Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
Kavisánczky 2011. 04. 30. 11:22 | #92
Ajánlom neked Móricz Zsigmond Rokonok című művét, abban tökéletesen benne van, hogyan is működnek a dolgok. Ha az embert folyamatosan ellehetetlenítik és elgáncsolják, akkor már valóban kevés lehetőség maradt a békés megoldásra. Ahhoz nem kell magyar média, hogy az ember érezze, hogy szarul él. Hogy egymillió ember az országban alkoholista és nem is hajlandóak tenni, mert ez az egyszerűbb út. Hogy tele van a szolgáltatói szektor hihetetlenül tapló emberekkel, akik a saját nyomorukat rád is kiterjesztik - pedig sokuknak a segítségnyújtás lenne a feladatuk. Plusz ne forgasd ki a szavaimat: azért mert azt mondtam, joga van valamihez, nem azt jelenti, hogy élnie is kell vele. Én is ugyanannyira egy civilizált megoldás híve vagyok, mint te, csak ha senkinek nem áll érdekében egy civilizált megoldás, úgy nehéz tenni valamit.
Ja és még valami, hagyd ezt a leereszkedő hangnemet kérlek. Azért, mert fiatal vagyok, én is jópár dolgot a saját bőrömön tapasztaltam meg sajnos, nagyon jól ismerem azt az életvitelt és közeget, amiben ezek a prolik felnőttek - veled ellentétben, úgy tűnik :P
Előzmény: daveman (76) +1 VÁLASZ
bungle
Gerysama 2011. 04. 29. 17:12 | #90
Szerintem inkább neked kellene elmenni vizsgálatra. Figyelj. Elmondom lassan. Ha egy miniszterelnök nem hajlandó lemondani, ha a demokratikus megoldások csődöt mondanak, a tüntetések (mind békés mind kevésbé békés) kudarcot vall és nincs ismétlem NINCS hatása, akkor már VILÁGOSSÁ VÁLIK hogy békés mogoldás nem létezik.

HA valaki teszem azt egy Gyurcsány nevű ember senki kedvéért és semmilyen nyomásra nem hajlandó eltűnni és tovább foyltassa a baromságait, akkor marad a jó öreg molotov koktél. Az a történelem folyamán elég sokszor bevált már. Radikális? Az. Veszélyes? Az. Csak huligánok csinálják? Nem feltétlen. De visszamehetünk 56-hoz is. Hidd el ott sem működött volna az ha odamegyünk Brezsnyev elvtárshoz és megkérjük szépen hogy:" légysz menjetek már innen haza mert mi nem akarunk tovább komcsisat játszani".

Szted csak Irakban nem lehet békés megoldás? Mi van veled ember? Azzal hogy nem vagy hajlando kommentálni ezekre elég nyilvánvalóvá válik hogy HALVÁNY LIL GŐZÖD SINCS hogy miket beszélsz.
Előzmény: daveman (88) 0 VÁLASZ
daveman
daveman 2011. 04. 29. 16:18 | #89
Mivel úgy látom, részedről lezártnak tekinted a vitát, így nem látom értelmét további reagálásoknak. Azt viszont még szeretném hozzátenni, hogy amennyire engem azzal vádolsz, hogy én minden áron ki akarok állni a rendőrök mellet (ráadásul többször is hoztam rá példát, hogy mikor és miket hibáztak, és hogy egyáltalán nem szentek!), mindeközben te folyamatosan azon vagy, befeketítsd őket, és csak a negatív oldalakat látod. Sajnos nagyon sok dologgal nem is vagy tisztában a rendőri munkával kapcsolatban, és így alkotsz véleményt. Olyan dolgokat említesz, amikről valójában lövésed sincs, ez mind kiderül a hozzászólásaidból. Most komolyan: tényleg van jelentősége, hogy bármilyen szinten közöm van-e a rendőrséghez? Azért mert én megpróbálok kiállni mellettük, és nem fröcsög a számból a a sz*r, mikor róluk beszélek? Elég szomorú, hogy úgy gondolkoznak ma Magyarországon az emberek a rendőrökről, ahogy te. Persze nem mondom, hogy ez a te hibád, a ti hibátok, akik így gondolkoztok, csak jó lenne végre bizalmat szavazni nekik, és mellettük is kiállni, mert mint írtam már, ez kétirányú dolog! Nem mindig arra kell várni, hogy a rendőr legyen a jófej, vannak dolgok, amiket el kell fogadni. Tudod, ma Magyarországon tendencia, hogy, például, ha egy közúti ellenőrzés során a rendőr megbüntet valakit, mert nem volt bekapcsolva a biztonsági öv, vagy nem a megengedett sebességgel haladt, vagy ne adj isten, ittasan vezet, stb., akkor a sztorit már úgy meséli el (tisztelet a kevés kivételnek!!!!!!!), hogy "Na, megbüntet ez a hülye köcsög rendőr!". Ennek például mi a picsa értelme van?! Ha ezekre a dolgokra tudod a választ, én szívesen fogadom, komolyan! De valahogy bizonyos helyzetekben nagyon könnyű első reakcióból a rendőröket hibáztatni, és nagyon menő lett a rendőrt fikázni, köcsögözni. Nem most írom először, de az, hogy ma a rendőrök neve így be van feketítve az valakiknek erősen az érdekében áll, és csak nagyon kis százalékban tulajdonítható a rendőri túlkapásoknak, korrupciónak, negatív magatartásnak. Mivel említetted, ezért részemről, a továbbiakban, én is lezártnak tekintem ezt a beszélgetést. És, ha nem haragszol, én nem csókoltatlak. :/
daveman
daveman 2011. 04. 29. 15:59 | #88
Komolyan kérdezem: TE NORMÁLIS VAGY?! Nem Afganisztánban vagy Irakban vagyunk!!! Mi az, hogy nincs békés módszer?! Kapjál már a fejedhez kisbarátom! Az ilyen idióták miatt tart ott az ország, ahol most tart! Ilyen sötét emberrel már régóta nem találkoztam! Neked sürgősen orvoshoz kell fordulnod!!! Annyira kiferdíted, és kiferdítve látod a dolgokat, hogy a továbbiakban nem vagyok hajlandó reagálni a kommentjeidre! Szánalmas vagy! Téged aztán jól megetettek valamivel, amit úgy látom, te azóta is vígan, nagykanállal falsz. Hát egészségedre!
Előzmény: Gerysama (80) 0 VÁLASZ
daveman
daveman 2011. 04. 29. 15:53 | #87
Ne olvasd, ha nem tetszik...
Előzmény: Cintu (79) 0 VÁLASZ
rámnémetnemlelelmenteménmár 2011. 04. 29. 12:23 | #86
Látom belejöttél az idézgetésbe,másolgatásba,így én is ezt teszem.:)

"- azért mert ez a kockázat hozzátartozik a munkakörükhöz, egyből felejtsük is el, hogy ők is emberek és megsérülhetnek? Könyörgöm, nem háború van Magyarországon, hogy a rendőrök ilyen szintű sérülései igazolhatóak lennének azzal, hogy "Hát, na, munkaköri rizikó, most mit lehet tenni?"!"---Azon a napon igenis háborúhoz hasonló helyzet alakult ki,éles bevetésen voltak,amihez valljuk be nincsenek hozzászokva.Valóban nehezen tud megsérülni egy rendőr a meki parkolóban sajtburger majszolás közben,sőt elég ritka az az eset is,mikor egy kihelyezett traffipax agyonüt egy ott támaszkodót.Egy ilyen konfliktusban pedig előfordul,hogy az intézkedő rendőr,katona,tűzoltó megsérül.Ez igenis hozzátartozik a munkájukhoz.Ezt vállalták,erre is felesküdtek.

Valóban,most,hogy végiggondolom azon az esti igazoltatáson,ami VELEM történt meg,nem 5-en,csak 4-en voltak.Ketten elöl és ketten hátul.Sőt ha jól emlékszem pont a Roxy szólt a rádiójukban.Azonban ez mit sem változtat a tényen,hogy akkor,abban a helyzetben sokan voltunk így 5-en.Bunkók voltak,flegmák,nagyképűek.Ennyi.

"tudod, mikor a rendőröknek kilométerben meg van szabva, hogy mennyit járőrözhet, mert nincs benzinre pénz, és ha esetleg egy felesleges üldözésbe bele is kezd, még őt veszik elő! Ha meg esetleg úgy alakul, hogy egy üldözés során össze kell törni a rendőr autót (ami szerencsére igen ritka nálunk!), akkor a rendőrt veszik elő, hogy mi a picsáért csukta össze a rendőrautót. Ez nem az USA!!!"--Ezt még el is hinném neked,ha nem tudnám,hogy ez egy baromság.:)Mikor az alsó kategóriás "kisembert" kell üldözőbe venni,mert nem világít az egyik fényszórója,akkor hirtelen engedélyt kapnak a benzin herdálásra,akkor nem számít az üldözés,az esetleg összetörhető rendőrautó.
Komolyan mondom ezeket az érveket magad sem hiheted el.:)

Én pont tudom,hogy mi hogyan megy a fegyveres testületeknél és azt is tudom,hogy ha valaki nem akar ott dolgozni,a végrehajtandó munka ellenkezik az elveivel,akkor minden további nélkül fel lehet mondani,el lehet menni.Természetesen ennek is megvan a maga hivatalos módja,mint sok más munkahelyen.Nem kell megtagadni a parancsot......fel kell mondani!

Érdekes,hogy a rendőrt sajnálni kell,mert esetleg megsérül,de az esetleges bámészkodó,tüntető ott dögöljön meg,hiszen mit keresett ott.Hidd el,voltak ott értelmes,kíváncsi emberek is,akik szimplán tüntetni mentek,akik nem csőcselékek,akik a hétköznapokban rendes,becsületes,dolgos emberek.
És igen,volt rendőri túlkapás nem kevés számban,ezt több videó is rögzítette.És volt náluk tiltott eszköz is,még ha te és a hozzád hasonlók ezt próbálják kimagyarázni.A tárgyat "vipera"-nak hívják.

Kicsit össze kéne kapnod magadat,mert vergődsz,mint hal a szatyorban.Bebizonyosodott,hogy itt közöttünk te vagy a legnagyobb birka,akit sikerült rendesen megvezetni.Szerinted mi nem látjuk át a dolgokat,bégető birkák vagyunk.Ajánlod,hogy ne a sajtóból és a médiából táplálkozzunk,ajánlod,hogy ne a saját tapasztalatainkat,esetleges sérelmeinket vegyük alapul,de könyörgöm akkor meséld már el,hogy mi alapján döntsünk,képviseljük a saját álláspontunkat?!A nagy "daveman"-t kövessük?

Számomra egyértelműen kiderült,hogy közöd van a rendőrséghez valamilyen módon,amivel nincs is baj,csak akkor vállald fel és ne vagdalkozz itt.
Végül szeretném megjegyezni és ezzel a vitát le is zárnám,hogy hiszem,sőt tudom,hogy vannak még becsületes,tisztességes rendőrök is,akik a munkájukat hivatásuknak tekintik.Akik ugyanúgy elítélik a mihaszna,korrupt,tisztességtelen társaikat.Őket tisztelem,becsülöm.

Csókoltatlak:)

Előzmény: daveman (74) +2 VÁLASZ
bungle
bungle 2011. 04. 29. 11:58 | #85
Áááá, nekem már így is túl sok postom van és jóból is megárt a sok. ;)
Előzmény: Nas (84) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2011. 04. 29. 11:56 | #84
De ha már így összeszedted, akár fel is teheted postnak, nem? :D
Előzmény: Nas (83) 0 VÁLASZ
Nas
Nas 2011. 04. 29. 11:55 | #83
PredatorNo1-é az érdem...
Előzmény: bungle (82) 0 VÁLASZ
bungle
bungle 2011. 04. 29. 11:48 | #82
Akkor ezt senki nem küldi be? Egy pozitív példa már nem is érdekes? :)
Előzmény: bungle (55) 0 VÁLASZ
GAlex 2011. 04. 29. 11:36 | #81
Egy régi székely közmondás szerint: "Sok kommentnek sok az alja."
Gerysama 2011. 04. 29. 09:58 | #80
A tüntetés dolog nem úgy kezdődött barátom hogy az emberek oda akartak menni és gyújtogatni...NEm próbáld ezzel mentegetni a zsarukat...nem úgy volt hogy megkérdezte Józsi Bélától hogy:" te milyen nap van ma? - Csütörtök.- Jó akkor menjünk gyújtogatni."
Ennek volt egy előzménye. ÖSzödi beszéd. Az emberke eleinte békésen vonultak oda, de csak elszabadultak az indulatok amikor nem voltak hajlanoak beolvasni az mtv-nél a dolgokat és a zaruk elkezték ütni a tömeget. Az a helyzet hogy ilyen politikai helyzetben nincs békés megoldás. Amikor egy politius nem hajlandó lemondani az ISTENÉR SEM, akkor NINCS TÖBBÉ BÉKÉS megoldás.

Az emberek azért fedték el az arcukat mert ha nem akkor kirugják őket az állásukból (TV közvetités nácizás politikai nyomás stb) rájukszáll az apeh és néznek mint hal a vizben.

A TV-ből meg pont nem szopok be dolgokat mert a TV-ből pont az ELLENKEZŐJE jött le barátom. Ilyen alapon te hitted el ami a tévében volt. Segitek: Magyar=náci csürhe.

Szerinted ősszel a bűnözőkkel szemben léptek fel? Szerintem inkább az IGAZI bűnözőket védték!!!!
Előzmény: daveman (78) 0 VÁLASZ
Cintu 2011. 04. 29. 02:40 | #79
Azt hiszem, itt kéne abbahagynod ezt a baromságot. Elsőre is értettük.
Előzmény: daveman (78) 0 VÁLASZ
daveman
daveman 2011. 04. 29. 01:12 | #78
Az kommented első részére nem válaszolnék, mert mindent leírtam korábban, amit akartam, bár te kissé kiforgattad azt...

"Milyen érdekes hogy viszont most következméy elviseléséről beszélsz. A rendőrők esetében ez nem anynira kézenfekvő nálad nem igaz?" - az a baj, hogy ennek meg nincs értelme! A második mondatod már most több sebből vérzik, hiszen írtam, idézem: "rohadtul elítélem azokat a rendőröket, akik hatáskörüket túllépve indokolatlanul alkalmaztak erőszakot a tömegben", úgyhogy ezt felesleges volt leírnod!!! Te nem olvasod el, amit írok, csak random reagálsz? Hm...

Az utolsó bekezdésedre viszont muszáj vagyok reagálni, ugyanis bizonyos dolgokkal nem vagy tisztában! Dátumokat nem írnék, de szerintem nem is szükséges. Az MTV ostrománál én egy tüntetőt sem láttam! Egyet sem! Köztörvényes bűnözőket láttam, akik autókat gyújtogattak, rátámadtak a kivonuló rendőrökre, szabályos ostrom alá vették az MTV székházát, közterületet rongáltak, garázdaságot követtek el. Ott nem volt egy tüntető sem. A következő napokon már voltak tüntetők is. Ők csendben, nyugodtan fejezték ki nemtetszésüket az akkori kormánnyal, majd rendőri felszólításra a megadott útvonalakon elhagyták azokat a területeket, amikre előzetesen területfoglalási engedélyt kértek egy bizonyos időre, hogy tüntethessenek. Aztán újra a csőcselék jöttek! Ismét a rendőrökre támadtak, térköveket szedtek fel, folyamatosan rongálták a közterületet, kukákat hajigáltak, gyújtottak fel, autókat állítottak meg, majd borogattak és gyújtottak fel, egy rendőr autót is felgyújtottak, molotov koktálokat hajigáltak a rendőrökre, kapualjakt gyújtottak föl, az Erzsébet híd pesti hídfőjénél több méter magas és széles barikédot emeltek fel padokból, kukákból, kartondobozokból, és innen-onnan ellopott egyéb raklapokból, majd ezt az egész halmot felgyújtották. Ezek az emberek többszöri felszólításra sem hagyták el a területet. Ezek bűnözők, és nem tüntetők. A tüntetők minden esetben vállalják az arcukat, ezek mind sálakkal, kapucnival, maszkokkal takarták el arcukat. Azt már csak megjegyzem, hogy nyugati országokban egy (békés) tüntetésen az olyan elemeket, akik elfedik arcukat, hogy ne legyenek felismerhetőek, azonnal kiemelik, és előállítják. Az ilyen elemek nem tüntetni mennek, hanem "rendbontani". És van még valami, amit jobb, ha tudsz: ezen csőcselék(!) akcióit egy szervezett mag irányította, az MTV székház ostroma szervezett volt. Ez az egész rohadtul nem arról szólt, hogy tüntessünk a kormány ellen! Ez arról szólt, hogy csináljuk akkora botrányt, amivel meg lehet buktatni az aktuális kormányt. (Mielőtt félreértenéd, rohadtul nem védem a Gyurcsány kormányt, sőt!) Szeretném, ha ezekkel tisztában lennél, mert ezek tények!!! Csak sajnos a magyar fos-médiából ez nem derül ki, ehhez utána kéne járni a dolgoknak, csak az fárasztó, ugye? Egyszerűbb, kényelmeseb otthon, a fotel biztonságából beszopni, amit a tévében az arcodba tolnak, hogy aztán az egészet a rendőrségre tolhasd! Az a baj, hogy a rendőrség lejáratása (csak) egy eszköz volt arra, hogy megbuktassák az akkori kormányt, csak sajnos szarul sült el: az akkori vezetőknek egy haja szála sem görbült (bár most már pár a tárgyalását várja), viszont a rendőröket iszonyatosan lejáratta! És ahogy sokan, te is csak ezt látod: a rendőri brutalitást, a rendőri inkompetenciát, és hogy a rendőrök "Gyurcsány törvényt" védték! Nos, kisbarátom, ez nem a vadnyugat, ahol a seriff a saját törvényeit tartatja be!!! A rendőrök, akkor ősszel, bűnözőkkel szemben léptek fel...!

Hát ennyi...

Előzmény: Gerysama (75) -1 VÁLASZ
daveman
daveman 2011. 04. 29. 00:46 | #77
"Nagy tapsot daveman-nek! Szeressétek(lájkoljátok) a rendőröket! Derék becsületes ember mind." - hát te hülye vagy! :D Úgy látom, te sem olvastad el alaposan a legelső hozzászólásomat, de sebaj, ezzel csak magadról állítasz ki szegénységi bizonyítványt... úgy kell neked!

Azt viszont szeretném, ha tudnád: a rendőr nem azért megy ki a főútra közúti ellenőrizni, mert neki ez jó! Azért megy ki, mert ki van adva parancsba, hogy mennyi pénzt kell egy adott napon begyűjteni bírságokból! Ezt nem ő találja ki, ezt "fent" mondják meg neki, a csillogó-villogó rendőrpalotában találják ki okosék! És, ha esetleg nem teljesítené a járőr a napi kvótát? Hát, könnyen megütheti a bokáját, pikk-pakk kint találja magát a testületből, vagy beosztják valami igazán szar helyre...

"Innentől kezdve a szememben a rendőrség egy nagy 0. Nem azt mondom hogy mind ilyen, nem szidom őket, de nem is istenítem, mint ahogy te teszed. Biztos sok rendes,becsületes, tisztességes rendőr van, de én eggyel se találkoztam még. És kedves daveman, ezt nem a médiából szedtem, valahol hiba van a mátrixban, ennélfogva kérlek ne próbálj meggyőzni az ellenkezőjéről!" - basszus, te tényleg nem olvastad végig a legelső bejegyzésemet! Hihetetlen vagy! :D Nem istenítem a rendőröket! Ilyet te sehol sem olvashattál. Elég szomorú, hogy neked ez jött le! Én csak megpróbálom elmagyarázni, és tényekkel alátámasztani, hogy mi az igazi oka annak, hogy manapság mindenki a rendőröket szidja, sőt, egyenesen "trendi" gyűlölni őket. Persze eközben jókat is mondok róluk, de leírtam azt is, hogy mikor mit hibáztak, mi az, amit én elítélek. Az meg, hogy szaros filmszövegekkel próbálod védeni az igazad, egyszerűen szánalmas! És már csak azért sem győzködnélek, mert nem akarlak kizökkenteni a szánalmas kis világodból! Dehogy akarlak én megváltoztatni! Az ilyenek, mint te is kelletek az embereknek: te vagy az iskolapéldája annak, milyen ne legyen az ember, milyen ne akarjon lenni senki, egy szemellenzős "lúzer"! Te vagy a negatív példa! :D Úgyhogy, köszönöm, hogy létezel!
Előzmény: GAlex (69) 0 VÁLASZ
daveman
daveman 2011. 04. 29. 00:35 | #76
Az egy dolog, hogy Te mit tanultál a demokráciáról, az meg egy másik, hogy mi a demokrácia. Te egy alapvető dolgot keversz bele ebbe: az egyén személyes szabadságát. És egy alapvető dologgal nem vagy tisztában: nem csak jogaid, hanem kötelességeid is vannak! éppen ezért a radikális gondolatoknak, csoportoknak egy felnőtt, jól működő demokráciában nincs helye, pláne akkor, ha azok paramilitarista csoportokban teljesülnek ki. Az, hogy igény van rájuk, az az adott ország demokráciájának fejletlenségét, sőt megkockáztatom, működésképtelenségét szimbolizálja, jelenti. Az a baj, hogy bár alapvető dolgokkal már tisztában vagy ugyan, de a lényeget még nem látod, és ezért összemosol dolgokat. Gyorsan el is mondom mik ezek:

"a demokrácia elleni legjobb érv egy ötperces beszélgetés egy átlagos választóval" - való igaz, jelenleg Magyarországon nagyon sok választó nincs tisztában bizonyos dolgokkal, de én nem érzem úgy, hogy ez az ő hibája volna, és pláne nem a demokrácia elleni érv! Lehet, hogy ez a vesszőparipám, de vallom, hiszem, sőt, alá is tudom támasztani, hogy a mai magyar média rosszul, sőt az esetek nagy százalékában kifejezetten félreinformálja a magyar választókat. Arra már ki sem térek, hogy mi ennek az oka, mert a végén még az összeesküvés elméletek gyártója jelzőt is rám ragasztják.

Az egész utolsó mondatot egy jó példa arra, hogy mennyire katyvasz van (még!) a fejedben. Sokan úgy gondolják, hogy a rendszerváltás óta eltelt 20 év milyen sok. Nem, ez tévedés. Rohadt kevés. Történelmi és szociológia szemszögből nézve egy 20 éves demokrácia nagyon fiatalnak számít! Gondolj csak bele! Hányan élnek még azok közül, akik az előző rendszerben éltek, dolgoztak, vezető szerepeket töltöttek be, vagy urambocsá', egyenesen életek felett döntöttek? Az a rendszer Közel 50 évig tartott, 50 éven keresztül ivódott bele az emberekbe. Ezt képtelenség pikk-pakk kitörölni úgy, hogy az elmúlt 20 évben többször is volt kormányzó párt (amit az emberek választottak meg!!!) az előző éra elnyomó, egyeduralkodó pártjának, az MSZMP-nek a jogutódja, az MSZP, akinek a soraiban a mai napig vannak vezetők a régi rendszerből! Arról nem is beszélve, hogy Magyarországon az elmúlt 20 évben nem történt, és ezt most szeretném kihangsúlyozni, NEM TÖRTÉNT semmilyen felzárkóztatás sem a cigányoknál! minden jogi húzás, minden rendelet, minden szabályzás olyan jogokat biztosított a cigányságnak, ami ahhoz az állapothoz vezetett, ami most van.

"Szerintem ez épp elég arra, hogy egy átlag ember megundorodjon a magyar demokráciától és szélsőséges eszközökhöz folyamodjon." - Ez pedig egy rakás hülyeség! Nem azért vagy ember, hogy a szélsőséges eszközökhöz folyamodj, hanem azért, hogy emberi(!) megoldásokat keressél ott is, ahol esetleg már erre alig van esély. A harc, a gyűlölködés, az uszítás még soha, semmit sem oldott meg eddig a világtörténelemben! És, hogy egyszerűbb-e, látványosabb-e bevonulni egy községben talpig feketében, meg tereptarkában megfélemlíteni a cigányokat? Az, igen, ez valóban hatásos! Viszont hosszú távon nincs értelme!

Akár hiszitek, akár nem, ha így marad továbbra is, és ebbe az irányba halad a cigány-magyar kérdés, ahogy most van, egyszer csak polgárháború fog kitörni! Ez pedig kurvára nem hiányzik az országnak. Ha eddig nem sikerült a korrupt politikusainknak "lenullázni" az országot, egy ilyen polgárháború majd megteszi. Azután pedig majd visszasírjátok azt a 20 évet, amit most úgy szidtok!!!
Előzmény: Kavisánczky (68) 0 VÁLASZ
Gerysama 2011. 04. 29. 00:26 | #75
Bármenynire is szépíted a dolgot, bármennyire is demagógiának tartod foglalkozási ártalom a rendőrnél az hogy megsérül. A gumilövedékes fegyverekkel lehet lőni de nem fejre. Namármostnem egy youtubos videoban szépen kivehető hogy fejre céloznak. A rendőrök egy része meg igenis követtek el brutalitásokat méghozzá kéjjel. Szintén videok vannak arról hogy sima bámészkodó emberket és öreg embereket is megrugdosnak. (best of Gyurcsány video....viper...az egy állat mérges és ha megharap meghalsz. Gergényi: "tessék eggyet mutatni (vipera)) Nem rémlik?????

"Ha bámészkodni akar, ha részese akar lenni valami izgalomnak, akkor ne csodálkozzon, ha a következményeit is el kell viselnie" Milyen érdekes hogy viszont most következméy elviseléséről beszélsz. A rendőrők esetében ez nem anynira kézenfekvő nálad nem igaz?

Végül ne hivd őket csőcseléknek. Tény hogyvolt kint sok huligán, de az emberek egy jó része csak a demokratikus jogaikat gyakorolták...mondván huzzon a francba egyolyank kormány aki bevallottan lopott és hazudott és nem csinált semmit. Ezt arendőrség megakadályozta. GYurcsány Ferenc:" ősszel a rendőrők védték a törvényt" Az Ő TÖRVÉNYÉT védték. Ennyit a rendőrségedről.
Előzmény: daveman (74) 0 VÁLASZ
daveman
daveman 2011. 04. 29. 00:13 | #74
"Nem vagyok benne biztos,de elképzelhető,hogy azért,mert a rendőröknek ez a dolguk,ez a hivatásuk?!" - azért mert ez a kockázat hozzátartozik a munkakörükhöz, egyből felejtsük is el, hogy ők is emberek és megsérülhetnek? Könyörgöm, nem háború van Magyarországon, hogy a rendőrök ilyen szintű sérülései igazolhatóak lennének azzal, hogy "Hát, na, munkaköri rizikó, most mit lehet tenni?"! Ezt a fajta hozzáállást demagógiának hívják!

"...amikor 5-en igazoltatnak egy autóst,lenéző,nagyképű stílusban..." - ez személyes tapasztalat, vagy valamelyik ismerősöd ismerősének a testvérének az apja látta, hogy ez valakivel megtörtént? Egyrészt ezek rohadtul egyedi esetek, másrészt jelenleg nincs annyi rendőr, pláne az utcákon, hogy közúti ellenőrzéseket öten végezzenek! Még a gazdag, fejlettebb nyugati országban sem küldenek ki egy adott pontra öt rendőrt ellenőrizni, mert nincs rá keret! Akkor vannak ennyien, ha valakit keresnek...

"...nem inti le a busz sávban közlekedő óóódi A8-at, mert nem akar gondot..." - tudod, mikor a rendőröknek kilométerben meg van szabva, hogy mennyit járőrözhet, mert nincs benzinre pénz, és ha esetleg egy felesleges üldözésbe bele is kezd, még őt veszik elő! Ha meg esetleg úgy alakul, hogy egy üldözés során össze kell törni a rendőr autót (ami szerencsére igen ritka nálunk!), akkor a rendőrt veszik elő, hogy mi a picsáért csukta össze a rendőrautót. Ez nem az USA!!!

"Én is azt mondom,hogy mindig a fejétől bűzlik a hal,viszont,ha valami az elveimmel illetve a törvénnyel ellenkezik,akkor nem kell végrehajtani." - Az a baj, hogy folyamatosan negatív kritikával illeted a rendőröket, gyakran említed, mennyire inkompetensek, mégis írod (amit egyébként nagyon jól látsz!), hogy nem ők tehetnek róla, hogy olyan kiképzést kapnak, amilyet, és hogy pár idióta vezető az irodából kitalálja, hogy például az évek óta jól működő "Kiemelés!" vezényszó helyet mostantól a "SÜN!" baromságot kell üvöltözni. Szerinted erről is az utcai rendőrök tehetnek? Mert ez a faszság mind rajtuk csapódik le, őket röhögik ki, holott semmi közük nem volt ehhez a "böszmeséghez"! Ezért mondom, hogy mögé kéne nézni a dolgoknak kicsit! Az a kijelentésed meg, hogy "nem hajtom végre, ami az elveimmel ütközik" parancsmegtagadásnak hívják, szigorúan veszik, és katonai bírósági eljárás az eredménye. Ez nem egy 8-16-ig munkahely, ahol ha nem értesz egyet a dolgokkal, elmondhatod a főnöknek. Itt megmondják mit tegyél, és pont. Nincs kérdés, nincs visszapofázás. De tudod, a fegyveres testületeknél már csak így van ez...

"Ha nem akarom lelőni a bámészkodót a sok barbár között,ha nem akarom megrúgdosni a földön fekvőt sokadikként,ha nem akarok rendet tenni tiltott eszközzel a kezemben,akkor nem kell." - Az a baj, hogy kissé túlzol! A rendőrök nem lőnek le senkit, ahogy ezt az MTV székház ostroma utáni napokban történő tömegoszlatásokon sem tették. Arról nem is beszélve, hogy felszólítás után mi a faszt tartózkodik az utcán tömegoszlatáskor? Ha bámészkodni akar, ha részese akar lenni valami izgalomnak, akkor ne csodálkozzon, ha a következményeit is el kell viselnie! Tiltott eszközök sem voltak náluk, a gumilövedékes fegyver, a könnygáz mind szabályos kényszerítő eszközök. Sajnos abból a kevés pénzből a magyar rendőröknek csak ennyi jut. Lehet persze ácsingózni a nyugati technikák után is: ott a pajzsokba szerelik bele a sokkolókat, amint a tömeg nekimegy a rendőröknek, megnyomnak egy gombot a pajzsok fogóján, és az első 5-6 sor úgy csuklik össze, mint a pulcsi. Aztán erre jöhet még a paprika spray, rögtön elmegy a kedvük a csőcseléknek a huncutkodástól! De félre értés ne essék: rohadtul elítélem azokat a rendőröket, akik hatáskörüket túllépve indokolatlanul alkalmaztak erőszakot a tömegben. Ugyanakkor ismételten megjegyezném, hogy a rendőröket módszeresen elővették ezek miatt a különböző hírműsorokban, az "ártatlan" nézelődők, kőhajigálók pedig áldozati bárányként lettek beállítva...!

Ha valaki esetleg olvassa a reagálásaimat mások kommentjeire, akik az eredeti kommentemet bírálják, egy nagyon fontos dolgot javasolnék: olvassa már végig figyelmesen, hogy mit írtam, mielőtt úgy gondolja, most aztán rohadtul megmondja nekem a frankót! Igaz, nem rövid, amit írtam, de ez nem véletlen!!!!!!!!!!!!!
daveman
daveman 2011. 04. 28. 23:45 | #73
Nem kéne a rendőröket és a cigányokat egy kalap alá venni. Megint csak a személyes sértettséged beszél belőled... És igen, megbízok egy magyar ismeretlen rendőrben. Hogy is nézne már az ki, ha nem!!! Tudod, ez a dolog kétirányú dolog! Hogy várod el a rendőrtől, hogy normális legyen veled, ha már élből előítéletekkel vagy ellenük? Nem szeretem az általánosítás ilyen formáját... ez sajnos még soha nem vezetett jóra!
Előzmény: lokko (66) 0 VÁLASZ
Zs. 2011. 04. 28. 20:39 | #72
Még hogy összecsapás és tömegverekedés??? Ez egy istenes verés volt a szokásos fair keretek között: 4 magyar vs. 80 alacsony munkakultúrájú és munkamorálú emberek között. (Csak hogy politikailag korrekt legyek)
komcsi 2011. 04. 28. 18:58 | #71
Hehe, ez a " Mogyoróért csak majmokat kapsz !" tetszik, még nem hallottam! :D
Előzmény: brandboy (70) 0 VÁLASZ
brandboy 2011. 04. 28. 18:00 | #70
"Biztos sok rendes,becsületes, tisztességes rendőr van, de én eggyel se találkoztam még. "

Ez sajnos olyan dolog,hogy egy bizonyos nívó, vagy tudás felett egyszerűen elmennek máshova dolgozni a megfelelő emberek.
(ahogy BKV pénztárost sem találsz Bp.,aki beszélne alapfokon angolul (nemhogy rendőrt), mert ők nem fognak 80 ezer nettóért dolgozni ).
Szóval sajnos valahol ez anyagi kérdés is. Van egy olyan amerikai mondás,hogy
" Mogyoróért csak majmokat kapsz !"

Előzmény: GAlex (69) +2 VÁLASZ
GAlex 2011. 04. 28. 17:53 | #69
Nagy tapsot daveman-nek! Szeressétek(lájkoljátok) a rendőröket! Derék becsületes ember mind.

A rövid felvezető után jön az én történetem. Szabolcsban 6000 fős kisvárosban élek Laska, Oláh és más nem őshonos indián törzsek társaságában. Az utcánkban rendszeres a gyorshajtás, garázdaság és a lopás. A rendőrök valami oknál fogva elkerülik az utcánkat. Ellenben reggel 6tól a főúton rendszeresen igazoltatnak és büntetnek, főleg kerékpározókat, olyanokért, hogy nincs csengő, vagy lapos a kerék, esetleg gyenge az egyik fék és stb. Az utcánkban a cigány gyerekek 120al száguldoznak és nincs jogsijuk se és kétlem hogy le lenne műszakiztatva a kocsijuk. A szomszéd hangosan hallgatta a zenét, kihívtuk a rendőrt, erre a biztos úr annyit mondott hogy szólnak nekik, de mást nem tudnak csinálni. Azóta is ugyanúgy bömböltetik. Haveromhoz betörtek hívta a rendőrséget, nem jöttek ki 15 perc múlva sem. Felhívta újra őket, hogy lelőtte a betörőket. Szinte azonnal ott teremtek a biztosurak. Mellesleg a rendőrfőkapitánynak egy saját pénznyomdája volt, ebből csak 2 villát vett magának.
Innentől kezdve a szememben a rendőrség egy nagy 0. Nem azt mondom hogy mind ilyen, nem szidom őket, de nem is istenítem, mint ahogy te teszed. Biztos sok rendes,becsületes, tisztességes rendőr van, de én eggyel se találkoztam még. És kedves daveman, ezt nem a médiából szedtem, valahol hiba van a mátrixban, ennélfogva kérlek ne próbálj meggyőzni az ellenkezőjéről!
Előzmény: daveman (65) 0 VÁLASZ
Kavisánczky 2011. 04. 28. 17:48 | #68
Erről most két dolog jutott hirtelen az eszembe. Mi annak idején úgy tanultuk, hogy egy demokrácia attól demokrácia, mert MINDENKI képviselheti magát egy adott társadalomban. Ez azt jelenti, hogy - akármilyen hülyén hangzik - a radikális csoportoknak is megvan a helyük egy demokrata államban. Ha nem lenne rájuk igény, nem lennének ők sem.
A másik egy jópofa mondás: a demokrácia elleni legjobb érv egy ötperces beszélgetés egy átlagos választóval. Lassan 20 év telt el a rendszerváltás óta, ezalatt nem ment más, mint a folyamatos politikai visszaélés és sárdobálás, sikerült félreértelmezni a szabadságot, mint fogalmat, az emberekről hihetetlen mennyiségű pénzt húztak le - meg mellette ment a cigányok felzárkóztatása a "liberalizmus" zászlaja alatt. Szerintem ez épp elég arra, hogy egy átlag ember megundorodjon a magyar demokráciától és szélsőséges eszközökhöz folyamodjon.
Előzmény: daveman (64) +1 VÁLASZ
rámnémetnemlelelmenteménmár 2011. 04. 28. 16:49 | #67
"minden egyes hírekben folyamatosan a sérült "ártatlanokat" mutatták, a vérző fejekkel, a gumilövedékek nyomaival. Érdekes, ezzel párhuzamban nem mutatták a több száz, igen több száz megsérült rendőrt, aki a horzsolásoktól kezdve a kulcscsonttörésig mindent elszenvedtek, egyikük például életveszélyes koponyatörést is elszenvedett."
Nem vagyok benne biztos,de elképzelhető,hogy azért,mert a rendőröknek ez a dolguk,ez a hivatásuk?!o.O
Érdekes módon éles "bevetésen" egyik sem tudja a dolgát.Meg vannak zavarodva,mint a királynőt vesztett hangyák.De amikor 5-en igazoltatnak egy autóst,lenéző,nagyképű stílusban,akkor annyira rendezett mind.Mikor nem inti le a busz sávban közlekedő óóódi A8-at,mert nem akar gondot,akkor is olyan felfoghatatlanul higgadtak,kimértek.Vagy amikor betörésnél kihívtam őket és végig röhögcsélve,néha pofátlan beszólásokkal tűzdelve felvették a jegyzőkönyvet,olyankor hogy tudnak annyira összeszedetten,segítség nélkül "munkát" végezni?!Viszont ha fegyvert kell fogni,pontosan célozni,tömeget oszlatni,bűnözőket elfogni,rendet tenni,akkor hirtelen megzavarodik mind ugye?Én is azt mondom,hogy mindig a fejétől bűzlik a hal,viszont,ha valami az elveimmel illetve a törvénnyel ellenkezik,akkor nem kell végrehajtani.Ha nem akarom lelőni a bámészkodót a sok barbár között,ha nem akarom megrúgdosni a földön fekvőt sokadikként,ha nem akarok rendet tenni tiltott eszközzel a kezemben,akkor nem kell.
Tudomásul kell venni,hogy ha valaki elmegy tűzoltónak,akkor megéghet,ha katonának,akkor lelőhetik,ha kaszkadőrnek,akkor nyakát törheti,ha cukrásznak,akkor meghízhat.Tudom,hogy gáz,de sajnos így van.
A rendőrséget és a cigányságot nem a média hatására ítélik meg az értelmesebb emberek,hanem tapasztalat alapján.Kinek jobb,kinek rosszabb tapasztalatok jutottak.De ha belegondolsz így van ez mindennel.Sokan elítélik a motorosokat 1-2 felelőtlen hülye miatt,a kigyúrt erőgézákat,pár idegbeteg miatt,vannak akik nem szeretik a spenótot,mert rossz emlékei vannak róla(én például nem hallottam soha a médiában,hogy "ne egyél spenótot koma",ennek ellenére sokan mégsem szeretik).
Szóval minden csak nézőpont kérdése.Te szerencsére nyitott szemmel jársz,neked csak jó tapasztalataid vannak dolgokról,emberekről,intézményekről,de vagyunk páran mi "elvakultak",a "megvezetett birkák",akiknek sajnos vagy nem,ez a véleményünk.És csókolom.
Előzmény: daveman (64) +2 VÁLASZ
lokko 2011. 04. 28. 15:45 | #66
a cigányokat is személyes sérelmek hadáért ítélem meg ...
ott amikor a sérelmeket nem kivételnek érezzük, hanem inkább szabálynak ott nem csak az alja előítéletesség és a média agymosása dolgozik egy jó érzésű embereben, hanem valóban gond van a megítélt csoporttal ...
lehet hogy bizonyos egyedekkel nincs, de az egész csoporttal van gond !

tegye fel mindenki a kérdést magának: megbízik e egy ismeretlen magyar rendőrben vagy nem !? ... részemről egyértelműen nem a válasz ... és az eddigi tapasztalatokból levont előítélet dolgozik bennem amikor ezt válaszolom.
Előzmény: daveman (65) +1 VÁLASZ
daveman
daveman 2011. 04. 28. 15:34 | #65
Tudod ez a baj, hogy személyes, egyszeri sérelmek alapján ítéled meg az egész rendőrséget, úgy, hogy alapvető dolgokkal nem vagy tisztában. Ráadásul a média is ezt nyomja neked, amivel még meg is sokszorozza benned ezt az érzést. Ezért vagy előítéletes: személyes sérelmeid alapján általános következtetések vonsz le, és ítélsz meg egy egész csoportot. A rendőrök jelentős(!) többsége(!) nem olyan, mint amilyennek te tapasztaltad...
Előzmény: lokko (60) 0 VÁLASZ
daveman
daveman 2011. 04. 28. 15:27 | #64
"Ha a trágárságot kihagytad volna, akár igazad is lehetne. Így eleve hiteltelenné teszed magad, mint a többi mosdatlan szájú." - valaki nem attól lesz hiteltelen, hogy indulatai vannak (ember vagyok én is!), hanem attól, hogy a mondandójának nincs valós, ellenőrizhető igazságtartalma. Az enyémnek van.

"Több mindent helyesen látsz. De elköveted azt a hibát, hogy az egész rendőrséget egy kalap alá veszed. Pedig - köszönhetik a készenlétiseknek, irányítóknak, és az önszorgalomból hirigelő pribékeknek egyaránt - e magyar rendőrség 2006-ban elveszítette az arcát. Ugye, tudod ez mit jelent?!" - nem vettem egy kalap alá az egész rendőrséget, úgy látszik elkerülte a figyelmedet az írásom azon része, amiben kifejezetten kitértem arra, hogy különbséget kell tenni rendőr és rendőr között, a vezetők nem egyenlőek a járőrökkel, a készenléti rendőrökkel, a nyomozókkal, stb. Ráadásul nem a rendőrség vesztette el az arcát 2006-ban (gondolom az MTV székház ostroma utáni állapotokra gondolsz), hanem a kormány, és az ország és a rendőri vezetői hozzá-nem-értés hagyta cserben a rendőreinket, és hagyta, hogy egy olyan szituációban vergődjenek a az MTV székház előtt, ahol sem védekezni nem tudtak már, sem a tüntetést szétoszlatni nem volt nekik szabad. Ráadásul ezt az egészet még közvetítette a tévé is. Bár nem értek minden egyes akciójukkal egyet, de abszolút meg tudom érteni azt a lelkiállapotot (ami csoportban még jobban felerősödik - ez a tömeg pszichózis, erre nincs kiképzés!), amikor az előző napi megalázottságot, lelki és fiziaki sérüléseket egyfajta országos rendőri megtorlás vágy fűtött. És itt felmerül egy kérdés bennem: amikor a rendőrséget kirendelik az utcára tömegoszlatni, ahol olyan elemek vannak, aki nem tüntetők, hanem sötét ruhában, maszkkal, kendővel, kapucnikkal eltakart arccal, kövekkel, molotov koktéllal, és rendőröktől ellopott gumibotokkal felszeret bűnözők, miért megy ki ilyenkor az utcára a hétköznapi járókelő? Bámészkodni? Akkor meg is érdemli, hogy füstöt, vagy agresszív intézkedést kapjon. Ha a rendőrség felszólít, hogy hagyd el az utcát, te nem császkálj ott, és nem tegyél fel kérdéseket. Nem polgárháború volt akkor ott az utcán, nem forradalom, semmi keresni valód nincs ilyenkor az utcán. Ráadásul a rendőröket támadták akkor, joguk volt kényszerítő eszközöket alkalmazni az előállítások során. Sajnos voltak sújos rendőri túlkapások is, amikkel nem értek egyet, de ezt is úgy felfújta a média, ahogy csak lehet: minden egyes hírekben folyamatosan a sérült "ártatlanokat" mutatták, a vérző fejekkel, a gumilövedékek nyomaival. Érdekes, ezzel párhuzamban nem mutatták a több száz, igen több száz megsérült rendőrt, aki a horzsolásoktól kezdve a kulcscsonttörésig mindent elszenvedtek, egyikük például életveszélyes koponyatörést is elszenvedett. Én mondom neked, nem a rendőrség veszítette el akkor az arcát, hanem a rendőreinket hagyták cserben.

"A rendőröket pedig azokra uszítják, akik rendet szeretnének?" - egyetlen egy radikális gondolkodású, paramilitáris csoportnak sincs semmi keresnivalója egy fejlett demokráciában. Rendet tenni, és fenttartani egy demokráciában csak és kizárólag az arra kijelölt szervezeteknek van joga (rendőrség, katonaság, katonai rendőrség, stb.). A probléma megoldása nem az, hogy félelmet keltő csoportokat hozunk létre a cigányok megfékezésére. A cigány probléma megoldása a politikusaink dolga volna, de nekik sajnos jelenleg nem áll érdekükben. Jelenleg az egyetlen megoldás a cigányság integrációja lenne (iskoláztatás, átnevelés, kulturális felzárkóztatás, stb.), amit ha ebben a pillanatban elkezdenénk, kb. 20-30 év múlva lenne eredménye. De a cigány magától nem fog ezeknek nekikezdeni, főleg addig, amíg a bűnözés számára kifizetődőbb, mint a becsületes út.

A cigány helyzetről nekem mindig az USA jut eszembe, méghozzá egy konkrét évtized, az 1920-as évek. 1920-ban ugyanis az Alkotmányba bekerült a 18. Kiegészítéssel, ami megtiltotta a mindennemű alkohol gyártását, szállítását, forgalmazását, majd 1933-ban a 21. Kiegészítéssel hatályon kívül helyezték a 18. kiegészítést. Ez a röpke 13 év volt Amerikában a maffia, és a szervezetbűnözés legdurvább időszaka - azt hiszem, nem kell mondanom, hogy miért. Úgy érzem, valami hasonló történik ma, Magyarországon is: olyan jogokkal élhetnek ma a cigányok Magyarországon, ami hozzásegíti őket ahhoz, hogy fenntarthassák a jelenlegi bűnözői életmódot, és korlátozhassák a cigányokkal szemben intézkedő rendőrök lehetőségeit... De ezt már az előző kommentemben bővebben kifejtettem.
Előzmény: hawkeye (62) 0 VÁLASZ
daveman
daveman 2011. 04. 28. 14:59 | #63
Nem úgy tűnik, mintha figyelmesen végigolvastad volna a bejegyzésemet... Ráadásul személyeskedsz, és hülyeségeket beszélsz, bár gondolom ez azért van, mert magadra ismertél a kommentemben körülírt rendőr szapuló egyén leírásában - persze ez a te gondod, és nem az enyém. Szerettem volna pár dolgot helyre tenni a hozzászólásodban, de mivel korábban már ezeket leírtam, így nem teszem. Annyit azért megjegyeznék, hogy üres metaforáiddal, és hiányos tudásoddal nem igazán tudtad megtámogatni a mondandódat. És még valami: nem azért írtam ezt a hosszú bejegyzést, mert rendőr lennék, és/vagy a felmenőim közül lenne bárki is rendőr, hanem azért, mert már elegem volt abból, hogy a magadfajták máshoz sem értenek, csak a rendőröket szapulják, és a miután beszoptátok a média manipulatív lejárató riportjait, ti magatok is beálltok a bamba bégető birkák közé, aki mindig ugyanazt hangoztatjátok, mikor a tévében egy rosszul tálalt rendőri intézkedést láttok. De ne félj, segítek kicsit a magadfajtának (is): amiket ott látsz, az csak nagyon kis százalékban mutatja a rendőr munkáját, és az ezeken alapuló téves megnyilatkoztatásaitokkal megítélitek az amúgy normális, tisztességes, kulturált, állampolgár barát, jogaival nem visszaélő, nem korrupt, adófizető rendőröket is, akiből lényegesen(!) több(!) van a testületben, mint azokból, akikről a hírek szólnak. Ezért írtam oda a kommentem végére, hogy nyitott szemmel kéne járni. De úgy látszik, te örömmel szopod be, amikor kimossák az agyadat, sőt, mikor valaki fel akarja nyitni a szemedet, hogy legalább gondolkozz el a dolgokon, te még inkább beszopod a f*szt, amit letuszkolnak a torkodon - de hidd el, az hogy ilyen vagy, engem nem dühít, inkább csak szomorú leszek, mert (az adatlapod szerint) még csak 33 éves vagy, és már olyan megkövült világnézeted van, ami nem sok jót vetít előre a jövődben, és amitől csak még több szart fognak beledörgölni a képedbe, anélkül, hogy ezt észrevennéd!!!
Előzmény: brandboy (59) -3 VÁLASZ
hawkeye
hawkeye 2011. 04. 28. 14:39 | #62

Ha a trágárságot kihagytad volna, akár igazad is lehetne. Így eleve hiteltelenné teszed magad, mint a többi mosdatlan szájú.

Kár.

Több mindent helyesen látsz. De elköveted azt a hibát, hogy az egész rendőrséget egy kalap alá veszed. Pedig - köszönhetik a készenlétiseknek, irányítóknak, és az önszorgalomból hirigelő pribékeknek egyaránt - e magyar rendőrség 2006-ban elveszítette az arcát. Ugye, tudod ez mit jelent?!

Nézd meg a hirtelen aktívvá vált MSZMP-s kötődésű rendőrszakszervezeteket! Pongó elvtársék. Kik álltak melléjük? Senki.
A tűzoltókhoz igen, a mentőkhöz,...stb. igen.
Mert ők nem játszották el a becsületüket....

De végül is mit várunk? Valami titokzatos oknál fogva újra Don Pintér lett a belügyér, pedig az elmúlt években csakis és kizárólag erre alkalmatlanok, időnként pedig bűnözők töltötték be ezt a posztot. Mennyit és mit tudhat ez az ember, hogy Orbán így retteg tőle?

És akkor jön az igen bölcs és tapasztalt Szíjjártó politikus, és "egyenruhás bűnözés"-ről kezd hablatyolni?

A rendőröket pedig azokra uszítják, akik rendet szeretnének?

Orbán tényleg polgárháborút akar? Mert mindent megtesz érte....

Egyébként már a jobboldali sajtó is kezd felébredni. Pár napja igen kritikusan ír a rendőrséget közvetlen irányító politika tevékenységéről. Olvassátok el a mai Magyar Nemzet 7. oldalán György Zsombor vezércikkét! Úgy tűnik, nem állt be mindenki a Pintér - Kontráth csapatba....

Az ún baloldal, amely hazug hisztijeivel megint telekürtölte a fél Európát, hozta a szokásos aljas formáját. Csak most szívtak, mert a mértékadó országok vezetőinek, Merkelnek, Berlusconinak, no meg Sarkozy-nek már van némi tapasztalata a cigányokkal.

Végül még egszer: a magyar cigányproblémából van kiút, a munka és (vagy) tanulás. Akinek mindkettő büdös, az nem érdemli meg a magyar nevet, de még a magyar állampolgárságot sem...


Előzmény: daveman (44) 0 VÁLASZ
Gerysama 2011. 04. 28. 13:50 | #61
A demokráciának ugyanis kétféle értelmezése van. Egyrészt van a naiv, népi változat, ahogy a hétköznapi, bérből és fizetésből élő marha (igen, Ön, kedves Olvasó) elképzeli, hogy demokrácia az, amikor béke és biztonság van, a bűnözőt elviszi a rendőr, a politikus nem lop, vagy ha mégis, hát azonnal lemond, illetve mindenki illedelmesen a mozgólépcső jobb oldalára áll, a pénztáros meg mosolyog a közértben. Ezzel szemben egy bizonyos kör úgy képzeli, hogy a demokrácia egy furcsa, elvont elmélet az emberiség jobbításáról, ami adott esetben, persze szigorúan csak a jobbítás kedvéért, lánctalpakon megy szembe a fent említett naiv demokráciaképpel.

A cigánykérdés, ez a ronda antipolkorrekt kifejezés éppen erre a különbségre világít rá igen eklatáns módon, bizonyítva, hogy a demokráciának az égvilágon semmi köze ahhoz, amit a nép szeretne, mi több, a nép hiába szeretne bármit, annak az ellenkezője lesz megvalósítva, ha a nép belegebed is. Mert holmi hétköznapi, földhözragadt ostobaságok mit sem számítanak, ha a magasztos eszméket kell kiszolgálni, melyek sokkal fontosabbak, mint Mari néni ellopott tyúkjai vagy valami román kosárlabdázó élete. (Vagy kézilabdázó. Mondom, hogy mindegy, nem?)

Tudniillik, tetszik vagy sem, az átlag magyar a cigányokat a pokolba kívánja. Nem akar cigány szomszédja lenni, nem akar cigánnyal egy helyen dolgozni (bár ez a veszély a cigányok esetében eléggé elhanyagolható), átmegy az út túloldalára, ha cigányt lát, és felkötné magát, ha a lánya egy napon cigány udvarlóval állítana haza. Az átlag magyar nem kíván ezen változtatni, nem fogja elfogadni "roma honfitársait" pusztán azért, mert a tévében valaki azt mondta, és mellesleg a hócipője tele van a cigányokról csupa rózsaszínt hazudozó propagandából, Caramel webes toleranciakampánya ide vagy oda. Ha az átlag magyarnak feltennénk a kérdést, támogatná-e a cigányok összeszedését és kitelepítését egy távoli csendes-óceáni szigetre, nagy valószínűséggel egyszámjegyű lenne a nemmel szavazók aránya. Erről aztán lehet mindenféle kétségbeesett jelentéseket írni, és tovább önteni a milliárdokat számolatlanul az újabb médiakampányokba, az eredmény azonban ezután is ez lesz.

Ennek ellenére a cigányoknak nemhogy a kitelepítéséről, de társadalmi kockázatként való kezeléséről sem lehet még szó sem. Ez pedig bizonyítja, hogy az átlagember nagyon is tévesen gondolja a demokráciáról, hogy az őérte van, és nem fordítva. Az említett egyszámjegyű kisebbség ugyanis ellenállás nélkül kényszeríti rá az akaratát bármelyik magyar kormányzatra, miközben arról szó sem lehet, hogy a sajátos módon bár, de mégiscsak a többséget képviselő egyenruhásokat megkérdeznék: hát ti meg miért csináljátok ezt? Nincs jobb dolgotok, mint ebben a hülye barettben meg gyaksziban bohóckodni egy isten háta mögötti faluban? De ezt nem lehet megkérdezni, mert akkor elmondanák, hogy mi az oka ottlétüknek, és kiderülne, hogy annak egyetlen megoldása, hogy a gyöngyöspatai bűnözőket elkülönítsék a társadalom élni kívánó részétől.

A gyöngyöspatai cigányok többsége tudniillik bűnöző. Azt nem tudom, hogy országosan is ilyen rossz-e az arány - bár ha egy 8%-os kisebbség adja a börtönfokozatú elítéltek 56%-át, ott azért valami tényleg nem stimmel - de tény: a falu lélekszáma 2616 fő, ebből 12%, azaz 313 fő cigány. Tegnap azt a négy embert 80-100 férfi verte össze, ami a roma lakosság egyharmada, tehát valószínűleg a felnőtt cigány férfilakosság egésze. A többi cigány pedig minden bizonnyal pontosan tudja, kik voltak a tettesek, mégis rejtegeti őket, tehát társtettesként működik közre. Normális demokráciában - ahogy azt a köznép elképzeli - ezeket a deviáns vadállatokat egykettőre valami szögesdróttal körbevett telepre szállítanák, ahol kedvükre őrjönghetnek félelmükben egymás közt. Erről azonban szó sincs - a gyöngyöspatai többségnek továbbra is fogait összeszorítva kell elviselnie egy kisebb lázadó hadsereget, amely magának vindikálja a jogot, hogy megválogassa, ki lakhat a faluban, ki sétálhat az utcán és ki írhat róluk az újságban. Mindezt pedig a szent demokrácia hagymázas álmai nevében, amelynek semmi köze nincs ahhoz, hogy az emberek mit szeretnének.

bombahir
+1 VÁLASZ
lokko 2011. 04. 28. 13:08 | #60
amire én emlékszem: 2006.10.23. ... és még százmillió pénzbehajtó közúti ellenőrzés sztorija ... bocsáss meg nekünk halandóknak, hogy nem érzünk együtt velük, hogy nem becsüljük nemes szakmájukat, és hogy az egész testület alapján ítéljük meg milyen a magyar rendőr és rendőrség
Előzmény: daveman (44) 0 VÁLASZ
brandboy 2011. 04. 28. 11:36 | #59
A stílusod tragédia, de ezt most hagyjuk ! Valószínűleg rendőr vagy.(vagy apád az)

"A legelső, amit le kell szögeznem, mert úgy látom, ez nem nyilvánvaló, és kurva sokan nincsenek vele tisztában: a rendőr, mint személy, alapvetően parancsot teljesít, nem magánemberként cselekszik."

Az emberek döntő többsége aki, valamilyen hierarchikus rendszerben él,dolgozik tanul parancsokat teljesít.

A szervezeti, és az eljárási szabályokon túl a rendőr nemcsak parancsot teljesít,és nemhogy csorbulnának a jogai, hanem még többlet joggal ruházódik fel, egy közönséges emberhez képest, aminek én úgy érzem teljes jogú ellenpólúsa, hogy esetleg maradjon felette civil kontrol.
A rendőrnek a törvényt kell szolgálnia: Nem az állampolgárt,nem a felettesét,nem az áldozatot,nem az elkövetőt stb. !

Mert egy jogállamban elvileg olyanok a törvények, hogy erről mind-mind pontosan rendelkeznek és RÖGTÖNZÉSNEK HELYE NINCSEN !

Az a baj,hogy a magyar rendőr egy olyan színész,aki nem tudja a szöveget,nincs megfizetve, sokszor a saját ruhájában lép színpadra rendes jelmez helyett, a súgólyukban politikusok ülnek, a közönség már ha meglátja utálja,és ő is utálja a közönséget, a színházat sem szereti(max. amíg a színiiskolába járt), a rendezőt állandóan cserélgetik, de őt is utálja.

Amúgy a rendőr is ember és többnyire olyan a fogadjisten,mint az adjonisten.




Előzmény: daveman (44) -1 VÁLASZ
Astellan 2011. 04. 28. 11:15 | #58
Ó, vajon mit gondolnának szegény honalapító atyáink,királyaink,és szabadságharcos hőseink.... Vajon mégis hogy vélekednének a mai helyzetről?
rámnémetnemlelelmenteménmár 2011. 04. 28. 10:26 | #57
Sok dologban egyetértek veled,valamint becsüllek,hogy vetted a fáradtságot egy ilyen "regény" megírására.:)
Viszont,azért azt se felejtsük el,hogy a rendőrt sem kell félteni.Nem olyan elesettek,védtelenek,mint ahogy azt most te leírtad.Azért előfordult már a történelemben,hogy kicsit hosszabb pórázt kaptak és éltek is vele.Mikor nem kellett kétszer kérni,hogy durrantsa fejbe gumilövedékkel a hőbörgő Józsikát vagy rúgjon tízenhetedikként a földön fekvő csávóba.Sőt,részt vettem párszor közúti igazoltatásban,betörésnél,lopásnál,balesetnél károsultként.Egy kezemen meg tudom számolni,hogy hányszor volt korrekt,tisztelettudó,megértő az intézkedő rendőr.Vagy ha felveszi a szolgálatot,akkor a bunkó,lekezelő stílust is kötelező magára ölteni?!o.O
Viszont a romákkal mindegyik olyan kurva megértő.Azokkal szemben egyik sem bátor,akkor velem szemben miért az?Na mind1,nem akarom én őket szapulni,biztosan van nekik is elég bajuk,csak nem szeretem az álszenteskedést.Az éremnek mindig két oldala van.
Cigánybűnözés pedig igenis van ma Magyarországon.Akár a politikusok generálják vagy a média,de van.Elég egy kukkantást vetni a börtönökbe,fegyházakba.A számok nem hazudnak.
Az is érdekes,hogy mindig azt hajtogatják,hogy ők is ugyanolyan emberek,mint mi,ők is Magyarok és nem cigányok.Óóóóó,de amikor a segélyért kell sorba állni,akkor máris áttranszformálódik cigánnyá.Meg amikor megélhetési bűnözésről beszélnek,akkor éppen megint cigányok,kisebbség,elnyomottak.Akkor MI Magyarok,miért nem megélhetési bűnözünk?!Mi miért nem állunk sorba segélyekért?Mi miért nem nézzük egymást a BKV-n,azt várva,hogy mikor alakul ki szemkontaktus,hogy balhét generálhassunk?Mi miért nem félünk elmenni egymás mellett és miért félünk elmenni egy cigány mellett?Rossz beidegződés lenne vagy csak a média által kreált jelenség..........vagy csak tapasztalat?!
Előzmény: daveman (44) +1 VÁLASZ
karmantyu 2011. 04. 28. 10:26 | #56
Pár kérdés:

- Rend van Gyöngyöspatán?
- Meghosszabbítják a különleges rendőri jelenlétet, fél megye rendőre odavezényelve. Akkor hogyan törhet ki egy „tömeg” verekedés?
- A cigányok a megfélemlített áldozatok!?
- Most 267 vagy 300 cigány ment el „menekülés” címszóval üdülni?
- Mennyi ember egy cigány-tucat, 12, 30 vagy 80 esetleg 120?
- Lehet nyugodtan aludni, élni, dolgozni, ha a megerősített rendőri jelenlét mellett ilyesmi megtörténhet?
- Mit fog tenni Horváth úr Aladár? Újabb üdülést ígér?
- Mi miért nem félünk mi sem a Véderőtől, sem a Szebb Jövőért Egyesülettől? Mert nem lopásból élünk?
- Miért nincsenek fényképek? (Már vannak. - szerk.)
- Miért értelmezi a Rendőrség máshogyan a törvényt, mint a Bíróság?
- Meddig mehet ez így?
- Miért nem mond le Pintér?
- Miért Horvát Aladár (SZDSZ) a Magyar Rádió által megkérdezett cigány-szakértő, aki eddig sem higgadt, sem elfogulatlan, sem korrekt nem volt?
- Mi a megoldás: napalm, tolólap vagy fal építése? (lsd. Felvidék)

Előzmény: komcsi (54) +1 VÁLASZ
bungle
bungle 2011. 04. 28. 09:31 | #55
Szerintem Érpatakról írsz.
http://www.youtube.com/watch?v=Cqebolc2Uyo
http://www.youtube.com/watch?v=wYRFJWRE9H8
http://www.youtube.com/watch?v=VCYN2x2050Y
http://erpatakimodell.blogspot.com/
Ha esetleg van valakinek kedve, összedonhatna egy postot róla (hogy ahogy Nas is írta, tényleg nagyobb nyilvánosságot kapjon)!
Előzmény: PredatorNo1 (35) +1 VÁLASZ
komcsi 2011. 04. 28. 09:17 | #54
http://www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=375153
Orbán: Egy órán belül feloszlathatják a megfélemlítő gyűléseket
"az új törvény értelmében, ha valaki a gyöngyöspataihoz hasonló cselekményt visszaesőként követ el, akkor azt akár börtönnel is sújthatják."
pictor 2011. 04. 28. 09:12 | #53
Gyurcsánynak üzenem, hogy egy évig lakjon egy igazi patai cigány szomszédjaként, és utána támogassa őket....valamivel!
Pubycsavo
Pubycsavo 2011. 04. 28. 08:54 | #52
az éremnek két oldala van, így még ezt azért hozzátenném

“Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt érdemel. Ha valami oknál fogva ostoba vagy komisz emberek ülnek egy bölcs és becsületes nép nyakára, akkor a nép azokat a silány fickókat minél hamarabb a pokol fenekére küldi. De ha egy hitvány kormány huzamosan megmarad a helyén, akkor bizonyos, hogy a nemzetben van a hiba …”

ezzel a pokolra küldéssel kéne valamit kezdeni
Pubycsavo
Pubycsavo 2011. 04. 28. 07:15 | #51
nem vagyok egy rasszista figura, nem nagyon csípem az általánosításokat, tény, hogy az ismerőseim között is van néhány normális cigány, de többnyire az élősködő, agresszív, bűnöző szavak jutnak eszembe, amikor meglátok egyet az utcán vagy bárhol, és akaratlanul is félelem fog el néha néha. az a nagy büdös helyzet, hogy a csapból is ez folyik, és addig fogják fújni ezt a lufit, amíg egyszer valamelyik agresszív szélsőjobbos agyament csoportnál elönti az agyakat a szar, és csúnya vége lesz a mókának, a vége meg az lesz, hogy szegény cigányok.

Szinte 100%-ig biztos vagyok abban, hogy a mocskos ganéházi politikusoknak van benne a kezük, és igazából nem a cigányokra vagyok nagyon nagyon mérges, hanem azokra a tetves öltönyös senkiházikra, akik a megoldás helyett csak tolják bele a munkások adóját a cigányputrikba, és így még jobban elmérgesítik a helyzetet, egyszerűen tele a bili, hogy állandóan szopatják a népet, egyre élhetetlenebb lesz ez az ország.

általánosítok egy kicsit: tételezzük fel, hogy a politikusok nagy részének a célja, hogy teletömje a zsebét, ezt a gondolatmenetet továbbgondolva, és elnézve a népesedés alakulását, ha a cigányok kerülnek majd többségbe, nyilván ugyanúgy nem fognak dolgozni, kinek a pénzéből tömik majd a zsebüket??? a paripapisilőt a seggükbe.
+1 VÁLASZ
kotta 2011. 04. 28. 07:03 | #50
Elég vacak, hogy emiatt, de legalább már nincs annyira a szőnyeg alatt a téma. Sajnálom az ott élő normális embereket. (akár cigány, akár nem)
norbertvincze
norbertvincze 2011. 04. 28. 05:32 | #49
egyetértésem mellett annyit mondanék: látni az nagy művészet.
Előzmény: daveman (44) +2 VÁLASZ
norbertvincze
norbertvincze 2011. 04. 28. 05:19 | #48
1. nem kell a cigányokra köpködni, aki mélyen elgondolkodik a jelenlegi helyzeten az talán rájön, hogy nem őket kell hibáztatni. Ki itt a felelős? Mi magyarok. Bizony. Gondolkodjatok kicsit rajta. Mi hagyunk mindent megtörténni, mi hagyunk mindent ránk erőltetni, mi hagyunk mindent eladatni,mi hagyunk mindenféle törvénymódosítást.

2. A jelenlegi folyamat (amit nyugodt szívvel nevezhetünk a magyarok kivéreztetésének) egyik alappillére a cigánykérdés.
Ez egy olyan fegyver, amivel csendes, lassú és hatékony rombolást lehet okozni. Nem akarok belemenni itt az összeesküvés elméletekbe, de ami tény, hogy hatalmi érdekeket sért a magyarság felvirágozása, jelenléte. Ezért, már trianon óta szaggatják a magyart.

Nem véletlen, hogy a cigányságnak ilyen támogató háttere van, gondolok itt a nagyszájú politikusainkra, a törvénykezésre és minden másra ami az élősködésüknek meleg ágyat ad. A magyar ember dolgozik, belehal a stresszbe, fizeti a gazdagok játékait és életben tartja a cigányt. Ez már nem egy rossz lépés a magyarok ellen. Tökéletesen manipulálható élő halott. A cigány feléli illetve elveszi azt a kis kuporgatott lovét és emellett még fosztogat, szaporodik, és éli a mihaszna életét. Ez szintén nem rossz lépés a magyarok ellen, és még sorolhatnám a lista pontjait amik igen nagy hatékonysággal tartják fent a káoszt.

A káoszt ami termékeny talaja a korrupciónak és az agy mosott társadalom felépítésének.
+1 VÁLASZ
mofrills 2011. 04. 28. 02:18 | #47
Talan a legertelmesebb hozzaszolas!

Amit en nem vagok, hogy miert magyar a magyar, es miert nem magyar a cigany? Mind a ketto magyar, csak az egyik kicsit sotetebb, mas az eredete. PONT.

Ez az egesz ott lett elbaszva, hogy valaki kitalalta a diszkriminacio fogalmat, meg a hozza tartozo bunteteseket. Ill nem is itt, hanem ott, hogy valami allat kitalalta, hogy evvel lehet jatszani.

En nem otthon elek (nem kell hoborogni), nem is vagyok sotet, de nem vagyok egyenrangu versenyzo az ausztralokkal, mert ugye a Miklos az nem kimondottan angolszasz nev. En kiprobaltam a diszkriminaciora valo hivatkozast, mert hat ugye en egy bevandorlo vagyok stbstb. Mukodott!

Na itt van minden elbaszva, a cigany karokhat, hogy minket azert utalnak, mert ciganyok vagyunk; a feherebb allampolgarnak meg nincs mire epiteni a vinnyogast.

Tehat, nem kene mediat rakni a temara, es ha barom voltal akkor bunhodj. A Lakatos Winettou nev nem egyenlo egy "get out of jail for free" kartyaval. ( bocs, elfelejtettem a monopolys szakszavakat magyarul:) )

Mellesleg, itt sokan tartanak a keleteuropaiaktol. Mert az akcantusunk kemeny, a mentalitasunk kemenyebb (nincs mellebeszeles) es mert sokunknak nincs haja. (kopaszodas pl) De mivel a filmekben a szerbek/oroszok/magyarok stb negativ jelentest hordoznak altalaban, eleg sok ember tart ettol a "fajtatol"

Tsok
Előzmény: mandyedi (14) 0 VÁLASZ
leülsz 2011. 04. 28. 01:26 | #46
most csak azért reagálok erre, hogy a főoldalon ne kelljen sokat scrollozni, elnézést.

amúgy meg nagyon újszerű, elfogulatlan, mérsékelt és kulturált volt az értekezésed.
Előzmény: daveman (44) 0 VÁLASZ
csaty 2011. 04. 28. 01:24 | #45
Jól van igazad van , csak annyit füznék hozza , hogy igenis a rendör is tüntethet , felvonulhat úgymond sztrájkolhat ha akar , persze lehet nem elhinni ezt és tiltakozni , de lásd Románia tavaly összel ......a redörök hatalmas sztrájkot szerveztek , és biza volt is höbörgés nagyonn......egy fejet le lehet simán vágni , de mikor tömegek mozognak , nehezebb az ítélkezés !Egy pár fejest megdorgáltak , oszt ment tovább az élet....
Előzmény: daveman (44) 0 VÁLASZ
daveman
daveman 2011. 04. 28. 01:10 | #44
Kedves Kommentelők! Az ehhez hasonló bejegyzésekben, amikben nem ritka a heves érzelmi reakció és az indulat, mindig igyekeztem higgadt és nem elfogult lenni, bár ez igazából nagyon nehéz, ha az embernek (nekem!) érzelmeken és tapasztalatokon alapuló véleményem van. Most viszont ezt mind leszarom. Már most az elején szeretnék bocsánatot kérni azoktól, akiket ez a bejegyzés bántani fog (mert lesz ilyen, hú, de még mennyi!), de nem azoktól akinek valóban szól (mindjárt meglátod kik ezek), hanem azoktól, akik nem szeretik a neten a trágárságot. Mert most bizony pár káromkodás benne lesz az írásomban... És akinek nem inge, ne vegye magára!!!

Rögtön az elején szeretném leszögezni a következőt: AZ ÖSSZES KIBASZOTT GECI KÖCSÖG GYÖKÉR, AKI A RENDŐRÖKET SZIDJA, SZAPULJA, HIBÁZTATJA, AZ TAKARODJON VISSZA A JÓ BÜDÖS KURVA ANYJÁBA! Továbbá kívánom ezeknek, hogy ha már megtanultak olvasni, használják is már ezen képességüket, nyissák már ki a tetves kibaszott szemeiket, és lássák végre, mi is folyik igazából a háttérben, és vegyék már észre, hogy az ÖSSZES(!) magyar kereskedelmi csatorna hírműsora MANIPULATÍV, SZELEKTÁLÓ, és ERŐSEN ELFOGULT. És akkor most lássuk, miről is beszélek!

A legelső, amit le kell szögeznem, mert úgy látom, ez nem nyilvánvaló, és kurva sokan nincsenek vele tisztában: a rendőr, mint személy, alapvetően parancsot teljesít, nem magánemberként cselekszik. Azt, hogy ő letartóztat, előállít, cigányt védeni megy, és még sorolhatnám, azért teszi, mert PARANCSBA ADTÁK neki! Higgyétek el, a rendőr nem önszántából megy oda: a rendőröknek, mint személyeknek (nem keverendő össze a Rendőrséggel, mint intézménnyel) van véleményük, vannak gondolataik, és igenis nem tetszik a jelentős(!!!) többségüknek, amit ma a cigányok művelnek Magyarországon. Sokan nem tudják, de amint a rendőr szolgálatba helyezi magát, vagy parancsban szolgálatba helyezik, ez azzal jár, hogy bizonyos alkotmányos jogaitól azonnal megfosztják - ez így van benne a jogban, utána lehet nézni! Sorolnék pár példát, csak, hogy lássátok, hogy a mai magyar rendőröknek miket kell elviselniük, miközben húgyért-szarért dolgoznak - és itt most nem az ezredesekről meg a tábornokokról beszélek, aki Budapesten pöffeszkednek a Rendőr Palotában, és egymás faszát szopva, politikai befolyás mellett osztogatják egymásnak a tejszínt!, hanem utcai rendőrökről, nyomozókról, bevetési rendőrökről beszélek. Tehát: szolgálat közben a rendőr nem nyilváníthatja ki politikai, vallási nézetét, nincs szólás szabadsága, nem vehet részt tüntetésen sem - egy mosatni példa: mikor legutóbb Pesten volt a Nemzetközi Munkaügy Szakszervezetek tüntetése a durva bércsökkentések ellen, azért nem láthattál egy rendőrt, és tűzoltót sem a tüntetésen tiltakozni, mert mindenkit behívtak, hogy ne tüntethessenek, ne fejezhessék ki véleményüket, miközben a tűzoltóknak több milliárd (jól olvasod, milliárd!) Forintnyi túlóra pénzzel tartoznak; a rendőr nem élhet a személyes szabadságjogaival - például: bárki a pofájába tolhat egy kamerát az igazoltatás közben, hogy rögzítse annak szabályos lefolyását, és neki nincs joga leállítani a felvételt - hasonló helyzetben, te, mint természetes személy, ezt megakadályozhatod, sőt, a beleegyezésed nélkül nem készíthetnek rólad sem mozgó felvételt, sem hanganyagot, sem fényképet; a rendőr kényszertő eszközeinek (bilincs, gumibot, gáz-spré, stb) alkalmazása jelentősen korlátozva van, lőfegyvert csak az esetben használhat, ha parancsot kap rá, vagy az ő, vagy bármely társa súlyos életveszélynek van kitéve - például: az MTV Székház ostromakor, a csőcselék (nem tüntetők, nem forradalmárok, csak sima, köztörvényes mocskos huligánok, akiket módszeresen, hátsó szándékkal rendeltek oda!!!) különböző tárgyakkal hajigálták a kivonuló rendőröket, akik közül nagyon sokan megsérültek, pl.: zúzódások, vérző horzsolások, boka és csuklóficamok, törések (kulcscsonttörés gyakori), és egy esetben súlyos, életveszélyes koponyaalapi törés - ez, azt hiszem nevezhető életveszélyes helyzetnek, mégis parancsot kaptak, hogy nem használhatnak lőfegyvert, de még gumilövedékes fegyvert sem (bár a fegyverhasználat senkinek sem alkotmányos joga, mégis úgy éreztem, ennek ide kell kerülni), és nem is használtak, hiába akarték ennek az ellenkezőjével bemocskolni a rendőröket. És sorolhatnám még oldalakon át.

De menjünk is tovább! Kíváncsi lennék, hogy azok, akik most fikázzák, sőt szarral dobálják a rendőröket, hogyan éreznének, ha ők lennének a helyükben? Mit értek ezen? A rendőrök évek óta járnak "cigány-fertőzött" településekre országszerte, többek között Gyöngyöspatára is, hogy biztosítsák a cigány lakosság által generált nyugtalanságot, és megpróbálják kezelni a magyar lakók érthető indulatait (nem támadásait, nem lázadásait, csak nemtetszésüket), amikor a cigányok nap, mint nap terrorizálják, verik meg, rabolják ki, lopják meg a dolgos magyar embert, és folyamatos fenyegetettség alatt tartják a nyugdíjas lakosokat olyan szinten, hogy egyikük az utóbbi időben fel is akasztotta magát, mert már nem bírta a soha sem változó helyzet okozta nyomást; ezek a rendőrök sajnos tehetetlenek, mert a cigányokat egy olyan fos jogrendszer, egy olyan gyenge kezű bíróság, és egy olyan semmit nem érő büntetési rendszer is "támogatja", ami nem hogy visszafogná, de még szítja is a cigány bűnözést. IGEN! JÓL OLVASTÁTOK! TESSÉK CSAK FIGYELNI! MA, MAGYARORSZÁGON VAN OLYAN, HOGY CIGÁNY BŰNÖZÉS - és ezt a cigány vajdák is beismerik mostmár! Tehát ott tartunk, hogy ezeknek a rendőröknek, akiknek nap, mint szembesülniük kell ezekkel a helyzetekkel, akik tehetetlenek a cigányokkal szemben, mert ha egy rossz szót szólnak, vagy nem megfelelően állítják elő a cigányokat (akik mellesleg embert öltek, loptak, garázdálkodtak, stb.), akkor azok a rendőröket szépen feljelentik, akiknek ezután szembesítésre kell menniük, mint a köztörvényes bűnözőknek, az ügyészségen "aktát kapnak", aztán járhatnak bíróságra évekig, hogy tisztázzák a nevüket, amit egy mocskos bűnöző cigány befeketített!!! Jól látjátok, évekig tart ez a herce-hurca! És most, kedves rendőröket szapuló mocskos kis senkiházi köcsögök, egy pillanatra képzeljétek magatokat ebbe a lelkiállapotba, hogy így keltek nap, mint nap, hogy nektek kéne megvédenetek a magyarokat, miközben ahol csak lehet visszafognak titeket, nem intézkedhettek, vagy parancsba kapjátok, hogy ne tegyetek semmit: aztán bumm, hirtelen változik a felállás, de nem a jó irányba! A médiában eddig oly sokat (igazságtalanul, felnagyítva, manipulatív módon) szapult rendőröket hirtelen kirendelik, ismétlem KIRENDELIK a cigányok védelmére, amikor egy olyan fél-militarista csoport érkezik Gyöngyöspatára, akiktől igenis félnek a cigányok, és uram bocsá', miközben a rendőrök valahol - érthető okok miatt - még szimpatizálnak is e csoportokkal, persze ezt nyíltan soha sem vállalhatják, és ekkor az történik, hogy ti, ti rohadékok, a rendőröket kezditek el szidni, hogy hogyan lehetnek ilyenek, hogy "Bezzeg ilyenkor ott vannak százan" meg az ilyen ostoba-gyökér-csököttagyú felböffenések, hogy: "Na a rendőrök is a cigányok pártját fogják!". Ti hogy a geci kurvaanyátokba' éreznétek magatokat, mi?

NEM A RENDŐR TEHET ARRÓL, AMI MA MAGYARORSZÁGON VAN CIGÁNY KÉRDÉSBEN! A RENDŐRÖK NAGYON SOKSZOR TEHETETLENEK, MERT MIND AZ ORSZÁGNAK, MIND A RENDŐRSÉGNEK OLYAN FOSTALICSKA VEZETÉSE VAN, AKIKNEK 1) ILYEN-OLYAN OKOK MIATT NEM ÁLL ÉRDEKÉBEN, HOGY VÁLTOZZON A HELYZET, 2) GYENGEKEZŰ, HOZZÁ NEM ÉRTŐ PÖCS.

Sorolhatnám még a dolgokat a cigány helyzettel kapcsolatban, de nem teszem, mert ez a bejegyzésem arról szól, hogy elég volt abból, hogy mindig a rendőröket szidják, hogy ők a szemetek, és már sugárban hányok attól, ami a mai magyar médiában zajlik: egy módszeresen felépített lejárató kampány a rendőrök ellen!

Kérek mindenkit, nyissátok már ki a szemeteket! És még valami, mielőtt nekikezdenétek okosakat írni: a rendőr nem szent, a rendőr nem tévedhetetlen, a rendőr is hibázik, néha kisebbeket, néha nagyobbakat. Néha elég csak megfenyíteni emiatt, néha akár el is kell bocsájtani a testületből, vagy ritka esetekben akár börtönbe is kell küldeni. Ez tény! DE! A rendőrt nem szabad ellehetetleníteni!!! A rendőrt meg kell becsülni - legalábbis meg kéne! Évről évre egyre kevesebb rendőr végez az iskolákban, évről évre egyre kevesebb a rendőr az utcákon. Ez mind amiatt van, ami jelenleg ma Magyarországon ellenük folyik: ma már alig akarnak rendőrnek menni, holott ez egy megbecsült szakma (volt). És ez hova vezet? Egyre rosszabb közbiztonság, állampolgári nyugtalanság, megosztottság. Jelenleg olyan magas már a rendőr hiány, hogy azt az ostoba és veszélyes lépést húzták meg "okos és bölcs" vezetőink, hogy jelentősen lecsökkentett, durván lerövidített képzési rendszerből kerülnek az utcára a rendőrök, ami nem jó. SŐT! Kurvára veszélyes...! Úgyhogy tessék már kicsit gondolkodni!

És még egyszer, ti, akik szidjátok a rendőröket: HÚZZATOK A VÉRES GECIBE, BASSZÁTOK MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja: nem vagyok rendőr, nem is voltam soha! Nem vagyok a csicskájuk, sem a felszopójuk. Nem vagyok rendőr bérenc! Amiket írtam, tények: nyitott szemmel járok, nem szopom be, amit a tévében a pofámba tolnak, és utánajárok a dolgoknak! Miért? Mert nem akarom, hogy Magyarország 8 millió birka országa legyen, amit pár tejfölös szájú, kőgazdag macsakajancsi a kénye kedvére manipulál, csak hogy neki jó legyen. ELÉG VOLT, BASSZA MEG!!! ELÉG VOLT!!!
+2 VÁLASZ
balogh predator 2011. 04. 28. 00:59 | #43
Csernobil........de oda szívesen betelepíteném öket mind !

XD Magyarországon belül gondoltam.
Előzmény: csaty (40) 0 VÁLASZ
Goppo 2011. 04. 28. 00:57 | #42
Ez igen nagy és komoly téma. Sokat lehetne rajta vitatni. Osszuk két oldalra a vitató tábort.
JÓ: 2 perc alatt elmondom.
ROSSZ: Hat ha most elkezdem holnap ilyenkor is ezeket sorolnám.


Goppo 2011. 04. 28. 00:49 | #41
??? Székelykeresztúr??? erre gondolsz?
Előzmény: PredatorNo1 (35) 0 VÁLASZ
csaty 2011. 04. 28. 00:44 | #40
Csernobil........de oda szívesen betelepíteném öket mind !
Előzmény: balogh predator (39) -1 VÁLASZ
balogh predator 2011. 04. 28. 00:42 | #39
van olyan város ahol egy darab cigány se
m él???
Előzmény: marti19 (32) 0 VÁLASZ
scripter 2011. 04. 27. 23:33 | #38
a térfigyelő kamera felvétele, van hang is:
http://youtu.be/vCSsmIKylC0

prototype 2011. 04. 27. 23:01 | #37
Engem az egészben az zavar, hogy hírekben csak ilyeneket hallani: két család összeverekedett, megverték a gázoló sofőrt, a diák szülei felpofozták a gyerekük tanárát, stb. De amikor fordított a helyzet, akkor tele van a hír vele, hogy jaj szegény cigányokat bántották. Most akkor vagy egyiknél se, vagy mindkettőhőz tegyék ki, hogy romákról van szó. Az is vicc volt, hogy lemondatták a rendőrt, mert azt találta mondani, hogy cigánybűnözés van.
Nas
Nas 2011. 04. 27. 21:57 | #36
Ennyi. Csak az a baj, hogy ha ez nyilvánosságot kap (meg megjelenik valami gyanús szervezet a környéken, akikre rá lehet fogni, hogy rasszisták, és biztos ők állnak a dolog hátterében...), akkor rögtön jönnek a szavazóbázisukat féltő, meg az össznépi kibékülést és a helyzet rendezését amúgy sem preferáló politikusok (persze, mert akkor elkezdenének az emberek az ő dolgaikkal foglalkozni...), valamint a liberális elveket félreértelmező IQ 0 szabadságjogharcosok, hogy ezzel sértik a cigányok emberi jogait, satöbbi... -,-
(Azt nem tudom, hogy a nem cigányok emberi jogai akkor évszázadok óta sérülnek, mert normális életet élnek, és nem engednek meg maguknak akármit...?)

Nagyon tetszik ez a megfogalmazás:
"Nincs cigányság, meg nem cigányság. Olyan van, hogy barát, vagy ellenség.
Aki a város fejlődéséért, jólétéért, biztonságáért érdemben tesz, az a város barátja.
Aki lop, fenyeget, gyilkol és putriban él az a város ellensége!!"

Attól, mert szegény valaki, még lehet rendes. Ez nem kifogás. Érdekes...sok más nélkülöző embernek sikerül...
Előzmény: PredatorNo1 (35) 0 VÁLASZ
PredatorNo1 2011. 04. 27. 21:23 | #35
Múltkor néztem egy műsort, az m1-en, a címében nem vagyok biztos, talán "Keresztút"

Ott egy hasonló helyzetben lévő város polgármestere, konkrétan oldotta meg a helyzetet, mégpedig azt hogy ha kimondja, hogy cigány rögtön felakasztják, így beszélt:

Nincs cigányság, meg nem cigányság. Olyan van, hogy barát, vagy ellenség.
Aki a város fejlődéséért, jólétéért, biztonságáért érdemben tesz, az a város barátja.
Aki lop, fenyeget, gyilkol és putriban él az a város ellensége!!

Sajnos nem tudom a város nevét, de a cigányokkal összeszedették a szemetet az udvarukba, akinél nem volt rend ott tettek róla, hogy az legyen.

Azt hiszem ez követendő példa, más kérdés, hogy ez nem érdeke a politikusoknak. Mert ők most hallottam, ipadot fognak kapni, nem érnek rá ilyenekre :D
POC 2011. 04. 27. 20:32 | #34
Remélem olyan vérömleny van azon a röntgen felvételen, amibe beledöglik. :D
+1 VÁLASZ
colorstar 2011. 04. 27. 20:29 | #33
Próbálok előitéletek nélkül élni, de eddig 3 komolyabb bűncselekmény áldozata voltam, ebből 1x cigányok raboltak ki, másszor cigányok törték fel az autómat. Harmadik esetben nem lett meg a tettes, a IX. kerület sötétebb részén törték fel az autóm...

Ez azért elég rossz reklám rájuk nézve.
És gondolom egy faluban, ahol él 100 magyar és 100 cigány, elég történik összeütközés, legtöbbször ugyanazok az emberek között. Elég frusztráló lehet, ha 1 éven belül kétszer lopnak tőled, miközben minden nap látod a feltételezett tettest, de tenni nem tudsz semmit. Elköltözni nem lehet, érdemi védelem nincs.

Valamit tenni kell, bár szerintem ez nem civilek dolga.
Csak sajnos a rendőrök keze nagyon meg van kötve, egy belügyminiszter se vállalja fel, hogy minden faluba 3-4 rendőrt rak, akik keményen fogják a romákat. [egyrészt pénz sincs rá, másrészt jönnének a jogvédők...]
Apropó: a nemzetvédőknek honnan van pénze ott táborozni hetekig?

Előzmény: marti19 (32) 0 VÁLASZ
marti19 2011. 04. 27. 20:19 | #32
"Ahol nem laknak, ott miért kb a 0-val egyenlő a bűnelkövetések száma!? Ez az én szubjektív meglátásom"

Érdekes de nekünk 2 hónap alatt 4-szer próbálták ellopni a kocsinkat pedig egy darab cigány sem él a városunkban.
Az is érdekes, hogy te mindenhol élsz, hogy így tudod hol van bűncselekmény.
Előzmény: bismarck33 (30) 0 VÁLASZ
Soldier 2011. 04. 27. 20:13 | #31
Tömegverekedés ez hihetetlen...mióta tömegverekedés az mikor 4 embert szarrá vernek jó páran, az nem verekedés, hanem verés. Meg nem hiszem el, hogyha tényleg akkora verekedés volt ott, nem sérült meg más a cigány csoportból csak az a 14 éves gyerek és ő is csak könnyebben, szóval ez a tömegverekedés enyhén túlzás. Abból is látszik, hogy a súlyosabb sérüléseket a fehérek szerezték.
bismarck33 2011. 04. 27. 19:33 | #30
Gyurcsány után szabadon én a kazánunkat ajánlanám fel szerencsétlen sorsú roma polgártársaim javára! És lehet, hogy nem csak a cigányok bűnöznek, de én még is rajtuk kívül mást nem látok. Ahol nem laknak, ott miért kb a 0-val egyenlő a bűnelkövetések száma!? Ez az én szubjektív meglátásom!
-1 VÁLASZ
Miklós Csaba 2011. 04. 27. 19:22 | #29
Ha az ország (és a világ) kisebbik fele levágja ezeket az égbekiáltó tereléseket,hazugságokat, a nagyobbik felének pedig a c. tv/rádió mondja meg hogy mit gondoljon, akkor mi lesz a távoli jövőben? Polgárháború a Látó Emberek és a Tufa Droidok közt? Mert ez így egyre idegesítőbb. Legalábbis nekem. Vagy mi is csak pufogunk egy kicsit,aztán belefáradunk és megyünk tévézni/tüntetni/inni/aludni egy jót ? Mi a bánat lesz itt?
Goppo 2011. 04. 27. 18:02 | #27
Öregem ez HATALMAS :)) =))

"...
Áll a bál: ENSZ- és NATO-csapatokat hívtak Gyöngyöspatára" [next]

Idegpattanásig nagy a feszültség Gyöngyöspatán: Legi csapás várható; nem kizárt az Amerikai segítség kérése a helyzet orvoslására. Félő hogy szükségszerű lesz a taktikai atomfegyver használata.

=))
Warfire 2011. 04. 27. 17:55 | #26
Azok a rendes, dolgos, jóravaló romák! Most komolyan? MIÉRT nézik hülyének az embert? Megnézném, hogy kb este 8-kor ki merne 5 rendes, dolgos jóravaló patai roma előtt egyedül elsétálni. Kit akarnak átverni a politikusok? Az összes párttal az a baj, hogy hülyének nézik az embereket. Ebből az incidensből is páran próbálnak erényt kovácsolni. Ez a Field kicsoda? Persze az LMP szponzorán kívül. Még ő mond véleményt? Ennek a "provokációnak" is már régen az a lényege, hogy a problémára hívják fel a figyelmet, amit mindenki ismer, csak a politikusok hazudják túl. Amúgy meg! A meggyilkolt öregasszonyt meg már mindenki elfelejtette??????????????????????????
+1 VÁLASZ
toffiter 2011. 04. 27. 17:52 | #25
Isten ments hogy arról beszéljek !!! Igena fentiröl aki áll. Nemrég beszéltem vele, rendben van hála az égnek:)
Előzmény: csaty (20) 0 VÁLASZ
Zeulogus 2011. 04. 27. 17:44 | #24
Egy kis össezfoglaló képekkel, videókkal: http://kuruc.info/r/35/78172/
Sosem fogom megérteni hogy lehet ekkora eltérés 1 hír közlésében... Az egyik szerint száz a száz ellen, a másik szerint száz a négy ellen. Mindkettő illik a képbe ha csak az adott oldalról gyűjtjük az információkat.
Az emberek meg vitatkoznak, mi is történt. Nehéz eset, az egyszer biztos, de azért kíváncsi lennék kinek éri meg így elferdíteni az igazságot, és mennyit kamatozik neki. Gondolom a becsületről és hasonlókról biztos megéri lemondani annyiért...
hawkeye
hawkeye 2011. 04. 27. 17:38 | #23

A legújabb hírek szerint menedékjogot kérnek az Egyesült Államokban.

A baj csak az, hogy az ottaniaknak már vannak tapasztalataik dologtalan élősködő segílyesekkel, emberkereskedő bűnözőkkel, pl. a szomszédos Kanadában, ahonnan Európa cigányai - kevés kivétellel - be sem utazhatnak.

Úgyhogy magyarországi amerikai követségről valószínüleg nem köszönik meg Liar Field úrnak a hétvégi hazugságáradatot.

Megoldás persze lenne: el kellene kezdeni dolgozni. A kiskorúaknak meg tanulni. Mert ha ez az Orbán - Pintér - Kontrát elefánt trió balettozik továbbra is a porcelánboltban, abból tényleg polgárháború lesz.

Azt meg már mindenkinek a fantáziájára bíznám, hogy ez mely csoportoknak az érdeke.
Mármint Mo önállló államiságának megszűnése....
+1 VÁLASZ
Élien 2011. 04. 27. 17:36 | #22
Mondjuk napalmot nyomhatnának a tetvekre! :)

Előzmény: Dawe (21) -1 VÁLASZ
Dawe 2011. 04. 27. 17:14 | #21
de persze ENSZ meg NATO...
csaty 2011. 04. 27. 17:02 | #20
Hoppá bocsi , valószínü nem az alsó , láthatóan színesbörü fickóról beszéltél.......
Előzmény: csaty (19) -1 VÁLASZ
csaty 2011. 04. 27. 17:00 | #19
Akkor mesélj , hogy kerülhetett a haverod a postképre , valószínü , hogy benne volt a buliban ö is , a kérdés az ,hogy miért kapott ??? Ártatlanull ? ? ?
Előzmény: toffiter (18) +1 VÁLASZ
toffiter 2011. 04. 27. 16:42 | #18
a fenti postképen haverom áll... nem ismertem meg, csak most szóltak hogy mi történt és láttam a videót is... mik történnek basszmeg.
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2011. 04. 27. 16:31 | #17
Arra én is rájöttem az idők során, hogy ha cigánybűnözést kiáltunk, akkor az nem más mint egy gumicsont, amin csak rágódni lehet és jókat vitatkozni fölötte, hogy van vagy nincs.
Bűnözés viszont van és a bűnözőkkel nem kéne kesztyűs kézzel bánni.
Szigorú törvények, szigorú börtönök, szigorú ítéletek kellenek... ennyi
+3 VÁLASZ
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2011. 04. 27. 16:22 | #16
1. Látszik, hogy fogalmad sincs az ottani körülményekről.
2. "cigányról" egy szót nem szóltam.

De ha már a lopásnál tartunk... inkább az a szerencsés, aki ha tetten éri a rablót, akkor ép bőrrel megússza... okoska.
Előzmény: Mr. Wallace (13) 0 VÁLASZ
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2011. 04. 27. 16:18 | #15
Ott a pont !
Előzmény: mandyedi (14) 0 VÁLASZ
mandyedi 2011. 04. 27. 15:59 | #14
Oké, hogy nem csak cigányok lopnak meg ölnek és sokan a pártjukat fogják, hogy x,y-ont magyar ölte meg, azt a botlot magyar rabolta ki stb. De akkor hogy van az, hogy a cigányoknak máris pártjukat fogják (lásd most Gyöngyöspatán), de a magyarokat a gárdának meg egyéb csoportoknak kell megvédeni.

Túl kellene már lépni azon, hogy cigány vagy nem cigány és azt nézni, hogy bűnöző vagy nem bűnöző, veszélyes a társadalomra vagy nem veszélyes. Mert vannak magyarok is közöttük, az már más kérdés, hogy a cigányság java része veszélyes ránk nézve, de nem ezzel kellene törődni, hanem megoldást keresni.
Előzmény: Mr. Wallace (13) +2 VÁLASZ
Mr. Wallace 2011. 04. 27. 15:23 | #13
Te egy szerencsés ember vagy, hogy tőled csak cigányok akarnak lopni!
Miklós Csaba 2011. 04. 27. 14:45 | #12
És mi van ha pont az a lényeg,arra megy ki a játék hogy az etnikai konfliktusok okán a zeurópai unnyó bejöjjön és megvédjen magunktól ? Amíg Gy.Patán meg esetleg még néhány cigánytelepen harci helyzet van (van arra korrekt eu. és hazai c.média hogy mindenki erről beszéljen..) addig mondjuk rövid idő múlva a hiteleseket csendben,hathatós segítséggel kiköltöztetik a házukból. Remélem Gy.Feri is jól bevásárol majd a pecókból.. És ha mondjuk nem akarják boldogan átadni a vagyonkájukat akkor a már Ideiglenesen Hazánkban Állomásozó Eu. Etnikai Békefenntartók őket is megfékezik. Ha már úgyis itt vannak. Ne legyen igazam. Media No.
Cintu 2011. 04. 27. 14:13 | #11
A gyurcsány vegyen ott egy házat és költözzön be.
+4 VÁLASZ
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2011. 04. 27. 14:12 | #10
Sokak nagyszüleit a cigányok ölték meg és nem évtizedekkel ezelőtt, hanem az elmúlt évtizedekben. Szóval ebbe ne menjünk bele.
Magyarországon vannak olyan területek, ahol a hozzánk hasonló egyszerű embereknek nem tanácsos mászkálni. Gyakorlatilag a számunkra szabad ország fogalma az ilyen helyeken megszűnik. (És nem érdekel, hogy az ilyen emberek milyen szegénységben és nyomorban élnek... de attól még engem ne bántsanak, mert a szegénység nem egyenlő az igénytelenséggel és az állatsággal.)
Vannak helyek, ahol sokan félelemben élnek, hogy vajon hozzájuk melyik este mennek be lopni a tolvajok. És ha rajta meri kapni a ház ura a tolvajt, akkor még őt verik agyon. Persze védekezhet a nála sokkal harcedzettebb tolvaj ellen, de csak is arányosan (sic!).
A rendőröknek fele annyi mozgásterük van mint a bűnözőknek.

Egy ilyen tarthatatlan helyzetre persze hogy azonnal ugranak a politikai szerencsevadászok (Jobbik, Lmp) és az egyenruhás önjelölt rendteremtők... és vajon miért?!?!?
Mert akinek meg van a hatalma hozzá, hogy javítson a helyzeten az sz**k az ott élőkre.

Előzmény: Beetom (8) 0 VÁLASZ
PredatorNo1 2011. 04. 27. 13:58 | #9
Az első híreket mikor bemondták, hogy ott járőröznek a Jobbikosok, azt mondták " a cigányok félnek tőlük", kérdem én a rendőrtől miért nem félnek? Mert semmi félnivalójuk nincs azért.
További kötői kérdések:

- Miért most került be a tv2 hírműsorába?
- Hol voltak eddig, a hiradósok és a rendőrök, amikor a cigányok szabadon loptak, törtek be idősekhez, fenyeggettek mindenkit?
- Miért csak most érnek ki, amikor ott a "magyar gárda", de akkor azonnal ott van 150 rendőr!??
- Miért nem állítottak elő annak idején (februárban) cigányokat a betörésekért, lopásokért? Most meg a magyarokat akik védőőrjáratot csináltak (a rendőrök helyett) egyből előveszik.
Az állítólag általuk megvert cigányokat pedig azonnal sajnálják a tv2 hiradójában?

Gyurcsány meg küldhetne nekik ennyi erővel, 2 láda fegyvert is, ha már úgy is olyan jó szívű.

VICC
+2 VÁLASZ
Beetom 2011. 04. 27. 13:46 | #8
Osztrák piktor?
Két "nagyszerű" társaság próbálja megoldani a "dolgot" a saját eszközeivel. Nem biztos, hogy a partvonalról bármelyiket is buzdítani kéne.

Lett volna nekem két nagyapám, tiszta volt a lelkiismeretük, nem volt okuk félni, aztán most mégsincs két nagyapám.
Magyarok voltak azok is akik megölték őket, sőt hungaristák.
pictor 2011. 04. 27. 13:29 | #7
Miért is félnek a cigányok? Ha valaki becsületes, tiszta a lelkiismerete, nincs oka félni.-----
A rendőrök miért csak a magyart tudják előzetesbe vinni? A cigány ha terrorizál ha balhézik ha lop akkor nincs rendőr---ezért kellene engedni a gárdát, a polgárőrt a véderőt, mert ezektől tartanak a cigányok. Bárcsak elmenne az összes az országból és Magyarország már nem itt tartana!
Gamedog 2011. 04. 27. 13:18 | #6
Éghető anyagot rájuk és hussss.....
+1 VÁLASZ
Unnamed 2011. 04. 27. 13:08 | #5
Csak 2 dolog biztos. Pintért fojtogatja a röhögés, és a média hazudik.
+1 VÁLASZ
thisisreal 2011. 04. 27. 13:04 | #4
"Több száz rendőr Gyöngyöspatán az esti verekedés után"
Olyan jó látni, hogy ilyenkor gyorsan, határozottan lép fel a mi drága rendőrségünk...
+2 VÁLASZ
Cableguy 2011. 04. 27. 13:00 | #3
Már a legtöbb hírt is ellopták nehogy Hírbe hozzák őket............

Not Found

The requested URL /belfold/2011/03/14/szabadon-loptak-ciganyok-gyongyospatan.html was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.2.16 Server at vponline.hu Port 80
Bohumil 2011. 04. 27. 12:58 | #2
Adjon már valaki egy puskát b+
komcsi 2011. 04. 27. 12:52 | #1
Szegény romák, terrorizálják őket... szerencsére Gyurcsány már egymillió forintot ajánlott fel a gyöngyöspatai romák segítésére. Tegyetek ti is így, támogassátok őket, amivel csak tudjátok! ;)
http://www.bombahir.hu/hirek/gyurcsany-egymillioval-segiti-a-romak-evakualasat