2009. 10. 28. szerda, 16:38 | kategória: Napi izés téma | küldte: bono90 | nézték: 6442 | pont: 4.00
#135 | 0AVIREX | 2010. 01. 08. péntek, 08:06 | válasz erre
De minek tér vissza a xar bumeráng.. nekem tetszik a Neo,a Sláger meg a Danubius lehúzhatná már a rolót,nem most kéne kapálózni,menjenek Romániába a szarjukkal,kb. odavalók..
#134 | 0AVIREX | 2010. 01. 08. péntek, 08:03 | válasz erre
az király,de a NEO akkor hova költözik????????
Előzmény: Mr.T. (133)
#133 | 0Mr.T. | 2010. 01. 08. péntek, 00:46 | válasz erre
D3T0X93 küldte:
URL: http://www.bumerang.hu
Szöveg: Január 18-ától újra Bumeráng az eredeti frekvencián! (Picit fáj, mert ennek a lépésnek köszönhetően kénytelen leszek hallhgatni a Neo-t...) Ti hogy vagytok ezzel?
#132 | 0izébigyó | 2009. 11. 18. szerda, 11:35 | válasz erre
Megmenekült a Sláger Rádió!
http://hir.ize.hu/comments.php?post_id=53225
#131 | 0izébigyó | 2009. 11. 11. szerda, 10:48 | válasz erre
Hajós: a Sláger és a Danubius ártottak a magyar zenének!
http://hir.ize.hu/comments.php?post_id=52431
#130 | 0bungle | 2009. 11. 05. csütörtök, 15:02 | válasz erre
Megmenekül Bochkorék műsora
http://hir.ize.hu/comments.php?post_id=51847
#129 | 0papaluige | 2009. 11. 05. csütörtök, 14:12 | válasz erre
120572 :))
Előzmény: papaluige (128)
#128 | 0papaluige | 2009. 11. 05. csütörtök, 14:11 | válasz erre
http://www.hallgatokaradioert.com/tiltakozok.php
120570 :))))
#127 | 0Asagrim | 2009. 11. 01. vasárnap, 16:33 | válasz erre
Istenem, mikor lesz már olyan hír hogy megszűnik a TV2 meg a retekklubb?! ... 1 hétig részegen mulatoznék örömömben!
#126 | 0Mr.T. | 2009. 10. 31. szombat, 00:00 | válasz erre
A Danubius és a Sláger beszélget:
http://www.youtube.com/watch?v=dyajIuNEFKA
#125 | 0Mr.T. | 2009. 10. 30. péntek, 23:37 | válasz erre
Érdekes hogy a névsorban többnyire női nevek szerepelnek. Meg egy ilyen:
29598. doxxa doxxi
szép neve van. :D
Előzmény: bungle (124)
#124 | 0bungle | 2009. 10. 30. péntek, 22:54 | válasz erre
Reding küldte:
URL: http://www.hallgatokaradioert.com/tiltakozok.php
Szöveg: "Tartsunk ki a sláger rádióért és a danubiuszért is." (ő írta így...)
#123 | 0Élien | 2009. 10. 30. péntek, 22:13 | válasz erre
A GE-től 2500 embert küldenek el Magyarországon!!!!
Gondolom ŐK majd leszarják a Borost meg a Vadont! Ja,és visszafelé is igaz!
Rohadt az egész ország és nagyon bűzlik!!!!!!!!
#122 | 0bungle | 2009. 10. 30. péntek, 09:46 | válasz erre
Lemondott tisztségéről Majtényi László, az ORTT elnöke
http://www.vg.hu/vallalatok/reklam-es-media/lemondott-tisztsegerol-majtenyi-laszlo-az-ortt-elnoke-294409
#121 | 0Purple | 2009. 10. 30. péntek, 09:34 | válasz erre
:DDD
munkahely ORTT :D hát nagy valószínűségel. gondolom jól megtelt a postaládája :D
Előzmény: tentking (120)
#120 | 0tentking | 2009. 10. 30. péntek, 09:32 | válasz erre
Ez a Berényi Dia? http://iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=70743974&userID=699
Előzmény: Maccoyi (75)
#119 | 0BlueD | 2009. 10. 29. csütörtök, 21:48 | válasz erre
vicces, hogy pont egy hónapja vettem egy rockhajós posztert, csak azért, mert jól nézett ki, de a filmről semmit sem tudtam. Kár hogy ennek a kapcsán kell megtundom, hogy miről szól. Nah megyek is megnézni :)
Előzmény: Chamy (114)
#118 | 0Fennec | 2009. 10. 29. csütörtök, 21:05 | válasz erre
galm.blog.hu/2009/10/28/megszunik_a_slager_es_a_danubius_radio
"És milyen igaza van. Holnaptól az Index helyén a kedves olvasók a Kuruc.infót olvashatják, a Kuruc helyén pedig egy meleg társkeresőt találnak majd."
Ti mit szólnátok hozzá, ha az holnaptól az Izé megszűnne, és az ize.hu domainen mondjuk a száni vagy a napiszar jönne be? Gondolom nem örülnétek neki túlzottan. (Azoktól kérdezem, akik szerint nem kár, hogy megszűnnek ezek az adók.)
#117 | 0kerca | 2009. 10. 29. csütörtök, 20:59 | válasz erre
Hát, már megint bolondot csináltak az országból.
Szinte mindig ezt az adót hallgatom és feltűnt, hogy napok óta nyaltatják a següket. Eleinte nem értettem, hogy mire akarnak igazán kilyukadni, de már világos.
Hatalmas reklám az egész.
Amúgy a Bumeráng volt az egyik leg szórakoztatóbb műsor. Sajnos ez minősíti a többit.
Figyelj Bocsi: Gyúrunk másik zöld golyót!
„Mért fáj neked az égő élet?
Nincs benne részed soha.
Ne sírj, grófodnak lesz azért
Leánya, pénze, bora.”
#116 | 0niof | 2009. 10. 29. csütörtök, 18:07 | válasz erre
írtam hogy évekkel ezelőtt, és azt is odaírtam hogy(bár lehet nem elég egyértelműen) hogy nem biztos hogy ő mondta, de valami magasrangú izraeli, ez biztos...
amúgy Bochkor Gábor ma reggel azzal kezdte a műsort, mivel akkor kelek ezt hallgatom reggel, hogy egy tisztességtelen politikai döntés áldozatai lettek.
ergo, amit mondtam, szinte beigazolódott, és amivel ő kezdte a műsort és amit ő mondott, azt csak nem kam-ból mondta...
de ne legyen igazam egyébként...
Előzmény: godzsy (85)
#115 | 0vöri | 2009. 10. 29. csütörtök, 16:57 | válasz erre
évek óta ez megy magyarországon. nehogy már csak most tünt fel... eladnak midnent, mikor meg olyan intézkedéseket indítanak mint a 4es metro vagy M0.. az is csak ámítás.. elkezdik és jol lehúzzák az ápítésre szánt összeget, és avval hitetik a marha népet,hogy hát ez ennyibe került.. Nem igazán tudom,h mit akarnak azok a nagyon okosok kihozni az országból.. de nagyon ugy tűnik,hogy az eu szemetese leszünk ,ha már nem vagyunk azok.. sajnálatos,h azok az emberek akik tehetnének valamit az országért - mert mondjuk azért vannak ott- semmit sem tesznek és lelkiismeret nélkül lehuzzák az országot, meglopnak mindenki. botrány, és igazán itt lenen az ideje,hogy valaki ennek végetvessen...
Előzmény: zsaru (106)
#114 | 0Chamy | 2009. 10. 29. csütörtök, 16:13 | válasz erre
Nem tudom, hogy miért, de nekem tetszik az a látvány, amikor "egy 60 - 70 éves ratyi rockbálvány, aki a szinpadon reszkető inakkal, a gitárjába kapaszkodva tüzes szerelmi csatákról énekel...". Van benne vmi megrendítő, vmi kortalan és vmi szép.
Másrészről erről a helyzetről nekem most nagyon a Rockhajó jut az eszembe. :P
http://film.ize.hu/comments.php?post_id=581
Előzmény: hawkeye (110)
#113 | 0Árnyangyal | 2009. 10. 29. csütörtök, 15:54 | válasz erre
Szüntessük meg az összes rádijóut, és helyettük valami joúpofa viédéki sraucot béraknyi.
Sőt én leginkább a Jóuzsy Barátot hallgatnám egész nap.
#112 | 0hawkeye | 2009. 10. 29. csütörtök, 15:28 | válasz erre
Igen, a Danubiusért sztem is kár...
De várjuk meg a november végét, hátha pozitívan csalódunk!
Ránkférne már egyszer....
#111 | 0Mokka | 2009. 10. 29. csütörtök, 14:58 | válasz erre
Itt a szomorú az hogy megint a pénz a minden Ki szerette ki nem szerette több 10000 ember kedvét teszik tönkre ezzel. Én a Danubiust szoktam hallgatni és az egyetlen ok hogy nem fásultam bele a mindennap ismétlödő munkába az az hogy hallgathatom a reggeli pirítóst.
#110 | 0hawkeye | 2009. 10. 29. csütörtök, 14:49 | válasz erre
Nem szeretem a fanatikus fanokat...
Nem volt olyan érték a Sláger rádió - különösen az utóbbi években - hogy bármit is siratni kelljen rajta.
Persze, lehet, hogy az én ízlésem a rossz, ezért nem tudom értékelni az ismétlődő, agyonjátszott zenéket, B+B egyre szürkébb, fáradtabb "poénjait"...
Olyanná, mint egy 60 - 70 éves ratyi rockbálvány, aki a szinpadon reszkető inakkal, a gitárjába kapaszkodva tüzes szerelmi csatákról énekel...
Elfáradt, jöjjöjön valami más, valami új!
A váltás ilyetén lezajlásán meg nem kell csodálkozni. Így megy ez ott, ahova az aljas politikusok beteszik lábukat....
#109 | 0punyukli | 2009. 10. 29. csütörtök, 14:36 | válasz erre
Ezt most küldtem be a panasz@ortt.hu-ra :) Küldjetek ti is hasonló, szellemesen barátságos leveleket, hogy tudják, mennyire elégedettek vagyunk a döntéssel!
Tisztelt Cím!
Mély felháborodással tölt el, hogy jogászaik és választott vezetőjük álláspontja ellenére mégis megszüntették a Danubius és Sláger rádiók sugárzási jogát (lehet, hogy ez nem szakszerű megfogalmazás, de nyilván értik miről beszélek). Sajnálatos, hogy a döntéshozatali szinten olyan szellemileg korlátozott emberek dolgoznak önöknél, akik nem képesek átlátni, hogy egy több milliós hallgatósággal rendelkező rádió bevételeinek 11%-a miért lesz több, mint egy senki által nem hallgatott politikai beszélgetéseket sugárzó unalmas rádió bevételeinek 50%-a (segítek: be kéne pötyögni a szalagos számológépbe, hogy 300.000.000.- x 50% valamint hogy 3.000.000.000.- x 11% és megnézni, hogy melyik lesz nagyobb). A magam részéről megígérhetem, hogy ha megszűnik a két kedvenc rádióm, az újakat akkor sem fogom hallgatni ha fizetnek érte, így majd bizonyára (főleg ha a két "régi" rádió több milliós hallgatótáborának többsége is hasonlóan fogja gondolni, amit remélek) "óriási" összegek fognak befolyni az "igen nagyrabecsült" ORTT valamint az állam kasszájába. Azt a keveset is költsék mind gyógyszerre azt kívánom :)! Nagyon remélem, lesz valaki önöknél, aki ennek az e-mailnek a tekervényes, többszörösen összetett mondatait valamint a tartalmát és mondanivalóját is képes lesz értelmezni.
Baráti üdvözlettel:
Stier Dávid
#108 | 0St.KolMi | 2009. 10. 29. csütörtök, 14:17 | válasz erre
nekem nem fognak hiányozni!
akárhányszor szerettem volna halgatni valamelyiket mindig ugyanazok a szar számok mentek
Danubiuson ugyanazt a kb.9-10 számot nyomatták, néha valami mást, aztán hirdetik magukat hogy változatosság igy meg ugy...
#107 | 0punyukli | 2009. 10. 29. csütörtök, 14:15 | válasz erre
Sziasztok! Azoknak akik NEM értenek egyet a megszűnéssel. Tegyünk meg mindent amit lehet. Én ennyit tudok tenni:
http://www.petitiononline.com/qed13586/petition.html
http://www.petitiononline.com/222963ab/petition.html
Írd alá! Küldd el mindenkinek!
És küldj egy mailt a panasz@orrt.hu-ra is!
#106 | 0zsaru | 2009. 10. 29. csütörtök, 13:57 | válasz erre
Hogy mi a jofene? Na ez meg viccnek is rossz. Hogy lehet ilyet csinalni? Felall a broki es a Slager meg a Danubius lehuzhatja a rolot? Itt valami nem koser, valami nagy disznosag es korrupcio folyik a hatterben az 100-as.
#105 | 0vityu | 2009. 10. 29. csütörtök, 12:22 | válasz erre
egy szó: hungary
#104 | 0Chamy | 2009. 10. 29. csütörtök, 11:54 | válasz erre
Ezentúl nem fogok infantilis vigyorral a fejemen utazni reggelente és nem fogja mindenki azt nézni a trolin, hogy én mi olyan vicceset látok a buszban, amin annyit kuncogok.
Hiányozni fog a Bumeráng... :'(
#103 | 0Chamy | 2009. 10. 29. csütörtök, 11:52 | válasz erre
Ma reggel nem tudtam sminkelni, mert a Slágert hallgattam és csorogtak a könnyeim. :(
#102 | 0Chamy | 2009. 10. 29. csütörtök, 11:45 | válasz erre
18-án éjfélkor én csak símán bőgni fogok... ott a sötétben, összebújva a rádióval...
#101 | 0szaky | 2009. 10. 29. csütörtök, 09:04 | válasz erre
Nem kell izgulni megoldják, majd lesznek ezek is hálózatos rádiók mint a juventusz csak mindenhol más frekvencián lehet majd fogni meg az elején ez nem kevés veszteséget fog nekik jelenteni.
#100 | 0vöri | 2009. 10. 29. csütörtök, 08:41 | válasz erre
huu 100. még sose voltam.
ez amugy tuti bunda igy valami fejesek több pénzt kaptak. ennyi. Ez már nem meglepő kishazánkban :S
#99 | 0kiszely | 2009. 10. 29. csütörtök, 08:19 | válasz erre
#98 | 0Ártatlan-méz Előd | 2009. 10. 29. csütörtök, 08:14 | válasz erre
Én csak MR2 Petőfit hallgatok. A legjobb!!!
#97 | 0Kurszan | 2009. 10. 29. csütörtök, 08:07 | válasz erre
Na végre eltünik ez a két szutyok.
#96 | 0rubigo | 2009. 10. 29. csütörtök, 06:27 | válasz erre
hát, én már rég nem bírtam egyiket sem hallgatni, szóval engem nem fog meghatni....
#95 | 0TdianaV | 2009. 10. 29. csütörtök, 00:14 | válasz erre
Gratu, nagyon jó lett:D
Előzmény: pepeti (79)
#94 | 0TdianaV | 2009. 10. 29. csütörtök, 00:13 | válasz erre
Akkor javítom: ÍRTAD :D
Előzmény: AVIREX (80)
#93 | 0TdianaV | 2009. 10. 29. csütörtök, 00:11 | válasz erre
Ez hatalmaaaaaaaaaasssssssssss :D
Előzmény: Maccoyi (75)
#92 | 0Snipp | 2009. 10. 29. csütörtök, 00:01 | válasz erre
Juventus 4ever!!!!!!!!!!
#91 | 0Fininho | 2009. 10. 28. szerda, 23:15 | válasz erre
Szerintem sokunknak nem a rádióban munka nélkül maradó "sztárok" illetve technikusok és miegymás a legnagyobb gondja, hanem igenis hogy a Sláger napi 2millió ember által hallgatott rádió volt, és sokan nem válnának meg tőle, (köztük én sem) mivel ha hallgatok rádiót akkor pl. őket hallgatom. Jó zenéket nyomtak rajta és a bumberáng is mindent vitt. Az egy más kérdés hogy neked nem tetszett. Több mint valószínű, (kapunk politikai műsort, hanem) hogy nem lesz jobb a következő adó a slágernál (vagy akár a danubiusnál). Ez meg az én véleményem. Jó8
Előzmény: kotta (90)
#90 | 0kotta | 2009. 10. 28. szerda, 22:37 | válasz erre
Enyhén szólva túllihegett a sztori. Megszűnt két rádió. Pont. Pé, ó, en, té.
Volt rajtuk sok jó meg sok pocsék műsor, sok unalmas és arrogáns, meg sok humoros fickó (sokszor akár egyben ugyanazok az emberek), sok halálra ismételt divatzene (mindkettőn), most meg nem lesz.
Politika? Üzlet, nem több.
Amúgy politikáról csak a sokszorosan visszaeső törvényszegéseiről híres Sláger papol. De ha ők nem politizáltak,akkor meg miért pont ők szűntek meg és nem mondjuk a kevésbé hallgatott, szintén nem politikus Juventus? Na, most mi van? A Sláger amúgy köztudottan amerikai tulajdonosé volt, és még az ex-külügyminiszter jenki nőci is lobbizott érte, felrúgva ezzel minden diplomáciai meg szabadpiaci elvet. Most persze ég a ház, hirtelen nagy lett a pofa. A piac szabad, lehet új pályázatokat beadni, új frekvenciát találni, más is megélt eddig nem országos adóként is.
Az új adóról meg honnan szedik hogy milyen lesz? Ki mondta nekik, és mi igaz ebből egyáltalán? Mi közük hozzá egyáltalán? Ha mesejáték-rádió lenne, akkor is előre fikáznák a konkurenciát? Ez nem etikátlan?
Politikai rádiót meg szerintem ma Magyarországon olyan baromi kevesen hallgatnának, hogy nem érné meg senkinek se, akármilyen színű is az illető.
Ja, és eszem ágában sincs sajnálni a valsz csak átmenetileg munka nélkül maradó "sztárokat". A technikusokat, portásokat,stb. sokkal inkább, de ami velük történt (no munkahely), az manapság egyáltalán nem ritka, nem lógnak ki a sorból ők sem. Attól hogy média, rögtön úgy felfújják betyárbecsületből, mintha a világ dőlne össze. Szimpátiakoncert (ami csak egy újabb fellépési lehetőség a zenészeknek), nyilatkozatok ("Szomorú nap ez Magyarország számára, a demokrácia számára") - röhög a vakbelem. Ezt ti komolyan veszitek? Pár hét és senki sem emlékszik már erre a műbalhéra.
Nekem ennyi a véleményem, jóccakát minden kedves rádiózónak.
#89 | 0Nusihusi | 2009. 10. 28. szerda, 22:24 | válasz erre
Sajnálom, hogy megszűnnek:S De azért a Juventus és a Roxy megmaradt:)
#88 | 0Balintos | 2009. 10. 28. szerda, 22:23 | válasz erre
(ha ez nem irónia akart lenni: ) attól még, hogy óránként bemondják, hogy változatosak nem jelenti hogy azok is. Volt a nyáron, Slágeren, hogy az Eddának a ...mi vagyunk a rock, mi vagyunk az élet...-es számát 3 nap 3-szor hallottam.
Előzmény: BlueD (87)
#87 | 0BlueD | 2009. 10. 28. szerda, 22:20 | válasz erre
pont mint fél kiló téliszalámira a bal orjukamba... A sláger pont arról híres, hogy keveset ismétel...
Előzmény: spider86 (86)
#86 | 0spider86 | 2009. 10. 28. szerda, 22:11 | válasz erre
heehee... én nem sajnálom, nem igazán rádiózom, de ha hallgatok akkor petőfi-t...
ezeket már csak azért sem mert mint írtátok mindig ugyanazok a zenék mentek, meg a műsorvezetőket se bírtam... oszt annyi, de az való igaz, hogy a politikai rádióra nagy szüksége van a népnek
#85 | 0godzsy | 2009. 10. 28. szerda, 22:08 | válasz erre
Te, ez az Ariel Sharon felébredt már a kómából? mert a googli nem dobta ki. kómásan elég nehéz vásárolgatni országokat.
Előzmény: niof (76)
#84 | 0pepeti | 2009. 10. 28. szerda, 22:04 | válasz erre
Áh én mindig ilyen vagyok :D
#83 | 0godzsy | 2009. 10. 28. szerda, 22:01 | válasz erre
Ez jóóóó. :D Te se lehetsz még elég pihent a ma este! xD
Előzmény: pepeti (79)
#82 | 0Purple | 2009. 10. 28. szerda, 21:50 | válasz erre
HÁHHHHHHHHHÁ nagyon hatalmas!!! :DDDDD és ilyen is a fejem, ha meghallom :DDDD
Előzmény: pepeti (79)
#81 | 01Nsane | 2009. 10. 28. szerda, 21:44 | válasz erre
Kösz az infot és a linket. Én nem tudom, hogy kik vannak emögött, meg ki a "jó" és a "rossz", úgyhogy csak csendben döbbenek tovább.
Előzmény: pepeti (74)
#80 | 0AVIREX | 2009. 10. 28. szerda, 21:41 | válasz erre
Meg se szólaltam,írtam :P
Előzmény: TdianaV (66)
#79 | 0pepeti | 2009. 10. 28. szerda, 21:39 | válasz erre
http://href.hu/x/ag4h
Remélem nincs harag a plágium miatt :D
Előzmény: Purple (77)
#78 | 0Mr.T. | 2009. 10. 28. szerda, 21:31 | válasz erre
Tanúsíthatom. :D
Előzmény: Purple (77)
#77 | 0Purple | 2009. 10. 28. szerda, 21:29 | válasz erre
ezt a post kikerülése után írtam msnen. tudok :DD
"(S)Purple(S): lesznek itt a cigányoktól elkezdve a komcsi zsidó szocialistákig minden háhhá"
#76 | 0niof | 2009. 10. 28. szerda, 21:23 | válasz erre
nem vagyok szűklátókörű...
Te elolvastad egyáltalán a belinkelt hírt??
Szerinted a politika kinek dolgozik magyarországon??? El ne hidd már hogy esetleg mások állnak ennek is a hátterében. Tömegmanipuláció ez a javából, a világ más tájain már remekül bevált módszerekkel....
a vörösök amúgy csont zs párt, a narancsok meg szövetséget kötöttek kb tavasszal az izraeli likud-al, akik egyébként a palesztínai merényletek elrendeléséért felelősek...
Ha jól emlékszem Ariel Sharon pár éve kijelentette, hogy KILÓRA megveszik magyarországot, mert tetszik nekik, ennek egy része a jóváhagyott IMF hitellel meg is történt.
inkább olvasgass kicsit utána a dolgoknak, a többi csak tiszta logika, és nem pedig antiszemitizmus vagy rasszizmus, hanem ez van, ez történik körülöttünk.
#75 | 0Maccoyi | 2009. 10. 28. szerda, 21:20 | válasz erre
Automatikus válaszlevél Berényi Dia, Balog Ági (ORTT):
" Köszönöm kérdését, anyám jól van és üzeni, hogy éppen a sláger rádiót hallgatja."
:D
Előzmény: TdianaV (70)
#74 | 0pepeti | 2009. 10. 28. szerda, 21:18 | válasz erre
Igen, TVzésben volt hasonló amikor az mtv2 földi frekvenciáját vették el 97-ben és tették műholdas vétellé valamelyik kereskedelmi televíziónak kedvezve. Tehát Magyarországon, országosan földi sugárzáshoz kevés frekvenciasáv van mind rádiózás, mind televíziózás terén, ezért szokták gyakran megpályáztatni. Kevesen tudják pl hogy az RTL Klub helyett majdnem egy teljesen magyar kereskedelmi csatorna indult volna. Akit érdekel az ilyesmi: www.hullamvadasz.hu
Előzmény: 1Nsane (69)
#73 | 0karpatika | 2009. 10. 28. szerda, 21:10 | válasz erre
Ja, mert ez is a zsidók miatt van, mi?
Istenem, hogy lehetne ennyire szűklátókörű valaki....
Előzmény: niof (71)
#72 | 0Maccoyi | 2009. 10. 28. szerda, 21:08 | válasz erre
Csak annyit, hogy a lomtár méretét feljebb kell húzniuk. :D
Előzmény: TdianaV (70)
#71 | 0niof | 2009. 10. 28. szerda, 21:04 | válasz erre
ha tényleg megszűnik, a bumerángot sajnálom, de a többit magasról leszarom...max reggeli közben is cd-t vagy mást, vagy semmit nem hallgatok...
amúgy szerintem olyan rádiókat kéne földön elérhetővé tenni, mint a jutmusic.fm; friskyradio; protonradio; pure.fm
ezeket még nem annyira irányítja a dávidcsillagosok társasága, és legalább hallgathatóak, nem fos mai és régi slágerek mennek orrba-szájba, unalomig ismételve....
#70 | 0TdianaV | 2009. 10. 28. szerda, 21:03 | válasz erre
Pár anyázó emaillel mit fogsz elérni? Szerintem semmit:D
Előzmény: mchalls2 (64)
#69 | 01Nsane | 2009. 10. 28. szerda, 21:03 | válasz erre
Én abszolút nem értek a rádiózáshoz, arra lennék kíváncsi, hogy csak 2 db frekvencia van, ahol lehet sugározni, vagy mi és még inkább érdekel, hogy miért?
#68 | 0meklén | 2009. 10. 28. szerda, 20:59 | válasz erre
K I R R Á L Y ! ! !
vesszen a latrinamédia kultúrmocska!!!!
#67 | 0TdianaV | 2009. 10. 28. szerda, 20:57 | válasz erre
Amúgy meg én is az mr2-t szoktam hallgatni :)
Előzmény: AVIREX (9)
#66 | 0TdianaV | 2009. 10. 28. szerda, 20:56 | válasz erre
Ha te mondod:D bár egy gumilovat szívesebben elfogadnék:D
Előzmény: AVIREX (7)
#65 | 0Purple | 2009. 10. 28. szerda, 20:56 | válasz erre
szerintem leszarják :D
Előzmény: mchalls2 (64)
#64 | 0mchalls2 | 2009. 10. 28. szerda, 20:48 | válasz erre
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Javaslom fejezze ki mindenki "háláját" az ORTT-nek:
panasz@ortt.hu Berényi Diácska (sajtós)
balog.agnes@ortt.hu Balog Ágika (adatvédelmis)
Én már megtettem, hajrá!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#63 | 0AVIREX | 2009. 10. 28. szerda, 20:46 | válasz erre
jah.. ujabb CD lemez kerül elő a fiók aljáról és az pörög a következő 7 évig.. kurvajólesz [:
Előzmény: Linkman (56)
#62 | 0AVIREX | 2009. 10. 28. szerda, 20:44 | válasz erre
háháhá azaz :D
régidaa.. mi lesz veled Mártanéni S.O.S. :D :D :D
Előzmény: Purple (51)
#61 | 0AVIREX | 2009. 10. 28. szerda, 20:42 | válasz erre
még jó,hogy le van némítva a gépem [: egyedül..
Előzmény: pepeti (47)
#60 | 0karmigran | 2009. 10. 28. szerda, 20:25 | válasz erre
MR2 rulez!! :) remélem, azzal nem történik semmi egy ideig..
#59 | 0Flowerbeat | 2009. 10. 28. szerda, 20:24 | válasz erre
A Slágerért kár. De az a baromi unalmas, napró-napra ugyanazt a 100-150 zenét játszó Danubius nem fog szerintem senkinek hiányozni.. Beszélünk itt politikai döntésről. Na akkor az utóbbi rádió esetében is el kéne gondolkodni hogy egy ilyen országos adó mért erőlteti éveken át ugyanazokat az unalmas szarokat. Én bízom az új Magyar tulajdonú rádióadókban. Biztos új színt és színvonalas zenei műsorokat fognak kínálni.
#58 | 0közlegény | 2009. 10. 28. szerda, 20:07 | válasz erre
unalmas mindkettő, tőlem akár 24 órában Uhrin Benedek számokat is nyomhatnának mindkét új csatornán, és észre se vennném a különbséget. jó kis mr2 ezerszer jobb, ráadásul pont ez a két rádió akarta megfúrni az mr2-őt. és a sláger rádió sem a fizetési pontosságáról híres:
http://www.jogiforum.hu/hirek/3085
#57 | 0superxaba | 2009. 10. 28. szerda, 20:07 | válasz erre
na ezt hívják úgy hosy szopás, nem a csepeli gyárban való negyven év melót!
#56 | 0Linkman | 2009. 10. 28. szerda, 20:05 | válasz erre
Találós kérdés: Mi az, ami gyorsabban terjed a fénynél is? Igen, a hülyeség! Sok okostojás csak hajtogatja, de rossz lesz, mert politikai műsor lesz a Danubius helyén...brühühü. Ez persze mind a Sláger és Danubius kampányának része. Egyetlen médiának sem lehet olyan előjoga, hogy 50 vagy 100 évre be legyen betonozva a pozíciója. Ezek a rádiók mindent megengedhettek maguknak pontosan a politikai támogatás miatt. Most csak annyi történt, hogy lejárt az országos frekvenciákra kiadott 7 év "bérleti idő". Elméletileg minden pályázónak egyenlő esélye van, gyakorlatilag a nyeregben lévők bárhogyan manipulálhatják a közvéleményt.
Tehát, hogy világos legyen: Mindkét új csatorna ugyanolyan populáris könnyűzenei stílust fog képviselni, mint a Dabubius és Sláger, ezek mind részletesen szabályozva vannak a pályázati kiírásban. A feltehetően Klassz FM néven induló rádió mögött ugyanaz a cégcsoport áll, mint a Lánchíd Rádió mögött, de ez nem azt jelenti, hogy politikai műsor lesz terítéken. Azzal 1 nap alatt kinyírná saját magát a rádió, hiszen gyakorlatilag megszűnne a hallgatottsága.
Persze sokan ragaszkodnak a megszokott dolgokhoz, ez érthető. Ennek ellenére - bár mindenki azt mondja, hogy mindent a hallgatókért - valójában ez egy hatalmas üzlet. A történet lényege, hogy időnként mást is engedjünk oda a húsosfazékhoz. A fent említett rádiók már majd húsz éve nem akartak mást odaengedni. Ennyi.
#55 | 0Purple | 2009. 10. 28. szerda, 19:51 | válasz erre
lehet arra gondolt :DD
Előzmény: Erunder (54)
#54 | 0Erunder | 2009. 10. 28. szerda, 19:47 | válasz erre
Nekem előbb egy teve volt ott, meg piramisok, most meg egy szexrandis hirdetés. :D
Előzmény: pepeti (52)
#53 | 0RAPTOR | 2009. 10. 28. szerda, 19:47 | válasz erre
nem
Előzmény: pepeti (52)
#52 | 0pepeti | 2009. 10. 28. szerda, 19:43 | válasz erre
Amúgy ez a vigyori csaj csak engem idegesít itt oldalt?:DD ---->
#51 | 0Purple | 2009. 10. 28. szerda, 19:35 | válasz erre
HÁHHHHÁ ez a legjobb rész bazzdmeg.... kééész..... :D úúristen... :D
Előzmény: pepeti (50)
#50 | 0pepeti | 2009. 10. 28. szerda, 19:33 | válasz erre
Na látom akkor egy hétig boldoggá tettelek :DD Régida régida régida régida salalalaláááááá
Előzmény: Purple (48)
#49 | 0estariol | 2009. 10. 28. szerda, 19:31 | válasz erre
szomorúan hallom h nem lesz sláger rádió,az volt az egyetlen értelmes csatorna,itt legalább nem fél óránként ugyanaz a szám ismétlődött
igaz a lali király műsora egyáltalán nem kellett volna,mert az maga volt a borzalom...
reménykedem benne h az új csatornákon is játszanak régi klasszikusokat vagy legalább vmi rock témát
#48 | 0Purple | 2009. 10. 28. szerda, 19:28 | válasz erre
UUTÁLOOOOOM :D miért kellett, mondd miért?? :D most egy hétig ezt fogom énekelni, pedig csak 2 mp-et láttam most belőle...
Előzmény: pepeti (47)
#47 | 0pepeti | 2009. 10. 28. szerda, 19:27 | válasz erre
Danubiuson ezt a szart nyomatják már ezer éve mindennap: http://www.youtube.com/watch?v=06rcDsSLeDM :D
Előzmény: AVIREX (43)
#46 | 0Luflee | 2009. 10. 28. szerda, 19:26 | válasz erre
Ha szerinted szar, akkor miert hallgatod ? egyszeruen nem kapcsolsz oda, es kesz. Megis ket nagyon hallgatott radiorol beszelunk. Nem ertem mitol jobb Neked, h megszunnek, es helyette majd politikai beszelgetos musorokat hallgathatsz majd a frekvenciajukon.
Előzmény: stero (24)
#45 | 0Luflee | 2009. 10. 28. szerda, 19:24 | válasz erre
A reggeli Piritosnal nincs is jobb reggelente, amikor felkel az ember, es utana meg az autoban hallgathatja munkaba menet, es ehelyett majd hallgassak egy KLASSZ RADIOT ?! Ugyanmar.. :(
#44 | 0Tooni | 2009. 10. 28. szerda, 19:22 | válasz erre
Ez állat :D
De Bumerángéknak riszpekt. Bármennyi időre is mennek szabadságra, hiányoznak majd.
Előzmény: Erunder (30)
#43 | 0AVIREX | 2009. 10. 28. szerda, 19:21 | válasz erre
miért,a Danubiuson talán nem.. minden este ugyanaz a zene,ugyanabban az időben..
Előzmény: bungle (34)
#42 | 0BAT | 2009. 10. 28. szerda, 19:15 | válasz erre
Nem semmi, hogy mennyire megosztott hozzászólások tudnak születni ebben a témában. Úgy látom csak sikerül a politikának birkává nevelni egyes embereket...
Nem is találok szavakat erre a döntésre... Személy szerint mindkét rádiónak csak a reggeli műsorát szerettem hallgatni, utóbbi időben a Danubius rádióét, és nem is ezen műsorok hiánya az, ami mélyen felháborít, hanem az hogy még ezt is meg lehet csinálni nálunk!
Évek óta csak az emberek arcába hazudozás és igen ahogy az előttem szóló is írta Mutyiország a miénk, gyakorlatilag a Korrupcó működteti kishazánkat! Aki azt gondolja hogy nincs ebben igazam az vagy "jólnevelt birka", vagy csak vak.
Az az érzésem kezd lenni hogy lassan államformát lehetne váltanunk: Magyar Korrupciós Köztársaság.
Borzalmas érzés látni azt hogy egyesek (nem is olyan kevesen) elhiszik azt a rengeteg sületlenséget amit a napjaink politikusai hangoztatnak.
Az orrunk előtt van képük megcsinálni bármit és ugy megmagyarázni az ellenkezőjét hogy még szinte ők is elhiszik amit hazudnak.
A két rádió frekvenciája az amit akárhova utazol hazánkban, mindenhol foghatod. Főnyeremény annak aki sugározhat rajta. De egy politikai adó soha az életben nem fog akkora profitot termelni mint egy jól működő ismert kereskedelmi adó. Azért hallgatták sokan ennek a két rádiónak a reggeli műsorát mert szórakoztató, ha hallgatta az ember sokszor magában nevetett egyedül az irodában vagy az autóban. Ha politikai adót kellene hallgatnom reggelente én inkább, K*** anyáznék mint nevetnék és tuti nem dobná fela napomat...
Kicsit hosszú lett, felhúzott...
#41 | 0Élien | 2009. 10. 28. szerda, 19:14 | válasz erre
SZABAD EURÓPA RÁDIÓ és forradalom kell ide !!!!!
#40 | 0dude | 2009. 10. 28. szerda, 19:13 | válasz erre
Ugyan már, az a kibaszott bumeráng mindig visszarepül...
Előzmény: CS1985 (38)
#39 | 0Snipp | 2009. 10. 28. szerda, 19:12 | válasz erre
Sziasztok!
Én szsvsz örülök ennek a döntésnek, a sláger zenei kínálata lehet, hogy hiányozni fog de hasonló van más csatornán is. A Bumeráng ideje már úgyis lejárt, ugyanazok a poénok mennek tíz éve, a "fiatalok" a többi csatornán lenyomják őket simán poénban és minőségben is. (és még nem is beképzeltek) Danubiust meg végképp nem sajnálom, évek óta csak reklám és beszéd megy rajta. (lehet hogy zenét nem játszanak már??) Már az autórádiómban be sincs állítva a Danubius legalább 2 éve. Ha néha rátévedek mindíg csak beszédet hallok, ami reklám vagy a Jáksó beszél, amit már a hot20 fénykorában is uncsi volt. Nem értem, a Sláger és a Danubius vezetősége miért hiszi azt, hogy ha jó a palacsinta az 10 év mulva is jó lesz ha az ember minden nap ugyanazt eszi. Én nem csodálkozok ezen, már rég le kellett volna cserélni Jáksót mint egy elavult kocsit, ugyanígy Bocskorék reggeli 100szor hallott poénjait.Ezt már rég fel kellett volna ismernie a két rádiónak, idejében újítani és megnyerték volna ezt az egészet.
Szerintem jogos a döntés, teret kell engedni más rádióknak is amiben van új fantázia is.
#38 | 0CS1985 | 2009. 10. 28. szerda, 19:11 | válasz erre
Wáá :) a Bumerángért szerintem kár.
Előzmény: Erunder (30)
#37 | 0dude | 2009. 10. 28. szerda, 19:08 | válasz erre
Ha még az rtl klub és a tv2 is megszűnne, az lenne az eddigi év legjobb híre! XD
#36 | 0Purple | 2009. 10. 28. szerda, 19:07 | válasz erre
ez egyébként így van :D
Előzmény: bungle (34)
#35 | 0Negat | 2009. 10. 28. szerda, 19:00 | válasz erre
Érdekes elképzelése van néhány embernek, az tuti. Gyanítom, hogy a "van sok másik rádió" és a "miért nem hallgatjátok a neten" hozzászólások szerzői vagy pestiek, vagy irodában dolgoznak, de tuti nem buszsofőrök, vagy eladók egy vidéki boltban, mert akkor nagyjából sejtenék, hogy országos szinten nagyjából 4 rádió fogható. Van ezek mellé még területenként (Budapest vonzáskörzetétől eltekintve) 1, maximum 2 "helyi" rádió, melyek műsorában eléggé szélsőséges zenei irányzatok is helyt kapnak, és a reggeli műsoruk nagyjából abból áll, hogy a reklámjaik mellé 1-2 majdnem vicceset is mondanak a lejátszott mp3-ak mellett.(tisztelet a kivételnek, ezekből csak a mi területünkön hallhatót ismerem alaposabban) Az előbb említett 4 rádióból 2 most megszűnhet, 1 nagyjából egész nap komolyzenét sugároz, marad 1, ami esetleg alternatíva lenne, de amióta belgát és egyéb hasonló kaliberű előadókat hallottam rajta, nekem már az sem az. (a komolyzenét szeretem, de leginkább akkor, ha itthon pepecselek valamivel, vagy pihenni akarok) Miért volt jó a Sláger és a Danubius? Mert egymástól korszakban független viszonylag változatos zenét játszanak (igen, tudom, vannak slágerek, amiket nem bírnak megunni), a műsorfelépítésük nagyjából hasonló, mégis más-más ízlésnek megfelelő és nem nyúlnak darázsfészekbe szélsőséges irányzatokkal. (szélsőséges irányzat alatt érts olyan zenét, amit mondjuk az emberek 5-10%-a hallgat szívesen, de a többieknek zavaró)
Nekem hiányozni fog a Sláger, mert évek óta a kora reggeli kelések mellé majdnem mindig el tudták érni, hogy a hallgatóik arcán azért meg-megjelenjen egy kis vigyor is. (És azt is tudom, hogy a Danubius is hasonló sok jó percet szerzett a hallgatóinak)
#34 | 0bungle | 2009. 10. 28. szerda, 18:59 | válasz erre
Hatalmas! :DDD
Én egyébként sokáig azt hittem, csak 1 db válogatás cd-jük van a Láger rádióban, mert ahányszor valahol kénytelen voltam belehallgatni, mindig ugyanaz a 10 szám valamelyike szólt. :D
Előzmény: Erunder (30)
#33 | 0Stickhorse | 2009. 10. 28. szerda, 18:39 | válasz erre
Ebben az a legfelháborítóbb, hogy politikai döntés született, amit próbálnak gazdasági okokkal álcázni!Nem hiszem el, h nem tudtak volna helyet biztosítani ennek a két politikai csatornának más módszerekkel. Emellett én is sajnálom a Slágert is (minden reggel hallgattam) meg a Danubiust is, nyilván nekik is sokszázezer hallgatójuk volt.
#32 | 0Balázs | 2009. 10. 28. szerda, 18:33 | válasz erre
a zene csatornákon válogatott, minőségi szemét megy:)a rádiókban legalább volt bár bolond akin lehetett nevetni, szentem:)
Előzmény: Szunyog (31)
#31 | 0Szunyog | 2009. 10. 28. szerda, 18:20 | válasz erre
Nem értelek titeket. Van annyi "jobbnál jobb" zene csatorna, nagyjából ugyanazokkal a zenékkel, majd találtok másikat.
A legnagyobb % a bumerángot siratja. Nekik ezt üzenném:
Szerintetek Boros és Bochkor nem találnak másik adót? Vagy otthon fognak sirdogálni, hogy jaaaaj, munkanélküliek lettünk, mert megszünt a Sláger? Tudjátok majd hallgatni őket, ebben 99%-ig biztos vagyok.
Amúgy a folyamatos trash-metál ötlet nem lenne rossz, bár ide lehetne még sorolni elég sok műfajt, amiket hanyagol a kedves-drága média.
#30 | 0Erunder | 2009. 10. 28. szerda, 18:06 | válasz erre
http://apronet.hu/elado_elado_cd_k_a_legnagyobb_slagerekkel__1999_forint_aprohirdetes=9119300
Ez kész. :D
#29 | 0iqvampire | 2009. 10. 28. szerda, 18:05 | válasz erre
Én meg azt mondom hogy márpedig én ajánlottam a legtöbbet. Attól még nem lesz igazam... Most azért mert a Sláger rádió fejese azt mondja hogy ők márpedig többet fizetne... Na ja... Mutassa meg! Egyébként az jobb lett volna ha az alkotmánysértés gyanús törvénnyel meghosszabbítják a sugárzási jogukat? Az nem lenne politika? Az nem felháborító? Szerintem az alkotmánysérétés és a látens szabad piac sokkal felháborítóbb. Persze nem azt mondom hogy hurrá ORTT és tök jó ez a pártok delegálnak "jóelvtársakat" akik eldöntik mi lesz a médiában. Összegezve: Ratyi, és továbbra sem sajnálom ezt a két adót.
Előzmény: BlueD (26)
#28 | 0ERko | 2009. 10. 28. szerda, 17:51 | válasz erre
Bumeráng hiányozni fog :( :S Az reggelenkét "felébresztette" az embereket munkába menet :) NC (N)
#27 | 0bungle | 2009. 10. 28. szerda, 17:51 | válasz erre
Az. Mutyiország.
Előzmény: zodiac (25)
#26 | 0BlueD | 2009. 10. 28. szerda, 17:48 | válasz erre
Ha hallgatnád a slágert, akkor tudnád, hogy a sláger ajánlotta a legnagyobb összeget, mivel ez egy kereskedelmi adó, és egy csori politikai adó nem bírna akkora összeget kitermelni... fél óránként bemondja a sláger vezérigazgatója, vagy kije.
És én ki fogok menni a szimpátia koncertre, igen is, mert sok minden szart megcsináltak velkünk az utóbbi időben, de ezt már nem vagyok hajlandó lenyelni. Minden nap a bumerángra kelek, és ez indítja be a napomat. Nem hiszem hogy ugyan olyan lesz pl a telefonomra kellni, mint annak a két ökörnek a poénjaira...
Előzmény: iqvampire (23)
#25 | 0zodiac | 2009. 10. 28. szerda, 17:47 | válasz erre
Te se olvastad el a cikkeket, iqfighter...
Nem mintha nekem hiányozna bármelyik is, de ez már tiszta balkán...
Még szerencse, hogy az ORTT "független" ítélethozó testület. LOL.
Előzmény: iqvampire (23)
#24 | 0stero | 2009. 10. 28. szerda, 17:46 | válasz erre
JEEEE! MO két legysz*rabb rádióállomása! Végre!!!! THX MINDENKINEK AKINEK A KEZE BENNE VOLT EBBE! Végre valami jó hírt is lehet hallani!
KÖSZÖNÖM!
(kövezzetek meg thx)
#23 | 0iqvampire | 2009. 10. 28. szerda, 17:37 | válasz erre
Na akkor én most kilógok a sorból. Menjenek. Nekem nem fog hiányozni egyik sem... Egyébként meg szerintem ez nem politika, ez színtiszta üzlet. Aki többet fizet az nyer...
#22 | 0Balintos | 2009. 10. 28. szerda, 17:37 | válasz erre
Egyiket se szerettem, de hogy csak rosszabb lesz helyettük, az biztos.
#21 | 0Hajni | 2009. 10. 28. szerda, 17:23 | válasz erre
Remélem azért a Calypso Rádiót nem szüntetik meg!!!
;))
#20 | 0AVIREX | 2009. 10. 28. szerda, 17:19 | válasz erre
inkább örüljetek,hogy az Izé megmarad [[[[[:
lesz valami örömünnepély,eme nagyszerű alkalomra? :D
#19 | 0vityu | 2009. 10. 28. szerda, 17:18 | válasz erre
kb 10 éve minden reggelem a slágerrel indult.... magyarország én így szeretlek.
#18 | 0Balázs | 2009. 10. 28. szerda, 17:16 | válasz erre
3 napja az megy a tv-ben hogy ki kéne zárni a másik két nevezőt mert tarthatatlan amit ígérnek, erre fel persze hogy ők nyerik de ha majd tényleg nem fizetnek annyit akkor majd sírni fog a pofájuk, szégyen ami itt megy
#17 | 0AVIREX | 2009. 10. 28. szerda, 17:14 | válasz erre
akkor menjél el és szimpatizálj,mécsessel,öngyújtóval vagy amivel akarsz [:
Előzmény: zuzi (14)
#16 | 0AVIREX | 2009. 10. 28. szerda, 17:12 | válasz erre
bírnám beharangoznák,hogy ilyen ilyen politikai beszédek lesznek,azt az életbe lépés napján 00:00 -tól az egyiken trash -metal, a másikon meg hard-techno lenne nonstop .. közben óránként betolnák a gazdagodjon.com -ot . .. mert most már ezt a reklámot is untam a Slágeren,óránkét hétszer leadták,de már csak azért se fogom az oldalt megnézni ...
#15 | 0Öcsi | 2009. 10. 28. szerda, 17:12 | válasz erre
állítólag 4-es metró is lesz...
Előzmény: Csolt (13)
#14 | 0zuzi | 2009. 10. 28. szerda, 17:11 | válasz erre
A politikai műsortól hány embernek lesz jó kedve? Nullának, mert nem fogja hallgatni senki, és ha lesz rá lehetőség majd azon az adón vagy olyan műsor ahova be lehet telefonálni, az nem a politikai témáról fog szólni, a volt Budapest TV-n Anettka műsorához tudnám majd hasonlítani ("hogy maga egy aberált k...a" stb, stb). Ezt fogják elérni, az emberek utálatát.
A bumeráng, milliók reggelét tette vidámmá és szebbé a napját!!!!!!!
2009. November 8.
Sláger szimpátiakoncertet szervez a Városligeti Műjégpályán
Gigantikus szimpátiapartit tart és kampányt indít a Sláger Rádió. Az időpontot az ORTT frekvenciapáláyzati eredmények kihirdetésére időzítik.
#13 | 0Csolt | 2009. 10. 28. szerda, 17:05 | válasz erre
Állítólag lesz Sláger Rádió csak másik frekvencián...
#12 | 0ImperaThor | 2009. 10. 28. szerda, 17:05 | válasz erre
Ez azért már tényleg durva! Megszüntetik a két leghallgatottabb magyar rádiót! Én csak az egyiknek (Sláger) vagyok állandó hallgatója, és számomra lendületed ad a mindennapokhoz. Plusz ez a rádió sok mindent tett a hallgatókért és főleg a gyerekekért (Sláger Angyal). Miért kell az egyik legnépszerűbb rádió helyére egy politikai hírcsatornát tenni, amikor annak a hallgatottsága biztosan nem fogja elérni az 5%-ot. Felesleges, mint a legtöbb politikusunk! Ennyit a "demokráciá"-ról és a szólásszabadságról...
#11 | 0Mr.T. | 2009. 10. 28. szerda, 16:57 | válasz erre
Index cikk
http://index.hu/kultur/media/2009/10/28/megszunik_a_slager_es_a_danubius/
#10 | 0bigyminyő | 2009. 10. 28. szerda, 16:57 | válasz erre
Basszus!!!!!.......Miért pont a kedvenc Slágeremet szüntetik meg?!
Sokkal jobban telt a reggel a konyhában,ha a Bumerángot hallgattam.....(sír,de nagyon!).....:(
#9 | 0AVIREX | 2009. 10. 28. szerda, 16:57 | válasz erre
hehe,bírom azért,ilyenkor mindenkinek a Sláger meg a Danubius a kedvence.. amúgy online megmaradhatna.. jaaa.. hogy abban nincs akkora pénz..persze,hogy nincs,de kialakult egy olyan hallgatói tábor,hogy aki teheti,a munkahelyén is hallgathatná..
Amúgy Mr2 rlz .. szerintem bőven lövi mind a 2,itt siratott rádiót.. - ismétlem: szerintem [:
#8 | 0bungle | 2009. 10. 28. szerda, 16:55 | válasz erre
Én se hallgattam egyiket se (semmilyen rádiót nem hallgatok, max. Izé rádiót :))), de erről nekem is az jutott eszembe, hogy tipikus magyar sztori...
#7 | 0AVIREX | 2009. 10. 28. szerda, 16:53 | válasz erre
neked :D
Előzmény: TdianaV (5)
#6 | 0bandee1219 | 2009. 10. 28. szerda, 16:53 | válasz erre
én sem rádióztam szinte soha, de ha mégis és bejött, akkor mindig a Slágert (a "mai" zenéseket gyűlölöm), most, meló közben mindig a bumerángot mp3-ról. Hiányozni fog. Már egy jó ideje hangoztatták, hogy ez csak egy lehetőség, de ők nem hiszik, erre tessék! Ezt is csak egy ilyen országban lehet megcsinálni, ahogy az egyik cikk is írja, ez külföldről nézve nem vet túl jó fényt ránk.
Már alig várom az agyon fényezett digitális rádiózást, ahol (elvileg) juthat elég hely mindenkinek, de így..., nem túl derűs az a kép sem!
#5 | 0TdianaV | 2009. 10. 28. szerda, 16:51 | válasz erre
Na szép... Ki a fenének kell politikai beszélgetős műsor? Senki nem fogja hallgatni... A másik hogy ami itt megy az nem is politika... Na mindegy.
#4 | 0Öcsi | 2009. 10. 28. szerda, 16:49 | válasz erre
Magyarországon minden meg lehet csinálni? Hihetetlen, undorító, felháborító :@ :S
#3 | 0metaljesus | 2009. 10. 28. szerda, 16:48 | válasz erre
újabb ékes bizonyítéka hogy kis hazánkban a politika bármit megtehet következmények nélkül.
mp3 mellett utazás közben én is mindig a slágert hallgattam.
R.I.P.
#2 | 0Purple | 2009. 10. 28. szerda, 16:46 | válasz erre
milyen furcsa, hogy a 2 legnagyobb... ritkán hallgattam, nem nagyon szoktam rádiózni, de ha már hallgatom, akkor sláger... leginkább reggel bumeráng. sztem is no comment....
#1 | 0TomFace | 2009. 10. 28. szerda, 16:42 | válasz erre
Na bammeg...Kedvenc rádióm, most meg politikai adó lesz a helyén? No comment.





