Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Zserigta 2008. 06. 11. 13:45 | #75
Ez jó. Az elején még a autókázásról volt szó, majd áttértek a kommentelők az olajra. Érdekes. Pedig a videónak önmagában semmi köze sincs az olajhoz. :D
Schabee 2008. 03. 02. 22:45 | #74
sajnos a videjó már nincs fent :(
kupak 2007. 03. 31. 14:58 | #73
DÖGÖLJÖN MEG AZ ÖSSZES AMERIKAI KATONA AKI IRAKBA MEGY!!! REMÉLEM IRAK NYERI A HÁBORÚT. AZ ENSZ NEM HAGYTA JÓVÁ H MEGTÁMADJÁK IRAKOT!!! ÉS AZÉRT NEM RÚGTÁK KI AZ USÁT, MERT NAGYHATALOM...KELL NEKIK AZ OLAJ MEG A POLITIKAI BEFOLYÁS. AZT MEG MEGINT NEM TUDOM H BUSHT MÉG MIÉRT NEM NYÍRTÁK KI.
NÉZZÉTEK MEG: MIKI MOORE: FAHRENHEIT
alajos 2007. 03. 04. 14:44 | #72
eskuszom nem ertelek ??tudod egy bolcs azt mondtavalamikor hogy minden nemzet megtermeli a sajat uralkodoit..szerintem ez egy cafolhatatlan igazsag es ha nem hiszed vedd csak a mai Magyarorszagot peldanak...no coment
Előzmény: Su (71) 0 VÁLASZ
Su 2007. 02. 12. 16:24 | #71
egy szobor ledöntése, jelképezzen az bármely rossz, vagy nemkívánatos dolgot, csak vandalizmus semmi más. lehet, hogy sokakban a szabadság érzetét kelti, de attól az még nem egyenlő a szabadsággal. (mellesleg ha ott mindenki egyetértett volna azzal, hogy azokat a szobrokat ledöntsék, akkor megcsinálták volna maguktól is, nem kellettek volna hozzá az amik.) az, hogy téged a szobordöntögetés jó érzéssel tölt el, az a te saját belső világodat tükrözi csupán és nem a tényeket.
belegondoltál egyáltalán abba, hogy azokat a szobrokat olyan emberek készítették, akik esetleg szebbre, jobbra voltak érdemesek, de mivel ilyen megrendelést kaptak, ebbe fektették bele a munkájukat és tehetségüket? esetleg meggyőződésből készítették ezeket a műveket, mert úgy érezték ezzel jót tesznek? mikor egy szobrot ledöntenek, akkor főleg ezeknek az embereknek a munkáját becstelenítik meg, nem azt akit ábrázolnak függetlenül attól, hogy az illető megérdemli, vagy sem. úgy gondolom senki nem érdemli meg, hogy a munkáját sárba tiporja a csőcselék. nem azt mondom, hogy minden sarkon meg kellett volna hagyni a szobrokat, de el lehetett volna távolítani egy részüket tisztességes iparos munkával is, nem pedig utcai látványosság keretein belül.
a szabadság az alkotás szabadsága kell, hogy legyen, nem pedig a rombolás szabadsága. ott pedig most ez az utóbbi megy, ráadásul fegyverrel kényszerítve. lehet, hogy neked az a szabadság, de az én véleményem szerint nem az.
ami a sztálin szobrot illeti, talán azt is hiba volt ledönteni. egy felnőtt ember szembe tud nézni a múltjával ugyanúgy ahogy a jelenével is. csak a gyerekek nem mernek szembenézni a tetteik következményeivel. ha az a szobor ott maradt volna, akkor talán néha emlékeztetné dolgokra az embereket és nem követnénk el ugyanazokat a hibákat a jelenbe, mint amiket elkövettünk a múltba. de ez már igazán nem a témához tartozik.
Előzmény: bubi66 (70) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 11. 23:30 | #70
Kedves Su ... amiket leírtál , az a Te szuverén , egyéni véleményed ... semmi több . Én is ugyanígy leírtam a véleményem , nem akartam senkit meggyőzni . Természetesen másként látjuk a világ dolgait ... semmi gond . Én ugyan nem éltem akkor , de filmen láttam amikor Magyarországon ledöntötték a Sztálinszobrot ...és valahogy együtt tudtam érezni az irakiakkal , mikor ők is ledöntötték a maguk szobrát ... Szaddamét . És hogy az amik nélkül állna -e még a szobor ... nem tudom , valószínüleg , igen .
Előzmény: Su (64) 0 VÁLASZ
Su 2007. 02. 10. 07:53 | #69
előttem már leírták, hogy ezek a "szerencsétlen, szegény, sajnálnivaló" katonák mivel töltik a szabadidejüket, úgyhogy én csak annyit tennék hozzá, hogy nem kötelező katonának lenni, legalábbis náluk nem. sőt, egy csomó másik, hasznosabb szakma közül válogathatott volna akármelyik.
Előzmény: Robsz (66) 0 VÁLASZ
Luflee 2007. 02. 09. 23:57 | #68
Kedves Robsz! Nem tudom, láttál Te már videókat vagy képeket amerikai katonákról irakban? Olyanokra gondolok, amiken levetkőztetik az embereket meztelen, és beengednek hozzá egy rotveilert. vagy épp csak bekötik a szemét és össze vissza rugdossák, közbe söröznek és a sörös üvegeket mellette törik össze. Közben persze jókat mulatnak rajta, ahogy az a félelemtől szerencsétlen bevizel. Szerinted ez parancs?! ez a munkájuk? Ne ámíts... Még a végén megsajnálom szegény suta tapló rohadék amerikai katonákat..
Előzmény: Robsz (66) 0 VÁLASZ
Chino 2007. 02. 09. 21:00 | #67
és pl az emberek megkínzását is csak parancs miatt teszik?nem csak a saját örömükre?ok.az hogy ott vannak az parancs.de amit néhányan ott tesznek az már a saját elmebetegségük miatt teszik.mert az sztem nem parancs hogy megverjék megalázzák és még ki tudja mit csinálnak még velük.de ez csak az én véleményem

Előzmény: Robsz (66) 0 VÁLASZ
Robsz 2007. 02. 09. 19:35 | #66
Su,te voltál már háborús övezetben?
Ami meg a katonák sorsát illeti,nos szerintem a háborút a politikusok csinálják, a katonák csak parancsot hajtanak végre, mivel ez a munkájuk...
Előzmény: Su (65) 0 VÁLASZ
Su 2007. 02. 09. 08:58 | #65
nem tudom kire gondoltál éppen amikor a megélt helyzetről írtál, de én úgy gondolom, hogy nem ildomos az amcsi katonák mentségéül a háborús helyzetet felhozni, mikr ők azok akik ezt a helyzetet teremtették.
Előzmény: Robsz (63) 0 VÁLASZ
Su 2007. 02. 09. 08:53 | #64
szavaidból egyértelműen az derült ki, hogy üdvösnek tartod az ottani helyzet alakulását és ennek egyik pozitívumának gondolod azt, hogy ettől majd csökkennek az üzemanyagárak. lehet, hogy nem így gondoltad, de mivel mindenki így értelmezte, ezért vagy jól értelmezte mindenki, vagy szerencsétlenül fejezted ki magadat.
egyébként félreértés ne essék, én is örülnék, ha olcsóbb lenne a benzin, de ez nem attól fog bekövetkezni, hogy az usa mindenhova beteszi a bakancsos lábát. úgy elgondolkodom időnként azon, hogy ha már most az olajért ölik egymást az emberek, akkor mi lesz majd, ha tényleg kifogyóban lesz az olaj!?
a rendteremtés irakban nem más, mint megszállás, egy ország leigázása. lehet hazudni róla szép és lelkesítő szavakat, amit egy csomó ember el is hisz, de a tények attól még nem változnak. nálunk szavazással döntöttünk, a románok önerőből döntötték meg a korábbi hatalmat, mert úgy akarták. az irakiak viszont nem akarták, hogy az usa odamenjen. sőt, mindent elkövettek, hogy ne menjenek oda. ennek ellenére az usa háborút kezdeményezett. ez nem szabadság, ez egy újabb iga csak a nyakukba.
mellesleg te úgy érzed, hogy itt nálunk szabadság van? akkor még sokat kell tanulnod. pillanatnyilag erősen haladunk a diktatúra felé.
nekem nincs ugyan 750-es BMW-m, de ismerek olyant aki BMW-vel járkál, így tudom, hogy ők olyan 6-7 liter körüli fogyasztással járnak. a nagy autóknál is a fogyasztáscsökkenés a jellemző tendencia, te pedig azt állítottad, hogy a növekedés jellemző.
Előzmény: bubi66 (62) 0 VÁLASZ
Robsz 2007. 02. 08. 19:58 | #63
Sziasztok!
Eltértek az biztos! Nos a 2.ik videó elég durva. Ami a háborús helyzetben alkalmazott viselkedést illeti, ami akár autóvezetés is lehet- szerintem nincs jogunk ítélkezni senki felett,mivel hála Istennek szerintem közülünk senki sem élt meg ilyen helyzetet,és nem is tudjuk a videó igazi hátterét! Egy kedves ismerősöm diplomáciai védelemben dolgozott Irakban,és mesélt pár elég rémisztő dolgot az ottani helyzetről. Nem egyszer tüzet nyitottak rájuk is, és volt hogy a fegyver gyerek kézben volt. Bizakodjunk,hogy mi sosem kerülünk háborús övezetbe...
Ami a benzin-hidrogén-villany-mittomén milyen autó témát illeti,szerintem ehhez mi kevesek vagyunk,akár a tyúxarban az ütőér :o)
Előzmény: sahinel (61) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 08. 17:48 | #62
Na végre valaki aki nem tök hülye a fizikához -kémiához . a difundálást hagyjuk az én kocsimon már most is műanyag üzemanyagtank van . Az , hogy valaki csak másodszori olvasással érti meg a mondatot ... talán nem az én hibám . Az , hogy össze -vissza írogatok , az meg attól lehet , hogy nekem egy komentben kell válaszolnom az előző 20-ra . És nem tudom hol olvastad kedves Su , hogy nekem tetszene ha lemenne a benzin ára . Én a másik oldalon állok , én azt szeretném , ha leváltanák a kőolajszármazékokat . A " rendteremtést irakban " is azért tartanám helyesnek , mert én is , mint ahogy Te is megéltük egy diktatúrának a végét , és egy szabadabb ... ha nem is tökéletes rendszernek a kezdetét , és látjuk a különbséget . És ehez annyit , hogy a Szaddam diktatúra azért kicsit keményebb dolog volt , mint a 70- 80-as évek Kádárkorszaka . A suzukit meg tényleg csak példának hoztam a maga 105 lóerejével ... összehasonlításképp egy Zil gyártmányú orosz tehergépkocsinak ... az idősebbek emlékeznek rá .. pontosan ennyi volt a teljesítménye !!!!!! Nézz utána . Viszont a terepjárókra meg a 750-es BMW-kre és társaira senki nem reagállt ... ez miért van ??? Itt mindenki ilyennel jár ???
Előzmény: Su (60) 0 VÁLASZ
sahinel 2007. 02. 08. 14:33 | #61
Kicsit eltértünk a videótól) itt egy felvétel a kinti forgalomról. Hát ha itt egyszer megálsz és gond van a kocsiban rekedsz . És ha van eszük akkor pont ezeket a pontokat használja ki egy mesterlövész.
http://www.metacafe.com/watch/413353/traffic_in_iraq/
Főleg ha láttátok már a sniper videót amin kb 20 -30 amerikai katonát lőnek le . az eredetit törölték de itt egy még élő:
http://www.youtube.com/watch?v=oXVcZ_xyNGQ
Su 2007. 02. 08. 09:17 | #60
idéznélek.
"..... És külöben is az irakiaknak hálásnak kellene lenni az amcsikkal szemben , hogy felszabadították őket a zsarnokságból . És akiknek ez nem tetszik , az csak egy radikális mellesleg vallási kisebbség , aki minden további nélkül felrobbantja a saját népét ... ha ezt nem tennék az amik már régen felépítették volna irakot ... és mellesleg olcsóbb lenne az üzemanyag . Csak még egy gondolat . Amikor felakasztották a Szaddam haverotokat , egyből lement az olaj ára . Ha végre " rend " lenne irakban és valóban demokratizálódna , még lejebb menne ."

na most akkor ki is reménykedett itt korábban, hogy csökkennek az árak? ismét sikerült össze-vissza beszélned
Előzmény: bubi66 (54) 0 VÁLASZ
Su 2007. 02. 08. 09:13 | #59
ezt én értem, de egyrészt a tartályban a hidrogén kötött formában lesz jelen, másrészt nem feltétlenül szükséges fém tartályokban gondolkodni(vagy legalábbis olyan fém tartályokban amik érintettek ezen a téren). a lényeg, hogy technológiailag megoldható a dolog a jelenlegi feltételek mellett is, így nincs techniaki akadálya annak, hogy záros időn belül megjelenjen valaki egy ilyen autóval a piacon.
Előzmény: Mage_ster (57) 0 VÁLASZ
Su 2007. 02. 08. 09:04 | #58
az a műsor amelyik bebizonyítja, hogy egy suzuki 13 litert fogyaszt, az nem komolyabb műsor mint a mónikashow. persze lehet ilyent elérni, ha valaki csak az első két fokozatot használja kb 60-80km/h átlagsebességen, de ebből még nem következik az, hogy egyre nagyobb fogyasztású autókat gyártanak. ismét hülyeséget szóltál.
az eu illetékes szerve nem az autókról beszélt, hanem úgy általában a co2 kibocsátás csökkentéséről. ettől függetlenül az autóknál is lehet csökkenteni pl. a belsőégésű motorok hatékonyságának növelésével(ami csökkenti a fogyasztást), vagy különböző szűrők alkalmazásával(ami csökkenti a teljesítményt), vagy az üzemanyag árak növelésével, ami csökkenti a megtett km-ek számát, stb. látod itt is csak féligazságot szóltál.
Előzmény: bubi66 (53) 0 VÁLASZ
Mage_ster 2007. 02. 08. 08:46 | #57
Su!

Kösz az infót. Nem akarok belemélyedni naygon a témába, de ahogy a cikkben is le volt írva, megfelelő használattal biztonságossá tehető bármilyen üzemanyaggal üzemelő gépjármű. Én erre gondoltam, amikor a lehetséges veszélyekről beszéltem. De ahogy a cikkben volt, a fémek hidrpgén felvevő képessége nagy, azaz sok hidrogén diffundál bele. Amennyiben a falvastagság kicsi, a hidrogén a falon keresztül kiléphet a tartályból. Erre gondoltam.
Előzmény: Su (56) 0 VÁLASZ
Su 2007. 02. 08. 08:25 | #56
szerintem a folyékony hidrogén nem fog annyira igyekezni átdiffundálni a tartály falán, mint ahogy azt te állítod, másrészt a tárolását nem ilyen formában képzelik el. én még nem láttam sehol az állításodhoz hasonló informáiót. persze én is tanulok ahol tudok, úgyhogy ha van valami írás, ahol ezt láttad, szivesen látom az ide vonatkozó hivatkozást.

az általad említtett robbanás mértékét is megkérdőjelezném, ha megengeded. egyrészt biztonságosabbnak tűnik robbanás szempontjából még akár a benzinél is, másrészt a megfelelő tárolási megoldás mellett csak minimális mennyiségű hidrogén fog a rendelkezésre állni egy ilyen robbanáshoz, ami kizárt, hogy egy egész utcát magával vigyen.

természetesen ettől még megvannak a maga veszélyei, úgy ahogy minden más megoldásnak.(én pl soha nem venné gázos autót)

egy egyszerűbb cikk a témáról: http://www.klte.hu/~wwwinorg/essays/essay089.html
Előzmény: Mage_ster (48) 0 VÁLASZ
Mage_ster 2007. 02. 08. 08:17 | #55
Te bubika, csak az agond, hogy Te nézel mindenki mást hülyének. Szerintem mindenki tudja, hogy a személygépkocsik nem szénnel üzemelnek (és mielőtt belevágnál a mondandómba a szilárd halmazállapotra gondoltam.). Az, hogy olvastál 2 mondatot, meg láttad a híradóba, még nem jelenti azt, hogy értesz is hozzá. A baj az, hogy megpróbálsz érveket felhozni, de olyan kavart nyelvezettel, hogy kétszer kellett elolvasnom a mondatokat, hogy megértsem, miröl is akarsz írni. Az, hogy csökkenteni akarják a kibocsátások mértékét azt jelenti inkább, hogy a fosszilis energiahordozó gépjárművel számát próbálják csökkenteni, éls ezáltal a szennyezőanyag kibocsátást. Szerintem azt is tudja mindenki, hogy nem ha 40 litert tankolsz be a kocsidba, akkor jövő hónapban is u.a. CO2 fog kipufogni, mint ebben a hónapban. Egyébként megint emelkedik a benzin ára, asszem 5 forinttal. És még valami. Nagyon ügyes vagy, hogy tisztába lettél vele, hogy nem annyiba kerülnek a dolgok, mint amennyiért megveszed őket. Hihetetlen. Magadtól? Alapíts egy céget, és add el annyiért a forgalmazott terméket, vagy szolgáltatást és meglátod, hogy mennyi ideig marad életképes a vállalatod. Szerintem nem vagyok egyedül, ha azt mondom, hagyd abba az okoskodást, és ne nézd hülyének a nálad okosabbakat, mert nincs igazad.
Előzmény: bubi66 (54) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 07. 21:17 | #54
Ja ... még annyit hogy hallottatok-e már a klímaváltozás lehetőségéről és összefüggésbe hozható-e ez a co2 és egyébb üvegházhatás gázok kibocsájtásával . Na .... szóval legyen olcsóbb a benzin , használjunk többet belőle ... mint amerika , és az unokáinkra nem lesz gond . De látom ez kicsit magas a társaságnak . És most sem azért ennyi a benzin , mert ennyibe kerül , mint a hogy egy doboz cigi előállítása sem kerül 500 forintba , mégis annyiért adják .
Előzmény: bubi66 (53) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 07. 21:01 | #53
Sziasztok , nem tüntem el , csak nincs időm egész nap izélni . A 13 literes Suzuki fogyasztás a Tv egyik autós műsorában volt , mikor kihozták az új Swiftet . A 105 lóerős ( már ez is vicc , minek egy Suzukinak 105 lóerő ) Modellt hajtották a városban , igaz nem kímélték , és 13 literes fogyasztás jött ki . Persze tisztában vagyok vele , hogy nem ez az átlag ... És a túlfogyasztásra és a pazarlásra ... nem akarok belemenni , hogy kell-e Bp-en terepjáró , hogy el tudj menni soppingolni vagy sem ... egy friss hír . Az EU illetékes szerve bejelentette , hogy az unióban készülő autók CO2 kibocsájtását 18 százalékkal kell csökkenteni 2010.ig . Szerintetek ez is hülyeség ... persze . Ez tisztán mutatja , hogy pazarlás megy az üzemanyaggal . Az autógyárak természetesen felháborodtak . Forrás : 18.30 RTL hiradó , Erős Antónia . Én erről beszéltem , hogy pazarlás megy , tehát van bőven belőle . És már hallom az ellenvéleményeket , hogy a kibocsájtást korlátozzák , nem a fogyasztást ... előre megválaszolom , a CO2 a fogyasztástól függ !!!! ugyanis az elégetett szén során felszabaduló energia hajtja a Suzukid . ( Csak nehogy azt írd , hogy a Suzukiba nem szenet kell tankolni ... bár elképzelhetőnek tartom ) Szóval az elégetett szén mennyiségétől függ a széndioxid kibocsájtás mértéke . Ezt korlátozzák 18 százalékkal ... a hülyék .
Előzmény: Luflee (52) 0 VÁLASZ
Luflee 2007. 02. 07. 12:53 | #52
Ok, de nekem meg csak ma volt időm idáig eljutni, meg megnézni a videót :D És akkor végig olvastam szépen elölről az összes kommentet, és az elején még ugye nem láttam hog ymindenki lehülyézi, de nem hagyhattam ki, hogy ne válaszoljak neki. A végén meg végképp, hisz én magam is pont azzal az autóval rendelkezem amit megemlített, és sehogy nem lehet nála elérni 13 literes fogyasztást :D Viszont becsülendő benne, hog ymilyen kitartó, és mindenki meg akar győzni a saját hülyeségéről :)
Előzmény: Mage_ster (51) 0 VÁLASZ
Mage_ster 2007. 02. 07. 11:08 | #51
Dear Luflee!

Én má kezdem sajnálni szegény fickót, mert mindenki hülyének nézi, akinek valós rálátása van néhány dologra. Sztem nem fog itt "lábatlankodni" többet. :)
Előzmény: Luflee (50) 0 VÁLASZ
Luflee 2007. 02. 07. 10:26 | #50
Ez engem most rohadtul érdekel :D Nekem suzukim van, és 5 litert foygasztok :S Temilyen suzukiba ültél ami 13 litert fogyaszt?! :D A másik, most vettünk egy Ford fusion-t. Nem terepjáró, de új autó, és nagyobb mint az én kis swiftem. Tudod mennyit fogyaszt? 6,5 litert :) A belvárosban. körúton. Mert hogy ott van használva :) Csókoltatlak a hülyeségeiddel együtt, ne kábítsd már az embereket..
Előzmény: bubi66 (40) 0 VÁLASZ
Luflee 2007. 02. 07. 10:10 | #49
Nemnézted véletlen azt a Frei dossziét amiben az olaj sejkekkel beszélt a frei? Azt mondta a főmufti, hogy ők azon dolgoznak, hogy itt europában MÉG DRÁGÁBB legyen a benzin. Mert ők ebből gazdagodnak meg ! Úgyhogy ebben inkább ne reménykedj, hogy lejjebb menne az olaj ára..
Előzmény: bubi66 (9) 0 VÁLASZ
Mage_ster 2007. 02. 07. 09:28 | #48
Su!

Igaz. De tudod, hogy szól a közmondás: a jó pap holtáig tanul. Nos az infóim folyamatosan frissítem a hírekkel párhuzamosan. (persze amennyi időm van rá :))

De érdekelne, hogy melyik része nem teljesen igaz (és nem a kötözködés miatt, hátha új infót szerzek)
Előzmény: Su (47) 0 VÁLASZ
Su 2007. 02. 07. 09:21 | #47
azért ez a hidrogénes téma nem teljesen úgy igaz ahogy leírtad.
Előzmény: Mage_ster (36) 0 VÁLASZ
Su 2007. 02. 07. 09:20 | #46
pedig jobban tetted volna, mert akkor talán nem írtál volna megint hülyeségeket. sőt, talán még magadba is szálltál volna és nem tetézted volna tovább őket. informálódni kellene.
Előzmény: bubi66 (33) 0 VÁLASZ
iZeMiZe 2007. 02. 07. 01:41 | #45
Nah majd akkor szívjuk meg igazán ha ugyanigy fogunk "veszekedni" a tiszta víz miatt :D
Chino 2007. 02. 06. 21:54 | #44
bubi66 te nem vagy magadnál.nagyobb fogyasztású autók mi?meg h irak megszállta kuvaitot, akkor az amerikaiak csak úgy járhatnak el h megszállják őket?inkább maradj csöndben
wtf 2007. 02. 06. 21:19 | #43
Sose vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
Előzmény: Mage_ster (42) 0 VÁLASZ
Mage_ster 2007. 02. 06. 21:06 | #42
Mókás ... egy fazon ... vagy. ... Látom nagyon szereted a pontokat. ... Tudod mit? Legyen neked igazad. Részemről vége :) ja ...
Előzmény: bubi66 (40) 0 VÁLASZ
wtf 2007. 02. 06. 20:58 | #41
Nem, terepjárók sajnos azért kellenek Bp-re, mert olyanok az utak...
Előzmény: bubi66 (40) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 06. 20:33 | #40
Na de valami konkrétumot írjál ... ne csak azt ,... amit írtál ... Miért abban sincs igazam , hogy nem az a lényeg , hogy mit robbantassz fel , hanem hogy menyit ..?? persze nem nukleáris robbanásról beszélünk . Te írtad , hogy ha a hidrogén felrobban akkor az utca is felrobban vele ... de könyörgöm mennyi hidrogénnel lehet felrobbantani egy utcát .... és a benzinnel miért nem lehet . A fogyasztásról ... nézd már meg , hogy mekkora teljesítményű egy mai átlag autó ... 100 Le ...kb . És mennyi volt 30 éve ... 50 Le . És nehogy már azt mondd , hogy egy .. igaz modernebb de kétszer akkora teljesítményű autó kevesebbet fogyaszt . Nekem volt 82 -es évjáratú 1.6 os dízel Audim 55 Le ... ha hiszed , ha nem 3,8 -cal eljártam vele . Nézz meg egy modern Suzukit ... nekem nincs , nem is kell .. De tesztvezetésen 13 !!!!!! literes fogyasztást produkált .. És az csak egy Suzuki . És akkor hol vannak a 150 meg 180 lőerős autók nehogy már 4 litert fogyasszanak . A terepjárókról nem is beszélek ... azok minek kellenek Bp belvárosában ??? Hogy fogyasszák a benzint . Ezek nem így vannak ?????
Előzmény: Mage_ster (38) 0 VÁLASZ
Penge77 2007. 02. 06. 19:36 | #39
Nem voltam regisztrálva, de ekkora hülyeségek után amit írtál, úgy döntöttem regisztrálok, csak hogy ezt leírhassam.
Előzmény: bubi66 (37) 0 VÁLASZ
Mage_ster 2007. 02. 06. 18:27 | #38
Nem semmi vagy, az biztos. Egyre nagyobb fogyasztású????? Hol élsz?
Úgy látom nem érdemes neked bármit is mondani, mert nem a földön élsz. Jár utána egy dolognak. Alsó- és felső robbanási határ %-os értéke. Na ha ezt megtudod, majd beszélünk!!!
Előzmény: bubi66 (37) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 06. 18:15 | #37
Az 5× annyiról .... 30 éve már azt mondták , hogy nincs több olaj , mit 20- 30 évre való és láss csodát egyre nagyobb fogyasztású autókat gyártanak ... vajh miért ... nem feltűnő ... hogy fogyjon az olaj . A hidrogénről ... nehogy má bemagyarázd , hogy a hidrogént nem lehet tárolni , mert hanyatvágom magam .... tudod mivel működik az amik űrsiklójának a főhajtóműve ... ???? Nem ??? HIDROGÉNNEL !!!! Az utcaeltünésről . Ha abba az autóba 500 tonna hidrogént töltessz és felrobbantod , valóban eltünhet az utca is ugyanúgy , mint ha felrobbantassz 500 tonna benzint . de ha csak 50 kg hidrogént robbantassz fel az autóddal együtt pont akkora lesz a robbanás , mint ha a benzines autódat robbantod fel teli tankkal .
Előzmény: Mage_ster (36) 0 VÁLASZ
Mage_ster 2007. 02. 06. 18:05 | #36
Má ne haragudj, de ezt most komolyan mondtad? 5x annyi van még a föld alatt, mint amennyit eddig összesen kitermeltek???? És hol? Arról még nem hallottál, hogy lobbi? Álhírek? Nos én sokkal inkább hiszek a tudósoknak, mint az üzemanyag előállító kartelleknek. Ha akarod, hidd el, hogy van még nafta bőven, ezek szerint ilyen felhasználás mellett még legalább 200-300 évre, de szerintem a mi életünk során érezni fogjuk hiányának a hatását.

A hidrogénnel, mint üzemanyaggal pedig van egy kicsi probléma. Egyrészt nem tudom mit jelent neked az a fogalom, hogy diffúzió. Nos a hidrogénmolekula nem véletlenül áll az alső helyen. Abban az esetben, ha egy hidrogéncellás járműved van, amit nem használsz mondjuk két napig, azt veszed észre, hogy megcsappant az üzemanyagtartálya. Nem azért, mert a nejed elment bevásárolni, hanem azért, mert a Hidrogén molekulák átdiffundálnak a tartály falán, a csatlakozások, tömítések résein. Ez az egyik probléma ezzel a fajta üzemanyaggal, hogy a tárolássa nehézkes. A másik probléma, hogyha valamilyen meghibásodás keletkezik egy ilyen autóba, akkor egy egész utca tűnik el nyomtalanul. Szóval egy kicsit veszélyesebb üzemanyag, mint a benzin.

Az egyik technológiáról való átállás pedig nem hinném, hogy lezajlódhatna pár év alatt, de majd meglátjuk. 30 év múlva beszéljünk :))))
Előzmény: bubi66 (33) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 06. 18:03 | #35
Na látod erről van szó .... érted ugye ... neeeem ???... nem érted ... gondoltam . Maradj a megszokott műsoraidnál , azokat megérted .
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2007. 02. 06. 17:54 | #34
Az nagyon zsír, hogy az új technológiák megvannak, de azért ne várjunk egy nemzetközi olajválságig.
És a Mónika showban épp az megy, hogy.... Tönkretette a kapcsolatunkat a globális klímaváltozás :):):)

A Csacska angyal mai epizódjában pedig Lúció Rodriguez Enrico della Luciano iaz Vedo hidrogénutó gyárát tönkre akarja tenni a nemzetközi olajlobbi, de a Csacska angyal majd szétcsap közöttük :):):)
Előzmény: bubi66 (33) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 06. 17:46 | #33
Látom felhergeltem a kedélyeket . Nem olvastam végig a komenteket .... unalmas lenne. Néhány megjegyzés . Ki emlékszik arra , hogy mi történt 1991-ben az Arab- öbölben ..??? Helyes a válasz : Irak megszállta Kuvaitot ... szerintetek tök jogosan ugye ... tisztán felebaráti szereteből masíroztak be a tankjaikkal a szomszédos kisországba, és gyújtották fel az olajkutakat egy környezeti katasztrófát okozva .... vagy nem így volt ??? én emlékszem rosszul ??? Természetesen nem az iraki nép , hanem a diktátoruk Szaddam Husszein és a hadserege . Az összes többi ennek a következménye . Az olaj áráról . Óvatos becslések szerint is az ismert és könnyen kinyerhető olajból még 5 ×.... az az ötször annyi van mint amennyit eddíg kitermelt a világ olajipara . És ez rengeteg ... több mint amanyi kellene . Az olajgazdaságot vagy is az olajra épülő gazdaságot felváltó technológiák készen vannak ... bármilyen hihetetlen is , de amíg az olajlobbinak ekkora hatása van a gazdasági folyamatokra , nem törhetnek felszínre . Az olajból most is túltermelés van ... tegnap jelentették be , hogy az OPEC napi 500 000 hordóval fogja vissza a termelést , hogy mesterségesen generáljanak hiányt , ugyan is ők is látják , hogy megindúlt lefelé az olaj ára . És az sem véletlen , hogy az értelmesebb arab államok ... EAE ( emirátus ... a gyengébbek kedvéért ) már készülődik az olajidőszak utáni világra ... lásd turizmusfejlesztés ... Dubai ... pálmasziget stb ... . Lehet , hogy én nem fogom megérni , de nem lehetetlen , hogy ha még egy darabig szarakodnak az arabok az olajjal , az amik azt fogják mondani , hogy ennyi elég , és elkezdik gyártani a hidrogénalapú járműparkot és a hozzá kapcsolódó infrastruktúrát ... előbb-utóbb ez lesz és lásd még környezetvédelem . És akkor az arabok megihatják az olajukat , vagy a hajukra kenhetik . És hogy ez nem utópia , csak annyit , hogy egy ilyen váltás már volt , amikor a szenet fölváltotta a kőolaj ... ez most már természetes , és lehet hogy 20-30 év múlva az is ilyen természetes lesz , hogy a kőolajat felváltotta a hidrogén ... és esetleg etanol .
Na még annyit , ha a Tv-ben nem csak a Mónikasót , meg a Csacsaka angyalt néznétek , talán kicsit több infótok lenne a világról .
Előzmény: Mage_ster (32) 0 VÁLASZ
Mage_ster 2007. 02. 06. 16:19 | #32
Na ez jó poén.

Hogy hihetik még néhányan, hogy az olaj ára lefele fog menni??? BUBI ne viccelj. Tényleg olvass utána. Alor teljesen egyetértek veled. Nincs érdek nélküli segítség. Szerintem minden az olaj körül forog, már amíg van. Annak az országnak, amelynek nagy készletei vannak, előbb utóbb befellegzett. Hiszen utána Ők lesznek soron, mint következő terroristákat segítő ország. A nagyhatalomnak meg csak nő az éhsége. Hibába 6 milliárd az 6 milliárd. Kiváncsi vagyok mi lesz, ha elfogy a nafta. Biztos visszajön a középkor :)
alor 2007. 02. 06. 15:33 | #31
Abban hinni, hogy az USA barkit is fel akarna szabaditani puszta embersegbol...Hat hogy is mondjam...Naivitas... Nem azert dontott ugy a Bush kormanyzat, hogy pont Irakot tamadja meg, mert ott diktatura van... Mert akkor mehetett volna akar Mianmarba is... De minden mogott van valaki(valakik)-ertsd cegek, tokesek, akik nyomast gyakorolnak ra (nezz utana, kik tamogattak anno Busht-es akkor talan felcsillan valami, az ok, miert pont ez az ut).
Az olaj ara nem fog csokkenni... Folyamatosan fogy... Es elektromos autokrol beszelni... Nem eszik azt olyan forron... Nem felel meg az erdekeknek...
Élien 2007. 02. 06. 13:34 | #30
Azért fosnak tőlük rendesen,látni,hogy 1-2 félve,már jó előre lehúzódik.Gondolom kihírdették a közl.szabályokat nekik. Csak tudnám ilyenkor hol van a demokrácia
Az olaj ára természetesen nem fog csökkenni,csak maga az olaj mennyisége,na akkor lesznek csak háborúk igazán.
Észak-Koreában nincs olaj,nincs amcsi! :) Eljön még MadMax ideje!
colnago01 2007. 02. 06. 09:51 | #29
Aztán majd néznek ki bután a szétlőtt fejükbő füstölgő szemüreggel, mikor Ali előkapja a vállról indítható rakétát, és odapörköl egyet :))
Su 2007. 02. 06. 09:47 | #28
amíg el nem fogy az olaj
Előzmény: NoSuker (26) 0 VÁLASZ
Su 2007. 02. 06. 09:45 | #27
ők választották, ha jól tudom ott nem sorkatonák szolgálnak. mellesleg nem tudom mit kellene elvárniuk egy megszállt országban. ahogy a hírekből időnként hallani lehet, azért felnőttek a feladatukhoz és nem fukarkodnak a kegyetlenkedéssel. pont úgy viselkednek mint a hős felszabadítók, akik az emberek álmaiból léptek ki........rémálmaiból.
tudomásul kellene venni végre, hogy az usa oda küld katonát ahol a gazdasági és hatalmi érdekei(helyesebben az vezetőik érdekei) megkövetelik és nem azért küldi őket, mert olyan hű de nagyon jót akar tenni a világgal.
lehet, hogy a katonái azt hiszik, hogy a hazájukat védik, de az attól még nem lesz igaz és azért lássuk be ebben az esetben nem a katonák vannak a rosszabb helyzetben.
Előzmény: sahinel (22) 0 VÁLASZ
NoSuker 2007. 02. 06. 09:20 | #26
Éljen az USA! Végül is mi is marhára örültünk, amikor a ruszkik felszabadítottak minket a nyilas rémuralom alól és ugyanígy szórakoztak velünk a katonák. Tényleg jó volt. Élveztük 40 évig. Kíváncs vagyok, hogy az amcsik meddig maradnak...
Su 2007. 02. 06. 09:15 | #25
asszem a képsorokból egyértelmű, hogy felszabadító, vagy megszálló erőről van-e szó.
bubi66: jó nagy hülyeségeket irkáltál össze.
lehet, hogy csak egy kis radikális kisebbség robbantgat, de azok akiknek jó ez a fene nagy "felszabadítás". ugyanis nem csak nálunk vannak birka emberek, akik mindent elviselnek az irányító hatalomtól, hanem mindenütt. annyi a különbség, hogy azok ott joggal birkák, féltik a kis tyúkszaros életüket.
az olaj ára attól nem fog csökkenni, hogy más lesz a tulajdonosa. sőt, emelkedni fog. a szaddam halálától meg főleg nem függött. szerintem egy leigázott ország fogságban tartott diktátora már nem volt túl nagy befolyással az olajárakra.
egyébként az olajár csökkenés egyedül annak köszönhető, hogy dubai bejelentette, hogy a korábbi becslések hibásak voltak és legalább 2-3x akkora az olajkészletük. informálódni kellene.
az irak-iráni háborúban az usa támogatta irakot fegyverekkel és erkölcsileg egyaránt(én erősen gyanítom, hogy a felbujtó is az usa volt, de erre persze nincs bizonyíték és talán nem is lényeges). ha figyeltél volna akkor tudnád, hogy ezek a fegyverek szerepeltek fő ürügyként először a vizsgálatokhoz, utána pedig a támadásoz, pedig már meg sem voltak. informálódni kellene.
mi nem voltunk hálásak az oroszoknak, mert a nagy felszabadítás közben ránkerőltették amit nem akartunk. szerinted az irakiaknak akkor miért is kellene hálásnak lenniük?
ha az amcsik építik fel az országukat, akkor azért a teljes olajkészletükkel fognak fizetni. nem túl jó üzlet tekintetbe véve azt, hogy az amcsik voltak akik lerombolták.
abban igazad van, hogy amíg egy nép nem tapasztalja meg milyen szabadságban és biztonságban élni, addig nem is tudja, hogy úgy is lehet. csak azt felejted el, hogy ami most ott van az nem szabadság és biztonság, hanem egy sokkal roszabb mint ami előtte volt.
iZeMiZe 2007. 02. 06. 06:55 | #24
Én csak a Bush féléket irtanám ki...o.o
sahinel 2007. 02. 06. 01:11 | #23
Ja és amíg embargó volt iraq ellen, a francia ELF pl politikusokat pénzelt, és az olajat iraq-ból szerezte be. De nem csak a franciák. :D és nem is volt olcsóbb, pedig olcsón szerezték be. KB ennyire tartotta be a szabályokat más ország is. Kínában pedig pár városban már kötelező az összes taxinak elektromos autóval közlekedni. Az olaj ára nőni is fog szerintem mivel amerikában is pl pont bush-ék bejelentették hogy minden alternatív üzemanyagú autó adómentes, + a cég aki szállítja ezeket azt államilag pénzelik majd. Nemhiába okos arab országok mint Dubai bevételének már csak 20%-a az olaj a 10 évvel ezelőtti 90% helyett.
sahinel 2007. 02. 06. 01:02 | #22
Hm ... ÉN sem lennék büszke hogy így vezetnék ha ott kéne katonáskodnom, de láttatok már egy két videót a you-n? Ugyanígy mennek az utcán de megálnak és máris rájuklőttek. 1-2 eset után még nem viselkednének így de naponta történik. Ezek meg katonák, és annyi közük van ahhoz hogy amerika kire támad mint neked a magyar politikusok döntéséhez. Még azt is szokták rájuk mondani hogy beszariak ha nézed néha hogy nyomulnak irakban. Persze mindenki bátran berohan 2-3 fegyveres ember közé mint egy terminátor. Ők is emberek és nem akarnak meghalni.
iZeMiZe 2007. 02. 06. 00:08 | #21
JAh az meg a másik :D
alphadog 2007. 02. 05. 23:46 | #20
Légy oly jó és áruld már el te okos ember nekünk butáknak, hogy ha felére csökkent a nyersolaj ára mostanában, akkor a benzinért miért fizetünk szinte ugyanannyit? Köszi...
Előzmény: bubi66 (15) 0 VÁLASZ
iZeMiZe 2007. 02. 05. 23:44 | #19
Amugy én is az "irakiak" oldalán vagyok, nem sokat tudok a témáról, de szerintem wtf-nek igaza van. Semmi értelem nem volt ennek a háborúnak, csak kb annyi, hogy lássuk amerika milyen hűdenagyon erős, meg ők rózsaillatut szarnak stb...Olvastam, hogy Saddam a Közel-kelet legjobb egészségügyi erndszerét alkotta meg, meg gondolom egy csomó más dolgot tett Irakért, jó hogy diktátor volt, de szerintem ott örülnek ha élnek, nemhinném, hogy egy éhező családnak az a legnagyobb baja hogy egy diktátor vezeti az országot, ők ezt szokták meg.
wtf 2007. 02. 05. 23:40 | #18
Ja értem. Biztos olajat pisilnek...
Előzmény: bubi66 (17) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 05. 23:28 | #17
Ezeket a dolgokat nálad okosabb emberek irányítják ... szerencsére .
Előzmény: wtf (16) 0 VÁLASZ
wtf 2007. 02. 05. 23:18 | #16
Neked meg nem csak a logikád rossz, de a helyesírásod is. Józan paraszti ész kellene, olajból ui. nem lesz több, viszont a fogyasztás egyre csak nő (Kína és India fejlődésére majd jól rákúrunk...).
Előzmény: bubi66 (15) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 05. 23:00 | #15
A nyersolaj ára majdnem a felére csökkent !!!!! És nem lesz az egekben az ára . Eddíg volt ott . Rosz a logikád .
Előzmény: wtf (11) 0 VÁLASZ
Pipi 2007. 02. 05. 22:58 | #14
Elolvastál egy butaságot és látom, fel is húztad magad egy kicsit.A legtöbben akik ide irogatnak még gyerekek,azt sem tudják mit beszélnek.Az hiszik, amit az ami filmekben látnak az a valóság./ Egyébként sok arab országban szeretnek így közlekedni, ott azt anyázzák, aki megadja az elsőbbséget a másiknak,vagy a zöld lámpánál megy át!:) Pesten is lehet csodákat látni néha a körúton./
Előzmény: mtzolee (10) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 05. 22:56 | #13
Egy két dologban tévedsz . A szuniták ... a vallási kisebbség , akik robbantgatnak ... csak az irakiaknak a 10%-a , tehát az a kisebbség , akik az amik ellen van . A másik , hallottál te az iraki - iráni háborúról ??? Na ott kezdődtek a bajok , és ott még nem voltak yenkik . Az a háború elött irak egy békés .. és nem szegény orszég volt , és ha ott nem cseszik el , mostanra a térség meghatározó gazdasági ereje lenne .... és mindezt kinek köszönhették ... na kinek ??? És még egy morális gondolat ... nem dőlök be amerikának , mert ott sem minden tökéletes , de amíg egy nép egy ország , nem tapasztalja meg , hogy milyen szabadságban és biztonságban élni , addíg nem is tudja , hogy úgy is lehet . Én is az irakiaknak szurkolok .
Robsz 2007. 02. 05. 22:54 | #12
Szerintem nem az ebéd miatt siettek...
ami meg az amerikai jelenlétet illeti,nos ha az oroszok vagy a kínaiak lennének olyan helyzetben mint az USA akkor azok is dettó ezt csinálnák! elég csak vissza menni pár 10 évet... a saját bőrünkön éreztük! pedig mi még csak terroristák sem voltunk!
wtf 2007. 02. 05. 22:49 | #11
Hűűű, de lement az olaj ára, fúúú... ;)
Egy valamit jó, ha megjegyzel. Az olaj ára csak nőni fog. Méghozzá rohamosan. Lehetnek kisebb hullámvölgyek, de hosszútávon (vagy nem is olyan hosszún) az egekben lesz az ára. És ez nem jóslat, csupán egyszerű logika.
Előzmény: bubi66 (9) 0 VÁLASZ
mtzolee 2007. 02. 05. 22:41 | #10
hát nemtom... én nagyon gyűlölöm az amcsikat szal elfogult vagyok! abba gondolj bele azért,h ha itt lenne valami nyersanyag, pl olaj, a mostani politikai helyzetet is ki lehetne használni az országunk megszállására, és nyersanyagaink ellopására! Te szeretnéd ezt?? Miért gondolod,h hálásnak kellene lenniük?? szerintem ott nagyon minimális az a népréteg aki hálás azért,h odament egy hadsereg és csak azért mert olyan szuperhatalom,h senki nem sokat tehet ellene , elviszi a nyersanyagot,valamint nem mellesleg földig rombolják az amúgy is silány országot... Az üzemanyag meg mégolcsóbb lenne ha az Iraki olajat nem amerikai finomítóktól kellene megvennünk. Nagyon sok dolgot nem gondoltál át.
a videó meg: tényleg lehet,h sietett, de ez az egyetlen mentsége lehet rá, az is csak akkor ha tényleg jó okkal. Ha csak poénkodott vagy csak erőfitoktatásnak szánta akkor szemétség.
Előzmény: bubi66 (9) 0 VÁLASZ
bubi66 2007. 02. 05. 22:22 | #9
Igazad van peti . És külöben is az irakiaknak hálásnak kellene lenni az amcsikkal szemben , hogy felszabadították őket a zsarnokságból . És akiknek ez nem tetszik , az csak egy radikális mellesleg vallási kisebbség , aki minden további nélkül felrobbantja a saját népét ... ha ezt nem tennék az amik már régen felépítették volna irakot ... és mellesleg olcsóbb lenne az üzemanyag . Csak még egy gondolat . Amikor felakasztották a Szaddam haverotokat , egyből lement az olaj ára . Ha végre " rend " lenne irakban és valóban demokratizálódna , még lejebb menne .
peti 2007. 02. 05. 22:11 | #8
lehet h télleg mennek valahova de ha csak poénkodnak abban sincs semmi te nem ezt tennéd ha elötte nap kilövik mellőled a haverodat? Onnantol kezdve mindenki köcsög! Hogy jogosan vannak-e ott az már egy teljesen más kérdés.
amugy nekem tetszik jot röhögtem:D:D
wtf 2007. 02. 05. 21:33 | #7
Inkább az utóbbi... :) Egyébként sincs már semmi keresnivalójuk ott.
Előzmény: NSZ (4) 0 VÁLASZ
Böry 2007. 02. 05. 21:30 | #6
Az amerikaiak ismét bemutatkoztak.Más hozzáfűznivalóm nincs.
pisti 2007. 02. 05. 21:25 | #5
Biztos nagyon fontos volt az összes autónak nekimenni.
NSZ 2007. 02. 05. 20:43 | #4
nem biztos , hogy parasztok , ki tudja , hova sietnek? Lehet életek múlnak rajta, de lehet, hogy csak kihül az ebéd :)
wtf 2007. 02. 05. 19:32 | #3
Szerintem vágja, talán pont azért írta... :)
Hogy letolják még a buszt is, beszarás! Így kéne közlekedni Bp-en is, ha dugó van... :D
Előzmény: Bero (2) 0 VÁLASZ
Bero 2007. 02. 05. 19:29 | #2
Ezek katonák! Nem vágod?

senzu 2007. 02. 05. 19:02 | #1
erre igazán büszkék lehetnek
mekkora hatalmas parasztok
ilyenek után megértem az öngyilkos merénylőket