Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
naphtha08 2010. 10. 27. 19:58 | #47
Én meg magvetek egy futball csapatnyi futball huligánt :D
Norci 2010. 10. 26. 19:14 | #46
Mindenkire érvényes lenne. Normális ember nem szívna, ugyanis nem csinál "fodbalcsapat-ot, ha nincsenek meg hozzá a körülményei.
Előzmény: Angi (45) 0 VÁLASZ
Angi 2010. 10. 26. 13:35 | #45
Nem csak a romakra irtam ezt, hanem az emberekre. Mert gondolom azt nem lehetne megcsinalni,hogy egy torveny csak a romakra legyen ervenyes.Viszont az se lenne jo ,ha mindenki szivna (megtobbet) miattuk.
Előzmény: alajos (37) 0 VÁLASZ
balalajkalamajka 2010. 10. 26. 12:19 | #44
Valószínűleg,ha mindenki EGYSZER rendet tenne a saját háza táján,akkor másoknak nem kéne ilyenekkel foglalkozni.
Előzmény: azbiza (41) 0 VÁLASZ
lb7
lb7 2010. 10. 26. 10:57 | #43
rohadjon meg az összes gyerekével együtt mindegyik...meg is érdemlik, ha nem tudnak megélni... nem mindig a baszáson kéne, hogy járjon az agyuk...
Purple
Purple 2010. 10. 26. 09:47 | #42
"mindenki eccer a sajat hazaban kene rendet tegyen"
éppen azt csináljuk, de ezek mindig összeszarják az előszobát, és egy idő után uncsi...
Előzmény: azbiza (41) 0 VÁLASZ
azbiza 2010. 10. 26. 08:46 | #41
amugy meg nektek nem mind1 mivan a roman romakkal ?
osztjatok itt a huesegeket.
"mindenki eccer a sajat hazaban kene rendet tegyen"...
-3 VÁLASZ
kotta 2010. 10. 26. 08:29 | #40
Félreérthető: (17)-ben és itt sem az Izé látogatóit tartom főállású szócsőnek. :-)
Azokat, akik úgymond helyzetben vannak: vagy a magyar, vagy az uniós parlamentben. Nem kell rózsaszín habos-babos hauzugság rólunk, de azt elvárom tőlük, hogy pofátlanul ne hazudjanak rólunk a világnak, ha már egyszer ők a KÉPviselőink. Persze van még melletük önjelölt megmondóember, újságíró, médiaakármi is bőven.
"Aki hazudik, az csal, aki hazudik, az lop"
Előzmény: kotta (39) +1 VÁLASZ
kotta 2010. 10. 26. 08:21 | #39
Pozitív diszkrimináció létezik a világon mindenhol. (Hogy téged ezért ki meg hol oltott le, nem kerestem meg, bevallom.)Ilyen megközelítésben tényleg az egész világ rasszista. A bumflötty állam is több alapjogot biztosít a bumflöttyöknek, mint a velük akármilyen békés kisebbségben élő tzukiknak. Mondj egyetlen olyan államot, ahol ez nem így van. Izraelben a zsidó telepes több jogot kap, mint egy palesztin lakó. Az Államokban a fél éve valamelyik déli államba érkezett görög több jogot kap, mint a 20 km-ről bevándorolt mexikói. Szlovákia korlátozza a magyar nyelv használatát. Németországban földhöz csak igazolás és engedélyhegyek után juthat külföldi. Franciaországban tüntetnek a mecsetépítések ellen. Ezek mitől nem rasszisták? Abból már rohadtul elegem van, hogy néhány főállású szócső, ráadásul honfitársaink, marha okosan besároznak minket, minden alap nélkül.

Probléma van, de nem a rasszizmus az. Itt pont arról van szó, hogy indokolatlan előnyt ne élvezzen senki, akár cigány akár nem. Egy dolog, hogy akár tetszik, akár nem, ez az indokolatlan munka nélküli élet nálunk pont a cigányságra jellemző. Meglepő, hogy ez után ellenérzése van feléjük egy csomó embernek? Ettől máris rasszisták? És még korántsem a pozitív diszkriminációnál tartunk, csak az egyenlőségnél, ott, hogy ne láthassuk nap mint nap azt, hogy munka nélkül, a mi befizetett adónkból él jobban más.

Utolsó példám bizonyos körök szemét hazugságkampányára: Mohácsi Viktória megint szépen és okosan hazudik a hazai állapotokról az Uniós parlamentben. azt jelenti ki, hogy Magyarországon nem jó cigánynak lenni, félelemben élnek, és a tavalyi lövöldözés ellenük még mindig tart. Hadd ne kommentáljam, ebből mi igaz. Mohácsi viszont jogvédő díjakat kap, mert ilyen szépen tud az elnyomottak nevében nyilatkozni, blablabla. Csak a saját érvényesülését párnázza ki, ilyen hazugságokkal vígan elparlamenterkedhet a világ végéig. Arra meg magasról tesz, hogy az országról valótlan képet festve milyen következményei vannak a dumájának. Olcsó provokátor.

Mint ahogyan provokációnak érzek lassan minden ilyen vitát is. Előbb-utóbb mindenkit fel tudtok húzni ezzel a rasszistázó baromsággal. Ahelyett hogy közösen oldanánk meg a rasszizmus esélyét felkínáló helyzeteket, csak valamiért mindig rátesztek egy lapáttal. Hogy ez ártatlan oktondiság-e, vagy tudatos hülyítés azt nem tudom, valószínű esete válogatja, de szerintem aki rasszizmusról károg, az valahogy semmit sem akar felfogni az egészből. Pártoskodni kezd, ellenérvekre nem hallgat, pontosan ő az aki gyűlöletet kelt a megérteni nem tudásával. Nem látom ennek tovább értelmét. Szép napot!
Előzmény: sahinel (34) +1 VÁLASZ
alpha23 2010. 10. 26. 07:58 | #38
Csak annyit kellene hogy évente egyszer 1 nap lehet rájuk vadászni!
Előzmény: Matthej01 (29) 0 VÁLASZ
alajos 2010. 10. 26. 07:24 | #37
ezeknek nem ment jol meg indiaban sem s soha nem is fog jol menni mert aki a szarban no fel az abban is marad
Előzmény: Angi (35) 0 VÁLASZ
alajos 2010. 10. 26. 07:23 | #36
igen, bisztos igy tortent szerintem is:D
Előzmény: Angi (35) 0 VÁLASZ
Angi 2010. 10. 25. 22:32 | #35
lehet hogy amikor a sok gyereket tervezte akkor epp jol ment, idovel meg kerulhet bajba .
Előzmény: Gud (24) 0 VÁLASZ
sahinel 2010. 10. 25. 20:32 | #34
Az a bizonyos mások post tartalmaz töllem is egy olyan megjegyzést hogy mindenkire egyforma törvények kell hogy érvényesek legyenek ne lehessen ez alól akár pozitív diszkriminációval kibújni. De ott még rendesen le voltam oltva. Most meg ez jön és féltek hogy ettől leszel rasszista. Ezt ott is mondtam hogy nem az de ilyenkor meg pont a másik oldalról kapom hogy náci vagyok.

Gondolom arra a bizonyos postra gondoltál amiben zsidózásról beszélnek. Gondolom itt végigolvasva a hozzászólásokat nem érzel rasszizmust, hanem mint te próbáltad mindenki megpróbál azon elmélkedni hogy lehetne értelmesen megoldani a problémát:D Mivel nincs rasszizmus az országban.
Előzmény: kotta (17) 0 VÁLASZ
Maneg 2010. 10. 25. 20:14 | #33
egyébként első lépés az kéne a hogy a börtönöket átszervezni.. mert beviszik valami piti ügy miatt 2 hónapra aztán "profi" bűnözőként jön ki és közben kaját piát kapott ráadásul pénzt is meg persze egész nap szétgyúrhatja magát.. na már most ha kapnának valami kemény melót és azt a pénzt az állam kapná arra hogy szétossza segélynek akkor az elég korrekt lenne..
de az a poén hogy magyaráznak h nincs munka és ki se mehetnek külföldre dolgozni.. aztán mikor megkapták a lehetőséget hogy dolgozzanak kint külföldön akkor ugyan azt csinálták.. kéregettek, loptak stb.. és kérdezem én.. hol itt a rasszizmus? szerintem ez igen jó példa arra hogy most már külön szigetre telepítsük az összeset ha már nem tudnak beilleszkedni.. esélyegyenlőség már megtörtént.. ELBUKTAK!
k0valik 2010. 10. 25. 20:00 | #32
De ezeknél(igen, ezeknél) tényleg nincs megoldás, a nagy többségüket nem tudják munkára szoktatni. Több generációjuk nőtt fel úgy, hogy semmittevésből, lopásból élt meg, nem fognak csak egy szóra beállni a dolgozók sorába. Elég durva ilyet írni, de szerintem erős szelekciót kéne csinálni, az összeset összegyűjteni, egy helyre, letelepíteni, körbevenni, aztán majd rájönnek, hogy ha nem csinál senki semmit, akkor nincs mit ellopni, úgyhogy előbb-utóbb vagy elkezdenek dolgozni (vmi lehetőséget biztosítani kell nekik), vagy kiirtják egymást. A hangsúly szerintem akkoris az oktatáson lenne, drákói szigor mellett beléjük kell verni az alapműveltséget, nem pedig hagyni, hogy a szülei példáját kövesse. Ha egy generáció így fel lenne nevelve, szerintem valamivel másabb lenne a helyzet.
Azokkal a romákkal nincsen semmi baj, aki fejlődni akar, "kitörni a bőrszíne alól", de a kötekedős féreg formájukat nagyon tudom gyűlölni...
A videóból egy kis szöveg: "A több mint 200 gyerekből" Hova szülsz ennyi gyereket csezdmeg? Szülj egyet, aztán próbáld meg valahogy eltartani, így nem fogtok a fejünkre nőni, aztán érdekes módon a támogatás meg elfolyik másra, a gyerek meg éhezik. Mint ahogy a faszi is mondja, az állam adjon nekik kaját, meg kajajegyet, amit nem lehet cigire meg piára elkölten. Meg bevezethetnék, hogy 2 gyerek után már nem kap a többért támogatást, és akkor talán nem csinálná nyakra-főre a gyerekeket...
balalajkalamajka 2010. 10. 25. 19:59 | #31
Az a probléma,hogy a cigányok többségéből alapvető emberi tulajdonságok hiányoznak.(méltóság,emberség,tisztesség)Így elég nehéz rajtuk segíteni,illetve megértetni velük,hogy mi lenne a helyes út.Ugyanis ők nem szeretnének változni és változtatni.Nekik nem megalázó kunyerálni,segélyekért könyörögni,rabolni,földön hemperegni,ólban élni.Egy normális ember ha egy mód van rá,ilyet nem tesz,foggal-körömmel ragaszkodik az emberi méltóságáért.
Természetesen sokkal könnyebb arra fogni a helyzetüket,hogy a magyar ember rasszista,nem hagyjuk őket érvényesülni,tehát belekényszerítjük őket a megélhetési bűnözésbe,illetve a segélyekbe.Számomra érthetetlen,hogy egy részük mégis hogyan képes iskolába járni,dolgozni,becsületesen élni.
Ha világ szerte gondok vannak a cigánysággal vagyis adott egy nép,amely nem képes beilleszkedni,emberként élni,akkor miért nem lehet összefogni és közösen megoldást találni.Miért van az,hogy minden ország csak lökdösi,kiutasítja őket?És ha így van,akkor miért mégis mi vagyunk csak rasszistáknak kikiáltva?
Természetesen a megoldás nem az,hogy le kell mészárolni őket egytől egyig,viszont az biztos,hogy azokkal a cigányokkal,akik nem képesek emberi módon viselkedni és élni,fel kéne lépni akár erőszakosan is.Hiszen nekik nem büntetés a sulikból kitiltás,a munkahelyekről való kirúgás,a börtönbe zárás.
Ha más ország kitoloncolhatja,lemészárolhatja azokat,akikkel problémák vannak,akkor mi miért nem tehetjük,tesszük?Talán mert valóban egy velejéig romlott,rasszista,gyűlölködő népség vagyunk?!
Norci 2010. 10. 25. 19:45 | #30
Valóban van egy-két kézenfekvő megoldás (most nem a kiírtás, ivartalanítás verzióra gondolok, ami ugyan szívet melengető elképzelés, de sajna kivitelezhetetlen), de a kérdés valójában az, hogy állambácsi miért hagyja, sőt szorgalmazza, hogy ezek a szennyek továbbra is a vérünket szívják??
Biztosan érnének támadások az Eu-tól, ha mondjuk megreformálnánk a segélyrendszert, de megérné...Sarközy-t is érik támadások rendesen, hogy fúj, rasszista, de tett egy ésszerű lépést, amikor fogta a mocskokat, és kitette a szűrüket. Követendő példa. Persze nálunk más a helyzet, mert ugye már nem bevándorlók, hanem "magyar állampolgárok", de talán nem kéne maradásra bírni őket a segélyekkel, és maguktól továbbállnának.
Matthej01 2010. 10. 25. 19:43 | #29
Végre ki kéne adni rájuk a vadászengedélyt!!!!
+1 VÁLASZ
purplehaze 2010. 10. 25. 18:38 | #28
Ha meg akarják oldani a cigánykérdést elsősorban a szaporodásuknak kell véget vetni... az nem munka, hogy purdébol élnek.. inkább adjanak több segélyt csak ne szaporodjanak
FireBird 2010. 10. 25. 18:27 | #27
benzin és gyufa kell! semmi más xD
Mr.T. 2010. 10. 25. 17:58 | #26
Én azon szoktam röhögni, hogy az utolsó szar összedőlt cigányputrin is ott virít a Digi parabola :D
http://www.digiportal.hu/files/public/1238513864_2789_FT56_digi.jpg
http://users2.ml.mindenkilapja.hu/users/pepenet/uploads/digiTV.jpg
Purple
Purple 2010. 10. 25. 17:50 | #25
ez meg a másik... aki a segélytől várja azt, hogy a 6. gyerekét is eltartsa, mert amúgy nem menne, az segéllyel sem fogja tudni...
Előzmény: Gud (24) 0 VÁLASZ
Gud 2010. 10. 25. 17:42 | #24
Ehhez nem kéne semmiféle vizsgáló. Egyszerűen csak annyi hogy 2 gyerek fölött nincs segély. Mert aki sok gyereknek megfelelő körülményeket tud biztosítani, annak nincs szüksége segélyre.
Előzmény: Angi (23) +1 VÁLASZ
Angi 2010. 10. 25. 16:41 | #23
Nem lehetne egy vizsgalo osztalyt letrehozni , aki azt vizsgalna, hogy tudnak-e a szulok megfelelo,elheto korulmenyeket biztositani a gyerekeknek? Mondjuk 2 gyerek felett.Ha igen akkor szulhetnenek focicsapatnyit, ha nem akkor ezt nyilvantartanak es elmeselnek nekik,hogy hiaba szulsz Mari, nem kapsz segelyt. Csak ingyenes fogamzasgatlot.
Vagy hulyeseget irtam?
alajos 2010. 10. 25. 16:35 | #22
de mierti olyan nehez ezt megoldani?hasonlo problemakkal kuzdenek mas allamok pl a kobor allatok..azokat ketrecbe rakjak kihereleik/ivartalanitjak s mehet a dolgara..ha minden megyeben gyorsan egy 4 eves projekt alatt gyorsan megmutenek minden koszos dzsipot persze savval vagy valami hasonlo mert az ember nem azert tanul orvosnak hogy ezeket ingyen mutse.>akkor garantaltan 20 ev mulva nem lenne gond csak azokkal akik ugysem erik meg a 30 evet mert lerohad a majuk a piatol vagy hasonlo.:D vagy az tul hosszu:D?
bungle
bungle 2010. 10. 25. 16:31 | #21
Ilyenkor mindig az Idiocracy eleje jut eszembe. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=PSROlfR7WTo
Előzmény: Erunder (20) 0 VÁLASZ
Erunder
Erunder 2010. 10. 25. 16:20 | #20
Ez is egy érdekes téma.
Míg a középosztály tagjai csak egy, két, maximum három gyereket vállalnak addig ők akár 12-őt is. Hogy miért? Roppant egyszerű.
A középosztály tagjai akkor hajlandóak gyereket vállalni, ha annak/azoknak is ugyan azt az életszínvonalat tudják biztosítani, mint amiben ők élnek. Na már most a cigányoknál nem nehéz mindegyik gyereknek ugyan azt az életszínvonalat biztosítani.
+2 VÁLASZ
Ronyszkusz 2010. 10. 25. 16:02 | #19
Azért csak gratulálni lehet, 9 gyerek és még hármat akar..... Ismerek olyan friss házaspárt, akik 30 éves korukig nem terveznek gyereket, mert saját anyagi korlátaikkal tisztában vannak! Ezekre is azt kéne mint a kínaiaknál, 1 gyereket támogat az állam és kalap kabát, ha többet akarsz térden csúszva könyörögjél, hogy megkaphasd az engedélyt, hogy több gyereked lehessen.
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2010. 10. 25. 15:29 | #18
Gondolj csak bele... kirobbanna a Magyar - cigány polgárháború... mennyi fegyvert, lőszert, egyebeket lehetne eladni, gyártani. Egy háború egyeseknek gazdaságilag nagyon megéri.
Előzmény: kotta (17) 0 VÁLASZ
kotta 2010. 10. 25. 14:51 | #17
Azért kéne valami tökös (=értsd: rasszista :DDD) politikai akarat arra, hogy ezt a segííílydolgot egyszer és mindenkorra kigyomlálja még az emberek fejéből is. Esélye ne lehessen senkinek ebből megélni, ha közben nem melózik, nem jár suliba.
Jajj, közben meg megint rasszisták leszünk ám, vigyázzunk! ;-)

(Utálom én is a písz-dumát, de az elgondolkodtatott Fanka szövegében, hogy valakiknek pont ez a tökéletes, ha mi (közemberkék, pirosak-narancssárgák, zsidók-cigányok-magyarok, melegek-heterók) egyre inkább egymás torkának ugrunk. Ugyanaz, mint amiről lokko ír a másik posztnál. Na bárkik is legyenek ezek a haszonélvezők, velük aztán kurvára nem lennék toleráns és itt ismét utalnék a másik poszthoz: a szart megint ugyanaz a néhány arc kavarja a jól elhelyezett nyilatkozataival.)
Előzmény: Errtu (15) +3 VÁLASZ
Maneg 2010. 10. 25. 14:51 | #16
és igen.. a magyarok a hibások és a rasszisták, hogy nem adnak a cigányoknak munkát.. nincsen Romániában munkájuk ezért kiutaznak Franciaországba, hogy dolgozzanak, erre lopnak kéregetnek és segélyből élnek és persze nem dolgoznak.. most már fidesz gecit is picsán rúgnám, hogy elismerjék a dolgot, hogy a cigányokkal csak a baj van.. de nem ők elkezdik szaporítani őket azzal, hogy ha sok ivadékod van, akkor több zsetont kapsz.. és ha végig piálod a terhességet, akkor plusz zsetont is kapsz mellé mert nyomorék lesz.. ha nem vándorolnak ki innen lassan akkor szerintem simán elkezdhetjük gyilkolni őket tömegesen
+1 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2010. 10. 25. 14:09 | #15
"písz, písz, písz..."
fasz kivan már! hiába lobogataom én a békezászlót, és látom rózsaszínben a világot, ha a köcsög cigány baszik rá...
ez a "písz" kurvára egyoldalú dolog csak.
Előzmény: kotta (13) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 10. 25. 14:05 | #14
hát ez az, de ő nem cigány :D
Előzmény: kotta (13) 0 VÁLASZ
kotta 2010. 10. 25. 14:01 | #13
http://www.youtube.com/watch?v=wUuyNnO443k

Sajnos ezzel vigyázni kell. Illik végighallgatni (mindegy mit gondolsz elsőre az előadóról), és úgy elgondolkodni dolgokon. Az sem baj ha a feltöltő mondatait és végigolvassuk.
Bármennyire lerágott csont ilyesmit írni: písz!
Purple
Purple 2010. 10. 25. 13:37 | #12
ha szívják a véredet erőszakkal kiirtod a parazitáid vagy a szúnyogokat a lakásból, mert nem tudod őket megkérni, hogy ugyan már hagyjon békén, vagy ne csapatostul egyenek belőled... mondanám, hogy biztos létezik valami humánusabb megoldás meg üntyümpüntyüm, de nincs. ha lenne már alkalmazták volna. és nem igaz, hogy a politikusokat nem érinti, mert rengeteg falusi politikus van, meg polgármesterek, akik ugyanúgy szopnak miattuk, de nem tudnak tenni ellene jogilag se..
Errtu
Errtu 2010. 10. 25. 13:31 | #11
Amúgy az egész videó lényege 6:46-tól kezdődik!
Turmion Kätilöt
Turmion Kätilöt 2010. 10. 25. 13:28 | #10
Ilyenkor mindig felmerül bennem a kérdés:

Mi számít EMBERNEK ???
Aki felelőtlenül szaporodik a vakvilágba, amíg ivarérett korban van ?
Aztán utódairól nem képes megfelelően gondoskodni ? Ezáltal fenntartva, továbbmélyítve saját nyomorát, igénytelenségét ?
Ember e az, aki jóformán ösztönei szerint él, ott ürít ahol kedve tartja és csapatba verődve lop, bántalmaz más becsületes embereket?
Ember e az, aki összes vélt/valós sérelmére csak az erőszakot és a nyers dühöt látja megoldásnak ???

Vajon mitől lesz "EMBER" az ember ?


+2 VÁLASZ
Errtu
Errtu 2010. 10. 25. 13:23 | #9
Holdra, mi? Hogy folyton ott lógjanak a fejünk fölött?
Van egy csomó lakatlan sziget az óceánokon szanaszét. Oda kell deportálni őket, aztán csináljanak amit tudnak.

(cunami övezet ruleZ)
Előzmény: Gamedog (5) 0 VÁLASZ
Purple
Purple 2010. 10. 25. 13:19 | #8
pfff azok a telefonos nyakláncos férgek... irtani való kategória, mert ezek nem a nyomorból jöttek, ezek direkt élősködnek rajtunk...
Előzmény: Gamedog (5) 0 VÁLASZ
Nelsonize 2010. 10. 25. 13:18 | #7
Bakker, a post kép alatti szövegről azt gondoltam, hogy valami poén csak, közben meg tényleg ezt mondta a csigány. Beszarás
Purple
Purple 2010. 10. 25. 13:17 | #6
persze, aztán elhordanák, akkor annyi a földnek :D
Előzmény: Gamedog (5) 0 VÁLASZ
Gamedog 2010. 10. 25. 13:17 | #5
A Holdra velük !
nem tudom volt e már, de ide tartozik: http://www.youtube.com/watch?v=BkyImaWQYYM

bismarck33 2010. 10. 25. 13:08 | #4
Pedig a megoldás annyira egyszerű! :D
knédli 2010. 10. 25. 13:06 | #3
A föld alatt még van hely nem??????????
rathand 2010. 10. 25. 13:04 | #2
Rohadt rasszisták!!!....:)
Purple
Purple 2010. 10. 25. 12:51 | #1
pfejj....