarja csinálni. Tanul, tapasztal, utánozza a szülőt. Ez a fejlődésének a része.
A babázás meg nem csak játékbabával történik. A most 6 éves unokahúgom már egy ideje dajkálni szokta a húgát, mesét mond neki, segít etetni, stb. Hiszed vagy sem, ebből tanulja meg, hogy hogyan kell ezt csinálni.
De hogy a szakterületedről is írjak: a csimpánz nőstények ("lányok") is babáznak: http://babybooz.com/hirek/a-csimpanzlanyok-is-babaznak
Az anyai ösztön nem ekkor alakul ki a gyerekben (mint ahogy az írásodból sejteni lehet). Az már alapból benne van. De a gyerekneveléshez szükséges tevékenységeket meg kell, hogy tanulja, mert az nincs benne a génjeiben, hiszen az tanult cselekedet. Ergo a babázás igenis teljesen normális dolog. Nem feltétlen szükséges, hiszen helyettesíthető. De bevett szokás és nem véletlenül.

"Ez legalább olyan idiotizmus mintha a kisfiúkat - arra még totál alkalmatlan nemi szervvel - pl. maszturbálni tanítanák 3 évesen, hogy később ne legyen gondja belőle"
A két dolog egyáltalán nem összevethető, rossz példa, bár belekapaszkodhatunk.
1. A fiúknak nem kell tanítani a maszturbálást, mert az orgazmust maguktól is megélik a nemi fejlődéskor, és azt követően általában rövid időn belül elkezdik csinálni. Nálunk a természet alapból adja az orgazmus megélését, hiszen szükséges ahhoz, hogy akarjunk szexelni. Nektek viszont tanulnotok kell. (Ezt mondjuk nyilván tudod is, nem mondtam vele újdonságot.)
2. A fiúk egy része már a nemi fejlődésük ELŐTT is maszturbál. Előfordul már 5-6 éves korban is, sőt, igazából már a csecsemő kisfiúk esetében is előfordul, hogy örömet okoznak maguknak.
Tanítani nem kell nekik. Viszont TAPASZTAL. Hogyan? Úgy, hogy kipróbálja, csinálja.
A kislány hogyan tanul meg gyereket ringatni, altatódalt dúdolni, szoptatni, etetni, pelenkázni, ha soha nem csinálta előtte? Amikor vele csinálták, még annyira kicsi volt, hogy nem emlékszik rá. Ergo ezt neki meg kell tanulnia. Hiába van benne az anyai ösztön, ha az alapvető fogásokat soha nem látta, mert a bogarakkal játszott meg legóvárat épített. (Hacsak a bogarakat nem kell altatni altatódallal, de ebben nincs tapasztalatom.)

"Egy gyerek az gyerek, ne akarjon senki mini felnőttet csinálni belőle."
Nem kell belőle felnőttet csinálni. De az ember fejlődése nem 18 éves korban kezdődik.

"Pontosan. Ezért nem kell hagyni, hogy a kisfiúk mások seggét fogdossák... Valakinek meg kell húznia azt a bizonyos határt, mert magától nem fogja."
Persze, nem is írtam, hogy nem kell nekik megtanítani, vagy meghúzni náluk a határt. Természetes, hogy meg kell.
Csak felháborodni nem kell azon, ha ilyet csinál. Meg nem kell mocskos szarházinak beállítani. Pont azért, mert még gyerek. Tanul. Már ha van, aki tanítsa, és nem barom módjátra leanyázza azért, ha éppen átlép egy határt, vagy éppen hibázik. Na, ITT nem kéne belőle felnőttet csinálni, és felnőtt cselekedetet elvárni tőle! Mert még gyerek. Gyerekként kell kezelni. Egy olyan élőlényként, aki készül arra, hogy idővel felnőtt legyen.
Előzmény: Nas (153) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 10. 16:57 | #175
"a kamasz fiúknál nincs szánalmasabb teremtmény a Földön" ;)
Előzmény: imki (151) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 10. 14:58 | #174
*őS ember. :D Aki még nem feltétlen olyan öreg, hogy őszül. :DD
Előzmény: Purple (169) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 10. 14:56 | #173
Jeheheheee, sosem ettem meg a fikámat, és mindig is undorodtam, ha láttam másokat, amint megeszik. Allergiás is vagyok vagy 8 féle dologra. :S

Olvastam egyszer vagy TV-ben láttam, már nem tudom, hogy léteznek olyan betegek, akiknek a vastagbelük baciflórája megváltozik, és az állapot krónikussá válik, ezáltal náluk hasmenés állandósul. Van (vagy még csak dolgoznak rajta, nemtom) olyan eljárás, hogy egészséges embertől vesznek székletet és ezt összekeverik tejjel, majd a beteg végbelébe pumpálják. Ezáltal az egészséges bélflóra bacijai újra elszaporodhatnak a betegben.

Új értelmet nyer a 'szarok bele' kifejezés. :-)
Előzmény: bungle (167) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:55 | #172
Ja, ez a másik, hogy mindenkinek vannak ösztönei és vágyai, de érteles ember uralkodni is tud ezeken...
Előzmény: Purple (169) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:53 | #171
Persze, a gyerekek előbb-utóbb elkezdenek ellenkezni, de alapvetően mindegyik a szüleitől várja, hogy megmondják neki, mi a helyes, mi a helytelen, mit, mikor, hogyan kell csinálni...
Előzmény: bimbi (168) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:51 | #170
xDDD
Van benne egyébként valami, bár az orrtúrás szerintem inkább a kurkászó ösztön része, hogy tisztán tartsuk a testnyílásainkat (is).
Előzmény: bungle (167) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 10. 14:51 | #169
Jahaajj tényleg, mekkora gumidinoszaurusz gyűjteményem is volt te jó ég. :DD Már akkor sem engedtem az ilyen idióta elvárásoknak. :D (mert azért vannak épeszű elvárások is, pl amiről mi beszélünk)

Idióta szülők, akik mindenkire ráerőltetik hogy ez milyen cuki, amit az ő kölkük csinál... Meg egyáltalán akármilyen kisgyerek. Kit érdekel? Engem nagyon nem, sőt...


imki:

Másnak is vannak/voltak vágyai, mégsem viselkedik őszemberpurdé módjára, hanem tud uralkodni magán emberek között... Szóval nem mentség, bocs. :)
Előzmény: Nas (153) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 10. 14:50 | #168
"Jól néznénk ki, ha már egy 3 évessel is vitatkozni kéne arról, hogy ő mit gondol a dolgok helyességéről..."

Én elég hamar elkezdtem vitatkozni, ha nem is 3 évesen, de korán. Az egészen élénken megmaradt bennem, hogy mennyire utálták ezt a szokásom. :DDD
Előzmény: Nas (166) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 10. 14:48 | #167
Ha már bacik... én meg ezt olvasom épp: www.otvenentul.hu/egeszseg/73468
Ajánlott csajozós szöveg: "Kérsz a fikuszomból? Roppant egészséges!"

Lányok, mindjárt hányok... :S
Előzmény: Nas (164) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:48 | #166
Ez nem "bólogató jános" effektus. A kisgyerekek valójában nagyon szabálykövetők, és baromira befolyásolják őket a környezetük (akár ki nem mondott) elvárásai. Ennek evolúciós szempontból megvan a haszna, mert így tudják gyorsan, hatékonyan ellesni a túléléshez szükséges viselkedési mintázatokat. A kritikai érzék - igen praktikusan - később alakul ki. (Jól néznénk ki, ha már egy 3 évessel is vitatkozni kéne arról, hogy ő mit gondol a dolgok helyességéről...)
Előzmény: bimbi (165) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 10. 14:43 | #165
Bólogató Jánosoké a világ. :-)
Előzmény: Nas (161) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:42 | #164
Lazán kapcsolódik (nincs kedvem postolással bíbelődni, de jó cikk):

http://www.mrns.hu/hirek/az-egyutt-elo-csaladtagok-megosztjak-egymassal-bakteriumkozosseguket-es-a-kutyajukkal-is

Szóval marhára nem mindegy, ki ér hozzá az emberhez. Illetve újabb remek csajozós dumának ajánlom az "alkossunk baktériumtestvériséget" szöveget... :D
bungle
bungle 2013. 05. 10. 14:41 | #163
Azzal az ausztrál csókkal biztos sok lánynál benyalta magát... ;)))
Előzmény: bimbi (160) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:34 | #162
Ilyen dumával...ne hülyéskedj... :D Tényleg megmozdult bennem valami. xD
Előzmény: bimbi (160) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:33 | #161
Igen, de nem biztos, hogy önszántából. A gyerekek marhára érzik, hogy mit vár el tőlük a környezetük, és az egy baromi erős elvárás, hogy egy "igazi" kislány ne akarjon pl. autózni, hanem babázzon... + öngerjesztő is a dolog, mert nyilván ha az összes többi kislánynak is babát nyomnak a kezébe az ember körül, akkor nehéz azt mondani gyerekként, hogy márpedig téged ez nem érdekel... Nekem is volt Barbie a kezemben, játszottam is vele, de nem az volt a kedvencem.
Ha befolyásolás nélkül (!) többféle játékot is felajánlasz egy gyereknek, biztos, hogy nem a babát fogja elsőként választani, hanem amit szétszedhet, összerakhat, színes, mozog, stb. És ez így van jól.
Előzmény: bimbi (158) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 10. 14:29 | #160
Belezúgtál, ne is tagadd.
Előzmény: Nas (159) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:25 | #159
Dzsízösz. O.o
Nem szeretnék tényleg senkit megsérteni, de a kamasz fiúknál nincs szánalmasabb teremtmény a Földön... :S (Tudom, állapotnak sem kellemes, de jó hír, hogy kinőhető. :))
Előzmény: bungle (157) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 10. 14:23 | #158
Tetszik a hozzáállásod és a nézeteid, de én úgy emlékszem, hogy a lányok bőven nagyobbik része inkább babázott, mint bármi fiús játékot vett volna a kezébe. Volt kivétel, de a nagy többség a Barbie-t tolta éjjel-nappal. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=mJndTWeHK-w
Előzmény: Nas (153) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 10. 14:19 | #157
Tini srác csajozós szövegei: www.youtube.com/watch?v=ie8UUtWyxlE
Uhhh... :S
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:12 | #156
Hát de tényleg ilyen a dolog, nem? :D
Előzmény: bungle (154) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:11 | #155
"Addig fog elmenni, amíg határokba nem ütközik. Utána ha megtalálta a határt, amit már nem léphet át, akkor megtanulja, hogy hogyan kell viselkednie."

Pontosan. Ezért nem kell hagyni, hogy a kisfiúk mások seggét fogdossák... Valakinek meg kell húznia azt a bizonyos határt, mert magától nem fogja.
Előzmény: imki (146) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 10. 14:07 | #154
Előzmény: Nas (153) +1 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 14:04 | #153
Szerintem egy kislánynak kurvára nem feladata, hogy csecsemőápolást tanuljon. Egy kislány az elsősorban ugyanolyan gyerek mint egy kisfiú, alapból csak annyi szerepet játszik az életében a nemisége, amennyi jelentőséget a szülei tulajdonítanak neki...
Megsúgom, rohadtul nem is érdekli igazából a kislányokat a babázás, csak ha mindenki erőszakkal babát nyom a kezükbe, meg érzik, hogy ez az elvárás feléjük, akkor játszanak babával. De ha autót vagy gumidinoszauruszt nyomsz a kezükbe, akkor azzal fognak játszani (és sokkal nagyobb élvezettel)... Kiskoromban a legjobban Apukámmal balsafa modellrepülőt barkácsolni és röptetni, legózni és biciklizni szerettem. Le nem cseréltem volna ezt semmilyen idióta babázásra...

Emellett ritka groteszk látvány szerintem, amikor egy még szintén gondoskodásra szoruló, éretlen kisgyerek egy élethű, műanyag csecsemőt gondoz... :S Feláll tőle a nemlétező szőr a hátamon. Nem ettől fog kialakulni benne az anyai ösztön, az jön majd a maga idejében, ivarérés után (!). Ez legalább olyan idiotizmus mintha a kisfiúkat - arra még totál alkalmatlan nemi szervvel - pl. maszturbálni tanítanák 3 évesen, hogy később ne legyen gondja belőle... -,- Egy gyerek az gyerek, ne akarjon senki mini felnőttet csinálni belőle.

Az egész "jajj, de édes a kislány, ahogy babázik" mánia szerintem abból ered, hogy a szülők szeretik az ilyen "csendéleteket", mert az milyen "aranyos". -,- Olyan, mint amikor a házi kedvenceiket fodros ruhácskába öltöztetik, és pózoltatják...

Bocs, de ezen a témán nagyon ki tudok akadni.
Előzmény: imki (148) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 10. 13:44 | #152
Rámásztak a seggedre? :D
Előzmény: Purple (144) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 09:41 | #151
Előzmény: Tooni (150) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 10. 09:25 | #150
Előzmény: imki (148) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 09:24 | #149
Ügyi vagyol. Keress még ilyet, ha ráérsz, hiszen sok értelme van. Utána kapsz majd buksisimogatást is érte. ;)
Előzmény: Tooni (147) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 09:23 | #148
"ezért jövök én és majd szépen megtanítom nekik, helyre rakom őket tudják hol élnek. :DD"
A fúria. Vajh' micsoda törést okozhattál szegény gyerekek fejlődésében!? :))

Egyébként ha azért cseszted le őket, mert a felnőttet nem tisztelték benned, az teljesen okés, jól tetted. Ha viszont a szexuális vonzódásuk miatt kaptak tőled, az már nem feltétlen hasznos. Pláne, hogy ezt nem lehet bennük elnyomni.

"Érdekes más gyerek meg intelligensebben viszonyul a lányokhoz és tudod mit csinál velük?? BESZÉLGET! :O"
Persze, az is egy lehetséges módszer. Egy (!) módszer. Írtam ezelőtt: a fiú próbálkozik, kipróbál több módszert. És van, hogy ez jön be, van, hogy az. Ettől a fiú még nem társalkodónőnek tekint téged, hanem potenciális szexpartnernek.

"minden mással játszottam amit találtam. :D"
Ennek örülhettek a melletted lévő fiúk. :)

"Ha ezt nem találod felháborítónak, ugyanolyan liberális nézetet képviselsz mint amit most elítéltél."
Nem liberális felfogás, semmi köze hozzá. A kisgyerek nem tudja, hogy a zebrát kell használnia, hogy átmehessen az úton. Meg kell, hogy tanulja. A kislány nem tudja, hogy a csecsemőt hogyan kell fognia. Meg kell, hogy tanulja. A kisfiú pedig nem tudja, hogy hogyan közeledjen egy lányhoz. Neki is meg kell, hogy tanulja. Van, aki előbb tanulja meg, van, aki később - ez mindenkinél eltérő. Persze azért nyilván van egy kor, ami felett már elvárunk dolgokat egy gyerektől. A 12 éves kor az én megítélésemben nagyjából a határt jelenti.
De mint mondtam: Nem a szexuális vonzódásuk a gond a leírt esetben. Hanem az, hogy a felnőttet nem tisztelték benned.
Előzmény: Purple (143) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 10. 09:16 | #147
Előzmény: imki (146) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 10. 09:07 | #146
Tóni: Ha nem érdekel, görgess nyugodtan tovább. Ha nincs görgő az egereden, szólj, veszek egyet.

---

"Nem kedvelem az ilyen sztereotípiákat."
Mondhatjuk sztereotípiának (bár amit te írtál, az sokkal inkább az, de most ez mindegy). De ettől a lányok többsége még babázik. Mint ahogy a fiúk többsége a lányokat piszkálja. Nem feltétlen mindegyik, de a többség igen. Lehet, hogy te meg Purple nem babáztatok, de a többség meg igen.

"Az én fejlődésemnek pl. rohadtul nem volt része a babázás, mert legózni meg élőlényekkel babrálni sokkal jobban szerettem, mégis normális (...) nő lettem."
Nem lehet, hogy a probléma gyökere mégiscsak bennetek lehet? Nem lehet, hogy azokkal a nőkkel kezdenek inkább ki, akik annak idején nem babáztak? Vagy esetleg az ilyen nők felnőve túlreagálnak minden kis apróságot? A babázás hiánya lehet az oka. Tanulság: lányok ne legózzanak meg bogarazzanak, hanem babázzanak! :P
Ezt nem hagyhattam ki, bocsi! :D Nagyon magas labda volt, de ne vedd komolyan. :)
/De azért megjegyzem, hogy nekem mindig azok a lányok jöttek be kiskoromban, akik nem babáztak, hanem fiúsabb játékokat játszottak. És manapság is jobban kedvelem azokat a nőket, akik nem nyavajognak, hisztiznek és hasonló, hanem viselkedésükben kicsit hasonlítanak a fiúkra. Egyszerűen sokkal vonzóbb számomra, mert sokukban van egy kis vadság. Lehet, ez az, ami - akár tudat alatt - ilyen reakciókat vált ki bizonyos férfiakból. Mármint a sötétebbjéből. :) /

"Szóval nem hinném, hogy ha a seggfogdosás kimarad a kisfiúk életéből, akkor csorbát szenved később a férfiasságuk megélése"
Nem szenved csorbát. De ettől függetelnül nem is ritka eset. Ahogy a lányok többsége babázik, úgy a fiúk többsége is piszkálja egy időben a lányokat.

"Értem én, hogy a szemükben ez egy izgi bátorságpróba, de jobban tennék, ha olyasmin próbálgatnák a bátorságukat, amivel nem bántanak, aláznak meg másokat."
Mondom, hogy nem feltétlen bátorságpróba (még ha van benne az is). A legtöbb esetben egyszerűen csak nem tudja még, hogy hogyan közeledjen a másik nemhez. A vágy ott van benne, de nem tudja, hogy pontosan mi is az, hogy hogyan működik, és hogy hogyan kell kezelnie.
Emellett egy kislány ezt nem úgy fogja fel, mint mondjuk te most. Nem alázza meg vele a kislányt egyáltalán. Mondom: túlreagálod a dolgot. :) A mai női agyaddal támadásnak veszed azt, amit egyébként ott és akkor egyik fél sem tart annak. Amelyik lánynak annak idején megpaskoltam a fenekét, vagy belecsíptem, az egyáltalán nem kelt ki magából. A csípét általában nem szerették, egyiküktől kaptam pofont is érte. De ott sem azért, mert a fenekét csíptem, hanem magáért a csípésért. De a paskolással nem volt különösebb bajuk. Sőt, az egyikük kedvesen visszamosolygott és megköszönte, mikor futóverseny előtt biztatásként megpaskoltam a fenekét egy "Gyerünk Timi!" bátorítással.

"Nem tartom helyesnek, hogy már fiatalon hozzászokjanak ahhoz, hogy a lányok csak eszközök az ő szórakozásukhoz"
Szerintem nem jött le a lényeg. Ez egyáltalán nem hozzászokás. Hiszed vagy sem, nem úgy szoktam odamenni egy lányhoz, hogy a fenekét fogdosom. Gyerekként megtettem, mert még 8-9 évesen csak tanultam, hogy hogyan kell viszonyulnom a lányokhoz. És velem együtt más fiúk is hasonlóan cselekedtek. Később természetesen ezt kinőttem, mint ahogy a legtöbb fiú velem együtt. Ebben nincs hozzászoktás, ez a fejlődésünk része. Hogy ne a babás példát mondjam: hasonló ez, mint amikor a gyerek kipuhatolja, hogy a szülők/tanárok esetében meddig mehet el. Addig fog elmenni, amíg határokba nem ütközik. Utána ha megtalálta a határt, amit már nem léphet át, akkor megtanulja, hogy hogyan kell viselkednie.
A fiúknál ugyanez megy ilyen esetben. Mikor felnövünk, mi leszünk azok, akik kezdeményeznek a lányoknál, nem pedig fordítva (jobb esetben persze). De ez nem úgy megy, hogy a fiú csak úgy magától tudja egy bizonyos kor után, hogy hogyan kell odamennie a lányhoz, hogyan szólíthatja meg, hogyan kezdeményezhet, stb. Ezt neki meg kell tanulnia, ki kell tapasztalnia. Ráadásul ez egy igen hosszú folyamat, félig-meddig örök tanulás, tapasztalás. Elkezdődik már igen fiatal korban (óvoda környékén), és egész felnőttkorig, de még utána is tart. Kipróbál valamit, és ha bejön, később is alkalmazza. Ha nem jön be, kipróbál mást helyette. Tudom, "szép és jó" lenne, ha a 10 éves fiú elővenne egy párkapcsolatokról szóló tudományos könyvet, és abból tanulná meg, hogy hogyan viszonyuljon a lányokhoz, meg hogy hogyan udvaroljon nekik. De mint ahogy a leendő anyukák többsége sem könyvből tanulja meg a gyereknevelés legfontosabb lépéseit, úgy a fiúk sem könyvből tanulják meg az udvarlást. Hanem próbálkoznak, tapasztalnak.
És ennek a tapasztalásnak, próbálkozásnak bizony vannak ilyen "vadhajtásai" is.

"Egyébként Purp sztorijában szerintem is az a legdurvább, hogy mégis mit gondol magáról egy tizenéves kis taknyos, hogy egyáltalán rá mer nézni egy nála jó tíz évvel idősebb nőre"
Szerintem itt sem jött le a lényeg, pedig jó hosszan kifejtettem.
Nem a szexuális vonzódás a gond. Egy 12-13 éves fiú igenis vonzódik a csinos nőkhöz is, nem csak a saját korcsoportjában lévő lányokhoz. Persze, hogy megnézik a nők fenekét, mellét - csúnya is lenne, ha nem tennék. Az egyik tanárnőnk annak idején elég dögös volt (fiatal is volt, nem sokkal azelőtt végzett a főiskolán) - az egész fiúcsapat a melleit meg a fenekét nézte órán. És nem csak a mi osztályunkból! :) Ez tök természetes ilyen korban.
Ha elfogadod, ha nem, ha csinálsz magadnak sztereotípiákat a fiúk "megfelelőnek vélt" viselkedéséről, ha nem, attól mi még ugyanazok maradunk: kanok, akik a nőkre elsősorban szexuális partnerként tekintenek, nem pedig beszélgetőtársként.
A baj az volt az esettel, hogy magát a felnőttet nem tisztelték benne.
Előzmény: Nas (139) 0 VÁLASZ
skad 2013. 05. 10. 06:54 | #145
" mégis mit gondol magáról egy tizenéves kis taknyos, hogy egyáltalán rá mer nézni egy nála jó tíz évvel idősebb nőre"

Na neeeee...
Majd becsukom a szemem, mikor látok egy szexy 40 éves anyukát:)
Előzmény: Nas (139) -1 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 10. 05:44 | #144
Hahha, én is bogarásztam. :DD Aztán valami megromlott köztünk. :S
Előzmény: Nas (139) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 10. 05:42 | #143
"a kissrácok még csak tanulják, hogy hogyan viszonyuljanak majd a lányokhoz" - ezért jövök én és majd szépen megtanítom nekik, helyre rakom őket tudják hol élnek. :DD Aztán majd legközelebb kétszer is meggondolják, hogy parasztkodni akarnak-e... Semmire nem mentség az, hogy gyerek valaki. Érdekes más gyerek meg intelligensebben viszonyul a lányokhoz és tudod mit csinál velük?? BESZÉLGET! :O Attól hogy gyerek, még lehet egy ostoba buta idióta. Neki is ugyanúgy megvolt az esélye hogy tanuljon a környezetétől, ahogy a normális gyereknek.

Én nem babáztam, kisautót kértem karácsonyra, utáltam a babákat (mai napig), minden mással játszottam amit találtam. :D

Tök mindegy hány éves, tök mindegy honnan indul, minden tök mindegy, egy ember ne fogja meg egy másik ember seggét és kész. Ha ezt nem találod felháborítónak, ugyanolyan liberális nézetet képviselsz mint amit most elítéltél.


Előzmény: imki (138) +1 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 09. 23:28 | #142
Ja, az igazán bátrak csöcsre mennek. :D
Előzmény: Nas (137) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 22:42 | #141
:D Unod már a témát?
Előzmény: Tooni (140) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 09. 22:40 | #140
Előzmény: imki (138) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 22:40 | #139
:D

"Olyan ez, mint amikor ti babáztok - része a fejlődéseteknek."

Nem kedvelem az ilyen sztereotípiákat. Az én fejlődésemnek pl. rohadtul nem volt része a babázás, mert legózni meg élőlényekkel babrálni sokkal jobban szerettem, mégis normális (ööö...fogalmazzunk inkább úgy, hogy szexuálisan helyes irányba orientált, illetve természetes női és anyai ösztönökkel rendelkező) nő lettem. Szóval nem hinném, hogy ha a seggfogdosás kimarad a kisfiúk életéből, akkor csorbát szenved később a férfiasságuk megélése... :P Értem én, hogy a szemükben ez egy izgi bátorságpróba, de jobban tennék, ha olyasmin próbálgatnák a bátorságukat, amivel nem bántanak, aláznak meg másokat. Nem tartom helyesnek, hogy már fiatalon hozzászokjanak ahhoz, hogy a lányok csak eszközök az ő szórakozásukhoz...

Egyébként Purp sztorijában szerintem is az a legdurvább, hogy mégis mit gondol magáról egy tizenéves kis taknyos, hogy egyáltalán rá mer nézni egy nála jó tíz évvel idősebb nőre...nem hogy még hozzá is mer nyúlni. O.o Eszem megáll.

Előzmény: imki (138) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 22:18 | #138
"A Purp seggét fogdosó 12 évesekre gondolsz...? :D"
Persze, ki másra? :D

"Ez valami idióta bátorságpróba vagy férfivá avatási szertartás bizonyos körökben...?"
Nem butaság ez. Kissrácoknál tök normális.
/Vagy csak én voltam nagyon elvetemült annak idején, amikor heccelés nélkül is megfogdostam a feneküket? :) És most lásd, milyen szofisztikált ember lett belőlem! (Ma már másodjára használom ezt a kifejezést. Rájöttem, hogy tetszik. Olyan okosnak tűnök általa. :) ) /

A lényeg: a kissrácok még csak tanulják, hogy hogyan viszonyuljanak majd a lányokhoz. Nem tudják, hogy hogy kezdjenek neki. Megvan bennük a vágy a másik nem iránt, de azon kívül, hogy pár infót tudnak, az ismeretük még nagyon kevés. Filmekből látnak ezt-azt, vagy máshonan lesnek el dolgokat, esetleg csak úgy jön nekik. Az ilyet náluk még egyáltalán nem kell komlyan venni, mert nincs benne esetükben hátsó szándék. Simán csak tetszik nekik a lány, de nem tudják még kifejezni rendesen. Elmondani a lánynak nem mindig merik, meg sokszor a szülőknek sem, egymás között viszont megbeszélik a dolgokat, és ugye ilyenkor megy köztük a versengés is. Ez meg ugye ilyen beszélgetéseket eredményez. De ez nem gond, ez természetes nálunk ilyen korban. Olyan ez, mint amikor ti babáztok - része a fejlődéseteknek.
A gond akkor van ezzel a fiúknál, ha egyesek 12-14 éves koruk után is leragadnak ezen a szinten. :)

Purple esetében sem különöseben háborodtam volna fel, ha a helyében vagyok. Pontosabban nem azon háborodtam volna fel, hogy a srácok megfogják egy másik nembéli fenekét. Kissrácok voltak, ők ilyenek még. A probléma ott sokkal inkább az volt, hogy egy felnőttel kezdtek ki. Nem a szexuális tartalom volt a gond esetükben, hanem az, hogy semmibe nézték a másik ember korban meglévő előnyét. Ez sokkal inkább gond a mai társadalomban. Ez a tisztelet hiánya volt.
Tudom, a tiszteletet ki kell érdemelni; ezt én is így gondolom. Viszont nálam alap, hogy nem nulláról indul a másik ember, amikor nem ismerem még őt, hanem kap egy minimális kis pluszt a kezdéshez. Utána persze ha olyan, akkor elveszítheti. De látatlanban meg kellene adni egy minimum tiszteletet a másik felé. Ez az, ami az új generációk nagyobb részében hiányzik. Ők már csak akkor tisztelnek, ha tényleg kivívsz valamit. Látatlanban nem. Ez pedig elég sok surlódáshoz vezet. Ez az eredménye a mai liberális(nak nevezett) nevelésnek.
Előzmény: Nas (137) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 21:33 | #137
A Purp seggét fogdosó 12 évesekre gondolsz...? :D

Egyébként tök vicces, de épp ma volt szerencsém elkapni egy beszélgetést. Két tizenéves fiú heccelte egymást, hogy "nem mered megfogni a Zsófi seggét, mi?". Ez valami idióta bátorságpróba vagy férfivá avatási szertartás bizonyos körökben...? O.o Hülye szokás, innen üzenem.
Előzmény: imki (136) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 21:23 | #136
Egy kissé szofisztikáltabb társadalomban nyilván nem így működne ez. De sajna nekünk csak ez jutott, ezzel kell, hogy beérjük. No de majd a jövő generációk...! :)
Előzmény: Nas (135) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 21:06 | #135
Oké, ez igaz, meg azt is elhiszem, hogy pasik viszont gyakrabban kerülnek verekedés-veszélyes szituációkba. Tulajdonképpen örülnünk kéne, hogy minket "csak" megerőszakolni akarnak. -,-
Előzmény: imki (134) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 20:46 | #134
"Viszont marha rossz az, hogy minden nap úgy kell kilépnünk az utcára, hogy na, vajon ma milyen arcokkal fogunk összefutni? Vajon megkockáztathatjuk, hogy felvesszük ezt a ruhát, vagy inkább ne? Stb. Egy pasinak gondolom, nem kell ilyesmin napi szinten dilemmáznia..."
Ugyna a ruhán nem kell agyalnunk, viszont az utcára kilépés és az arcokkal összefutás bizony egyes helyeken nem csak a nőkenk lehet problémás. Akik nőket kapnak el, azok általában pont azok közül kerülnek ki, akik kisgyerekektől veszik el a telefont, meg akik egyébként is másokat tartanak rettegésben.
Előzmény: Nas (132) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 14:37 | #133
Ja, lazán kapcsolódik: Egy mosoly is indíthat félreértéseket. :D

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/942396_633991733294829_1704852392_n.jpg
+2 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 14:27 | #132
Oké, persze, hogy azon is múlik, hogy az áldozat hogyan reagál, és végül is igen, nekem sem történt még semmi bajom (...bár meg vagyok róla győződve, hogy ez kizárólag a lélekjelenlétemnek volt köszönhető). Viszont marha rossz az, hogy minden nap úgy kell kilépnünk az utcára, hogy na, vajon ma milyen arcokkal fogunk összefutni? Vajon megkockáztathatjuk, hogy felvesszük ezt a ruhát, vagy inkább ne? Stb. Egy pasinak gondolom, nem kell ilyesmin napi szinten dilemmáznia...
Előzmény: imki (128) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 09. 13:00 | #131
Egy beszólogatásra én sem mozdulnék, de ha komolyabbnak látszana a helyzet, tuti segítenék rajtad. Mondjuk az igaz, hogy az emberek 99%-a leszarná, hogy mi lesz veled. :-(
Előzmény: Nas (116) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 09. 12:58 | #130
"Istenem, annyira jó lenne, ha minden férfi csak egyetlen hónapra nő lehetne"

Huhú, egész nap hol járna a kezem... :D
Előzmény: Nas (115) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 09. 12:56 | #129
Hát dicsák, kezicsókolom megígérem anyámapám életire, hálják meg rákban, hogy egy újjál se nyúlok á kegyedhez, csak a fosóját ákárom egy kicsit megböködni! Egye ki a rák á belem, ha házudok!
Előzmény: Purple (109) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 11:17 | #128
"Szerintem meg te bagatellizálod el a dolgot, mert veled még soha nem történt ilyen, és elképzelni sem tudod, milyen érzés."
Ugyan megerőszakolni nem akartak még, meg ilyen ajánlatokat sem tettek.
De nem egyszer kerültem már olyan helyzetbe, ahol bizony ki akartak filézni, a szó legszorosabb értelmében. És ugyan valóban nem kellemes szembenézni egy késsel, egy lánccal, vagy egy felfegyverzett csürhével. Ennek ellenére még mindig azt mondom, hogy az ilyen esetek döntő többsége eleve elkerülhető. A maradék nagy része pedig simán kezelhető. Rendkívül ritka az, amikor tényleg tettlegességig jut el a dolog - már ha az áldozat megfelelően viselkedik és jól kezeli a helyzetet. (Pl. valószínű, hogy te is megfelelően kezelted azt a két helyzetet, pedig azok a helyzetek - az alapján, amit írtál - már nem a seggfogdosós szint volt, hanem már a bűncselekmény-közeli kategória.)
Ja és igen, rossz helyen élsz. Budapest rossz hely. Nagy, ronda, és büdös. :))

"A férfiak 99 %-a gyáva puhapöcs"
Azért ennyire nem rossz a helyzet. Ennél azért többen vannak azok, akik adott esetben segítenének. Csak (mondom) nem ismeritek a férfiak gondolkodásmódját. Ahogy a legtöbb férfi sem a tieteket. ;)
Előzmény: Nas (126) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 10:58 | #127
Megvédenek...pfff. :/ A férfiak 99 %-a gyáva puhapöcs (tisztelet a kivételnek...), inkább elfordul / nem vesz tudomást róla, ha atrocitás ér egy nőt. -,- Pláne, hogy az ilyen szemétládák ám nem konszolidált emberek, hanem általában a "rosszarcú", veszélyesnek tűnő kategóriába tartoznak, vagy ha gizdák, akkor legalább hármasával portyáznak. -,-
Előzmény: imki (125) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 10:50 | #126
A két eset a város két teljesen különböző pontján történt, nem én élek rossz helyen.
Egy ilyen szituációban pedig tényleg az van, amit Purp írt, hogy miközben próbálsz higgadtan reagálni, felmegy 6000-re a pulzusod, és utána hálát adsz az égnek, hogy élve kijöttél az egészből. Nekem az a szerencsém, hogy vészhelyzetben automatikusan, célirányosan csak a problémára koncentrálok, és csak utána gondolkozom el rajta, hogy úristen, mekkora szarban voltam. Marhára nem kellemes, és nem tudom, hogy lehetne úgy felfogni. Szerintem meg te bagatellizálod el a dolgot, mert veled még soha nem történt ilyen, és elképzelni sem tudod, milyen érzés. Elárulom: rohadt szar.
Előzmény: imki (123) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 10:48 | #125
"Akkor találkozunk a bíróságon, ott demonstrálhatod a bírónak is. :D"
Ő is egy csinos nő lesz? :))

"Vannak előnyei, de nem az hogy mocskos parasztokkal kacérkodjak, nehogy megerőszakoljanak. :D"
Ótejóég. Hát nem velük kell kacérkodni. Hanem azokkal, akik majd megvédenek tőlük!
(De sokat kell még tanulnod a nőkről...! ;DDD )
Előzmény: Purple (124) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 09. 10:40 | #124
Akkor találkozunk a bíróságon, ott demonstrálhatod a bírónak is. :D

Nem vagyok topmodell, de szakadék sem vagyok. :D Ilyenkor azért nem irigylem az igazi dög nőket. :D
Vannak előnyei, de nem az hogy mocskos parasztokkal kacérkodjak, nehogy megerőszakoljanak. :D Hát azért nehogymár én ebbe fektessek energiát, eszem megáll.
Előzmény: imki (122) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 10:36 | #123
Tényleg rossz helyen élsz. Ilyen környéken valóban nem jó nőknek magányosan lófrálni. Pláne nem, ha csinosak. De ez már nem a taplóság szintje az ilyenek részéről, hanem már a bűnözéshez közelít.
Előzmény: Nas (121) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 10:32 | #122
"Akkor majd egy masszív pofonra számíts."
Szokásom, hogy ha egy csinos nő pofon vág, akkor újra megcsókolom. Idővel csak megunja a pofozgatást. ;)

"Ez volt életed legszebb kapott bókja, mi? :D"
Hát mi tagadás... :DD

"Sajnos fogalmad nincs milyen dolog egy egyedül lévő (nem álló :D) nőnek ennyi féreg között..."
Mondjuk valóban nem vagyok nő. De még mindig az az érzésem, hogy néha túlreagáljátok a dolgokat, vagy nem megfelelően kezelitek. Mint ahogy nekünk is nehezünkre esik belelátni a ti szövevényes gondolatvilágotokba, úgy nektek sem megy, hogy megértsétek a férfiak gondolkodásmódját. Pedig ha megértenénk egymást, talán könnyebb lenne.
Az ilyen férgeket pedig megfelelően kell kezelni, ezen sok múlik. Emellett valószínűleg egy csinos nő vagy (a provokációkból ez derül ki); használd ki. Van annak előnye, csak tudj bánni vele.
(Hidd el, tényleg kipróbálnám, hogy milyen egy csinos nő bőrében élni. Az ilyen helyzeteket meg főleg. Te jó ég, mit művelnék én a férfiakkal...! :D )
A világ meg szép, próbáld mindig a jó oldalát nézni:
http://www.youtube.com/watch?v=ygHma_97ktI
;)
Előzmény: Purple (119) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 10:17 | #121
Az, hogy ha nem akarsz alkalmi szexet, akkor vagy futsz, vagy kidumálod magad. Eddig kétszer kellett kidumálnom magam olyan helyzetből, amikor egyértelművé tették az illetők, hogy milyen céllal jöttek utánam (és nem, nem csak belemagyarázom...vannak igen egyértelmű szituációk is a világon...).
Előzmény: imki (118) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 09. 10:16 | #120
Mi történne? Cöccögnek, "hazakisérjünk?", "micsinászittegyedül" közben az a gusztustalan perverz nézés.... Pulzus meg hatezer... Csupán ennyi. Aztán a másnapi híradóban az eltűntek meg a megerőszakoltak listája közben örülsz hogy nem te voltál....
Előzmény: imki (118) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 09. 10:14 | #119
Akkor majd egy masszív pofonra számíts. :d

Ez volt életed legszebb kapott bókja, mi? :D

Nem fogok vigyorogni, mikor nem esik jól... Nekem ez az idióta vitamingolyó effektus, aki ha kell ha nem vigyorog mint a hülye, de azért elhord mindennek utána.... Vagy tisztában sincs a dolgokkal azért vigyorog. :D

Basszus, nem azért taperoltak le, mert pókerarcom volt... Mégis ha háttal állok, honnan látják az arcomat?? :D

Nagyon rossz helyen kapirgálsz ezzel a hippi szöveggel, ez nagyon nem befordulás... Sajnos fogalmad nincs milyen dolog egy egyedül lévő (nem álló :D) nőnek ennyi féreg között...



Előzmény: imki (117) +2 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 10:12 | #118
Hidd el, én szívesen megtapasztalnám. Érdekes lehet.

"amikor este megindulnak hárman utánad az utcán, amikor már csak 50 méterre vagy a bejárati ajtótól"
Mert mi történik olyankor?
Előzmény: Nas (115) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 10:08 | #117
"De mi már olyan klasszikus értelemben nem vagyunk vadidegenek"
Tudod, mit? Akkor meg is csókollak majd. Már csak hogy a videóhoz is kapcsolható legyen a dolog. ;)

"azért leszűrhető hogy nem az a vadparaszt hiperpigmentált kategória vagy. :D"
Ohh... :) http://solodialogue.files.wordpress.com/2012/06/blushing_smiley_face.png

"Nem tudom az arcom úgy váltogatni, ahogy a látóterembe kerül valaki normális-nemnormális-normális. :D"
Látod? Ezért kell a "széttéplek" arc helyett mindig egy kedves-mosolygós.
Valóban nem muszáj másokhoz bárhogy is viszonyulni. De ha (elméletben) nem viszonyulsz hozzájuk sehogy, akkor is viszonyulsz valahogy. Láthatóan a pókerarc meg a "grrrr" figura nem jött be. Főleg neked nem, mert letaperoltak, a többi férfi meg nem segít. Ha ez zavar, valamit tenned érdemes ellene. Teszem azt, változtatni magadon. ;)

"Nincs neked véletlenül egy szép rózsaszín szemellenződ? :D Vagy egy rózsadombi ingatlanod, ahonnan nem teszed ki a lábad? :D"
Sajnos nincs. Viszont nem pesszimistán fogom fel a világot. Mindenkiben tudom látni az ellenséget, de ettől még nem vagyok egy magába forduló, kifelé egy pszichopata arcot mutató valaki. :) Sokkal inkább egy kedves, szimpatikus emberke. (... aki nem kívül, hanem belül pszichopata! :D )
Előzmény: Purple (113) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 09:49 | #116
Egyébként ez annyira igaz, hogy az emberek ilyenkor inkább félrenéznek ahelyett, hogy segítenének. Nem akarnak belekeveredni / nem tudják, hogyan reagáljanak / nekik is kínos a szituáció, inkább elhúzódnak a közelből. Az a szomorú igazság, hogy ilyen helyzetben az ember csak magára számíthat.
Előzmény: Purple (113) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 09:45 | #115
Ez nem üldözési mánia. Istenem, annyira jó lenne, ha minden férfi csak egyetlen hónapra nő lehetne, és megtapasztalhatná, hogy milyen az, minden velejárójával együtt! Elképzelni sem tudod, milyen érzés, amikor este megindulnak hárman utánad az utcán, amikor már csak 50 méterre vagy a bejárati ajtótól... :S
Előzmény: imki (112) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 09. 09:33 | #114
Nincs neked véletlenül egy szép rózsaszín szemellenződ? :D Vagy egy rózsadombi ingatlanod, ahonnan nem teszed ki a lábad? :D
Előzmény: imki (112) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 09. 09:32 | #113
De mi már olyan klasszikus értelemben nem vagyunk vadidegenek, meg azért hiába nem értünk egyet, azért leszűrhető hogy nem az a vadparaszt hiperpigmentált kategória vagy. :D

De most az érdemtelen senkikről volt szó. :) Nem tudom az arcom úgy váltogatni, ahogy a látóterembe kerül valaki normális-nemnormális-normális. :D Ha már kontaktba kerülök egy normálissal nyilván nem rúgom le, mert rossz napom van. :D

Nem viszonyul hozzám senki az utcán, de ez így a jó. Minek vadidegenekhez valahogyan is viszonyulni, akikkel nem veszem fel a kapcsolatot? :D Ezt sosem fogom megérteni. Ahogy az előbb írtam, az már teljesen más, ha már valami miatt összesodródunk, boltban is normálisan kérem ki az árut pl...

Kurvára nem ezen kéne múlni, hogy mikor segít egy férfi amikor szexuálisan zaklatnak hogy közben vigyorgok-e mint egy fogyatékos ...
Előzmény: imki (111) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 08:52 | #112
"csak jó messzire elkerülni, mert tényleg ezek erőszakolnak meg éjjel a sikátorban."
Nincs neked véletlenül egy kis üldözési mániád? :)
Előzmény: Purple (110) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 09. 08:51 | #111
Szerintem nem alpári. No majd ha találkozunk, jól megfogom majd a kezed. Utána eldöntheted, hogy alpári volt-e. ;)

"Utálom ezt a "segítsünk azon is aki rá sem szorul" dolgot."
Húúú, ez honnan szűrted le? Mert ilyet sehol nem írtam. Nem kell segíteni senkin, pláne nem olyanon, aki nem akarja. Viszont szerintem sokkal nagyobb alpári bunkóság az, amikor nem is figyelsz a másikra és "kizárod" a környezetedből, mintha ott sem lenne. Ezzel nem azt mondom, hogy az érdemtelen senkiket ne zárd ki, hiszen ők megérdemlik. Hanem azt, hogy a normálisabb (értelemszerűen nem seggtapizós) emberekre azért pl. ne nézz úgy, mint a véres rongyra.

Az esetek többségében az emberhez úgy szokott állni a többi ember, ahogy ő áll hozzájuk. Ha te őrjöngő fúriaként jársz-kelsz az utcán, "széttéplek te féreg!" tekintettel a szemedben, akkor ne lepődj meg azon, ha mások is hasonóan viszonyulnak hozzád (a maguk szintjén és stílusával). Az emberekre tudat alatt bizony komoly hatással van, hogy a többi ember hogyan viszonyul hozzájuk, hogyan viselkednek mellette. Ha egy csinos nő felkelti az érdeklődését egy ilyen taplónak, viszont a csinos nő eközben egy idegbetegnek látszik, az a másikból is kihozza a sötétebb oldalt. Ergo azt kapod, amit adsz (és ez most nem egy ezoterikus sallang, hanem tény).
Arról nem is beszélve, hogy ha idegbetegként viselkedtél és a hátad mögött egy majom megfogja a segged, akkor a többi férfi nem fog a segítségedre kelni. Miért védene meg egy morcos fúriát? Inkább röhög ő is egyet, hogy "lám, megadtuk ennek a nőnek, ami járt neki, most már nem horja olyan fenn az orrát". Viszont ha kedves, mosolygós vagy, akkor az értelmesebb férfiak a segítségedre kelnek. Azt kapod, amit adsz.
Előzmény: Purple (109) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 09. 07:02 | #110
Szerintem Nas, meg én sem arról vagyunk híresek, hogy nincs humorérzékünk és befordult fapicsák vagyunk. :D De azért van ám határa mindennek... Nem fogok vigyorogni ilyen parasztokra... Egyrészt mert idegesítőek, másrészt meg mit adjam alá a lovat? Vannak buta emberek, de azért ilyet nem engednek meg maguknak, szimplán csak butácskák, hát legyen, vannak ilyenek is. De ezek, ezek tényleg a legalja söpredék, ezekkel nem lehet semmit sem kezdeni, csak jó messzire elkerülni, mert tényleg ezek erőszakolnak meg éjjel a sikátorban.
Előzmény: bimbi (72) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 09. 06:57 | #109
Márpedig vadidegenhez hozzáérni alpári, és bunkó dolog. Azért álljon már meg a menet, hadd döntsem el én, hogy akarom-e a bőrfelületem összeérinteni valakivel, akiről semmit nem tudok....

Ja és vidéki vagyok. És nem hiszem, hogy mindenáron idegenek arcába kéne mászni. Mindenki figyeljen az ismerőseire, meg a kis környezetére és már is jobb lenne minden. Utálom ezt a "segítsünk azon is aki rá sem szorul" dolgot. Pontosan, megy a hajtás, éli mindenki a kis életét, és pont nem arra van szüksége, hogy vadidegenek taperolják mert jajdeszépazélet. Aki tud normálisan ismerkedni, az egy vadidegennél is eléri a célját, de ne lepődjünk meg ha így nem fogja...
Előzmény: imki (66) +1 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 09. 05:53 | #108
Múltkor egy hivatalos ügyben egy hivatalban a következő párbeszéd zajlott le, mikor bementem. :D

- a hölgy hozzád jött
- azta... ^^!

:D

Elő szokott fordulni, bár nem ilyen nyíltan, hogy "akkor most ismerkedjünk", hanem ezt azért lehet érezni, hogy milyen célból jön oda. :D De akkor hárítok illedelmesen és másra terelem a témát. :D Egyébként teljesen vadidegenekkel nem sűrűn fordul elő, általában van valami minimális ismeretség.

Előzmény: bungle (60) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 09. 00:55 | #106
Hát igen, 20 éve még volt tömegpusztító fegyverünk...
Előzmény: Tooni (105) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 09. 00:50 | #105
Jaj azt nagyon imáádom! :D
http://www.youtube.com/watch?v=bxlfe7RLauk
Előzmény: bungle (104) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 09. 00:44 | #104
A tapi, az megy, mi? :D
http://i.imgur.com/z9GL282.gif
Előzmény: Tooni (103) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 09. 00:31 | #102
Előzmény: Tooni (100) +1 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 09. 00:30 | #101
na így ni
>:D
Előzmény: Tooni (100) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 09. 00:24 | #100
Hááháá Trónfosztás!! :D
+3 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 09. 00:16 | #99
:D
Megjegyzem, ez inkább a nőkre jellemző, hogy mindig mást akarnak és semmi nem jó úgy, ahogy épp van, szóval csak próbáltam alkalmazkodni. :P
Előzmény: Nas (98) +1 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 00:07 | #98
Ajj már...férfiak...egyszer ez kell nekik, egyszer az. -,- Eddig azt hiányoltad, hogy jó nők fogdossák a segged... :P Vegyél hármas tandem bringát (+ 2 csinos bringát rá), akkor minden vágyad teljesül. :)
Előzmény: bungle (97) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 09. 00:02 | #97
Fordítva nem lehetne, hogy ők tekernek, én meg hátul bámészkodok? ;)
Előzmény: Nas (95) +2 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 09. 00:01 | #96
Ariel, a kis hableány, miután feljött az óceán mélyéről...?
Ja nem, betöltődött a kép alja is. :D
Előzmény: Tooni (82) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 09. 00:01 | #95
Veszel egy tandem bringát, és jó pénzért oda is meg lehet oldani, hogy csinos lányok fogdossák a segged, miközben tekersz... :D
Előzmény: bungle (93) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 23:59 | #94
csipkésben jobb lenne...persze csak ha türkiz ;)
Előzmény: bimbi (90) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 08. 23:58 | #93
Buszom még nincs, csak bicajom meg egy kisebb tankom, bár annál lehet kevesebbet fogyasztana egy busz, még meggondolom... főleg ha azon a seggét is fogdossák az embernek csinos lányok. :D
Előzmény: Nas (87) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 23:57 | #92
...vagy esetleg elmormolok egy isiászt okozó átkot
Előzmény: Tooni (91) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 08. 23:54 | #91
A mérgezett hegyű nyílpuska már nem elég? :)
Vagy rájukuszítod a cecelégyrajt!
Előzmény: Nas (89) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 08. 23:53 | #90
Ilyen szerkóban még a nyócker bikája is félne tőled! :)
Előzmény: Nas (88) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 23:52 | #89
Vagy esetleg szórjak rá egy kis gyökereztetőport...? :)
Előzmény: Tooni (86) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 23:50 | #88
:D Na, ez a szerkó aztán tényleg alkalmas csendes, feltűnésmentes közlekedésre...
Előzmény: Tooni (82) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 23:47 | #87
Te olyan gyakorlott vagy a visszaszólogatásban. Csak nem neked is fogdossák a nők a seggedet a buszon? :D
Előzmény: bungle (81) +2 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 08. 23:46 | #86
Sehogy, már elég elrettentő egy önmagáért kiálló nő aki nem hagyja annyiban.
Előzmény: Nas (83) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 08. 23:45 | #85
Csak a testemen keresztül felkiáltással!
Előzmény: Nas (83) +1 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 08. 23:44 | #84
Meg menet közben szállunk fel a repülőre. :-)
Előzmény: bungle (81) +1 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 23:42 | #83
Ha feltesszük, hogy sikerül a felvétel, és a rendőrség még valami csoda folytán ki is jönne emiatt a helyszínre, hogyan akadályoznád meg, hogy az elkövető egyszerűen lelépjen, mire odaérnek?
Előzmény: Tooni (74) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 08. 23:41 | #81
Kellemesebb itt fent a levegő, meg előbb tudjuk meg, ha esik az eső! :)
Előzmény: bimbi (80) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 08. 23:39 | #80
Eszembe jutott valami, amivel pár éve engem is sírba lehetett kergetni.
Jellemzően 60+ éves 160 centis papák a magasságom láttán igen gyakran jönnek azzal a kérdéssel, hogy "Colos, kosarazol?" Vagy "jó a kilátás?" Ma már simán letudom egy "nem"-el, de serdülőként elég nehezen kezeltem, a helyzetet. :-)
Előzmény: Nas (65) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 23:37 | #79
:D Akkor meg menekülnének az emberek a környékemről, mert nem értenék, hogy mit flangál itt egy holdkóros fehér köpenyben, szájmaszkban, gumikesztyűben, egyik kezében szélesztőbot, másik kezében automata pipetta... "Csak nem a KÖJÁL-tól van...? Dobd el azt a kebabot, Pistuka."
Előzmény: Tooni (78) +2 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 08. 23:29 | #78
Mehetnél az utcán a munkaruhádban és akkor senki sem kötne beléd!!
Előzmény: Nas (68) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 08. 23:26 | #77
Rájuk is úgy hatott(ál). Kiszállt a vér a fejükből. :P
Előzmény: Ravennë (75) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 08. 23:23 | #76
Magyar rendőrség? Ezért kiszáll? Tényleg szép álom.
http://i.imgur.com/3l9FeBt.gif ;)

Előzmény: Tooni (74) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 05. 08. 23:23 | #75
:D

Utólag könnyű kreatívnak lenni, de egy ilyen helyzet rám agyblokként hat. :P
Előzmény: bungle (73) +1 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 08. 23:20 | #74
Az én megoldásom nem lenne ennyire rambós, hogy tökönrúgás meg ilyenek. Nos, egy diktafon, ami végtelenített felvételre képes, mint ruszkiknál a fedélzeti kamera. Ez a csajnál. Innentől a sorrend
Szóbeli provokáció, tárcsáz 112, halló, szexuális zaklatást szeretnék bejelenteni...rendőr kiszáll, mia fennforgás kérem, igazoltat, felvétel kéznél... igen időigényes meg ilyenek, de utána már nem fog pattogni az a játékos, aki egyszer sárga lapot kapott...szép álom.
Előzmény: imki (67) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 08. 23:18 | #73
Kedvesen megfordulsz: "Egymásét már unjátok?" :D
Egyébként birkacsorda effekt, egyedül az életben nem mert volna beszólni egyik sem.
Előzmény: Ravennë (71) +4 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 08. 23:16 | #72
Nézd, végül nem az én dolgom, hogyan kezeled a helyzetet. Imkinek igaza van abban, hogy ha egy IQ=80 jómunkásember ad egy seggrepacsit, amire morcogással reagálsz, azzal kb. azt az érzést váltod ki belőle, hogy te vagy a megközelíthetetlen úri hölgy, ő meg az alja söpredék, aki örök életében egy lúzer proli marad. Nos, az 80-as IQ ebben a szituban kb. arra elég, hogy tovább növekedjen benne a felgyülemlett "de jó volna egyszer meghúzni egy igazán jó pinát" érzés. Leállni tuti nem fog.
Ha lazán kezeled a dolgot, akkor megnyugszik, és eldicsekszi a haveroknak, hogy rákacsintott egy atom bringa.

De továbbra is azt mondom, egy kis humorérzék minden napra szükséges a túléléshez. :-)
Előzmény: Nas (64) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 05. 08. 23:13 | #71
Buszon volt, de szerencsére már éppen leszállni készültem, mikor 3 suttyó megtalált a "szúrnánk a púzódat" beszólásukkal. Hangosan, hogy mindenki jól hallja. Ők a bunkók, mégis nekem égett helyettük a képem.
Előzmény: Nas (64) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 08. 22:57 | #70
Persze, hogy trollkodás. De valami kiváltja ezt. Ez nem olyan, mint a szandálzokniban flangálás. :D

Bocsi, ezt a videót nem bírtam végignézni. Fél perc után kikapcsoltam. :)
Előzmény: Nas (68) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 08. 22:55 | #69
Persze, nem könnyű. Próbáld meg, hogy ha indulat vezérel, akkor döntés előtt számolj el mondjuk tízig. Mire a végére érsz, kicsit lehiggadsz. ;)
Előzmény: Nas (65) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 22:52 | #68
Ne szépítsük a dolgot, ez szimpla utcai trollkodás, semmi köze az "elidegenedéshez" (Purp egyébként nem is pesti, ha jól tudom...). Ez jut az egészről eszembe: :)

http://www.youtube.com/watch?v=KTA5RDkIGIY
Előzmény: imki (66) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 08. 22:52 | #67
"Na bumm. Röhögtem, és mentem a dolgomra."
Nekik azért nehezebb ezt megélni. A társadalomban egy férfi számára ha meghódít egy (több) nőt, az erény. Ha a nőnek van sok pasija, akkor ő egy utolsó ribanc lesz. Itt is ez a helyzet.
Ha neked beszól egy rakás nő, akkor ha rondák, akkor nem veszed őket figyelembe. Ha meg jól néznek ki, akkor még sikerként is könyveled el. Nekünk a genetikai programunk lényege, hogy minél több nővel dugjunk.
Az ő programjuk viszont más. Nekik ez nem megy ilyen könnyen. Amíg mi hajlandóak vagyunk egy átlagosnál kicsit is jobban kinéző nővel akár ebben a pillanatban is lefeküdni, addig ők csak azt a férfit akarják magukhoz közel engedni, amelyik már letett valamit az asztalra (és a közelengedéstől hol van még az ágy...!). Ők választanak, mi hódítunk - ez így megy évmilliók óta.
A seggrepacsi viszont olyan, mintha ezt a férfi megfordítaná a fenti elvet, és ő akarna választani (dönteni a szex mikéntjéről és idejéről). Ez egy nőnél elég problémás, hiszen szembe megy az ő programjával. Ilyet a férfiak közül csak az alfahímek engedhetnek meg maguknak, de ők is csak nagyon óvatosan. Márpedig azok, akik ilyet tesznek, általában nagyon messze vannak az alfahímtől. :)
Előzmény: bimbi (62) +1 VÁLASZ
imki 2013. 05. 08. 22:44 | #66
Dehogy is! Ha megfogom a kezedet, az nem alpári viselkedés. Persze ez attól függ, hogy hogyan fogja meg az ember a nő kezét. De könyörgöm, ne legyen már alpári. Ha így állsz hozzá, akkor nem csoda, hogy "támadásnak" fogod fel a kisebb dolgokat is. Most itt nem arról beszélek, hogy megmarkolja a kezed és rángat magával. De egy másik emberhez normálisan hozzáérni nem hinném, hogy alpári stílus.

Amúgy kíváncsi lennék, hogy mit reagáltál a 12 évesekre. Ha dühös voltál (amire a nyakamat teszem), akkor elérték, amit akartak. Legközelebb is csinálni fogják más nőkkel. Idősebb korban szintén. Nem csak a férfiaktól függ, hogy hogyan alakul egy ilyen szituáció, hanem tőletek is. Egyrészt magán a megjelenéseteken, viselkedéseteken. Egy begubózott, "anyátok" arckifejezésű, láthatóan dühös-morcos, de jól kinéző nő már önmagában provokatív egy férfi számára.

Van egy olyan érzésem, hogy ott Pesten, abban a "gyönyörű nagyvárosi fílingben" a férfiak és a nők is egyre távolabb kerülnek egymástól, és mindkettő befordul a saját kis belső világába. Megy a hajtás, a kapkodás, a másikra oda nem figyelés, mindenki a saját gondjaival van elfoglalva, és kifelé egy szúrós kis kaktuszt mutat. Ezek után ne csodálkozzunk, ha ezek történnek.
(És itt nem azt mondom, hogy a nők a hibásak, hanem azt, hogy az ő viselkedésük IS közrejátszik abban, ami történik. Még ha ettől függetlenül a tapló férfi még tapló is marad, hiszen nyilván ő ugyanez, csak férfi bőrben.)
Furcsák vagytok ti emberek. :)
Előzmény: Purple (53) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 22:42 | #65
Igazad van, csak adott szituációban marha nehéz higgadtan kezelni a dolgot.
Mindegy, csak a jelenségre szerettem volna felhívni a figyelmet a post kapcsán, ami - mint bebizonyosodott - másnak is probléma.
Előzmény: imki (63) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 22:37 | #64
Van, amikor csak röhögök egyet rajta, de van az a pont, amikor már elegem van belőle. Egyébként van egy kis különbség aközött, ha csajok odaintegetnek egy pasinak, meg aközött, ha jómunkásemberek obszcén módon beszólnak egy nőnek...
Előzmény: bimbi (62) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 08. 22:33 | #63
Nem mondtam, hogy te vagy ezért a hibás. Csak azt, hogy rossz helyen élsz. Vidéken tényleg nem tapasztalok ilyesmit. (Következtetés: a pestiek büdösbunkók. ;) )
De a helyzetek megfelelő kezelése sokat segít. Meg az is lehet, hogy pont a morcos megjelenésed miatt csinálják. Egy mosolygós lánynál lehet, hogy nem játszanák ezt el, avagy eleve máshogy állnának hozzá.
A tökönrúgás meg - mint mondtam - megfelelő válasz. Térddel, közelről, erőből. Esetleg utána odavetheted neki, hogy "Nyalogasd, úgy gyorsabban gyógyul." :)
De rugdosás helyett egy "Csak ennyit tudsz, bébipöcsű?" / "A guminődet fogdosd, kreténkém!" vagy hasonló odaszólás is megfelelő lehet. Vagy ha nem tudod, hogy ki volt a mögötted állók közül, akkor még véletlenül se fordulj meg, hanem csak szólj vissza, hogy "Az arcodat már nem mered vállalni, nyuszika?".
A lényeg, hogy ott taposs bele a nyomorultba, ahol a legjobban fáj neki. Az ilyeneknél már eleve gond lehet a szexuális életükkel, 90%, hogy van valami problémájuk, amit így próbálnak kompenzálni. Ha ebbe rúgsz bele, az különösen fájni fog neki.
Viszont NAGYON fontos, hogy idegeskedés nélkül tedd, bármit is teszel. Ha felhúzod magad rajta, az olaj a tűzre, röhögni fog rajtad, mert elérte a célját. Viszont ha higgadtan cselekszel, azzal jobban kihangsúlyozod az ő féreg mivoltát. Az sem baj, ha csak simán leköpöd, minden indulat nélkül. De tényleg. Próbálj meg a fejükkel godolkodni, és rá fogsz jönni, hogy mivel tudod őket porig alázni. ;)
Előzmény: Nas (50) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 08. 21:50 | #62
"legszívesebben megcsináltatnám velük ugyanezt 100 kilós, ötvenes védőnőkkel, aztán utána vicceskedhetnek"

Ugyan én sosem füttyögök nők után és nem is fogdosom a feneküket, de ha bekövetkezne az általad vázolt 100 kilós védőnős eset, én szinte biztos vagyok abban, hogy poénra venném a dolgot és nevetnék egy jót. Szvsz túlságosan is feszes vagy, lazíts kicsit, így könnyebb átvészelni a hétköznapokat.

Egy eset, ami nemrég velem történt. Faluhelyen volt találkozóm, aminek jellegéből adódóan eléggé igényesen, fess úriember módjára kiöltöztem. Kb. 200 métert kellet megtennem a járdán, ezalatt 2x kiabáltak oda hozzám helyi cigánylányok. Volt, amelyik integetett is. Na bumm. Röhögtem, és mentem a dolgomra. :-)
Előzmény: Nas (57) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 19:59 | #61
Évente kb. kétszer-háromszor azért még előfordul, hogy odajönnek ismerkedési céllal (mondjuk én ezen is csodálkozom, mert tényleg nem öltözködöm csinosan + az említett okokból baltaarccal közlekedem). De azok aranyosak szoktak lenni, olyan esetben én is normálisan utasítom őket vissza. A lájtosabb atrocitások (ciccegés / füttyögés / beszólogatás) viszont már mindennaposak, a tettleges atrocitások (pl. seggbe csípés) szezonális eloszlású, a nyári hónapokban, amikor az ember nem bugyolálja tíz réteg ruhába magát, gyakoribb. De egy is sok!
Előzmény: bungle (60) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 08. 19:44 | #60
Amúgy az is sűrűn előfordul (ezt Purple-től meg a többi Izés hölgytől is kérdezem), hogy normálisan leszólítanak ismerkedés céljából? Vagy csak ilyen ovis seggrepacsit játszanak ill. zaklatnak?
Előzmény: Nas (59) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 19:33 | #59
Hát igen, kb. ilyen a szituáció... De most komolyan: miért kell ezt? :(
Előzmény: bungle (58) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 08. 19:31 | #58
Előzmény: Nas (47) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 19:13 | #57
Igen, ez a legidegesítőbb az egészben, hogy nem tud igazából mit tenni az ember. Maximum odamorogja, hogy "szerencsétlen balfasz", vagy valami hasonlót, de tettlegességig (amivel igazából ki tudnánk adni a dühünket...) meg azért nem lehet menni, mert a végén még minket vernek meg, mert "nem vesszük a lapot", hiszen "csak" a fenekünkbe csíptek... -,- Ezért mondom, hogy legszívesebben megcsináltatnám velük ugyanezt 100 kilós, ötvenes védőnőkkel, aztán utána vicceskedhetnek.

A morcos nézéssel kapcsolatban nekem az volt a non-plus-ultra élményem, hogy egy ilyen eset után mindenkit felnyársaló tekintettel ülök a metrón, erre odapattan mellém egy csávó, hogy "nézd, csináltam rólad egy képet a mobilommal...mindig ilyen durcásan nézel? miért? mosolyogj, légy szi..." - Ő azóta ha megéhezik, telefontöltőt kénytelen csatlakoztatni a szájüregébe. És szegény ezt biztos úgy könyvelte el, hogy "a mai nők milyen agresszívak"...
Előzmény: Purple (56) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 08. 18:58 | #56
Engem is kb gyilkosnak hisznek, mert én is "anyátok" fejjel trappolok végig mindenhol. :D Ha építkezést látok, már tudom hogy visszaszólás jön. És az a legszarabb, hogy ezekre szellemi megsemmisítőcsapást sem lehet mérni, mert olyan mélyen vannak. :DD Azon is csak röhögnének meg cuppognának. :D Vagy nekem jönnének....
Előzmény: Nas (51) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 18:57 | #55
Ugye...? Csak nem én vagyok túlérzékeny, meg magyarázok be dolgokat... :)
Előzmény: Purple (54) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 08. 18:53 | #54
Tudna bizony... Buta büdös parasztok világát éljük... Ismerős az idióta összeröhögés is amitől annyira menőnek érzik magukat és nekem fáj az a mértéktelen butaság, ami árad belőlük.
Előzmény: Nas (48) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2013. 05. 08. 18:51 | #53
Nem is értem mi ezen a túlreagálás... Ha a kezét fognák meg az is egy alpári tetű viselkedés lenne, mert idegen vadparasztok egyáltalán ne érjenek hozzá máshoz és kész. Na de a seggfogás... Nekem 3 büdös kis retek tetves 12 éves is fogta már meg, hát majdnem pofánrúgtam.... Ez bőven alulreagálása a dolognak. :D
Előzmény: imki (46) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 15:41 | #52
Persze ezt az egészet Budapestre értem...gondolom, egy nyugis vidéki kisvárosban normálisabb a helyzet.
Nas
Nas 2013. 05. 08. 15:31 | #51
Ja, és utána meg panaszkodnak az ismerősök, hogy miért van az, hogy mindegyik fiatal nő baltaarccal és katonás léptekkel masírozik az utcán. Hát, ezért...
Előzmény: Nas (50) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 15:27 | #50
Lehet, hogy én buszozom mindig rossz helyen, de attól még tényleg megtörtént párszor, nem csak "belemagyarázom", és a barátnőim is panaszkodtak már ilyesmire. Egyébként meg ezt annyira utálom, hogy ha valami rossz történik valakivel, akkor még a szenvedő félt hibáztatják, hogy miért volt rossz helyen... Nem igaz, hogy nem lehet anélkül fényes nappal bárhol kimenni az utcára, hogy ne ciccegjenek / füttyögjenek / fogdossák az embert. Ezért viszont hadd ne mi legyünk már a hibásak, hogy rossz helyen akarunk közlekedni, ha egyszer arra kell mennünk...
Előzmény: imki (49) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 08. 14:57 | #49
Hát nem tudom. Én ilyet még nem tapasztaltam. (Mármint most nem az én seggem mások általi markolgatására gondolok! Az enyémet nem szokták markolgatni. :) ) Egyébként ez nem gyáva/undorító viselkedés, mert van erre jobb kifejezés is. Amelyik férfi csak ennyit tud és csak így tud elérni bármit is egy nőnél, az szánalmas.

A busztól leszállva a tökönrúgás jobb, mert több hely van rá. Odamész, szépen-kedvesen mosolyogva, mintha "rágerjedtél volna" a mutatványa miatt, lehetőleg jó közel. Még a ruháját is birizgálhatod picit az ujjaddal, olyan pajkosan. Utána jöhet a jól irányzott térdrúgás. Ha jól csinálod, egy darabig ellesz vele, addig meg te szépen eloldaloghatsz. :)

Türelmetlenség? Inkább egyfajta hiánypótlás, esetleg a többi majomnak való megfelelés lehet az ilyeneknél. Többre nem képesek, így ennyit nyújtanak. Valószínűleg nem a "hátha bejön" alapon, mert ők is érzik, hogy nem lesz belőle semmi. Hanem inkább azért, mert így "kap" valamit, többnek érzi magát a nőnél, és a társai előtt is dicsekedhet. Szánalom.
De szerintem nincs sok ilyen. Talán csak tényleg rossz helyen buszozol.
Előzmény: Nas (47) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 13:21 | #48
Szerintem ha megkérdeznénk az itt izélő csajokat, biztos, hogy mindegyikük tudna hasonló sztorikat mondani.
Előzmény: Nas (47) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 13:19 | #47
"Nem tartom kizártnak, hogy csak kicsit túlreagálod a dolgot, és nem arról van szó, mint amit gondolsz."

Ha belecsípnek / megmarkolják a segged, azt nem tudom, mi másként tudod még értelmezni. :D Biztos csak a kapaszkodót keresték, vagy a ruhám anyagának minőségét szerették volna tesztelni...? Azért különösen aljas ez a megmozdulás, mert amikor hátranéz az ember, mindegyik úgy csinál, mintha nem tudna semmiről...az összes körülöttem állót meg nyilván nem pofozhatom fel...amikor leszállok, akkor röhögi el magát a tettes / szól be valami roppant humorosat. -,- Gyáva, undorító viselkedés.

Egyébként nem csak nekem vannak ilyen problémáim, más nők is panaszkodnak hasonló atrocitásokra. Valahogy türelmetlenebbek, ingerültebbek, rámenősebbek lettek a kiéhezettebb férfiak, könnyebben belekötnek a körülöttük lévő nőkbe.
Előzmény: imki (46) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 08. 13:01 | #46
Akkor szerintem így látatlanban is kijelenthetjük: jó s&gged van. :)
(Bár azért mindenképpen érdemes a tényekre támaszkodnunk, nem csak tévképzetekre. Így a helyedben azért már csak a bizonyítás végett is beraknék egy képet róla. Ezzel minden kétséget kizárva tudnánk véleményt alkotni a problémáról, és könnyebben találnánk megoldást is rá! :)) )

Amúgy nagyon elképzelni sem tudom, hogy egy buszon tényleg ilyet tegyen valaki, még ha nagyon sutyerák bunkó is. Pláne egy ismeretlen nővel szemben. Szerintem nem él át minden fiatal nő ilyet, főleg nem nap mint nap. (Vagy csak rossz helyen élsz. :) ) Nem tartom kizártnak, hogy csak kicsit túlreagálod a dolgot, és nem arról van szó, mint amit gondolsz.

Ha meg mégis tévednék, akkor ilyen esetekre a helyedben egy jól irányzott tökönrúgást javasolnék, esetleg egy elektromos sokkolót (mondjuk a delikvens lába közé nyomva). De mindenképpen hasznos, ha az alkalmazott módszer egyszerre hatásos és elrettentő is. ;)
Előzmény: Nas (37) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 11:35 | #45
:DDD Köszönöm. Igazán használható ötletek. :)
Előzmény: bungle (44) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 08. 11:33 | #44
Előzmény: Nas (43) +1 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 11:25 | #43
Na, nem. Igyekszem minél kevésbé csinosan öltözködni, de van egy határ... :D
Előzmény: bungle (41) 0 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 08. 11:11 | #42
Ez valóban gáz. És terjed. :/
Előzmény: bungle (41) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 08. 10:54 | #41
Meg ilyen nadrágok viselését: http://erdely.ma/uploaded/images/1568836_nagy.jpg :D
Előzmény: bimbi (40) +1 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 08. 10:37 | #40
Megelőzés céljából javaslom gyerekméretű, türkiz kardigán hordását. :D
Előzmény: Nas (37) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 00:30 | #39
Egyébként tényleg nem is értem, hogy a haláluk után miért épp az agy kezdi érdekelni a zombikat. A haláluk előtt az érdekli őket általában a legkevésbé. -,-
Előzmény: Tooni (38) +1 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 08. 00:25 | #38
Át kell gondolni ám ezek után a zombis filmeket, hisz a többség ugye előbb fog feneket marcangolni mint agyat, ez a "rögvalóság" :D "Asss...Aaaaaassss. Dat aaaaassss" mert ha ugye ez az ösztön ami megmarad a fertőzöttekben inkább :D
Előzmény: Nas (37) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 08. 00:13 | #37
Nem egyszer...és mondhatom, eléggé idegesítő, amikor pl. a másnapi kísérlet előkészítésén agyalok, vagy azon, hogy mit írjak a cikkem diszkussziójába, és hirtelen ilyen alpári módon rángatnak vissza a rögvalóságba -,-
De szerintem ilyen és ehhez hasonló atrocitásokat minden fiatal nő nap mint nap átél. Csak én ultra érzékeny vagyok a sudribunkó viselkedésre.
Előzmény: imki (33) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 07. 23:46 | #36
Rulettvizsgán! ;)
Előzmény: Tooni (35) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 07. 23:36 | #35
Nyelvvizsgán? :S
Előzmény: bungle (34) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 07. 23:27 | #34
Ok, nálam átment az orosz vizsgán! :D
Előzmény: hgabi00 (27) 0 VÁLASZ
imki 2013. 05. 07. 23:10 | #33
Neked a buszon megfogták már a seggedet csak úgy? :)
Előzmény: Nas (29) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 07. 22:38 | #32
"Valaki éhes..."? ;)
Előzmény: Bogi22 (26) 0 VÁLASZ
Ravennë
Ravennë 2013. 05. 07. 22:37 | #31
Illetve ha a parkban sétálgatva a fogatlan idős nénik a mell... akarom mondani nadrágjukat stírölnék és közben pajzánul vigyorognának... :S
Előzmény: Nas (29) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 07. 22:36 | #30
Én is, remélem Bogi remek kísérleti nyúl.. izé.. alany lesz! ;)
Előzmény: Nas (29) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2013. 05. 07. 22:14 | #29
Marhára kíváncsi lennék rá, hogy a valós életben hogyan reagálnának a férfiak hasonló esetben...meg ha utánuk füttyögnének jól megtermett konyhás nénik...meg ha csak úgy megfogná valaki a seggüket a buszon...
Előzmény: bungle (17) 0 VÁLASZ
egon olsen 2013. 05. 07. 21:23 | #28
Fél hektár krumpli megkapálása után vagy előtt nyomatja az unatkozó fiatalember a csókolódzást a hölgyekkel? Sajnos ez nem derül ki a videóból!
hgabi00 2013. 05. 07. 21:05 | #27
Van egy másik ilyen videója is, de ebben véletlenül(?) találkozik egy orosz csajjal is.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HuGJgPtbOsA#t=345s
Előzmény: bungle (19) 0 VÁLASZ
Bogi22 2013. 05. 07. 20:25 | #26
Ohhh Igen??? Megcsapkodlak a nyújtófával :Damúgy meg tényleg feszültnek érzem magam ... :(
Előzmény: bungle (24) 0 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 07. 19:47 | #25
Nők? Maga mondta, hogy ő "király" :P
Előzmény: bungle (24) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 07. 19:44 | #24
Ajjaj, ***er nyúl a pácban... ;)
Milyen agresszívek ezek a nők mostanában! :D
Előzmény: Bogi22 (23) 0 VÁLASZ
Bogi22 2013. 05. 07. 19:34 | #23
Ohh Akkor téged így hívnak?? " My name is Bunny. Big Bunny! :D Figyi öcskös agyon ütlek :D
Előzmény: bungle (22) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 07. 19:01 | #22
Áááá, nem fogunk úgy hívni... ;)
"My name is Bogi. Kiss Bogi." :D
Előzmény: Bogi22 (21) 0 VÁLASZ
Bogi22 2013. 05. 07. 18:58 | #21
Jó persze! :D De ne hogy ,
"Csók királynak" hívnak a hátam mögött , az új pi** a telepre költözött
Bekapcsolta melltartóját ... parfüm illat száll az utcán át , ide vonza férfiak táborát!
Estefelé láttuk őt , szét csúszva állt a kapu előtt ...Ő az bárki megmondta 2 pasi a rekordja .. nem mutatsz be nála jobb rámenőst! :D
Bogi a csók király király király :D Bogiii a Csóóók király! :D

Előzmény: bungle (17) +1 VÁLASZ
Tooni 2013. 05. 07. 18:37 | #20
Jaja, de a hatás fokozásaként csak barátnős pasikra vethetnéd magad ;D
Előzmény: bungle (17) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 07. 18:27 | #19
Szpászívá, nyikto nye át szuszvújet, dászvidányá?
Néha én is, ha túl sok töményet iszok. ;)
Előzmény: skad (18) 0 VÁLASZ
skad 2013. 05. 07. 18:25 | #18
Egyik videojában beszél oroszul, bár ki tudja...
Előzmény: bungle (17) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 07. 18:17 | #17
Bogi, csinálunk egy videót, odamész ismeretlen fickókhoz és lekapod őket egy csókra, na? :D

Erről a Vitalijról meg nem csodálkoznék, ha kiderülne, hogy csak annyira orosz, mint FPS Russia. ;)
www.ize.hu/comments.php?post_id=21352
http://index.hu/tech/2013/03/30/lerohanta_a_rendorseg_a_youtube-sztar_otthonat/
Előzmény: Bogi22 (15) +1 VÁLASZ
skad 2013. 05. 07. 18:11 | #16
Bogi22 picks up a guy :)
Előzmény: Bogi22 (15) 0 VÁLASZ
Bogi22 2013. 05. 07. 17:19 | #15
:D akkor találkozzunk mi is! :D

Előzmény: T boy (14) 0 VÁLASZ
T boy 2013. 05. 07. 07:49 | #14
Én nem vagyok olyan finnyás, bármelyik alanyának a szájába dugnám:))))
Előzmény: Bogi22 (1) 0 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2013. 05. 07. 02:38 | #13
lehet 100 próbálkozásból csak ennyit tudtak összevágni:P

amúgy ezek az amcsik céda népség
+1 VÁLASZ
Samu. 2013. 05. 07. 00:44 | #12
egyébként milyen egy ribanc már aki mindenkivel kever? :DDD
Előzmény: HoPpY (11) +1 VÁLASZ
HoPpY 2013. 05. 06. 23:24 | #11
Tegyük fel, ha hozzám odajönne egy jó csaj és éppen nincs barátnőm és persze nem ettem előtte 1 kiló fokhagymát, akkor miért ne?:D Szerintem ez nőknél ugyanúgy igaz, csak őt, emiatt k..vának hívják minket meg menőnek!! :D
+1 VÁLASZ
hgabi00 2013. 05. 06. 21:18 | #10
+1 VÁLASZ
bimbi
bimbi 2013. 05. 06. 18:01 | #9
Ja, 10 éve sem volt extra dolog.
Előzmény: Samu. (5) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 06. 17:58 | #8
De szuszpenzor is tuti van rajta! :D
Előzmény: Samu. (7) +1 VÁLASZ
Samu. 2013. 05. 06. 17:57 | #7
hát igen, meg legalább 2 nap próbálkozott mert 2féle pólóban nyomja. (vagy cserélgeti és 1 nap, vagy csak 2 pólója van és több nap :D)
Előzmény: bungle (6) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2013. 05. 06. 17:52 | #6
Szerintem sem lebeszélt jelenetek (főleg a többi videóját ismerve), csak a tökönrúgásos eseteket nem rakja fel a csatornájára. ;)
Előzmény: Samu. (5) +2 VÁLASZ
Samu. 2013. 05. 06. 17:37 | #5
próbálta már valaki, hogy azt állítjátok nem lehet megcsinálni? :) én igaz bulikörnyezetben, de többször tapasztaltam hasonlót. egy csók már nem a világ..
a janek
a janek 2013. 05. 06. 17:33 | #4
ha van elég della :$$$$$$$$$$$
dude 2013. 05. 06. 17:17 | #3
Azok meg nem csókolóznak idegenekkel! :D
Előzmény: a janek (2) +2 VÁLASZ
a janek
a janek 2013. 05. 06. 17:13 | #2
Nem vagyok ez az összeesküvés elmélet gyártó, de szerintem fake .
Hozzászólók írták a harmadik lányról,hogy pornósztár Katie Cummings.

+1 VÁLASZ
Bogi22 2013. 05. 06. 16:59 | #1
Én tuti nem dugnám a nyelvemet a szájába :D főleg ennyi nővel kavar :D pfff elkapnék vmi kalici vírust :D