- 574 km/óra. TGV .
			Mr.T.			2009. 10. 14. 23:53 | #26
		
		http://www.youtube.com/watch?v=dIR3-yN7T2Q
		
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			Turmion Kätilöt			2008. 11. 24. 08:43 | #20
		
		Ez komoly ? 
Székesfehérvár és Bp. kelenföld között 60 km vonaton. Ezt a vonat 1 óra alatt teszi meg !!! Átlagban 60km/h. A Velencei tó környékén még 60-nal sem megy.
		Székesfehérvár és Bp. kelenföld között 60 km vonaton. Ezt a vonat 1 óra alatt teszi meg !!! Átlagban 60km/h. A Velencei tó környékén még 60-nal sem megy.
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			kotta			2008. 11. 24. 08:23 | #19
		
		Ugyanúgy 40-50-nel néhol, átlagosan meg 80-nal, mint a többi. A mozdonyok nálunk is többet bírnának, a kocsiknak szinte mindegy, a pályáink (sínek) a vacakok. Azon javítani meg nem kevés pénz kérdése.
Ami meg egy ilyen szintű közl. eszköznél még iszonyat fontos, az az általad említett szervezés. Ebben viszont egyszerűen nullák vagyunk jelenleg, pedig ez a legkevésbé pénzkérdés. Én spec. nem élnék, ha nagyapám nem lett volna jó forgalmista: az oroszok egyedül azért nem vitték el robotra, mert a környéken ő látta el a szervezési munkákat, és könnyebb volt életben hagyni, mint megtanulni ezeket a "kicsi madjar" vonalakat. Hiszitek vagy nem, frankón ez történt, be is hívták, meg is mondták neki, h becsülje meg magát ezért. Így tett, csendben maradt és dolgozott, családja volt, és csak 15-20 év múlva ment rá az egészsége erre az egészre, de ezt hagyjuk.
Lesz nálunk is gyorsvasút, majd ha visszaesik a közúti szállítás (értsd: autóvilág), gazdaságilag rendeződünk, értelmes döntéshozók lesznek az urak - tehát kb. 2167-ben. Uff.
		Ami meg egy ilyen szintű közl. eszköznél még iszonyat fontos, az az általad említett szervezés. Ebben viszont egyszerűen nullák vagyunk jelenleg, pedig ez a legkevésbé pénzkérdés. Én spec. nem élnék, ha nagyapám nem lett volna jó forgalmista: az oroszok egyedül azért nem vitték el robotra, mert a környéken ő látta el a szervezési munkákat, és könnyebb volt életben hagyni, mint megtanulni ezeket a "kicsi madjar" vonalakat. Hiszitek vagy nem, frankón ez történt, be is hívták, meg is mondták neki, h becsülje meg magát ezért. Így tett, csendben maradt és dolgozott, családja volt, és csak 15-20 év múlva ment rá az egészsége erre az egészre, de ezt hagyjuk.
Lesz nálunk is gyorsvasút, majd ha visszaesik a közúti szállítás (értsd: autóvilág), gazdaságilag rendeződünk, értelmes döntéshozók lesznek az urak - tehát kb. 2167-ben. Uff.
			
				0
							VÁLASZ
		
	
			JeePen			2008. 11. 23. 21:15 | #14
		
		Volt szerencsém a német verziójú nagysebességü vonattal utazni (ICE3) 50km-t 5 perc alatt. Ebben az az érdekes hogy ott átlagos emberek utaznak vele, semmi extra nincs hozzánk képest. Igaz a jegyár anno 20€ volt kettőnknek 50km-re, de az élmény felejthetetlen. 
A TGV-ről meg annyit, hogy a gép egy az egyben közlekedhetne vonalainkon (ugyanolyan a hálózati áramellátás típusa) a magyar vonatbefolyásoló berendezés kiépítése után. Az már más kérdés hogy mennyivel :)
		A TGV-ről meg annyit, hogy a gép egy az egyben közlekedhetne vonalainkon (ugyanolyan a hálózati áramellátás típusa) a magyar vonatbefolyásoló berendezés kiépítése után. Az már más kérdés hogy mennyivel :)
			
				0
							VÁLASZ
		
	












