Ne maradj le a legjobb izékről, iratkozz fel a heti hírlevélre:
N-drew 2010. 03. 24. 19:11 | #72
Tudom, nekromanta vagyok, két éves cuccot élesztek fel, de:
Egyrészt nem tudom, hogy működik-e vagy sem. Nem próbáltam. Nyilván elsődleges megnézni, hogy a cuccba feccölt energia megtérül-e? Mert ha nem, akkor hiába nagy a felfedezés, ha senkinek nincs hasznára.
De a fontosabb kérdés, hogy ugyan, miért nem terjedt el, ha ekkora találmány? Nem kell egyből a zsugori pénzemberekre kenni mindent, bár valószínűleg ők sem repesnének az örömtől. Viszont..
Hány ember dolgozik ma a kőolaj és gázszármazékok előállításával kapcsolatos munkákban?
Kezdve ugye magával a kitermeléssel, a finomítással, egészen a benzinkutakig, és akkor nem is beszéltem rról, hogy egyéb energiahordozók is vannak, amiket ezzel ki lehetne váltani. Szerintem emberek millióiról van szó.
Most képzeljétek el, hogy a nagyvilág egyik pillanatról a másikra szinte átáll egy egészen más energiaforrásra. Nyilván az eszközök előállításához kell energia, de nem hiszem, hogy rövid időn belül nem lehetne megoldani.
Utána viszont mi lesz azokkal, akik nap mint nap azért dolgoztak, hogy energiát állítsanak elő?
Emberek milliói kerülnek az utcára. Meg kell szervezni az ő ellátásukat. Oké, hogy az energián spórolnak annyit, de ettől függetlenül munka fog nekik kelleni és megélhetés a jövőben... Vagy csak ők menjenek végleges szabadságra, mindenki más meg dolgozzon?
Érdemes tágabban is gondolkodni, nem csak azon, hogy működik vagy nem működik, bontó vagy nem bontó...
Szerintem.
Findzs 2008. 12. 26. 13:25 | #71
a youtube-n sok joe cell találat van
Richi333 2008. 12. 19. 22:26 | #70
Akkor ez nyilván átverés. :)
Előzmény: Drevway (64) 0 VÁLASZ
Bubba 2008. 12. 19. 13:15 | #69
Ez máshova ment volna, bocs (esetleg lehet törölni is)
Bubba 2008. 12. 19. 13:14 | #68
Nem jó, a környezet sokat segíthet a felderítésben! :-) De a kép tetszik!
Előzmény: Zé (67) 0 VÁLASZ
2008. 12. 19. 04:53 | #67
Konkrétan Orosz Lászlóról van szó: http://dept.phy.bme.hu/staff/orosz/orosz_hu.html
És engem is ő tanított fizikára, van is róla pár videó a youtube-on :)
Előzmény: sakos (20) 0 VÁLASZ
sahinel 2008. 12. 19. 00:33 | #66
http://beta.vreel.net/watch_1718.html

kicsit a témához kapcsolódik, és hogy miért lehet hogy ha valami működik attól még nem kap nagyobb figyelmet, illetve miért lehet hogy lejáratják.
csúzönván 2008. 12. 18. 22:10 | #65
Ez a negatív nyomás akkor is szívás! :D
Drevway 2008. 12. 18. 22:09 | #64
Ez mind nagyon szép meg nagyon jó, de:
-Hogyhogy még megtalálhatók ezek a leírások a neten? a Gonosz Csúnya Olajmaffia már rég leszedte volna őket.
-Hogyhogy voltak olyanok, akik az alapleírás után után még továbbdolgozhattak a találmányon, és egy könyvet is írhattak belőle? miért nem vadászták le őket?
-Ha bárki számára fellelhető, és elérhető a leírás, a lassan 7 milliárd emberből nem hiszem, hogy valaki nem jutott volna el a tömeggyártásig, nem hiszem hogy valamely cégnek, kormánynak, monopóliumnak, katonai szervezetnek vagy akár terroristáknak ne érte volna meg ezt tömegesen legyártani és alkalmazni.
Itt és most erről a csodáról van szó, és a hihetetlenül igényesen és száz százalékosan tudományos igényességgel megfogalmazott, tökéletesen hihető leírásról, ami csak minden második bekezdésével mond ellent az előző állításainak.
Előzmény: Richi333 (62) 0 VÁLASZ
Levcike 2008. 12. 18. 21:33 | #63
Ezek az emberek még élnek? Mert, hogy az arabok, vagy az USA legyilkoltatja őket az tuti!
Richi333 2008. 12. 18. 21:09 | #62
Szerintem rosszul látjátok( főleg a szkeptikusok). Van itt ez a nullponti energia. Még közel se ismerjük eléggé, de az már elég biztos hogy van valami ilyesmi. Azt állitani, hogy ma teljesen ismerjük a fizikát, hülyeség. Száz meg kétszáz éve is ezt hitték, mégse volt se tévé, se rádió, se mobiltelefon, se autó. És tudom én is, hogy ezek között sok a humbug, de ha már az 1920-as 30-as években is (meg sokkal később) rengeteg tudós, köztük Nikola Tesla is rejtélyesen eltűnt vagy balesetben meghalt, pont azelőtt, hogy bemutatta, vagy elkészült volna a találmányával, akkor ebben csak van valami.
És ebben már benne van a válasz arra is, hogy ezek a mai találmányok miért nem terjedtek el. Ha az autóipar hajnalán is öltek már meg embereket, mert veszélyeztették az egészet,szerintetek az olajcégek mit csinálnának ma? Akármennyire is lenne olcsóbb egy ilyennel meghajtani az autót, és ilyenekkel áramot előállítani az áramot, már száz éve a kőolajra és a földgázra, szénre vagyunk berendezkedve, és egy ilyen találmány gyökeresen megváltoztatná és káosszá passzírozná az egész gazdaságunkat. Szerinted ha egy ember előállna egy ilyennel, 6 milliárd emberből egy se lenne, akinek érdekében állna, hogy befogja, és el is tenné láb alól? Az emberi kapzsiság határtalan, és egy ilyen sok kapzsi embernek tenne be. Nem azt mondom, hogy most itt pont ez az izé működik, sőt, egyszer olvastam egy amerikai paliról, aki iszonyú nagy mennyiségű és feszültségű áramot vezetett egy fémcsőbe, az egyik végébe szemetet töltött, és a másik végén(állítólag) valami biomassza jött ki, és ezt egyszerűen változtatások nélkül beletankolta a belsőégésű autójába. Viszonylag nagy költségvetésű reklámja volt a palinak, és mégse ölték meg-mert az tényleg egy baromság volt. semmit nem tudott arról monani ami a cső végén kijött, nem tudta, miből van, mért lett olyan, semmit. És még él. Tesla és társai már nem. és ha embereket öltek meg emiatt( ezek miatt a találmányok miatt) akkor azért lehet bennük valami. Attól hogy nem tudjuk megmagyarázni, még van, és pont emiatt a fizikusok ezeket nem is fogadják el. Nem tart ott a tudomány hogy megmagyarázza, és azért nem, mert néhány embernek nincs erre szüksége, és kicsit se szeretnék ha el kény adniuk valamelyik luxusszállodájukat mert valaki megtalálta a tökéletes kőolajhelyettesítőt. Az emberisének kéne, nekik nem. És még egyszer mondom, nem azt mondom hogy ezek, vagy pont ez működne, de néhány a hülyeségek között biztos használható lenne.
Hoember 2008. 12. 18. 17:11 | #61
Megtaláltam! Itt az igazi ingyenenergia kütyü : http://www.spec.hu/aramlopo.htm
csak nehogy elkapjon az ELMÜ kommandója. :D

(Ui: belenéztem a fénykapuba, nem kellett volna... )
Gyilkoskutya 2008. 12. 18. 17:02 | #60
A negatív nyomás egy fricska volt. Nyilván a visszafele forgó tükörszélvédős cseréltváltós roadster is.
Ezek szerint tovább kell fokozni a baromságokat hogy gyanús legyen :S
De ha már ilyen szépen belemerültünk a Xenu örökelemét üzemeltető programozott víz és EU kerámia történetekbe, akkor:

Mi a Bovi?? a víz energiaszintjét hogy mérjük ingával boviba?
mert azt már vágom - a fénykaput olvasgatva - hogy hatezer alatt beteg leszel félmilló alatt meg megfájdul a fejed tőle annyira bubis lesz a víz. De hogy mérjem meg hogy otthon az algás ciszternába és Bovi fért bele??

Dévid is Bovi?

Hja meg a másik ami eszembe jut.
Ha valaki sót tesz a vízbe meg ecetet és úgy kezdi bontogatni villannyal. Annak nem a 0.5*10^6 Bovi -s víztől hanem a felszabaduló klórtól fog megfájdulni a feje.


GYK,
Drevway 2008. 12. 18. 16:56 | #59
Titkos anyagokkal keveri meg és magasfeszültséggel tölti fel, és aztán örökké működik.... hmmm... megnézném mennyi az az örökké... még ha ez nem is igaz, lehet valamilyen alternatívája az alkáli elemeknek.
Előzmény: Hoember (58) 0 VÁLASZ
Hoember 2008. 12. 18. 16:03 | #57

Íme még egy csodás "kutató" ez meg az utcakőből csinál elemet a film végére (persze kifogyhatatlant ha jól értettem)

(meg betegek a szomszédai is hogy még nem dobták ki a házból.)
tuzvihar 2008. 12. 18. 14:45 | #56
Én már értem, azért kell a sok konzervdoboz, hogy megnövelje a koncentrációt és oda áramlik a sok energia.
Mellesleg a tudosóknak üzenek, hogy arra nem jöttek rá, hogy egyszerre csak egy Joe cella szabad, hogy legyen pont a fentiek miatt, hogy oda áramlik az energia ahol eleve több van. AZért nem működik a cellátok, mert egyszerre többen kísérleteztek vele és hol ide, hol oda áramlik az energia.

Nálam kapható olyan vegytiszta víz H2O, ami 0 fokon forr és -100 fokon olvad. Igaz a hőmérőm kicsit selejtes és van rajta +100C offszet. :)
Előzmény: Drevway (54) 0 VÁLASZ
Tóth József 2008. 12. 18. 14:30 | #55
Ha a segged lefelé nyomja a széket, a szék meg felfelé a seggedet, az a hatás-ellenhatás törvénye. Semmi köze a (negatív) nyomáshoz. :D
Előzmény: tuzvihar (50) 0 VÁLASZ
Drevway 2008. 12. 18. 14:29 | #54
Már az előttem lévők megírták, én csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy:
Köszönjük, hogy tisztában vagy az alapfogalmakkal, mint vektor, skalármennyiség, és megmagyaráztad nekünk miért lehet mégis negatív valami, ami nem lehet. Wikipédiáról vagy akárhonnan kiszedsz egy képletet, még nem jelenti hogy érted is.
ha utána olvastál volna, tudnád hogy az "Orgone Energy" a Napból jön iszonyatos mennyiségben, tehát biztos jut majd az élethez is elég. Vagy vannak olyan őserdők ahol a soksoksok élőlény elszívja a fényt és vaksötétség van?
No meg ez a felettébb különleges energia figyelmen kívül hagyja az entrópia törvényét. Tehát: nem egyenletesen terül el, hanem a nagyobb koncentráció felé áramlik a kisebb koncentráció, ergo hogy francba jön egyáltalán ki a Napból, ha az a forrás? hogy lehet egyáltalán bárhol megtalálni a Földön, ha bárhol egy picit megnőtt koncentráció esetén az összesnek oda kellene áramolnia??
Előzmény: Gyilkoskutya (49) 0 VÁLASZ
Tóth József 2008. 12. 18. 14:27 | #53
Negatív nyomás? Úgy tudom, hogy 0 atmoszféra már vákuum. A vákuumnál kisebb nyomás nincs. A földön elfogadott (és létező) 1 att nyomáshoz képest relatíve a vákuum negatív nyomás.
Előzmény: Gyilkoskutya (49) 0 VÁLASZ
zombizomba 2008. 12. 18. 14:19 | #52
negatív nyomás?haha ahogy tuzvihar is írja nincs!!
ahogy írod hogy P=F/A hát ez elég általános a nyomás az atomok mozgásából lesz az hogy lesz negatív? bocs
tuzvihar 2008. 12. 18. 14:14 | #51
Még annyit, hogy a nyomás mint skalár mennyiség nem lehet negativ. A nyomás vektor az lehet, de akkor is csak az iránya ellentétes.
Előzmény: tuzvihar (50) 0 VÁLASZ
tuzvihar 2008. 12. 18. 14:11 | #50
Még jó hogy a Joe cella kutató "tudósok" tisztába vannak az elavult mechanikával. Hátrafelé beülni, mert ellentétes irányba fog forogni? Ezt remélem komolyan mondtad, mert viccnek rossz volt. Nem ártana elolvasni 1-2 elavult dogmatikus fizikakönyvet.

A negatív nyomás..... a segged lefelé nyomja a széket a szék meg felfelé a seggedet.
Előzmény: Gyilkoskutya (47) 0 VÁLASZ
Gyilkoskutya 2008. 12. 18. 14:01 | #49
három pi
a három éteri őselem a pi meg a megtermészetesebb ősérték.
Negatív nyomás meg van. P=F/A mivel A nem lehet negatív F attól még lehet negatív. megváltozik az erővektor értelme.

De különben ha kocsi hajtására használják az életenergiát nem kell félni attól hogy épp az élethez nem lesz belőle?

vagy az is végtelen mint az emberekben a sötétség????



EHLO
Előzmény: Drevway (48) 0 VÁLASZ
Drevway 2008. 12. 18. 13:34 | #48
Megmagyaráznád mi az a negatív súrlódás? Vagy van, vagy nincs. Negatív nyomás sincs.
A váltóról meg annyit, hogy szimplán tegyél be még 1 fogaskereket, és akkor megfordul az átvitel; akkor minden okés lesz. Nem kell mindjárt egy egész új váltót csinálni, meg fordítva beszerelni az üléseket. Vagy tedd a motort be fordítva.
Hogy jön ide a pi meg a három? Ennyi erővel kétszer öt az meg pontosan tíz... a "kábé" meg kimondottan mérnöki pontosságot takar (9.42őt meg elég laza dolog 10 méterre kerekíteni.).
Előzmény: Gyilkoskutya (47) 0 VÁLASZ
Gyilkoskutya 2008. 12. 18. 12:38 | #47
egyébként 3*pi méteres körzetben az kábé ~10.
Ne tévesszétek össze azt hogy nincs surlódás meg azt hogy hideg. Ha lenne is surlódás ami hőt okoz az éter összezsugorodása az hőt von el a környezettől ezzel közömbösítve.
Arról nem is beszél senki hogyha két Joe cellát invertáltan hídbakötsz akkor nemcsak hogy nem lesz egyenesen negatív surlódás lesz és le kell cserélni a váltót olyanra amin 5 hátramenet és egy egyes lesz mert a kerekek visszafele fognak forogni úgy tudsz majd előre haladni.

Kezdeti kutatásaim szerint a szélvédőt ezesetben lehet hogy talán majd egy tükörre le kell cserélni hogy előre lehessen kilátni.

Köszönöm,

GYK
Előzmény: ssscsaba (44) 0 VÁLASZ
Drevway 2008. 12. 18. 11:16 | #46
Ezt az oldalt is olvasgattam, én csak azt találom ebben érdekesnek, hogy még nem terjedt el, mert már pár éve él az oldal... ennyi idő alatt már mindenkinek kellene hogy legyen. Mégsem fogott bele senki sem a tömeggyártásba, csak a saját gépe létezik, és elvan vele. Biztos csak a világ önző.
Előzmény: kiló (42) 0 VÁLASZ
Drevway 2008. 12. 18. 11:14 | #45
Írja is, hogy nincs súrlódás. Ezért nem melegszik.... legalább ezen a vonalon következetes.
Előzmény: ssscsaba (44) 0 VÁLASZ
ssscsaba 2008. 12. 18. 10:56 | #44
de most akkor hogy nem melegszik tőle a benzinmotor? 10m-es körzetben a súrlódást is megszünteti vagy mi? de akkor hogy marad az úton az autó? :D:D:D:D:D:D:D:D azér egy ilyet kitalálni sem lehet egyszerü, gratulálok a cikk irojának
Gyilkoskutya 2008. 12. 18. 10:23 | #43
a tudományos sz*rság azon emberek tollából származik akik ismerik a szavakat csak az összefüggéseket nem. Próbálkozni is lehet... Ki tiltja meg. De azért mielőtt valaki megtalálni vélné a szemétdomb gyémánt félkrajcárját. Szentelje már rá az időt hogy utánaolvas.
Persze
Lehet hogy ez 2008 év végének egy úúúj média-hack kísérlete.

E!
kiló 2008. 12. 18. 09:49 | #42
Előzmény: Drevway (40) 0 VÁLASZ
Drevway 2008. 12. 18. 09:35 | #41
Lemaradt:
Nekem ezzel a tudományosnak látszó sz*rsággal van bajom, nem azzal, hogy valaki időt és pénzt nem sajnálva próbálja jobbá tenni a világot.
Drevway 2008. 12. 18. 09:34 | #40
Óóó, nem azt mondom, hogy soha semmi olyat nem találtak fel, ami ellenkezik a tudomány mai ismereteivel, de akkor tegyen így Mr. Joe:
Készítsen el egy gépet, pontos leírással (mi hány mm meg cm3, mit hova kötök és miből legyen), hagyja a reklámhalandzsát hogy semmit nem kell átalakítani, éter, diamágnesesség, Orgone energy (a leírás alapján sajna ezt a 70es-80as évekből kölcsönözte, ott úgy hívták.... az Erő... ) meg megszűnik a gravitáció és levitál, szépen írja le, hogy így csináltam, és láss csodát, működik. Ez után, majd akik ehhez értenek, felállítják a tudományos magyarázatot, vagy elfogadják h nincs magyarázat rá. Nem pedig kitalálok egy új tudományágat meg felhasználok pár elfeledett középkori dogmát, és a bölcsek kövével indukált különböző étertípusok (amik megfelelnek a négy őselemnek, ez se mostani) a diamágnesesség meg implózió révén valamiért pont az óramutató járásával megegyezően meghajtanak egy tengelyt, és így jár a motor...
Gyilkoskutya 2008. 12. 18. 09:18 | #39
Üdv,
Nekem az baßa a csőröm leginkább hogy még a Joe-páritak sem tudják eldönteni hogy mi a genye ez a készülék.
-100% fölötti hatásfokú vízbontó - de akkor ha vízbű kiveszi a zoxigént(és kétannyi hidrogént) eetűnik a víz.
Itt jegyzem meg - ha valakinek van kedve - érdemes lenne kiszámolni hogy egy liter tömegű vízből előállítható hidrogén hágy joule energiát tartalmaz és az kb hány lityó benzinnel ekvivalens.
- Égi csoda. Bátorsággal, jószándékkal, a felsőbb akaratokból, - és kozsóból - kiáradó szeretet hajtotta varázstünemény.
1m/s sebességel haladó éteri energiát implózióvá alakító átalakító. De érted... ez az implózió is. egyszer azt mondja hogy diamágneses anyag kell hozzá. (már ez nekem ködös redefiniálása a fogalomnak). plö vörösréz. ami tud étert sűríteni -> a hengerfejet meg még valamit még be kéne "rezezni"
egyszer meg hogy semmi átalakítás sem kell.
Valaki meg magyarázza el egy gépészből átfajzott programozónak hogy ez az implóziós történek a szelepekkel meg gyújtással hogy jön össze az implózióval.
Köszi, G,

Boldog karácsonyt mindenkinek!
M.Andreas 2008. 12. 18. 08:49 | #38
Látom nem érted, mire akarok kilyukadni. Vannak dolgok, amiket véletlenül valaki szerencse, vagy kitartás révén összehoz, és működik. Ilyenkor a tudománynak fel van adva a lecke, hogy magyarázza meg, miért működik, miért megy szembe az ismert törvényekkel a jelenség. Nekem pl. valami ilyesmi a munkám lényege, de ez itt nem a reklám helye. És még egyszer leírom, nem azt állítom, hogy ez így tutiezer működik, hanem hogy egy érdekes lehetőség. Nyilván nem ilyen ködös leírással-fordítással kell meggyőzni valakit a működéséről, pláne nem pl. Téged, mert Neked ez nem elég. Igazából nekem sem az, de ettől nem vetem el automatikusan. Az, hogy nekem már többet jelent az egész egy "baromságnál" nem azt jelenti, hogy én abszolút sötét vagyok fizikából, és csak a belső vágyaimat szeretném kielégíteni a rózsaszín ködös kis világomban. Nem vagyok atomfizikus sem, egyszerűen csak érdekel a lehetőség, és más szemszögből közelítem meg a problémát. Ahogy már írtam, tapasztaltam érdekes dolgokat, és nyitottabb vagyok az ilyenekre, de még egyszer leírom ezt is: nem baj, hogy Te nem így vagy összerakva.
Még két dolog: az egyik, hogy az említett 6 részes videóban a srác órák alatt összegyűjtött egy durranásnyi gázelegyet. Belátom, hogy ezzel a mennyiséggel nem jutnék messzire én sem, ebből a szempontból igazad van. A másik: nem kell lesajnálnod, engem nem bíztatnak a "véletlenszerűen összehordott tudományos fogalmak" semmire.
További értelmes párbeszédre nyitott vagyok. Üdv! :)
Előzmény: Drevway (37) 0 VÁLASZ
Drevway 2008. 12. 18. 08:10 | #37
Had meséljek valamit a tudományról.
A tudomány tényeket ad, törvényszerűségeket állít fel. Ezeket BIZONYÍTJA, legalább vmi konkrét számadattal, vagy egy nyomorult egyenlettel. Látsz ilyet ebben? NEM. Itt kezdődik, hogy az egész tudománytalan.
A "Kísérletezők Kézikönyve a Joe Cella építéséhez" című könyvben azt írják, hogy:
"If the cell is left in the car for a long period, the engine becomes " charged ". From
this point, the cell is not required for the motor to run." Tehát, ha elég ideig rajthagyom a cellát, akkor feltöltődik, és a motor majd csak úgy magától pörög, nem kell hozzá a cella sem. Mégis mivel töltődik fel???? gázzal? akkor durran egyet oszt jólvan. Elektromos árammal? naná, az meg ugye megforgat egy BENZINES motort, ezért szoktam csirizzel elemeket tapasztani rá, ha drága a benzin. esetleg mágnesesen, és az forgatja meg? jah, és magától cseréli a polaritásokat, így kell tekercsek nélkül villanymotort csinálni.

Aki csak vázlatosan tudja hogy működik egy belső égésű motor, az sejtheti hogy ahhoz bizony kell valami éghető anyag. magától nem forog semmi egy tengelyen egy gázpedál nyomogatása hatására, csak azért mert vmi energiát közlünk vele (oké, tolni még lehet... itt egy ellenpélda nesze)
De itt van lentebb a leírás: "Orgone energy is the live cosmic energy of Nature" <= ezzel megy. Senkit nem akarok megbántani a hitében, nem fogom letagadni hogy létezik ilyesmi, de hogy ez nem fog meghajtani egy benzinmotort...

Cinikus? talán. De az biztos, hogy aki ebben így, ahogy leírva van, tisztán elhiszi, hogy összerakva működik, az csak a belső vágyait vetíti ki; szeretné, hogy ha működne. Mert ebben sehol semmi tudományos fogalom, csak amiket random írnak le. Nem vagyok fizikus, kérdezzetek meg egyet, és fejtessétek ki vele, hogy miért nem működik. Sajnálom ha valakit véletlenszerűen összehordott tudományos fogalmak már arra bíztatnak ,hogy elhiggye amit olvas.
emgé 2008. 12. 18. 07:53 | #36
Az a legjobb, mikor a mobiltelefonnal jöttök. Az a nagy baj, hogy a mobiltelefonnal kapcsolatban sem úgy működött a dolog, hogy valaki csinált egyet, aztán elkezdtek gondolkodni, hogy vajon hogyan is működhet?! Inkább fordítva. Értették az elektronikát, az elektromágneses hullámok természetét, és aztán csináltak mobiltelefont. Hogyan lehet valamit úgy megépíteni és használni, hogy nem érted a működését? Persze, véletlenül csinálsz egy csodaenergiát, aztán ha véletlenül emberek százai maradnak minden nap az út szélén a csodaautóval, rosszabb esetben komolyabb baj is felmerül a találmánnyal kapcsolatban, akkor mi a kifogás? Nem úgy működik a tudomány, hogy először felírjuk a világegyenletet, aztán kihozzuk belőle a gravitációt.
winetyu 2008. 12. 18. 07:41 | #35
Ezt úgy birom. Valaki épít valamit, kísérletezik, próbálkozik, egyesek meg mindenféle utána járás nélkül, egyből fikázzák. Gondolom ilyenek égették meg azokat is, akik azt merészelték állítani, hogy a Föld gömbölyű és a Nap körül kering. Jöttök itt az iskolában tanultakkal. Az ugye fel sem merülhet, hogy amit ott tanítanak, az téves?! Vagy inkább hiányos. Newton-nak a fejére esett egy alma, oszt azóta van gravitáció. Ezt a természeti jelenséget rohadt könnyű volt felismerni, de vannak olyanok, amihez nem elég leülni egy fa alá. Ilyen pl. a tornádó, hurrikán, villám, amik rengeteg energiát termelnek.
MakkMarci 2008. 12. 17. 23:45 | #34
Ha mukodne ,akkor nyilvan mar hasznalnak is. De az is lehet,hogy jobban szeretik az emberek a draga kornyezet-pusztito energiaforrasokat felhasznalni? =]
M.Andreas 2008. 12. 17. 23:23 | #33
Nagyon nem akarok Veled belebonyolódni egy ilyen cinikus hangvételű vitába.
Röviden csak annyit, hogy már tapasztaltam pár furcsa dolgot a vízzel kapcsolatban, amire úgy 4-5 évvel ezelőtt még kb. úgy reagáltam volna, mint most Te. Nem hibáztatlak, Te így látod és kész. Valahogy csupán arra akartam rávilágítani, (olvasd vissza) hogy a mai tudásoddal ez az ötlet baromságnak tűnik, csak azért, mert nincs rá egzakt magyarázat. Száz évvel ezelőtt ugyanígy reagáltak volna egy mobiltelefon ötletére. Azt gondolni, hogy márpedig ma aztán mi már mindent értünk, meg tudunk, elég sötét hozzáállás. És félre ne érts, nem Téged sötéteztelek le, hanem az effajta arrogáns hozzáállást.

A jutyúbról meg annyit, hogy igazad van, nem kell mindent elhinni rajta. De nem azt állítottam, hogy ott aztán megmondják a frankót, egyszerűen csak vannak érdekes videók. Befolyásolják valamilyen irányba az összképet, de az nem maga a szentírás, ezt nélküled is tudtam, de azért köszi. :)
Előzmény: Drevway (32) 0 VÁLASZ
Drevway 2008. 12. 17. 22:58 | #32
Youtubeon láttam egy videót, amiben szénből meg nutellából meg nem tudom még mikből igazi, ekkő minőségű gyémántot csináltak. Sztem érdemes megpórbálni, mert működhet. A természetes gyémánt is szénből van, meg ugye a pozitív energia ultramagas rezonanciája fluktuálva a mikrohullámú sütő elektromágneses rezgéseivel, a Húrelmélet szerint képes szabályon szén-atomrács létrehozására. No meg a jútyúb is aszondta.
nem azt mondom h működik, hanem hogy MŰKÖDHET. Ezért érdemes elpazarolni néhány órát az életedből egy nyilvánvaló baromságra.
teebeeque 2008. 12. 17. 22:24 | #31
hehe :):) de sztem azert erdemes megcsinalni a vodroket.. lehet, hogy lessz valami belole, de hogy nem az biztos.. max majd lesznek laza kis mutatos viragos edenyek belolu:):):)

ok vicc volt emberek... engem tenyleg erdekelne, hogyan is lehet kinyerzi a vizbol a zoxignet :):)
M.Andreas 2008. 12. 17. 22:07 | #30
Érdekesek ezek a szélsőséges hozzászólások. "Tiszta 17. század"...
Egyszer majd azt mondják: "Tiszta 21. század".

:)

Amúgy tény, hogy elég zavaros az egész, de attól még igenis működhet.
És nem azt írom, működik, hanem hogy MŰKÖDHET.

Van jutyúbon egy jó kis 6 részes sorozat, ahol a csávókám házilag rakja össze a cuccot. Érdemes megnézni, persze csak ha nem sajnálsz erre a baromságra egy órát az életedből.
encsisz 2008. 12. 17. 21:52 | #29

Az ozmózis leírásáig volt értelme,de ott is fontos részletek hiányoztak.Aranyos. Egy ilyen szintű felfedezés pedig talán szebb weboldalt, igényesebb reklámot érdemelne.
És hipervitaminózis igenis létezik!!!!...ehhez biztos értek, ha az előbbiekhez nem is
papaluige 2008. 12. 17. 21:47 | #28
b*****meg, megcsináltam a vödröket, de az injektorra hová a F*** kössem a "gáz/energia" csövet! dobhatom ki!
asszem rákötöm az akkusarura! na de akkor: 55-ös bosch aksi ,és mitsu generátor eladó! :))
Purple
Purple 2008. 12. 17. 21:33 | #27
hahh szívemből szóltál! halálosan fel tud cseszni a dolog engem is... de ez, hogy orvosoknak mondanak ellent, mert biztos hülyeséget beszél.. ááhh... :D meg ez az egész, amit leírtál. ott a pont.
Előzmény: Drevway (24) 0 VÁLASZ
trógerfighter 2008. 12. 17. 21:22 | #26
De jó,végre egy kolléga...Aki ezt eredetiből fordította,bár gondolom angolul kivállóan beszél,mégis több helyen értelmezhetetlenül ültette át magyarra a szöveget.Azonban a sok tudományosnak hangzó (implóziós ?!),s hasonló baromságokkal teli leírásból kiderül,hogy a feltaláló(???) nem végzett el egy alapfokú autószerelői tanfolyamot sem,különben tudhatná hogy egy dugattyús motor,nem fog egyik pillanatról a másikra fordítva működni - robbanás helyett vákum-,úgy hogy ezt folyamatosan tanulja ( a motor),és egyszer csak csodák csodája dupla erőt ad,mindezt hidegen...Nem is az a baj,hogy valaki egy elmebeteg idióta,de nyilvánosságot kap és még pénzt is a faszságaira.
Előzmény: Drevway (24) 0 VÁLASZ
neophyte 2008. 12. 17. 20:48 | #25
Remélem beválik a cucc! :)
Egyébként ha vkinek elég bonyolult a cikk, van ahol egyszerűbben leírják! Ja, és ha már keresgéltek, akkor ajánlom figyelmetekbe a Tesla által készített autót is! Érdemes utánajárni!
Üdv!
Előzmény: gurbli (10) 0 VÁLASZ
Drevway 2008. 12. 17. 20:46 | #24
Nagyjából egy éve követem az ilyen és ehhez hasonló, tudományosnak tűnő dolgokat a neten.
Nem tudom elhinni, hogy ennyi ember van, aki bedől az ilyen szintű baromságoknak... aki képes volt hármast produkálni gimiben fizikából, már az is tisztán láthatja, hogy elég alap dolgoknak mond ellen; semmi köze nincs tudományos szövegnek... az olajmaffiát meg ugye maga a sátán vezeti, ők a főgonosz, ezért ez már legalább az 50. ingyenenergiaforrás, ami saaaaaaaajnos nem lett tömegtermék, mert a gonosz emberek megakadályozták.
Megszűnik a gravitáció, levitál a cucc, stb....
Gurbli, köszönjük, leülhetsz, egyes, elk*rtad az egészet, ugyanis nem is kellene vizet fogyasztania, ez a gép a SEMMIBŐL csinál energiát, és asszem a pozitív gondolatok vezérlik... egy ilyen összehordott baromság tönkre tudja tenni a napomat...
Múltkor pl pár nagyon hozzáértő ember, testépítők a drágák (ami mint tudjuk pont egyenértékű egy orvosi diplomával...) arról próbálták a többséget meggyőzni, hogy nem létezik olyan, hogy hipervitaminózis, az egész egy nagy baromság. Az élettan profra meg adjunk zubbonyt, és zárjuk be valahova, mert hülyeségeket beszél és nem ért hozzá.
papaluige 2008. 12. 17. 19:50 | #23
ahaperszejólvanoké!
Tóth József 2008. 12. 17. 19:49 | #22
Egely gépészmérnök. Én csak TV-ben láttam a nullponti energiával működő motort, de ott ment. (ha jól tudom, nem is az Ő találmánya)
Előzmény: sakos (20) 0 VÁLASZ
sakos 2008. 12. 17. 19:39 | #21
gurbli!

Áruld el légyszi, hogy mennyi áramot is fogyasztott a trabitok azon a bizonyos 10km-en?
Előzmény: gurbli (10) 0 VÁLASZ
sakos 2008. 12. 17. 19:35 | #20
Egely sokat foglalkozott vele, de semmit sem tudott letenni az asztalra (az egely kereket hagyjuk). Nem kell elsőre kiváltani a paksi atomerőművet, elég lenne egy LED-et felvillantani az ilyen-olyan csuda gépekkel előállított energiával.

Anno az egyetem ajánlotta fel egy fizika tanár (Talán Orosz József?), hogy a Hősök terén fényes nappal kinyalja Egelynek, amint kicsatolja a nullponti energiát. Szerintem az ajánlat még áll. Egely úr nem élt a lehetőséggel.

Megpróbáltam elolvasni ezt a cikket, de ez egy értelmetlen zagyva iromány. Aki fordította az valószínűleg angolul és/vagy magyarul sem tud, de az biztos, hogy a fizikát még csak nem is ugatja. Egely legalább fizikus és értelmesen írta le a teóriáit. Sajnos csak a bizonyítás hiányzik.

A konkrét készüléket én egy egyszerű vízbontónak nézem. Ilyen kísérletet szerintem már az általános iskolában mindenkinek bemutatnak. Az elektromos áram hatására a víz hidrogénre és oxigénre bomlik. A két gáz elegye a durranógáz. Ezt a motor hengerébe vezetve valószínűleg működik a motor. Hurrá!
Akkor meg is oldottuk az emberiség energiaproblémáit? Sajnos nem, ugyanis a durranógáz (és ezáltal a motor) által kifejtett munka annyi lesz, amennyi elektromos energiát a vízbontásba betápláltunk. Pontosabban a rendszer hatásfokával kevesebb. Feltaláltunk tehát egy nagyon bonyolult, drága, és rossz hatásfokú villanymotort.



Előzmény: Tóth József (16) 0 VÁLASZ
Tóth József 2008. 12. 17. 19:19 | #19
Szerintem egy bérgyilkos kevesebbe kerül, mint megvásárolni egy embert a tudásával, és az esetleges meggyőződésével. És el is lehet venni tőle a találmányát. Ha meg egy kész terv dokumentációját feltesznek a netre, akkor már mehetnek a sóhivatalba. És az előbb említett dolog megtörtént már nem is egyszer. Írtam Dr Egelyről. Őket is megfenyegették életveszéllyesen. Csak nekik még fejlesztés alatt áll a találmányuk.
Előzmény: emgé (18) 0 VÁLASZ
emgé 2008. 12. 17. 19:00 | #18
Van egy alapfeltevésem, amiből kiindul az egész gondolatom: az olaj el fog fogyni. Ezzel gondolom mindenki egyet ért. Tehát ha az olajtermelők nem akarnak éhen halni egy idő múlva, akkor valami mást kell kitalálniuk, ami helyettesítheti az olajat. Ha tudomásuk van arról, hogy valaki tud egy használható és olcsó energiaforrást, akkor azt az embert szerintem célszerű nem megölni, mert elveszik a tudása azáltal, hogy holtan nehéz tovább dolgozni tudományos kísérleteken. Sokkal jobb az ilyen embernek baromi sok pénzt adni, vagy egyszerűen csak megadni neki bármit, amit kér, hiszen ahhoz képest, amennyi pénz befolyhat az új forrásból egy ember igényét kielégíteni csupán csak aprópénz. Tehát ha én lennék az olajipar, akkor megkeresném az embereket, akik használhatóvá tudják tenni ezt a víz-gáz-elektromos őrületet, szerződést kötnék velük, és pénzt adnék, hogy tökéletesítsék. És ezek a dolgok többnyire így működnek, vagy úgy, hogy leközölnek tudományos cikkeket, amiket a világ másik felén is elolvashatnak, és azok alapján mások is bekapcsolódhatnak a kutatásba, felhasználhatják az eredeti cikket referenciaként, blablabla. Pont az sántít az egészben, amivel érvelni szeretnél, ti. fogod magad, és beküldöd a kutatási eredményed egy tudományos szaklapnak, amit lehozhatnak olyan rovatban is, ahol nincs bíráló, de az olvasók sem fogják komolyan venni. Vagy kérhetsz refereet is, és akkor ha ő elfogadja lesz egy referált cikked, ami még sokkal jobb. Nem kell egy olajipari cégnek sem tudni arról, hogy ki vagy. Pont az internet miatt lenne könnyebb tudományos cikket írni a dologról.
Ha meg nem lehet tudományosan megmagyarázni, akkor pláne közkinccsé kell tenni, mert hátha mégis akad valaki, akinek van elfogadható magyarázata. Gyanítom ebben az esetben az lenne a magyarázat, hogy nem véletlenül kínlódnak inkább a magfúzióval, mint ezzel.
Előzmény: Tóth József (16) 0 VÁLASZ
Tóth József 2008. 12. 17. 18:46 | #17
Nullponti energia. Bocs.
Előzmény: Tóth József (16) 0 VÁLASZ
Tóth József 2008. 12. 17. 18:45 | #16
Ha van ilyen, ami működik, és hiszem, hogy van, azt a tudományos folyóiratok nem fogják leközölni, mert nem tudják megmagyarázni tudományosan a működését. Dr Egely György egy időben sokat foglalkozott ezekkel a találmányokkal. (antigravitációs hajtómű, nolponti energiát használó villanymotor, stb.) Az olajtermelők szívesen eltétetnék láb alól az ilyen találmányok felfedezőit. Most, az internet korában talán már közkinccsé lehet tenni őket, anélkül, hogy eltünnének.
Előzmény: emgé (11) 0 VÁLASZ
gurbli 2008. 12. 17. 18:39 | #15
emgé! Addig amíg nem tökéletes a dolog addig nem akarok elő állni semmivel! Majd ha minden flottul működik és nem lesz semmi hiba akkor szeretném nyilvánosságra hozni. De azért van bennem némi félelem is mert a mai mocskos világban bármi megtörténhet, valakinek nem tetszik mert sérti az érdekeit pl. az állam mert mennyi adóbevétel kiesne ha kevesebb üzem anyag fogyna vagy a MOL hogy csak itthon maradjunk . Olvastam már ilyen eseteket ez ügyben! Biztos vagyok benne hogy nagyot szólna ha sikerül egy tökéletes és biztonságos szerkezetet alkotni ami kifogástalan! Én erre törekszem!

emgé 2008. 12. 17. 18:27 | #14
Na aztán meg: " Stevens ezen kívül még megjegyezte, hogy ez az erősítő töltés úgy tűnik, hogy függ a hold ciklusoktól, de nem szükségképpen valamelyik holdfázistól." Egy elektromos berendezésre ugyan már milyen hatással van a Hold?
Ezen kívül tudományos körökben nem túl menő valamit úgy magyarázni, hogy "A hengerek száma, átmérője és hosszúsága ÚGY TŰNIK, hogy nem döntő jelentőségű, NOHA az arányok és a megfelelő térközök igen." Ez miez? Középiskolában is tanítanak már elektrosztatikát, bármilyen elektromos térerősség, sőt bármilyen alapvető fizikai kölcsönhatás függ a távolságtól meg magától az anyagtól. Akarom, hogy ez jó legyen, meg működjön, de ha ilyen hülyék akarnak akármit is kihozni belőle, akkor inkább keressünk még olajat valahol az óceánok talapzata alatt.
nyehőce 2008. 12. 17. 18:22 | #13
De szar lesz majd a 300 Ft/l-es víz. :D
Előzmény: Tóth József (12) 0 VÁLASZ
Tóth József 2008. 12. 17. 18:21 | #12
Akkor lesz csak igazán rossz dolgunk! Még a víz után is jövedéki adót fogunk fizetni! :D
Előzmény: gurbli (10) 0 VÁLASZ
emgé 2008. 12. 17. 18:18 | #11
Baszki! Mire vársz? Lábaid előtt heverhetne a világ! Most nem azért, de ha nekem valami kurva nagy ötletem lenne, akkor nem az izé kommentjeiben dicsekednék. Csak azt nem vágom, hogy hol vannak azok a tudományos szaklapok, amikben cikkek sorozata jelenik meg erről a forradalmi dologról...
Az hogy valahol vizet bontva állítanak elő gázt nem azt jelenti, hogy univerzálisan használható az ötlet, hanem mondjuk a koreai hajógyárnak az éri meg a legjobban, vagy azzal a technológiával tudnak olyan minőségű hegesztést előállítani, ami elvárható egy hajó esetében.
Ha meg baromi nagy olajipari cég lennék, akkor biztos tudnám, hogy mikor fogy ki az olajam, és addigra felkészülnék valami alternatív megoldással, hogy továbbra is én szarjam a spanyol viaszt. Gondolom ez a milliárdokkal és tudósokkal teletömött arab országokban senkinek nem fordult meg a fejében. Az autógyárnak meg tök mindegy, hogy milyen autót gyárt, ha el tudja adni, de ha mégsem akkor azt sem értem, hogy mondjuk villamosoknál miért kínlódnak vezetékekkel, stb? Szerintem ők elég függetlenek az olajtól...
Előzmény: gurbli (10) 0 VÁLASZ
gurbli 2008. 12. 17. 18:02 | #10
Nos kedves barátaim el kell hogy szomorítsam a szkeptikusokat mert ez igen is működik! Idén készítettünk egy prototípust a barátommal és az ő négyütemű Trabijába beszereltük! Simán elmentünk vele próba képpen 10km-t úgy hogy az üzemanyagcső levolt kötve! Még vannak rajta finomítani valók a gázfejlesztés sebességét kell megnövelnünk a motor fordulatával arányosan és attól a perctől kezdve menni fog a dolog normálisan! Számításaink szerint 3-4 liter víz elegendő 1000 km-re!!!! de ez felhasználástól is függ ennél csak kevesebb lehet! Vannak működő készülékeke pl. a fémipar területén is vizet bontva állítanak elő gázt a hegesztéshez( Dél-Kórea hajógyár). Kérdezte valki itt hogy miért nem készítenek ilyen autókat az autógyártók. Hidd el kedves hozzá szóló hogy meg van a technológia. DE!! Szerinted az olajipari cégek ezt szónélkül hagynák? El sem tudod képzelni milyen nyomás van az autógyártókon! Mekkora pénzekről szól a dolog!!! Akkor lenne igazán gazdasági válság mitöbb világégés ha egyik napról a másikra át állnának víz meghajtásra! Miből építenének az arabok szigetet maguknak meg hatalmas torony szállodákat? Bár nagyon időszerű lenne a váltás mert semmi nem tart örökké és én bízom benne hogy hamarosan belátják a nagy vezető lumpolók is hogy ez így nem mehet sokáig már! Addig is tökéletesítjük a szerkezetet és és ha sikerül akkor minket nem igazán fog érinteni az üzemanyag áremelés!
Szép napot!
M.Andreas 2008. 12. 17. 17:14 | #9
Most már. ;)
Előzmény: Xorn (8) 0 VÁLASZ
Xorn 2008. 12. 17. 17:03 | #8
Még ilyen marhaságot!
Átrágtam magam rajta. Éter meg életerő elmélet.. Tiszta XVII. század.
Ennyi eszement sületlenséget összehordani..
A kedvenceim:
Le van kötve a motor az üzemanyagrendszerről, de valahogy reagál a gázpedálra.. :o)))
Meg, hogy negatív személyek jelenlétében nem működik.. Baró.. :o))
Meg fény éter stb...
Persze majd el is felejtettem, hogy a természettudományi képzés nagy ellensége a fogyasztói társadalomnak.
De úgy látom "jó" irányba haladunk.. :o(

Egyébként a mobiltelefon működése lehet, hogy egyesek számára épp ilyen ködös, de arra azért ennél megalapozottabb magyarázatok vannak.. :o)))

AVIREX
AVIREX 2008. 12. 17. 15:20 | #7
egy házikó abkakát ajtaját berácsozni,beküldeni a házikóba- aminek a neve AVIREX-cella - 1 raklap cigányt.. aztán megnyitni a csapot: GASSSSSS .. GASSSSSSS
konvejor 2008. 12. 17. 15:05 | #6
Most Magyarországot hagyjuk. Amennyi pénzt Amerika a háborúkba meg terrorista elhárításba ölt annak a töredékéből kiépíthetett volna egy olyan rendszert amivel már lehet kezdeni valamit.
Előzmény: |-=O=-| (5) 0 VÁLASZ
|-=O=-| 2008. 12. 17. 15:01 | #5
Talán mert rohadt drága és Magyarországon állami támogatás nélkül sokszáz év alatt térül csak meg?
http://www.standard-team.hu/napenergia.html
http://www.agrotrend.hu/cgi-bin/agrotrend/index.cgi?view=ck&tID=420&nID=20112
Előzmény: konvejor (4) 0 VÁLASZ
konvejor 2008. 12. 17. 14:58 | #4
Egyszerű a napenergiát , szélenergiát, geotermikus energiát kinyerni, mégse tesszük. Miért...?
M.Andreas 2008. 12. 17. 14:42 | #3
Kipróbáltátok? Láttátok?
Szerintem nem, úgyhogy addig ne ítélkezzetek.
Mér ne működhetne éppenséggel?

A (sós) víz tud égni:
http://www.youtube.com/watch?v=aGg0ATfoBgo

A desztillált víz pedig képes a gravitációval dacoló hidat is képezni (korábban már volt post):
http://www.youtube.com/watch?v=FhBn1ozht-E
http://www.youtube.com/watch?v=Gozw-TxeX9w

Ennyi erővel pl. a mobiltelefon is baromság. Csak azt már sokan használják.
WeBDeeMo 2008. 12. 17. 14:13 | #2
Ez mekkora baromság :D ! Biztos ölnének az üzemanyagcellák és hibrid megoldások fejlesztésbe az autógyártók kemény dollármilliókat, ha ez ilyen egyszerűen menne...
loloppo 2008. 12. 17. 14:06 | #1
Hiszi a piszi, hogy ez működik...